Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Er is volgens Van der Vegt al naar enkele spelers geïnformeerd, zij het puur informatief. Er is nog geen concreet bod ontvangen (bron: LC). Daar zal Reijnen ook wel bij zitten. Inderdaad verlengen!
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:42:31
Er zullen pogingen worden ondernomen om Reijnen hier weg te halen schat ik zo in. Prio nr 1 is om zijn contract te verlengen anders kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen.
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:52:49
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...

Toch liever Reijnen houden, wat mij betreft. Hij heeft nog een eenjarig contract, dus al te veel zal hij niet opleveren als hij wordt verkocht.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:52:49
Was het vorig seizoen anders met Leeuwin en v/d Laan.. Als hij vertrekt komt er wel weer een goede (bv een Marcellis) ervoor terug en gaat Reijnen levert het weer poen op..

En die El Baad speelde echt zo goed(de invulling) op die positie van Reijnen dat hij met een goede voorbereiding wel eens een verrassing kan zijn.. En mensen die zeggen dat kan niet hij komt uit de jeugd en de stap is te groot, dan zeg ik Rusnak kwam ook uit de jeugd... En dan gaan er natuurlijk mensen zeggen Feijenoord of City is een groot verschil ja, maar in de jeugd niet...

Marcellis is voetballend een heel stuk minder dan Reijnen natuurlijk dus je gaat er op achteruit. Verkopen is niet erg maar niet ten koste van alles  El Baad ken ik niet maar als hij echt zo goed is zullen er wel meer kapers op de kust zijn vrees ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 08:56:09
Toch liever Reijnen houden, wat mij betreft. Hij heeft nog een eenjarig contract, dus al te veel zal hij niet opleveren als hij wordt verkocht.
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:58:33
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!

Als je echt een goede prijs voor Reijnen kunt krijgen moet je hem natuurlijk verkopen. Niemand is onvervangbaar!
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 05, 2015, 08:57:30
El Baad ken ik niet maar als hij echt zo goed is zullen er wel meer kapers op de kust zijn vrees ik.
Ja Fred Grim die heeft hem toen ook bekeken en was ook onder de indruk.. Ze zijn bezig heb ik gelezen, dus heb goede hoop, zijn maatje v/d Putten is al gecontracteerd..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2015, 08:51:17
Er is volgens Van der Vegt al naar enkele spelers geïnformeerd, zij het puur informatief. Er is nog geen concreet bod ontvangen (bron: LC). Daar zal Reijnen ook wel bij zitten. Inderdaad verlengen!

Ook naar Nienhuis? :P

DayDreamer


Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op juni 05, 2015, 09:10:39
Marcellis  :_schater  :O
Waarom deze reactie? Onderbouw eens,of is dat lastig?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 05, 2015, 09:08:49
Ook naar Nienhuis? :P
Reijnen,v/d Streek,Ogbeche en Narsingh misschien?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Wat ook eventueel interessant is dat Danny Gorter weer terugkeert bij az.
Hij is flink geblesseerd geweest maar bijna weer hersteld.
Hij krijgt zijn kans in de voorbereiding maar als dat niet lukt word hij ws weer verhuurd of verkocht.
Volgens mij was hij vorig seizoen in beeld bij ons toch?

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2015, 08:58:33
Leeuwin en v/d Laan leverden ook genoeg op heb ik gehoord...dus er is hoop ;)
Maar verlengen en blijven is het mooist!

Misschien kan je dezelfde afspraak maken als met Leeuwin, verlengen en dan niet voor de hoofdprijs weg. Daar hebben club en speler wat aan lijkt mij.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 05, 2015, 09:42:33
Wat ook eventueel interessant is dat Danny Gorter weer terugkeert bij az.
Hij is flink geblesseerd geweest maar bijna weer hersteld.
Hij krijgt zijn kans in de voorbereiding maar als dat niet lukt word hij ws weer verhuurd of verkocht.
Volgens mij was hij vorig seizoen in beeld bij ons toch?
Was inderdaad inbeeld, was geloof ik ook bijna rond tot dat die Deense club voor hem kwam...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juni 05, 2015, 09:45:19
Misschien kan je dezelfde afspraak maken als met Leeuwin, verlengen en dan niet voor de hoofdprijs weg. Daar hebben club en speler wat aan lijkt mij.
Verlengen en bij verkoop de transfersom delen...
IN HENK WE TRUST!!!