Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: John Hiatt op juli 01, 2015, 19:21:35

Titel: Beker
Bericht door: John Hiatt op juli 01, 2015, 19:21:35
Tweede ronde.... PSV tegen Cambuur. Veel slechter kan niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:22:45
Het is een maffia.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op juli 01, 2015, 19:23:52
Nou dat was dus een kort beker seizoen
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op juli 01, 2015, 19:24:52
Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op juli 01, 2015, 19:25:28
Zonde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op juli 01, 2015, 19:28:23
Citaat van: michello op juli 01, 2015, 19:24:52
Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...

Het kan mij niet heugen dat de 'grote 3' in de eerste rondes thuis in een uitverkocht stadion heeft gespeeld
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op juli 01, 2015, 19:28:43
Citaat van: michello op juli 01, 2015, 19:24:52
Tuurlijk, alles is corrupt bij de KNVB :_schater
Domme pech, kansloos maar goed we kunnen alleen maar winnen met zo'n loting.
Recette wordt wel gedeeld overigens...
in de tweede ronde toch nog niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op juli 01, 2015, 19:29:31
Zo, spelen al aardig wat Eredivise ploegen tegen elkaar:

Feyenoord - Zwolle
Ajax - Graafschap
PSV - Cambuur
Groningen - Twente
Heracles - Vitesse.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op juli 01, 2015, 19:33:19
Ach, gelukkig live op tv  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:34:00
Ach.. het is dit jaar wel heel vaak 'ongelukkig' als je niet over corruptie mag spreken.  :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op juli 01, 2015, 19:34:37
Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:34:00
Het is dit jaar wel heel vaak ongelukkig als je niet over corruptie mag spreken.  :O

Ach vorig jaar hadden we niks te klagen in het beker toernooi wat betreft loting. Gewoon pech dit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op juli 01, 2015, 19:35:40
Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:34:00
Ach.. het is dit jaar wel heel vaak 'ongelukkig' als je niet over corruptie mag spreken.  :O

En wat is de insteek volgens jou dan vanuit de KNVB?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op juli 01, 2015, 19:41:29
We zijn niet de enige eredivisie club met een lastige tegenstander. Denk dat ze ook in Eindhoven liever een amateur club hadden geloot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op juli 01, 2015, 19:49:20
Die schakelen we met gemak uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op juli 01, 2015, 19:51:46
Citaat van: zeewolde op juli 01, 2015, 19:28:43
in de tweede ronde toch nog niet?

Klopt.. Recette wordt niet gedeeld maar pas in kwartfinale...
Titel: Re: Beker
Bericht door: atsb op juli 01, 2015, 20:12:06
Denk dat PSV ook niet blij is met een Cambuur... hadden liever in hun drukke programma een amateurclub gehad.. wel jammer dat we niet thuis spelen.

12 september  Cambuur - PSV 

15 en 16 september  2015  Wedstrijd 1 Champions League

19 september  Heracles  -  PSV

dinsdag 22, woensdag 23 en donderdag 24 september.   2e ronde KNVB Beker...

Titel: Re: Beker
Bericht door: whimpy op juli 01, 2015, 20:46:27
77/78 psv-wageningen 1-6....
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 02, 2015, 09:18:19
Vorig seizoen zijn ze nog uitgeschakeld door Roda. Hopen dat ze denken het weer met een B-team aan te kunnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op juli 02, 2015, 12:56:08
Citaat van: Casuals-lwd op juli 01, 2015, 19:22:45
Het is een maffia.
ik had om 18 uur al voor de grap al psv uit op onze cambuur app gezet .Ze dachten dat ik helderziende was. Knjb
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op juli 15, 2015, 17:58:09
Ach, om maar een cliché uit de kast te trekken... je bent nooit volstrekt kansloos.. Wie weet dat psv inderdaad wat reserves op gaat stellen en Cambuur er wel vol voor gaat... Weest maar nooit nou!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op augustus 27, 2016, 22:52:51
dinsdag 20 tot en met donderdag 22 september.  FC Rijnvogels - SC Cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op augustus 28, 2016, 07:40:01
nou must superscherp wese want dat is een apart ploegje ogun kaya en jaap van duyn
hou ze inde gaten
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op augustus 28, 2016, 09:32:18
Hoog druk zetten dan binne ze kwetsbaar die lui.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 28, 2016, 10:02:46
 Die lui hoeven alleen maar een doelpunt te maken en een goede keeper op te stellen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2016, 10:46:46
Staan stijf onderaan in de 3e divisie. Gaat vast weer lastig worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op augustus 28, 2016, 17:01:10
Citaat van: wiekie1969 op augustus 28, 2016, 09:32:18
Hoog druk zetten dan binne ze kwetsbaar die lui.
FC Rijnburg uut altiet lastig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op augustus 28, 2016, 21:54:54
Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2016, 17:01:10
FC Rijnburg uut altiet lastig.

rijnvogels is het
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op augustus 28, 2016, 22:49:54
Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2016, 17:01:10
FC Rijnburg uut altiet lastig.

Alles is momenteel lastig... En uut of thuus maakt oek geen reet meer uut..
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op augustus 28, 2016, 22:55:26
In Katwijk hebben ze de feesttent al geregeld.
Ik weet wie z'n geld op de vogels zet.
:devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op augustus 29, 2016, 17:27:58
Citaat van: okkele op augustus 28, 2016, 22:55:26
In Katwijk hebben ze de feesttent al geregeld.
Ik weet wie z'n geld op de vogels zet.
:devil

Begint met een D en eindigt op een N
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2016, 17:14:23
Citaat van: wiekie1969 op augustus 28, 2016, 09:32:18
Hoog druk zetten dan binne ze kwetsbaar die lui.
Hoesu? Binne se niet kopsterk ofsuh?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 04, 2016, 10:43:25
lui gister 4-2 wonnen van jong almere..alles draait om jaap v duin daar
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op september 08, 2016, 21:02:34
Citaat van: Cor op augustus 29, 2016, 17:27:58
Begint met een D en eindigt op een N
Dat nog net niet, maar zelfs daar gaat Cambuur het zwaar krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op september 12, 2016, 14:52:45
zal wel een buscombi worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 13, 2016, 12:17:12
FC Rijnvogels – SC Cambuur
Dinsdag 20 september om 17 uur

Deze wedstrijd is vrij vervoer voor Cambuur supporters.
Tickets kunnen worden aangeschaft bij de stadionkassa in Katwijk.

Adresgegevens Voetbalvereniging FC Rijnvogels

Sportpark De Kooltuin
1e Mientlaan
2223 LC Katwijk aan den Rijn
____________________________________________________________________
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 13, 2016, 12:20:59
5 uur 's middags... Benieuwd hoeveel supporters een snipperdag opnemen voor Rijnvogels-uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 13, 2016, 12:41:08
Afgaande op gisteren maar niet te veel wisselspelers inzetten...  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 13, 2016, 12:44:32
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 13, 2016, 12:20:59
5 uur 's middags... Benieuwd hoeveel supporters een snipperdag opnemen voor Rijnvogels-uit.

magst idd wel 2 uur die kant op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op september 13, 2016, 22:38:30
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 13, 2016, 12:20:59
5 uur 's middags... Benieuwd hoeveel supporters een snipperdag opnemen voor Rijnvogels-uit.
Het zijn er vast meer dan de 5  :?  :zucht
die naar Sittard gaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2016, 22:17:06
Gaat heel moeilijk worden  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op september 16, 2016, 22:19:03
In de derde helft zullen ze wel scoren waarschijnlijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 10:07:08
opletten op jaap van duin ik zeg het nog maar eens een keer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op september 17, 2016, 12:10:36
hou toch op man. die lui staan laatste in de 3e divisie, must met 0-5 overheen walsen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DMS78 op september 17, 2016, 12:17:50
Citaat van: wiekie1969 op september 17, 2016, 12:10:36
hou toch op man. die lui staan laatste in de 3e divisie, must met 0-5 overheen walsen.

Op papier wel ja ... maar ben bang dat t een zware dobber wordt na deze zeperd tegen Fortuna  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 12:49:43
Citaat van: wiekie1969 op september 17, 2016, 12:10:36
hou toch op man. die lui staan laatste in de 3e divisie, must met 0-5 overheen walsen.

must van helmond en sittard oek dik winnen nou. geloof me nou maar weer
sast heel scherp mutte wese anders gast plat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:12:08
Denistel het begint bij de trainer die moet ze op scherp zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 16:38:15
die vind dat het goed gaat toch dus die gaat zo door
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op september 17, 2016, 18:32:27
DTD was al moeiluk
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 20, 2016, 10:45:19
Vanmiddag dezelfde 11 als afgelopen vrijdag volgens het LC. Ik hoop dat N'Toko voor vrijdag gespaard wordt dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op september 20, 2016, 11:32:26
Citaat van: hobbes op september 20, 2016, 10:45:19
Vanmiddag dezelfde 11 als afgelopen vrijdag volgens het LC. Ik hoop dat N'Toko voor vrijdag gespaard wordt dan.

Dat hoop ik ook inderdaad. Verwacht dat het vanavond wel moet gaan lukken met deze 11.
Word de pot ook ergens uitgezonden ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 11:51:28
1e div wut al niet eens uitzonden sun bekerpot al helemaal niet.op de radio
kun je het wel volgen en s,avonds de samenvattingen bij Veronica.
hou het op 1-4 a 1-5 en dan thuis tegen F.Noord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 20, 2016, 11:54:43
Citaat van: Hendrikscc op september 20, 2016, 11:32:26
Dat hoop ik ook inderdaad. Verwacht dat het vanavond wel moet gaan lukken met deze 11.
Word de pot ook ergens uitgezonden ?

Fox heeft hem niet rechtstreeks, dus ik denk het niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op september 20, 2016, 12:21:56
Bedankt voor de snelle reacties, dan wordt het radio |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op september 20, 2016, 14:49:25
Als we deze pot winnen, Wanneer is dan weer de loting?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 20, 2016, 14:59:52
Woensdag dacht ik na de laatste wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op september 20, 2016, 15:22:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 20, 2016, 14:59:52
Woensdag dacht ik na de laatste wedstrijd

Donderdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 15:30:23
Citaat van: denistel op september 20, 2016, 11:51:28
1e div wut al niet eens uitzonden sun bekerpot al helemaal niet.op de radio
kun je het wel volgen en s,avonds de samenvattingen bij Veronica.
hou het op 1-4 a 1-5 en dan thuis tegen F.Noord.
nou denistel 1-4 à 1-5 nou dat denk ik niet wordt een hele zware pot,ik moet nog maar zien of we daar gaan winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 20, 2016, 15:47:16
Straks inderdaad dezelfde opstelling dan tegen Fortuna.

Correctie: Klopt niet helemaal, alleen Gyasi is vervangen, namelijk door Gouriye. Gyasi zit wel op de bank. N'Toko, Steenvoorden, Boutzamar, Schilder en Hemmen zitten niet bij de selectie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op september 20, 2016, 16:28:42
1 - 2
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 20, 2016, 16:34:33
Citaat van: denistel op september 17, 2016, 10:07:08
opletten op jaap van duin ik zeg het nog maar eens een keer.
Geen paniek. Messias Jaap van Duin zit niet bij de selectie. Maken we toch kans om te winnen. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: peter27nl op september 20, 2016, 16:38:43
Ook ergens te zien toevallig.de bekerwedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2016, 17:06:54
Citaat van: peter27nl op september 20, 2016, 16:38:43
Ook ergens te zien toevallig.de bekerwedstrijd

Ja, in Katwijk...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 17:29:07
Half uur gespeeld nog geen normale aanval van ons clubje :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op september 20, 2016, 17:47:55
0-0 bij rust.
Grootste kans voor rijnvogels.
Weer niet best....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 17:51:53
Citaat van: speculeter op september 20, 2016, 17:47:55
0-0 bij rust.
Grootste kans voor rijnvogels.
Weer niet best....
wat is er mis met ons clubje :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:00:44
Tussenstanden bij andere wedstrijden alle profclubs staan voor op Cambuur na.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op september 20, 2016, 18:15:18
Niet best dit..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2016, 18:20:06
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. We zijn nou niet bepaald effectief gebleken tegen een tegenstander die op de 0 speelt. Het is omdat Rijnvogels niet beter is anders hadden we zowiezo alweer 1 om de oren gekregen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op september 20, 2016, 18:23:26
Citaat van: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:00:44
Tussenstanden bij andere wedstrijden alle profclubs staan voor op Cambuur na.
nou nou, Emmen 1-2, Almere 0-1, die doen het inderdaad stukken beter :-) Niet dat ik overigens niet baal dat we er niet met 0-5 overheen walsen trouwens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bascambuur op september 20, 2016, 18:23:44
Rijnvogels heeft de meeste goals tegen in de derde divisie zaterdag en wij kunnen niet scoren. Wat een verrassing.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op september 20, 2016, 18:28:47
Het is een schande.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:38:11
Citaat van: michello op september 20, 2016, 18:28:47
Het is een schande.
klopt michello dit is een schande schop Maas eruit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:38:59
Hij heeft de leiding en kan de spelers niet meer motiveren
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 18:43:21
ondanks matig spel missen ze weer tig kansen 3 x al1 op de keeper af schoten van
6 meter hoog over och och kwaliteit te kort
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:47:16
Citaat van: denistel op september 20, 2016, 18:43:21
ondanks matig spel missen ze weer tig kansen 3 x al1 op de keeper af schoten van
6 meter hoog over och och kwaliteit te kort
heeft met vertrouwen te maken denistel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 20, 2016, 18:47:52
 :0= BARTOO!

8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op september 20, 2016, 18:48:10
Nou, toch nog 1-0 Barto.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op september 20, 2016, 18:49:08
Pfff... dit zegt genoeg. Hadden we anders verwacht? Maar oké... heel zakelijk: er telt maar 1 ding en dat is winst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 20, 2016, 18:49:28
Ohhhhh gelukkig nu maar vast houden |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op september 20, 2016, 18:50:42
Toch blijft het beschamend natuurlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 18:51:28
gelukkig geen verlenging kost al1 maar kracht en moesten al bijna met 10 verder.

hopen op een leuke thuiswedstrijd.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op september 20, 2016, 18:52:01
Het zit idd ook vooral tussen de oren.
Zie tegen Almere. Als de eerste 2 goals erin liggen, vliegen er daarna nog zo maar twee beauties in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op september 20, 2016, 18:52:59
Bewust laat gescoord, om het ff spannend te houden!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op september 20, 2016, 18:54:12
Goeie spits die Barto |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op september 20, 2016, 18:56:06
En doorrrrrrr...
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 18:58:42
Citaat van: zeewolde op september 20, 2016, 18:54:12
Goeie spits die Barto |:)

:proost :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op september 20, 2016, 19:01:36
Hoppaaaaa!! Stap dichter bij europees voetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 20, 2016, 19:05:17
Resultaat in de beker is heilig, wat dat betreft prima. Verder zijn er nog geen grote uitslagen te noteren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 20, 2016, 19:06:48
Echt goed is het natuurlijk niet. Maar om me nou heel druk te maken over zo'n bekerwedstrijd? Nee, daar heb ik geen zin in. Vrijdag weer een echte graadmeter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op september 20, 2016, 19:12:08
Het resultaat is wel erg mager, als het vrijdag niet beter is, dan twijfel ik er aan,
of Maas en vd Vegt hier de kerst nog gaan halen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op september 20, 2016, 19:17:52
Citaat van: speculeter op september 20, 2016, 18:50:42
Toch blijft het beschamend natuurlijk.


Het IS beschamend. Dit kest toch niet goed praten of wel????
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 19:29:46
Citaat van: wiekie1969 op september 20, 2016, 19:17:52

Het IS beschamend. Dit kest toch niet goed praten of wel????

ze wouden werken aan vastigheden nou knap lukt :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 20, 2016, 19:31:41
hunte 2x voor VVV
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2016, 19:39:50
Citaat van: denistel op september 20, 2016, 19:29:46
ze wouden werken aan vastigheden nou knap lukt :rodekaart

Nou die vastigheden zijn er anders wel: veel balbezit zonder rendement, amper kansen creëren en de weinige kansen die je krijgt verprutsen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op september 20, 2016, 19:49:53
(https://pbs.twimg.com/media/Cs0BNBIWgAAGCRJ.jpg:large)

Maas met de rug tegen de muur :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op september 20, 2016, 19:54:34
We mogen eigenlijk wel blij zijn met die 0 - 1, er zijn ook profclubs die verliezen van de amateurs!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2016, 20:07:51
Citaat van: Viper op september 20, 2016, 19:49:53
(https://pbs.twimg.com/media/Cs0BNBIWgAAGCRJ.jpg:large)

Maas met de rug tegen de muur :_schater
Valt me nog mee dat Henk A. er nog niet met sien dikke belich voor staat :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op september 20, 2016, 20:12:47
Citaat van: Dokkumer op september 20, 2016, 20:07:51
Valt me nog mee dat Henk A. er nog niet met sien dikke belich voor staat :devil
het scheelt niet veel anders.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op september 20, 2016, 21:26:20
Vanmiddag toch afgereisd naar Katwijk, vrij vervoer eindelijk! Maar wat was dit slecht! De eerste helft was om te janken, de tweede stond het iets beter en kwam Cambuur niet meer in gevaar. Blackson en nummer 7 geblesseerd, denk niet dat die vrijdag spelen. Bosz is echt dramatisch. Heeft wel een goede trap, maar verdedigend laat hij wel erg veel steken vallen. Van de Streek blijft erg ongelukkig spelen. Hij komt wel een aantal keren in scoringspositie, maar dan lukt het laatste stukje net niet. Monteiro liep opnieuw als een kip zonder kop over het veld en was boos toen hij werd gewisseld. Kip hoort op de 10! En daarvoor moet een spits staan! Denk dat de voorhoede vrijdag zal bestaan uit Houtkoop, Hoefdraad en Barto.

We zijn een ronde verder, maar vraag niet hoe. Het missen van kansen verheft Cambuur tot kunst!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2016, 21:28:12
Wie is nr 7? Gyasi?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op september 20, 2016, 21:33:54
Hiatt niet eens commentaar op Nienhuis? Moet hij een wereldpartij gekeept hebben  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op september 20, 2016, 21:36:26
Citaat van: Yellow Army op september 20, 2016, 21:28:12
Wie is nr 7? Gyasi?

Klopt, was naam ff kwijt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op september 20, 2016, 21:39:19
Citaat van: Cor op september 20, 2016, 21:33:54
Hiatt niet eens commentaar op Nienhuis? Moet hij een wereldpartij gekeept hebben  :_schater

Excellent. Geen enkel schot op doel geweest wat t vermelden waard was. In de eerste helft hadden die lui 1 hele grote kans, toen stond onze tuinkabouter weer helemaal uit positie. Maar de bal ging net naast. Dus voor zijn doen, heeft hij het uitstekend gedaan. Al blijft het behelpen..... Heb hem de hele wedstrijd alleen dit horen schreeuwen: vooruit, vooruit..... Daar kun je wat mee als ploeg....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op september 20, 2016, 21:54:35
Citaat van: John Hiatt op september 20, 2016, 21:39:19
Excellent. Geen enkel schot op doel geweest wat t vermelden waard was. In de eerste helft hadden die lui 1 hele grote kans, toen stond onze tuinkabouter weer helemaal uit positie. Maar de bal ging net naast. Dus voor zijn doen, heeft hij het uitstekend gedaan. Al blijft het behelpen..... Heb hem de hele wedstrijd alleen dit horen schreeuwen: vooruit, vooruit..... Daar kun je wat mee als ploeg....

Machtig mooi. Klasse dat je er was. Hopen dat hij vrijdag weer zo'n partij keept.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 20, 2016, 22:10:55
Dkv achter tegen de Graafschap.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op september 20, 2016, 22:37:43
Vanmiddag toch afgereisd naar Katwijk! (Much respect!!) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 21, 2016, 00:06:10
Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:13:26
"We hebben ze een aantal keren bekeken" zei pruukje tauge in de l.c. van gisteren.

Ben benieuwd welke flapdrollen dat dan waren. Wat een onbenullen juh.

Schandalige wanprestatie gistermiddag, binne geen woorden voor.

Zit geen enkele bezieling, beleving, spirit, coaching, passie, hardheid in dit camping elftal.

Ut liekt Flamingo wel ipv Cambuur.



Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 21, 2016, 17:49:49
Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 00:06:10
Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.

GAE staat nu bij rust zelfs 1-0 achter tegen VV Dongen, ook een ploeg uit de Derde Divisie...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op september 21, 2016, 18:10:00
Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 00:06:10
Vandaag zijn er ook weer enkele bvo's uit gevlogen tegen amateurs (Achilles, Helmond Sport) dan wel net als Cambuur met de hakken over de sloot doorgegaan (Emmen, Excelsior). Blijven toch wedstrijden apart in die beker.

Maar het is bij ons wel een patroon dat zich steeds herhaalt... héél moeizaam scoren. Het is allemaal mooi dat vasthouden aan je speelwijze en vertrouwen in je basis, maar er is geen verbetering zichtbaar. Er zal toch nog op één op twee posities gewisseld moeten worden en wat posities op een andere manier laten spelen. Kip op 10 en de buitens niet steeds naar binnen laten trekken bijvoorbeeld. Houtkoop verdient ook wel eindelijk een kans, er staat weer eens een middenvelder op zijn positie en hij mag er nu alleen in als de basis faalt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 21, 2016, 18:46:00
Citaat van: Bankzitter op september 21, 2016, 18:10:00
Maar het is bij ons wel een patroon dat zich steeds herhaalt... héél moeizaam scoren. Het is allemaal mooi dat vasthouden aan je speelwijze en vertrouwen in je basis, maar er is geen verbetering zichtbaar. Er zal toch nog op één op twee posities gewisseld moeten worden en wat posities op een andere manier laten spelen. Kip op 10 en de buitens niet steeds naar binnen laten trekken bijvoorbeeld. Houtkoop verdient ook wel eindelijk een kans, er staat weer eens een middenvelder op zijn positie en hij mag er nu alleen in als de basis faalt.

Ik vind dat ons spel wel degelijk beter wordt, althans in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik helaas niet kunnen zien). We scoren inderdaad heel moeizaam, maar wat daar de oplossing voor is? Misschien toch maar eens Barto er in zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op september 21, 2016, 21:32:54
Citaat van: Collingwood op september 21, 2016, 18:46:00
Ik vind dat ons spel wel degelijk beter wordt, althans in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik helaas niet kunnen zien). We scoren inderdaad heel moeizaam, maar wat daar de oplossing voor is? Misschien toch maar eens Barto er in zetten.
Ja ik denk ook dat Barto en Kip een prima combinatie kan zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 22, 2016, 00:08:47
Citaat van: Vlampiep op september 21, 2016, 21:32:54
Ja ik denk ook dat Barto en Kip een prima combinatie kan zijn.

Of Barto en Hoefdraad. Tegen Almere een assist van Barto op Hoefdraad (ook de goal van Bakker kwam vanuit een combinatie tussen Barto en Hoefdraad) en gisteren andersom. Uiteraard moet ook Kip spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op september 22, 2016, 09:50:44
En dan verliest Fortuna van amateurs... :O
Terwijl je vrijdag 3-0 wint
Ga je toch twijfelen aan wat hier gebeurt
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Citaat van: Drumfather SCC op september 22, 2016, 09:50:44
En dan verliest Fortuna van amateurs... :O
Terwijl je vrijdag 3-0 wint
Ga je toch twijfelen aan wat hier gebeurt

Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.





Titel: Re: Beker
Bericht door: koosZevenaar op september 22, 2016, 13:21:32
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.
Wat zijn betere tijden in jouw ogen, Sparta staat 7e in de eredivisie
Moet het nog beter of praat je over jaren geleden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op september 22, 2016, 14:58:48
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.

Je vergeet 1 ding Wiekie: het kan ook zijn dat Anderson beter is gaan spelen! Dat de selectie kwalitatief minder is dan vorig jaar, dat klopt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op september 22, 2016, 15:48:17
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is.

Dat bdoel ik met recht lullen wat krom is. Een paar dagen geleden heb je zelf de toon gezet door te roepen dat er teveel donkere jongens in de selectie spelen en zeg je impliciet dat daar de oorzaak van de slechte resultaten zit. Vervolgens roep je dat de Monteiros! Andersons! etc. niet meer moeten spelen. Let op, je spreekt over meervoud en lijkt daarmee weer te verwijzen naar de kleur van de spelers. Wanneer er dan gezegd wordt dat Anderson dit seizoen prima speelt en dus gewoon hoort te spelen maak je ervan dat mensen Anderson de beste speler van de selectie vinden. Ik heb dat nergens gelezen. Prima dat je je geen racist voelt maar het zegt veel dat je uitsprKen door velen hier wel als zo ervaren worden. Misschien zou je ook een kritisch naar je eigen woorden kunnen kijken. Maar ik zal hier wel weer een middelvinger voor krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op september 22, 2016, 16:06:47
Citaat van: John Hiatt op september 22, 2016, 14:58:48
Je vergeet 1 ding Wiekie: het kan ook zijn dat Anderson beter is gaan spelen! Dat de selectie kwalitatief minder is dan vorig jaar, dat klopt.

Nog minder dan vorig seizoen???
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 22, 2016, 22:00:37
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:13:26
"We hebben ze een aantal keren bekeken" zei pruukje tauge in de l.c. van gisteren.

Ben benieuwd welke flapdrollen dat dan waren. Wat een onbenullen juh.

Schandalige wanprestatie gistermiddag, binne geen woorden voor.

Zit geen enkele bezieling, beleving, spirit, coaching, passie, hardheid in dit camping elftal.

Ut liekt Flamingo wel ipv Cambuur.

dat ze ze een aantal keren hebben bekeken heeft verder niks met al die punten te maken
die jij op noemt volgens mij.we speelden in een veel te laag tempo en misten weer
een paar beste kansen dan heeft niks te maken met wat hun zwakke of goeie punten zijn toch,
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 22, 2016, 22:02:36
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:16:04
Zijn mensen op dit forum die Anderson momenteel de beste speler vinden. Dit zegt mijns inziens alles over het huidige niveau van de selectie. En nog meer over het niveau op dit eens zo leuke en gezellige forum. Als ik schrijf dat Anderson op de piano beter is dan op het veld word ik meteen voor racist uitgemaakt, terwijl het in mijn ogen voetbalhumor is. Het zij zo.

Stelletje betweters hier die blind zijn voor de werkelijke feiten die binnen deze mooie club gebeuren.  Cambuur is binnen 1,5 jaar gezonken naar een middenmoter in de Jupiler League.

Ik hoop op betere tijden maar ik ben bang dat we het Sparta scenario gaan krijgen.

nou hij maakt een veel betere indruk in ieder geval in tegen stelling tot anderen die het
laatste jaar al1 maar minder zijn geworden maar toch altijd spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2016, 22:03:26
De enige manier waarop je het "goed" doet in zo'n wedstrijd is gewoon met 6-0 of meer winnen, geen gele kaarten en blessures oplopen. Al het andere is teleurstellend of frustrerend.

Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op september 22, 2016, 23:26:06
tec - cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 22, 2016, 23:26:47
Tec uit, altijd lastig
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op september 22, 2016, 23:32:59
Had de hoop op een betere tegenstander.
Maar dit is mooi om bij laatste 16 te komen, bij laatste 16 ook nog zeker 3 amateurclubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 23, 2016, 01:02:02
Tegen Jos Peltzer JR!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 26, 2016, 14:25:19
De wedstrijd tegen TEC zal op dinsdag 25 oktober gespeeld worden, om 20.00.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 14, 2016, 13:39:51
Daar misschien maar even naartoe. Tegen beter weten in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 08:33:49
Citaat van: okkele op september 22, 2016, 23:26:06
tec - cambuur
3-0
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 15, 2016, 10:38:59
Nee joh.
3-1.
Eerst maken we een goal en dan stort het in.?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2016, 14:58:53
Nou kunnen we bij de laatste 16 komen wat denken jullie
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 23, 2016, 20:17:56
Nog 4 keer winnen en we spelen Europees voetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op oktober 24, 2016, 10:52:37
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2016, 20:17:56
Nog 4 keer winnen en we spelen Europees voetbal.

Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 24, 2016, 10:57:47
uitwijken naar dkv dan maar :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op oktober 24, 2016, 11:09:19
Citaat van: weestwel op oktober 24, 2016, 10:52:37
Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.

Er is vast wel iets te regelen met Barca en stadion huur.... of is dat niet groot genoeg  :?  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2016, 11:52:13
Citaat van: weestwel op oktober 24, 2016, 10:52:37
Alleen kun je dat met dit stadion wel vergeten.

Want? GAE speelde ook Europees in stadion van Emmen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 24, 2016, 12:26:18
Ik ben bang dat het wat te vroeg is voor deze discussie. TEC-uit vind ik al spannend genoeg even.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2016, 14:00:14
Zelfde opstelling als tegen Oss, uitgezonderd Peersman voor de geblesseerde Steenvoorden. Zeinstra blijft dus op de goal, Nienhuis is nog niet helemaal fit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 24, 2016, 14:05:26
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 24, 2016, 12:26:18
Ik ben bang dat het wat te vroeg is voor deze discussie. TEC-uit vind ik al spannend genoeg even.

:_schater :_schater Voorbeelden genoeg bij ons Cambuur!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 24, 2016, 14:10:27
2-6 ju en naar de volgende ronde
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op oktober 24, 2016, 14:19:13
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2016, 11:52:13
Want? GAE speelde ook Europees in stadion van Emmen.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het stadion van Emmen er een stuk knapper bijstaat dan dat van ons clubke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 24, 2016, 15:03:02
Zeinstra,
van deelen  n'toko  blackson peersman
bakker monteiro kip
houtkoop v/d streek Hoefdraad
Titel: Re: Beker
Bericht door: Josli op oktober 24, 2016, 15:59:46
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2016, 14:00:14
Zelfde opstelling als tegen Oss, uitgezonderd Peersman voor de geblesseerde Steenvoorden. Zeinstra blijft dus op de goal, Nienhuis is nog niet helemaal fit.

Zoals in de tweede helft dan hoop ik...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2016, 19:15:48
Komende twee weken moeten inderdaad de omslag komen.
Werken aan vertrouwen door wat goals tegen TEC (hopelijk Streek en Kip op schot). Dan de negatieve uitreeks bij laagvlieger Eindhoven doorbreken en daarna tegen een voetballende ploeg als Volendam weer eens een lekkere wedstrijd neerzetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2016, 20:00:18
Citaat van: Josli op oktober 24, 2016, 15:59:46
Zoals in de tweede helft dan hoop ik...

Dat hoop ik ook!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op oktober 24, 2016, 20:49:35
Voorbeschouwing:
https://m.youtube.com/watch?v=9wwnVvdC9rw
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 24, 2016, 21:10:35
Zullen Jos Peltzer en Vincent Janssen meedoen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 24, 2016, 22:46:11
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2119478/Trainer-T-E-C-zet-spelers-op-scherp-voor-bekerduel-met-Cambuur-Leeuwarden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2016, 22:55:35
Leuk weetje: De broer van Abdelhak Nouri van Jong Ajax zit bij TEC. Hopelijk is hij niet zo getalenteerd als zijn broertje.

Citaat van: Josli op oktober 24, 2016, 15:59:46
Zoals in de tweede helft dan hoop ik...

Sipke gaf tegenover Omroep Leo inderdaad aan weer gewoon 433 te gaan spelen, net als de tweede helft tegen Oss dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 25, 2016, 08:10:10
Citaat van: denistel op oktober 24, 2016, 22:46:11
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2119478/Trainer-T-E-C-zet-spelers-op-scherp-voor-bekerduel-met-Cambuur-Leeuwarden

"Ze zijn vergelijkbaar met ons"
Ik zeg er vol opklappen en snel afstand nemen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2016, 19:58:03
Hoog bezoek bij tec. Td van de knvb
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:07:20
0-1 Monteiro! Afstandsschot, volgens GvT van ongeveer 35 meter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op oktober 25, 2016, 20:11:50
Das toevallig.. volgens Omrop Abe oek.. ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 20:17:35
Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:19:50
Citaat van: Agy op oktober 25, 2016, 20:11:50
Das toevallig.. volgens Omrop Abe oek.. ;)


Dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.  8P

Citaat van: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 20:17:35
Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.

Als het goed is wel, want er komen vanavond samenvattingen op Veronica. Ben benieuwd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:29:48
0-2 Van Deelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op oktober 25, 2016, 20:30:23
Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:29:48
0-2 Van Deelen

Had ie 3 minuten daarvoor al moeten maken... maar goed..  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2016, 20:32:02
Citaat van: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 20:17:35
Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.

Hij kwam net voorbij op Fox, wereldgoal
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 25, 2016, 20:41:24
liggen mooi op schema voor de rust nog 1 er bij en je bent er klaar mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op oktober 25, 2016, 20:44:14
0-3
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:45:33
Weer Van Deelen! Zal hem ook niet vaak gebeuren als rechtsback.
Alles gaat precies volgens plan. Hopelijk zondag ook, dan kan dit echt de week van de ommezwaai worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 25, 2016, 20:47:05
Klasse.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op oktober 25, 2016, 20:49:34
Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:45:33
Weer Van Deelen! Zal hem ook niet vaak gebeuren als rechtsback.
Alles gaat precies volgens plan. Hopelijk zondag ook, dan kan dit echt de week van de ommezwaai worden.

Eindhoven is wel even andere koek, maar goed we zullen daar wel meer ruimte krijgen. Daar winnen, door in de beker en vdBelt de touwtjes weer in handen... kan een prachtige week worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 25, 2016, 20:51:35
v Deelen gewoon een slimme voetballer die goede momenten kiest.

keurige 1e helft lekker door gaan straks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op oktober 25, 2016, 20:52:02
0-3, valt me niks niet tegen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2016, 20:54:18
Normale uitslag, alleen hebben we natuurlijk al een hele tijd geen normale wedstrijd meer gespeeld.

Tweede helft maar wat andere jongens speeltijd gunnen (Boutzamar? Schilder?)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2016, 20:55:03
Zijn een klasse beter. Minimaal. Zeinstra 2x goede redding en een paar slechte uittrappen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 21:30:13
Schilder mag nog een halfuur mee doen in plaats van Kip. D. Bakker komt er ook in voor Houtkoop.

Ook in de tweede helft schijnen we veruit de betere ploeg te zijn en al aardig wat mogelijkheden te hebben gehad.

EDIT: Derde wissel: Barto voor Hoefdraad.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 25, 2016, 21:37:55
Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 25, 2016, 21:41:01
Je kunt direct merken dat vd Belt de touwtjes weer in handen heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 21:42:00
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 25, 2016, 21:37:55
Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.

Ik vind het inbrengen van Schilder (moet wedstrijdritme opdoen) en D. Bakker (ook een gretig talent) wel te volgen, maar had inderdaad liever Boutzamar nog in actie gezien in plaats van Barto.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2016, 21:43:13
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 25, 2016, 21:37:55
Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.

Ik denk met de vorige ronde in het achterhoofd ze geen risico alleen nemen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 21:48:52
Nog 0-4, weer Monteiro.
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op oktober 25, 2016, 21:51:09
Citaat van: PePe op oktober 25, 2016, 21:41:01
Je kunt direct merken dat vd Belt de touwtjes weer in handen heeft.

wat heeft hij er nou mee te maken? begint over een week pas
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2016, 21:54:07
Schilder snap ik nog, maar ipv Barto had je beter eens Boutzamar of een belofte wat minuten kunnen geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 25, 2016, 21:56:39
gedaan wat me moesten doen is ook nog vaak zo makkelijk gebeurd als nu.

hopen op een mooie loting en de week compleet maken in eindhoven
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2016, 21:58:07
Sparta - PSV is zeer vermakelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2016, 22:01:42
Go Ahead heeft overigens 1-2 verloren (dus ook nog thuis!) van een amateurvereniging (Jodan Boys). Dan ben ik toch blij met onze simpele overwinning.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 25, 2016, 22:21:17
0-4 mooie uitslag! (had ik van te voren zeker voor getekend). Nu nog een mooie overwinning in "lampjesstad" en we zitten "in the flow" naar het kampioenschap!!! Raaaah SCC!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 23:19:55
Weet iemand waar ik een samenvatting kan zien of tenminste de goal van Monteiro? #dtv
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 25, 2016, 23:25:53
Nu op Veronica, Cambuur komt nog.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op oktober 25, 2016, 23:27:06
Samenvattingen zijn te zien nu op veronica. Morgen en overmorgen ook vanaf 23.00 uur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2016, 23:30:08
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 26, 2016, 00:01:46
Mooie goals zeg, van Monteiro. Ook geweldige passes van Kip (de assist op de tweede van Van Deelen en die uit de tweede helft op Peersman).

EDIT: Voor de liefhebber is hier de samenvatting nog terug te vinden:

http://www.nu.nl/knvb-beker/4341255/video-samenvattingen-van-knvb-bekerduels-van-dinsdag.html
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 26, 2016, 10:44:09
Zou toch wat zijn.. als we dkv loten donderdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 26, 2016, 10:55:29
Citaat van: ChantiSCC op oktober 26, 2016, 10:44:09
Zou toch wat zijn.. als we dkv loten donderdag

Of Eindhoven  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 26, 2016, 10:58:15
dkv donderdag na strafschoppen door om Eindhoven maximaal te vermoeien en dan treffen wij ze in de finale  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 26, 2016, 11:10:35
helemaal geen dkv net als in de krant staat een amateur club thuis en op naar de
laatste 8 hoe verder je komt des meer poen er binnen stroomt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2016, 11:25:56
Citaat van: denistel op oktober 26, 2016, 11:10:35
helemaal geen dkv net als in de krant staat een amateur club thuis en op naar de
laatste 8 hoe verder je komt des meer poen er binnen stroomt.
klopt nu eens thuiswedstrijd en dan tegen een amateurploeg maar daar moeten wij ook voorzichtig mee zijn want dat zie je alweer met GAE. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op oktober 26, 2016, 11:33:28
Tsja, tegen Scheveningen hadden we twee jaar geleden ook de grootste moeite. En in het verleden o.a. ASHW, Achilles'94 en nog wel een paar clubs waar we over struikelden. Ervaring genoeg dus ;)

Halsteren in 1991 was ook zo'n mooi voorbeeld. 3-2 met de grootste moeite.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 26, 2016, 11:37:40
Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2016, 11:33:28


Halsteren in 1991 was ook zo'n mooi voorbeeld. 3-2 met de grootste moeite.

:_schater :_schater SSSTTTTT, je verraad je leeftijd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op oktober 26, 2016, 11:40:37
Iedereen weet wel dat mijn officiële leeftijd 18 is met 25 jaar ervaring. Dat mijn geestelijke leeftijd altijd nog maar 11 is doet niet ter zake.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2016, 14:14:26
Thuis tegen IJsselmeervogels ook leuk voor Sander van der Heide mooi weer ff thuiskomen. :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2016, 22:45:01
Feyenoord
Ajax
dkv
AZ
Vitesse
Utrecht
Sparta
ADO
PEC Zwolle
Heracles
Volendam
Cambuur
VVSB
ASWH
IJsselmeervogels
Jodan Boys

Hopelijk een thuiswedstrijd. Doe maar IJsselmeervogels.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 27, 2016, 22:49:00
Citaat van: Bernardo op oktober 27, 2016, 22:45:01
Feyenoord
Ajax
Heerenveen
AZ
Vitesse
Utrecht
Sparta
ADO
PEC Zwolle
Heracles
Volendam
Cambuur
VVSB
ASWH
IJsselmeervogels
Jodan Boys

Hopelijk een thuiswedstrijd. Doe maar IJsselmeervogels.

Liefst DKV natuurlijk. Feyenoord of Ajax (thuis of uit) ook mooi. IJsselmeervogels thuis ook leuk. Anders een goede kans om door te gaan, dus Volendam, VVSB, ASWH, Jodan Boys. Misschien een gunstige thuiswedstrijd tegen Heracles, PEC of Sparta.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 27, 2016, 22:49:53
Cambuur samen met Volendam de enige jupiler club die nog meedoet. Hoop in elk geval op een thuiswedstrijd. Loting hoe laat?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2016, 22:50:49
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 27, 2016, 22:49:53
Cambuur samen met Volendam de enige jupiler club die nog meedoet. Hoop in elk geval op een thuiswedstrijd. Loting hoe laat?

Over enkele minuten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op oktober 27, 2016, 22:55:13
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2016, 22:50:49
Over enkele minuten
Ik dacht half 12 gehoord te hebben op fox
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2016, 22:56:27
Half 12 inderdaad, te volgen op Veronica en Fox.

Ik hoop in ieder geval op een (mooie) thuiswedstrijd. Kunnen we in ieder geval een keer vaker naar het stadion.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 27, 2016, 23:19:55
DKVer doet de loting???
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2016, 23:26:08
Citaat van: PePe op oktober 27, 2016, 23:19:55
DKVer doet de loting???
talan. ......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2016, 23:33:41
Cambuur - Ajax dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2016, 23:34:29
Gelukkig thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2016, 23:36:31
Ajax dus
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op oktober 27, 2016, 23:36:52
Volle bak  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 27, 2016, 23:37:26
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2016, 23:33:41
Cambuur - Ajax dus.

Nou, pittig potje. In ieder geval uitverkocht huis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 27, 2016, 23:38:45
Mooi affiche toch. Ben er wel blij mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2016, 23:40:00
Mooi, kwartfinale in de pocket dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: vialli op oktober 27, 2016, 23:41:28
Laat ze maar komme :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 27, 2016, 23:48:45
Mooi wedstrijdje  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 27, 2016, 23:50:31
Neusjes thuis altijd leuk
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 27, 2016, 23:58:21
Sandor ook weer een ronde verder met IJsselmeervogels.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op oktober 28, 2016, 00:01:43
Mooie wedstrijd |:). en thuis. Volle bak tegen Ajax.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 28, 2016, 00:03:42
Bosz tegen Bosz  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 28, 2016, 00:04:18
Zal haast wel 14 december worden, Ajax speelt de zondag ervoor een wedstrijd en de zondag erna. Wij spelen de zaterdag na de bekerwedstrijd weer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Citaat van: ChantiSCC op oktober 27, 2016, 23:48:45
Mooi wedstrijdje  |:)

Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op oktober 28, 2016, 07:15:33
Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen
Je wint de beker toch niet. Dit zijn toch mooie wedstrijden, trekt weer meer mensen naar het stadion.
Titel: Re: Beker
Bericht door: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2016, 00:04:18
Zal haast wel 14 december worden, Ajax speelt de zondag ervoor een wedstrijd en de zondag erna. Wij spelen de zaterdag na de bekerwedstrijd weer.

Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e



Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op oktober 28, 2016, 07:23:29
Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e

Neem aan dat je donderdag de 15e bedoelt
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2016, 07:41:50
Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen

tegen wie heb je de zekerheid dat je wel door gaat?? dit leverd aandacht
en poen op ken de club wel gebruiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2016, 07:43:38
Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e

wij moeten de 17e uit tegen rkc op zaterdag en ajax speelt de zondag ervoor en
erna dus dan zullen wij wel op woensdag gaan spelen toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 28, 2016, 08:14:59
Citaat van: jimny op oktober 28, 2016, 07:16:30
Canmbuur Ajax  17 dec 20.45 uur  Loting 23.30 uur hier in Cambuur stadion
Feyenoord ADO 16 dec 20.45 uur

De wedstrijd van Cambuur oop 18 dec wordt dan verplaatst naar Zondag de 18e
Dan moet KNVB wedstrijden verzetten. Doen ze het liefste niet, plaatsen ze hem op woensdag hoeft geen wedstrijd verplaatst te worden. We zullen het zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:05:32
Citaat van: Treb op oktober 28, 2016, 00:25:15
Waarom dan?

Vanwege volle bak?

Was liever een ronde verder gekomen

Hele seizoen zeuren we over de tegenstanders, komt Ajax op bezoek hebben we liever een amateurclub

Mooie beker wedstrijd, en het kan spoken in Leeuwarden als het om de beker gaat, vraag het eens aan Louis  |:)

Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op oktober 28, 2016, 09:06:17
Rob Maas zal zijn maat Bosz wel van wat info voorzien.  :insane
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:09:24
Moeten we Sandor ook maar even massaal steunen bij IJsselmeervogels tegen DKV  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: jimny op oktober 28, 2016, 09:24:11
Citaat van: Cor op oktober 28, 2016, 07:23:29
Neem aan dat je donderdag de 15e bedoelt

Dat bedoelde ik ook Cor
Titel: Re: Beker
Bericht door: jimny op oktober 28, 2016, 09:29:04
Heb me vergist in de data

Donderdag de 15e Cambuur Ajax 20.45 uur na afloop de loting
Woensdag de 14e  Feyenoord -ADO 20.45 uur

Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op oktober 28, 2016, 09:55:06
Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 28, 2016, 09:56:28
Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:05:32


Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!

10.000 x gemiddeld € 15,- = € 150.000,-
kosten eraf:                          €   25.000,- (gokje hoor  :devil)
                                             ---------------- -
                                              € 125.000

Daar kunnen wij dan mooi die spits voor halen, die ons alsnog kampioen maakt! Nooit gedacht dat wij nog eens door Ajax kampioen gingen worden!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2016, 10:06:07
en dan komt de koffie bier warme worsten enz verkoop er nog bij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: WouterZz op oktober 28, 2016, 10:14:42
Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 09:05:32
Inkomsten hoeven pas verdeeld te worden vanaf de kwart finale dus dit zijn mooie inkomsten!

Helaas al vanaf de achtste finale. Inkomsten moeten dus wel gedeeld worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 28, 2016, 11:28:56
Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 09:55:06
Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint

Was ook een liedje over Kluivert en de marwei  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op oktober 28, 2016, 11:29:11
Citaat van: WouterZz op oktober 28, 2016, 10:14:42
Helaas al vanaf de achtste finale. Inkomsten moeten dus wel gedeeld worden.

Je hebt gelijk idd

Vanaf de achtste finale wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement)
ontvangen
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op oktober 28, 2016, 11:31:11
Denk dat het je wel 200K opbrengt met zo'n pot. Dus dan nog heb je nog aardig centje :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mp op oktober 28, 2016, 12:03:15
Citaat van: Oosttribune op oktober 28, 2016, 11:29:11
Je hebt gelijk idd

Vanaf de achtste finale wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale)
toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement)
ontvangen

Gaat het hierbij enkel om het resultaat van de kaartverkoop?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op oktober 28, 2016, 12:32:22
Citaat van: Mp op oktober 28, 2016, 12:03:15
Gaat het hierbij enkel om het resultaat van de kaartverkoop?

Minus alle gemaakte kosten voor de wedstrijd geloof ik.

Alle andere inkomsten zijn voor de club.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 28, 2016, 14:39:16
Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 09:55:06
Ik heb niet zoveel moeite met Ajax (heb de 2-0 thuis nog in het hoofd zitten). Stadion vol, veel positieve aandacht in de aanloop.

Win je ben je de koning, verlies je geen blamage. En geen kans op een herhaling, zoals op 22 september 2009.....

Na de wedstrijd tegen Ajax in 1996 werd er een nummer ingezet in het stadion.... "living next door to alice". Wie weet de vervangende tekst nog???  :clint
How the fuck is Alice.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op oktober 28, 2016, 15:31:21
Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2016, 14:39:16
How the fuck is Alice.

Vrijwel direct na het laatste fluitsignaal galmde het door het stadion: "Ajax, Ajax, who the fuck is Ajax"  :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op oktober 28, 2016, 21:05:31
Citaat van: oostside op oktober 28, 2016, 15:31:21
Vrijwel direct na het laatste fluitsignaal galmde het door het stadion: "Ajax, Ajax, who the fuck is Ajax"  :0=
Ik was er toen ook maar weet dit niet meer.
Er staat me wel bij dat het toen erg koud was en dat de ajakkecieden  warm ingepakt op het veld stonden en dat de Cambuur speulers met korte mouwen aantraden..... of weet ik dat ook niet goed meer!?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Shar op oktober 28, 2016, 21:55:08
Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2016, 21:05:31
Ik was er toen ook maar weet dit niet meer.
Er staat me wel bij dat het toen erg koud was en dat de ajakkecieden  warm ingepakt op het veld stonden en dat de Cambuur speulers met korte mouwen aantraden..... of weet ik dat ook niet goed meer!?
Zoals ik het me herinner klopt dat wel. Was in ieder geval erg koud en de Ajax spelers kwamen volgens mij met handschoenen aan het veld op. Werd volgens mij in de samenvatting ook iets over gezegd dat de Cambuur spelers minder ingepakt waren tegen de kou ( te lang al niet meer gezien om dit nog 100% zeker te weten). En aan het einde stonden Van Rijswijk en de Meer ( zo heette die toch?) met iets van dekens om langs de kant het einde van de wedstrijd te volgen.  Wat een pracht herinnering.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2016, 22:17:12
Citaat van: Shar op oktober 28, 2016, 21:55:08
Zoals ik het me herinner klopt dat wel. Was in ieder geval erg koud en de Ajax spelers kwamen volgens mij met handschoenen aan het veld op.

Handschoenen en maillots
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 28, 2016, 22:24:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2016, 22:17:12
Handschoenen en maillots

Heeey Kuzzi Cam - Aja 3 - 0 ????
Kip
Kip
KIP

????? 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op oktober 28, 2016, 22:45:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2016, 22:17:12
Handschoenen en maillots

Fucking koud was het toen met een dramatisch veld. Maar wat een pot. Van Gaal heeft het hier wel vaker lastig gehad  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 31, 2016, 16:50:27
Op donderdag 18.30. Klote tijd. Kut fox.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 31, 2016, 17:24:10
Als ze zoals in Eindhoven gaan spelen, dat kun je de wedstrijd tegen 020 beter schriftelijk afhandelen.
(goh wat hebben ze het vertrouwen weer beschadigd) hier door weinig animo meer voor deze wedstrijd!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 31, 2016, 17:51:59
Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2016, 16:50:27
Op donderdag 18.30. Klote tijd. Kut fox.

gaat rkc naar zondag dus?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 31, 2016, 18:15:45
Citaat van: denistel op oktober 31, 2016, 17:51:59
gaat rkc naar zondag dus?

Ja
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 08, 2016, 14:26:03
http://cambuur.nl/nieuws/korting-seizoenkaarthouders-sc-cambuur-ajax/
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op november 08, 2016, 15:08:31
Citaat van: Bernardo op november 08, 2016, 14:26:03
http://cambuur.nl/nieuws/korting-seizoenkaarthouders-sc-cambuur-ajax/

Als :scc wint hoor je me niet meer, maar ik vind het nogal flinke bedragen die er voor de beker gevraagd worden......

Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op november 08, 2016, 15:54:35
Citaat van: oostside op november 08, 2016, 15:08:31
Als :scc wint hoor je me niet meer, maar ik vind het nogal flinke bedragen die er voor de beker gevraagd worden......

Tsja, ze houden er maar de helft er van over. En ze weten dat het tegen Ajax toch wel vol komt, dus kunnen ze dit ook vragen. Was het een wedstrijd tegen b.v. Excelsior, dan kon je waarschijnlijk voor 5 euro naar binnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op november 08, 2016, 16:10:52
Je seizoenkaarthouders had je voor €12,50 naar binnen moeten laten gaan. Das een betaalbare prijs voor je stoel
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op november 08, 2016, 16:36:39
Stelletje zeikerds hier zeg. Niks mis met deze prijzen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 08, 2016, 16:43:20
15 euro voor noord das 1 rondje van 7 bier dat in een paar minuten op is.
en de club wordt er beter van niet zeuren maar een volle bak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op november 08, 2016, 18:50:17
Citaat van: John Hiatt op november 08, 2016, 16:36:39
Stelletje zeikerds hier zeg. Niks mis met deze prijzen.

Communicatie had op de website beter gemoeten.

Zet er bij dat tegen Ajax, net als in de Eredivisie, de kaartjes met € 3,00 worden verhoogd voor Noord. Nu lijkt het of er helemaal geen korting is.

Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niks van die achterlijk hoge prijzen die men durft te vragen.  Sowieso in heel Nederland.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op november 08, 2016, 19:23:49
Citaat van: Nightmarelwd op november 08, 2016, 18:50:17
Communicatie had op de website beter gemoeten.

Zet er bij dat tegen Ajax, net als in de Eredivisie, de kaartjes met € 3,00 worden verhoogd voor Noord. Nu lijkt het of er helemaal geen korting is.

Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niks van die achterlijk hoge prijzen die men durft te vragen.  Sowieso in heel Nederland.
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op november 08, 2016, 19:26:55
Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 19:23:49
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen

In vergelijking met Engeland ja, in vergelijking met bijvoorbeeld Duitsland is Nederland behoorlijk prijzig. Zeker als je ziet wat je er voor terug krijgt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op november 08, 2016, 19:28:36
Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 19:23:49
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen

Het voetbal is in die landen ook 5 keer beter.

Duitsland is het goedkoper.

Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op november 08, 2016, 20:25:18
Citaat van: Nightmarelwd op november 08, 2016, 19:28:36
Het voetbal is in die landen ook 5 keer beter.

Duitsland is het goedkoper.
bij welke clubs in Duitsland? Seizoenskaarten misschien wel. Maar ik heb nog nooit kaarten voor onder de 30 euro gehad.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op november 08, 2016, 20:33:44
Wat heb ik met die andere landen te maken? Gaat mij om dat trouwe supporters ook weleens voordeel mogen hebben. Kaarthouders €12,50 niet kaarthouders €17,50. Massa is kassa.
Titel: Re: Beker
Bericht door: maikcambuur op november 08, 2016, 20:36:00
Wat jullie niet moeten vergeten is dat de opbrengsten gedeeld moeten worden met uitspelende ploeg. Hoe hoger de prijzen des te meer cambuur er zelf dus ook van overhoudt. Denk dat het ook daarmee te maken heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op november 08, 2016, 22:04:36
Bovendien heeft de uit club ook wat te vertellen als het gaat om te hoge kortingen/ weggeven van kaarten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op november 08, 2016, 22:50:12
Citaat van: maikcambuur op november 08, 2016, 20:36:00
Wat jullie niet moeten vergeten is dat de opbrengsten gedeeld moeten worden met uitspelende ploeg. Hoe hoger de prijzen des te meer cambuur er zelf dus ook van overhoudt. Denk dat het ook daarmee te maken heeft.

Dat is toch pas vanaf de kwartfinale?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op november 08, 2016, 22:56:13
20 jaar geleden kostte kaartje voor de beker tegen Ajax op Zuid (staan) 15 gulden, nu betaal je voor een zitplek op dezelfde tribune 12 euro. En dan nog klagen dat de kaarten te duur zijn? Is gewoon een prima prijs. Zeker als je weet dat voor 15-16 euro die kaarten ook als warme broodjes over de toonbank waren gevlogen!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op november 09, 2016, 07:53:05
Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 20:25:18
bij welke clubs in Duitsland? Seizoenskaarten misschien wel. Maar ik heb nog nooit kaarten voor onder de 30 euro gehad.

Over paar wekeen zit ik inderdaad ook 2e. bundesliga voor 33 euro pp.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op november 09, 2016, 08:37:23
Citaat van: Daddy T. op november 08, 2016, 22:56:13
20 jaar geleden kostte kaartje voor de beker tegen Ajax op Zuid (staan) 15 gulden, nu betaal je voor een zitplek op dezelfde tribune 12 euro. En dan nog klagen dat de kaarten te duur zijn? Is gewoon een prima prijs. Zeker als je weet dat voor 15-16 euro die kaarten ook als warme broodjes over de toonbank waren gevlogen!!
Een prijsstijging van maar liefst 76%!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op november 09, 2016, 09:39:28
Citaat van: CamLeeuw op november 09, 2016, 08:37:23
Een prijsstijging van maar liefst 76%!

in 20 (!!) jaar tijd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op november 09, 2016, 09:58:54
Citaat van: Lore op november 09, 2016, 09:39:28
in 20 (!!) jaar tijd!
Ik vraag mij af; Zijn de lonen ook met 76% gestegen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op november 09, 2016, 10:21:22
Citaat van: CamLeeuw op november 09, 2016, 09:58:54
Ik vraag mij af; Zijn de lonen ook met 76% gestegen?

Die zijn met 50% gestegen. 26% extra voor een zitplaats dus. Dat is redelijk gangbaar lijkt me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op november 09, 2016, 10:29:53
Citaat van: papier op november 09, 2016, 10:21:22
Die zijn met 50% gestegen. 26% extra voor een zitplaats dus. Dat is redelijk gangbaar lijkt me.
Dan zijn de prijzen redelijk te noemen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 09, 2016, 10:45:01
Gaat goed met tickets bestellen  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op november 09, 2016, 10:55:54
Zeiken om nog geen twee tientjes voor een mooie pot voetbal   ;( ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: maikcambuur op november 09, 2016, 10:58:07
Citaat van: hobbes op november 09, 2016, 10:45:01
Gaat goed met tickets bestellen  8P

Typisch weer dat het niet werkt 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op november 09, 2016, 11:09:07
Ging vrij soepeltjes hierzo...
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 09, 2016, 11:18:31
Ik krijg alleen maar een foutmelding
Titel: Re: Beker
Bericht door: Valeriuskwartier op november 09, 2016, 11:39:06
Ik krijg enkel een melding dat de tickets binnenkort beschikbaar zijn. Terwijl ik gewoon ingelogd ben met de account waar ik mijn SCC mee gekocht heb.   8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 09, 2016, 11:42:47
Citaat van: Valeriuskwartier op november 09, 2016, 11:39:06
Ik krijg enkel een melding dat de tickets binnenkort beschikbaar zijn. Terwijl ik gewoon ingelogd ben met de account waar ik mijn SCC mee gekocht heb.   8P

Niet per ongeluk Jong Ajax? :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 09, 2016, 12:07:13
Ik had gehoopt dat ze de wedstrijd op je seizoenkaart konden bijschrijven, zodat je niet zo'n irritant eticket hoeft te printen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: maikcambuur op november 09, 2016, 14:19:35
Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op november 09, 2016, 14:24:17
Citaat van: justremco op november 08, 2016, 22:50:12
Dat is toch pas vanaf de kwartfinale?

"Vanaf deze bekerronde moeten de recettes (inkomsten uit kaartverkoop) worden gedeeld en daarom moet je dit keer ook als seizoenkaarthouder een kaart aanschaffen. Uiteraard kan dit wel tegen een gereduceerd tarief."

http://cambuur.nl/nieuws/korting-seizoenkaarthouders-sc-cambuur-ajax/

Citaat van: maikcambuur op november 09, 2016, 14:19:35
Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?

Ik lees op de Twitter van Cambuur dat inderdaad meer mensen dat probleem hebben. Het schijnt dat je rechtsbovenin eerst op je naam moet klikken. Werkt het dan nog niet, dan kun je mailen naar info @cambuur.nl.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op november 09, 2016, 21:13:56
Citaat van: maikcambuur op november 09, 2016, 14:19:35
Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?
Ik kan ook nog steeds geen kaarten bestellen. De bekerwedstrijd staat er niet tussen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op november 09, 2016, 21:33:14
ik heb hetzelfde probeem
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 09, 2016, 21:44:14
Citaat van: YellowBlue op november 09, 2016, 21:33:14
ik heb hetzelfde probeem

Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 10, 2016, 09:06:18
Citaat van: michello op november 09, 2016, 21:44:14
Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!

Het is idd een hele omweg, er zit geen logica in
Titel: Re: Beker
Bericht door: Utekleitrokken op november 10, 2016, 09:33:47
https://websitevanhetjaar.nl/vote/sccambuur/ (https://websitevanhetjaar.nl/vote/sccambuur/)  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 10, 2016, 16:30:07
was in 2 min klaar inloggen en dan op je naam klikken en dan op alle wedstrijden en klaar is het.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op november 10, 2016, 19:01:35
Citaat van: Oosttribune op november 09, 2016, 10:55:54
Zeiken om nog geen twee tientjes voor een mooie pot voetbal   ;( ;(

Daar heb je twee ploegen voor nodig. Ajax speelt mooi voetbal, wat wij spelen weet ik niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op november 10, 2016, 19:36:47
Toch weer behoorlijk amateuristisch en zeer klantonvriendelijkheid qua verkoop via de site...

Mijn eigen kaart verliep, na enig zoeken, redelijk vlekkeloos, maar ook deze keer is de seizoenskaart van mijn zoon 'onvindbaar' (staat wederom niet gekoppeld). Om deze reden kan ik dus op dit moment geen kaart aanschaffen voor hem... Dit ging ook al mis tijdens verlengen van zijn seizoenskaart.

Hoe dan ook: de mail is gestuurd en weer hebben we werk van het werk... :wall
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op november 10, 2016, 20:26:35
Citaat van: michello op november 09, 2016, 21:44:14
Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!
wat een drama zeg en dat voor de website van het jaar  :_schater

Ik ben ingelogd, zie alleen de 3 competitiewedstrijden (waaronder die tegen jong Ajax om de fotkans te vergroten) maar de bekerwedstrijd niet.

Via Koop nu kun je zoeken op Ajax en dan komt zowaar de westrijd tegen Ajax 15-12-2016 in beeld.

Helaas wanneer je dat aanklikt:  Er is een fout opgetreden, excuses voor het ongemak. Probeer het later nogmaals.

Grrrr ik doe niet anders   l8l

Dan toch maar weer mailen  :wall

Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op november 10, 2016, 22:28:37
Citaat van: Tukker op november 10, 2016, 20:26:35
wat een drama zeg en dat voor de website van het jaar  :_schater

Ik ben ingelogd, zie alleen de 3 competitiewedstrijden (waaronder die tegen jong Ajax om de fotkans te vergroten) maar de bekerwedstrijd niet.

Via Koop nu kun je zoeken op Ajax en dan komt zowaar de westrijd tegen Ajax 15-12-2016 in beeld.

Helaas wanneer je dat aanklikt:  Er is een fout opgetreden, excuses voor het ongemak. Probeer het later nogmaals.

Grrrr ik doe niet anders   l8l

Dan toch maar weer mailen  :wall

Inloggen en dan op je naam klikken. Dan verschijnt de wedstrijd plotseling. Heb de e ticket binnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 10, 2016, 23:42:23
Op mobiele site:

Menu openen
Op tickets tikken
Op koop je eigen stoel tikken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op november 11, 2016, 12:30:24
De site waarlangs de kaartverkoop loopt hoort volgens mij trouwens niet bij cambuur.nl. Volgens mij is dat een soort algemeen systeem dat door de KNVB wordt aangeleverd en door meerdere (alle?) BVO's wordt gebruikt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op november 11, 2016, 15:35:24
Citaat van: Cor op november 10, 2016, 22:28:37
Inloggen en dan op je naam klikken. Dan verschijnt de wedstrijd plotseling. Heb de e ticket binnen
Op de naam klikken was dus de truc van Luc.

Nu is het wel gelukt. Volgende keer dus toch beter de gebruikshandleiding lezen  :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 11, 2016, 17:53:52
nog nooit problemen mee gehad altijd binnen 2 minuten het ticket in handen.
maar je moet wel de goede volgorde volgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 12, 2016, 08:13:25
Citaat van: denistel op november 11, 2016, 17:53:52
nog nooit problemen mee gehad altijd binnen 2 minuten het ticket in handen.
maar je moet wel de goede volgorde volgen.

Seizoenskaarthouder hoeven nooit kaartje te kopen dus voor hun is het nieuw. En als er een handleiding voor nodig is voor zoiets simpels dan heb je als website het niet goed gedaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 15, 2016, 13:04:08
bin zelf toch oek sk houder,en zo lastig is het echt niet toch.sommigen
willen te snel denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 22, 2016, 14:20:54
Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op november 22, 2016, 14:55:16
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2016, 14:20:54
Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.
Hopelijk ook voor het kopen van kaartjes voor vrijdag!
Dat is nu even belangrijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 22, 2016, 16:40:17
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2016, 14:20:54
Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.

al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 22, 2016, 17:17:02
Citaat van: denistel op november 22, 2016, 16:40:17
al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat

Op zijn Liwwadders heet dat  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 23, 2016, 12:43:45
Citaat van: denistel op november 22, 2016, 16:40:17
al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat
heb het druk denistel ik ben niet de enigste die dat heeft
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 23, 2016, 13:18:44
Citaat van: Noordcambuur op november 23, 2016, 12:43:45
heb het druk denistel ik ben niet de enigste die dat heeft

dat kan gebeuren toch maar het kan ook online dus daar heeft iedereen in 2 weken
wel even tijd voor neem ik aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 01, 2016, 16:04:29
In de achtste finales van de KNVB Beker gaat de bond opnieuw testen met de 'Video Assistent Referee'.
Op elke speeldag van de derde bekerronde wordt een duel begeleid door extra arbitrage. Op dinsdag 13 december gebeurt dat bij FC Volendam - VVSB.

Een dag later neemt de video-assistent plaats bij de confrontatie tussen PEC Zwolle en FC Utrecht. Donderdag 15 december is ten slotte een assistent aanwezig bij Cambuur - Ajax.

De KNVB had tijdens het duel tussen Ajax en Willem II in de eerste ronde van het bekertoernooi een wereldwijde primeur met de inzet van de video-assistent. (FOX Sports)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op december 02, 2016, 22:32:05
Laten we er met z'n allen iig voor zorgen dat we deze wedstrijd 235% knallen en raggen tegen dat volk uit de hoofdstad!  :( Na vanavond nóg meer op scherp!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 02, 2016, 22:38:29
De scheidsrechterscommissie had voor deze wedstrijd een poll uitgeschreven, wie de meeste Ajax rommel in de slaapkamer had mag deze wedstrijd fluiten. De nummer 2 mocht vanavond aan de bak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 02, 2016, 23:31:56
Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 22:38:29
De scheidsrechterscommissie had voor deze wedstrijd een poll uitgeschreven, wie de meeste Ajax rommel in de slaapkamer had mag deze wedstrijd fluiten. De nummer 2 mocht vanavond aan de bak.

Verschrikkelijk, hij deed niet eens zijn best om het te verbergen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 02, 2016, 23:35:55
Citaat van: Yellow Army op december 02, 2016, 23:31:56
Verschrikkelijk, hij deed niet eens zijn best om het te verbergen
Maar dat is nog niet de reden om als angstige slappe zakken te voetballen. Ik leg de schuld van de nederlaag nog altijd volop bij onszelf.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 05, 2016, 17:02:40
Citaat van: Bolle op december 02, 2016, 22:32:05
Laten we er met z'n allen iig voor zorgen dat we deze wedstrijd 235% knallen en raggen tegen dat volk uit de hoofdstad!  :( Na vanavond nóg meer op scherp!

ja en af en toe eens een rakken :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 05, 2016, 17:50:47
Citaat van: denistel op december 05, 2016, 17:02:40
ja en af en toe eens een raken :proost

Wie mut dat doen dan? Ik zag vrijdag 11 doodsbange vogeltjes in het veld, volgepropt met allerlei opdrachten. Bang om te voetballen en bang om een fout te maken. Ik mis plezier bij het huidige cambuur. Niet alleen plezier, maar oek de absulute wil om te winnen. Dat er een half uur na de wedstrijd spelers al weggaan, wat Denistel al aangaf, zegt in mijn ogen genoeg!

We spelen gvd thuis voor 8300 man, dan moet je vanaf minuut 1 er bovenop zitten en laten zien dat er niets te halen valt. Straal uit dat je ten koste van alles wilt winnen.



Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op december 06, 2016, 14:36:34
Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 06, 2016, 15:01:12
Citaat van: Oosttribune op december 06, 2016, 14:36:34
Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde

Van alle arbiters die de KNVB heeft, krijgen wij Blom weer. Zonder Blom is het al ontzettend lastig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 06, 2016, 17:39:29
die blank het komend weekend geen wedstrijd kest na gaan hoe goed of ie was dit weekend :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 06, 2016, 19:54:35
De laaste keer floot ie netjes
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 06, 2016, 22:49:07
wie blank???
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op december 06, 2016, 23:32:02
Nee, Blom-a-godsi...
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op december 07, 2016, 00:09:41
Zelfs al stuurt ajax de a1 jeugd, dan bist nog kansloos.
Blom gaat echt het verschil niet maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 07, 2016, 11:04:55
Citaat van: denistel op december 06, 2016, 17:39:29
die blank het komend weekend geen wedstrijd kest na gaan hoe goed of ie was dit weekend :_schater
ja Wat was dat een lul  zeg niet normaal :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 07, 2016, 11:12:27
Citaat van: Oosttribune op december 06, 2016, 14:36:34
Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde
Zoals ik al zei... De schijtsrechterscommissie had een polletje uitgeschreven. Blom was de winnaar, Blank was nummer twee :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op december 07, 2016, 15:25:34
Normaal gesproken zeg ik kansloos tegen Ajax maar aangezien Ajax de zondag erop de wedstrijd tegen PSV moet spelen denk ik dat er kansen, als zijn ze maar klein, zijn als ze er maar gewoon bovenop klappen. Direct erboven op. hier en daar een flinke schop of beuk uitdelen. De competitie is voor Ajax belangrijker ivm het behalen van de CL.... Beker is mooi maar geen prio volgens mij
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 07, 2016, 17:15:15
Citaat van: Voorstopper op december 07, 2016, 15:25:34
Normaal gesproken zeg ik kansloos tegen Ajax maar aangezien Ajax de zondag erop de wedstrijd tegen PSV moet spelen denk ik dat er kansen, als zijn ze maar klein, zijn als ze er maar gewoon bovenop klappen. Direct erboven op. hier en daar een flinke schop of beuk uitdelen. De competitie is voor Ajax belangrijker ivm het behalen van de CL.... Beker is mooi maar geen prio volgens mij

Dat ken deze selectie helemaal niet juh hest dat niet seen  ;( wud een saaie en zakelijke 0-2.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 07, 2016, 21:21:20
Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...
ze zijn bang maar zit het stadion al vol
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op december 07, 2016, 23:48:49
Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...

Vorige week zeker al weer vergeten. Lekker verder dromen met ons gemiddelde van nog geen 90 man bij uitwedstrijden!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 08, 2016, 08:39:23
Citaat van: weestwel op december 07, 2016, 23:48:49
Vorige week zeker al weer vergeten. Lekker verder dromen met ons gemiddelde van nog geen 90 man bij uitwedstrijden!!

Cambuur en Ajax kan je ook niet met elkaar vergelijken. Hadden we Feyenoord geloot dan was het uitvak vol geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 08, 2016, 08:56:13
Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...

Puur arogantie van die neuzen!
Op internet was hun eerste reactie ook, "makkie" "volgende ronde" en "10,10,10"
Laat ze maar komen! Vanaf minuut 1 er boven op klappen, en hopen dat je de eerste 20 minuten door komt, dan kan het alle kanten op.  |:)

Zo'n grote club en zo weinig supporters mee is triest.
Maar bij ons leeft het ook niet, gezien de nog vele vrije plaatsen.
Daardoor wel een grote kans dat al die neuzen op thuis tribunes zitten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 08, 2016, 09:58:32
Cambuur is individueel kwalitatief veel minder dan Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat je als "team" de mindere bent.
We hebben in het verleden Ajax het soms best moeilijk kunnen maken, maar hier gaf de scheidsrechter vaak de doorslag.
We verliezen nu vaak de wedstrijd doordat sommige spelers denken dat ze acties moeten maken bij het uitverdedigen.
Je moet tegen Ajax niet willen "voetballen", maar hun systeem ontregelen door compact en risicoloos te spelen. Dus op zijn Italiaans Ajax bestrijden en gluiperig scoren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 08, 2016, 11:39:28
wordt weer een veredeld jong ajax denk ik.jong ajax zelf speelt een dag
later ook maar dat zal dan ajax 3 worden.

krul-tete-de ligt-viergever-dijks

nouri-vd beek-de jong

cerny-sierhuis-clement

zo iets zal het wel worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 08, 2016, 11:40:01
Citaat van: Galdiano op december 08, 2016, 08:56:13
Puur arogantie van die neuzen!
Op internet was hun eerste reactie ook, "makkie" "volgende ronde" en "10,10,10"
Laat ze maar komen! Vanaf minuut 1 er boven op klappen, en hopen dat je de eerste 20 minuten door komt, dan kan het alle kanten op.  |:)

Zo'n grote club en zo weinig supporters mee is triest.
Maar bij ons leeft het ook niet, gezien de nog vele vrije plaatsen.
Daardoor wel een grote kans dat al die neuzen op thuis tribunes zitten.

schande dat het van onze kant nog niet uitverkocht is toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 08, 2016, 11:47:52
Citaat van: Vlampiep op december 08, 2016, 09:58:32
Cambuur is individueel kwalitatief veel minder dan Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat je als "team" de mindere bent.
We hebben in het verleden Ajax het soms best moeilijk kunnen maken, maar hier gaf de scheidsrechter vaak de doorslag.
We verliezen nu vaak de wedstrijd doordat sommige spelers denken dat ze acties moeten maken bij het uitverdedigen.
Je moet tegen Ajax niet willen "voetballen", maar hun systeem ontregelen door compact en risicoloos te spelen. Dus op zijn Italiaans Ajax bestrijden en gluiperig scoren.

Vorig seizoen nog.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 08, 2016, 11:48:42
Citaat van: denistel op december 08, 2016, 11:40:01
schande dat het van onze kant nog niet uitverkocht is toch

Eens!

Anderzijds wel dure maand voor veel personen, sinterklaas, kerst, oud en nieuw.
Daarnaast hoor ik ook mensen zeggen, ik zie het wel op fox  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 08, 2016, 12:16:34
en maar klagen als ze geen kaartje voor dkv-cambuur konden krijgen  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 08, 2016, 12:19:30
http://www.lc.nl/sport/Bekerduel-Cambuur-Ajax-bijna-uitverkocht-21836854.html

Bijna uitverkocht dus, alleen jammer dat het LC de dag fout heeft
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 09, 2016, 00:33:55
Als je (jong) Ajax vandaag ook weer ziet spelen in zo'n lastige uitwedstrijd..man man man wat voetballen die jochies makkelijk. Word een zware, hele zware avond donderdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 09, 2016, 07:50:18
Citaat van: ChantiSCC op december 09, 2016, 00:33:55
Als je (jong) Ajax vandaag ook weer ziet spelen in zo'n lastige uitwedstrijd..man man man wat voetballen die jochies makkelijk. Word een zware, hele zware avond donderdag.

Het enige voordeel is dat Cambuur niks te verliezen heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op december 09, 2016, 09:54:15
Zal wel een jong-ajax aangevuld met 4 spelers vanuit eerste worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op december 09, 2016, 14:22:46
Nog bijna 1000 kaarten in de verkoop waar zijn al die succes supporters gebleven?

Uitvak ook een lachertje met 200 man
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op december 09, 2016, 15:08:31
Dit is voor hun een oefenwedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op december 09, 2016, 15:58:10
Citaat van: sk13 op december 09, 2016, 15:08:31
Dit is voor hun een oefenwedstrijd.

Dan nog. Als een club met zo'n grote aanhang ons uitvak niet vol krijgt is dat buitengewoon triest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op december 09, 2016, 16:00:50
Dat moet een ieder ook maar financieel voor elkaar krijgen. Of naar Luik of naar scc.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 09, 2016, 16:04:57
Citaat van: sk13 op december 09, 2016, 16:00:50
Dat moet een ieder ook maar financieel voor elkaar krijgen. Of naar Luik of naar scc.
Na die 1400 uitsupporters hebben ze nog 998.600 "Supporters". Nepsupporters, Nepclub
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op december 09, 2016, 16:08:40
Citaat van: Casuals-lwd op december 09, 2016, 16:04:57
Na die 1400 uitsupporters hebben ze nog 998.600 "Supporters". Nepsupporters, Nepclub

Wat dat betreft heb ik meer respect voor Feyenoord. Ik heb met beide clubs niets, laat dat duidelijk zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op december 09, 2016, 16:58:00
Heb ook helemaal ñiks met ieder andere club. Alleen moet je wel realistisch blijven. Die lui hebben wedstrijden voor het uitzoeken. En dan begrijp ik ook wel dat scc niet hun 1ste keus is. Zeker na het debacle van vorige week. Van onze kant dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 10, 2016, 11:04:45
ja en half 7 is oek een mooie tijd we hevve zelf de boel nog niet eens vol
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 10, 2016, 11:38:25
Ik hoop op:

Zeinstra; Van Deelen (Anderson), El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Monteiro, Van de Streek, Bakker; Barto, Hoefdraad.

Zoveel mogelijk ervaring, fysiek, degelijkheid en strijdlust erin. En geen risicogevallen als Peersman en Bosz.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 10, 2016, 12:46:29
Citaat van: Collingwood op december 10, 2016, 11:38:25
Ik hoop op:

Zeinstra; Van Deelen (Anderson), El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Monteiro, Van de Streek, Bakker; Barto, Hoefdraad.

Zoveel mogelijk ervaring, fysiek, degelijkheid en strijdlust erin. En geen risicogevallen als Peersman en Bosz.

Geen Peersman en Bosz kan ik me in vinden, echter vindt ik Steenvoorden ook niet goed genoeg. El Baad en Schilder in het centrum. Brengt veel meer rust, zijn op elkaar ingespeeld. Bij gebrek aan beter toch maar Houtkoop.. man man man wat een drama is dat zeg. Nu ik dit aan het typen ben besef ik me eigenlijk wat voor kut selectie we hebben, ongelooflijk. Henri bedankt hé! Cambuur nul 020 vijf.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 10, 2016, 12:48:35
Citaat van: ChantiSCC op december 10, 2016, 12:46:29
Geen Peersman en Bosz kan ik me in vinden, echter vindt ik Steenvoorden ook niet goed genoeg. El Baad en Schilder in het centrum. Brengt veel meer rust, zijn op elkaar ingespeeld. Bij gebrek aan beter toch maar Houtkoop.. man man man wat een drama is dat zeg. Nu ik dit aan het typen ben besef ik me eigenlijk wat voor kut selectie we hebben, ongelooflijk. Henri bedankt hé! Cambuur nul 020 vijf.

Ik vond Steenvoorden tot zijn blessure uitstekend. Echt ijzersterk in de duels. En ik wil met drie centrale verdedigers spelen tegen Ajax hè, dus ook El Baad en Schilder er gewoon in. Als we met twee spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder wat mij betreft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 11, 2016, 21:42:20
steenvoorden man man wat viel die beroerd in tegen jong ajax.centrum gewoon el baad
en schilder toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op december 11, 2016, 21:53:46
Steenvoorden was voor zijn blessure wel goed bezig he.. en dat komt ook wel weer.. maar voor nu nachterin niet te veel veranderen.. dus idd El Baad en Schilder graag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 11, 2016, 22:27:32
Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 11, 2016, 22:31:23
Als we tegen Jong Ajax met 5 achterin beginnen, doen we dat tegen gewoon Ajax ook natuurlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 11, 2016, 22:47:58
Citaat van: sunderland op december 11, 2016, 22:27:32
Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons

Ze zijn bij Ajax alleen maar met de wedstrijd tegen psv bezig, die ze nu zeker niet willen verliezen
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 11, 2016, 22:54:14
Zal wel een 5-3-2 opstelling worden inderdaad
Dus....peersman?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 11, 2016, 23:00:26
Citaat van: sunderland op december 11, 2016, 22:27:32
Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons

juist niet toch ze zullen alles op het duel van zondag zetten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 11, 2016, 23:17:52
Citaat van: Bernardo op december 11, 2016, 22:31:23
Als we tegen Jong Ajax met 5 achterin beginnen, doen we dat tegen gewoon Ajax ook natuurlijk.

Precies en dan zou ik dus liever voor Steenvoorden kiezen als extra verdediger dan voor Peersman. Zoals ik al zei, in wedstrijden waarin we met twee centrale verdedigers spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder. Dat staat prima.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 12, 2016, 09:14:32
                   Zeinstra

Anderson el baad schilder blackson
                          Steenvoorden

                             Bakker Monteiro
                                      Streek
                Hoefdraad      barto.



Zoiets?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 12, 2016, 10:29:27
De loting tegen Ajax is natuurlijk een prachtig affiche.
Ajax heeft alles te verliezen, terwijl Cambuur alleen maar kan winnen.
Ik hoop dan ook dat de TS hier ook zo over denkt en de spelers de opdracht geeft te genieten van deze wedstrijd.
En als ze goed hebben opgelet hoe Twente Ajax bestreed, kan het best een leuke wedstrijd worden tegen dit nu al heftig geïrriteerde Ajax.
Geen Peersmannetjes opstellen, maar jongens die hun beperkingen kennen en daar naar handelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op december 12, 2016, 11:31:23
Gewoon van genieten zolang het kan donderdag!!

Blom kan niet marchanderen want de video referee kijkt mee.. maar dat zal vast in ons nadeel uitpakken.

volgens mij nog 500 kaarten beschikbaar, moeizaam hoor om de hut uit te verkopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 12, 2016, 11:47:10
Precies ervan genieten....En je weet 't nooit hoe 't loopt...
En wordt heus volle bak, mensen hebben t druk qua geld uitgeven deze maand he?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 12, 2016, 12:45:24
Citaat van: Collingwood op december 11, 2016, 23:17:52
Precies en dan zou ik dus liever voor Steenvoorden kiezen als extra verdediger dan voor Peersman. Zoals ik al zei, in wedstrijden waarin we met twee centrale verdedigers spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder. Dat staat prima.
Ik ben toch bang dat ze gaan kiezen voor 2 centraleverdedigers en 2 backs. Daarachter dan nog Peersman als laatste man.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 12, 2016, 12:57:27
Citaat van: speculeter op december 12, 2016, 09:14:32
                   Zeinstra

Anderson el baad schilder blackson
                          Steenvoorden

                             Bakker Monteiro
                                      Streek
                Hoefdraad      barto.



Zoiets?
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 12, 2016, 13:14:45
Citaat van: Tukker op december 12, 2016, 12:57:27
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall

Dan mag ie wel een vishengel met nemen  ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 12, 2016, 13:45:44
Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2016, 13:14:45
Dan mag ie wel een vishengel met nemen  ;(
Of een huishoudtrapje voor de hoge ballen. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 12, 2016, 14:23:46
Citaat van: Tukker op december 12, 2016, 12:57:27
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall

waarom dan??
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 12, 2016, 15:35:40
243 Ajax supporters reizen mee donderdag naar Leeuwarden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op december 12, 2016, 16:29:03
Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2016, 15:35:40
243 Ajax supporters reizen mee donderdag naar Leeuwarden.
:_schater :_schater _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op december 12, 2016, 19:09:35
Citaat van: siepelsjeu op december 12, 2016, 16:29:03
:_schater :_schater _O_


De rest zit op de andere tribunes.  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casual14 op december 12, 2016, 21:00:11
Citaat van: Nightmarelwd op december 12, 2016, 19:09:35

De rest zit op de andere tribunes.  :y

Zullen ongetwijfeld mensen plaatsnemen op de thuistribune. Voor mij geen enkel probleem, mits zij zich kunnen gedragen en niet als idioten gaan lopen juichen....
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op december 12, 2016, 21:47:32
vrees dat ik mij weer een groot gedeelte moet lopen te beheersen. heb altijd wel een neusje voor wie wel en ook niet "onze trots" een warm hart toedraagt! heb trouwens geen moeite met de echte supporters in het uitvak of lui die zich i.d.d. gedragen..nou ja i.i.g. weer extra inkomsten ofschoon de recette ook weer gedeeld
moet worden naar ik meen. laten we hopen op een "memorabele overwinning"!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 12, 2016, 23:59:32
En dan is het niet eens uitverkocht
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 13, 2016, 13:51:19
Citaat van: Casuals-lwd op december 12, 2016, 23:59:32
En dan is het niet eens uitverkocht

schandalig ju en maar janken als ze heen kaartje konden krijgen om naar die kut boeren te gaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 13, 2016, 14:23:05
je gaat toch niet de neutrale toeschouwer verwijten dat ze dat kleutervoetbal van cambuur niks aan vinden?
en ajax hoef je tegenwoordig ook geen euro voor neer te leggen .
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 13, 2016, 17:52:05
voor dkv leg ik nog geen platte cent neer  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op december 13, 2016, 19:34:43
Citaat van: Oosttribune op december 12, 2016, 11:31:23
Gewoon van genieten zolang het kan donderdag!!

Blom kan niet marchanderen want de video referee kijkt mee.. maar dat zal vast in ons nadeel uitpakken.

volgens mij nog 500 kaarten beschikbaar, moeizaam hoor om de hut uit te verkopen

Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment. 




Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Citaat van: Nightmarelwd op december 13, 2016, 19:34:43
Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment.

Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 13, 2016, 20:04:24
Citaat van: Nightmarelwd op december 13, 2016, 19:34:43
Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment.

Waarom heb ik nou precies hetzelfde gevoel? Ik proef ook totaal geen beleving meer op de tribune, het veld. \had je vroeger een orkaan van geluid waarbij spelers met angst in de benen de hel van Leeuwarden inkwamen. Tegenwoordig is alles zo mak als een lammetje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 13, 2016, 20:45:56
Citaat van: denistel op december 12, 2016, 14:23:46
waarom dan??
Omdat veel bvo's tegenwoordig hun tweede keeper in het bekertoernooi laten keepen. En ik heb liever Nienhuis er donderdag in staan dan zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 13, 2016, 20:49:51
Dus.....Dat is donderdag voorbij en, laat het donderdag kolken.
De beleving is inderdaad op het veld erg slecht geweest, de afgelopen 2 jaar bij de spelers...
We hebben echt een klote tijd achter de rug als supporters zijnde....
Maar langzaam aan vindt ik wel dat de heren spelers wat meer passie laten zien.
De positiviteit moet terug, en ik heb het gevoel dat t terug komt op het veld, op de tribunes!
Laten we donderdag vocaal weer reclame maken door continu te zingen van o.a cambuur leeuwarden ole! :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 13, 2016, 20:49:56
Ik kan de pool maar niet vinden voor donderdag ?

2-2 (1-1) Bartooo Streek   5x geel
En door na een zinderende penaltyreeks met een hoofdrol voor Nienhuis  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 13, 2016, 21:09:25
Citaat van: Tukker op december 13, 2016, 20:45:56
Omdat veel bvo's tegenwoordig hun tweede keeper in het bekertoernooi laten keepen. En ik heb liever Nienhuis er donderdag in staan dan zondag.

Sorry maar een keeper moet toch in staat zijn om 2 wedstrijden te spelen in 4 dagen tijd?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 13, 2016, 21:29:04
Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.
Want gemiddeld 15-20 euro voor een kaartje is duur, wat een onzin zeg.

En daarnaast vind ik Ajax of AZ toch wel een verschil
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 13, 2016, 21:35:37
Die Grot van IJsselmeervogels is wel een leuke spits.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 13, 2016, 21:40:42
Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.

Wanneer de recettes gedeeld moeten worden, mag de prijs niet minder zijn dan een normale wedstrijd. Knvb regeltje
Titel: Re: Beker
Bericht door: Batsum op december 13, 2016, 22:42:57
Hoop dat ons ploegje zelfde inzet kan tonen als ijselmeervogels tegen huhu. Dan zie ik nog kans met het publiek erachter
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 13, 2016, 22:46:50
Bij Ajax lijkt het deze week alleen maar over de wedstrijd van aankomend weekend te gaan. Hopelijk vergeten ze dat ze donderdag ook moeten presteren
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 13, 2016, 22:46:59
Het zit die boeren ook steeds mee zeg :R
Nou dan in de volgende ronde maar tegen ons.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 13, 2016, 22:48:42
Citaat van: speculeter op december 13, 2016, 22:46:59
Het zit die boeren ook steeds mee zeg :R
Nou dan in de volgende ronde maar tegen ons.

En juichen alsof ze net de beker gewonnen hebben, ik zou me dood schamen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Batsum op december 13, 2016, 22:57:09
Hoop dat onze trainers nog een konijn uit de hoed kunnen toveren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 06:57:21
een paar wilde stieren is beter. :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2016, 08:43:35
Citaat van: Batsum op december 13, 2016, 22:57:09
Hoop dat onze trainers nog een konijn uit de hoed kunnen toveren.

Niet teveel verwachten van onze TS..
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 08:51:39
Citaat van: ChantiSCC op december 13, 2016, 21:09:25
Sorry maar een keeper moet toch in staat zijn om 2 wedstrijden te spelen in 4 dagen tijd?!

daar gaat het niet om toch ze gunnen een 2e keeper de bekerwedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op december 14, 2016, 09:09:13
Zeinstra stond er tegen TEC ook gewoon in, en tegen Rijnvogels Nienhuis. Beiden waren op dat moment eerste keeper, dus morgen reken ik ook op Zeinstra.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 14, 2016, 10:47:14
Citaat van: denistel op december 14, 2016, 08:51:39
daar gaat het niet om toch ze gunnen een 2e keeper de bekerwedstrijden.

ja, het is een beetje mode hé. Overal staat de 2de keeper op goal in de beker. Persoonlijk vind ik dat een gebrek aan professionaliteit. Dan kan je toch ook de tweede links back, de 2de spits of de 2de centrale verdediger opstellen?

Cambuur is een prof-club en daarin moet je de beste zijn om te spelen (behalve als je Peersman bent, dan moet je gewoon op komen dagen  :devil).
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op december 14, 2016, 11:05:15
Citaat van: zeewolde op december 13, 2016, 21:35:37
Die Grot van IJsselmeervogels is wel een leuke spits.

Grapje zeker??
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 14, 2016, 11:21:36
Citaat van: de Kale op december 14, 2016, 11:05:15
Grapje zeker??
Balvast , constant aanspeelbaar. Zag hem gisteren voor het eerst. Alleen weinig echte mogelijkheden gehad om te scoren. Maar was van mij zeker geen grapje. Ook geen idee hoe oud hij is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 12:15:37
Citaat van: Lore op december 14, 2016, 10:47:14
ja, het is een beetje mode hé. Overal staat de 2de keeper op goal in de beker. Persoonlijk vind ik dat een gebrek aan professionaliteit. Dan kan je toch ook de tweede links back, de 2de spits of de 2de centrale verdediger opstellen?

Cambuur is een prof-club en daarin moet je de beste zijn om te spelen (behalve als je Peersman bent, dan moet je gewoon op komen dagen  :devil).

dkv had mulder er wel in staan.vind ook dat wij gewoon de 1e keeper op moeten stellen
hoor..dat de topclubs hun 2e keeper er op zetten moeten ze zelf weten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 12:22:56
Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 11:21:36
Balvast , constant aanspeelbaar. Zag hem gisteren voor het eerst. Alleen weinig echte mogelijkheden gehad om te scoren. Maar was van mij zeker geen grapje. Ook geen idee hoe oud hij is.

lastig van de bal te krijgen idd is 26 jaar jeugdopleiding van Vitesse en NEC heeft ie bij gezeten
paar keer bij clubs weggegaan door minder gedrag laatste jaren in het semiprofvoetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2016, 12:33:25
Nienhuis, Anderson, El Baad, Schilder, Peersman, Blackson, Bakker, Monteiro, Streek, Barto, Hoefdraad

5 man achterin dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 12:34:08
Citaat van: Destroyer op december 13, 2016, 20:04:24
Waarom heb ik nou precies hetzelfde gevoel? Ik proef ook totaal geen beleving meer op de tribune, het veld. \had je vroeger een orkaan van geluid waarbij spelers met angst in de benen de hel van Leeuwarden inkwamen. Tegenwoordig is alles zo mak als een lammetje.

gelatenheid denk ik allemaal lieve jongkjes int veld iedereen praat alles altijd
maar goed enz enz . een club van suurtjes ist wudden. elkaar eens lekker de
les lezen en dan weer verder dat mut kenne hevve we hier al vaker mee maakt
maar dan had je nog wel helden spelers waarvoor je speciaal naar het stadion
kwam zo denk ik er over.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 12:34:33
Citaat van: Bernardo op december 14, 2016, 12:33:25
Nienhuis, Anderson, El Baad, Schilder, Peersman, Blackson, Bakker, Monteiro, Streek, Barto, Hoefdraad

5 man achterin dus.

lekker aanvallend oek  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 14, 2016, 12:47:54
Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:34:33
lekker aanvallend oek  :_schater

Wat wil je dan? Afgeslacht worden. Twente deed het prima op deze manier.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 14, 2016, 12:50:01
Opstelling waar ik me redelijk in kan vinden, behalve liever gewoon Zeinstra op goal en Steenvoorden voor Peersman.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 12:52:40
Citaat van: hobbes op december 14, 2016, 12:47:54
Wat wil je dan? Afgeslacht worden. Twente deed het prima op deze manier.

must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 14, 2016, 13:10:29
Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:52:40
must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.

Ik win liever met 1-0 uit een smerig countertje in de 90ste minuut ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Utekleitrokken op december 14, 2016, 13:28:20
Nienhuis weer onder de lat, omdat het een bekerwedstrijd is?
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 14, 2016, 13:34:05
Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Spine op december 14, 2016, 13:40:50
Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:34:08
gelatenheid denk ik allemaal lieve jongkjes int veld iedereen praat alles altijd
maar goed enz enz . een club van suurtjes ist wudden. elkaar eens lekker de
les lezen en dan weer verder dat mut kenne hevve we hier al vaker mee maakt
maar dan had je nog wel helden spelers waarvoor je speciaal naar het stadion
kwam zo denk ik er over.
Precies! Kom tegenwoordig naar het stadion voor de gezelligheid en un bitsje ouwehoere.
Anderhalf uur voetbal is een hinderlijke onderbreking.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2016, 13:40:56
Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 13:34:05
Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?

Toko geblesseerd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op december 14, 2016, 13:51:28
Heeft iemand misschien meer informatie over de blessures  ?
Ik weet dat Kip over 2 á 3 maanden weer terug is (hopelijk).
Zijn de anderen (N'Toko (hamstring), Hemmen (buikspier), D. Bakker (hamstring), Gyasi (lies) en Van Deelen (enkel)) in staat om mee te gaan naar het trainingskamp in Spanje begin januari?
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op december 14, 2016, 13:56:03
Citaat van: denistel op december 14, 2016, 12:52:40
must wel verdedigers hevve die het aan kunnen toch.en er zitten 9000 cambuur
supporters en niet om ze 1 of 2 keer bij de ajax goal te zien althans ik niet.
normaal ben je toch kansloos tegen die lui dus dan liever 2-5 plat dan 0-2
maar das mijn mening.

:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 14:08:27
Citaat van: Hendrikscc op december 14, 2016, 13:51:28
Heeft iemand misschien meer informatie over de blessures  ?
Ik weet dat Kip over 2 á 3 maanden weer terug is (hopelijk).
Zijn de anderen (N'Toko (hamstring), Hemmen (buikspier), D. Bakker (hamstring), Gyasi (lies) en Van Deelen (enkel)) in staat om mee te gaan naar het trainingskamp in Spanje begin januari?

lijkt mij wel daar moeen ze zich klaar stomen voor de 2e seizoenshelft
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 14, 2016, 16:14:16
Citaat van: zeewolde op december 14, 2016, 13:34:05
Ik maak me drukker om Peersman. Waarom geen Steenvoorden of Toko erin?
Spelen met Nienhuis en Peersman is de goden verzoeken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 14, 2016, 17:05:03
Ik heb paar weken terug 2 kaarten besteld online, weet iemand hoe je die kaarten kan downloaden vanuit de online ticket omgeving?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 14, 2016, 17:12:50
Citaat van: Treb op december 14, 2016, 17:05:03
Ik heb paar weken terug 2 kaarten besteld online, weet iemand hoe je die kaarten kan downloaden vanuit de online ticket omgeving?

Ik kreeg ze per mail opgestuurd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 14, 2016, 17:15:18
Ja ik ook, maar ik had ze in ongewenste map en na 10 dagen wordt die automatisch verwijderd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op december 14, 2016, 17:35:57
Citaat van: Treb op december 14, 2016, 17:15:18
Ja ik ook, maar ik had ze in ongewenste map en na 10 dagen wordt die automatisch verwijderd.
Als je mazzel hebt staat de link nog in je geschiedenis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 17:39:09
kest het beste contact opnemen met cambuur denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 14, 2016, 18:10:28
Loop morgen wel even naar Niels toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2016, 19:07:49
als het goed is kun je em ook nog steeds zelf uitprinten toch,
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 14, 2016, 20:27:09
Citaat van: Vlampiep op december 14, 2016, 16:14:16
Spelen met Nienhuis en Peersman is de goden verzoeken.
En met Blackson en Andersom.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 07:21:44
Blom gisteravond afgevoerd in een ME Wagen was video scheids bij Zwolle - Utrecht :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 15, 2016, 07:42:39
Citaat van: denistel op december 15, 2016, 07:21:44
Blom gisteravond afgevoerd in een ME Wagen was video scheids bij Zwolle - Utrecht :_schater

Ik vond het ook geen penalty, dit belooft wat voor vanavond. Of hij draait bij of hij draait door  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 08:27:36
domme actie van Marcellis toch deed geen poging om de bal te spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 15, 2016, 08:56:42
Citaat van: denistel op december 15, 2016, 08:27:36
domme actie van Marcellis toch deed geen poging om de bal te spelen

Klopt, hij kan hem geven en doet het.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 15, 2016, 09:53:33
Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 15, 2016, 10:03:01
Citaat van: papier op december 13, 2016, 19:37:36
Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.
Het eerste verschil tussen 9 jaar geleden en nu is dat er toen gemiddeld 4000 man op de tribunes zaten en nu altijd nog 6500-7000.
Ten tweede speel je tegen de (qua prijzen) grootste club van Nederland, wat normaliter een aantrekkingskracht heeft als een koekje op een kind.
Ten derde, vanaf deze ronde moet je de opbrengsten delen met de gasten en ben je niet helemaal vrij in het bepalen van je prijzen (je moet een bepaald minimumpercentage aanhouden). Nu verkoop je 9600 kaarten voor de volle mep, anders verkoop je 10.000 voor een habbekrats. Daar schieten ook wij niks mee op, want we kunnen nog steeds elke euro gebruiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 15, 2016, 10:04:12
Citaat van: ChantiSCC op december 15, 2016, 08:56:42
Klopt, hij kan hem geven en doet het.
Hij moet hem gewoon geven, wat mij betreft geen enkele discussie over.
De frustratie van de Zwollenaren is natuurlijk logisch omdat je in de slotfase je voorsprong weggeeft en dan in blessuretijd de verlenging. Maar de penalty was 100% terecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Shar op december 15, 2016, 10:12:11
Citaat van: speculeter op december 15, 2016, 09:53:33
Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?
Nope, helemaal niet gek genoeg. Komt hopelijk nog wel. In '96 was ik er de hele week voor de wedstrijd al mee bezig, nu bijna helemaal niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 15, 2016, 10:30:24
De 020'ers vinden het schandalig hoe weinig kaarten er zijn verkocht voor het uitvak. Overigens denken de meesten dat het een makkelijke overwinning wordt, 0-3.

Cambuur Leeuwarden olé! SCC  |:)

Hopelijk weer ouderwets lekker sfeertje vanavond!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op december 15, 2016, 10:33:26
Voor de stoere boys, alsjeblieft geen hamas hamas of joden branden het best vanavond, bedenk iets nieuws.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 11:55:10
Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 15, 2016, 12:04:45
Citaat van: SCC-J op december 15, 2016, 10:33:26
Voor de stoere boys, alsjeblieft geen hamas hamas of joden branden het best vanavond, bedenk iets nieuws.

Kluivert mag ik oversteken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 15, 2016, 12:33:51
had meer met t provoceren van jochies te maken dan met stoer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 15, 2016, 12:38:15
Citaat van: denistel op december 15, 2016, 11:55:10
vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.
Nee Blom oek niet  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 15, 2016, 12:40:38
Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.
Nu snap ik ook pas waarom Viergever hands maakte. Die wilde gewoon de pot tegen Cambuur niet missen  :devil

Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op december 15, 2016, 14:31:27
Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 15, 2016, 15:13:29
Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.

Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.

Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 15, 2016, 15:15:14
Citaat van: Montana op december 15, 2016, 14:31:27
Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...
nou dan haal ik hem ff uit mijn broek :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 15, 2016, 15:39:51
Citaat van: speculeter op december 15, 2016, 09:53:33
Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?

hef al 12 keer sketen vandaag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 15, 2016, 15:40:38
Citaat van: denistel op december 15, 2016, 11:55:10
vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.

Wie mut dat doen dan?  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 15, 2016, 15:46:30
Citaat van: Treb op december 15, 2016, 15:13:29
Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.


Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.

Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 15, 2016, 16:38:23
Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 15:46:30
Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!

Iets met hoop en leven ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 17:11:53
Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 15:46:30
Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!

nou die dijks en viergever die kenne er helemaal niks van
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 17:13:35
Citaat van: Montana op december 15, 2016, 14:31:27
Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...

zit er elke wedstrijd wel toch en misstap?? laat die blom en zien vriendjes de boel nou
maar ik goeie banen leiden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 15, 2016, 17:16:27
Jammer, geen Veltman...
Titel: Re: Beker
Bericht door: lunnie op december 15, 2016, 18:34:34
Voor de thuisblijvers:

http://eredivisie-stream.net/live/ajax-live-stream/channel-1/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Spine op december 15, 2016, 19:17:55
Kut Barto, waardeloze spits. In de winter maar verhuren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 15, 2016, 19:18:34
Citaat van: Treb op december 15, 2016, 15:13:29
Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.

Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.

Dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: koosZevenaar op december 15, 2016, 19:24:45
Ik moet nu toch wel even reageren: Wat een waardeloze spits is die Barto.
Ik moet nu toch wel toegeven dat het grootste deel van de auteurs op dit forum hele grote kenners zijn.
Ik zeg dat in mijn allerdiepste nederigheid naar hun toe
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 15, 2016, 19:27:06
Nu wordt het pas echt spannend. Hopelijk houden we stand!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 15, 2016, 19:27:50
Maakt ze best af trouwens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 15, 2016, 19:51:08
Ziyech, Younes en Dolberg er in. Dat wordt dus nog erg lastig. Kom op standhouden!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 15, 2016, 19:53:49
Daar was die al dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2016, 20:22:24
Leukste en beste wedstrijd sinds tijden... lekker hoor !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 15, 2016, 20:34:34
Dit konden we wel even gebruiken. Nu boeren thuis aub!
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op december 15, 2016, 20:42:18
Dit maakt heel veel goed in het, tot op heden, moeizame seizoen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op december 15, 2016, 20:48:06
Citaat van: Bernardo op december 15, 2016, 20:34:34
Dit konden we wel even gebruiken. Nu boeren thuis aub!
Volendam mag ook wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 21:02:07
Iedereen een dikke voldoende en Monteiro was de beste
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 15, 2016, 21:11:14
Citaat van: sunderland op december 15, 2016, 21:02:07
Iedereen een dikke voldoende en Monteiro was de beste
Een 2e Makrini en hij wordt jog beter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2016, 21:12:34
Geweldig, geweldig, geweldig!  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: gewoon een fan op december 15, 2016, 21:13:08
Een echte team overwinning  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 21:13:36
Anderson muk ook een compliment maken .. aparte voetballer , heel erg goed en soms ook heel slecht maar hard werken
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op december 15, 2016, 21:14:39
Citaat van: carlo de leeuw op december 15, 2016, 20:48:06
Volendam mag ook wel

En dan lullig met 1-0 verliezen...

Mooie pot vanavond, maar wat es er met onze trainers aan de hand.. 1 of 2 wissels in de laatste minuten was niet gek geweest om het ritme eruit te halen en tijd te rekken..

Anyway... het was rete spannend maar weer mooi om mee te maken..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 21:16:05
Sta nog te trillen . Wat mooi !!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op december 15, 2016, 21:16:12
Monteiro, Barto en Hoefdraad.....top.....
Zelfs Peersman ging mee in de flow
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2016, 21:19:23
Het mooiste vind ik nog dat het op basis van kansen dik verdiend was. Ajax had wel veel de bal, maar dit was ook onderdeel van het plan van Cambuur. Ajax eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad, alleen uit die corner en een lange haal op Viergever.
Titel: Re: Beker
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op december 15, 2016, 21:19:36
De slechte seizoenstart vergeef ik de spelers, dit is ONBETAALBAAR  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Op naar de Kuip  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 15, 2016, 21:19:44
Zo ik ben eindelijk weer een beetje rustig. Wat een pot man geweldig!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bascambuur op december 15, 2016, 21:19:49
Prachtige avond.  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 15, 2016, 21:24:42
Citaat van: Marc S op december 15, 2016, 19:51:08
Ziyech, Younes en Dolberg er in. Dat wordt dus nog erg lastig. Kom op standhouden!

Ziyech? Dacht Schöne maar dan had ik er al een paar te veel op denk  :_schater Prachtige avond!! :scc  :scc

Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 15, 2016, 21:28:55
Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 21:19:23
Het mooiste vind ik nog dat het op basis van kansen dik verdiend was. Ajax had wel veel de bal, maar dit was ook onderdeel van het plan van Cambuur. Ajax eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad, alleen uit die corner en een lange haal op Viergever.
De teven goal kwam tot stand doordat Blom de corner niet liet nemen omdat hij contact had met de videoscheidsrechter. Hierdoor leken enkele verdedigers van Cambuur afgeleid.
Plots liet die Blom weren dat de corner genomen kon worden en stonden een aantal verdedigers niet in positie.
Niet slim maar wel begrijpelijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 15, 2016, 21:35:06
Citaat van: Treb op december 15, 2016, 19:18:34
Dus.
Toegegeven waarde Treb;
Ik heb je vanmiddag een beetje voor gek verklaard maar nu moet ik je toch een dikke schouderklop geven en mij een slotje op mijn grote muil haha  :proost
Maar ik had het niet verwacht met deze opstelling
Dan nog; Een heerlijke opsteker en wat een ontlading, heerlijk  |:)

En dan verlies je zondag in Waalwijk  :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 15, 2016, 21:35:16
Citaat van: Geelblauwstiens op december 15, 2016, 21:16:12
Monteiro, Barto en Hoefdraad.....top.....
Zelfs Peersman ging mee in de flow
die drie vond ik ook de beste, gevolgd door Bakker.

Peersman ook een keer behoorlijk. Houtkoop paar rare acties maar keihard gewerkt.
Wel angst bij Nienhuis. Ik denk inmiddels ook dat Zeinstra terecht eerste keeper is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 15, 2016, 21:37:24
Dit is de Bakker die ik graag wil zijn. Eindelijk eens met het mes tussen de tanden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2016, 21:46:50
Compliment ook voor de onervaren achterhoede. El Baad sterke eerste helft. Blackson bleef overeind. Ik vond Anderson echt prima spelen. Houtkoop net als de laatste wedstrijden heel nuttig, hard werken, weinig balverlies.
Titel: Re: Beker
Bericht door: kgscc op december 15, 2016, 21:58:52
Samenvatting:

https://www.dailymotion.com/video/x55ct5q (https://www.dailymotion.com/video/x55ct5q)

Titel: Re: Beker
Bericht door: kgscc op december 15, 2016, 21:59:27
In het Spaans (?) is ook grappig:

https://www.dailymotion.com/video/x55ctf9_sc-cambuur-2-1-afc-ajax-all-goals-and-highlights-exclusive-15-12-2016-knvb-beker-2016_sport (https://www.dailymotion.com/video/x55ctf9_sc-cambuur-2-1-afc-ajax-all-goals-and-highlights-exclusive-15-12-2016-knvb-beker-2016_sport)

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 21:59:42
Citaat van: koosZevenaar op december 15, 2016, 19:24:45
Ik moet nu toch wel even reageren: Wat een waardeloze spits is die Barto.
Ik moet nu toch wel toegeven dat het grootste deel van de auteurs op dit forum hele grote kenners zijn.
Ik zeg dat in mijn allerdiepste nederigheid naar hun toe

wel gewoon eerlijk blijven he prachtige goals he geweldig gebruikt gemaakt van de ruimte die er
lag.en in de 1e divisie heb je die ruimtes niet omdat de tegenstander met 6 a 7 man de boel dicht
zet.
maar de credits zijn vandaag zeker voor Barto bij was de slagroom op een prachtige teamprestatie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2016, 22:06:13
COMPLIMENT VOOR HET HELE TEAM EN STAF,,,PURE RECLAME VOOR DE CLUB.

nu Volendam thuis loten en op naar de halve finale.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 22:06:17
Denistel wat was dit mooi
Titel: Re: Beker
Bericht door: Spine op december 15, 2016, 22:07:35
Sparta uit let maar op, de geschiedenis herhaalt zich.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 15, 2016, 22:13:48
Citaat van: Spine op december 15, 2016, 22:07:35
Sparta uit let maar op, de geschiedenis herhaalt zich.
dan pakken we eerst die kutboeren nog
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 15, 2016, 22:14:59
Citaat van: denistel op december 15, 2016, 21:59:42
wel gewoon eerlijk blijven he prachtige goals he geweldig gebruikt gemaakt van de ruimte die er
lag.en in de 1e divisie heb je die ruimtes niet omdat de tegenstander met 6 a 7 man de boel dicht
zet.
maar de vredits zijn vandaag zeker voor Barto bij was de slagroom op een prachtige teamprestatie.
Man man man alle speulers binne in mien ogen fureerd tot helden, mar ik mut wel bekenne dat ik na de 2 nul tot ut einde un mooi soatsje piene in mien billig hat hew.
Skitterend sun overwinning op ut grote geld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 22:33:15
Ik vond dat Barto en Vd streek het team vanaf de 5 e minuut op sleeptouw namen. Deze 2 jongens lieten eindelijk weer eens zien dat je met vreselijk hard werken en vooral niet bang zijn de rest meeneemt  . Vanaf dat moment werden de supporters ook wakker en voelde je dat het kon  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 15, 2016, 22:37:34
De spelers hadden kramp maar ik had ut oek. Wat een spanning en wat een sfeertje. Ik heb nog steeds een smile op mijn gezicht niet normaal  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 15, 2016, 23:35:30
Kut loting. Utrecht uit  :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2016, 23:35:32
Utrecht - Cambuur.

Een beetje een kloteloting, hopelijk hoge opkomst, is het ten minste nog goed voor de clubkas. Wedstrijd is overigens in de laatste week van januari, de dag wordt nog bepaald.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2016, 23:38:37
Idd kut kut kut maar deze avond pakken ze ons nooit weer af
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 15, 2016, 23:38:42
Wel echt z'n net niet loting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 15, 2016, 23:39:06
Dat uitvak moet vol  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2016, 23:39:19
Citaat van: Marc S op december 15, 2016, 23:38:42
Wel echt z'n net niet loting.

Inderdaad, was het thuis geweest dan was het nog wat geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op december 16, 2016, 01:00:41
Utrecht-uit altijd n prima resultaat!

Massaal steunen en kaarten inkopen; wir sind dabei!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 16, 2016, 06:37:11
Mien excuses aan Galdiano. Hef mien telraam na afloop in de container flikkert. Cambuur bedankt voor deze heerlijke pot voetbal. Dokter Bosz wist niet hoe snel ie de spelersbus  in moest lopen. Wat een arrogantie juh. Een training bezocht en 2 thuiswedsttijden en dan met het 2e gaan voetballen. Erger ken het niet. Skitterende overwinning |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 16, 2016, 08:27:40
Citaat van: ChantiSCC op december 15, 2016, 23:35:30
Kut loting. Utrecht uit  :O
Sukke loatingen kreits ast in de kwartfinale komst.
En teugen Utrecht hest meer kaans as teugen Feijenoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 16, 2016, 09:00:06
Wedstrijd tegen Jong PSV zal verplaatst waarschijnlijk verplaatst worden naar vrijdag en de wedstrijd van vrijdag tegen dordrecth naar zondag?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 16, 2016, 09:50:36
Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 21:35:06
Toegegeven waarde Treb;
Ik heb je vanmiddag een beetje voor gek verklaard maar nu moet ik je toch een dikke schouderklop geven en mij een slotje op mijn grote muil haha  :proost
Maar ik had het niet verwacht met deze opstelling
Dan nog; Een heerlijke opsteker en wat een ontlading, heerlijk  |:)

En dan verlies je zondag in Waalwijk  :P

Proost  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op december 16, 2016, 10:22:00
Beetje jammer dat het in de media eigenlijk alleen maar over de B-keus gaat van Bosz en dat de prestatie van Cambuur een beetje naar de achtergrond verdwijnt.
Tuurlijk, van de A-keus hadden we waarschijnlijk niet gewonnen, maar desondanks is dit gewoon een goede prestatie van Cambuur.
Dit elftal won ook van Panatinaikos en speelde gelijk tegen Luik, en wonnen volgens mij ook nog van Willem II.

Ik heb diep respect voor het hele team, vond het echt een teamprestatie, eigenlijk niet 1 speler die een onvoldoende scoorde.
Paar uitblinkers, Barto , Streek , Monteiro , Hoefdraad.
Verder een hele jonge verdediging, dat gewoon goed overeind bleef. El Baad, zeer goed, ondanks zijn geringe lengte, Blackson begon wat onwennig, maar kwam steeds beter in de wedstrijd, zelfs Peersman een ruime voldoende. En Nienhuis nog met een belangrijke redding.

Nu zondag verliezen in Waalwijk maakt het weer compleet  :X  :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 16, 2016, 11:00:32
Bosz had beter jong Ajax kenne sture, die waren un stuk beter dan disse reserves
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 16, 2016, 11:03:50
Clement Nouri de Ligt de Jong Cassiera Cerny zijn toch ook van jong Ajax.
schat het team van gister iets sterker in dan toen in de competitie alleen
Cambuur was nu veel feller en counterde fantastisch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 16, 2016, 11:24:35
De Ligt = Te Ligt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op december 16, 2016, 11:29:36
Ajax B-team, kijk eens wie er bij ons misten, genoeg jongens die normaal basis hadden gestaan, met name in de verdediging.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 16, 2016, 11:39:09
Citaat van: piene hassus op december 16, 2016, 11:00:32
Bosz had beter jong Ajax kenne sture, die waren un stuk beter dan disse reserves

Als Cambuur zo had gespeeld tegen jong Ajax, dan hadden wij nu de periodetitel!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 16, 2016, 11:41:52
Vond Jong Ajax eigenlijk een soortgelijke wedstrijd. Die kregen tot de 1-1 ook bijna geen kans. Verschil wel dat we gisteren voorin natuurlijk veel scherper waren. Maar die wedstrijd viel net de verkeerde kant op en hadden we ook net zo goed kunnen winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 16, 2016, 14:06:28
Heb de neusjes de hele avond niet gehoord, conclusie: only singing when you are winning! Slechte, verwende en arrogante supportertjes.

Dolberg al uit de zakken van Blackson? Geweldig hoe hij hem constant op de huid zat samen met Peersman. Wie dit voor de wedstrijd nog zou zeggen, zou compleet voor gek uitgemaakt worden  :_schater

:scc SCC  :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op december 16, 2016, 15:02:13
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 15, 2016, 21:19:36
De slechte seizoenstart vergeef ik de spelers, dit is ONBETAALBAAR  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Op naar de Kuip  :_schater

voor wie ben jij als cambuur tegen feyenoord moet in de bekerfinale? :P :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2016, 16:18:44
Man bin nog net fit  8P :ams
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 16, 2016, 16:19:26
Citaat van: janou op december 16, 2016, 15:02:13
voor wie ben jij als cambuur tegen feyenoord moet in de bekerfinale? :P :P

Denk dat die het ons wel gunt als ze zelf landskampioen worden  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op december 16, 2016, 17:42:01
Allemachtig wat kan een mens er naast zitten.  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 16, 2016, 19:07:45
Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2016, 17:42:01
Allemachtig wat kan een mens er naast zitten.  :_schater

Mooi spelletje hè voetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 16, 2016, 21:07:36
Iemand misschien de wedstrijd opgenomen? Of Downloadlink van hele wedstrijd? Heb alleen deze gevonden maar dat is met Spaans commentaarhttp://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016 (http://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 16, 2016, 21:24:14
Hopelijk een beetje een gunstige tijd, dan halen we misschien wel de 500 man?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2016, 21:25:44
Wanner word datum en tijd bekend gemaakt?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:27:12
Citaat van: michello op december 16, 2016, 21:07:36
Iemand misschien de wedstrijd opgenomen? Of Downloadlink van hele wedstrijd? Heb alleen deze gevonden maar dat is met Spaans commentaarhttp://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016 (http://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016)

Ik heb em opgenomen, maar alleen de herhaling in de nacht dus zonder de nabeschouwing. Heeft iemand die die?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:31:04
Rij ik op de snelweg bij arnhem, komt er een auto precies naast me rijden. Ik kijk naar links en zie een jongeman zijn mobiel omhoog houden met daarop het embleem van ajax en  hij steekt zijn duim omhoog :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 16, 2016, 23:36:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:27:12
Ik heb em opgenomen, maar alleen de herhaling in de nacht dus zonder de nabeschouwing. Heeft iemand die die?

Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 23:44:55
Citaat van: michello op december 16, 2016, 23:36:11
Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.

Duurt effe, moet em eerst overzetten naar een harde schijf en dan naar de laptop, zal em daarna op Wetransfer zetten. Ik laat wel weten als het klaar is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 17, 2016, 00:00:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 23:44:55
Duurt effe, moet em eerst overzetten naar een harde schijf en dan naar de laptop, zal em daarna op Wetransfer zetten. Ik laat wel weten als het klaar is.

_O_  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2016, 09:34:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:31:04
Rij ik op de snelweg bij arnhem, komt er een auto precies naast me rijden. Ik kijk naar links en zie een jongeman zijn mobiel omhoog houden met daarop het embleem van ajax en  hij steekt zijn duim omhoog :_schater :_schater :_schater
nou ik had ff een drukkertje gegeven. :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2016, 10:09:27
Citaat van: speculeter op december 16, 2016, 21:25:44
Wanner word datum en tijd bekend gemaakt?

denk de 25e want de 22e is utreg -ajax
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2016, 10:21:45
vd streek 14,4 km en bakker 13,6 km gelopen tijdens scc - ajax natuurlijk geweldig
maar die cijfers moeten dus niet boven alles verheven worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 17, 2016, 11:37:43
Citaat van: denistel op december 17, 2016, 10:21:45
vd streek 14,4 km en bakker 13,6 km gelopen tijdens scc - ajax natuurlijk geweldig
maar die cijfers moeten dus niet boven alles verheven worden.

Dan hebben ze veel achter de tegenstander aan gelopen want we hadden maar 28% balbezit  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2016, 11:42:09
ja natuurlijk daarom heb ik liever man op man voetbal dan hoef je niet het hele veld over.
klasse dat ze zo veel lopen maar als je daardoor bij acties of kansen kracht te kort komt
is dat wel jammer natuurlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op december 17, 2016, 11:55:14
Tegen ploegen als Ajax word je gewoon gedwongen om dat te doen. We hebben schuinbekkend over het veld gehold en gewacht op de foutjes van de tegenstander. Dit kan Cambuur niet iedere week opbrengen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2016, 12:15:13
Citaat van: michello op december 16, 2016, 23:36:11
Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.

Mooi klote, ga ik gisteren de wedstrijd nog even kijken, staat alleen de eerste helft er op. Harde schijf vol. Helaas dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 17, 2016, 12:50:24
Citaat van: denistel op december 17, 2016, 10:09:27
denk de 25e want de 22e is utreg -ajax
dan eerder 26 toch?
ik dacht dat de speeldata 24-25-26 was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 17, 2016, 12:51:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2016, 12:15:13
staat alleen de eerste helft er op.

dat was ook genoeg.

|:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 17, 2016, 12:53:52
ik wil bosz(de trainer) ook nog even een veer in zn reet steken.
waar andere trainers na een nederlaag tegen cambuur alleen maar de nadruk leggen op hoe slecht zn eigen ploegje was geeft bosz ook nog eens alle credits aan cambuur.

klasse.
1 van de menselijke trainers in die wereld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 17, 2016, 13:33:39
Citaat van: Viper op december 17, 2016, 11:55:14
Tegen ploegen als Ajax word je gewoon gedwongen om dat te doen. We hebben schuinbekkend over het veld gehold en gewacht op de foutjes van de tegenstander. Dit kan Cambuur niet iedere week opbrengen.

Zolang we dat tijdens de nacompetitie maar doen, met weer een vol stadion erachter.
Met deze inzet en 2 of drie uitblinkers is promotie dan dichtbij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2016, 13:41:37
Citaat van: okkele op december 17, 2016, 12:50:24
dan eerder 26 toch?
ik dacht dat de speeldata 24-25-26 was.

als utreg de 22e speelt dan kenne ze de 25e toch weer spelen en zijn er ook geen problemen
voor hun weekend wedstrijd er na en voor ons ook niet toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 17, 2016, 14:38:56
Citaat van: denistel op december 17, 2016, 13:41:37
als utreg de 22e speelt dan kenne ze de 25e toch weer spelen en zijn er ook geen problemen
voor hun weekend wedstrijd er na en voor ons ook niet toch.

25e kan ook niet want wij spelen 23e tegen Jong PSV. Er zal dan eerst wat verzet moeten worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 17, 2016, 16:10:37
Citaat van: denistel op december 17, 2016, 13:41:37
als utreg de 22e speelt dan kenne ze de 25e toch weer spelen en zijn er ook geen problemen
voor hun weekend wedstrijd er na en voor ons ook niet toch.

ik wul gewoon niet dat ze op mien verjaardag speule.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2016, 17:28:58
Goh ik kan nog steeds nergens anders aandenken . Hef nog steeds die wedstrijd en vooral gekkehuis op mijn netvlies staan
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2016, 18:41:04
Citaat van: michello op december 17, 2016, 14:38:56
25e kan ook niet want wij spelen 23e tegen Jong PSV. Er zal dan eerst wat verzet moeten worden.

ok dat klopt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 18, 2016, 23:11:06
Gaat zoals het lijkt op 26 januari plaats vinden.
Maandag blijft, en vrijdag gaat naar zondag.

Donderdag is een vervelende avond.
Begrijp ook niks van die maandag ronde in een beker week  :R


KNVB zal wel gedacht hebben dat alle jupiler ploegen eruit zouden liggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op december 18, 2016, 23:40:39
Citaat van: Galdiano op december 18, 2016, 23:11:06
Gaat zoals het lijkt op 26 januari plaats vinden.
Maandag blijft, en vrijdag gaat naar zondag.

Donderdag is een vervelende avond.
Begrijp ook niks van die maandag ronde in een beker week  :R


KNVB zal wel gedacht hebben dat alle jupiler ploegen eruit zouden liggen.

Is geen maandag ronde, alleen jong PSV en jong Ajax spelen dan toevallig thuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 19, 2016, 09:59:55
Citaat van: justremco op december 18, 2016, 23:40:39
Is geen maandag ronde, alleen jong PSV en jong Ajax spelen dan toevallig thuis

En tegen wie speelt jong PSV op maandag?
Juist tegen Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op december 19, 2016, 10:03:24
Klopt, maar jij hebt het over een maandagronde. Dat is het als alle clubs dan spelen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 19, 2016, 11:03:42
Citaat van: justremco op december 19, 2016, 10:03:24
Klopt, maar jij hebt het over een maandagronde. Dat is het als alle clubs dan spelen...

Miscommunicatie ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op december 19, 2016, 17:27:46
Voor in de agenda! Het bekerduel tussen FC Utrecht en SC #Cambuur wordt gespeeld op woensdag 25 januari om 18.30 uur. #kwartfinale https://t.co/1YwDgKGivW

Als gevolg hiervan worden de competitiewedstrijden #JPSVCAM en #CAMDOR verplaatst naar respectievelijk zaterdag 21 en 28 januari (19.45 u).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 20, 2016, 13:15:40
Citaat van: justremco op december 19, 2016, 17:27:46
Voor in de agenda! Het bekerduel tussen FC Utrecht en SC #Cambuur wordt gespeeld op woensdag 25 januari om 18.30 uur. #kwartfinale https://t.co/1YwDgKGivW

Als gevolg hiervan worden de competitiewedstrijden #JPSVCAM en #CAMDOR verplaatst naar respectievelijk zaterdag 21 en 28 januari (19.45 u).

Lijkt mij het beste wat er kan gebeuren met jong PSV, want PSV moet zondag spelen en dan ziet de selectie er wel wat anders uit, dan als ze al weten wie niet hebben gesspeeld!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 20, 2016, 13:52:58
Citaat van: Lore op december 20, 2016, 13:15:40
Lijkt mij het beste wat er kan gebeuren met jong PSV, want PSV moet zondag spelen en dan ziet de selectie er wel wat anders uit, dan als ze al weten wie niet hebben gesspeeld!
Zeer positief voor ons klopt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 06, 2017, 13:18:13

____________________________________________________________________

KNVB_beker_logo_20160606

FC Utrecht – SC Cambuur (kwartfinale KNVB Beker)
Woensdag 25 januari om 18:30 uur

Deze wedstrijd is te bezoeken met een verplichte auto- of buscombi.
De kaartverkoop start op maandag 9 januari vanuit de Fanshop en loopt tot dinsdag 24 januari 12.00 uur.

Autocombi

Toegestaan maximaal 125 personenauto's en 5 meerpersoonsbusjes
Omwisselen op parkeerdek P-6 bij FC Utrecht vanaf 17:30 uur
Parkeerkaart en routebeschrijving ontvang je bij inschrijving voor de autocombi
Prijs: € 10,-
Buscombi

Vertrek 15:00 uur vanaf gastenvak Cambuur aan de Coopmansstraat
Supporters dienen uiterlijk 14:45 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart
Prijs: € 30,-
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 06, 2017, 13:19:21
Hoe groot is het uitvak in Utrecht? Ik vind dit niet echt een ruime regeling, maar misschien zit ik er helemaal naast.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 06, 2017, 13:25:34
Citaat van: John Hiatt op januari 06, 2017, 13:19:21
Hoe groot is het uitvak in Utrecht? Ik vind dit niet echt een ruime regeling, maar misschien zit ik er helemaal naast.

1200
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op januari 06, 2017, 13:49:37
Dit was de laatse keer in de eredivisie:

FC Utrecht – SC Cambuur op zaterdag 26 september om 18:30 uur

Deze wedstrijd is alleen te bezoeken met een georganiseerde auto- of buscombi.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
– Kaartprijs € 12,-
– Toegestaan maximaal 140 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen niet toegestaan)
– Omwisselpunt Bij P plaats Aalscholver A6 (Lelystad) tussen 16.45-17.15 uur
– Auto's dienen bij aankomst parkeerkaart voor de vooruit te hebben (parkeerkaart c.q. routebeschrijving worden verstrekt bij omwisselpunt)
– Parkeren op P6

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
– In verband met een onderlinge prijsafspraak met FC Utrecht biedt SC Cambuur korting op de auto/buscombi
– Prijs 25,00 euro leden Kern van Cambuur, 30,00 euro niet-leden
– Vertrek 15.15 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
– Supporters dienen uiterlijk 15.00 uur aanwezig te zijn
– Instap op vertoon van uitkaart



Verschil 2 euro in kaartje auto-combi en iets minder auto's maar wel een paar busjes.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 06, 2017, 22:19:11
Jammer van het tijdstip. Heb je 4 wedstrijden laat je er 3 wedstrijden om 20:30 spelen, en uitgerekend de club die het langst moet reizen 18:30 beginnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 07, 2017, 14:55:06
3.30 met de bus naar utrecht. koekoek.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 07, 2017, 15:46:32
Bin dabij
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 10, 2017, 14:07:04
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  1 min.1 minuut geleden
Al 220 supporters van de partij tijdens het bekerduel #UTRCAM! De meerpersoonsbusjes zijn inmiddels uitverkocht. #TwaalfdeMan
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op januari 10, 2017, 14:32:42
Zo, dat gaat mooi! Had niet gedacht dat er nu al zoveel op de lijst staan. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 10, 2017, 15:09:25
Prima zelfs! Dat beloofd wat... Op naar de 500!

(en dat op n woensdag om 18.30 uur: mooi!)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 10, 2017, 17:12:42
Zo.. de kaarten net binnen, om half 5 was het behoorlijk druk met de verkoop van kaarten. Kom op mensen massaal die kant op  |:). even een paar uurtjes opgenomen de 25ste  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sccweestwel op januari 10, 2017, 17:23:55
Mooi aantal ! Niet zeuren en zeiken gewoon heen gaan !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 10, 2017, 17:56:52
Hoeveel auto's staan nu ingeschreven?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op januari 10, 2017, 18:35:59
Citaat van: Casuals-lwd op januari 06, 2017, 22:19:11
Jammer van het tijdstip. Heb je 4 wedstrijden laat je er 3 wedstrijden om 20:30 spelen, en uitgerekend de club die het langst moet reizen 18:30 beginnen.

Heerlijk tijdstip voor een verlenging.  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 10, 2017, 20:26:43
Citaat van: Yellow Army op januari 10, 2017, 17:56:52
Hoeveel auto's staan nu ingeschreven?

Ging hard, het exacte aantal weet ik niet maar hij zei dat er ook al begonnen is met bus 2.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sccweestwel op januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 11, 2017, 09:11:57
Kan er ws niet bij zijn.
Dan maar even op de buis kijken.
Volgens mij kan je wedstrijden los kopen om te kijken.
iemand enig idee of dat voor deze wedstrijd ook geld?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 10:28:29
Citaat van: sccweestwel op januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?

CC niet.

MI-Side wel.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Utekleitrokken op januari 11, 2017, 10:32:02
Citaat van: sccweestwel op januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?

Vroeg het me ook al af, maar zie bovenstaande reactie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 11, 2017, 11:11:01
Citaat van: speculeter op januari 11, 2017, 09:11:57
Kan er ws niet bij zijn.
Dan maar even op de buis kijken.
Volgens mij kan je wedstrijden los kopen om te kijken.
iemand enig idee of dat voor deze wedstrijd ook geld?

kan wel als het goed is, maar als je slimt bent zoek je op internet een streampje op. staan er genoeg met goede kwaliteit en nederlands commentaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 11, 2017, 12:47:06
Citaat van: janou op januari 11, 2017, 11:11:01
kan wel als het goed is, maar als je slimt bent zoek je op internet een streampje op. staan er genoeg met goede kwaliteit en nederlands commentaar
bist dan slim ? Nou poeh
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op januari 11, 2017, 13:42:38
Citaat van: sunderland op januari 11, 2017, 12:47:06
bist dan slim ? Nou poeh

Of je slimmer bent weet ik niet, maar je bent wel goedkoper uit ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 11, 2017, 13:56:35
Ben echt benieuwd hoeveel er straks heengaan. Ik hoop op een uitverkocht uitvak, maar dat is een utopie op woensdag half 7. Maar een 600 man zou ik ook al ontzettend mooi vinden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op januari 11, 2017, 14:21:01
Ik schat een kleine 500 man. mooie groep om onze mannen naar de halve finale te schreeuwen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 11, 2017, 15:16:18
Citaat van: nannenijpscc op januari 11, 2017, 14:21:01
Ik schat een kleine 500 man. mooie groep om onze mannen naar de halve finale te schreeuwen!

Zou ook al mooi zijn, maar ik hoop dat er toch meer mensen beslissen dat ze er heen gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 16:28:57
Citaat van: 666 op januari 11, 2017, 13:56:35
Ben echt benieuwd hoeveel er straks heengaan. Ik hoop op een uitverkocht uitvak, maar dat is een utopie op woensdag half 7. Maar een 600 man zou ik ook al ontzettend mooi vinden.

Wedstrijden worden om 18:30 uur of 20:45 uur gespeeld.
Het laatste tijdstip gaan mensen die de volgende dag vroeg moeten beginnen niet.  Want bij een verlenging ben je 1:00 uur thuis.

Ik heb hier graag een verlofdag voor over.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 11, 2017, 17:33:55
Citaat van: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 16:28:57
Wedstrijden worden om 18:30 uur of 20:45 uur gespeeld.
Het laatste tijdstip gaan mensen die de volgende dag vroeg moeten beginnen niet.  Want bij een verlenging ben je 1:00 uur thuis.

Ik heb hier graag een verlofdag voor over.  |:)

Ik ook, al heb ik er niet al teveel.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 11, 2017, 22:34:40
ben er zelf niet bij maar gaan best wat heen dus hulde daar voor hopen op een stunt
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 12, 2017, 14:02:34
Inmiddels 380 man op papier!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 12, 2017, 14:11:25
@SCCambuurLwd: Update kaartverkoop #UTRCAM: de Twaalfde Man zal massaal aanwezig zijn in Utrecht, al 400 supporters gaan mee!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 12, 2017, 14:32:09
Citaat van: Bernardo op januari 12, 2017, 14:11:25
@SCCambuurLwd: Update kaartverkoop #UTRCAM: de Twaalfde Man zal massaal aanwezig zijn in Utrecht, al 400 supporters gaan mee!

Skitterend aantal al, maar er moet nog meer bij. Kom op mensen halen die kaarten. Ik hef er al sin in  |:).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 12, 2017, 15:18:43
Klasse hoor zoveel man ondanks het tijdstip, mag ook wel eens gezegd worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 12, 2017, 18:01:59
+3
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op januari 12, 2017, 18:10:07
Dit gaat lekker. 600 moet ook wel lukken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 15, 2017, 19:01:34
Citaat van: Viper op januari 12, 2017, 18:10:07
Dit gaat lekker. 600 moet ook wel lukken.
Misschien wel de 700
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 16, 2017, 10:07:38
Iemand die weet op welk aantal we nu zitten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 16, 2017, 10:13:51
Na vrijdag zullen de meesten wel even 2 keer nadenken voordat ze een kaart halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op januari 16, 2017, 15:25:00
CiteerOok de Twaalfde Man van SC Cambuur zal massaal aanwezig zijn, want momenteel staat de teller al op 500 supporters die mee zullen reizen!

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 16, 2017, 15:32:09
Citaat van: Casuals-lwd op januari 15, 2017, 19:01:34
Misschien wel de 700

Nog 200  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: GerardFraneker op januari 17, 2017, 10:00:43

+ 8 ik zal vandaag maar even kaartje halen! Busje  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 17, 2017, 13:21:12
+5  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 17, 2017, 15:34:31
Auto 98 vanmiddag om 12u
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 18, 2017, 16:52:33
Hebben we vandaag ook een update? Kom op mensen, kaarten halen  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 19, 2017, 14:26:18
600 man nu.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 19, 2017, 15:16:20
Nog 10 auto's las ik en daarna moeten mensen plaatsen zoeken in de al geregistreerde auto's. Nog 20 personen voor de bussen.

700 zal wel net niet lukken, maar toch nu al dik tevreden  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sccweestwel op januari 19, 2017, 16:09:43
Hebben Franeker en berlicum ook weer een bus netzo als 10 jaar geleden ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 19, 2017, 16:19:53
Citaat van: 666 op januari 19, 2017, 15:16:20
Nog 10 auto's las ik en daarna moeten mensen plaatsen zoeken in de al geregistreerde auto's. Nog 20 personen voor de bussen.

700 zal wel net niet lukken, maar toch nu al dik tevreden  |:)
Waarom mogen er maar een paar bussen heen?  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hoekieom op januari 19, 2017, 17:55:13
Ik hef mie opgeven. Mien ouwe heer sal ook met. Kenne we ook een bierke drinken in de bus? Nim maar een koelboxje met :insane :ams
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 19, 2017, 19:14:07
Hopen dat de Graafschap uit dan ook zo lekker gaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 19, 2017, 19:25:29
Citaat van: thankyou op januari 19, 2017, 16:19:53
Waarom mogen er maar een paar bussen heen?  :zucht

Het heeft denk ik te maken met ruimtegebrek. Er is volgens mij bij het uitvak plaats voor een auto of 200 (als ik het mij nog kan herinneren). De ruimte die overblijft als er 125 auto's heen gaan, wordt denk ik benut voor een x aantal bussen en dan is het vol. Het parkeerterrein is omheind en de bussen blijven daar staan.

Of een andere reden natuurlijk  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op januari 19, 2017, 21:25:25
Citaat van: 666 op januari 19, 2017, 19:25:29
Het heeft denk ik te maken met ruimtegebrek. Er is volgens mij bij het uitvak plaats voor een auto of 200 (als ik het mij nog kan herinneren). De ruimte die overblijft als er 125 auto's heen gaan, wordt denk ik benut voor een x aantal bussen en dan is het vol. Het parkeerterrein is omheind en de bussen blijven daar staan.

Of een andere reden natuurlijk  :devil

Het staat er denk ik wat ongelukkig. Als er nog 20 mensen een kaartje halen, hebben ze weer een bus vol. De houdt in als ze nog een bus willen vullen, heb je weer 47 mensen nodig. Of ze moeten van 1 bus een dubbeldekker maken dan moeten er nog zo'n 30 man bij.

Kunnen 1200 in het uitvak en het parkeerterrein is daar groot genoeg voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 22, 2017, 04:46:10
Tissoudali en Noor in de basis, de klasse druipt er vanaf. Kom aan.  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 22, 2017, 09:11:09
Citaat van: wiekie1969 op januari 22, 2017, 04:46:10
Tissoudali en Noor in de basis, de klasse druipt er vanaf. Kom aan.  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Haha! Wiekie is los! Woensdag maar mee naar Utrecht!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 22, 2017, 09:26:37
Denk dat onze td dat ook wel heeft gezien.
Zo maar beginnen denk ik....
Zeinstra
Anderson el baad schilder peersman houtkoop

         Noor
Bakker         monteiro


          Barto    tissoudali.

Ik ga ervan uit dat streek geblesseerd is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nancai op januari 22, 2017, 16:15:10
Nienhuis in plaats van Zeinstra
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 22, 2017, 16:25:36
Citaat van: Nancai op januari 22, 2017, 16:15:10
Nienhuis in plaats van Zeinstra
Laten we hopen van niet.
Het is de kwart finale en dan hoort de best in vorm zijnde er te staan.
En dat is Zeinstra en niet die paniek kabouter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Utekleitrokken op januari 22, 2017, 16:27:17
Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2017, 16:25:36
Laten we hopen van niet.
Het is de kwart finale en dan hoort de best in vorm zijnde er te staan.
En dat is Zeinstra en niet die paniek kabouter.

Zo denk ik er ook over. Maar "het zal wel zo horen" dat Nienhuis opgesteld wordt. Lekker lief zijn voor elkaar bij het vriendelijkste clubje van het Noorden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 22, 2017, 16:34:48
Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2017, 16:27:17
Zo denk ik er ook over. Maar "het zal wel zo horen" dat Nienhuis opgesteld wordt. Lekker lief zijn voor elkaar bij het vriendelijkste clubje van het Noorden.
ik heb ook liever Zeinstra, maar om nou de indruk te wekken dat het alleen hier gebeurd? Ik zie Cillessen ook altijd bij Barcelona in de beker spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: maikcambuur op januari 22, 2017, 16:34:51
Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 22, 2017, 17:19:04
Citaat van: maikcambuur op januari 22, 2017, 16:34:51
Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)
Nienhuis heeft in het verleden ons vaak ik de wedstrijd gehouden, maar het laatste ander half jaar is hij zo onvoorspelbaar dat de verdediging doodsangsten uitstaat bij een voorzet of schot op de goal.
Als de TS de ambitie heeft een ronde verder te komen zullen ze de besten op moeten stellen en niet zich verhullen in een soort traditie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 22, 2017, 18:22:58
Aub geen tuinkabouter woensdag!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 22, 2017, 18:40:13
Citaat van: John Hiatt op januari 22, 2017, 18:22:58
Aub geen tuinkabouter woensdag!

Tuinkabouter is altijd in vorm in Utreg
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 22, 2017, 18:55:32
Citaat van: maikcambuur op januari 22, 2017, 16:34:51
Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)

En Zeinstra veroorzaakte 1  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Utekleitrokken op januari 22, 2017, 19:06:02
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 22, 2017, 16:34:48
ik heb ook liever Zeinstra, maar om nou de indruk te wekken dat het alleen hier gebeurd? Ik zie Cillessen ook altijd bij Barcelona in de beker spelen.

Dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen, omdat ze het "overal" doen en het een beetje zo hoort doen wij het ook maar. Die indruk krijg ik dan weer een beetje.

Voor de positivo's:
Op basis waarvan zou Nienhuis er weer moeten staan? Zeker niet op basis van wedstrijdritme en zijn optreden wil ik het al twee seizoenen niet meer over hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 22, 2017, 19:30:31
Simpel, de t.d geeft hiermee aan: de competitie is belangrijker en het is een 'goedmakertje' naar nienhuis.
Oftewel, bullshit....
Los daarvan, vergeet dat! We kunnen historie schrijven!!!!!!!! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 22, 2017, 22:14:43
Beste elf opstellen, dus Zeinstra op goal. 100%. We zitten in de absolute eindfase van het toernooi. Dit is geen bonus, maar een kans om op één wedstrijd van de bekerFINALE te komen! Dan moeten we niet mensen opstellen omdat ze zo hun best doen op de training.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 22, 2017, 22:23:36
Sipke kan het nu niet meer maken om Nienhuis op te stellen. (dit is geen camping elftal)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 22, 2017, 23:44:47
Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 23, 2017, 09:05:00
Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2017, 23:44:47
Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!
:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op januari 23, 2017, 10:13:16
Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2017, 23:44:47
Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!

Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed. Zal je net zien dat de ballen die er gisteren tegen Ajax niet in gingen bij ons net wel....

Neemt niet weg dat als je er ook gewoon maar vol voor gaat je altijd kansen hebt, ook al is het Real Madrid, Chelsea of Utrecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2017, 10:14:45
Maakt idd niet uit wie in de goal staat beide zijn niet goed genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 23, 2017, 11:19:24
Citaat van: Bernardo op januari 23, 2017, 10:14:45
Maakt idd niet uit wie in de goal staat beide zijn niet goed genoeg.
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 23, 2017, 11:24:57
Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2017, 11:19:24
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.
Nienhuis deed het anders goed tegen Ajax. Zeinstra was dramatisch tegen VVV, maar ook goed tegen jong PSV.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2017, 11:52:54
Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2017, 11:19:24
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.

VVV thuis gemist zeker en een paar wedstrijden staat ie leuk te keepen. Voor de langere termijn, gewoon niet goed genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 23, 2017, 12:26:13
Iemand enig idee of we de 700 kaarten hebben aangetikt?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2017, 12:49:15
Nienhuis gewoon laten spelen tegen Utrecht, dat is de afspraak.
Daarnaast wil die zich laten zien, en is Nienhuis op z'n best.

Tegen Ajax prima gekeept.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 23, 2017, 13:32:56
En als hij een beslissende fout maakt...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 23, 2017, 13:36:11
Dan is dat erg jammer, ik ben ook van mening dat je nu niet de afspraken moet gaan wijzigen. Bovendien zal het resultaat waarschijnlijk echt niet gaan afhangen om Zeinstra of Nienhuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 23, 2017, 13:53:00
Dan is dat erg jammer.... :R
We kunnen de halve finale van de beker halen man....en met een gunstige loting ms wel de finale.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2017, 14:15:21
Je maakt toch afspraken aan begin van seizoen, dan hou je je daar toch gewoon aan. Zoals het hoort.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 23, 2017, 14:15:58
Citaat van: speculeter op januari 23, 2017, 13:32:56
En als hij een beslissende fout maakt...

En als Zeinstra de beslissende fout maakt? Had dan Nienhuis moeten keepen. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 23, 2017, 14:58:25
Buscombi uitverkocht, autocombi vol. Er kunnen alleen nog kaarten worden gekocht voor een plaats in al ingeschreven auto's. Volop support woensdag dus!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 23, 2017, 15:01:47
Citaat van: Collingwood op januari 23, 2017, 14:58:25
Buscombi uitverkocht, autocombi vol. Er kunnen alleen nog kaarten worden gekocht voor een plaats in al ingeschreven auto's. Volop support woensdag dus!

650..  mooi aantal voor woensdag half 7,  Ik hef er al sin in  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op januari 23, 2017, 17:17:27
Kan een mooi avondje worden, kwartfinale beker.... moet toch altijd weer denken aan Sparta uit met 30 bussen fantastisch :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 23, 2017, 17:31:32
We krijgen zeker kansen daar, kop erbij houden en knal die bal er dan meteen in.  De druk ligt bij Utrecht en die pseudo Guardiola die denkt dat ze een topteam hewwe. Maar dat hewwe ze helemaal niet in mijn ogen.

Verdediging is zwakste deel vd ploeg. Keeper laat 8 vd 10 ballen los, Leeuwin is geblesseerd, matige backs Vd Maarel en vd Meer en die Willem Janssen is zo traag als poppenstront en maakt alleen maar overtredingen.

Voorin Haller en Zivkovic die niet mee terug verdedigen en wat staan te goaltje pissen.

Middenveld wel erg sterk met Brama, Ayoub en Barazite, veel loopvermogen.

Gewoon compact voetballen, ze geven ruimte weg achter de verdediging. Ik zou vanaf begin Tissoudali en Noor opstellen.

Kom aan cambuur |:) |:) |:) |:) |:)

Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 23, 2017, 17:32:35
Citaat van: Oosttribune op januari 23, 2017, 17:17:27
Kan een mooi avondje worden, kwartfinale beker.... moet toch altijd weer denken aan Sparta uit met 30 bussen fantastisch :scc

Echt fantastisch was dat, bijna 3x zoveel als woensdag. Maar woensdag maken we lawaai voor 1500.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 23, 2017, 17:34:08
Citaat van: oostside op januari 23, 2017, 10:13:16
Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed.

Die hebben gistermiddag alles gegeven tegen ajax en zijn tegen ons veel minder scherp, lijkt mij niet dat je 2 keer achter elkaar zo speelt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 23, 2017, 17:37:04
Citaat van: oostside op januari 23, 2017, 10:13:16
Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed. Zal je net zien dat de ballen die er gisteren tegen Ajax niet in gingen bij ons net wel....

Neemt niet weg dat als je er ook gewoon maar vol voor gaat je altijd kansen hebt, ook al is het Real Madrid, Chelsea of Utrecht.

Nee hoor, gewoon logisch redeneren  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 23, 2017, 17:41:14
zal wel wat mee vallen toch zit meer dan 3 dagen tussen en die ten hag het su zo
fit als wat die lui binne altijd van 9 tot 5 bezig daar.

je zult idd heel slim moeten spelen en scherp zijn bij de kansen die je krijgt.
het zal daar gewoon een heel heet avondje worden is mijn verwachting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 23, 2017, 18:00:40
Er is een goede kans dat Utrecht te slap begint en dan is het in de regel niet zo makkelijk om om te schakelen. We zijn zeker niet kansloos en een speler als Tissoudali is heel lastig af te stoppen als die z'n dag heeft. Barto wil ook nog wel eens vriend en vijand verbazen in speciale potjes.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 23, 2017, 18:36:40
Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2017, 18:00:40
Er is een goede kans dat Utrecht te slap begint en dan is het in de regel niet zo makkelijk om om te schakelen. We zijn zeker niet kansloos en een speler als Tissoudali is heel lastig af te stoppen als die z'n dag heeft. Barto wil ook nog wel eens vriend en vijand verbazen in speciale potjes.

waarom zouden ze slap beginnen dan..ik hoop het wel maar ik denk juist
dat ze het 1e kwartier vol gas geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 23, 2017, 19:46:06
Onderschatting... we staan 9e in de JL, daar kijken spelers naar volgens mij. En dan kan de trainer roepen van scherp beginnen, er zijn er soms toch een paar die denken dat het wel goed komt. Ajax is het ook overkomen dus waarom niet.

Maar het eerste kwartier goed doorkomen is inderdaad heel belangrijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 23, 2017, 20:25:56
Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2017, 19:46:06
Onderschatting... we staan 9e in de JL, daar kijken spelers naar volgens mij. En dan kan de trainer roepen van scherp beginnen, er zijn er soms toch een paar die denken dat het wel goed komt. Ajax is het ook overkomen dus waarom niet.

Maar het eerste kwartier goed doorkomen is inderdaad heel belangrijk.

De eerste 90 minuten goed doorkomen, om in de blessuretijd met een counter de 0-1 te maken. Laten we dat doen.  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 23, 2017, 22:46:28
Ondanks de eerder gemaakte afspraken met de keepers, zou ik beginnen met de beste keeper op dit moment. Ik vind het belang voor de club erg groot, daarom moet je het maximale er nu ook uit halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 23, 2017, 23:05:12
Citaat van: PePe op januari 23, 2017, 22:46:28
Ondanks de eerder gemaakte afspraken met de keepers, zou ik beginnen met de beste keeper op dit moment. Ik vind het belang voor de club erg groot, daarom moet je het maximale er nu ook uit halen.

En wie is de beste keeper op het moment dan? Na alle plussen en minnen van beide heren kom ik tot de conclusie dat het lood om oud ijzer is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 23, 2017, 23:47:06
Citaat van: Yellow Army op januari 23, 2017, 23:05:12
En wie is de beste keeper op het moment dan? Na alle plussen en minnen van beide heren kom ik tot de conclusie dat het lood om oud ijzer is.

De technische staf vindt zeinstra op dit moment beter anders staat ie niet in de basis. Dus in dat geval hem dus opstellen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 12:59:29
Vermoedelijke opstelling (volgens HaH):

Nienhuis; Anderson, El Baad, Peersman, Schilder, Houtkoop; E. Bakker, Tissoudali, Monteiro; Barto, Hoefdraad.

Anderson is een twijfelgeval en wordt mogelijk vervangen door Van Deelen. Lijkt me verder niet uitgesloten dat Tissoudali morgen voorin speelt en Barto of Hoefdraad op het middenveld. Lilipaly is ook speelgerechtigd.

Cambuur meldt dat er 675 uitsupporters meegaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op januari 24, 2017, 16:09:11
Toch raar streek valt uit en noor komt. En nu speelt streek niet en speelt tissoudali. Of gaan we nu ineens wel met buitens spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 16:37:39
Citaat van: sk13 op januari 24, 2017, 16:09:11
Toch raar streek valt uit en noor komt. En nu speelt streek niet en speelt tissoudali. Of gaan we nu ineens wel met buitens spelen.

Uit de uitleg van Sipke bleek dat het ook om scorend vermogen gaat. Oftewel, de topscorer valt uit, wie kan dat het best opvangen? Daarnaast stond Tissoudali er zaterdag al in toen Streek geblesseerd uitviel.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het precies staat morgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 24, 2017, 16:39:41
Citaat van: Collingwood op januari 24, 2017, 16:37:39
Uit de uitleg van Sipke bleek dat het ook om scorend vermogen gaat. Oftewel, de topscorer valt uit, wie kan dat het best opvangen? Daarnaast stond Tissoudali er zaterdag al in toen Streek geblesseerd uitviel.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het precies staat morgen.
Barto kan ook nog op Streek zijn positie komen. Vol op de counter spelen met Hoefdraad en Tissoudali voorin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 16:42:48
Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2017, 16:39:41
Barto kan ook nog op Streek zijn positie komen. Vol op de counter spelen met Hoefdraad en Tissoudali voorin.

Dat lijkt mij ook het meest logische. Hoefdraad zal, als hij zijn normale niveau weer haalt, Tissoudali goed kunnen bedienen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op januari 24, 2017, 16:51:43
Dat zal collingwood. Maar toen viel hij in voor hoefdraad . Dat is een beetje zijn positie. En noor hoort op middenveld. Nu wordt het weer schuiven. Maar goed het zal wel. Als we van utreg winnen dan is het me allemaal wel best. Maar logisch vind ik het niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 24, 2017, 17:12:45
Citaat van: sk13 op januari 24, 2017, 16:51:43
Dat zal collingwood. Maar toen viel hij in voor hoefdraad . Dat is een beetje zijn positie. En noor hoort op middenveld. Nu wordt het weer schuiven. Maar goed het zal wel. Als we van utreg winnen dan is het me allemaal wel best. Maar logisch vind ik het niet
Zijn positie is linksbuiten. Dus de positie van Tissoudali bestaat niet in dit systeem wat we spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 24, 2017, 17:44:40
waarom noor er niet gewoon in?

nienhuis -anderson-el baad-schilder-peersman-houtkoop-bakker-Monteiro-noor-hoefdraad en tissoundali
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 18:05:41
Mogelijke verklaring: Omdat Barto binnen de huidige opstelling samen met Peersman de enige is die wel eens een kopduel wint en Utrecht een fysiek sterke ploeg heeft. (Ik probeer ook maar wat te bedenken hoor, mij lijkt Noor opstellen ook logischer.)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 18:57:27
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.

Je kunt Bakker of Monteiro doorschuiven als je Noor er in zet. Dat is in principe logischer dan Barto op het middenveld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 24, 2017, 19:02:41
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.

barto is wel een logische vervanger van vd streek? we spelen 3-5-2 denk ik en noor
kan mooie balletjes geven op de 2 aanvallers dan. we zullen onder druk staan en dan
heb je snelheid en slimheid nodig om die via counters je slag te slaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 24, 2017, 19:41:18
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 18:14:02
Noor is een 6 en is dus niet de logische vervanger van Streek.
oja is dat zo . Ik vind juist van wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 24, 2017, 19:43:58
Noor viel prima in op de positie van vd Streek. Tissoudali gaat het niet 90 minuten volhouden en zeker geen verlenging. Dan hebben we mooi Noor nog achter de hand.
Dat is niet zo'n gek idee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 24, 2017, 19:44:55
Waar wij met een kleine 700 man die kant opgaan, zijn er bij Utrecht slechts 12.500+- kaarten verkocht (Van de 23.000 )
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 24, 2017, 19:54:11
Tissoudali in bekerduel voor Van de Streek
LC 2 uur geleden   Sport

Cambuur kan geschiedenis schrijven als het er voor het eerst in de clubhistorie in slaagt de halve finale van de KNVB-beker te bereiken. FC Utrecht is woensdagavond de tegenstander.

Reserve-doelman Leonard Nienhuis staat volgens afspraak bij bekerwedstrijden in het doel. De positie van de geblesseerde Sander van de Streek wordt ingenomen door Tarik Tissoudali. Nieuwkomer Stefano Lilipaly zit ook bij de selectie.

Een klein vraagteken is Djavan Anderson. Kan hij niet spelen dan is Jordy van Deelen weer inzetbaar.

Vermoedelijke opstelling: Nienhuis; Anderson, El Baad, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Tissoudali, Monteiro; Hoefdraad, Barto.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 24, 2017, 20:06:18
Als v. Deelen weer inzetbaar is, stel je die toch gewoon op. Paar klasse beter als Anderson.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 24, 2017, 20:17:45
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2017, 19:44:55
Waar wij met een kleine 700 man die kant opgaan, zijn er bij Utrecht slechts 12.500+- kaarten verkocht (Van de 23.000 )

Sportief misschien een klein voordeel, financieel jammer. De recette-opbrengsten worden namelijk gedeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 24, 2017, 20:28:42
Citaat van: sunderland op januari 24, 2017, 19:41:18
oja is dat zo . Ik vind juist van wel

Dat vind jij, dat vind ik. Helaas denkt de TS er anders over
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 24, 2017, 21:04:33
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2017, 20:28:42
Dat vind jij, dat vind ik. Helaas denkt de TS er anders over

ja die maken zo vaak keuze,s die vreemd over komen.we zullen het zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 25, 2017, 01:26:09
Steenvoorden geblesseerd dus geen centrale verdediger op de bank. Misschien een belofte speler ? Hopelijk is Anderson fit genoeg, anders moet Van Deelen beginnen en hebben we ook geen rechtsback op de bank.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 25, 2017, 07:17:11
Vandaag GASGEVE jongens. Geschiedenis skrieve  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 25, 2017, 08:08:52
Citaat van: Hendrikscc op januari 25, 2017, 01:26:09
Steenvoorden geblesseerd dus geen centrale verdediger op de bank...

Blackson toch..?? en Bakker kan daar ook spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 08:12:21
Drie CV's in het veld en eentje op de bank, moet genoeg zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 25, 2017, 08:12:51
We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 25, 2017, 08:14:05
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 08:12:21
Drie CV's in het veld en eentje op de bank, moet genoeg zijn.

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2017, 08:12:51
We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.

Lijkt mij ook en anders kun je idd altijd nog met 4 verdedigers gaan spelen met een controleur ervoor inplaats van erachter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 25, 2017, 08:37:16
Zin in.... Mooi op tiet naar huus en dan gaan  |:).

Ps de halve liters amstel blikken zijn in de aanbieding bij de AH  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 25, 2017, 08:38:13
Claver en/of den Hoedt zullen wel op de bank zitten, als extra opties voor de verdediging.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 25, 2017, 12:27:48
Hoeveel bussen gaan er die kant op?  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 25, 2017, 12:39:56
4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 25, 2017, 12:42:08
Citaat van: Yellow Army op januari 25, 2017, 12:39:56
4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)

Nou........ een halve finale plaats graag..  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2017, 12:46:54
Citaat van: Yellow Army op januari 25, 2017, 12:39:56
4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)
+ sponsorbus +bestuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 25, 2017, 13:05:00
Citaat van: sunderland op januari 25, 2017, 12:46:54
+ sponsorbus +bestuur

Meer dan goed vertegenwoordigd  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 13:06:08
Citaat van: Galdiano op januari 25, 2017, 08:12:51
We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.

5 man tegen 2 aanvallers?? kest beter 3-5-2 spelen tegen hun denk ik de slag
zal vallen op het middenveld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2017, 13:06:26
Nog 2 uurkes voor vertrek
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2017, 13:09:07
Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 13:06:08
5 man tegen 2 aanvallers?? kest beter 3-5-2 spelen tegen hun denk ik de slag
zal vallen op het middenveld.
wat rot mij het hoe ze spelen als ze maar opletten.Dus Anderson en Peersman en Nienhuis  :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 13:10:23
Citaat van: sunderland op januari 25, 2017, 13:06:26
Nog 2 uurkes voor vertrek

dan bist er om half 5 al
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2017, 13:12:33
Het begint me aardig te kriebelen om mijn oude dag :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 25, 2017, 13:13:06
Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 13:10:23
dan bist er om half 5 al

Jij verwacht geen spits tussen Almere en Utrecht?. Wij gaan rond half 4 - kwart voor 4 weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op januari 25, 2017, 13:54:58
Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 13:06:08
5 man tegen 2 aanvallers?? kest beter 3-5-2 spelen tegen hun denk ik de slag
zal vallen op het middenveld.

dat is het toch in de praktijk ook altijd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 25, 2017, 14:21:44
Citaat van: ChantiSCC op januari 25, 2017, 12:27:48
Hoeveel bussen gaan er die kant op?  |:)

Hoeveel blikken bier gaan die kant op? :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 15:39:51
Citaat van: DayDreamer op januari 25, 2017, 13:13:06
Jij verwacht geen spits tussen Almere en Utrecht?. Wij gaan rond half 4 - kwart voor 4 weg.

Spits? We hewwe Barto met..... |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 25, 2017, 16:03:07
Citaat van: sunderland op januari 25, 2017, 12:46:54
+ sponsorbus +bestuur

Plus heel veel supporters op de thuisvakken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2017, 16:21:57
Zo die kant maar eens op, zin in
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 16:54:18
Citaat van: DayDreamer op januari 25, 2017, 13:13:06
Jij verwacht geen spits tussen Almere en Utrecht?. Wij gaan rond half 4 - kwart voor 4 weg.

elke spits die jim tegen komen moet je mee nemen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 25, 2017, 17:21:34
Opstelling:

Nienhuis;
Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop;
E. Bakker (C), Tissoudali, Monteiro;
Hoefdraad, Barto.

Wissels:

Zeinstra, Bos,
Blackson,
Lilipaly, Noor, Boerlage, D. Bakker,
Akhamrane.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 25, 2017, 17:24:22
Opstelling FC Utrecht:

Jensen
Van der Meer, Janssen (C), Leeuwin, Troupée
Brama,
Ayoub, Amrabat,
Barazite
Haller, Zivkovic

Wissels:
Heus, Nijhuis, Van der Maarel, Luwig, Hardeveld, Koch, Klaiber, Labyad, Peterson, Joosten, Rosheuvel & Kerk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 17:44:37
Citaat van: Hendrikscc op januari 25, 2017, 17:21:34
Opstelling:

Nienhuis;
Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop;
E. Bakker (C), Tissoudali, Monteiro;
Hoefdraad, Barto.

Wissels:

Zeinstra, Bos,
Blackson,
Lilipaly, Noor, Boerlage, D. Bakker,
Akhamrane.
ik zag mietje Hemmen niet bij de lijst geblesseerden. Ook niet op de bank?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 18:11:03
Ik mis Boutzamar ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 25, 2017, 18:15:44
En Anderson en Conraad
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 25, 2017, 18:41:31
Is de wedstrijd ook ergens te volgen op een stream????
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 25, 2017, 18:48:49
http://www.tarjetarojaonline.eu/soccer/utrecht-vs-cambuur-di263a79?l=1387088487
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 18:50:44
Leuk dat 532. Zit geen voetbal in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 18:54:15
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 18:50:44
Leuk dat 532. Zit geen voetbal in.

Klopt, Utrecht heeft het er moeilijk mee
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 19:01:54
Kutkutkut

Druk van Utrecht nam wel toe
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 25, 2017, 19:02:04
Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 18:54:15
Klopt, Utrecht heeft het er moeilijk mee

Nou, wat hebben e het er moeilijk mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:02:07
Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 18:54:15
Klopt, Utrecht heeft het er moeilijk mee

Nou..
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:02:13
Klote
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:02:38
Wat is dit slecht..
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 19:02:45
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 18:50:44
Leuk dat 532. Zit geen voetbal in.
jij ging er van uit dat Cambuur Utrecht Vande mat zou tikken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: lunnie op januari 25, 2017, 19:03:16
wat ook weer makkelijk weg gegeven. Cambuur speelt ook veel te afwachtend man. En als de bal veroverd wordt is het gelijk weer weg peren. Rust in het spel!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 19:03:31
Citaat van: zeewolde op januari 25, 2017, 19:02:45
jij ging er van uit dat Cambuur Utrecht Vande mat zou tikken?

Treb mag graag zeuren
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 19:05:02
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 19:02:07
Nou..

Ze hebben er een dode spelsituatie voor nodig
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:06:40
Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 19:03:31
Treb mag graag zeuren

Gewoon je eigen spel gaan spelen. Niet doen alsof het Barcelona is.

Alle ballen worden vanaf de eerste minuut op goed geluk zo hard mogelijk naar voren geschopt.
Slaat helemaal nergens op
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delamere op januari 25, 2017, 19:07:03
Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.
Titel: Re: Beker
Bericht door: waldkip op januari 25, 2017, 19:07:58
Nienhuis zijn uit trappen  :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:14:02
Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 25, 2017, 19:14:26
Citaat van: waldkip op januari 25, 2017, 19:07:58
Nienhuis zijn uit trappen  :X

Mooi in de voeten van de tegenstander.  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:15:55
Citaat van: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:14:02
Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.

Vooral niet kritisch zijn! Gelukkig winnen we het weer op de tribune, daar kunnen we mee thuis komen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 19:21:32
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 19:15:55
Vooral niet kritisch zijn! Gelukkig winnen we het weer op de tribune, daar kunnen we mee thuis komen!
Cambuur komt heel behoorlijk mee tegen een team wat bij de beste 6 in de ere hoort. Ik verwachtte niet dat we hier zouden gaan winnen. Ik hoop het wel en er is nog steeds wel wat mogelijk. Alleen blind gaan aanvallen tegen zivkovic , haller en barazite zou wel heel stom zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 25, 2017, 19:22:03
Citaat van: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:14:02
Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.
Hou toch op man! 11 spelers met poep in de broek!!!!!!
Ga gvd voetballen en flikker op in de tweede helft met dat 5-3-2 systeem. Alles of niets!

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 19:23:18
Utrecht heeft een stuk meer kwaliteit , hé, vooral voorin. Tot aan de goal gaven we niks weg, maar creëerden we ook niks. Verstandig om niet meteen open huis te houden, later kan er altijd nog een verdediger eruit en va-banque spelen. Alleen jammer dat het niet lukt Tissoudali over de grond te bereiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 19:25:49
Citaat van: Delamere op januari 25, 2017, 19:07:03
Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.
Wat heeft Cambuur eigenlijk gekregen voor N"toko?
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 25, 2017, 19:26:06
Veel balverlies, Barto die als een kip zonder kop tussen de linies loopt.. Utrecht zet Cambuur snel vast, en de lange bal is voor 90% kansloos..

Alleen een wonder kan nog iets moois van de avond maken..
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 25, 2017, 19:27:30
Iets meer middenveld nu! Noor of Lilipaly voor Houtkoop zou logisch zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 19:29:18
Ja en Schilder op de linksback. Peersman lekker in de mandekking laten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 19:30:08
Citaat van: Delamere op januari 25, 2017, 19:07:03
Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.

kregen we met n toko oek toch mijn advies hoe eens 2 man bij de middenlijn dan moeten die
lui er 3 houden en is het wat minder druk voor je goal maar ja die lui hebben er voor door geleerd
he maar ja we hevve nog maar 13 tegen uit een corner. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 19:31:44
Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2017, 19:22:03
Hou toch op man! 11 spelers met poep in de broek!!!!!!
Ga gvd voetballen en flikker op in de tweede helft met dat 5-3-2 systeem. Alles of niets!

must altijd uit gaan van voetbal toch,,,tegen de minderen werkt die 5-3-2 misschien maar
tegen sterkere ploegen niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 19:37:28
Bakker!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:38:57
Lekker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:42:49
Dit is een stuk beter Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 19:43:00
Heerlijke felle pot nu.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 19:43:56
Bassie het sien fout oek weer maakt.....  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 19:49:32
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 19:42:49
Dit is een stuk beter Cambuur.

Klopt
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op januari 25, 2017, 19:54:36
Wat een prutspot. Beide ploegen komen er opbouwend niet uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 19:54:52
Citaat van: legeips op januari 25, 2017, 19:26:06
Veel balverlies, Barto die als een kip zonder kop tussen de linies loopt.. Utrecht zet Cambuur snel vast, en de lange bal is voor 90% kansloos..

Alleen een wonder kan nog iets moois van de avond maken..
raar dat je dat wel over Barto schrijft en niet over Monteiro
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 19:57:10
Jaaaaaaa
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 19:57:17
Yesssssss
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 19:57:24
Barto!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:58:35
bartoooo
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 25, 2017, 19:59:02
Barto ooooooo
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:07:13
Hahaha lang leve de video
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 20:08:04
Netjes van Boekel
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 20:08:11
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:07:13
Hahaha lang leve de video

Het was ook gevaarlijk spel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:08:58
Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 20:08:11
Het was ook gevaarlijk spel
yep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:10:06
Gaan we dit nog 15 minuten volhouden???
Titel: Re: Beker
Bericht door: lunnie op januari 25, 2017, 20:10:56
Inderdaad sterk van Boekeltje, onder de druk toch zo'n beslissing durven nemen die in mijn cambuurogen terecht is.

Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:11:01
Wel lef die van Boekel. Mooi dat het zo kan tegenwoordig!!  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: lunnie op januari 25, 2017, 20:11:21
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:10:06
Gaan we dit nog 15 minuten volhouden???

Ben er bang voor van niet. Maar het geluk zit wel aan onze kant.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:14:04
Citaat van: lunnie op januari 25, 2017, 20:11:21
Ben er bang voor van niet. Maar het geluk zit wel aan onze kant.
Werd tijd ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 20:19:02
Cambuur eigen weer dit..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 20:19:40
Lekker verdedigd Peersman
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op januari 25, 2017, 20:20:01
Hoe de fuck kan die gast zo aannemen in de 16
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 20:21:43
Citaat van: JurjenS7 op januari 25, 2017, 20:20:01
Hoe de fuck kan die gast zo aannemen in de 16

Peersman. Nuff said
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 20:27:05
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 20:21:43
Peersman. Nuff said
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 25, 2017, 20:27:41
Waarom wisselden we niet vlak voor die goal...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 20:28:37
Peersman speelde tot dat moment goed. Maar goed, we leven nog, Utrecht heeft meer kwaliteit maar niks is onmogelijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:28:45
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 20:27:05
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!
Hest em wellus sien oppe training?! Onnavolgbaar!  :_schatert
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 20:28:52
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 20:27:05
Ik snap al tijden niet hoe Cambuur zo dom kan zijn om telkens weer met Peersman te spelen!
Speelt tot dat moment echt een degelijke pot. Haller amper gezien, Zivkovic gewisseld. Gaat toch heel behoorlijk?
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 20:29:13
Barto is echt sterk weer vandaag. Enik vind Peersman heel behoorlijk ondanks zijn fout bij de 2-2
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 25, 2017, 20:32:31
Ik doelde trouwens niet op Peersman. Als je voor staat en het is bijna tijd, dan wissel je normaal gesproken toch nog even. Maakt niet uit wie...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 20:35:12
Dit worden nog hele lange minuten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 20:36:10
Citaat van: zeewolde op januari 25, 2017, 20:29:13
Barto is echt sterk weer vandaag. Enik vind Peersman heel behoorlijk ondanks zijn fout bij de 2-2

1e helft 1 schot op goal en verder niks 2e helft goed opgepakt idd
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:37:03
We lopen teveel achteruit!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op januari 25, 2017, 20:37:51
Peersman heeft ook een goal voorkomen de eerste helft (na fout nienhuis) dus hij staat 1-1 dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:38:01
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 20:37:03
We lopen teveel achteruit!!
we worden achteruit gedwongen kun je ook stellen . Hopen dat het 2-2 blijft en dan hopen dat Bakker 5 penals mag nemen
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:41:19
Dizze gaat er in!!!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 20:41:33
Aub geen penalty's. Ik kan me de laatste keer van Cambuur nog zo goed herinneren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 20:44:59
We pakken ze!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 20:45:44
Hopelijk is Utrecht nu uitgeraast, het kost hun ook veel kracht laatste half uur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2017, 20:46:03
Mijn laatste donkere haren zijn nu ook grijs 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 20:53:30
Het lijkt op strafschoppen uit te draaien
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:53:46
Zeinstra voor Nienhuis??  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 20:55:23
 :_schater
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 20:53:46
Zeinstra voor Nienhuis??  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 20:55:28
Peersman maar geen penal nemen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 20:57:52
Al mien nagels bin op
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 25, 2017, 20:58:01
Sneaky 2-3 vlak voor tijd aub... Penaltys :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:03:08
Penals aan de verkeerde kant zo te zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 21:03:28
Zal met de hond ut.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:04:39
Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 21:03:28
Zal met de hond ut.
:_schater ik ga bouten!  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 25, 2017, 21:04:56
Hoe het ook afloopt...Prima wedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 25, 2017, 21:15:01
Citaat van: fred op januari 25, 2017, 21:04:56
Hoe het ook afloopt...Prima wedstrijd.

De eerste helft was natuurlijk niet om aan te gluren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2017, 21:19:28
Appeltje eitje! :proost :proost :proost :proost :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: JeJe op januari 25, 2017, 21:19:57
zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 21:21:12
Heerlijk hoor |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 25, 2017, 21:23:42
Wat een club. Halve finale! Gefeliciteerd iedereen :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 25, 2017, 21:25:10
raaaaahhhhhhh ik word helemaal gek!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:26:00
Spaans commentaar, een slechte livestream en 3 hartverzakkingen later ben ik heel erg gelukkig  :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 25, 2017, 21:26:19
GE-WEL-DIG  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 25, 2017, 21:26:53
Citaat van: JeJe op januari 25, 2017, 21:19:57
zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS

Prima 2e helft... veel vechtlust en een dosis geluk..

Maar oek de azijn zeikerds laten voor nu de azijn staan.. die zet ik morgen weer op tafel.. :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Citaat van: JeJe op januari 25, 2017, 21:19:57
zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Sakas op januari 25, 2017, 21:27:34
Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:26:00
Spaans commentaar, een slechte livestream en 3 hartverzakkingen later ben ik heel erg gelukkig  :scc

Ik hier ook, met goedkoop en camboer
:zweep |:) _O_ |:) _O_ :ams :bav :ams :grolsch :hein :jupiler
Compleet smoor....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 25, 2017, 21:27:55
Fantastisch dit! 5 jaar ouder wurden, geen nagels meer, mien wief utskolden. Allemaal waard.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:28:00
Yes! Nou dan oek maar geliek europa in..... |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:28:46
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!

Peersman heeft gewoon een degelijke wedstrijd gevoetbald.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2017, 21:29:01
Eerst Ajax verslaan en dan uit Utrecht in een zinderende wedstrijd kan geen geluk meer zijn, maar hier schrijft de selectie en TS geschiedenis.
Ik droom nu al van een finale tegen een tegenstander van 30 km verder op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:29:37
Respect voor Cambuur! Ze hebben het maar wel even gedaan, mijn week kan niet meer stuk. RESPECT!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 21:29:42
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
nou... eerlijk is eerlijk: die penalty was best goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:30:23
Citaat van: Sakas op januari 25, 2017, 21:27:34
Ik hier ook, met goedkoop en camboer
:zweep |:) _O_ |:) _O_ :ams :bav :ams :grolsch :hein :jupiler
Compleet smoor....

halve fles wijn en een sloot grappa en morgen een kater maar dat heb ik er wel voor over, fantastische prestatie!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:30:30
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:04:39
:_schater ik ga bouten!  8P
We hewwe wonnen??  |:) keutel wu der niet uut godver.  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 25, 2017, 21:31:08
Alles van 2 jaar ellende in 1 keer weg....
Geschiedenis geschreven |:)
1 wedstrijd van de finale!!!! |:)
Zaterdag vol huus voor disse strijders
En suh naar cambuur plein allemaal!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: JeJe op januari 25, 2017, 21:32:15
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
Nee, je bent geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik jouw naam zie dan beginnen mijn tenen als krom te trekken.
Het grootste orakel van Leeuwarden
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op januari 25, 2017, 21:35:24
Wat een wedstrijd, wat een spanning. Halve finale onwerkelijk gewoon haha
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:35:41
Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater

Lilypaly oek een beste penal trouwens!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2017, 21:36:03
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
Ik hef liever dast teugen een muur aan gaast zeiken, dan dien gal op dit forum kwakst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 21:36:57
De club leeft weer.
En als de play off worden gehaald zijn we lang niet kansloos, dan nemen we de ervaring en het vertrouwen uit deze bekerwedstrijden mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 25, 2017, 21:37:09
Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2017, 21:31:08
Alles van 2 jaar ellende in 1 keer weg....
Geschiedenis geschreven |:)
1 wedstrijd van de finale!!!! |:)
Zaterdag vol huus voor disse strijders
En suh naar cambuur plein allemaal!!!

En hoe laat zal dat zijn?  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 21:37:41
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.

Die bal was ook voor Nienhuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:38:29
Citaat van: Drumfather SCC op januari 25, 2017, 21:37:09
En hoe laat zal dat zijn?  |:)
Half 1?
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:39:44
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.


Geeft niet hoor, ben verder ook niet echt een fan van hem. Maar hij maakte hem best.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:40:34
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 21:37:41
Die bal was ook voor Nienhuis.
Maakt niet uut, allemaal een dikke voldoende!! Volgende ronde Sparta thuis en die zwijnen in de Kuip!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 25, 2017, 21:40:51
denk 12 uur ongeveer

GEFELICITEERD ALLEMAAL IK HAD HET ZEKER NIET VERWACHT MAAR DAN IST DUBBEL
MOOI.SPARTA THUIS MAAR LOTEN DAN HEST EEN MOOIE KANS OP DE FINALE.

GENIET ER VAN MENSEN. :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2017, 21:42:20
Wij zijn cambuur, cambuur Leeuwarden!!! Halve finale l0l
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:42:33
Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:35:41
Lilypaly oek een beste penal trouwens!

Ik was een beetje in een JL depressie gezakt maar ben er voor avond in in ieder geval uit. Hopen op een zo snel mogelijke terugkeer eredivisie via nacompetitie.
Daar horen we toch ook gewoon.
(niet afgaand op het spel van vanavond overigens)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:43:27
Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:39:44

Geeft niet hoor, ben verder ook niet echt een fan van hem. Maar hij maakte hem best.
Ze deden het op zich allemaal best. Het is en blijft een loterij.

Van Basten wil overigens stoppen met penaltyreeks hoor ik net. Straks na 120 minuten kijken wie het verst kan ingooien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:55:56
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:43:27
Ze deden het op zich allemaal best. Het is en blijft een loterij.

Van Basten wil overigens stoppen met penaltyreeks hoor ik net. Straks na 120 minuten kijken wie het verst kan ingooien.

We kunnen in ieder geval concluderen dat Nienhuis geen penalty killer is ... 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:56:26
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 21:29:42
nou... eerlijk is eerlijk: die penalty was best goed
Dat is wel waar,maar hij mag ook wel eens iets goed doen toch?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2017, 21:58:03
Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:55:56
We kunnen in ieder geval concluderen dat Nienhuis geen penalty killer is ... 8P
Ik zat ook te hopen op een keeperswissel  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 25, 2017, 22:09:13
Cambuurplein met sien allen!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: JeJe op januari 25, 2017, 22:10:18
Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:56:26
Dat is wel waar,maar hij mag ook wel eens iets goed doen toch?
Nu jij nog een keer iets positiefs neerschrijven, maar dat zal wel moeilijk worden.
Gelukkig ben je vanavond een van de weinigen die nog negatief is.
Het moet wel heel erg pijn gedaan hebben om de woorden ""DAT IS WEL WAAR" te tikken.
Er is hoop voor jou, gaat stapje voor stapje
Titel: Re: Beker
Bericht door: AliBombali op januari 25, 2017, 22:25:38
Voor vanavond vergeet ik alle missers en slechte ballen, net als bijna alle anderen hier, even.. wat een bizarre wedstrijd met een slechte eerste helft, maar een herpakt Cambuur in de tweede helft.. en dan de ontlading na de laatste penalty van onze 'stofzuiger'.. wat een feest op de tribune en wat ben ik trots op dit resultaat! Nu nog wat lange beukers er bij en dan door richting een mooie eindklassering in de JL en hopelijk nog een stapje richting de finale! Fijne avond iedereen en geniet ervan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 25, 2017, 22:27:46
Dkv neemt geen risico en laat zich alvast uitschakelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2017, 22:32:14
Uit tegen AZ is een waardeloze loting, dus vind het stiekem toch wel jammer... .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2017, 22:33:52
Sparta thuis moet het maar worden!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 25, 2017, 22:44:53
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2017, 21:29:01
Eerst Ajax verslaan en dan uit Utrecht in een zinderende wedstrijd kan geen geluk meer zijn, maar hier schrijft de selectie en TS geschiedenis.
Ik droom nu al van een finale tegen een tegenstander van 30 km verder op.


Hahaha dream on met die boeren
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 25, 2017, 23:03:03
Die tissoudali. Noor en lillipally komen hier ook op een mooi moment binnenwaaien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op januari 25, 2017, 23:03:21
Sparta uit. Verloren we ooit met 1-0 meende kwartfinale. Dus kunnen we dat rechtzetten
Titel: Re: Beker
Bericht door: mario op januari 25, 2017, 23:09:56
Citaat van: sk13 op januari 25, 2017, 23:03:21
Sparta uit. Verloren we ooit met 1-0 meende kwartfinale. Dus kunnen we dat rechtzetten
Werd 2-0.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 25, 2017, 23:27:04
Halve finale thuis loten. Tegen wie maakt niet uit..  Als het maar thuis is..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2017, 23:28:39
Hopppaaaaa  |:) |:) |:) de rest volgt nog

Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 25, 2017, 23:32:52
Wanneer is de halve finale?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 00:52:42
Citaat van: speculeter op januari 25, 2017, 23:32:52
Wanneer is de halve finale?

28 februari, 1 of 2 maart
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 26, 2017, 01:29:06
Gvd bedankt !!!!!! Hef de tranen in de ogen. Wat een club hewwe wij
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 26, 2017, 02:00:28
En zeer groot compliment voor de spelers voor de veerkracht en de penalty serie want het was zeker niet gemakkelijk voor die Bunnik waar zeeer veel lawaai vandaan kwam !
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:07:47
Grootste walg van Nederland: Foeke Booij op Fox Sport. Wat een ongelooflijke stakker is dat juh.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:08:44
Citaat van: sunderland op januari 26, 2017, 01:29:06
Gvd bedankt !!!!!! Hef de tranen in de ogen. Wat een club hewwe wij

Dit maakst maar 1 keer met kerel. Koesteren dit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 26, 2017, 03:17:44
Citaat van: wiekie1969 op januari 23, 2017, 17:31:32
We krijgen zeker kansen daar, kop erbij houden en knal die bal er dan meteen in.  De druk ligt bij Utrecht en die pseudo Guardiola die denkt dat ze een topteam hewwe. Maar dat hewwe ze helemaal niet in mijn ogen.

Verdediging is zwakste deel vd ploeg. Keeper laat 8 vd 10 ballen los, Leeuwin is geblesseerd, matige backs Vd Maarel en vd Meer en die Willem Janssen is zo traag als poppenstront en maakt alleen maar overtredingen.

Voorin Haller en Zivkovic die niet mee terug verdedigen en wat staan te goaltje pissen.

Middenveld wel erg sterk met Brama, Ayoub en Barazite, veel loopvermogen.

Gewoon compact voetballen, ze geven ruimte weg achter de verdediging. Ik zou vanaf begin Tissoudali en Noor opstellen.

Kom aan cambuur |:) |:) |:) |:) |:)

Tuurluk juh. Utrecht dramatisch. Willem Janssen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 26, 2017, 03:24:44
He hallo,  hebben we hier wel door dat er gister geschiedenis is geschreven?


Ongeacht de competitie wat een heroes.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2017, 07:16:25
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 22:32:14
Uit tegen AZ is een waardeloze loting, dus vind het stiekem toch wel jammer... .

uit tegen dkv oek toch thuis mutte we loten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 26, 2017, 08:01:42
Met een beetje mazzel nog één wedstrijd voordat we Europees voetbal spelen volgend jaar :)
Sparta thuis loten en dan de finale tegen Feyenoord :) Feyenoord kampioen, dan is het halen van de finale genoeg om Europa in te gaan, nog wel even van Sparta winnen dan he  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2017, 08:04:42
Nope, we moeten de beker echt winnen om Europa in te gaan, nieuwe regels.
Maar Leicester is ook kampioen geworden met een slim systeem en hard werken :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 08:05:01
Citaat van: Voorstopper op januari 26, 2017, 08:01:42
Met een beetje mazzel nog één wedstrijd voordat we Europees voetbal spelen volgend jaar :)
Sparta thuis loten en dan de finale tegen Feyenoord :) Feyenoord kampioen, dan is het halen van de finale genoeg om Europa in te gaan, nog wel even van Sparta winnen dan he  |:) |:) |:) |:)

Dat is niet meer zo hoor, wint de kampioen dan gaat de hoogste van de competitie Europa in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 26, 2017, 08:51:08
Ik en veulen hewwe vandaag un pracht dag.
Lekker man, ik hef met tranen in mien ogen de beelden sien fan de ontvangst bij ut stadion en denk dan wat het oans klupke un skitterende achterban.
Ik hat niet drome durven dat we in sun kotte tied weer de glorie tied van 2 jaar terug kreegen hewwe.
Dur is in de geskiedenis geen trainer weest die dit bij oans foor mekaar kregen het.
Dus oek een dikke opsteker foor oanze trainers en Vd Belt.
Dit sien sponsoren oek en wille miskien wel met lifte op ut succes.

Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 26, 2017, 08:54:19
We hopen allemaal dat het sparta thuis word hè
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 09:19:24
Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2017, 08:51:08
Ik en veulen hewwe vandaag un pracht dag.
Lekker man, ik hef met tranen in mien ogen de beelden sien fan de ontvangst bij ut stadion en denk dan wat het oans klupke un skitterende achterban.
Ik hat niet drome durven dat we in sun kotte tied weer de glorie tied van 2 jaar terug kreegen hewwe.
Dur is in de geskiedenis geen trainer weest die dit bij oans foor mekaar kregen het.
Dus oek een dikke opsteker foor oanze trainers en Vd Belt.
Dit sien sponsoren oek en wille miskien wel met lifte op ut succes.

Waar kan ik die beelden zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 26, 2017, 09:21:13
Citaat van: speculeter op januari 26, 2017, 08:54:19
We hopen allemaal dat het sparta thuis word hè

Zeker weten! En anders AZ thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 26, 2017, 09:21:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 09:19:24
Waar kan ik die beelden zien
leeuwarder courant even googlen.
Mooi filmpje!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2017, 09:46:41
Heb maar paar dagen vrij genomen,mannen gefeliciteerd
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 26, 2017, 09:52:56
heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 26, 2017, 10:15:10
Citaat van: okkele op januari 26, 2017, 09:52:56
heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.
Je hebt ook nog het nieuwe woord voor 2017 bedacht. We spreken nu niet meer van azijnzeikers, maar van nu noemen we dat een Foeke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op januari 26, 2017, 10:19:03
Heerlijk wakker wudde su! wat een club!
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op januari 26, 2017, 10:21:53
Citaat van: okkele op januari 26, 2017, 09:52:56
heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.

Trump heeft gesproken? Veel kritiek op o.a. de genoemde namen is/was terecht. Kritiek net zoals positiviteit zijn momentopnamen.

Na gisteren is alles prima en ik heb me de afgelopen 12 uren prima vermaakt! Maar om nu alles af te doen als "moet zich voortaan foeke noemen" slaat ook weer nergens op  :clint
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 26, 2017, 10:30:31
Peersman was gister wel ongelofelijk belangrijk achterin. En die penalty. Wat een avond, wat een club  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 26, 2017, 10:38:58
Cambuur stunt in Utrecht, naar halve finale in beker

KNVB-beker

Cambuur plaatste zich woensdagavond voor de halve finale nadat de ploeg FC Utrecht uitschakelde na strafschoppen.



Een bekeravond zoals een bekeravond moet zijn, met een winnaar die tot de verbeelding spreekt. Zijnde: de underdog. Knock-outvoetbal op de Nederlandse velden is soms, best vaak, een genot en dat werd maar weer eens bewaarheid kwartfinale tussen FC Utrecht en Cambuur woensdagavond. Cambuur won, na strafschoppen. FC Utrecht geknakt na 120 minuten voetbal (2-2), en niet minder dan achttien strafschoppen die pas tegen half tien (aftrap was 18.30 uur) een beslissing brachten

Cambuur Leeuwarden, nummer negen nu in de eerste divisie, overtrof zo de prestatie die halverwege december zo'n indruk had gemaakt. Toen werd Ajax verslagen. Maar op een barre donderdagavond in december op eigen bodem een B-garnituur van Ajax verslaan is in veel opzichten nog niet zo indrukwekkend als het vellen van de gekende cupfighter FC Utrecht op volle oorlogssterkte in zijn eigen Galgenwaard te Utrecht.

De recente geschiedenis van Cambuur is er een om niet vrolijk van te worden. De geliefde trainer Henk de Jong - die in betere tijden kort na de promotie naar de eredivisie in 2014 eens zei: ,,Komt Barcelona hier, spelen we nog gelijk" - vertrok een jaar geleden toen hij de spelersgroep niet langer aan de praat kreeg. Maar directe degradatie bleek onafwendbaar, Marcel Keizer kon die val niet stoppen. Hij vertrok op zijn beurt naar Jong Ajax, Rob Maas nam het over, werd dit najaar ontslagen en nu zitten ze in Leeuwarden al een tijdje te kijken naar het duo Sipke Hulshoff-Arne Slot. Interimmers met beperkte cv's.
Wilskracht

De grootste scalp van hen tot op heden was het maandenlang ongeslagen Ajax van Peter Bosz afgelopen december, de ploeg die afgestraft werd voor een hautaine houding die zich vertaalde in het opstellen van een B-eltal. Maar nu dus FC Utrecht, wel met alle basisspelers uiteraard, op de knieën gedwongen, al was het meer geluk dan wijsheid en meer opportunisme dan plan. Maar wel: wilskracht, Kampfgeist en wat dies meer zij.

De vergelijking met het bekersprookje van VVSB vorig seizoen, de amateurclub uit de Bollenstreek die zich tot de halve finale vocht, dringt zich op. Maar Cambuur kent geen HEMA-stagiairs of schilders, bakkers, callcentermedewerkers die 's avonds een trainingspak en voetbalschoenen aandoen. In Leeuwarden louter fullprofs als Martijn Barto. Gepokt en gemazeld in het Nederlands profmilieu, gewoon een prima speler. Zijn twee goals velden Ajax in de december en dat was voor de Spijkenisser in kwestie een prachtige accolade. Feyenoorder bovendien.

Maar het bleef daar dus niet bij. Barto's 2-1 woensdagavond halverwege de tweede helft, na eerdere goals van Ramon Leeuwin (FC Utrecht) en een benutte strafschop van Danny Bakker, was van beduidend minder fraai kaliber dan die twee countergoals tegen Ajax, maar wat gaf het. Hij leidde de sensatie van woensdagavond in met een niet te missen bal die via de paal opstuitte. Cambuur rook bloed.

In de barre zoektocht naar de gelijkmaker kreeg FC Utrecht de bal tot bij Sebastién Haller. Hij controleerde op de borst, ging voor de omhaal, raakte met zijn schoen het hoofd van een Cambuur-verdediger maar scheidsrechter Pol van Boekel zag er een penalty in. Er was inderdaad een hand bij betrokken, maar niets relevants zo leek het in de herhaling. Toen kwam het: de primeur op de Nederlandse velden. Van Boekel liep naar de boarding aan de zijkant, tuurde even naar het scherm en bedacht zich. Geen penalty dus voor FC Utrecht.

Op de avond van een spektakel in wording werd zo een lemma in de voetbalgeschiedenis toegevoegd: de eerste herziening van een strafschop in Nederland met on field-beelden. Maar FC Utrecht maakte vijf minuten voor tijd alsnog gelijk, via Troupée die een rebound van vlakbij in kopte.
Marco van Basten

Cambuur leek toen wel zo'n beetje gezien, maar een sterker FC Utrecht kon niet voorkomen dat de verlenging doelpuntloos verstreek. Natuurlijk was de thuisploeg beter. Aangevoerd immers door de tot beste Nederlandse trainer van het voorbije jaar bekroonde Erik ten Hag, tovenaarsleerling die vorig jaar de bekerfinale haalde in zijn eerste job als hoofdcoach van een eredivisieclub. In de andere dugout een minder gelauwerd duo. De één, Slot, komt net kijken als trainer. De ander, Hulshoff: geen noemenswaardig spelersverleden.

Maar dat maakte dus allemaal niets uit toen de 120 minuten voorbij waren. De strafschoppenserie begon met en het werd reclame voor deze ouderwetse methode om een beslissing te forceren die zomaar eens slachtoffer kan worden van Marco van Bastens innovatiedrift als FIFA's Chief Officer for Technical Development. Hij wil shoot-outs, maar in zijn geboorteplaats Utrecht toonden de strafschoppen zich een schitterend, noodlottig, gekmakend, frustrerend maar fantastisch schouwspel.

Drie misten namens FC Utrecht (Janssen, Leeuwin, Peterson), twee van Cambuur (Houtkoop, Noor) faalden. Maar Jamiro Monteiro volbracht de bekerstunt. Hier zat alles in.


Bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/25/cambuur-stunt-in-utrecht-naar-halve-finale-in-beker-6401752-a1542964 (https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/25/cambuur-stunt-in-utrecht-naar-halve-finale-in-beker-6401752-a1542964)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 26, 2017, 10:49:33
Staan een paar fouten in, maar blijft heerlijk!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 26, 2017, 10:57:17
Ik werk tijdelijk in dkv wat ik echt verschrikkelijk vindt, maar nu niet, heerlijk man iedereen lekker de gek aansteken!  :scc Top awayday, wedstrijd al even helemaal teruggekeken en we waren vocaal echt de baas in u.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 26, 2017, 10:58:06

Om 21.30 uur even een inkijkje in de kleedkamer van Cambuur: een hossende spelersgroep die clubhistorie heeft geschreven. Gezang, gejoel, het houdt niet op. Wat een avond.

Op de vraag of hij snel een reactie wil geven, zegt aanvoerder Erik Bakker met een vette grijns: ,,Ja, ik kom zo, gezellig.'' Even later komt hij aangelopen. Hij spreekt over een saaie wedstrijd in de eerste helft.

,,Als je dan bij rust met 1-0 achter staat uit een corner, is dat zonde. In de rust hebben we afgesproken om maar wat meer druk naar voren te zetten. Dat pakte meteen goed uit. Dan valt de 1-2 en toen had ik veel vertrouwen dat we hem over de streep zouden trekken. Dan wordt het 2-2 en in de verlenging was het alleen maar tegenhouden. We hadden al zoveel gegeven en liepen op onze laatste benen.''

De aanvoerder, altijd een zekerheid met strafschoppen, schoot twee pingels binnen. Hij nam Farshad Noor, die bij 3-3 miste, niks kwalijk. ,,Het kan raak en het kan mis, dat weet je. Hopelijk houdt het hier niet op voor ons.''

Evenals Bakker hoopt ook Martijn Barto op een thuiswedstrijd. Wat is hij belangrijk dit bekertoernooi. Tegen FC Rijnvogels maakte Barto de winnende, tegen Ajax scoorde hij tweemaal. Nu veroorzaakte hij een strafschop en maakte de 1-2. In de strafschoppenreeks bleef hij koelbloedig.

Barto: ,,Dan maken ze vlak voor tijd 2-2. Zonde, want ik dacht hier al als matchwinnaar van het veld te stappen. Een compliment aan allen. Als je negentig minuten zo hebt gespeeld en je dan in de verlenging zo overeind blijft, ondanks dat je alles hebt gegeven, dan heb je het heel goed gedaan.''

Farshad Noor, pas nieuw bij de club, kon opgelucht ademhalen. ,,Ik ben blij dat we het toch nog gered hebben. Ik schiet hem altijd in die hoek, nu ging ie naast.''

Marvin Peersman, een van de uitblinkers, verzilverde koel zijn strafschop. ,,Bij mij overheerst vooral veel blijdschap. Je ziet dat we een goed team hebben dat is blijven vechten. Iedereen zat er doorheen. Dit is heel mooi. Ik was hier vorig jaar vaak de speelbal, maar nu is het alleen maar mooi.''

Op de tribune zaten voorzitter Ype Smid, en de directeuren Ard de Graaf en Gerald van den Belt. De Graaf: ,,Ik ben wel vijf keer tegen dat grote raam achter me gevallen en heb een paar stoelen opgevreten.'' Zo bloedstollend was het.

Bron: LC
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 26, 2017, 11:08:37
Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2017, 10:30:31
Peersman was gister wel ongelofelijk belangrijk achterin. En die penalty. Wat een avond, wat een club  |:) |:)

:y
|:)
:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 11:10:39
En toch gaat Peersman gewoon in de fout bij die 2-2, maar goed. We zijn door, dat telt. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 26, 2017, 11:15:10
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 11:10:39
En toch gaat Peersman gewoon in de fout bij die 2-2, maar goed. We zijn door, dat telt. |:)
Nou oké jij gelijk hoor, maar zelfs de grootsten maken soms een fout.
En nu lekker ophouden te zeuren "Foeke". :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 26, 2017, 11:20:24
Er is veel gezegd over over Barto, maar hij scoort toch maar steeds in de bekerwedstrijden.
Als een spits bij een andere club dit had gedaan, hadden velen op dit forum groepen van, halen die man.
Omdat we ook vd Streek ik de spits kunnen zetten en veel scoort, is een directe aankoop of huur van een spits dan volgens mij ook niet direct een noodzaak en kunnen ze beter wachten op een jonge talentvolle spits die hier graag wil spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 26, 2017, 11:26:31
Die scheids had die penalty nooit mogen geven, maar nu komt 1 van mijn favoriete momenten van gisteren. Het hele stadion stond te juichen bij die penal, HALLER HALLER HALLER en dat ging een tijdje door. Daarna die ontlading bij ons in het uitvak en het drama op de thuistribunes.. Meesterlijk  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 26, 2017, 11:40:08
ik heb ook nog niemand over schilder gehoord.
speelde ook weer een beste pot,lekker degelijk.
|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2017, 12:27:54
Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2017, 11:20:24
Er is veel gezegd over over Barto, maar hij scoort toch maar steeds in de bekerwedstrijden.
Als een spits bij een andere club dit had gedaan, hadden velen op dit forum groepen van, halen die man.
Omdat we ook vd Streek ik de spits kunnen zetten en veel scoort, is een directe aankoop of huur van een spits dan volgens mij ook niet direct een noodzaak en kunnen ze beter wachten op een jonge talentvolle spits die hier graag wil spelen.

in de beker het ie er 4 maakt en belangrijken in de competitie in 20 wedstrijden 6 dus
gewoon bij de cijfers blijven en richting de toekomst kijken,boere het er al 24 dus 4
x su veel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2017, 12:29:14
Citaat van: 666 op januari 26, 2017, 11:26:31
Die scheids had die penalty nooit mogen geven, maar nu komt 1 van mijn favoriete momenten van gisteren. Het hele stadion stond te juichen bij die penal, HALLER HALLER HALLER en dat ging een tijdje door. Daarna die ontlading bij ons in het uitvak en het drama op de thuistribunes.. Meesterlijk  |:)

tuurlijk had ie het zelf moeten zien en mooi dat het nu onze kant uitviel als er eens wedstrijden komen
waar het andersom is dan schelden we de hele boel verrot hek ut op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 26, 2017, 12:42:58
Citaat van: denistel op januari 26, 2017, 12:29:14
tuurlijk had ie het zelf moeten zien en mooi dat het nu onze kant uitviel als er eens wedstrijden komen
waar het andersom is dan schelden we de hele boel verrot hek ut op.
Jazeker denistel, dat doen we ook  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 12:48:35
De wedstrijd

Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 13:58:45
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2017, 14:22:59
Godsamme wat mooi, heerlijk nagenieten is dit. Vandaag al 2x bijna door een auto plat gereden omdat ik nog steeds met mijn hoofd in de geel/blauwe wolken vertoef.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op januari 26, 2017, 14:26:13
Ik moet nog even steeds bijkomen. Tja ongelooflijk dit! Sprakeloos. Begin nu pas langzamerhand te beseffen dat we in de halve finale staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 14:27:53
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2017, 14:33:51
Dit leverd de club zoveel extra geld op en extra media aandacht denk maar aan,

*inkomsten uit een extra wedstrijd
*aantal nieuwe sponsors
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2017, 14:35:11
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 14:27:53
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup
ja heerlijk dan moet er nog 2 wedstrijden gespeeld worden :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 26, 2017, 15:37:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 13:58:45


Ondanks dat ik de afloop van tevoren weet, is dit filmpje retende spannend. Geweldig die ontlading ook na de winnende penalty. Wat een schitterende prestatie!  |:)

Nu duimen voor een thuiswedstrijd tegen Sparta, dan kun je maar zo de finale halen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 26, 2017, 15:50:03
Iemand ook nog een samemvatting en compelte penalty serie van een fox o i d ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 26, 2017, 15:55:45
Citaat van: thankyou op januari 26, 2017, 15:50:03
Iemand ook nog een samemvatting en compelte penalty serie van een fox o i d ?
Op de site van Veronica kun je de samenvatting wel zien.
Penaltyreeks vanaf de Bunnikside, mooi om te zien:
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 26, 2017, 15:56:00
Samenvatting van de wedstrijd:

http://www.vi.nl/vivideo/samenvatting-cambuur-zegeviert-in-thriller-bij-fc-utrecht.htm

De complete penaltyserie:

http://www.lc.nl/sport/Wat-schreven-de-landelijke-kranten-over-de-bekerstunt-van-Cambuur-21949650.html?utm_content=buffer1bbb3&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2017, 16:18:22
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 26, 2017, 15:55:45
Op de site van Veronica kun je de samenvatting wel zien.
Penaltyreeks vanaf de Bunnikside, mooi om te zien:


Skitterend, ik heb hem volgens mij al 8 keer bekeken
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 26, 2017, 16:19:01
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 14:27:53
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur heeft tot nu toe zo'n twee ton overgehouden aan het bekertoernooi. Dat zijn inkomsten die vanzelfsprekend niet begroot waren.

Mooie bonus. :thumbsup

Dan was Utrecht uit een voordeel, de recette wordt gedeeld
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2017, 17:51:05
Kristoffer Peterson verlaat FC Utrecht per direct om te gaan spelen voor Heracles Almelo. Beide clubs kwamen donderdag tot een akkoord over de transfersom, waarna de 22-jarige Zweed heeft een contract getekend in Almelo tot de zomer van 2019.

Mooi afscheid gister _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op januari 26, 2017, 19:32:30
thuis tegen vitesse en daarna tegen Sparta lijkt mij wel wat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 26, 2017, 20:01:33
"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling. "We geven de goal weer op een kinderachtige manier weg. Ik moet het nog terugzien, maar het is weer een standaardsituatie waar je hem op verliest. Daar moeten wij slimmer en volwassener in zijn", besluit Bijker.

Wat een zielig mannetje is het ook!
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op januari 26, 2017, 20:22:05
Citaat van: Lore op januari 26, 2017, 20:01:33
"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling. "We geven de goal weer op een kinderachtige manier weg. Ik moet het nog terugzien, maar het is weer een standaardsituatie waar je hem op verliest. Daar moeten wij slimmer en volwassener in zijn", besluit Bijker.

Wat een zielig mannetje is het ook!

kielhalen die kabouter  :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2017, 20:35:42
Ik snap eindelijk waarom zijn moeder hem niet wou. Als kind van de club zo denigrerend.
Lekker bij je adoptiezusjes blijven en nooit meer over ons praten Judas! :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Shar op januari 26, 2017, 20:41:07
Ach, de kleuter lult ut sien leuter. Hij moet maar even exact drie jaar terug in de tijd gaan. Valt hem misschien weer te binnen dat niet altijd de underdog verliest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 26, 2017, 21:40:30
Citaat van: Lore op januari 26, 2017, 20:01:33
"Als wij Cambuur hadden getroffen, hadden we die gewonnen natuurlijk", vervolgt de verdediger, die baalt van de uitschakeling.

Dat dachten Ajax en Utrecht ook
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 26, 2017, 21:44:08
Nig ff en die kutdwerg kan daar de bank warmhouden. Ze willen Poulsen van PSV halen. Zal niet zijn omdat Judas het zo goed doet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 22:08:42
Feyenoord er uit, de rest kunnen we allemaal hebben
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 26, 2017, 22:24:27
Thuis kunnen we ze allemaal hebben. Sparta uit is ook nog mogelijk. Vitesse en AZ uit wordt bijzonder lastig.

Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 26, 2017, 22:29:05
Dachten we van Utrecht uit ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 22:35:17
Citaat van: speculeter op januari 26, 2017, 22:29:05
Dachten we van Utrecht uit ook.

Klopt, het zat dan gisteren ook niet bepaald tegen he. Hopen dat we thuis loten, dan hebben we de meeste kans.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 26, 2017, 22:36:05
Hoe laat is de loting?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 22:37:14
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 26, 2017, 22:36:05
Hoe laat is de loting?


Zal wel weer rond half 12 zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: dennisw8 op januari 26, 2017, 22:59:10
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2017, 22:37:14
Zal wel weer rond half 12 zijn.

De spanning stijgt bij mij alweer! Hopen op een thuis wedstrijd in iedergeval
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 26, 2017, 23:05:33
Helaas geen Feyenoord -uit. Had de penningmeester wel goed uitgekomen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 26, 2017, 23:31:20
Aah finale winnen levert meer op  |:) :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 26, 2017, 23:38:28
Tyfus loting
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 26, 2017, 23:38:40
AZ mooi dicht bij
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 26, 2017, 23:39:37
Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:38:40
AZ mooi dicht bij

Makkie
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 26, 2017, 23:39:48
Als we em winnen spelen we wel mooi in het geel blauw de finale  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: HilversumOnTour op januari 26, 2017, 23:40:31
Balen! Wel mooi dichtbij  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 23:40:40
Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:39:48
Als we em winnen spelen we wel mooi in het geel blauw de finale  |:)

En daar doen we het voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 26, 2017, 23:40:42
Kut loting man maar goed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 26, 2017, 23:41:29
Zit weer niet mee, de beroerdst mogelijke loting. Nou ja, nog maar een stunt dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op januari 26, 2017, 23:41:38
Citaat van: 058-4life op januari 26, 2017, 23:40:42
Kut loting man maar goed.
Kut loting hadden we de vorige twee rondes ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 26, 2017, 23:42:25
Citaat van: 058-4life op januari 26, 2017, 23:40:42
Kut loting man maar goed.

Jij zegt het, ik dacht het...

Dan die kaas sjouwers maar op de leeuwarder pijnbank leggen..
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 26, 2017, 23:42:54
Minste affiche die er was moest er weer komen natuurlijk  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 26, 2017, 23:44:05
Massaal naar Alkmaar!

De mannen hebben gister gezien wat het teweeg brengt: vol gas dus!
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 26, 2017, 23:44:24
Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:05:33
Helaas geen Feyenoord -uit. Had de penningmeester wel goed uitgekomen...

AZ uit, klapvee zal hier wel niet warm voor lopen  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 26, 2017, 23:45:01
Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 26, 2017, 23:45:06
Dit is zeker te doen. Opnieuw in een half gevuld stadion, 12e man van Cambuur zal weer het broodnodige zetje in de rug geven.
Op naar Rotterdam  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 26, 2017, 23:45:29
Citaat van: DayDreamer op januari 26, 2017, 23:42:54
Minste affiche die er was moest er weer komen natuurlijk  :zucht

Inderdaad ja.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 26, 2017, 23:45:36
Citaat van: dizzhead op januari 26, 2017, 23:41:38
Kut loting hadden we de vorige twee rondes ook.

We hebben AZ al eens eerder uit de beker gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:45:51
Kut man, Ik had Cambuur in alle gevallen enn kans gegeven zolang het maar niet AZ uit zou zijn en natuurlijk wordt het precies dat!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 26, 2017, 23:47:46
Citaat van: ChantiSCC op januari 26, 2017, 23:45:01
Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.

Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:49:39
Citaat van: Treb op januari 26, 2017, 23:47:46
Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.
Laten we dat hopen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 26, 2017, 23:51:52
Nu nog een spits halen, is nodig voor de finale van de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:52:57
Maar als je die wedstrijd wint heb je gewoon een kans om de beker te winnen! je weet het maar nooit, gewoon er voor gaan en je eigen spel spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op januari 26, 2017, 23:54:48
T is een poeploting. Maar niks is onmogelijk meer.  Gewoon weer stunten dit keer tegen AZ. Kom op cambuur |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 26, 2017, 23:55:10
Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:52:57
Maar als je die wedstrijd wint heb je gewoon een kans om de beker te winnen! je weet het maar nooit, gewoon er voor gaan en je eigen spel spelen.

Spelers hoef je in dit stadium niet meer te motiveren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2017, 23:56:31
Tja kut loting. Maar dat zeiden we de vorige keren ook. Vol er op knallen! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 26, 2017, 23:56:54
Citaat van: Treb op januari 26, 2017, 23:47:46
Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.

Een van de laatste keren AZ-uit verloren we pas in de extreme slotfase...

Massaal naar Alkmaar en weer stunten! Op naar de Kuip!
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op januari 26, 2017, 23:57:11
Vitesse uit had nog slechter geweest dan AZ...maar tegen Ajax en Utrecht waren we op papier ook al kansloos.
De bal is rond, dit zijn speciale wedstrijden waarin alles kan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:57:37
Citaat van: PePe op januari 26, 2017, 23:55:10
Spelers hoef je in dit stadium niet meer te motiveren.
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 26, 2017, 23:59:01
Gatver, Grafloting...
Ik zei het al toen AZ uit de koker kwam
Maar goed; Op naar de Kuip
Wie weet lukt het

Zou een laatste training a la DKV niet tof zijn of mag dat niet meer?
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:59:09
Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:57:11
Vitesse uit had nog slechter geweest dan AZ...maar tegen Ajax en Utrecht waren we op papier ook al kansloos.
De bal is rond, dit zijn speciale wedstrijden waarin alles kan.
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 00:00:17
Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:59:09
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.

Want?
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 27, 2017, 00:00:56
Liever az dan vitesse uit.
Laatste training voor az uit de spelers op scherp zetten  :0=
Er is van alles mogelijk, vol uitvak!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 27, 2017, 00:02:14
Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 27, 2017, 00:03:14
Citaat van: 058-4life op januari 27, 2017, 00:02:14
Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??

Ik denk als er 2000 kaarten beschikbaar worden gesteld ze allemaal weg gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 27, 2017, 00:05:55
Citaat van: Treb op januari 27, 2017, 00:03:14
Ik denk als er 2000 kaarten beschikbaar worden gesteld ze allemaal weg gaan.
Daarom, dikke kans en meer mogelijk met het publiek erachter!!! GASGEVEUHHH!!!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 00:08:40
Citaat van: 058-4life op januari 27, 2017, 00:02:14
Geef ons een hele zijde achter de goal en die hoek. Dat volk komt toch niet opdagen. Is er tenminste nog wat sfeer als we daar met een mooie ploeg zitten. Uitvakje is 600 man max??

Uitvak is iets van 750
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op januari 27, 2017, 00:11:08
En als Cambuur slim is vragen ze een tientje voor de bus. Net als Sparta uit lang lang geleden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op januari 27, 2017, 00:27:43
Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:57:37
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.
je moet je niet aanpassen aan de tegenstander.  Gewoon er vol voor gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: dennisw8 op januari 27, 2017, 00:38:38
Na Ajax en Utrecht kunnen we zeggen dat dit ook te doen is. Hele achterzijde naast het uitvak beschikbaar stellen voor ons. Maken we daar onze eigen thuis wedstrijd van.

We kunnen al een klein beetje dromen!!  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2017, 03:09:37
Fuk AZ wij kunnen van hun allemaal winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: gewoon een fan op januari 27, 2017, 05:37:28
Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:57:37
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.

De technische staf heeft bewezen dat ze weten hoe ze met dergelijke wedstrijden om moeten gaan, ik heb dan ook alle vertrouwen in deze technische staf althans in beker wedstrijden  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 27, 2017, 06:35:16
We hebben het in ieder geval niet cadeau gekregen, als we de finale halen. Ajax, Utrecht, AZ...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op januari 27, 2017, 06:37:51
Kut loting maar wij winnen.
Dkv had 1100 kaarten beschikbaar voor uitvak bij AZ. Iedereen die in Utrecht was voorrang geven bij kaartverkoop anders krijgen we weer het dagjespubliek
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2017, 06:59:24
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.


Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op januari 27, 2017, 07:05:16
Citaat van: Oosttribune op januari 27, 2017, 06:37:51
Dkv had 1100 kaarten beschikbaar voor uitvak bij AZ. Iedereen die in Utrecht was voorrang geven bij kaartverkoop anders krijgen we weer het dagjespubliek

Idd, voorrang voor de Utrecht gangers scheelt al heleboel gezeik bij voorverkoop. En weer een autocombi icm bussen aub, prima geregeld in Utrecht (muv files door tijdstip).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 07:54:17
Dat zal nu geen probleem zijn, halve finales zullen wel gewoon om 20:45 zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: JeJe op januari 27, 2017, 08:37:46
Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:59:09
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.
Professor ONBENUL spreekt, alleen er komt geen antwoord op een reactie.
Negatief zijn verheft deze professor als zaligheid.
Laat ik je dit zeggen, tegen VITESSE hebben ze echt niet meer kans dan tegen AZ
Dus er zullen weinig mensen zijn die jou geloven.
Maar blijf in jezelf geloven, ooit zul je eens gelijk krijgen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 09:11:44
Citaat van: ChantiSCC op januari 26, 2017, 23:45:01
Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.
klopt helemaal ik zie er kansen ze spelen niet goed dit jaar en tegen dkv hadden ze vreselijke massel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 09:18:25
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 06:59:24
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.
ik geloof je helemaal ik denk ook zo over en Az is momenteel niet goed en het kontrakt van van der Brom wordt mogelijk ook niet verlengt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 09:29:08
Is deze wedstrijd in de voorjaarsvakantie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 09:44:49
Citaat van: Noordcambuur op januari 27, 2017, 09:29:08
Is deze wedstrijd in de voorjaarsvakantie

Nee, week erna.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 27, 2017, 09:52:45
Dkv had 1100 kaarten gekregen, doe ons maar het vierdubbele....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 10:04:44
Programma Az
29/1 Vitesse uit
4/2   PSV thuis
12/2 Dkv uit
19/2 Willem 2 uit
26/2 Pec thuis
3/3   Excelsior thuis

23/2 spelen ze nog uit tegen Lyon (Europees)

Programma Cambuur
28/1 Dordrecht thuis
3/2   Helmond thuis
6/2   De Graafschap uit
10/2 Fortuna thuis
17/2 Almere C. uit
24/2 MVV thuis
5/3   Achilles uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 10:07:41
Als je zo ziet word het woensdag 1 of donderdag 2. Excelsior moeten ze sowieso verplaatsen voor AZ
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 27, 2017, 10:11:33
Volgens az fans wordt het 2 maart en Sparta Vitesse 1 maart. Dan hoeft er het minste geschoven te worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 10:21:21
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 10:11:33
Volgens az fans wordt het 2 maart en Sparta Vitesse 1 maart. Dan hoeft er het minste geschoven te worden
dat denk ik ook |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2017, 10:22:05
Az heeft een pittig programma hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2017, 12:18:14
Tegen Achilles kun zelfs een B team overwegen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 27, 2017, 12:53:10
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 12:18:14
Tegen Achilles kun zelfs een B team overwegen.
Hangt er een beetje vanaf vind ik. Wanneer we wat naar boven geklommen zijn prima, anders is het maar een lastig dilemma. Die kans op Eredivisie is me ook wel wat waard eerlijk gezegd! We moeten zsm terug!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 27, 2017, 13:04:15
Kampioen word je toch niet meer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op januari 27, 2017, 13:18:56
Nee maar hoe zeker zijn die play-offs op dit moment... eerst maar eens even een mooie reeks neerzetten en dan maar kijken om ergens een b-ploeg op te stellen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 27, 2017, 14:09:42
SC CambuurVerified account ‏@SCCambuurLwd 
We spelen de 1/2 finale van de #knvbbeker op donderdag 2 maart om 20:45! #azcam #cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 27, 2017, 16:59:50
Gewoon gas geven juh, de wedstrijd is pas over een maand. Met een fitte selectie hebben we alle kans, de druk ligt bij Az. Ze spelen 4-3-3 dus er zal ruimte komen achter die trage Ron Vlaar.

Ook  in Alkmaar gaan we onze kansen krijgen. Met een fitte Gyasi, Streek en Tissoudali kun je heerlijk op de counter spelen. Bovendien heeft Az nog Europese verplichtingen. En hopelijk wat geblesseerde spelers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 27, 2017, 17:02:16
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 06:59:24
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.


Helemaal mee eens met de toevoeging dat Zeinstra wel op de goal moet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 27, 2017, 17:04:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 13:58:45



Gvd , wat is dit een fantastisch filmke. Ik hef de tranen in de ogen staan. Het besef komt nu pas. Hulde!!! |:) _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 27, 2017, 18:20:58
Citaat van: wiekie1969 op januari 27, 2017, 17:02:16

Helemaal mee eens met de toevoeging dat Zeinstra wel op de goal moet.

Ik vind dat dat alleen kan als Nienhuis de komende dagen nog verkocht wordt, anders moet je de afspraken nakomen vind ik.
Nienhuis gaf in zijn interview na de wedstrijd aan dat hij er goed op staat en dat andere clubs dat ook kunnen zien. Misschien nog een verkoop deze laatste dagen ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2017, 18:48:18
Voor b ploeg zijn er nog altijd spelers als Anderson , Peersman, Blackson, Noor, Lillipali als er een paar gespaard moeten worden , zo raar zou het niet zijn. Zeinstra, V Deelen, El Baad, Schilder, Steenvoorden, Houtkoop, Bakker, Monteiro,vd Streek, Gyassi, Tissoudali tegen AZ.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 27, 2017, 19:39:33
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 18:48:18
Voor b ploeg zijn er nog altijd spelers als Anderson , Peersman, Blackson, Noor, Lillipali als er een paar gespaard moeten worden , zo raar zou het niet zijn. Zeinstra, V Deelen, El Baad, Schilder, Steenvoorden, Houtkoop, Bakker, Monteiro,vd Streek, Gyassi, Tissoudali tegen AZ.
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 19:45:01
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 19:39:33
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler

Zou mij niks verbazen als vd Streek straks gewoon weer in de spits terecht komt hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 27, 2017, 19:51:37
http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html (http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html)

Dat zeiden 020 en Utrecht ook  l8l
Wat een verwaande kwal

Maar AZ uit is wel het minste wat ons kon overkomen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2017, 19:55:58
Even in de kleedkamer ophangen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 27, 2017, 21:50:02
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 19:39:33
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler

Het niet halen van een spits gaat ons echt opbreken. Barto heeft tegen Utrecht echt hard gewerkt, maar je ziet ook dat jongens hierdoor op een positie komen, waar ze minder renderen.. zie maar hoe we nu de buitenspelers gebruiken en streek in de spits zetten om doelpunten te maken.. dat doet vd streek knap, maar hij blijft bij mij een 10 die nu als een 9 moet functioneren.

Onze Staf moet echt goed nadenken welke kwaliteit een ieder heeft en waarmee de ploeg het beste rendeert.. ik blijf erbij een spits en een goede verdediger is een must om een rol van betekenis te willen spelen in de competitie en de beker..
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 27, 2017, 23:02:56
Steek die 2 ton niet begrote winst in het halen van een goede spits, die we de volgende ronde echt nodig zijn. (nu we zo ver zijn gekomen, wil je toch een finale spelen)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2017, 23:04:47
Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 21:50:02
Het niet halen van een spits gaat ons echt opbreken. Barto heeft tegen Utrecht echt hard gewerkt, maar je ziet ook dat jongens hierdoor op een positie komen, waar ze minder renderen.. zie maar hoe we nu de buitenspelers gebruiken en streek in de spits zetten om doelpunten te maken.. dat doet vd streek knap, maar hij blijft bij mij een 10 die nu als een 9 moet functioneren.

Onze Staf moet echt goed nadenken welke kwaliteit een ieder heeft en waarmee de ploeg het beste rendeert.. ik blijf erbij een spits en een goede verdediger is een must om een rol van betekenis te willen spelen in de competitie en de beker..
het moet ook kunnen hè spiegel. Je moet niet halen om het halen ( Vd v). Het moet echt een verbetering zijn en misschien is er niks te huur. We zullen zien . Ik denk dat we met de nieuwe jongens van nu al een kwaliteitsinjectie hebben. We hewwe nu 3 erbij die eigenlijk basisspelers zijn dus in breedte ben je nu al veel sterker. De nieuwe jongens zijn fysiek uitstekend
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2017, 23:07:34
Dus met een hele goede spits win je van az . Dat is dus hapsnap beleid.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 27, 2017, 23:22:22
Citaat van: Drumfather SCC op januari 27, 2017, 19:51:37
http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html (http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html)

Dat zeiden 020 en Utrecht ook  l8l
Wat een verwaande kwal

Maar AZ uit is wel het minste wat ons kon overkomen

PSV dacht ooit ook een makkelijke tegenstander te hebben voor 100 jarig jubileum wedstrijd.  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 27, 2017, 23:34:34
Citaat van: sunderland op januari 27, 2017, 23:07:34
Dus met een hele goede spits win je van az . Dat is dus hapsnap beleid.

Lekker blijven ballen in de meest vreemde en creatieve formaties, dat is een goed beleid!

Jij hebt volgens mij niet veel van mijn verhaal begrepen.. woensdag was fantastisch, maar we moeten ook reeel zijn dat het laatste uur overleven was.. lilipaly liep eenzaam voorin op een plek, waar hij niet thuis hoort..

We moeten bepaalde posities ( beter) invullen en dat doe je niet door spelers op een plek te zetten waar ze het mogelijk ook redelijk doen..

Wat de beker betreft, dat sprookje mag zeker een happy end krijgen.. maar met of zonder beker, we hebben gewoon echt een spits nodig en een verdediger..
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 27, 2017, 23:42:04
Citaat van: sunderland op januari 27, 2017, 23:04:47
het moet ook kunnen hè spiegel. Je moet niet halen om het halen ( Vd v). Het moet echt een verbetering zijn en misschien is er niks te huur. We zullen zien . Ik denk dat we met de nieuwe jongens van nu al een kwaliteitsinjectie hebben. We hewwe nu 3 erbij die eigenlijk basisspelers zijn dus in breedte ben je nu al veel sterker. De nieuwe jongens zijn fysiek uitstekend

Hele leuke spelers, maar wel spelers die erg goed een balvaste nummer 9 kunnen bedienen.. en dat zijn Blessure boy Hemmen, en hard zwoegende Barto helaas niet..

Er moet financieel toch iets mogelijk zijn, al huur je ergens 1. Maar we hebben. Echt opties nodig waarin we de formatie beter in balans houden. Nu hebben we geen opties die ten koste gaan van een betere speel stijl..

Dat vind ik echt een probleem, die we ondanks de euforie niet mogen negeren..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2017, 23:43:18
Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 23:34:34
Lekker blijven ballen in de meest vreemde en creatieve formaties, dat is een goed beleid!

Jij hebt volgens mij niet veel van mijn verhaal begrepen.. woensdag was fantastisch, maar we moeten ook reeel zijn dat het laatste uur overleven was.. lilipaly liep eenzaam voorin op een plek, waar hij niet thuis hoort..

We moeten bepaalde posities ( beter) invullen en dat doe je niet door spelers op een plek te zetten waar ze het mogelijk ook redelijk doen..

Wat de beker betreft, dat sprookje mag zeker een happy end krijgen.. maar met of zonder beker, we hebben gewoon echt een spits nodig en een verdediger..
ik reageer op Pepe juh domkop
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2017, 23:46:02
Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 23:42:04
Hele leuke spelers, maar wel spelers die erg goed een balvaste nummer 9 kunnen bedienen.. en dat zijn Blessure boy Hemmen, en hard zwoegende Barto helaas niet..

Er moet financieel toch iets mogelijk zijn, al huur je ergens 1. Maar we hebben. Echt opties nodig waarin we de formatie beter in balans houden. Nu hebben we geen opties die ten koste gaan van een betere speel stijl..

Dat vind ik echt een probleem, die we ondanks de euforie niet mogen negeren..
kampioen word je niet en play-offs haal je wel .Ik zeg dat je alleen een spits moet halen als ie echt wat toevoegd en zo makkelijk is het niet om een kwaliteits spits te halen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2017, 23:47:18
Misschien weet jij er 1 die betaalbaar is waar we echt beter van worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 00:27:43
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

En bij TEC  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op januari 28, 2017, 09:01:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 00:27:43
En bij TEC  |:) |:)


Neeeeee, die zijn al een keer geweest. De rest heeft nu eerst een kans.  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 28, 2017, 09:05:21
Kom op man. Allemaal een kaart kopen en vol gas.

AZ heeft uiteraard een leuke ploeg, kansloos zijn we zeker niet. ZIN IN!

Eerst die Weghorst maar ff flink gek maken. Lijkt me een leuke klus voor Peersman.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sccweestwel op januari 28, 2017, 10:19:55
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!

En bij Telstar en jong psv  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 28, 2017, 11:58:14
Citaat van: Bolle op januari 28, 2017, 09:05:21
Kom op man. Allemaal een kaart kopen en vol gas.

AZ heeft uiteraard een leuke ploeg, kansloos zijn we zeker niet. ZIN IN!

Eerst die Weghorst maar ff flink gek maken. Lijkt me een leuke klus voor Peersman.

Ik hoop op 5000 kaarten, die gaan allemaal weg. Maar met 1100 kaarten zullen we wel blij moeten zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 13:35:44
Nog eentje om het af te leren

(speciaal voor Tukker)

Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op januari 28, 2017, 14:48:18
Prachtig. Weer kippenvel

Mooie achtergrondmuziek ook  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 28, 2017, 14:50:22
Citaat van: Tukker op januari 28, 2017, 14:48:18
Prachtig. Weer kippenvel

Mooie achtergrondmuziek ook  _O_
Stukje vanaf de Bunnikside is ook heerlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 28, 2017, 15:14:18
Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
En dan met 1000en op het Cambuurplein staan zeker. Net zo'n chaos als dkv uit 14-15? 1100 kaarten zijn zo weg..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 28, 2017, 15:23:33
Het puntensysteem mag nu zijn werk gaan doen. Zijn ze al tig jaren mee bezig volgens Cambuur zelf, nou laat het nu zijn werk maar doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 28, 2017, 15:25:12
ok.
zeg dan maar wie er voorrang krijgt.
en vooral waarom.
profvoetbal = business.
de echte supporters die volgens jouw regels niet meekunnen moet je dan ook even persoonlijk je redenen uit gaan leggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op januari 28, 2017, 15:31:34
Hoeft niet zo moeilijk te zijn toch?

Supporters die dit seizoen bv 2 of 3 uitwedstrijden mee zijn geweest krijgen voorrang (1 dag eerder inschrijven).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op januari 28, 2017, 15:37:39
Nog 1 rondje verder en we passen er allemaal in _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 28, 2017, 15:41:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 28, 2017, 15:37:39
Nog 1 rondje verder en we passen er allemaal in _O_

:D hopen dat ze dan wel wat extra capaciteit regelen in het MCL, want ik (en met mij velen) moeten dan opgenomen worden met een alcoholvergiftiging
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op januari 28, 2017, 16:30:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 00:27:43
En bij TEC  |:) |:)

MVV uit. Of telt alleen de beker?  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2017, 16:34:05
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2017, 00:26:15
Ik neem aan dat de mensen die bij Rijnvogels waren, als eerste een kaartje voor AZ kunnen kopen!
een puntensysteem op basis van de beker lijkt me wat overdreven.  Gewoon supporters die 2 of meer uitwedstrijden dit jaar hebben bezocht voorrang geven. Geloof nooit dat dat er meer dan 750 zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2017, 16:36:44
Citaat van: Cor op januari 28, 2017, 16:30:47
MVV uit. Of telt alleen de beker?  :devil

Mvv mag ook |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2017, 16:37:03
Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
wat een onzin. Zijn mensen die nagenoeg elke uitwedstrijd gaan en die zouden dan even naast het net vissen zeker. Worden die vervangen door lui die alleen het uitvak van Dkv hebben gezien zeker.

Ook nog eens niet bevordelijk voor de sfeer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 28, 2017, 17:11:29
daar heb je helemaal gelijk in.
ik doelde ook meer op het gezeur over "gloryhunters".
in dit geval inderdaad niet terecht en op de verkeerde plaats/moment.

sorry.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2017, 17:50:32
Ten Hag heeft meteen maar wat spelers geslachtofferd ten opzichte van afgelopen woensdag, onder wie Barazite, Ayoub en Zivkovich  :_schater.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op januari 28, 2017, 23:25:37
Citaat van: okkele op januari 28, 2017, 15:05:36
ik zat in doetinchem,heb ik dan nog meer voorrang?
geschiedenis maakt geen reet uit,je moet er gewoon bij zijn als de verkoop begint.
Lekker kort door de bocht... Niet iedereen kan zomaar weg van zijn/haar werk..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 29, 2017, 22:34:51
Heeft AZ ooit eens meer dan 1100 kaarten weggegeven aan de uitclub. Wolverhampton nam gewoon +- 8500 man mee naar Liverpool, dusja. Resultaat 1-2 winst Wolves

Niks is onmogelijk vooral na de winstpartij tegen ajax en Utrecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 30, 2017, 09:11:20
Las net dat el baad is geschorst voor deze wedstrijd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op januari 30, 2017, 09:18:54
Citaat van: speculeter op januari 30, 2017, 09:11:20
Las net dat el baad is geschorst voor deze wedstrijd?

Klopt, 2 gele kaarten
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 30, 2017, 09:34:14
Puntenstysteem zal vast z'n werk gaan doen. Eindhoven uit werden er ook mensen gebelt die meerdere uitwedstrijden erbij waren om eerder kaarten te halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2017, 09:35:49
Citaat van: justremco op januari 30, 2017, 09:18:54
Klopt, 2 gele kaarten

Niet per se ongunstig, als Steenvoorden dan maar weer goed (dus 100% fit) terug is. Die is met zijn fysiek beter opgewassen tegen Weghorst denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op januari 30, 2017, 10:20:47
Citaat van: oldehove op januari 30, 2017, 09:34:14
Puntenstysteem zal vast z'n werk gaan doen. Eindhoven uit werden er ook mensen gebelt die meerdere uitwedstrijden erbij waren om eerder kaarten te halen.
Klopt. Nu alleen nog niets gehoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 30, 2017, 10:26:52
Citaat van: Tukker op januari 30, 2017, 10:20:47
Klopt. Nu alleen nog niets gehoord.
Kan nog komen, Ook nog niks  bekend mbt kaartverkoop !
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2017, 23:07:13
Ik ben dit jaar nog geen uitwedstrijd meegeweest, maar vind wel dat mensen die dit jaar uitwedstrijden hebben bezocht voorrang hebben ook al zou ik graag mee willen naar Alkmaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2017, 10:37:59
VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 31, 2017, 10:41:21
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 10:37:59
VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/

Dat trouwe ook  :R
In de tekst staat vaste, dat klinkt beter  :D
Want door ziekte, financien of andere zaken kunnen niet altijd mensen mee
Met het oog op de term vaste ben ik het met de voorrang eens maar trouwe?
Nee, Dat had voor mij niet de titel hoeven zijn
Verder hoop ik er bij te kunnen zijn!
Titel: Re: Beker
Bericht door: GerardFraneker op januari 31, 2017, 10:53:58

Ik was er met de 2de ronde van de knvb Beker tegen Tec ook bij, extra extra voorrang?  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 31, 2017, 11:13:47
Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2017, 11:14:39
Citaat van: speculeter op januari 31, 2017, 11:13:47
Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?

Inderdaad! Volgens Cambuur hebben ze sowieso genoeg kaarten voor iedereen die dit seizoen minimaal één keer mee is geweest naar een uitwedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2017, 11:53:34
Citaat van: speculeter op januari 31, 2017, 11:13:47
Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?

Nee jij niet  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 31, 2017, 12:09:39
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2017, 11:53:34
Nee jij niet  :devil l8l l8l
Titel: Re: Beker
Bericht door: TopperM op januari 31, 2017, 12:09:53
Hoe wordt het geregistreerd hoeveel uitwedstrijden je dit seizoen mee bent geweest?
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op januari 31, 2017, 12:11:08
Citaat van: TopperM op januari 31, 2017, 12:09:53
Hoe wordt het geregistreerd hoeveel uitwedstrijden je dit seizoen mee bent geweest?
dmv je uitkaart lijkt me...
Titel: Re: Beker
Bericht door: TopperM op januari 31, 2017, 12:14:07
Citaat van: dizzhead op januari 31, 2017, 12:11:08
dmv je uitkaart lijkt me...
ja wordt geregistreerd in de computer of?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op januari 31, 2017, 12:15:08
Citaat van: Drumfather SCC op januari 31, 2017, 10:41:21
Dat trouwe ook  :R
In de tekst staat vaste, dat klinkt beter  :D
Want door ziekte, financien of andere zaken kunnen niet altijd mensen mee
Met het oog op de term vaste ben ik het met de voorrang eens maar trouwe?
Nee, Dat had voor mij niet de titel hoeven zijn
Verder hoop ik er bij te kunnen zijn!

:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 31, 2017, 12:19:23
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 10:37:59
VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/
Alleen competitie of telt Utrecht uit ook mee?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 31, 2017, 12:29:39
Citaat van: Daddy T. op januari 31, 2017, 12:15:08
:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
Pas op dat je geen hoofdpijn krijgt Daddy
Ik zeg toch ook niet dat het kudt met peren is qua regeling?
Ik vind het prima geregeld zo, dat gaf ik ook al aan maar het enige wat IK VIND is dat de term trouwe beter als vaste (als geschreven in de tekst) had kunnen staan
Ja, Ik ga misschien minder vaak maar maakt me dat minder trouw na 23 jaar?
En dat geldt voor meerdere. De titel die Cambuur zelf geeft bakend het voor mijn gevoel gewoon wat af
Niet meer, niet minder dus even goede vrienden  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 31, 2017, 12:30:57
Citaat van: oldehove op januari 31, 2017, 12:19:23
Alleen competitie of telt Utrecht uit ook mee?

Het gaat om de beker, dat was een bekerwedstrijd en je had een uitkaart nodig. Ja dan kan het niet anders dat deze ook......
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 31, 2017, 12:39:20
Citaat van: Daddy T. op januari 31, 2017, 12:15:08
:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
EENS!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2017, 12:44:25
Prima regeling dit. Lijkt me overigens niet dat er 1100 kaarten worden verkocht na de 1e groep.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op januari 31, 2017, 12:45:32
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2017, 12:44:25
Prima regeling dit. Lijkt me overigens niet dat er 1100 kaarten worden verkocht na de 1e groep.
Eens. Nu er nog voor zorgen dat we online kaarten kunnen kopen voor uitwedstrijden en het feest is compleet.
Oja, meer busjes per uitwedstrijd graag :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2017, 13:30:13
Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.

Maakt volgens mij niet uit, want de club krijgt sowieso genoeg kaarten om iedereen die minimaal één uitwedstrijd is geweest een plaats te geven. Zie dit bericht:

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
@KatsmaA @058mantsje Dat is niet nodig Aleuh, zelfs al zou iedereen die dit seizoen mee is geweest meegaan hebben we nog genoeg kaarten.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2017, 13:31:34
Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.

Maakt niet uit omdat ze er blijkbaar vanuit gaan dat de kaarten dan nog niet weg zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2017, 13:39:21
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Minimaal 700 wat die zaten in utrecht. En dan nog aantal tientallen erbij schat ik in
Titel: Re: Beker
Bericht door: TopperM op januari 31, 2017, 13:41:12
Telt de graafschap ook mog mee?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 31, 2017, 13:50:22
Mühren iig niet tegen ons voor de beker  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: sccweestwel op januari 31, 2017, 14:46:54
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Was het niet iets van 1900 uitkaarten ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 31, 2017, 15:57:24
Citaat van: 666 op januari 31, 2017, 13:50:22
Mühren iig niet tegen ons voor de beker  :devil

Robert Mühren verruilt AZ voor Zulte-Waregem.
De 27-jarige spits tekent voor 4,5 jaar bij de Belgische club.
Hij had in Alkmaar een aflopend contract.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op januari 31, 2017, 16:11:23
Dkv had 1100 kaarten, dan kunnen dus alle supporters die in Utrecht waren en ook bij de andere uitwedstrijden makkelijk aan een kaartje komen. Zullen echt niet veel meer dan 900 geweest zijn. In het slechtste geval zijn er dan nog ongeveer 200 kaarten over voor de rest.

Overigens, ik was bij Rijnvogels, dus ik mag eerst.....  :devil :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op januari 31, 2017, 17:14:33
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2017, 16:11:23
Dkv had 1100 kaarten, dan kunnen dus alle supporters die in Utrecht waren en ook bij de andere uitwedstrijden makkelijk aan een kaartje komen. Zullen echt niet veel meer dan 900 geweest zijn. In het slechtste geval zijn er dan nog ongeveer 200 kaarten over voor de rest.

Overigens, ik was bij Rijnvogels, dus ik mag eerst.....  :devil :proost

En 6 euro voor een kaartje en kaartje met bus 17.50. Knappe prijzen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 31, 2017, 19:17:59
Zal wat worden als we de finale haalden met maar 1900 uitkaarthouders. Of geldt die regel dan niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 31, 2017, 19:39:17
Krul ws nieuwe keeper van AZ.
Die kent ons inmiddels al??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2017, 19:57:27
Barto kent hem zeker!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2017, 20:13:12
Citaat van: weestwel op januari 31, 2017, 19:17:59
Zal wat worden als we de finale haalden met maar 1900 uitkaarthouders. Of geldt die regel dan niet?


Lijkt me niet dat de uitkaart dan geldt nee. En kan ook niet, want spelen finale thuis.  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 31, 2017, 20:30:31
Citaat van: Bernardo op januari 31, 2017, 20:13:12

Lijkt me niet dat de uitkaart dan geldt nee. En kan ook niet, want spelen finale thuis.  :devil

Denk ik ook niet. Geeft alleen maar weer de overbodigheid van de uitkaart aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2017, 08:52:57
Cambuur krijgt 18.000 kaarten.
Vandaag is vooroverleg voor de finale  |:)

http://www.lc.nl/sport/Cambuur-18.000-kaarten-bij-eventuele-bekerfinale-21967835.html
Titel: Re: Beker
Bericht door: buremer op februari 02, 2017, 11:10:19
Citaat van: TopperM op januari 31, 2017, 13:41:12
Telt de graafschap ook mog mee?
Ja die telt mee, was gister nummer 40 op de lijst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op februari 02, 2017, 12:46:36
Voorpret bij Cambuur over eventuele finale
Door Gerrit Kloosterman  -- Sport


De bekerfinale is nog ver weg, pas 30 april. Maar mocht Cambuur die halen, dan is de club in elk geval op tijd met de voorbereidingen begonnen. Grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit. Dat geldt ook voor SC Cambuur, de trotse halvefinalist in de KNVB-beker. Hoe je het ook wendt of keert, er is een kans dat de club op zondag 30 april de finale in De Kuip speelt. Zo redeneert ook de KNVB. Omdat regeren vooruit zien is, laat de bond niks aan het toeval over. Daarom reizen algemeen manager Sjoerd van der Meij, veiligheidscoördinator Sarah Tromp en Niels Dissel van de afdeling ticketing donderdag naar Rotterdam voor vooroverleg met de voetbalbond.


Landelijk op de kaart

Het zijn voorbereidende beschietingen in het Maasgebouw van het Feyenoord-stadion, maar eerstedivisionist Cambuur mag toch maar mooi aanschuiven voor overleg. ,,Dit is weer eens wat anders om mee te maken. Het zijn leuke dingen en als Cambuur staan wij weer eens landelijk op de kaart'', zegt Van der Meij. Ook AZ is uitgenodigd door de afdeling Evenementen KNVB. Met Vitesse en Sparta, de andere halvefinalisten, gaat de voetbalbond later in gesprek. Er wordt van gedachten gewisseld met de gemeente Rotterdam, met de politie, met de Spoorwegen en met vertegenwoordigers van stadion Feijenoord waar traditiegetrouw de bekerfinale wordt gespeeld.

Voor de lunch mag AZ zijn zegje doen. In de middagsessie komt Cambuur aan het woord. Natuurlijk is Cambuur underdog om de finale te halen, maar je weet maar nooit. Ook tegen Ajax en FC Utrecht was de ploeg van de trainers Sipke Hulshoff en Arne Slot op papier kansloos, maar werd wel voetbalgeschiedenis geschreven. Waarom zou een nieuwe stunt op donderdag 2 maart in Alkmaar onmogelijk zijn?



Route van de bussen

,,De procedure voor de finale wordt toegelicht, het veiligheidsaspect komt aan de orde, de kaartverkoop en de eventuele route van de supportersbussen naar Rotterdam'', zegt Van der Meij. Want dat er dan op de vroegere Koninginnedag een algehele Cambuur-gekte zal losbarsten en er een armada van supportersbussen naar Rotterdam trekt, is geen zinloze voorspelling. Volgens Van der Meij zal Cambuur dan de beschikking krijgen over ongeveer 18.000 kaarten. Ook al lijkt de kans niet bijster groot dat de cupfighter van 2016-2017 de eindstrijd haalt, de bond wil de zaken vooraf wel goed regelen. En dus is ook al gevraagd of Cambuur ook een clubicoon in gedachten heeft die eventueel de KNVB-beker, de dennenappel, wil uitreiken.



Onomstreden clubicoon

Nou, daar waren ze bij Cambuur redelijk snel uit. Van der Meij heeft al voorzichtig Johan Abma, hét club-icoon, gepolst. Hij was zaterdagavond toeschouwer bij de wedstrijd Cambuur-FC Dordrecht. De Sneker verdediger staat met een scherp record eerste in het spelersklassement: 527 wedstrijden speelde hij in Leeuwarder dienst. 484 duels in competitieverband en 43 wedstrijden voor de beker.  Abma heeft al gezegd dat hij zeer vereerd is om de KNVB-beker aan Erik Bakker, de huidige aanvoerder, te mogen overhandigen. Vooralsnog is dat een droom. Op 2 maart is het eerst AZ-Cambuur. Diep in de avond, want de wedstrijd begint pas om 20.45 uur, weten we of er op 30 april een grote Leeuwarder supportersstoet richting De Kuip trekt.

Bij Cambuur heerst in ieder geval al de nodige voorpret.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 02, 2017, 12:54:05
Beide beentjes op de grond lees ik wel. Ik snap best dat je met finalesenario rekening moet houden maar moet dat dan ook in de krant?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 02, 2017, 15:40:26
Citaat van: SCC-J op februari 02, 2017, 12:54:05
Beide beentjes op de grond lees ik wel. Ik snap best dat je met finalesenario rekening moet houden maar moet dat dan ook in de krant?

Vind ik ook... Ik ga de wedstrijd in net zoals tegen Ajax en Utrecht en dan zien we wel, maar om alles breed uit te meten in de krant hoeft van mij op voorhand ook niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2017, 19:32:59
http://www.omropfryslan.nl/nijs/696431-cambuur-riedt-him-no-al-ta-op-bekerfinale

Ook al een interview met De Graaf hier over. Vind dit ook een beetje de goden verzoeken, je kunt hier toch ook gewoon in stilte aan werken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 02, 2017, 19:48:04
Tja, de media duikt er natuurlijk ook op omdat het onze eerste keer is. Zo raar interview vind ik dit niet eens trouwens, legt alles keurig uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2017, 20:31:34
Citaat van: Bernardo op februari 02, 2017, 19:48:04
Tja, de media duikt er natuurlijk ook op omdat het onze eerste keer is. Zo raar interview vind ik dit niet eens trouwens, legt alles keurig uit.

Het interview zelf is inderdaad niks mis mee!
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op februari 02, 2017, 21:13:34
Het is toch ook gewoon exposure voor de club. Er wordt weer over je geschreven, ook nog eens in een positieve context. Er zijn ook sponsoren die kranten lezen en radio luisteren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 02, 2017, 21:34:42
Abma heeft de meeste weds maar komt nooit meer hier
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2017, 21:59:22
Citaat van: dizzhead op februari 02, 2017, 21:13:34
Het is toch ook gewoon exposure voor de club. Er wordt weer over je geschreven, ook nog eens in een positieve context. Er zijn ook sponsoren die kranten lezen en radio luisteren.

Goed punt inderdaad. Ik bekeek het meer vanuit de sportieve kant, maar ik kan ook wel begrijpen dat de directie de positiviteit die momenteel rond de club hangt even (liefst commercieel) wil uitbuiten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 02, 2017, 23:04:20
Kom op zeg. Prima en op n keurige wijze zo.

Als er niets wordt gecommuniceerd en we zouden eruit vliegen bij die kaas-draaiers dan is t ook niet goed.

:0= OP NAAR DE KUIP!
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2017, 08:58:04
 :?

Het is dan niet goed omdat we dan verloren hebben.  Niet omdat iemand bij de bvo niet het hele traject naar de kuip al van te voren in de krant beschreven heeft.... lijkt me
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 04, 2017, 00:21:13
Begrijpend lezen...

Hoe dan ook: jammer dat het nog een paar weken duurt tot AZ-uit...
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op februari 04, 2017, 16:40:37
Verplichte buscombi voor 15 euro:
http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 04, 2017, 16:41:58
Citaat van: justremco op februari 04, 2017, 16:40:37
Verplichte buscombi voor 15 euro:
http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/
Wat een onzin, diep maar dan ook DIEP triest. Verplichte buscombi?. AZ is een lachertje
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 04, 2017, 16:58:30
Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op februari 04, 2017, 17:10:34
Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 16:58:30
Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv

Komt vast wel vol. Is toch niet anders, wees eens blij dat we dit mogen beleven. Ik ga ook liever met auto. Ben ervan overtuigd dat je we kaarten buiten de combi om kunt fiksen als je echt wil.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 04, 2017, 17:15:46
Buscombi... zware tegenvaller dit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2017, 17:16:01
Belachelijk zeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 04, 2017, 17:17:12
Citaat van: Cor op februari 04, 2017, 17:10:34
Komt vast wel vol. Is toch niet anders, wees eens blij dat we dit mogen beleven. Ik ga ook liever met auto. Ben ervan overtuigd dat je we kaarten buiten de combi om kunt fiksen als je echt wil.
gewoon even eerste teleurstelling.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2017, 17:19:22
De prijzen zijn natuurlijk wel top geregeld door Cambuur/Dijkstra Draisma.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2017, 17:23:49
1100 kaarten, dacht dat het uitvak maar 750 had.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 04, 2017, 17:32:50
Hoe kan het dat dkv ook 1100 kaarten kon krijgen en wel een autocombi had?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2017, 18:25:45
Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 16:58:30
Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv
nou dan blijf je lekker thuis  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op februari 04, 2017, 18:34:32
Citaat van: Yellow Army op februari 04, 2017, 17:15:46
Buscombi... zware tegenvaller dit.

Ik denk dat een buscombi gewoon een voorwaarde was om 1100 kaarten te krijgen. Was ook liever in de auto gestapt, maar nu gewoon maar met de bus naar Alkmaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 04, 2017, 18:38:29
Lekker oefenen voor de finale
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op februari 04, 2017, 18:47:50
Wat een onzin dat je 1 kaart pp mag kopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 04, 2017, 18:51:25
Citaat van: siepelsjeu op februari 04, 2017, 18:47:50
Wat een onzin dat je 1 kaart pp mag kopen
Volgens mij voor jezelf en nog voor een ander, dus 2  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2017, 18:57:41
Citaat van: siepelsjeu op februari 04, 2017, 18:47:50
Wat een onzin dat je 1 kaart pp mag kopen
1+1
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2017, 18:58:34
??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 04, 2017, 19:14:26
Citaat van: NRG op februari 04, 2017, 18:34:32
Ik denk dat een buscombi gewoon een voorwaarde was om 1100 kaarten te krijgen. Was ook liever in de auto gestapt, maar nu gewoon maar met de bus naar Alkmaar.

Hoe dan ook, dat wordt mooi op de thuisvakken +4
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op februari 04, 2017, 19:19:36
Citaat van: Yellow Army op februari 04, 2017, 19:14:26
Hoe dan ook, dat wordt mooi op de thuisvakken +4

Jep. Anders uitvak, nu thuistribune.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op februari 04, 2017, 21:01:22
AZ - PSV nu maar wat een dooie bende van de AZ kant man, diep triest! Wat dat betreft ook weer een mooie kans om ons te laten gelden!  |:) :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2017, 22:04:41
Citaat van: 058-4life op februari 04, 2017, 21:01:22
AZ - PSV nu maar wat een dooie bende van de AZ kant man, diep triest! Wat dat betreft ook weer een mooie kans om ons te laten gelden!  |:) :0=
en weer verloren en dat publiek  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 04, 2017, 22:37:39
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
eerste teleurstelling zei ik al...
zoon wil ook dolgraag mee maar heeft verstandelijke beperking.
Dan was in eigen auto wat fijner geweest.
Zo enige begrip?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 05, 2017, 00:10:29
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
Klagen ? als je ziet hoe het in Engeland er aan toe gaat kan je wel janken hier in Nederland qua supportersbeleid
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 05, 2017, 04:19:32
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R

Enige punt is de onzinnige buscombi, maar trots en blij met de actie en vooral toelichting van onze hoofdsponsor! Chapeau en wees blij en trots! €15,- is fantastisch (en bijna lachwekkend).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 05, 2017, 04:20:48
Ps. Mochten we het halen komen ze vast weer over de brug voor een spotprijs!

En dat doen we!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 05, 2017, 09:37:12
Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 22:37:39
eerste teleurstelling zei ik al...
zoon wil ook dolgraag mee maar heeft verstandelijke beperking.
Dan was in eigen auto wat fijner geweest.
Zo enige begrip?
ik denk dat je dit aan geeft bij de receptie dat er altijd wat te regelen is.
Ik zou het gewoon proberen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 05, 2017, 09:52:27
Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2017, 09:37:12
ik denk dat je dit aan geeft bij de receptie dat er altijd wat te regelen is.
Ik zou het gewoon proberen.
??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 05, 2017, 10:22:47
Een familielid heeft ook al 4 kaarten gisteren gehaald voor thuistribune
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op februari 05, 2017, 11:11:42
Citaat van: Bolle op februari 05, 2017, 04:20:48
Ps. Mochten we het halen komen ze vast weer over de brug voor een spotprijs!

En dat doen we!

Skrapers..
Vraag 30 en stop die andere 15 euro in de club..

Ik heb er zelfs 100 euro voorover om Cambuur in de finale te zien..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 05, 2017, 12:20:48
Citaat van: legeips op februari 05, 2017, 11:11:42
Skrapers..
Vraag 30 en stop die andere 15 euro in de club..

Ik heb er zelfs 100 euro voorover om Cambuur in de finale te zien..

Skraper? :_schater Wordt alleen aangegeven dat het een super gebaar is vanuit DD.

Finaleplek voor €100,-? Zeg maar waar ik naar over moet maken... :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 05, 2017, 12:52:45
Citaat van: Bolle op februari 05, 2017, 12:20:48
Skraper? :_schater Wordt alleen aangegeven dat het een super gebaar is vanuit DD.

Finaleplek voor €100,-? Zeg maar waar ik naar over moet maken... :D

Ik zal je mijn rekeningnr geven
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 05, 2017, 13:19:00
Citaat van: Yellow Army op februari 05, 2017, 12:52:45
Ik zal je mijn rekeningnr geven

Skraper!  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op februari 05, 2017, 13:43:57
Hevve we wel genoeg vuurwerk thús leggen?

Want in een heeeeel gunstig geval, denken ze op het Cambuur plein dat er in 1 jaar tijd 8x oud en nieuw wordt gevierd..

1. Halve finale plek ten koste van Utrecht
2. Finale plek ten koste van AZ
3. Behalen play offs
4. Terug komst finale
5. Promoveren via de play offs
6. Start competitie
7. Overwinning op DKV in de competitie
8. Nieuwjaar viering 2018

Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2017, 17:55:00
Waarom speelde Utrecht eigenlijk in die lelijke shirts tegen ons? En niet in de klassiek roodwitte.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 05, 2017, 18:48:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2017, 17:55:00
Waarom speelde Utrecht eigenlijk in die lelijke shirts tegen ons? En niet in de klassiek roodwitte.

Dat waren bekershirts. Hele toernooi daarmee gespeeld. Oerlelijk idd.  :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 05, 2017, 19:45:14
Het idee er achter vindt ik niet zo raar FC Utrecht is een fusieclub van Dos, Velox en Elinkwijk.
Elk jaar pakken ze een shirt verwijzend naar 1 van die 3.
.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op februari 05, 2017, 19:50:03
Citaat van: legeips op februari 05, 2017, 13:43:57
Hevve we wel genoeg vuurwerk thús leggen?

Want in een heeeeel gunstig geval, denken ze op het Cambuur plein dat er in 1 jaar tijd 8x oud en nieuw wordt gevierd..

1. Halve finale plek ten koste van Utrecht
2. Finale plek ten koste van AZ
3. Behalen play offs
4. Terug komst finale
5. Promoveren via de play offs
6. Start competitie
7. Overwinning op DKV in de competitie
8. Nieuwjaar viering 2018
Tussen kopje 1&2 hopelijk een laatste training  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: bok op februari 05, 2017, 23:29:03
ik zou wel eens willen weten hoeveel uitkaarthouders er zijn, dit omdat dinsdag en donderdag mij niet zo lekker uitkomen en ik dan rustig aan kan doen.?
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2017, 09:18:49
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R

:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op februari 06, 2017, 09:24:35
Citaat van: bok op februari 05, 2017, 23:29:03
ik zou wel eens willen weten hoeveel uitkaarthouders er zijn, dit omdat dinsdag en donderdag mij niet zo lekker uitkomen en ik dan rustig aan kan doen.?

Meer als 1100 iniedergeval, Desnoods iemand kaartje voor je laten halen?
Zou de kaartverkoop niet onderschatten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 06, 2017, 09:28:59
Volgens mij heeft Cambuur aangegeven dat er in ieder geval plek is voor iedereen die minimaal een uitwedstrijd bezocht heeft. Als ze dit nou eens duidelijk communiceren, dit voorkomt lange rijen dinsdagavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2017, 09:32:15
Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 06, 2017, 09:28:59
Volgens mij heeft Cambuur aangegeven dat er in ieder geval plek is voor iedereen die minimaal een uitwedstrijd bezocht heeft. Als ze dit nou eens duidelijk communiceren, dit voorkomt lange rijen dinsdagavond.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kan morgen wel kaarten halen, alleen kan er niet al een uur van tevoren staan.
Als iedereen die een uitwedstrijd bezocht heeft een kaart kan halen kun je "rustig" aan doen morgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 06, 2017, 09:37:47
Heb volgens mij wel op Twitter gelezen dat iedereen die dit seizoen een uitwedstrijd heeft bezocht, sowieso een kaartje kan krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 06, 2017, 09:45:00
Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 09:32:15
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kan morgen wel kaarten halen, alleen kan er niet al een uur van tevoren staan.
Als iedereen die een uitwedstrijd bezocht heeft een kaart kan halen kun je "rustig" aan doen morgen.
Precies. Dan verspreid je de drukte wat over de dinsdag, donderdag en vrijdag.

Citaat van: Bernardo op februari 06, 2017, 09:37:47
Heb volgens mij wel op Twitter gelezen dat iedereen die dit seizoen een uitwedstrijd heeft bezocht, sowieso een kaartje kan krijgen.
Dacht ik ook wel inderdaad. Alleen een beetje vreemd in een reactie op een supporter, niet even duidelijk voor iedereen. Bovendien denk ik dat Cambuur dit met opzet gedaan heeft. Waren er niet voldoende kaarten voor mensen met voorrang, dan hadden ze de grens wel op twee of drie uitwedstrijden gezet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Whoestemen op februari 06, 2017, 12:49:31
Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2017, 14:50:31
Update kaartverkoop AZ uit:

http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/ (http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/)

Ongeveer 850 supporters hebben dit seizoen een uitwedstrijd bezocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:52:47
Citaat van: Whoestemen op februari 06, 2017, 12:49:31
Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?

Als er 700 supporters bij Utrecht waren en er zijn 1100 kaarten beschikbaar en iedereen mag twee kaarten kopen zijn er dus niet genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 06, 2017, 14:54:07
Ze mogen dan alleen kaarten kopen voor mensen die ook al een uitwedstrijd hebben bezocht. Voor maximaal 4 personen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:56:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:52:47
Als er 700 supporters bij Utrecht waren en er zijn 1100 kaarten beschikbaar en iedereen mag twee kaarten kopen zijn er dus niet genoeg.

Deze gedachte klopt dus niet lees ik net. De eerste groep bestaat uit 850 mensen en die mogen alleen voor elkaar een extra kaartje kopen (4x zelfs). Goed geregeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2017, 14:58:03
Prima update, goed geregeld Cambuur en nogmaals complimenten aan Dijkstra - Draisma, gaat toch wel om een paar knaken denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Whoestemen op februari 06, 2017, 14:58:44
Complimenten, nette communicatie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op februari 06, 2017, 16:09:02
Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 14:58:03
Prima update, goed geregeld Cambuur en nogmaals complimenten aan Dijkstra - Draisma, gaat toch wel om een paar knaken denk ik.

normaal kost een kaartje buscombi toch richting de 25-30 euro? Zij doen de helft * 1100. Dus ongeveer 30.000 euro. Topsponsor  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2017, 17:27:21
Citaat van: Whoestemen op februari 06, 2017, 12:49:31
Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?

Je gebeden zijn verhoord
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2017, 17:28:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:56:12
Deze gedachte klopt dus niet lees ik net. De eerste groep bestaat uit 850 mensen en die mogen alleen voor elkaar een extra kaartje kopen (4x zelfs). Goed geregeld.

Exact
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op februari 06, 2017, 17:51:37
Noem me onnozel; Maar als uitkaarthouder zonder geregistreerde uitwedstrijden dit seizoen (Toch iets minder op hoofdtribunes moeten zitten  8P) word het voor mij dus lastig?
Of lees ik het verkeerd? 850x 4 maakt toch 3400 (Kuzma zijn opmerking)
Vis ik achter het net  :_schater

Maar even zonder dollen; Er worden tot de 2e groep waar ik onder zou vallen dus max. 850 verkocht?
Ik weet echt niet hoe ik dit moet lezen whahaha  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op februari 06, 2017, 17:54:51
Citaat van: Drumfather SCC op februari 06, 2017, 17:51:37
Noem me onnozel; Maar als uitkaarthouder zonder geregistreerde uitwedstrijden dit seizoen (Toch iets minder op hoofdtribunes moeten zitten  8P) word het voor mij dus lastig?
Of lees ik het verkeerd? 850x 4 maakt toch 3400 (Kuzma zijn opmerking)
Vis ik achter het net  :_schater

Maar even zonder dollen; Er worden tot de 2e groep waar ik onder zou vallen dus max. 850 verkocht?
Ik weet echt niet hoe ik dit moet lezen whahaha  :_schater
max 850 in het begin. Ze hoeven alleen niet allemaal zelf hun kaart te halen. Kan door een ander geregeld worden als die alle gegevens bij zich heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2017, 18:13:50
Citaat van: zeewolde op februari 06, 2017, 17:54:51
max 850 in het begin. Ze hoeven alleen niet allemaal zelf hun kaart te halen. Kan door een ander geregeld worden als die alle gegevens bij zich heeft.

1e groep max 850. Maar als ik her en der om me heen hoor, gaat dit aantal lang nieg gehaald worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 06, 2017, 18:49:29
Max. 850. Er zijn altijd wel 100 die niet gaan verwacht ik. Dus voor de tweede groep zijn er sowieso nog wel 350 kaarten beschikbaar.
Conclusie: Iedereen die er graag heen wil, heeft genoeg mogelijkheden lijkt me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op februari 06, 2017, 19:04:47
Bedankt heren  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 06, 2017, 20:49:00
Was het druk bij kaartverkoop?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2017, 20:52:36
Citaat van: speculeter op februari 06, 2017, 20:49:00
Was het druk bij kaartverkoop?

Ik zal even mijn glazenbol pakken... ben zo terug
Titel: Re: Beker
Bericht door: jeff op februari 06, 2017, 20:54:17
Citaat van: Yellow Army op februari 06, 2017, 20:52:36
Ik zal even mijn glazenbol pakken... ben zo terug
Rustig, morgen vast drukker  :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op februari 06, 2017, 22:19:25
V/d Brom slaapt vannacht in elk geval lekker  :fant
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2017, 22:20:38
Zo spelen als vanavond en met de rust staat het 6-0.
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op februari 07, 2017, 20:28:42
Bus 8 inmiddels.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op februari 07, 2017, 21:00:27
De eerste 550 kaarten voor de Halve Finale van de KNVB-Beker zijn verkocht! Op naar een vol uitvak bij #AZCAM!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 07, 2017, 22:11:58
Ik geef de dagjesmensen weinig kans. Terecht ook
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: vialli op februari 07, 2017, 23:24:17
Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!

D'r is gelukkig nog een rij  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 08, 2017, 10:07:48
Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!
Was anders prima georganiseerd gisteren, daar wordt men steeds beter in bij de club. Als je er om zes uur was moest je inderdaad in de rij staan. Ik was er om half acht, en kon bijna in een keer doorlopen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 08, 2017, 10:25:12
Citaat van: Casuals-lwd op februari 07, 2017, 22:11:58
Ik geef de dagjesmensen weinig kans. Terecht ook

Jij denkt dat er donderdag weer zo'n rij staat?  Ik niet, denk dat er meer dan genoeg kaarten over blijven voor mensen die nog niet een uitwedstrijd hebben bezocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2017, 10:27:58
Ik heb 4 kaarten voor thuis tribune mooi met de auto er heen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 08, 2017, 10:37:15
Citaat van: DayDreamer op februari 08, 2017, 10:25:12
Jij denkt dat er donderdag weer zo'n rij staat?  Ik niet, denk dat er meer dan genoeg kaarten over blijven voor mensen die nog niet een uitwedstrijd hebben bezocht.
Wat zijn dagjesmensen? Trouwe seizoenkaarthouders (met een uitkaart bovendien) noem ik geen dagjesmensen. Degenen die na de kaartverkoop van dkv-uit met een gloednieuwe uitkaart het Hertje uitliepen, dát zijn de dagjesmensen. Die hebben dit keer weinig kans als ze geen seizoenkaart hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 08, 2017, 10:37:55
Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!
Was gewoon prima geregeld hoor! Snap niet dat iedereen er om 18 uur gaat staan als je donderdag en vrijdag ook kaarten kan halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op februari 08, 2017, 10:52:21
Cc bus rijd zag ik , ook hkn bus?  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op februari 08, 2017, 11:04:15
Citaat van: SCC-J op februari 08, 2017, 10:37:55
Was gewoon prima geregeld hoor! Snap niet dat iedereen er om 18 uur gaat staan als je donderdag en vrijdag ook kaarten kan halen.

Precies. Bovendien goed gecommuniceerd dit keer door de club.  Er is duidelijk aangegeven dat de 850 mensen die dit seizoen mee waren geweest meer dan genoeg gelegenheid hebben kaarten te halen. Dat 70 % dan dinsdag komt is niet de schuld van Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Whoestemen op februari 08, 2017, 12:35:48
Citaat van: michello op februari 08, 2017, 11:04:15
Precies. Bovendien goed gecommuniceerd dit keer door de club.  Er is duidelijk aangegeven dat de 850 mensen die dit seizoen mee waren geweest meer dan genoeg gelegenheid hebben kaarten te halen. Dat 70 % dan dinsdag komt is niet de schuld van Cambuur.

Klopt helemaal, gewoon prima geregeld! En zo'n rij doet het leuk op Twitter ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 08, 2017, 13:32:21
Verbazingwekkend inderdaad.
Vrijdag even wat eerder naar de wedstrijd en kaartjes bij de shop halen.
is tot 8 uur open?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 08, 2017, 13:54:51
Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 08, 2017, 10:07:48
Was anders prima georganiseerd gisteren, daar wordt men steeds beter in bij de club. Als je er om zes uur was moest je inderdaad in de rij staan. Ik was er om half acht, en kon bijna in een keer doorlopen.

Ik kon ook zo doorlopen, geen rij gezien.

Ps wel bij de 10 bussen voor het eerste cluster, wat de 1 niet leuk vind en de ander juist top  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op februari 08, 2017, 18:29:54
Citaat van: thankyou op februari 08, 2017, 10:52:21
Cc bus rijd zag ik , ook hkn bus?  |:)

Ja!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 08, 2017, 23:29:30
Voorheen spraken we vaak over de gifbeker, gelukkig is dit momenteel de KNVB beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 09, 2017, 22:05:42
Hoeveel kaarten zijn er na vanavond verkocht?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op februari 09, 2017, 22:33:05
Het was niet druk, dus ik denk vrij weinig. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten. De BVO zal binnenkort wel met een update komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCCdrachten op februari 10, 2017, 08:07:50
800
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 10, 2017, 09:19:44
Veel zullen vanavond ook nog kaarten halen lijkt mij.
Er zijn 1100 supporters welkom, en zijn 850 verschillende supporters dit seizoen geweest.

Kan je net zo goed vanavond halen.
Aankomende week verwacht ik wel een storm loop.

Ik hoop wel snel een vertrektijd te horen, ivm planning van het werk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 11, 2017, 13:22:27
Hoe negatief menig medesupporter er ook instaat op dit moment...

:0= WE GAAN MET Z'N ALLEN NAAR DE KUIP!  |:)

Ik ben al aan het aftellen en hoop oprecht dat wij onze vakantie met een dag moeten inkorten!  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Baresi op februari 12, 2017, 19:29:59
goed bezig qua underdog positie |:) w:) :scc
ps alle vertrouwen in!!!
op naar de kuip sowieso
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 13, 2017, 10:21:39
Dikke rijen bij de shop.
Zal vandaag wel uitverkocht raken denk ik!
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op februari 13, 2017, 11:18:01
Vanaf volgende week donderdag alleen Bakker het woord maar laten doen voor AZ uit.
Alles voor de focus  :_schater , hopen dat we bij Almere minimaal gelijk spelen en MVV winnen
dan ga je in ieder geval weer met vertrouwen richting Alkmaar |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op februari 13, 2017, 11:19:52
#CAMBUUR KOMT ER AAN! Het uitvak bij de halve finale tussen AZ en SC Cambuur is met 1100 supporters helemaal UITVERKOCHT!
twitter
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 13, 2017, 11:24:49
AZ speelt nog vier wedstrijden tot de halve finale. Ik hoop echt dat ze Cambuur-thuis als een simpel tussendoortje zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 13, 2017, 12:07:56
Kunnen ze niet nog meer kaarten regelen voor ons... Het zit daar toch nooit vol.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 13, 2017, 12:21:20
Jonguh 1100 was al een moeite
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 13, 2017, 13:18:06
Citaat van: sunderland op februari 13, 2017, 12:21:20
Jonguh 1100 was al een moeite

En een geweldig en prachtig aantal, maar nu dat binnen is even proberen toch  8).. Nee hoor prima zo, Gasgeve daar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 13, 2017, 16:35:10
Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Ach, het zijn in ieder geval 1100 man met een seizoenskaart. Ik had het erger gevonden als de verkoop op 500 man bleef steken. En ook successupporters moeten eens besmet worden met het Cambuurvirus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 13, 2017, 16:52:38
Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op februari 13, 2017, 16:55:22
Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

En?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ronnie tng op februari 13, 2017, 17:01:55
Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2017, 16:52:38
Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup

Ik heb er ook 5!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2017, 18:00:58
Citaat van: Noordcambuur op februari 13, 2017, 16:52:38
Mijn broer heeft 4 kaarten voor thuisvak is heel makkelijk te verkrijgen :thumbsup

Wel keurig met die klappertjes klappen he?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2017, 18:02:31
Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2017, 17:01:55
Ik heb er ook 5!
Mijn zoon is jaren lang sk houder en ik al meer dan 30 jaar.
Hij had het voornemen om voor mijn verjaardag een kaart te geven voor de halve finale en een voor zich zelf.
Omdat hij en ik niet over een uit kaarten beschikken heeft hij er onlangs twee aangevraagd.
Hij kreeg te horen dat dit wel enkele weken kon duren voordat hij deze kon ontvangen.
Om toch een twee kaarten te kunnen bemachtigen heeft hij enige uren in de rij moeten staan, maar toen werd er al aangegeven dat alle beschikbare kaarten waren verkocht.
Jammer dat er geen restrictie zit aan het aantal te verkopen kaarten van de supporters die wel eens een uitwedstrijd hebben bezocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 13, 2017, 18:28:36
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 13, 2017, 18:00:58
Wel keurig met die klappertjes klappen he?
kaarten waren uitverkocht toch dan ga je toch elders ff rond kijken niks mis mee toch :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 13, 2017, 19:03:32
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 18:02:31
Mijn zoon is jaren lang sk houder en ik al meer dan 30 jaar.
Hij had het voornemen om voor mijn verjaardag een kaart te geven voor de halve finale en een voor zich zelf.
Omdat hij en ik niet over een uit kaarten beschikken heeft hij er onlangs twee aangevraagd.
Hij kreeg te horen dat dit wel enkele weken kon duren voordat hij deze kon ontvangen.
Om toch een twee kaarten te kunnen bemachtigen heeft hij enige uren in de rij moeten staan, maar toen werd er al aangegeven dat alle beschikbare kaarten waren verkocht.
Jammer dat er geen restrictie zit aan het aantal te verkopen kaarten van de supporters die wel eens een uitwedstrijd hebben bezocht.

Er zat een restrictie op, 1 kaart pp
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:12:12
Citaat van: Yellow Army op februari 13, 2017, 19:03:32
Er zat een restrictie op, 1 kaart pp
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op februari 13, 2017, 19:17:59
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:12:12
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?

Sorry hoor, maar ben je serieus? Of neem je gewoon de moeite niet om begrijpend te lezen?  :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 13, 2017, 19:21:27
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:12:12
Maar, hoe is het dan mogelijk dat een aantal op dit forum over 4 en vijfkaarten beschikken?

En zijn vele supporters die massaal kaarten kopen op AZ tribunes. Dit zijn er 4 en 5 in dit geval. Voor het uitvak is dit dus niet het geval.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:27:04
Citaat van: de Kale op februari 13, 2017, 19:17:59
Sorry hoor, maar ben je serieus? Of neem je gewoon de moeite niet om begrijpend te lezen?  :?
Kent oek niet helpe kale, mar ut haar hing mie in de ogen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op februari 13, 2017, 19:38:19
AZ heeft ongeveer 10.000 kaarten verkocht tot nu toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 13, 2017, 20:04:13
Citaat van: michello op februari 13, 2017, 19:38:19
AZ heeft ongeveer 10.000 kaarten verkocht tot nu toe.
van die 10.000 man zitten genoeg cambuursupporters tussen :y _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op februari 13, 2017, 20:06:56
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 19:27:04
Kent oek niet helpe kale, mar ut haar hing mie in de ogen.

Dan kan je beter het geld wat je zoon aan die twee kaartjes wou uitgeven, besteden aan een kapper. Of opticien.  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 13, 2017, 20:25:36
Citaat van: de Kale op februari 13, 2017, 20:06:56
Dan kan je beter het geld wat je zoon aan die twee kaartjes wou uitgeven, besteden aan een kapper. Of opticien.  :D
Nee niet doean, sonde fan de poen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 13, 2017, 21:37:54
Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 20:25:36
Nee niet doean, sonde fan de poen.

Als dat het is dan doe ik het wel voor de helft
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 14, 2017, 08:16:58
 :_schater Bedankt maat, maar mien seun het kunde bij AZ en die sille 2 kaarten regele.
En ik krei van hem un tondeuse en un  tegoead bon voor Specsavers. :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 14, 2017, 09:27:41
Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

En jij er wat van zeggen natuurlijk!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 14, 2017, 09:59:04
Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Ik vind de term successupporter niet meer kunnen, laten we voortaan spreken over "supporter met een introverte achtergrond"  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 14, 2017, 10:39:36
Citaat van: hobbes op februari 14, 2017, 09:59:04
Ik vind de term successupporter niet meer kunnen, laten we voortaan spreken over "supporter met een introverte achtergrond"  :thumbsup

:_schater  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 14, 2017, 11:11:57
Vind het....zeker voor cambuur begrippen prima geregeld!
Zie ze nog lopen bij de kaartverkoop van dkv uit een paar jaar geleden.
Snel nog even een uitvaart aangevraagd en met 4 kaartjes de man voor jan en alleman lachend de deur uitlopend.
Dan is dit toch veel beter?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2017, 11:36:01
Citaat van: speculeter op februari 14, 2017, 11:11:57
Vind het....zeker voor cambuur begrippen prima geregeld!
Zie ze nog lopen bij de kaartverkoop van dkv uit een paar jaar geleden.
Snel nog even een uitvaart aangevraagd en met 4 kaartjes de man voor jan en alleman lachend de deur uitlopend.
Dan is dit toch veel beter?
Alleen maar seizoenkaarthouders dat lijkt me inderdaad wel goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 14, 2017, 11:41:07
Het is perfect geregeld zelfs. De mensen die vaker naar een uitwedstrijd gaan, hebben niet in de rij gestaan. Hadden geen stress of ze wel een kaart konden krijgen en hadden genoeg tijd om kaarten te halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 14, 2017, 11:48:10
Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

JA!

En nu al helemaal, nu we in de halve finale staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 14, 2017, 11:51:13
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2017, 11:36:01
Alleen maar seizoenkaarthouders dat lijkt me inderdaad wel goed

Voor een eventuele finale iig voorrang voor dr seizoenkaarthouders. En voor deze wedstrijd is het terecht dat er gekeken wordt naar het aantal bezoeken van uitwedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 14, 2017, 12:36:37
Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

Ja tuurlijk!! Anders ga je maar lekker 30 km verderop zitten.  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 14, 2017, 14:30:56
Successupporters?? Deze mensen zijn anders wel in de Jupiler League hun club achterna gegaan. Top geregeld door Cambuur.
Blij dat ik voorrang had, en ook genoeg tijd gehad om kaarten te kunnen kopen :y :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op februari 14, 2017, 14:47:46
Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

:0= JA!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 14, 2017, 15:28:10
Er zijn supporters die vanaf vanaf de zestiger jaren bij in het stadion komen en in het verleden hebben meegewerkt aan acties voor een nieuwe krachthonk en deur aan deur collectes voor het voortbestaan van de club.
Deze supporters zijn op een leeftijd dat zij geen trek meer hebben om een hele dag in een bus te reizen en  in een uitvak gepropt te worden.
Dus het is wat kort om de bocht om ieder die niet over een uit kaart beschikt als succes supporter weg te zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 14, 2017, 15:50:23
Citaat van: nannenijpscc op februari 14, 2017, 14:30:56
Successupporters?? Deze mensen zijn anders wel in de Jupiler League hun club achterna gegaan. Top geregeld door Cambuur.
Blij dat ik voorrang had, en ook genoeg tijd gehad om kaarten te kunnen kopen :y :y

Er wordt juist gedoeld op de mensen die niet meegaan en nu in één keer wel een kaartje willen. Niet de mensen die nu met voorrang mochten kopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Miga op februari 14, 2017, 20:13:40
Er gaan alleen maar supporters mee die in het bezit zijn van een seizoenkaart. Denk dat je dan niet kan spreken van successupporters! Wanneer we naar de kuip gaan zal het een ander verhaal worden. Maar daar zal ik geen probleem van maken want ik ga liever met 18000 naar Rotterdam dan alleen met de 7000 seizoenkaarthouders.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 14, 2017, 20:29:56
Citaat van: Miga op februari 14, 2017, 20:13:40
Er gaan alleen maar supporters mee die in het bezit zijn van een seizoenkaart. Denk dat je dan niet kan spreken van successupporters! Wanneer we naar de kuip gaan zal het een ander verhaal worden. Maar daar zal ik geen probleem van maken want ik ga liever met 18000 naar Rotterdam dan alleen met de 7000 seizoenkaarthouders.
Een seizoenkaart was niet voldoende om een uit kaart voor voor de halve finale te bemachtigen. Je moet ook nog een uit kaart hebben en uitwedstrijden hebben bezocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op februari 14, 2017, 20:31:54
Citaat van: hobbes op februari 14, 2017, 15:50:23
de mensen die niet meegaan en nu in één keer wel een kaartje willen.

en zelfs als dat zo is.........
wat is daar nou op tegen?
ik vind het zo onnozel(niet persoonlijk opvatten)om supporters die ALLEEN maar neutrale-supporterwedstrijden willen zien zoals thuis tegen ajax af te schilderen als iets minderwaardigs.
ook ik sta daar niet boven als ik met -4 tegen fortuna op de tribune sta.
voetbal = zaken doen.

en stel:
we halen de finale en er komen 20:000 kaarten beschikbaar  :y
mogen er dan volgens de "vaste"aanhang maar maximaal 10:000 heen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op februari 14, 2017, 20:39:25
Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 14, 2017, 20:40:12
Citaat van: okkele op februari 14, 2017, 20:31:54
en zelfs als dat zo is.........
wat is daar nou op tegen?
ik vind het zo onnozel(niet persoonlijk opvatten)om supporters die ALLEEN maar neutrale-supporterwedstrijden willen zien zoals thuis tegen ajax af te schilderen als iets minderwaardigs.
ook ik sta daar niet boven als ik met -4 tegen fortuna op de tribune sta.
voetbal = zaken doen.

en stel:
we halen de finale en er komen 20:000 kaarten beschikbaar  :y
mogen er dan volgens de "vaste"aanhang maar maximaal 10:000 heen?

Nee, natuurlijk mogen er dan 20.000 mensen mee, maar in dat geval vindt ik wel dat seizoenkaarthouders voorrang moeten krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op februari 14, 2017, 20:51:25
Citaat van: NRG op februari 14, 2017, 20:39:25
Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.
Inderdaad!!! Wat een oeverloos gezeik. Wees idd blij dat de kaartverkoop prima geregeld is bij Cambuur!
1100 fanatieke lui die gas gevuh!
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op februari 14, 2017, 22:25:43
Al eerder gezegd. Een succes supporter kun je niet identificeren wanneer hij bij succes aanhaakt, pas als hij na de eerste tegenslag direct afhaakt ben je een succes supporter... In deze 'nieuwe'  groep zitten misschien wel weer een paar die wel vaker een uitwedstrijd mee willen pakken. Pure reclame.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op februari 14, 2017, 22:57:56
Citaat van: NRG op februari 14, 2017, 20:39:25
Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.

100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 14, 2017, 23:03:03
Citaat van: janou op februari 14, 2017, 22:57:56
100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.

Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op februari 14, 2017, 23:14:28
Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2017, 23:03:03
Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.

nou mag ik jou wat mooi's vertellen?
ik ken iemand uit het bestuur bij almere en zit bussinesstribune :).
s'avonds eten bij almere en daarna naast bestuur van cambuur op de tribune is voor mij geregeld :) :proost :proost

maar verder bedankt voor de tip!
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op februari 14, 2017, 23:15:08
Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2017, 23:03:03
Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.

kan ik voor volgende uitwedstrijden aan denken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op februari 15, 2017, 14:48:45
Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Citaat van: janou op februari 14, 2017, 22:57:56
100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.

Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op februari 15, 2017, 18:32:31
Citaat van: Hendrikscc op februari 15, 2017, 14:48:45
Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt

Drie opties:

1. Clubkaart bestellen maar daar zijn wel wat regels voor
2. Iemand kennen met een clubkaart
3. Zwarte markt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 19:33:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup

Dank je wel, thuiswedstrijden is goed te doen... uurtje en kwartier voor mij en dan ben ik in Leeuwarden.
Vroeger ging ik ook naar uitwedstrijden in de regio. twente graafschap heracles emmen veendam maar sinds de combiregelingen ben ik ook nog nooit weer naar een uitwedstrijd geweest. Alleen naar Groningen via vrienden en bekenden.
Het word echt tijd dat we van die combiregelingen afkomen, er zijn al tijden geen grote incidenten meer maar de straffen zoals combi rotzooi regelingen blijven maar staan.
Echt vroeger zaten supporters gewoon door elkaar heen op de tribunes ieder in hun eigen kleuren.
Zo hoort het dus eigenlijk te zijn.
Gewoon weer vrijgeven en een ieder die zich misdraagt er niet weer in.
Het is ook idioot dat als je naar een uitwedstrijd gaat je niet in het Cambuur vak mag.
Nee wat betreft supporter uitwedstrijden is er nog heel veel te verbeteren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op februari 15, 2017, 19:47:23
Heb je een uitkaart, Delfzijl? Bij eerst volgende uitwedstrijd (95% =autocombi) bij Cambuur je per telefoon inschrijven obv uitkaartnummer en aangeven dat je bij omwisselpunt of uitvak betaald. Valt al jaren zo te regelen bij de club als je van buitenaf komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op februari 15, 2017, 20:09:53
Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op februari 15, 2017, 20:12:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup

hartelijk bedankt! heb die uren reizen graag over voor mijn club :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 20:16:15
Citaat van: Daddy T. op februari 15, 2017, 19:47:23
Heb je een uitkaart, Delfzijl? Bij eerst volgende uitwedstrijd (95% =autocombi) bij Cambuur je per telefoon inschrijven obv uitkaartnummer en aangeven dat je bij omwisselpunt of uitvak betaald. Valt al jaren zo te regelen bij de club als je van buitenaf komt.

Als het zo gaat is dat niet eens zo verkeerd. Zal volgende keer een uitkaart aanvragen, wat heb je daar voor nodig en wat zijn de kosten.
Oh ja nog even een vraag stel dat een wedstrijd autocombi is... zit ik dan geen mensen dwars met mn ene autootje en 1 poppetje erin.
Niet dat een volle auto met 4 a 5 man uit Leeuwarden door mij dan een wedstrijd moet missen?
En bedankt voor je antwoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 20:17:06
Citaat van: janou op februari 15, 2017, 20:12:59
hartelijk bedankt! heb die uren reizen graag over voor mijn club :)

Ik ook :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op februari 15, 2017, 20:25:42
@ Delfzijl, pasfoto mee bij eerst volgende thuiswedstrijd en bij administratie een uitkaart aanvragen (=gratis). 1 auto meer met maar 1 persoon erin is geen issue, zoveel komen er niet van buiten de provincie. Meestal toch genoeg auto's die mee mogen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 15, 2017, 20:28:17
Autocombi is toch zelden uitverkocht behalve als het om speciale wedstrijden gaat, maar dan Liwwadders voorrang uiteraard  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 20:32:11
Citaat van: Yellow Army op februari 15, 2017, 20:28:17
Autocombi is toch zelden uitverkocht behalve als het om speciale wedstrijden gaat, maar dan Liwwadders voorrang uiteraard  ;)

Ik ben in Leeuwarden geboren _O_  :thumbsup

Bedankt Daddy T.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op februari 15, 2017, 20:42:47
Citaat van: oost op februari 15, 2017, 20:09:53
Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen

Absoluut. Ook ik doe met enige regelmaat een vraag uit of ik buiten de combi (bus/auto) om naar een uitwedstrijd ga zien de afstand naar Leeuwarden (pak hem beet 2 uur) en dat probeert ze altijd (ook afhankelijk van de thuisspelende club) te regelen. Niets dan hulde. In sommige gevallen zit ik in het thuisvak en dan is het inderdaad afhankelijk van derden of je aan kaarten kan komen.

Overigens is het reizen ook een kwestie van gewenning. Nu ik al geruime tijd niet meer in het noorden woon merk ik dat de afstand voor mij naar het noorden gevoelsmatig kleiner is dan voor vrienden uit het noorden die eens richting het zuiden willen gaan. Sfeertje zoals in Leeuwarden kan ik bij de locale BVO niet krijgen dus dat is het reizen nog (steeds) wel waard.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op februari 15, 2017, 21:09:51
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup
Dat hebben we er graag voor over. Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn. En pas om half twee pas weer thuis. Doe mij maar weer eredivisie met wedstrijden op zaterdagavond of zondagmiddag.

Vanuit Hengelo is gewoon elke wedstrijd een wereldreis  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op februari 15, 2017, 21:11:52
Citaat van: oost op februari 15, 2017, 20:09:53
Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen
Van mij ook niets dan lof voor Sarah. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken, maar alles loopt probleemloos en alles valt te bespreken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op februari 15, 2017, 21:24:56
Citaat van: Tukker op februari 15, 2017, 21:09:51
Dat hebben we er graag voor over. Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn. En pas om half twee pas weer thuis. Doe mij maar weer eredivisie met wedstrijden op zaterdagavond of zondagmiddag.

Vanuit Hengelo is gewoon elke wedstrijd een wereldreis  :y

Ik heb liever de vrijdag, wel even haasten allemaal en maar hopen dat de friettent open is in het stadion maar dan heb je nog wel het hele weekend. Zo'n waardeloze half 1 of half 3 wedstrijd kost me eigenlijk (gevoelsmatig) een hele dag omdat ik te tranquilo doe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2017, 21:27:24
Citaat van: Tukker op februari 15, 2017, 21:09:51
Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn.
Ik kan mijn werk er op aan passen. Tegen Mvv moest ik in Roermond werken. Tegen telstar in Amsterdam.  Tegen Almere in soest en tegen Emmen in Doetinchem en ben ik via Duitsland gegaan :y :y :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: supporter01 op februari 15, 2017, 22:01:00
Citaat van: Hendrikscc op februari 15, 2017, 14:48:45
Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt

Voor bepaalde clubs in de Jupiler League kun je ook kaarten via www.ticketveiling.nl bestellen. Ook al eens op een thuisvak mee gezeten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op februari 15, 2017, 22:02:21
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 15, 2017, 20:16:15
Als het zo gaat is dat niet eens zo verkeerd. Zal volgende keer een uitkaart aanvragen, wat heb je daar voor nodig en wat zijn de kosten.
Oh ja nog even een vraag stel dat een wedstrijd autocombi is... zit ik dan geen mensen dwars met mn ene autootje en 1 poppetje erin.
Niet dat een volle auto met 4 a 5 man uit Leeuwarden door mij dan een wedstrijd moet missen?
En bedankt voor je antwoord.

Er zijn soms meer mensen uit Groningen die de club achterna willen  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2017, 22:09:20
Citaat van: moodygrunn op februari 15, 2017, 22:02:21
Er zijn soms meer mensen uit Groningen die de club achterna willen  |:)

En collingwood komt ook uit grunn volgens mij
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op februari 16, 2017, 12:35:47
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Gewoon op zeker gaan en een middag vrij nemen. Lang leve de voorpret
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 16, 2017, 17:45:51
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Zal wel ergens rond half zeven gaan worden. In 2 clusters neem ik aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 16, 2017, 18:45:49
16 bussen zal wel 2 clusters worden idd
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 16, 2017, 20:21:23
Als AZ nu alles verliest,  gaat het bij hen misschien wel in het kopje zitten. Al voetballen ze tegen die Fransen niet eens zo slecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op februari 16, 2017, 21:26:34
Anderzijds zou een 'zweef-effect' ook in ons voordeel kunnen werken. Het is tamelijk zinloos om hier over na te denken. Je weet niet hoe groot de mentale kracht of de overmoedigheid per individu is. Andere factoren, zoals blessures zijn betekenisvoller.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2017, 22:16:51
Citaat van: weestwel op februari 16, 2017, 17:45:51
Zal wel ergens rond half zeven gaan worden. In 2 clusters neem ik aan.

Reken maar een uur eerder! Met bus is het ongeveer 1:40 rijden. Even pissen onderweg. En ze willen vaak iedereen al uur van te voren in het stadion vanwege drukte rondom stadion.

Ik gok op rond 17:30 eerste cluster en 18:00 uur tweede cluster.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 17, 2017, 07:46:27
Citaat van: Viper op februari 16, 2017, 21:26:34
Anderzijds zou een 'zweef-effect' ook in ons voordeel kunnen werken. Het is tamelijk zinloos om hier over na te denken. Je weet niet hoe groot de mentale kracht of de overmoedigheid per individu is. Andere factoren, zoals blessures zijn betekenisvoller.

Zinloos zou kunnen, alleen wil ik zo graag een ronde verder dat ik er toch over na ga denken en dan hoop ik dat dat invloed heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: de Kale op februari 17, 2017, 10:02:36
Citaat van: ChantiSCC op februari 16, 2017, 18:45:49
16 bussen zal wel 2 clusters worden idd

16 bussen, 1100 man??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 17, 2017, 10:45:45
Citaat van: de Kale op februari 17, 2017, 10:02:36
16 bussen, 1100 man??

Dubbeldekkerd en verlengde bussen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 19, 2017, 23:15:40
Jammer van de recette dat er nog bijna 4000 kaarten overblijven. Nog een kaartje of 1000 voor ons extra had niet verkeerd geweeest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:21:26
Citaat van: weestwel op februari 19, 2017, 23:15:40
Jammer van de recette dat er nog bijna 4000 kaarten overblijven. Nog een kaartje of 1000 voor ons extra had niet verkeerd geweeest.
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:24:36
Ik heb gisteren wedstrijd gezien van AZ tegen Willem 2 ,AZ viel me zwaar tegen gaat Cambuur er op vliegen en in goede doen is kunnen we die kaaskoppen verslaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 09:39:26
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:21:26
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.
Ik een uitvak staan tussen de eigen supporters is natuurlijk veel leuker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ollie op februari 20, 2017, 11:51:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 15, 2017, 22:09:20
En collingwood komt ook uit grunn volgens mij

Ik heb er ook vijf jaar gewoond, nu net weer verhuisd. Helaas weer iets verder weg van Leeuwarden, maar we blijven SCC volgen  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ollie op februari 20, 2017, 11:52:09
Citaat van: Noordcambuur op februari 20, 2017, 09:21:26
ja klopt maar het gaat wel goed komen hoor er zijn veel cambuursupporters die kaartjes kopen voor thuistribunes.
+4
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op februari 20, 2017, 12:17:39
Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 20, 2017, 12:46:01
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2017, 23:11:35
Cambuur is wel weer retetraag met info over vertrektijd!
Wel handig voor de werkenden onder ons.  ;)

Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 20, 2017, 13:30:25
Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 12:17:39
Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra
Wat bedoel je met de fanatieken.
Omschrijf eens wat je hieronder verstaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op februari 20, 2017, 13:58:15
Citaat van: Vlampiep op februari 20, 2017, 13:30:25
Wat bedoel je met de fanatieken.
Omschrijf eens wat je hieronder verstaat.
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op februari 20, 2017, 14:23:28
Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 13:58:15
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....

Tja die zul je toch nodig hebben om 18k kaarten kwijt te raken...
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 20, 2017, 14:43:00
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2017, 12:46:01
Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.
Als je tot 2x toe geen antwoord krijgt via internet dan bel je toch.....?
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 20, 2017, 14:43:46
Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 12:17:39
Had wel verwacht dat er extra kaarten zouden komen... Zelf gelukkig paar uitduels bezocht dit seizoen!
Bij eventuele finale 18.000 kaarten... Benieuwd of die wel allemaal opraken... Liever met 12.000 fanatieken dan uitverkocht met 6.000 dagjestoeristen extra
Die 6000 kon je nog wel eens hard nodig hebben in het nieuwe stadion.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 20, 2017, 14:55:23
Citaat van: SCC-J op februari 20, 2017, 14:43:46
Die 6000 kon je nog wel eens hard nodig hebben in het nieuwe stadion.

Als je wilt groeien heb je ook nieuwe supporters nodig, iedereen is een keer begonnen met supporteren. Als mensen later supporter worden en blijven hangen vind ik dat prima. Kaartverkoop voor de speciale uitwedstrijden gaan nu ook beter. Ik zeg welkom 6000 (dat zou betekenen dat we de finale hebben gehaald  8)).
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op februari 20, 2017, 15:19:50
Citaat van: nikjeuh op februari 20, 2017, 13:58:15
De dagjesmensen zijn gloryhunters.... Fanatieken zijn mensen die tijdens een wedstrijd niet in het programmaboekje hoeven te kijken hoe de speler met nummer 6 heet... bewijze van...
Hoop dat er tijdens de finale, als we 'm halen, niet ineens allerlei mensen vooraan in de rij staan, die normaal NOOIT naar de club om kijken....

Ik kan je nou al wel vertellen dat er mensen naar de finale komen die anders nooit komen. Interesseert mij ook niet zoveel, zolang de seizoenkaart- , uitkaart- en clubkaarthouders voorrang krijgen. Alles wat daarna nog onze club wil supporteren is wmb van harte welkom. Ik ben juist blij met 'gloryhunters'. Dat betekent namelijk dat het wel redelijk goed gaat met de club. Of wil jij weer naar een 17e plek in de Jupiler League met 3000 fanatieken op de tribune en de tijd van Bovar Karim en consorten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op februari 20, 2017, 15:21:21
Inderdaad, mochten wij de finale halen dan zal Cambuur actief aan de bak moeten om alle kaarten kwijt te raken en hiervoor zijn een heleboel "nieuwe" supporters nodig. Mooi, want daaraan kunnen wij SCC verkopen voor volgend jaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur123 op februari 20, 2017, 16:38:10
Denk dat er honderden Cambuursupporters op de tribunes zitten............ Als ik de geluiden om me heen hoor....
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 20, 2017, 18:15:30
Citaat van: Galdiano op februari 20, 2017, 12:46:01
Eindelijk na poging 3 een antwoord.

Vanmiddag worden de vertrektijden en locatie (wtc) bekend gemaakt.

Morgen poging 4 maar even proberen.  :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:20:29
Citaat van: weestwel op februari 20, 2017, 18:15:30
Morgen poging 4 maar even proberen.  :X
http://cambuur.nl/nieuws/vertrektijden-en-informatie-meereizende-supporters-naar-halve-finale/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:21:05
Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 20, 2017, 18:23:32
Citaat van: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:20:29
http://cambuur.nl/nieuws/vertrektijden-en-informatie-meereizende-supporters-naar-halve-finale/

Ahum, ik heb niets gezegd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 20, 2017, 18:28:12
Citaat van: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:21:05
Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?

Dit gaat idd helemaal nergens over. Ook nog in 3 clusters!!! Zal helemaal wat gaan worden als je straks ook nog naar de Kuip moet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 20, 2017, 18:50:05
Citaat van: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:21:05
Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?

Had je anders verwacht dan? Eerste supporters zullen rond 19:15 in stadion zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 20, 2017, 18:52:25
Citaat van: weestwel op februari 20, 2017, 18:28:12
Dit gaat idd helemaal nergens over. Ook nog in 3 clusters!!! Zal helemaal wat gaan worden als je straks ook nog naar de Kuip moet.

Rotterdam is wel wat gewend, ten opzichte van Alkmaar...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op februari 20, 2017, 19:04:04
Wanneer we de finale halen, dan krijgen ze het druk bij de administratie. 18000 mensen die een kaart kunnen kopen, waarvan 2000 in het bezit zijn van een uitkaart.
16000 nieuwe uitkaarten  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 21, 2017, 08:37:02
Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Nope,... En wat vroeg vind ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 21, 2017, 09:15:05
Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Ik hou ut lekker bij mien vertrouwde en ouwerwetse blauw gele sjaalsje. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 21, 2017, 09:47:27
Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Nope, net een afzetlint.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 21, 2017, 10:13:16
Citaat van: 666 op februari 21, 2017, 08:37:02
Nope,... En wat vroeg vind ik.

Hoezo, het is cupfighters, niet cupwinners ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 21, 2017, 11:26:37
Citaat van: hobbes op februari 21, 2017, 10:13:16
Hoezo, het is cupfighters, niet cupwinners ;)

Dan hadden ze hem in onze eerste bekerronde moeten uitbrengen  8). Al met al een lelijk sjaaltje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 21, 2017, 11:38:07
Reuzendoder had beter geweest  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2017, 12:51:41
Citaat van: Yellow Army op februari 21, 2017, 11:38:07
Reuzendoder had beter geweest  |:)
ja ook goed maar die maken we dat we AZ hebben verslagen en naar de Kuip gaan. :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 21, 2017, 13:21:34
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
daaaag finale
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2017, 13:21:46
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(
klopt dit zijn twee waar ik niks mee heb en twee hele slechte scheidsrechters en dat hebben we weer kunnen zien afgelopen weekend. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2017, 13:22:50
Maak maar vast een spandoek met KNVB maffia :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 21, 2017, 13:29:03
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(

Er zijn toch beelden, ze kunnen elkaar nu niet de hand boven het hoofd houden toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 21, 2017, 14:04:23
Citaat van: speculeter op februari 21, 2017, 13:21:34
daaaag finale

Ach, Blom floot Ajax ook. En wonder boven wonder wonnen we die ook
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op februari 21, 2017, 14:53:56
Jankerts!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 21, 2017, 21:08:02
Eamels!
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op februari 21, 2017, 22:03:07
Tja,kan altijd nog minder.
Paardebek Nijhuis is er niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 21, 2017, 22:21:34
nienhuis keept in ieder geval werd vanavond bekend gemaakt
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 22, 2017, 01:20:25
Citaat van: denistel op februari 21, 2017, 22:21:34
nienhuis keept in ieder geval werd vanavond bekend gemaakt

Onbegrijpelijk, geen enkele speler krijgt de garantie dat hij speelt, tenzij je heel goed bent.
Waarom krijgt Nienhuis (momenteel de tweede keus keeper) deze garantie wel?
Een domme toezegging, zeker als het niet goed gaat uitpakken.

Aan de andere kant, een uitdaging voor Nienhuis, om te laten zien wat hij kan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 22, 2017, 07:14:27
dat zijn nu 1 keer afspraken he dat de 2e keeper de beker wedstrijden doet
en als je dat hebt afgesproken moet je dat ook na komen of het nu 1e ronde
is of de halve finale.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2017, 07:27:23
Het is Nienhuis gegund.
Daarnaast is kwaliteit/matigheid om het even.

Zeinstra vinger blessure las ik ergens?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op februari 22, 2017, 09:03:04
Zullen wij hem dan maar wel wisselen voor de penalties?
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op februari 22, 2017, 09:05:41
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2017, 07:27:23
Het is Nienhuis gegund.
Daarnaast is kwaliteit/matigheid om het even.

Zeinstra vinger blessure las ik ergens?

Ja is even afwachten vandaag hoe dat gaat met zeinstra zat zo te zien een spalk om.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 22, 2017, 10:10:57
Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 22, 2017, 10:49:54
Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 10:10:57
Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?
Ik denk het niet, want daar hebben Sipke en Arne geen afspraken mee gemaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 22, 2017, 10:51:52
Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 10:10:57
Keept de 2e keeper bij AZ ook in de beker?

Hun tweede keeper was hun eerste keeper, dus dat is sowieso verwarrend.
Titel: Re: Beker
Bericht door: TopperM op februari 22, 2017, 11:26:36
Heeft az ook een technische avond binnen nu en een week?
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 22, 2017, 12:01:32
Citaat van: TopperM op februari 22, 2017, 11:26:36
Heeft az ook een technische avond binnen nu en een week?

Ja! daar melden ze ook dat ze het aankomend weekend scoren uit een voorzet :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2017, 13:03:25
Citaat van: hobbes op februari 22, 2017, 10:51:52
Hun tweede keeper was hun eerste keeper, dus dat is sowieso verwarrend.

Dat is bij ons ook zo  :y :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 22, 2017, 14:01:39
Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op februari 22, 2017, 14:05:08
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2017, 13:07:08
Blom scheids, Higler videoscheids!

Erger krijg je ze niet  ;(

Ik ben benieuwd wat je post als we de finale halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 22, 2017, 14:16:03
Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 14:01:39
Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?

die bestaat uit weghorst jahanbaks bel hassani dos santos tankovic seuntjes en rienstra
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 22, 2017, 15:37:06
Citaat van: denistel op februari 22, 2017, 14:16:03
die bestaat uit weghorst jahanbaks bel hassani dos santos tankovic seuntjes en rienstra
Dan is het aan ons om dit stel af te koelen en in te vriezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Unknown op februari 22, 2017, 17:23:38
Citaat van: Ollie op februari 20, 2017, 11:52:09
+4

Hier plus 9!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2017, 17:36:44
Geweldig er gaan steeds meer cambuursupporters op thuistribunes plaats nemen |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur123 op februari 22, 2017, 18:00:15
+7 :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 22, 2017, 19:39:33
Straks zitten er nog meer cambuur supporters al die van Az?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op februari 23, 2017, 21:36:03
Als je dit AZ zo ziet stuntelen ga je er nog in geloven ook!  |:) VOL GASS OP DIE LUI!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 23, 2017, 21:40:42
Het zelfvertouwen bij AZ loopt weer een flinke deuk op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 23, 2017, 22:52:26
7-1 inmiddels...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2017, 22:57:23
Citaat van: Collingwood op februari 23, 2017, 22:52:26
7-1 inmiddels...

11-2 over 2 wedstrijden, aardig gedeclasseerd. Nu in het weekend niet winnen van PEC, dan komt het helemaal goed met hun zelfertrouwen   |:)_O_ |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 24, 2017, 07:09:23
Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 14:01:39
Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?

Ik weet dat deze opmerking sarcastisch was, toch een serieus antwoord. :P
Dat liep niet lekker, volgens van de Brom:  "Bij balbezit wilden we het groot maken en bij balverlies compact. Maar we hebben constant op een heel 'groot' veld gespeeld. Dat baart me enorme zorgen."

Dan nog heeft AZ natuurlijk nog veel meer kwaliteit dan ons. Maar het is daar toch een tikje onrustig terwijl ik heb het idee heb dat wij sinds de loting al gefocussed naar deze wedstrijd toe werken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: brambo3004 op februari 24, 2017, 07:58:22
(https://pbs.twimg.com/media/C5YeqCHWAAAfIFS.jpg)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op februari 24, 2017, 09:20:06
Zo'n verliespartij zie je ook vandaag weer terug in alle kranten...Dat gaat wel lekker tussen de oortjes zitten bij die mannen. Ze zullen in ieder geval niet lekker geslapen hebben vannacht.
Ben benieuwd wat dat met ze doet in de beker. Is wel hun laatste strohalm op direct Europees voetbal volgend jaar dus kan ook in ons nadeel zijn he...
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op februari 24, 2017, 11:22:34
Ja en dan verliezen ze van Zwolle en hebben we weer een graafschap scenario. Ik hoop dat az wint van zwolle
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2017, 11:43:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2017, 22:57:23
11-2 over 2 wedstrijden, aardig gedeclasseerd. Nu in het weekend niet winnen van PEC, dan komt het helemaal goed met hun zelfertrouwen   |:)_O_ |:)

Laat ze maar lekker winnen.
Als ze ook tegen PEC niet winnen, zijn ze extra gebrand op een overwinning.

Laat het maar 3/4-0 worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 24, 2017, 12:01:24
Gewoon gelijk gas geven daar in Alkmaar. 1500 Cambuursupporters erachter en vlammen richting de finale!

:0= GENOT!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 24, 2017, 12:16:39
uiteraard zal dat moeten maar lyon is wel gewoon een hele goeie ploeg hoor.
dat kun je niet vergelijken het blijft gewoon een aparte wedstrijd en in de
beker kan alles gebeuren.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op februari 24, 2017, 12:22:19
Uiteraard vergelijk ik ons niet met Lyon  ;)

Waar ik op hoop is dat de TS en onze spelers blijven beseffen dat er keihard gewerkt en geragd moet worden willen we kans maken. Alles geven en vanaf minuut 1 vol gas! Wanneer het dan ook nog eens bij AZ niet goed zit en een aantal van hen het af laten weten, en wij er massaal achter gaan en blijven staan, is een stunt niet onmogelijk...

Durf te dromen! Op naar de Kuip!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2017, 12:34:54
Citaat van: brambo3004 op februari 24, 2017, 07:58:22
(https://pbs.twimg.com/media/C5YeqCHWAAAfIFS.jpg)

Druk zetten op Wuytens en Rienstra, en je hebt de wedstrijd al aardig onder controle.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 12:50:50
Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 24, 2017, 13:05:42
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 12:50:50
Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)

Als ik het een beetje plus en min zijn er al ruim 13000 kaarten verkocht. Volgens het ticketingsysteem zijn er nog ruim 3000 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 24, 2017, 13:30:00
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 12:50:50
Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)

had al lang uitverkocht moeten zijn man
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op februari 24, 2017, 13:32:06
Ik snap niet dat AZ daar geen grotere aanhang heeft. Is bovendien nog sfeerlozer dan bij DKV. Sinds ze die irritante klappertjes niet meer gebruiken is het echt een bioscoopzaal geworden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 13:47:43
Citaat van: denistel op februari 24, 2017, 13:30:00
had al lang uitverkocht moeten zijn man
100% mee eens.

Citaat van: zeewolde op februari 24, 2017, 13:32:06
Ik snap niet dat AZ daar geen grotere aanhang heeft. Is bovendien nog sfeerlozer dan bij DKV. Sinds ze die irritante klappertjes niet meer gebruiken is het echt een bioscoopzaal geworden.
Pak 'm beet 10 jaar geleden was het beter, en als ik zie hoe sinds een paar jaar AZ bezig is om de lokale jeugd bij de club te betrekken verwacht ik dat het over een aantal jaar wel weer aangroeit, maar op dit moment is het inderdaad dramatisch. We hadden veel (te veel) mensen op onze tribunes die nu het niet meer zo geweldig gaat bij onze DKV zitten, die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Wat dat betreft liever 6000 echte fans dan 16.000 bioscoopbezoekers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2017, 15:51:26
Nou maak je borst maar nat,donderdag is Alkmaar helemaal geel/blauw.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 16:33:13
Aangezien wij het toch niet vol krijgen, graag zelfs!

Ga ik er wel even van uit dat het bij die lieve Cambuur-supporters niet zo snel zal escaleren dan bij de doorgesnoven Feyenoorders die een paar maanden geleden her en der in het stadion zaten ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2017, 17:22:02
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 16:33:13
Aangezien wij het toch niet vol krijgen, graag zelfs!

Ga ik er wel even van uit dat het bij die lieve Cambuur-supporters niet zo snel zal escaleren dan bij de doorgesnoven Feyenoorders die een paar maanden geleden her en der in het stadion zaten ;)
nou dat beloof ik niet ik zit zelf ook op de thuistribune
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op februari 24, 2017, 18:42:58
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 16:33:13
doorgesnoven

die hebben wij ook wel.

helaas.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2017, 09:52:42
De wedstrijd tegen MVV is wel perfect verlopen in de aanloop naar donderdag. AZ heeft natuurlijk meer kwaliteit maar we zijn fit en in vorm en kunnen in alle rust voorbereiden.

We hebben geen wereldploeg maar ook weer niet onderschatten. Schilder, Bakker, Monteiro, vd Streek en Tissoudali hebben eredivisiekwaliteit.
Nienhuis en Peersman zijn ook geen groentjes. v Deelen is al een tijdje in bloedvorm en Hoefddraad rommelt ook de ene na de andere assist de hotzone in. Steenvoorden is even een vraagteken hoe hij zich staande houdt. En die gekke Barto brengt in dit soort wedstrijden in dit soort wedstrijden wat extra's. Alle druk ligt bij AZ. Als wij niet met te veel spanning spelen kan het een leuk potje worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op februari 25, 2017, 10:12:34
Komt er ook nog een laatste training a la DKV op de woensdag of...?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 25, 2017, 10:14:13
komt zelfs live op Veronica wel prettig
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 25, 2017, 10:14:22
Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2017, 09:52:42
De wedstrijd tegen MVV is wel perfect verlopen in de aanloop naar donderdag. AZ heeft natuurlijk meer kwaliteit maar we zijn fit en in vorm en kunnen in alle rust voorbereiden.

We hebben geen wereldploeg maar ook weer niet onderschatten. Schilder, Bakker, Monteiro, vd Streek en Tissoudali hebben eredivisiekwaliteit.
Nienhuis en Peersman zijn ook geen groentjes. v Deelen is al een tijdje in bloedvorm en Hoefddraad rommelt ook de ene na de andere assist de hotzone in. Steenvoorden is even een vraagteken hoe hij zich staande houdt. En die gekke Barto brengt in dit soort wedstrijden in dit soort wedstrijden wat extra's. Alle druk ligt bij AZ. Als wij niet met te veel spanning spelen kan het een leuk potje worden.
Moet je allemaal niet vertellen, AZAlkmaar is John van den Brom die een accountje heeft aangemaakt...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2017, 10:17:33
Oow ja, van de Brom denkt nog steeds dat we 5-3-2 gaan spelen met Bakker in de defensie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 25, 2017, 10:32:03
Word toch ook 532?
Zou me heeeel erg verbazen als het 433 word.
Denk dat het nog een hele opgave word om elftal te vormen met deze grote fitte selectie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 25, 2017, 10:37:14
Ben ook bang dat het 532 word, zou het niet doen als ik hun was. Uitgaan van de eigen kracht. Liggen genoeg kansen tegen dit AZ. Al zal Houtkoop er wel inkomen voor Tissoudali of Hoefdraad de TS kennende.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur123 op februari 25, 2017, 10:42:04
Hoop geen Houtkoop..........
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 25, 2017, 10:57:13
Gisteravond heeft wel bewezen dat je tegen een voetballende ploeg prima 4-3-3 kan spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 25, 2017, 10:58:26
Maar Sipke kennende. .het is een uitwedstrijd dus eerst maar geen risico's.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2017, 11:16:39
Dat AZ is rijp voor de sloop dus dan mut je vol druk zetten op dat onthutsende zwakke centrale duo Vlaar/Wuytens.

Zoveel mogelijk proberen op goal te schieten want die Krul pakt niet een bal met sien wrakke belig.

Bakker op het het middenveld en niet centraal achterin, Steenvoorden op Weghorst.

Het zal wel 5-3-2 worden met Houtkoop in de basis want die heeft 2 weken niet gevoetbald en onze trainert wil iedereen te vriend houden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2017, 11:18:16
Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 10:14:13
komt zelfs live op Veronica wel prettig

Ja mien lieve ouwe oma van 93 gaat het ook zien, skitterend |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Keira op februari 25, 2017, 11:18:53
Denk dat het dezelfde opstelling wordt aks gisteren. Bakker gisteren ook af en toe centraal gespeeld .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mitar op februari 25, 2017, 11:34:57
Wanneer is de laatste training voor de bekerwedstrijd? Ploeg nog even een boost geven door een massale opkomst lijkt me in dit geval wel goed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 25, 2017, 13:16:11
Citaat van: Keira op februari 25, 2017, 11:18:53
Denk dat het dezelfde opstelling wordt aks gisteren. Bakker gisteren ook af en toe centraal gespeeld .

nou denk het echt niet hoor.wordt weer een 5-3-2 met houtkoop er oek bij neem ik aan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2017, 13:42:05
Het aardige is dat AZ ook niet zeker weet hoe we gaan spelen, mooi toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 25, 2017, 14:33:34
Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 13:16:11
nou denk het echt niet hoor.wordt weer een 5-3-2 met houtkoop er oek bij neem ik aan
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 25, 2017, 21:57:31
Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2017, 14:33:34
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.

Mentaal ook niet? Vertel...
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op februari 26, 2017, 00:01:56
Mijn verwachte opstelling voor donderdag:

Nienhuis; Van Deelen, Steenvoorden, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Monteiro, Van der Streek/Lilipaly; Barto, Tissoudali.

Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 26, 2017, 11:24:01
Citaat van: moodygrunn op februari 26, 2017, 00:01:56
Mijn verwachte opstelling voor donderdag:

Nienhuis; Van Deelen, Steenvoorden, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Monteiro, Van der Streek/Lilipaly; Barto, Tissoudali.

vd streek speelt op zeker hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 26, 2017, 11:24:33
Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2017, 14:33:34
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.

wie zegt dat ik geen vertrouwen in de ts heb dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op februari 26, 2017, 12:02:10
Als we in de finale willen komme dan mut je Nienhuis niet opstellen liekt mij.......................
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 26, 2017, 12:07:35
ja dat zijn nu eenmaal de afspraken he. en zitten ook dicht bij elkaar aldus de
ts en ponk het ze beide beter maakt
Titel: Re: Beker
Bericht door: MP4L op februari 26, 2017, 12:19:44
Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2017, 12:02:10
Als we in de finale willen komme dan mut je Nienhuis niet opstellen liekt mij.......................

Mede dankzij Nienhuis hadden we anders wel gewonnen van Utrecht en Ajax. Hij had goede wedstrijden gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 26, 2017, 12:38:58
Citaat van: MP4L op februari 26, 2017, 12:19:44
Mede dankzij Nienhuis hadden we anders wel gewonnen van Utrecht en Ajax. Hij had goede wedstrijden gespeeld.

hadden of hebben we wel gewonnen :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 26, 2017, 13:54:14
AZ begint tegen Zwolle weer met een andere opstelling van de Brom spaart spelers voor de beker of hij weet het niet meer  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 26, 2017, 16:46:06
AZ speelde weer niet goed; volop kansen voor onze SC  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op februari 26, 2017, 16:46:33
Weer knap teleurstellend van die lui.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op februari 26, 2017, 17:00:26
De kans dat AZ weer eens een wedstrijd wint wordt wel steeds groter. Nu maar hopen dat dat donderdag nog niet het geval zal zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op februari 26, 2017, 17:14:16
Citaat van: weestwel op februari 26, 2017, 17:00:26
De kans dat AZ weer eens een wedstrijd wint wordt wel steeds groter. Nu maar hopen dat dat donderdag nog niet het geval zal zijn.

Waarom die angst? Het is onrustig in Alkmaar, veel onvrede op de tribune. Direct druk zetten en scoren en publiek keert zich in Alkmaar tegen de eigen ploeg. Met 1500-2000 man gekkeboel van maken vol achter de ploeg!!  :0= De Kuip is in zicht !!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 26, 2017, 17:52:21
AZ blijft natuurlijk de grote favoriet, maar het is allemaal niet ongunstig. Voor hen was het een de ideale loting maar alle druk ligt nu bij hen. Als we de verlenging weten te halen, krijgen ze toch een tikkie en zijn we echt een heel stuk fitter (vrijdag maar een uurtje gas hoeven geven).
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op februari 26, 2017, 18:10:10
Citaat van: picoberghuis op februari 26, 2017, 17:28:03
AZ zit in een periode waarin het tik op tik krijgt en dat is mentaal lastig voor zo'n ploeg. Door onze uitstekende overwinning vrijdag is AZ er zeker niet gerust op. AZ klappertjes volk keerde zich vandaag regelmatig weer tegen de ploeg. Als de aanwezige Cambuur supporters vanaf de eerste seconde vol achter de ploeg staan dan is een overwinning op zeker mogelijk. Snel voor komen zou het ideale scenario zijn, wij kunnen erg goed omgaan met ruimtes die dan ontstaan door veel spelers die tussen de linies kunnen spelen
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 26, 2017, 18:24:54
Citaat van: zeewolde op februari 26, 2017, 18:10:10
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.
Bang ben ik niet, maar wel realistisch.
AZ heeft een aanzienlijk beter potentieel dan Cambuur.
Mentaal zit Cambuur wederom in een flow en AZ echt in een mindere fase.
Volgens de normale voetbal maatstaven  zou AZ cambuur op zij moeten zetten, maar dat is nu juist het gekke, beker wedstrijden zijn meestal anders dan de maatstaven aangeven.
Als Cambuur geen problemen gaat krijgen met wedstrijd zenuwen en vrij uit gaat spelen en het geluk aan hun zijde heeft moet het kunnen.
Hoe jet ook gaat komen, het behalen van de halve finale door een top en sub topper uit te schakelen, is al een top prestatie.
Ik zal de wedstrijd ingetogen moeten volgen in het AZ vak, maar kan dat wel opbrengen, want ik ben geen AZ hater en heb de mogelijkheid bij winst de hele Afsluitdijk lang mijn longen uit mijn lijf te schreeuwen bij winst.










Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op februari 26, 2017, 18:27:33
Citaat van: zeewolde op februari 26, 2017, 18:10:10
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.

AZ heeft nog altijd veel meer kwaliteit in de selectie dan Cambuur. Alles moet meezitten donderdag. Als alles meezit hebben we een kansje.. Niet meer dan dat. We moeten wel realistisch blijven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op februari 26, 2017, 18:35:41
Inderdaad, als AZ zijn normale niveau haalt. dan zijn we gezien. Als we stijf van de zenuwen staan of open huis houden ook. Als de trainers een "taktisch meesterplan"uit de hoge hoed toveren in plaats van een beproefde opstelling, gaat het  ook mis. Maar we hebben in ieder geval een ideale voorbereiding naar dit duel toe en bij AZ kun je daar vraagtekens bij zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 26, 2017, 20:25:29
Hou aub op om AZ naar beneden te praten . De supporters onder ons die allang bij Cambuur komen weten dat Cambuur erg sterk is om de tegenstander weer op de rails te krijgen.Het grote voorbeeld is de Graafschap 3 weken terug !
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 26, 2017, 20:28:55
Vooral die weghorst zal moeilijk te bespelen zijn . En wie moet Haps opvangen? Dat is hun moter
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op februari 26, 2017, 20:39:27
AZ heeft een goede selectie ,momenteel zitten ze in een dip ,maar Cambuur en uitwedstrijden ik moet het nog maar eens zien het wordt lastig maar het blijft een bekerwedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 26, 2017, 20:54:15
Het gaat sowieso moeilijk worden, Cambuur zit nu wel in een goed ritme dus dat scheelt weer.
ik hef der sin an!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op februari 26, 2017, 21:32:56
Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:25:29
Hou aub op om AZ naar beneden te praten . De supporters onder ons die allang bij Cambuur komen weten dat Cambuur erg sterk is om de tegenstander weer op de rails te krijgen.Het grote voorbeeld is de Graafschap 3 weken terug !

Wij zijn gewoon kansloos!

















Net als tegen Utrecht en Ajax!
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op februari 26, 2017, 21:36:36
Precies, kansloos. En dan zien we wel waar het schip strandt. Morgen alvast richting Alkmaar!
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 22:44:35
We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op februari 26, 2017, 23:03:01
Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:28:55
Vooral die weghorst zal moeilijk te bespelen zijn .
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 23:11:21
Citaat van: okkele op februari 26, 2017, 23:03:01
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
Met de corners moet je op Luckassen letten, Weghorst kan namelijk niets met z'n hoofd (behalve af en toe verliezen). Heeft zover ik weet ook nog nooit een goede kopgoal voor AZ gemaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 26, 2017, 23:13:57
Citaat van: okkele op februari 26, 2017, 23:03:01
zat ik ook al over in.
bij corners word het vervelend met deze fysieke gast,we hadden maar 3 die hem kunnen bespelen.
schilder,ntoko en barto.
ntoko is weg,barto mag volgens o alleen maar goals maken  :P en schilder krijgt het druk zat.

ik hou het op 4-0 al is het idd een bekerwedstrijd en kan het zomaar anders lopen.
Peersman wint ook veel kopduels bij corners.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op februari 26, 2017, 23:31:15
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 22:44:35
We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..
we zien wel wat t gaat worden. In ieder geval vind ik t al heel knap dat mijn cluppie zover gekomen is in de beker. Ik had t vooraf echt niet gedacht. T wordt in ieder geval een spannend duel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 27, 2017, 00:39:55
AZ kan Cambuur wel eens onderschatten. Als we weer zo spelen als tegen MVV, dan hebben we zeker kans. AZ gaat het ook moeilijk krijgen met het vroeg druk zetten/en afjagen door Cambuur. Het is voor beide ploegen een heel belangrijke wedstrijd. AZ heeft geen Robert Mühren meer. (gelukkig)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 27, 2017, 09:04:47
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 26, 2017, 22:44:35
We zitten in Alkmaar al een jaar naar verschrikkelijk en inzetloos voetbal te kijken met sporadisch een goed wedstrijdje. Het verlengen van vd Brom is een belachelijke beslissing geweest, en de resultaten zijn sindsdien bergafwaarts gegaan. Ons zelfvertrouwen/moraal is vandaag gezakt naar het nulpunt. De gehele technische staf is na de wedstrijd in het supportershome verschenen om alles wat krom is recht proberen te lullen.

Donderdag is voor AZ de wedstrijd van het jaar. Speelt AZ zoals ze dat al weken (maanden) doen maakt Cambuur een prima kans om door te gaan, en dan niet eens op basis van inzet.
Aan de andere is het vaak des AZ gebleken dat op zulke momenten plots onverwachts werd gewonnen, zoals dit seizoen Zenit thuis en de plotselinge overwinning uit bij Heerenveen.

Dat het interessant en spannend wordt staat iig vast..
Dat het spannend wordt staat vast en ik hoop ook op een mooie en zinderende wedstrijd.
Ik wens je alle succes met AZ, behalve donderdagavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op februari 27, 2017, 10:38:11
Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2017, 09:04:47
Dat het spannend wordt staat vast en ik hoop ook op een mooie en zinderende wedstrijd.
Ik wens je alle succes met AZ, behalve donderdagavond.
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 27, 2017, 10:44:18
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 27, 2017, 10:38:11
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)
Dat hopen we allemaal hier denk ik :y, via de Play-Offs dan maar! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op februari 27, 2017, 11:03:55
Citaat van: AlkmaarAZ op februari 27, 2017, 10:38:11
Ik hoop jullie volgend jaar ook weer in Alkmaar te zien. En dan niet tegen Jong AZ die dan in de JL speelt ;)
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 27, 2017, 12:25:25
Citaat van: PePe op februari 27, 2017, 00:39:55
AZ kan Cambuur wel eens onderschatten. Als we weer zo spelen als tegen MVV, dan hebben we zeker kans. AZ gaat het ook moeilijk krijgen met het vroeg druk zetten/en afjagen door Cambuur. Het is voor beide ploegen een heel belangrijke wedstrijd. AZ heeft geen Robert Mühren meer. (gelukkig)

denk juist nu niet wij draaien goed en zei draaien niet goed dus ze zullen juist extra gebrand zijn.
ze hadden beter gister dik kunnen winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: rudie op februari 27, 2017, 12:47:27
Citaat van: sunderland op februari 26, 2017, 20:28:55
En wie moet Haps opvangen? Dat is hun moter
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 27, 2017, 13:25:46
Citaat van: rudie op februari 27, 2017, 12:47:27
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?
Alles gaat in de Hotzone he! :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 27, 2017, 13:42:34
denk dat v deelen achter garcia aan mut en een loper achter haps
zal dus oek daarom wel 5-3-2 wudden dan kun je ze opwachten.
op recgts hebben ze johansson en jahanbaks dus wordt zo wie zo veel lopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 27, 2017, 13:57:29
Citaat van: rudie op februari 27, 2017, 12:47:27
Kan leuk worden, de opkomende Haps tegen de opkomende Van Deelen, wie moet achter wie aan.... Denk dat een Bakker/ Monteiro wel wat meer in de rechterzone zal verschijnen om te helpen met opvangen?
als bakker daar komt te spelen zijn we de klos . Krijg je graafschap problemen want bakker kan dat niet en dan mis je dus ook de leider van het middenveld
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 27, 2017, 14:33:59
Publiek niet welkom bij trainingen AZ

WIJDEWORMER De eerste selectie van AZ werkt de komende dagen alle trainingen in besloten vorm af. Publiek en pers zijn niet welkom in de voorbereiding naar het bekerduel met Cambuur Leeuwarden.

In die wedstrijd staat een ticket voor de bekerfinale op het spel. AZ draait de laatste tijd niet al te goed. De Alkmaarders kregen afgelopen donderdag een oorwassing van Olympique Lyon in de Europa League en tegen PEC Zwolle kwam het afgelopen zondag niet verder dan een gelijkspel.

AZ traint overigens wel vaker besloten. Dat in de voorbereiding op een wedstrijd alle trainingen besloten zijn komt zelden voor.

http://www.nhnieuws.nl/sport/201155/publiek-niet-welkom-bij-trainingen-az

Van den Brom is al behoorlijk in paniek zo te zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: MP4L op februari 27, 2017, 14:36:20
Kan iemand hier nog aan kaarten komen voor het thuis vak? Ik zou erg dankbaar zijn  :koffie
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op februari 27, 2017, 16:12:48
Citaat van: MP4L op februari 27, 2017, 14:36:20
Kan iemand hier nog aan kaarten komen voor het thuis vak? Ik zou erg dankbaar zijn  :koffie
Forum van ajax & feyenoord even vragen voor een clubcard code  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 27, 2017, 21:40:12
Gaat de video scheids Cambuur weer redden in deze wedstrijd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 27, 2017, 21:43:06
Citaat van: Collingwood op februari 27, 2017, 14:33:59
Van den Brom is al behoorlijk in paniek zo te zien.
Cambuur traint ook 2 van de 3x besloten. Weet niet of dit met paniek te maken heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 27, 2017, 22:01:18
poespas allemaal man cambuur het az al 4 x bekeken en andersom ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 27, 2017, 22:13:41
Citaat van: denistel op februari 27, 2017, 22:01:18
poespas allemaal man cambuur het az al 4 x bekeken en andersom ook.

Hoezo? Als je passes lijnen ziet van laatste 2 wedstrijden gaat alles van keeper naar Wuytens en dan naar Rienstra.

Met besloten trainingen kun je op andere lijnen gaan trainen en veras je je tegenstander wellicht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Breekie op februari 27, 2017, 22:23:39
Is er toevallig ook iemand die een plek over heeft  in de auto die vanuit Leeuwarden donderdag richting Alkmaar gaat? Graag een PM.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2017, 00:08:02
Citaat van: Gasgeve op februari 27, 2017, 21:43:06
Cambuur traint ook 2 van de 3x besloten. Weet niet of dit met paniek te maken heeft.

Het lijkt me heel sterk dat AZ alle trainingen besloten had gehouden als ze redelijk of goed hadden gepresteerd tegen Lyon en PEC.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op februari 28, 2017, 00:38:16
Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 00:08:02
Het lijkt me heel sterk dat AZ alle trainingen besloten had gehouden als ze redelijk of goed hadden gepresteerd tegen Lyon en PEC.
We zullen het nooit weten. Het blijft gissen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2017, 09:24:15
Citaat van: Gasgeve op februari 28, 2017, 00:38:16
We zullen het nooit weten. Het blijft gissen.

Dat klopt uiteraard. Maar het zegt mij genoeg dat dit onder Van den Brom nooit eerder is gebeurd, en ze hebben heus wel meer belangrijke potjes gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op februari 28, 2017, 10:22:01
Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 09:24:15
Dat klopt uiteraard. Maar het zegt mij genoeg dat dit onder Van den Brom nooit eerder is gebeurd, en ze hebben heus wel meer belangrijke potjes gespeeld.
Dan blijkt het dus wel dat dit voor hun een erg belangrijk potje is, benieuwd naar de formaties/tactieken van beide elftallen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op februari 28, 2017, 11:38:37
Voor wie nog kaarten wil: https://www.facebook.com/albert.heijn.319/posts/1222979387757264:0
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 28, 2017, 12:14:25
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2017, 22:13:41
Hoezo? Als je passes lijnen ziet van laatste 2 wedstrijden gaat alles van keeper naar Wuytens en dan naar Rienstra.

Met besloten trainingen kun je op andere lijnen gaan trainen en veras je je tegenstander wellicht.

het gaat zoals het in een wedstrijd gaat.derby tegen dkv 2 jaar geleden 3 goals binnen 7 min
uit een pingel tegen binnen een minuut dan kun je wel van alles voorbereiden maar of
dat wat helpt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jopie op februari 28, 2017, 12:19:59
Het begint aardig te kriebelen hier. Godverdomme zin in!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op februari 28, 2017, 12:31:17
Citaat van: Jopie op februari 28, 2017, 12:19:59
Het begint aardig te kriebelen hier. Godverdomme zin in!  |:)

Zo is het Jopie!  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:40:01
The road to the semi

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op februari 28, 2017, 12:51:28
Video doet het hier niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:59:31
Citaat van: Bernardo op februari 28, 2017, 12:51:28
Video doet het hier niet

Ik zie het nu ook. De eredivisie heeft het geblokkeerd. Weet iemand een oplossing?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 28, 2017, 13:01:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:59:31
Ik zie het nu ook. De eredivisie heeft het geblokkeerd. Weet iemand een oplossing?

Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:08:43
Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:01:26
Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.

Zelf gemaakt van eredivisie samenvattingen en eigen opnames. Allemaal naar Duitsland dus :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 28, 2017, 13:14:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:08:43
Zelf gemaakt van eredivisie samenvattingen en eigen opnames. Allemaal naar Duitsland dus :_schater

Ik zag het, top gedaan :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2017, 13:26:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:40:01
The road to the semi



Zou toch wat zijn als er weer zo'n stunt in zit. En wat is die Barto al belangrijk geweest, hè.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:32:20
Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:14:09
Ik zag het, top gedaan :thumbsup
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 28, 2017, 13:38:44
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:32:20
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?

Ik denk het niet, het heeft met rechten van de beelden te maken neem ik aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2017, 13:49:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:32:20
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?

De kijker moet ervoor zorgen dat hij vanuit het 'buitenland' kijkt (bijvoorbeeld met een VPN server), dan is het geen probleem om het te zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op februari 28, 2017, 14:56:28
Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:01:26
Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.

Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op februari 28, 2017, 14:58:20
Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 13:49:37
De kijker moet ervoor zorgen dat hij vanuit het 'buitenland' kijkt (bijvoorbeeld met een VPN server), dan is het geen probleem om het te zien.

Kan dat filmpje niet in het buitenland geupload worden  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 28, 2017, 15:02:50
Citaat van: Hendrikscc op februari 28, 2017, 14:56:28
Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)

Ik gebruik op mijn computer Opera als browser. Die heeft vpn ingebouwd (wel bij de instellingen selecteren) en als je die aanzet kan je in je adresbalk een aantal locaties kiezen. Zo kan je in het buitenland ook gebruik van nederlandse sites maken die normaal afgeschermd zijn (npo livestreams bijv.)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op februari 28, 2017, 15:06:30
Citaat van: Hendrikscc op februari 28, 2017, 14:56:28
Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)

Als je Google Chrome als browser hebt kun je Hola als extensie installeren (hoe ik dat precies heb gedaan weet ik niet meer, maar via Google moet het lukken denk ik). Dat is een VPN service. Als je dat eenmaal hebt staat dat rechtsboven in beeld (een soort vlammetje met smiley naast de adresbalk) en wijst het zich vanzelf zodra je er op klikt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op februari 28, 2017, 15:07:43
Er zijn op dit moment 13.300 kaarten verkocht voor de halve finale donderdag tegen Cambuur #azcam
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op februari 28, 2017, 15:33:01
Hobbes en Collingwood helden !! Het is mij gelukt, en Kuzmanovic-Apeldoorn leuk filmpje mooi gemaakt !  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 28, 2017, 15:33:30
Donderdagavond erg harde wind, voordeel of nadeel voor ons?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 15:52:05
Citaat van: ChantiSCC op februari 28, 2017, 15:33:30
Donderdagavond erg harde wind, voordeel of nadeel voor ons?

We maken donderdag van alles een voordeel. Alleen even oppassen op de afsluitdijk met al die bussen
Titel: Re: Beker
Bericht door: buremer op februari 28, 2017, 16:07:34
Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 28, 2017, 11:38:37
Voor wie nog kaarten wil: https://www.facebook.com/albert.heijn.319/posts/1222979387757264:0
Jumbo van Loonstraat geeft ook kaarten weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op februari 28, 2017, 17:59:10
Komt er ook nog een pool voor az ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op februari 28, 2017, 18:28:30
Citaat van: thankyou op februari 28, 2017, 17:59:10
Komt er ook nog een pool voor az ?

Denk het miet, want de transfermarkt is al een atijdje dicht!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op februari 28, 2017, 18:31:27
Pool voor AZ uit idd, goed idee! Wie maakt 'm ff?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 18:35:14
U vraagt wij draaien
Titel: Re: Beker
Bericht door: John Hiatt op februari 28, 2017, 19:06:42
Spanning neemt steeds meer toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 20:39:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:40:01
The road to the semi



He, hij doet het weer  _O_ _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 28, 2017, 20:49:59
Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2017, 19:06:42
Spanning neemt steeds meer toe.

hev nergens last van
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 20:58:03
Citaat van: denistel op februari 28, 2017, 20:49:59
hev nergens last van

Nou ik wel |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op februari 28, 2017, 21:40:33
Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2017, 19:06:42
Spanning neemt steeds meer toe.
nou bij mij ook . Niet normaal juh
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op februari 28, 2017, 21:55:59
laat az maar spanning hebben dacht ik zo :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op februari 28, 2017, 22:28:35
Ben benieuwd hoe vaak Wiekie al sketen heeft
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op maart 01, 2017, 07:41:57
Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2017, 22:28:35
Ben benieuwd hoe vaak Wiekie al sketen heeft

Ik kan niet voor wiekie1969 spreken maar deze jongen zit bovengemiddeld op de pot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur123 op maart 01, 2017, 10:29:06
Spanning begint te komen... HUP SCC!  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 10:58:18
Rustig hier terwijl de weds van ons leven aankomt
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 01, 2017, 11:10:49
Denk dat het morgen bij komt.
Als ik overal foto's voorbij zie komen van volle bussen ed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op maart 01, 2017, 11:30:08
Citaat van: John Hiatt op februari 26, 2017, 21:36:36
Precies, kansloos. En dan zien we wel waar het schip strandt. Morgen alvast richting Alkmaar!

Ik riep tegen Ajax en Utrecht respectievelijk 0-6 en 6-0, dus ook morgen weer 6-0  :y

Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 01, 2017, 11:44:59
Citaat van: sunderland op maart 01, 2017, 10:58:18
Rustig hier terwijl de weds van ons leven aankomt

De wedstrijd van ons leven is op 30 april  _O_ _O_ |:) |:) _O_ _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op maart 01, 2017, 12:32:46
Na de laatste training, begint het nu toch wel echt heel erg te kriebelen!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 01, 2017, 13:07:27
@sander_dvries: Verm. opstelling Cambuur: Nienhuis; Houtkoop, Peersman, Schilder, Steenvoorden, Van Deelen; Bakker, Monteiro, Vd Streek; Barto, Hoefdraad.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 01, 2017, 13:08:22
Had ik wel verwacht. Hopelijk hoeven ze het in de rust niet weer om te zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 13:45:51
wederom de technische voetballers er naast ik vind dat helemaal niks helaas
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 13:53:16
Wederom waardeloze opstelling . Houtkoop vind onvoorstelbaar . Krijg graafschap gedachten. Bakker half achterin
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 01, 2017, 13:56:06
Bakker staat toch gewoon op middenveld als Steenvoorden, Schilder en Peersman centraal staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op maart 01, 2017, 13:59:18
Citaat van: sunderland op maart 01, 2017, 13:53:16
Wederom waardeloze opstelling . Houtkoop vind onvoorstelbaar . Krijg graafschap gedachten. Bakker half achterin
Tegen Utrecht was Houtkoop juist een van de beteren. Ik vind hem ook niks, maar vond hem tegen Utrecht sterk spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 14:01:38
zal wel maar 1e helft tegen utrecht stond het totaal niet goed wat slot vorige week
ook al zei en tegen de graafschap helemaal niet dus waarom proberen ze het dan toch weer?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 01, 2017, 14:08:47
Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 14:25:16
Citaat van: Bernardo op maart 01, 2017, 13:56:06
Bakker staat toch gewoon op middenveld als Steenvoorden, Schilder en Peersman centraal staan.
en waar werd bakker heen geduwd. Hele elftal was in de war want we hadden geen centraal op het middenveld. Kijk de beelden maar terug
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 01, 2017, 14:46:25
Citaat van: speculeter op maart 01, 2017, 14:08:47
Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.
Ik denk dat de insteek is, de eerste helft deze keer met 0-0 overleven, lekker wat tegenhouden en op een counter loeren. En dan 2e helft de boel omgooien en AZ verrassen met een compleet ander systeem. Maar ben benieuwd...
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op maart 01, 2017, 14:56:57
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 01, 2017, 14:46:25
Ik denk dat de insteek is, de eerste helft deze keer met 0-0 overleven, lekker wat tegenhouden en op een counter loeren. En dan 2e helft de boel omgooien en AZ verrassen met een compleet ander systeem. Maar ben benieuwd...

Ik zal het doorgeven ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op maart 01, 2017, 15:16:09
Waarom niet gelijk het Utrecht 2e helft scenario, straks nog een grotere achterstand in de rust door deze opstelling. Afgelopen weekend begon Zwolle tegen ze te voetballen en ze hadden het gelijk moeilijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 16:03:44
Precies daar liggen onze mogelijkheden met lillipaly en Tissoudali en gyasi
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op maart 01, 2017, 16:27:30
Komop mannen moeten we open huis spelen NEE gewoon 5-3-2 laatste wedstrijd tegen AZ werden we van het veld gespeeld eerste half uur 3-0 achter  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Nightmarelwd op maart 01, 2017, 16:30:48
Vermoedelijke opstelling. Iedereen alweer over de zeik. Wacht nou morgen eerst af waar de TS mee komt.  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 01, 2017, 16:37:51
Ze strooien gewoon zand in de ogen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op maart 01, 2017, 16:51:45
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.

Laat toch lekker gaan man. Wat maakt het nou uit. Nu alweer gezeik hier over opstellingen waarvan niemand weet of het klopt. Gezeik over besloten trainingen. Ga morgen lekker genieten en nu een beetje voorpret. Ik heb er zin in, behalve in die klotebusreis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op maart 01, 2017, 16:55:00
Citaat van: Cor op maart 01, 2017, 16:51:45
Laat toch lekker gaan man. Wat maakt het nou uit. Nu alweer gezeik hier over opstellingen waarvan niemand weet of het klopt. Gezeik over besloten trainingen. Ga morgen lekker genieten en nu een beetje voorpret. Ik heb er zin in, behalve in die klotebusreis
zo zit het amen :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2017, 17:03:10
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.
Jammer hier spreekt weinig vertrouwen in de TS.
Er zijn inmiddels al boven verwachte prestaties verkregen en niet met het minste voetbal.
Dus ophouwe met zeiken en us achter de TS staan gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op maart 01, 2017, 18:33:25
Zou Tissoudali ook linksback kunnen spelen in een 532 systeem ? Of is Houtkoop dan een meer logische keus
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2017, 18:35:46
Tegen MVV heeft de TS ook al het eea uitgeprobeert.
Nienhuis; v Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Bakker, Monteiro, vd Streek; Hoefdraad, Barto, Tissoudali
of:
Nienhuis; v Deelen, Steenvoorden, Bakker, Schilder, Peersman; Montiero, vd Streek, Hoefdraad; Barto, Tissoudali

Dus dat is ook nog een optie.
vd Brom zal ook wel honderd keer hebben gezegt dat ze Cambuur niet mogen onderschatten, maar dat zullen Bosz en ten Hag ook hebben gedaan.
Qua niveau zitten we dichter in de buurt bij  Roda/Sparta dan bij Den Bosch/Telstar maar dan nog is het verschil groot.
We hebben wel redelijk wat ervaring in de as. Een andere troefkaart is heel veel loopvermogen op het middenveld met Barto door nog voor.

Hoe het ook uitpakt, het is geweldige promotie voor ins clubje en ook weer ervaring die meegenomen kan worden in de nacompetitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op maart 01, 2017, 18:40:11
Die 2e opstelling ziet er goed uit maar dan denk ik toch eerder aan een Farshad Noor laten starten naast Monteiro voor Streek of Hoefdraad, die zijn te aanvallend om naast Monteiro als controleur te fungeren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 18:45:02
Citaat van: Hendrikscc op maart 01, 2017, 18:40:11
Die 2e opstelling ziet er goed uit maar dan denk ik toch eerder aan een Farshad Noor laten starten naast Monteiro voor Streek of Hoefdraad, die zijn te aanvallend om naast Monteiro als controleur te fungeren.

nog meer controleurs?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 18:48:27
Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 17:03:10
Jammer hier spreekt weinig vertrouwen in de TS.
Er zijn inmiddels al boven verwachte prestaties verkregen en niet met het minste voetbal.
Dus ophouwe met zeiken en us achter de TS staan gaan.

weinig vertrouwen?? daar heb ik het toch niet over.ik zeg dat het geheim houden
van een opstelling weinig zin het want je moet em toch 2 uur van te voren bekend maken.
denk je dan dat az in een keer gaat zeggen oh die en die spelen we mutte de hele boel
omgooien??
en er zijn zeker prestaties geleverd maar tegen de graafschap stonden we er tactisch
niet best op.en ook tegen almere was het de 1e helft niet heel goed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2017, 18:59:18
Het heeft ook weinig zin. Waarschijnlijk beginnen beide ploegen eerst eens even nervous de bal heen en weer te schuiven om te kijken hoe alles staat.
Daarbij zou het me niet verbazen als wij met dezelfde elf van systeem kunnen wisselen.

Ik hoop wel dat de TS heeft geleerd van andere wedstrijden waarin we verkeerd begonnen. Als die hele hotzone door de tegenstander is dichtgemetseld moet er net als tegen MVV wat vaker de zijkanten gezocht worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 19:08:41
SCC SCC SCC SCC SCC SCC HET MAAKT NIKS UIT, VOL ERACHTER!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 19:12:15
ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2017, 19:15:07
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 18:48:27
weinig vertrouwen?? daar heb ik het toch niet over.ik zeg dat het geheim houden
van een opstelling weinig zin het want je moet em toch 2 uur van te voren bekend maken.
denk je dan dat az in een keer gaat zeggen oh die en die spelen we mutte de hele boel
omgooien??
en er zijn zeker prestaties geleverd maar tegen de graafschap stonden we er tactisch
niet best op.en ook tegen almere was het de 1e helft niet heel goed.
Ik denk dat de voorbereiding niet afwijkt van die van de andere kandidaten van de halve finale, allen hebben besloten getraind en houden de opstelling achterwege.
Dus Sipke doet niets anders dan de andere trainers.
En ja soms pakt iets niet goed uit zoals tegen de Graafschap, maar dat is ook vaak te herleiden op de instelling waarmee een aantal spelers de wedstrijd beginnen en daar in blijven hangen.
We moeten vertrouwen hebben in de TS hoe zij de wedstrijd hebben voorbereid en hierop naar buiten treden.
Onze TS doet het prima en hebben de club binnen een zeer korte tijd volledig opnieuw doen opbloeien naar de status van 2 jaar geleden.
Het lijkt mij overigens logisch dat in zo'n korte tijd niet alles naar het niveau van een midden moot eredivisie club is gestegen maar wij lijken wel goed op weg te zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op maart 01, 2017, 19:46:54
Citaat van: sunderland op maart 01, 2017, 19:08:41
SCC SCC SCC SCC SCC SCC HET MAAKT NIKS UIT, VOL ERACHTER!!!!

Jazeker... Spanning loopt nu al flink op..
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op maart 01, 2017, 19:48:09
Al spelen we 6-4-0 we gaan gewoon met 18000 naar de badkuip!!  |:) :scc

VOL GASSS! Kan niet meer wachten, nu maar even zien hoe Sparta de finale haalt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:49:58
Citaat van: speculeter op maart 01, 2017, 14:08:47
Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.

Het eigen egotje van die dorpspastoor is weer belangrijker dan het clubbelang. Ik fien dit onvoorstelbaar.

Ze hewwe die lui 4 keer bekeken en toch gaan we weer terug naar 5-3-2. Je mutte die lui juist onder druk zetten.

De zwakte bij AZ zit nl in de achterhoede, als je met 3 man voorop speelt en ze vastzet op eigen helft binne ze dur helemaal mee aan.

Gewoon 4-3-3 man en knallen, als je verliest is het logisch. Maar die spelers wudde volpropt met allerlei tactische opdrachten.

We zien het wel morgen.

Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:52:12
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 19:12:15
ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven

Sommige forumgangers hewwe verstand vh spelletje, anderen daarentegen totaal niet.

Bin het volkomen met dei eens Denistel maar wij binne van de oude stempel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:55:21
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.

ze hewwe cambuur 4 keer bekeken maar wij hewwe 4 keer in een andere opstelling speelt.

Denkst nou echt dat die lui wakker liggen van Houtkoop :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 01, 2017, 19:58:52
Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:49:58
Het eigen egotje van die dorpspastoor is weer belangrijker dan het clubbelang. Ik fien dit onvoorstelbaar.

Ze hewwe die lui 4 keer bekeken en toch gaan we weer terug naar 5-3-2. Je mutte die lui juist onder druk zetten.

De zwakte bij AZ zit nl in de achterhoede, als je met 3 man voorop speelt en ze vastzet op eigen helft binne ze dur helemaal mee aan.

Gewoon 4-3-3 man en knallen, als je verliest is het logisch. Maar die spelers wudde volpropt met allerlei tactische opdrachten.

We zien het wel morgen.

Toen een ene Henk in uitwedstrijden 433 speelde met hoog druk zetten, schreeuwde iedereen hier dat ie wat behoudender en minder naïef moest gaan spelen en nu hebben we een trainer die in uitwedstrijden wat verdedigender (lees: realistischer) speelt en schreeuwt men dat ze aanvallender moeten spelen. Kortom, het is gewoon nooit goed...
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 20:03:04
Citaat van: Yellow Army op maart 01, 2017, 19:58:52
Toen een ene Henk in uitwedstrijden 433 speelde met hoog druk zetten, schreeuwde iedereen hier dat ie wat behoudender en minder naïef moest gaan spelen en nu hebben we een trainer die in uitwedstrijden wat verdedigender (lees: realistischer) speelt en schreeuwt men dat ze aanvallender moeten spelen. Kortom, het is gewoon nooit goed...


We hebben een beter elftal dan een jaar geleden onder Henk hoor, met deze spelers kun je 4-3-3 spelen, bleek vrijdag toch wel? Waarom nou morgen niet gewoon voetballen met het elftal van afgelopen vrijdag? Ik snap dat niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 01, 2017, 20:07:58
Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 20:03:04

We hebben een beter elftal dan een jaar geleden onder Henk hoor, met deze spelers kun je 4-3-3 spelen, bleek vrijdag toch wel? Waarom nou morgen niet gewoon voetballen met het elftal van afgelopen vrijdag? Ik snap dat niet.

In JL volledig eens dat je elke wedstrijd, uit en thuis, 433 moet spelen. Tegen een Utrecht en AZ kan ik begrijpen dat je wat behoudender start. En het beste voetbal wat we hebben gezien was idd in een 433 systeem
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 20:13:24
Citaat van: Yellow Army op maart 01, 2017, 20:07:58
In JL volledig eens dat je elke wedstrijd, uit en thuis, 433 moet spelen. Tegen een Utrecht en AZ kan ik begrijpen dat je wat behoudender start. En het beste voetbal wat we hebben gezien was idd in een 433 systeem


Waarom moet je zo behoudend spelen? Ik snap dat niet. Van de 10 wedstrijden zal az er 7 winnen, 2 keer is het gelijk en 1 keer win je.

Die ene keer kan morgen wezen. Waarom nu niet wat aanvallender? Met deze 5-3-2 speel je die lui finaal in de kaart.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2017, 20:15:04
Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2017, 22:28:35
Ben benieuwd hoe vaak Wiekie al sketen heeft

Sinds gistermorgen 9 keer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2017, 20:15:51
Gelijk is ook prima. Toch een mentaal tikkie voor AZ en denk dat wij iets fitter zijn als we met een Lilipally of Tissoudali erbij de verlenging in gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 01, 2017, 20:38:20
Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:52:12
Sommige forumgangers hewwe verstand vh spelletje, anderen daarentegen totaal niet.

Bin het volkomen met dei eens Denistel maar wij binne van de oude stempel.
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 20:56:43
Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 19:12:15
ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven
a jah juh dat weet ik wel maar daar Hest nu niks aan . Daarom kenne we beter positief doen hier . Wiekie het al helemaal geen verstand van voetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 20:59:55
Die lui hewwe op iedere positie een betere speler dus ik vind de mensen wel erg positief
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 21:01:11
En Hoefdraad mut goed wakkerskud wudde
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op maart 01, 2017, 21:20:21
Wat een paniek hier! Omdat wel geteld 1 journalist een VERMOEDELIJKE opstelling op twitter zet schreeuwt iedereen moord en brand.

Ik zie het morgen om een uurtje of kwart voor 9 vanzelf!
Ondanks de uitslag morgen 90 minuten gek!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op maart 01, 2017, 21:54:40
Wat liever: promotie, of de KNVB beker winnen?

PROMOTIE !!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 01, 2017, 21:57:40
Knjb beker winnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 01, 2017, 21:58:32
Citaat van: PePe op maart 01, 2017, 21:54:40
Wat liever: promotie, of de KNVB beker winnen?

PROMOTIE !!!!

Promotie voor finale halen,

maar beker winnen voor promotie

Maar zoals Barto al zei: allebei
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 01, 2017, 22:00:36
Als we de finale spelen hebben we alle wedstrijden in het thuistenue gespeeld :scc :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op maart 01, 2017, 22:38:03
Hands door Vitesse, waarom wordt de video scheids niet geraadpleegd?

@JanDirkStouten overduidelijk dit , maar KNVB wil geen Sparta of
Cambuur in finale hebben omdat de winnaar van de beker EL ingaat??
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op maart 01, 2017, 22:43:28
Ach.. Als we van ajax en Utrecht winnen. AZ uitschakelen in de halve finale. Dan moet Vitesse ook kunnen. Toch...
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 01, 2017, 22:45:09
Citaat van: PePe op maart 01, 2017, 22:38:03
Hands door Vitesse, waarom wordt de video scheids niet geraadpleegd?

@JanDirkStouten overduidelijk dit , maar KNVB wil geen Sparta of
Cambuur in finale hebben omdat de winnaar van de beker EL ingaat??

Of geen Sparta en Cambuur. Nu Sparta eruit ligt heeft de knvb minder moeite met een stunt van Cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 01, 2017, 23:06:20
Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 20:38:20
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.

kest toch oek wel behoudener spelen met tissoundalli en lilypaly er in.maar ik denk dat we
juist wel wat gewaagder mutte spelen. tegen de graafschap was deze tactiek een totaal
drama waarom zou je dan weer zo spelen. ik denk dat je hierdoor gewoon minder kansen
krijgt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op maart 01, 2017, 23:58:16
Citaat van: hobbes op maart 01, 2017, 22:45:09
Of geen Sparta en Cambuur. Nu Sparta eruit ligt heeft de knvb minder moeite met een stunt van Cambuur

Wat een redeneringen zie ik hier op dit forum voorbij komen.?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 00:29:46
MATCHDAAAAAAAAY

|:) _O_ |:) |:) _O_ |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 07:12:04
Citaat van: SCC-J op maart 01, 2017, 23:58:16
Wat een redeneringen zie ik hier op dit forum voorbij komen.?


:P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op maart 02, 2017, 07:29:10
Hè, hè....Eindelijk matchday!!!!!!
Vandaag is de dag......Er is altijd een kans!!!!!!!
Gas gevuh, vergeet jum sjaal niet!!!!!
Let's make history! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 07:35:55
MATCHDAY gas geven met zien allen een ieder een super Cambuur dag gewenst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op maart 02, 2017, 08:36:48
Dag van de wedstrijd! Alles uit de kast en er 100% tegenaan vandaag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op maart 02, 2017, 09:07:27
Ik voel t aan mien water 1-2 na 90 minuten!  :rodekaart voor een AZ'er, 1660 gekken uut 058!

GAS GEVEUH!!!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 09:17:20
Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 20:38:20
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.

er leeft nog iemand die weet wie de stukkene stoel is !

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 02, 2017, 10:05:13
HISTORIE SCHRIJVEN VANDAAG! !??
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op maart 02, 2017, 10:20:20
Eindelijk MATCHDAY! Gasgevuh vandaag!! Al sinds 6 uur wakker, wat een zenuwen! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 02, 2017, 11:10:45
Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.
PM :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 11:13:37
Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.

nou in vroeger tijden dkv uit waren oek wel een paar duizend volgens mij
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC24 op maart 02, 2017, 11:15:11
Kaart gezocht voor vanavond.

PM graag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:20:02
Citaat van: okkele op maart 02, 2017, 09:17:20
er leeft nog iemand die weet wie de stukkene stoel is !

|:)
:Clint en wat denkst fan de swatte panter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op maart 02, 2017, 11:24:18
Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Bij Ajax in De Meer, denk ik? Of was dat 1.500?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:24:53
Citaat van: Zuid1991 op maart 02, 2017, 07:29:10
Hè, hè....Eindelijk matchday!!!!!!
Vandaag is de dag......Er is altijd een kans!!!!!!!
Gas gevuh, vergeet jum sjaal niet!!!!!
Let's make history! |:)
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 02, 2017, 11:26:31
Staan er ook spelers bij ons op scherp?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 02, 2017, 11:28:01
Hoop dat ze allemaal op scherp staan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 11:32:56
Citaat van: speculeter op maart 02, 2017, 11:28:01
Hoop dat ze allemaal op scherp staan!

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 058-4life op maart 02, 2017, 11:34:54
Citaat van: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:24:53
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater
Ken makkelijk ast naast t utvak zist. De fanatieke jonkjes staan aan de overkant en naast ons zitten de gezinnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 02, 2017, 11:36:12
Citaat van: Bernardo op maart 02, 2017, 11:26:31
Staan er ook spelers bij ons op scherp?

Sowieso Barto heb ik ergens gelezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op maart 02, 2017, 11:45:01
Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 11:13:37
nou in vroeger tijden dkv uit waren oek wel een paar duizend volgens mij

De hele achterkant van die stal hadden we toen. Dikke 2 duizend volgens mij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op maart 02, 2017, 11:53:21
Citaat van: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:24:53
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater
Bist sowieso niet de enige   |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op maart 02, 2017, 12:04:56
Citaat van: Collingwood op maart 02, 2017, 11:36:12
Sowieso Barto heb ik ergens gelezen.
In de Kuip Hemmen maar in de spits dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: nannenijpscc op maart 02, 2017, 12:14:20
Op het forum van AZ zijn ze vol lof over de visie/strategie van de trainers van Cambuur, ze zijn er totaal niet op gerust dat het vanavond hun kant op gaat vallen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 12:15:50
Citaat van: 666 op maart 02, 2017, 11:45:01
De hele achterkant van die stal hadden we toen. Dikke 2 duizend volgens mij.

ja en de rest nog op andere tribunes. heracles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 12:31:49
Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 12:15:50
ja en de rest nog op andere tribunes. hercles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.
jezus,toen was alles nog zwart-wit.  :)
op de bus de stads in , daar ben ik mien ronde petsje kwietraakt.
die domme dingen die we allemaal droegen toen.

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 13:16:58
Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 12:15:50
ja en de rest nog op andere tribunes. hercles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.

1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 02, 2017, 13:28:32
Super veel dank aan Unknown voor het kaartje  _O_
Ik zag 3 minuten terug vanuit mijn kantoor de spelersbus voorbij rijden

Een gevoel van spanning, lichte kippenvel en bravoure trok me door de bealig  :D

Zin aan! Let's write some History  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 13:40:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 13:16:58
1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.

4-0
net zo kut als de ds79-wedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 13:45:41
Zijn er nog mensen die een kaartje over hebben? Of weten hoe aan kaartjes te komen?

PM me asjeblieft  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 02, 2017, 13:47:34
Citaat van: Drumfather SCC op maart 02, 2017, 13:28:32
Super veel dank aan Unknown voor het kaartje  _O_
Ik zag 3 minuten terug vanuit mijn kantoor de spelersbus voorbij rijden

Een gevoel van spanning, lichte kippenvel en bravoure trok me door de bealig  :D

Zin aan! Let's write some History  |:)
Hef ut selfde gefoel en ken niet wachte.
Mooie actie van Unknow en wens jimme dan oek een wedstriet die we nooit weer fegeete sille.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 14:11:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 13:16:58
1980? toen we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie met winst waren gepromoveerd op de Wageningse berg. We verloren dik. Prachtig stadion trouwens.

daar waren oek heel veel leeuwarders werden hier en daar oek wel wat beuken uitdeelt
alles liep daar dwars door elkaar heen
Titel: Re: Beker
Bericht door: AlkmaarAZ op maart 02, 2017, 14:16:27
Goede reis alvast allemaal, en ik zie jullie vanavond!

Mochten jullie winnen (wat ik en een heel groot deel van Alkmaar met mij verwacht), doe dit wel met sprankelend voetbal, want dat hebben we hier al erg lang niet gezien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 14:17:54
Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 14:11:39
daar waren oek heel veel leeuwarders werden hier en daar oek wel wat beuken uitdeelt
alles liep daar dwars door elkaar heen

Wij waren daar een paar uur van te voren. Zochten we een cafeetje en we belanden in de stamkroeg van de harde kern. Prachtige tijd gehad, maar wel flink dronken.

Ik vond de nederlaag tegen DS veel erger. Tegen Wageningen was het de eerste keer en was het wat onwerkelijk. Tegen DS was het een enorme klap.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC24 op maart 02, 2017, 14:29:34
Zijn er nog mensen die een kaartje over hebben?

PM me alsjeblieft  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op maart 02, 2017, 14:31:27
Wat denkt u zelf?   :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op maart 02, 2017, 14:34:22
Nog 6 uur en 11 minuten  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 14:40:11
succes allemaal in Alkmaar en schreeuw ons naar de overwinning.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 02, 2017, 15:07:25
Citaat van: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 14:40:11
succes allemaal in Alkmaar en schreeuw ons naar de overwinning.
:0=doean we!!!!!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op maart 02, 2017, 15:17:58
Ik heb ooit eens een keer in zo'n schommelschip in een pretpark gezeten, ik hef nu hetzelfde gevoel in mien buuk.  :0= vanavond vocaal de baas en Gasgeve op ut veld  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op maart 02, 2017, 15:32:44
Veel plezier en succes aan een ieder die richting Alkmaar gaat. Ik hoop er in april in de Kuip weer bij te kunnen zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 02, 2017, 15:35:23
Ken niet meer normaal nadenken . Gvd wat een spanning
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op maart 02, 2017, 15:44:19
Citaat van: weestwel op maart 02, 2017, 15:32:44
Veel plezier en succes aan een ieder die richting Alkmaar gaat. Ik hoop er in april in de Kuip weer bij te kunnen zijn.

Eerlijk gezegd hoop ik ook echt dat jij er weer bij kan zijn in de Kuip!

:proost. Veel plezier met de wedstrijd vanavond!

Ongeachte het resultaat ga ik proberen er elke minuut van te genieten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 02, 2017, 15:59:13
Volgens mij zit Wiekie al de hele dag te schijten  :proost
Kan hem niet ongelijk geven....
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op maart 02, 2017, 16:01:48
Citaat van: nannenijpscc op maart 02, 2017, 12:14:20
Op het forum van AZ zijn ze vol lof over de visie/strategie van de trainers van Cambuur, ze zijn er totaal niet op gerust dat het vanavond hun kant op gaat vallen!

Tsja.... op basis waarvan? Wie ziet Cambuur, behoudens de cambuur supporters + een handjevol anderen, nou spelen? Daar doet een artikeltje in de VI niets aan af.

AZ supporter die ik ken verwachtte toch wel een simpele overwinning. Garcia doet het kennelijk aardig en de eerste helft tegen PEC was goed. We zijn gewaarschuwd.....
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 16:46:40
visie en strategie? eerst maar eens kijken met wat voor opstelling we beginnen
en hoe het werkt toch. en idd wat zouden die az lui nou van ons weten.

Iedereen een super avond en hopelijk nacht toegewenst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2017, 16:53:21
Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 16:46:40
Iedereen een super avond en hopelijk nacht toegewenst.

Bedankt en allen hetzelfde toegewenst, op naar HISTORIE, ik ga onderweg _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 18:34:16
Iemand ook een stream?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2017, 18:38:18
Het komt toch gewoon op Veronica?
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 18:56:56
 :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 19:07:45
al aardig in de war okkele of niet :proost :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 19:17:08
 :D nee juh.geintsje.
Dacht even wat spanning d'r af halen maar da't kest wel skudde.
Nog 1,5 uur.
|:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 02, 2017, 19:28:54
Spanning man....
Titel: Re: Beker
Bericht door: ForzaCambuur1 op maart 02, 2017, 19:29:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2017, 18:38:18
Het komt toch gewoon op Veronica?
Niet iedereen woont in Nederland  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hirsch op maart 02, 2017, 19:33:03
Deze mannen moeten het gaan doen.  Blackson voor mij toch wel als verrassing.

Nienhuis, V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Blackson; E. Bakker (C), Vd Streek, Monteiro; Hoefdraad, Barto.

Wissels: Zeinstra, Bos, Anderson, Mannes, Boerlage, Lilipaly, Gyasi, Tissoudali, Houtkoop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op maart 02, 2017, 19:40:01
Blackson ;( ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 19:48:55
Citaat van: AL op maart 02, 2017, 19:40:01
Blackson ;( ;(

Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 02, 2017, 19:53:11
Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 19:48:55
Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..

Zelfde geldt ook voor Houtkoop. Blackson deed het toen tegen Ajax goed, laten we daar maar weer op hopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 19:58:30
Weghorst begint op de bank, Fred Vrijdag in de spits
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 02, 2017, 20:03:46
AZ speelt een klassieke 4-3-3. Gokken waarschijnlijk vol op de aanval. Hopelijk kunnen v Deelen en Blackson diep blijven spelen en helpt het extra mannetje centraal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 02, 2017, 20:10:57
Dan klaagt men wel eens bij ons dat ons middenveld geen creativiteit en diepgang heeft. Nou dat middenveld van AZ heeft helemaal niks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op maart 02, 2017, 20:37:25
 :0= Come on Boys!!!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 02, 2017, 20:39:33
Nog 5 minuten.


|:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 20:41:43
Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 19:48:55
Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..

ik vind het gewoon heel raar maar zal wel aan mij liggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 20:55:32
Tot nu toe zijn we veel teveel onder de indruk..
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 21:07:21
Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 20:55:32
Tot nu toe zijn we veel teveel onder de indruk..

Of te voorzichtig
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 21:13:12
komen er al een paar x goed door
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op maart 02, 2017, 21:34:15
Blackson de zwakste schakel, Sipke doe er wat aan, voordat het te laat is!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 21:34:20
Oh jongens.. dit is gewoon 50/50 hoor
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 21:35:44
ze geven weinig weg hoor
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 02, 2017, 21:37:19
Citaat van: PePe op maart 02, 2017, 21:34:15
Blackson de zwakste schakel, Sipke doe er wat aan, voordat het te laat is!!
zal aan mij liggen, maar vind het meevallen .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 02, 2017, 21:38:32
Prima eerste helft. Weinig weggegeven, twee redelijk grote kansen (Streek en Barto) en nog een gevaarlijk moment (met Van Deelen). Tegen Ajax gingen er meteen twee in, vandaag helaas niet.

Blackson is inderdaad nu de zwakste schakel, hoewel ook hij niet helemaal wordt weggespeeld, en Jahanbaksh (o.i.d.) is tegelijk één van hun betere spelers. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat Houtkoop het beter zou doen.

Al met al zeker niet kansloos, wat op papier natuurlijk makkelijk had gekund.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 02, 2017, 21:39:58
Helaas was dat extra mannetje achterin nodig tegen deze handige aanvallers. Ik zie ook liever een aanvallende ploeg maar dat is niet reeel. Het was best een knappe eerste helft.

Begin 2e helft zal tempo wel omhoog gaan, zal moeilijk worden.Ik hoop dat AZ vermoeid raakt (zwaar programma) en we daarna meer aan voetballen toekomen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 02, 2017, 21:42:37
Overigens staan volgens Henk Albers Van Deelen, Barto en Blackson op scherp. En nu dus ook Bakker  :P.
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op maart 02, 2017, 21:46:11
Lets go  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 22:06:49
Wordt steeds meer tegenhouden..
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 22:08:27
AZ voert de druk nu fors op inderdaad
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 22:14:12
Was nodig deze wissel en omzetting. We werden onder de voet gelopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 22:22:43
Dit gaan we niet volhouden ben ik bang..
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 22:42:09
en weer de videoscheids en wederom volledig terecht afgekeurd
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 02, 2017, 22:42:47
Pffffff.
maar terecht afgekeurd
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op maart 02, 2017, 22:47:40
Heerlijk dat spandoek. Wij gaan naar de kuip is nu wij gaan aan de zuip  :proost :_schater _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 22:49:57
Wat een etterbak die Weghorst
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 23:02:12
Hoe het ook afloopt, we hebben het de nr5 van de eredivisie knap moeilijk gemaakt
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 02, 2017, 23:02:35
Grootste probleem vandaag is dat het bier hier bijna op is 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 02, 2017, 23:07:10
Nienhuis red ons... ik trek dit niet meer
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op maart 02, 2017, 23:17:59
why rekken ze tijd 11 tegen 10??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 23:20:13
Ik gaan met e hond ut
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 23:20:35
Kom op Nienhuis. Maak ons trots
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 23:20:43
De loterij begint
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 23:33:06
GODVERDOMME
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 02, 2017, 23:33:23
Fuck! Zo dichtbij. Wat zonde dit, zo jammer die penalties
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op maart 02, 2017, 23:33:55
 ;( ;( ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 02, 2017, 23:34:10
Trots!

En als we zo blijven spelen komt het feest nog wel later dit seizoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op maart 02, 2017, 23:34:39
Je kunt toch godverdomme wel een bal tussen de palen schieten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op maart 02, 2017, 23:35:02
GVD.  :( ;( :( ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 02, 2017, 23:35:40
Zonde zonde
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 02, 2017, 23:35:50
Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 23:34:39
Je kunt toch godverdomme wel een bal tussen de palen schieten?
ja 1 keer kan het maar 3 keer is echt teveel mis. Maar trots op de mannen
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op maart 02, 2017, 23:36:03
jammer maar wel ontzettend trots
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 02, 2017, 23:36:12
Kut, maar met opgeheven hoofd. Complimenten voor Nienhuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op maart 02, 2017, 23:36:27
2 ballen de 2e ring in.... Zo onnodig dit.... Maarja wel mooi toernooi alsnog... Wel gewoon zelf verknald hier...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op maart 02, 2017, 23:38:41
Zonde.. maar we kunnen trots zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 02, 2017, 23:39:16
Foeke de naaier ook nog lachen naar die Krul :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op maart 02, 2017, 23:39:52
Zonde....
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op maart 02, 2017, 23:51:43
ben helemaal kapot! wat is dit KUT!!!!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 02, 2017, 23:55:24
3 zeer zwakke penalty,s helaas verder alles gegeven wat je had en Nienhuis
prima gekeept grote klasse.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 03, 2017, 00:00:55
Ook mooi interview van Sipke net. Mooi verwoord.

En belangrijkste: sterk gespeeld en geweldige fans!

Wat een geweldig gezicht op de hoofdtribune
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op maart 03, 2017, 00:19:05
Manus zo laat inbrengen snap ik nog, maar dan ook een strafschop laten nemen niet! Achteraf gezien, had Hoefdraad moeten blijven staan, omdat Lilipaly en Tissoudali minder in de wedstrijd zaten. Monteiro had de 5e strafschop moeten nemen. Respect voor Barto dat hij z'n verantwoordelijkheid nam. Jammer niet naar kuip, geweldig gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op maart 03, 2017, 00:21:39
Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 00:00:55
Ook mooi interview van Sipke net. Mooi verwoord.

En belangrijkste: sterk gespeeld en geweldige fans!

Wat een geweldig gezicht op de hoofdtribune

Zeker mooi gesproken...

Maar bij de wissels was ik de beste man wederom kwijt..

Jammer, su dichtbij, dat doen we niet snel weer..
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op maart 03, 2017, 00:23:16
Waarom zou je hem dan nog zo laat in brengen als hij geen penal hoeft te nemen? :?

Ik zag het zelf al gebeuren dat hij hem ging missen omdat hij speciaal er in werd gezet om de penal te nemen.. hoort toch ook helemaal niet bij cambuur en hoe erg wil je de druk op die jongen opvoeren
Titel: Re: Beker
Bericht door: buremer op maart 03, 2017, 00:26:10
4,5 uur gestaan en de longen uit mijn lijf geschreeuwd. Helemaal naar de klote, maar toch trots  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 03, 2017, 00:27:25
Citaat van: legeips op maart 03, 2017, 00:21:39
Zeker mooi gesproken...

Maar bij de wissels was ik de beste man wederom kwijt..

Jammer, su dichtbij, dat doen we niet snel weer..
waarom? Blackson had het heel lastig en Hoefdraad was niet best op die ene grote kans na.
Mannes inzetten voor alleen een penalty snap ik ook niet.

Enige wat mij tweede helft opviel dat niemand meer probeerde rustig over te spelen, hierdoor kom je tissoudali en lilipaly ook weinig gebruiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2017, 00:31:25
Toch wel genoten hoor. In de eerste helft van een knap uitgevoerd strijdplan met redelijk voetbal. Daarna van een team dat met geweldige vechtlust voor elke meter knokt. Van een uitblinkende Nienhuis. Van de geweldige support vanaf bijna alle tribunes. Het is erg zuur hoe we er uiteindelijk uit gaan (zeer slechte penals van met name Schilder en Mannes), maar de trots overheerst. Ook natuurlijk met de wedstrijden tegen Ajax en Utrecht in het achterhoofd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op maart 03, 2017, 00:33:28
Man o man. Wat waren we dichtbij.  En wat scheelde het of Nienhuis had een standbeeld gekregen. Wat een pot van die kerel.

Zo klote, maar oh zo trots. Wát een club en Wát een fans vandaag in Alkmaar.
En nu eerst verwerken met een pils verdomme. :hein 
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op maart 03, 2017, 00:35:07
Knappe prestatie, zeker als je naar DKV kijkt , die daar met 3 - 0 aan de kont kreeg!!
We kunnen een trapje hoger, wel in het linker rijtje goed mee komen!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op maart 03, 2017, 00:37:08
Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 00:27:25
waarom? Blackson had het heel lastig en Hoefdraad was niet best op die ene grote kans na.
Mannes inzetten voor alleen een penalty snap ik ook niet.

Enige wat mij tweede helft opviel dat niemand meer probeerde rustig over te spelen, hierdoor kom je tissoudali en lilipaly ook weinig gebruiken.

Zekers...

Maar ik vond hoefdraad en blackson niet de slechtste... alleen een streek en bakker wissel je niet snel, maar die vond ik niet echt lekker in de wedstrijd zitten.

Knal van Hoefdraad.. su jammer, vorige week liet hij zulke ballen gaan en nu net tegen ons bloeit hij op...

Dikke buiging voor Nienhuis, wat heeft die man ons in de wedstrijd gehouden..

Wel trots... maar ga toch klote op bed.. Trusten mannen
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 01:16:39
We hadden die pennels MOETEN winnen. Zo jammer. Bin kapot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 01:17:37
Nienhuis en Schilder fantastisch. Maar wat een pennel. Zo jammer
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 01:18:52
Niemand lult over az morgen hoor. Iedereen praat over cambuur. Trots |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur123 op maart 03, 2017, 01:45:39
Ongelofelijk kut, maar het was een prachtig toernooi. Blij dat ik erbij was.  |:)

Vol voor promotie!

Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 01:47:57
Net thuis en vol trots, maar het besef dat je er zo dicht bij bent, vooral als zij al 2x hebben gemist wordt steeds duidelijker helaas.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op maart 03, 2017, 02:02:25
Penal schilder was breekpunt
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 02:11:57
Tot 2 keer toe kun je 3-1 voorkomen. Ondanks dit: trots juh. Playoffs win je met deze strijd en beleving.v :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 02:18:42
Citaat van: sk13 op maart 03, 2017, 02:02:25
Penal schilder was breekpunt

Mee eens en zo wild gechoten...
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op maart 03, 2017, 02:52:12
Geweldige wedstrijd gespeeld Cambuur, maar waarom maken ze het niet af!  Jammer jammer jammer want we hadden het echt verdient!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 03:20:53
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:47:48
Citaat van: sk13 op maart 03, 2017, 02:02:25
Penal schilder was breekpunt

Nee dat was de misser van Mannes. Kaugom inne freet......nonchalante aanloop......dikke stumper die vent.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 04:53:30
Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:47:48
Nee dat was de misser van Mannes. Kaugom inne freet......nonchalante aanloop......dikke stumper die vent.

Onvoorstelbaar inderdaad.

Kauwgum.... we zitten gvd niet  bij de amateurs....

Maar Schilder... een schot met de wreef... bij de strafschoppen. het is geen casino
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:56:41
Citaat van: D.H.Skolten op maart 03, 2017, 02:52:12
Geweldige wedstrijd gespeeld Cambuur, maar waarom maken ze het niet af!  Jammer jammer jammer want we hadden het echt verdient!


Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien de 2e helft en in de verlenging????
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 03, 2017, 07:17:05
We waren vreselijk dichtbij. Ik kon al nauwelijks geloven dat we zo lang in de wedstrijd bleven maar we bleven knokken en gedisciplineerd onder zware druk. Als die 2e keeper van AZ had gekeept hadden we het waarschijnlijk zelfs gered (schot Hoefdraad/penals).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op maart 03, 2017, 07:37:41
Natuurlijk ben ik ook vol trots maar besef des te meer dat we in ons bestaan waarschijnlijk nooit weer zo dichtbij de finale komen als nu.

Rest me 1 vraag. Wie bepaalt de penalty reeks. Vanaf het begin heb ik dit voorspeld. Bakker is een zekerheid. Maar als je weet dat Schilder in de halve ook miste waarom hij? Streek is ook een zekerheid. Maar dan het meest opzienbarende. Mannes  ?? Waarom hij?  Beste knul,  maar net een blauwe maandag bij ons. Dit zag ik per direct aankomen. Waarom geen Monteiro dan? ? Ongelooflijk. Je blijft dan nog lichtelijk geloven met het besef dat het lastig wordt. En dan?  Ja,  onze beker held Barto mag dan de misschien  wel doorgaande penalty nemen. Waarom, waarom? Waarom dit moment deze belasting geven aan die jongen. Ik zag in ieder geval al bij de blik in zijn ogen dat het hem niet ging worden.

Triest vind ik het. Die jongen zit nu de rest van zijn leven met het beker trauma. Juist hij die ons de goede weg leidde is nu van held naar schlemiel gegaan.

Daarom,  wordt deze volgorde van tevoren bedacht door de TS? Dan vind ik deze volgorde het meest onnozel.

Voor de rest trots met pijn in het hart  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op maart 03, 2017, 08:13:37
Geweldige voetbalavond! Nooit gedacht dat we het zolang konden volhouden. Trots op de club  |:) en dat nadat we begin dit seizoen nog het lachertje van het betaalde voetbal waren.

Breekpunt imo de pennel van Mannes. Had dat een zekerheidje moeten zijn? Als je de penaltyreeks van gister vergelijkt met die tegen Utrecht  rest 1 vraag: waarom Mannes en geen Peersman? Die pennel van Barto daarna was volstrekt kansloos met zo'n keeper. Zonde zonde
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 03, 2017, 08:21:08
Ging trots op bed.
Maar na een nachtje slapen en de krant erbij komt de teleurstelling echt.
Zoonlief zei al....ik had zoon graag naar de kuip gewild.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 03, 2017, 08:27:28
Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2017, 04:56:41

Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien de 2e helft en in de verlenging????
schot van hoefdraad dus gemist?

En de actie waar van Eijden rood bij kreeg?
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op maart 03, 2017, 08:31:36
Tja zo dichtbij de finale. Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen. Jammer want dit maak je voorlopig niet meer mee. In ieder geval kunnen we er trots op zijn dat we zo ver zijn gekomen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op maart 03, 2017, 09:01:07
Natuurlijk hebben we een mooi bekertoernooi gehad, maar als je er zo dichtbij bent... ;( Nu is de Kuip op 30-4 een troosteloze bende. Wij hadden daar kunnen, misschien wel moeten, staan... Al met al overheerst hier uiteraard ook de trots!

Naast de complimenten aan onze spelers, bij deze ook aan onze aanhang! Wát een fan-tas-ti-sche sfeer! Genoten! Nu n paar dagen bijkomen en m'n stembanden aan laten sterken...
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op maart 03, 2017, 09:04:21
Ongelofelijk veel trots, zover komen in een bekertoernooi met deze tegenstanders. Helaas ben ik deze niet snel kwijt ben ik bang.

Had wel de indruk dat sommige jongens er wel heel snel doorheen zaten, halverwege de 2e helft liepen er al een paar met de tong op de schoenen.

Trouwens een dikke pluim voor Nienhuis, beste wedstrijd gekeept. Iedereen in NL heeft het over Krul, ok stopt de beslissende maar uiteindelijk net zoveel als Nienhuis.

Titel: Re: Beker
Bericht door: reisbureau op maart 03, 2017, 09:15:48
Voor het eerst een Kater met een afdronk van trots.
Als we alle euforie lezen, foto's bekijken en verslagen doorlezen krijg ik de indruk dat AZ heeft gestunt tegen Cambuur.
Bijzonder en bizar maar waar.
Wat waren we dichtbij.
8P :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 09:18:41
Hier ook zeker trots  |:) maar denkende aan Schilder & Mannes borrelt toch een boosheid op

Dat is (op het verlies na) waar ik het meeste mee zit; Hoe kun je zo een penalty nemen als je weet dat AZ op achterstand staat en met 1 extra rake penal helemaal geknakt zou zijn. Het psychologische voordeel kwam steeds meer bij AZ te liggen en bam... Weg droom! Waar was o.a Monteiro in de lijst? Bewezen met druk om te kunnen gaan

Verder trots op onze club, onze supporters en het feit dat we echt wel mee kunnen met de subtop ED. Maar iedere wedstrijd deze beleving zie ik nou ook weer niet gebeuren...

Ik had het heel erg te doen met Barto, Deed me wat denken aan het interview met de Liwwadder
''Misschien dat het ooit nog komt maar ik maak het niet meer mee''
Die pijn voor de camera raakte me diep

Ik zie ons ook nog wel verliezen zondag; Niet om kwaliteit maar ons verdriet, Zit ze allen diep

TROTS
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op maart 03, 2017, 09:19:28
Even los van hoe klote het is als je zo dichtbij bent, alles heeft in het bekertoernooi meegezeten tot aan de penaltyserie in Alkmaar. Dat AZ niet scoorde was een godswonder, mede door een fantastische Nienhuis ook. Dat was in Utrecht ook al zo.
Uiteindelijk doe je dit jezelf aan, 3 strafschoppen missen is gewoon teveel.
Ik hoop dat de boys het zondag op kunnen brengen, dit was een slijtageslag. Zowel fysiek als mentaal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 09:19:46
Zinderende strijd  waarin ik Nienhuis als absolute uitblinker bij Cambuur heb gezien.
Het plan leek zo goed te slagen want na 29 minuten begonnen de spelers van AZ onrustig te worden en op elkaar te schelden en het thuis publiek begon zich ook tegen hun club te keren.
Door de onzorgvuldigheid in passing van onze helden, waren wij niet in staat meer druk op hun verdediging te krijgen.
Daarbij moet ik wel stellen dat ik Hoefdraad wederom 2 assists en 1 goed schot het zien afleveren maar weigerde met Monteiro druk te zetten bij balverlies.
En zoals ik de wedstrijd heb gezien hebben wij het niet binnen de 90 minuten kunnen afmaken vanwege gebrek aan nauwkeurigheid in passing en onnodig balverlies voorin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 03, 2017, 09:35:59
En dan dat prachtige spandoek.
Met zijn allen naar de kuip werd heel snel na de wedstrijd omgetoverd tot met zijn allen aan de zuip.
Hoe bedenk je het....
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op maart 03, 2017, 09:38:19
Las trouwens dat er nog gemept is met supporters onderling?
Of is dat niet waar?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op maart 03, 2017, 09:52:29
Citaat van: speculeter op maart 03, 2017, 09:35:59
En dan dat prachtige spandoek.
Met zijn allen naar de kuip werd heel snel na de wedstrijd omgetoverd tot met zijn allen aan de zuip.
Hoe bedenk je het....

_O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 03, 2017, 09:58:22
Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op maart 03, 2017, 10:06:38
Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 09:58:22
Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.

Op die manier wél onterecht, maar gezien al die kansen hadden we natuurlijk na 90 minuten al klaar moeten zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2017, 10:21:34
Gewoon weer twee keer zwaar genaaid tegen Utrecht en AZ eigenlijk. Deed, naast de tegenstanders, terugdenken aan het laatste jaar in de eredivisie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 03, 2017, 10:34:00
Citaat van: michello op maart 03, 2017, 10:06:38
Op die manier wél onterecht, maar gezien al die kansen hadden we natuurlijk na 90 minuten al klaar moeten zijn.

Dat is wat ik bedoel, natuurlijk hadden we al 2 of 3-0 achter kunnen staan, maar mede dank zij Nienhuis was dat niet zo. Maar zou je dan in de 90ste minuut verliezen terwijl er duidelijk een overtreding wordt gemaakt was heel zuur geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 03, 2017, 11:30:25
Citaat van: zeewolde op maart 02, 2017, 23:39:16
Foeke de naaier ook nog lachen naar die Krul :(

zag je hem?
ik was al opgefokt maar deze lul is na bijker de 2e persona non grata voor mij.
:(
:rodekaart
jezelf nooit meer noemen in verband met cambuur droplul.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op maart 03, 2017, 11:35:27
Citaat van: De Gast op maart 03, 2017, 08:13:37
waarom Mannes en geen Peersman?

inderdaad,peersman had veruit de koelste en mooiste tegen utrecht.
het zal met zelfvertrouwen te maken hebben denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op maart 03, 2017, 11:58:25
T was een spannende wedstrijd.  De penalty's zijn een loterij. Dat kan echt alle kanten uitgaan. Helaas verloren we daarop. Je moet een beetje geluk hebben daarmee. T zure is dat je echt maar een kleine stap verwijderd was van de finale. Maar goed. We kunnen wel met opgeheven hoofd terugkijken op een mooi beker avontuur :). Volgend jaar nieuwe kansen nu volledig weer richten op de competitie want we mutten de playoffs halen.  |:). Ik ben trots op mijn cluppie cambuur. Hoe dan ook  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:13:57
Jammer, sneu, zo dichtbij, klote. Er is echter maar 1 gevoel wat overheerst en dat is TROTS!
Titel: Re: Beker
Bericht door: waldkip op maart 03, 2017, 12:23:51
Gestreden tot de laatste seconde _O_
Nienhuis  :thumbsup
Barto :thumbsup
12e man  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 12:36:32
Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 09:58:22
Ik was wel blij met de videoref. Als AZ zo had gewonnen dan was dat zwaar onterecht geweest.

klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op maart 03, 2017, 12:47:53
Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 12:36:32
klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren

Inderdaad, Ik zat naast het uitvak en had gelijk door dat er een overtreding op Nienhuis werd gemaakt. Het was zo opzichtig!
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op maart 03, 2017, 12:51:55
Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

Wat een kneusje ook. Ten eerste ziet hij Barto niet tegen die deur schoppen want hij staat bij die andere deur. Daarop loopt hij, als Martijn Barto net een schone onderbroek aan het aantrekken is, richting de kleedkamers om iets te roepen net op het moment dat Sipke daar loopt? En dan loopt Sipke weg en als hij op veilige afstand is (Sipke heeft geen lange armen maar radius van 5 meter heeft deze 'beveiliger' toch zeker in acht genomen) zegt hij: "loop maar weg" lachen altijd dit soort gasten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:55:44
Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:56:30
Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 12:36:32
klopt wel net als in utrecht maar ik vind dat scheidsrechters zulke dingen zelf moeten zien en
de grensrechter ook die stond nota bene in de rechte lijn. als ze er dan niks mee doen
dan moeten ze hun spullen inleveren

Triest idd dat dit zowel scheids als grens ontgaat. Triest...
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 13:15:23
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:55:44
Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....

wat een idioot ju och och och
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op maart 03, 2017, 13:25:56
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:56:30
Triest idd dat dit zowel scheids als grens ontgaat. Triest...
Het zou mij niet verbazen dat ze al twijfelden, maar dat ze door lieten gaan omdat de videoscheids er nog was. Misschien had hij zonder videoscheids wél direct gefloten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:31:44
Citaat van: speculeter op maart 03, 2017, 09:38:19
Las trouwens dat er nog gemept is met supporters onderling?
Of is dat niet waar?

Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 13:43:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:31:44
Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
Ook na afloop van de penals, Uitkomst; Idem dito
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:57:53
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 14:19:54
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:55:44
Man man man, lekker professioneel, gelijk gaan schelden....
Dat soort "lullen" met stropdassen behoren door de club ontslagen te worden, want het chronische gebrek aan sociale vaardigheden en hun primaire reactie past niet bij een club als AZ.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 14:23:00
Citaat van: Vlampiep op maart 03, 2017, 14:19:54
past niet bij een club als AZ.

Of misschien juist wel :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op maart 03, 2017, 14:24:57
Citaat van: hobbes op maart 03, 2017, 11:33:25
http://www.voetbalinside.nl/item/34860/

Dat krijg je als voetbal een bedrijf wordt en je niet meer begrijpt dat voetbal emotie is. Wat een sukkel met zijn oordopje.

En nog zo'n vieze haatbaard erbij ook.  :R :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 03, 2017, 14:25:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 13:31:44
Na het doelpunt van AZ in de laatste minuut vielen er wat klappen vlak naast het uitvak aan de linkerkant, was ook zo over.
buiten ook nog wat heibel met politie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 14:28:56
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2017, 14:49:42
De bekercampagne is trouwens wel een ideale voorbereiding geweest op de play-offs: Onder veel druk tegen zware tegenstanders gespeeld en de wetenschap opgedaan dat je gewoon kunt winnen van eredivisieclubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 14:55:21
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 15:10:43
SUPPORTERS WAREN FANTASTISCH  |:) :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 15:21:47
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 15:22:10
Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 15:10:43
SUPPORTERS WAREN FANTASTISCH  |:) :thumbsup
Het was niet voor niets dat er op tv werd gezegd; Cambuur heeft het stadion overgenomen.
Een wat oudere Westfries verklaarde echt met tranen in zijn ogen dat hij genoot van de Cambuur aanhang. Later viel hij bijna van zijn stoel van het lachen toen bijna de hele hoofdtribune ging staan bij; ga staan als je voor Cambuur bent.
Ik durf wel te stellen dat de geweldige verbale ondersteuning  Cambuur er heeft doorgesleept naar de strafschoppen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oosttribune op maart 03, 2017, 15:28:13
Wat ben ik verdomde trots op ons clubje, geen woorden voor!!

Die finale sla ik even over in een half volle kuip

kunnen wij dezelfde dag niet tegen Sparta spelen, de kleine finale met echte supporters
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2017, 15:30:12
Citaat van: Oosttribune op maart 03, 2017, 15:28:13
kunnen wij dezelfde dag niet tegen Sparta spelen, de kleine finale met echte supporters

Geweldig idee  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op maart 03, 2017, 15:31:13
Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 14:25:37
buiten ook nog wat heibel met politie

Daar heb ik me wel aan gestoord. Er slaan een aantal supporters tegen de hekken. En gelijk linie ME met honden. :zucht

Als ze iedereen door hadden laten lopen was er niets aan de hand.
Titel: Re: Beker
Bericht door: El Ma-kri-niii op maart 03, 2017, 15:35:23
Citaat van: Collingwood op maart 03, 2017, 14:49:42
De bekercampagne is trouwens wel een ideale voorbereiding geweest op de play-offs: Onder veel druk tegen zware tegenstanders gespeeld en de wetenschap opgedaan dat je gewoon kunt winnen van eredivisieclubs.
Inderdaad. En een voorbereiding die bovendien nog zo'n drie a vier ton oplevert.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op maart 03, 2017, 15:48:32
Citaat van: Galdiano op maart 03, 2017, 15:31:13
Daar heb ik me wel aan gestoord. Er slaan een aantal supporters tegen de hekken. En gelijk linie ME met honden. :zucht

Als ze iedereen door hadden laten lopen was er niets aan de hand.
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op maart 03, 2017, 16:01:44
Snapte echt niet wat de ME daar deed, honden alles erbij. Sfeer was er helemaal niet naar, volgens mij was er niks aan de hand.
Puur uitlokken, mooi dat niemand zich liet verleiden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 16:23:14
Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 15:48:32
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?

Klopt, er was 1 iemand die rammelde wat aan de hekken en die werd gelijk door zo'n agressief mannetje hardhandig aangepakt. En ja, dan slaat de vlam natuurlijk in de pan. Het bleef bij wat schermutselingen, maar blijf erbij dat dit gewoon veroorzaakt werd door zo'n agressief mannetje in uniform.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op maart 03, 2017, 16:31:25
Weet iemand ook wat die halve finale financieel heeft opgeleverd voor de club?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op maart 03, 2017, 16:36:23
Citaat van: CamLeeuw op maart 03, 2017, 16:31:25
Weet iemand ook wat die halve finale financieel heeft opgeleverd voor de club?

In ieder geval geen finale helaas... ;(

Overigens: wat een ophef over iets wat het woord 'schermutselingen' niet eens mag dragen. Vroeg me nog wel ff af hoe het was gelopen wanneer er zoveel uitsupporters op ónze tribunes hadden gezeten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2017, 16:45:10
Volgens Sipke kwam Mannes er trouwens niet per se in voor de penalty maar omdat Steenvoorden echt niet meer verder kon. Die zal dan zondag ook wel niet spelen, en met El Baad natuurlijk een prima vervanger.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op maart 03, 2017, 17:03:11
Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 15:48:32
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?

Wel tegen meerdere supporters, stonden in de 'verkeerde' hoek. Heel kinderachtig van de ME hebben zeker al een tijdje niet geslagen met hun stokkies, tokkies.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op maart 03, 2017, 17:04:05
Citaat van: Bolle op maart 03, 2017, 16:36:23
In ieder geval geen finale helaas... ;(

Overigens: wat een ophef over iets wat het woord 'schermutselingen' niet eens mag dragen. Vroeg me nog wel ff af hoe het was gelopen wanneer er zoveel uitsupporters op ónze tribunes hadden gezeten.

Dat had finaal uit de hand gelopen kan ik je vertellen, zeker als we hadden verloren en hun zouden juichen als gekken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 18:03:20
Citaat van: ChantiSCC op maart 03, 2017, 17:04:05
Dat had finaal uit de hand gelopen kan ik je vertellen, zeker als we hadden verloren en hun zouden juichen als gekken.
Wat dat betreft had ik het best leuk tussen die AZ lieden, ieder voor zijn club, maar wij konden ongehinderd juichen en zuchten. Wat mij bij direct bij binnen komst opviel was de relaxte sfeer, niets geen dreiging of intimidatie en zag toch veel AZ aanhangers genieten van het zingen van de Cambuur supporters. Omgekeerd was dat in ons stadion inderdaad zeker anders gelopen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op maart 03, 2017, 18:21:24
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 16:23:14
Klopt, er was 1 iemand die rammelde wat aan de hekken en die werd gelijk door zo'n agressief mannetje hardhandig aangepakt. En ja, dan slaat de vlam natuurlijk in de pan. Het bleef bij wat schermutselingen, maar blijf erbij dat dit gewoon veroorzaakt werd door zo'n agressief mannetje in uniform.

Doe. Normaal.

Geldt voor zowel die politiegast als die persoon die zo nodig aan het hek moest rammelen.

Dat aftellen ook van een 'groep' die tegenover de politie stond. Deed me denken aan een of ander filmpje van supporters van Roda (dacht ik) die bij een dicht hek stonden en ook gingen aftellen. Toen ging het hek open..... en wat moet je dan? Want stiekem is het een beetje stoerdoenerij al dat geintimideer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op maart 03, 2017, 18:49:38
Trouwens, nog nooit zo lang in een stadion gezeten. Ik zat bij de eerste clustergroep. 19:00 al in stadion tot ongeveer 23:15/ 23:30 bijna 4,5 uur in totaal.. Dat zijn 3 wedstrijden van 90 minuten :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 18:53:54
idd gaat nergens over. :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 19:17:57
Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O
Titel: Re: Beker
Bericht door: gewoon een fan op maart 03, 2017, 19:20:28
RESPECT
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 19:38:12
Citaat van: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 19:17:57
Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O
Een knappe wedstrijd gespeeld en direct weer een grote bek in plaats van gepaste bescheidenheid.
Nog erger is dat ze die omkoal in studio sport al weer een penalty killer noemen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op maart 03, 2017, 19:38:39
Citaat van: Drumfather SCC op maart 03, 2017, 19:17:57
Als je de foto's op de site van Dijks bekijkt dan waren alle pingels er in gegaan (mits normaal genomen)
Die opgehemelde sneu-neus van een Krul kan er geen ene reet van joh...
En maar uit de hoogte doen; Barto afgeleid dus Cambuur er uit geknikkerd
:O

Barto had sowieso gemist.. hij wou 'm hard en laag in de hoek. Als deze keeper de goeie hoek kiest heeft ie 'm sowieso.

Nee maar even bij Bakker en Streek in de leer..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 03, 2017, 20:58:19
Ik ben enorm trots op Cambuur en ben ook enorm trots om supporter van Cambuur te zijn en bij deze club te horen . Ik ga helemaal niemand iets verwijten en heb 1 van de mooiste avonden van mijn leven gehad . Vandaag was een hele moeilijke dag maar nu komt er toch langzaam een gevoel van enorme trots..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op maart 03, 2017, 21:05:06
Klopt Bin trots op de spelers en de club en natuurlijk TROTS op de geweldige supporters en nu zondag knallen mannen in goesbeek.
Wat hebben we een mooi clubje en jij krijgt er steeds meer vrienden bij en dat is ook top :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 21:19:26
Citaat van: De Gast op maart 03, 2017, 19:38:39
Barto had sowieso gemist.. hij wou 'm hard en laag in de hoek. Als deze keeper de goeie hoek kiest heeft ie 'm sowieso.

Nee maar even bij Bakker en Streek in de leer..
Je vergeet Schilder en Mannes te noemen, want Barto wist de bal tenminste nog tussen de palen te krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 21:28:07
Citaat van: sunderland op maart 03, 2017, 20:58:19
Ik ben enorm trots op Cambuur en ben ook enorm trots om supporter van Cambuur te zijn en bij deze club te horen . Ik ga helemaal niemand iets verwijten en heb 1 van de mooiste avonden van mijn leven gehad . Vandaag was een hele moeilijke dag maar nu komt er toch langzaam een gevoel van enorme trots..
Mooi hè, deel uit te kunnen maken van zo'n mooie club met een fantastische aanhang.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 03, 2017, 21:53:24
Voor wat het waard is : gemiddelde marktwaarde basiself AZ 2,56 mln  vs Cambuur 334 dzd (bron:transfermarkt).

Het kan helemaal niet dat je zulke wedstrijden wint en toch lukte bijna voor de derde keer. Zoveel ervaring opgedaan voor straks in de nacompetitie en zoveel goede publiciteit gehad.
De club leeft weer.

Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op maart 03, 2017, 22:33:39
Citaat van: Bankzitter op maart 03, 2017, 21:53:24
Voor wat het waard is : gemiddelde marktwaarde basiself AZ 2,56 mln  vs Cambuur 334 dzd (bron:transfermarkt).

Het kan helemaal niet dat je zulke wedstrijden wint en toch lukte bijna voor de derde keer. Zoveel ervaring opgedaan voor straks in de nacompetitie en zoveel goede publiciteit gehad.
De club leeft weer.
het kan eigenlijk niet eens dat je hiervoor van Ajax en Utreg wint
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op maart 04, 2017, 00:20:47
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:13:57
Jammer, sneu, zo dichtbij, klote. Er is echter maar 1 gevoel wat overheerst en dat is TROTS!
Zeker trots, maar het gevoel dat overheerst is dat ik zo ziek als een hond ben na gisteravond! Wat waren we dichtbij, maar ik neem Cambuur toch niets kwalijk. Cambuur heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op maart 04, 2017, 00:24:07
En vanavond VI gekeken en die achterlijke snor vond die overtreding op Nienhuis GEEN overtreding, wat een lul. En had verwacht dat ze het over de wedstrijd zouden gaan hebben, maar nee hoor! TROTS om supporter van de mooiste club van Nederland te zijn!
Titel: Re: Beker
Bericht door: inie minie op maart 04, 2017, 02:02:35
ach die snor zei toen oek dat  ajax een uutglider had........boeiuh bin er gister weest en ken miin eigen analyse wel make hef ik die snor niet voor nodig laat ze allemaal maar lulle  net zu as die stumpers van  verderop.......

l0l l0l l0l l0l
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 04, 2017, 08:44:44
Citaat van: D.H.Skolten op maart 04, 2017, 00:24:07
En vanavond VI gekeken en die achterlijke snor vond die overtreding op Nienhuis GEEN overtreding, wat een lul. En had verwacht dat ze het over de wedstrijd zouden gaan hebben, maar nee hoor! TROTS om supporter van de mooiste club van Nederland te zijn!
De zeiksnor zijn voetbalverleden bij Cambuur doet zijn objectiviteit vertroebelen als het over de club gaat.
Maar als hij het zo wil zien kan ik best mee leven, want wat een clown in het circus roept neem ik ook niet serieus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Joop op maart 04, 2017, 10:44:01
Ik blijf toch met een rotgevoel zitten. Zo dichtbij kom je misschien nooit meer en het had gekund. Ik hoorde op de radio dat er niet getraind was op penalties. Dit had toch altijd gemoeten. Je weet al een maand van tevoren dat je deze bekerwedstrijd hebt die beslist kan worden door penalties. Deze wedstrijd is een eenmalige kans om in de finale te komen. Je traint 1,5 uur per dag, dan laat je toch een zevental jongens elke dag een kwartiertje op penalties oefenen. Dan zouden er van de 5 zeker 4 in moeten gaan en had je gewonnen. Ik weet wel op de training kun je de situatie van een kolkend stadion niet nabootsen, maar je bent prof en hebt een eenmalige kans, dan bereid je toch alles maximaal voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 04, 2017, 11:10:40
Bakker, Schilder, Barto en vd Streek zijn ervaren nuchtere gasten met een goede traptechniek. Allemaal logische keuzes. Krul heeft gewoon al veel vaker in zo'n situatie gestaan.

We moeten promoveren en doorgroeien willen we vaker stunten tegen de gevestige clubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:13:54
Helemaal mee eens. Tuurlijk kun je penalties trainen. De spanning kun je niet trainen maar de vaardigheid wel. Puur amateurisme uit de voetbalwereld. Als we een competitie zouden hebben waar je na elke wedstrijd een strafschoppen serie hebt waar je een extra punt kunt verdienen zou elke club er op trainen en zouden binnen een paar maanden pure specialisten zijn. Pure onzin  dat het niet trainbaar is, nu wordt het niet getraind omdat het te weinig oplevert. Maar voor ons een grote gemiste kans
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 04, 2017, 11:18:12
Lijkt me gewoon trainbaar inderdaad. Gewoon om een vaste trap te ontwikkelen. Inderdaad kun je de atmosfeer niet nabootsen, maar een positiespel op de training is toch ook niet vergelijkbaar met het spelen van een wedstrijd in een vol stadion?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 04, 2017, 11:29:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:13:54
Helemaal mee eens. Tuurlijk kun je penalties trainen. De spanning kun je niet trainen maar de vaardigheid wel. Puur amateurisme uit de voetbalwereld. Als we een competitie zouden hebben waar je na elke wedstrijd een strafschoppen serie hebt waar je een extra punt kunt verdienen zou elke club er op trainen en zouden binnen een paar maanden pure specialisten zijn. Pure onzin  dat het niet trainbaar is, nu wordt het niet getraind omdat het te weinig oplevert. Maar voor ons een grote gemiste kans
Er wordt echt wel tijdens de trainingen aandacht besteed aan traptechniek en het nemen van strafschoppen. Maar er wordt niet specifiek op getraind en is ook niet zinvol.
Spelers die van zichzelf weten dat het nemen van strafschoppen niet hun specialiteit is, oefenen dit toch wel tijdens voor of na de training en dat gebeurd ook bij ons voldoende.
Je wilt toch niet beweren dat Schilder en Barto  nooit op strafschoppen oefenen, maar deze geven zelf al aan dat zij hierin geen specialisten zijn, maar nemen wel hun verantwoording om ze te nemen.
De druk die op dat moment op de speler staat vanwege de grote belangen en de vermoeidheid en de kolkende entourage is niet na te bootsen en doet veel met sommige spelers. De enige die hier absoluut geen last van heeft is Bakker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:31:02
Exact. Er zijn ook onderzoeken naar gedaan. Volgens mij is en bal hoog in de hoek onhoudbaar. Dat is trainbaar op nauwkeurigheid en vastheid. En dat train je natuurlijk niet door elke training drie penalties te nemen.  Dat moet je serieus Aanpakken
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op maart 04, 2017, 11:34:29
Penalty's nemen is trainbaar, behalve de spanning op dat moment.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:35:27
Bakker is het voorbeeld van trainbaarheid. En het heeft niets te maken met traptechniek. Het is een specifieke vaardigheid. Strafworpen bij handbal, basketbal korfbal. De service bij tennis tafeltennis volleybal. Alle.aal trainbaar zaken. En een goed getrainde vaardigheid is stabieler en robuuster onder vermoeidheid en spanning, daar draait training geven juist om.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op maart 04, 2017, 11:37:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:35:27
Bakker is het voorbeeld van trainbaarheid. En het heeft niets te maken met traptechniek. Het is een specifieke vaardigheid. Strafworpen bij handbal, basketbal korfbal. De service bij tennis tafeltennis volleybal. Alle.aal trainbaar zaken. En een goed getrainde vaardigheid is stabieler en robuuster onder vermoeidheid en spanning, daar draait training geven juist om.

Juist!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:41:29
Spanning is misschien moelijk na te bootsen maar vermoeidheid heel gemakkelijk. En vermoeidheid heeft ongeveer dezelfde uitwerking: vermindering van de motorische controle en coordinatie.  Dit wordt in andere sporten juist vaak toegepast. Eerst heel vermoeid maken  en dan kijken  wat van de vaardigheid overblijft. Er zijn in de sport nog veel meer methodieken om dit te trainen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op maart 04, 2017, 12:01:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 11:35:27
Bakker is het voorbeeld van trainbaarheid...

Dat is dus niet zo.. zeg overigens niet dat het niet trainbaar is maar Bakker is daar zeker geen voorbeeld van. Het gaat uiteindelijk om je zenuwen in bedwang houden en Sandor vd Heide noemde Bakker niet voor niets het Ijskonijn. Bakker is een voorbeeld van een zeldzame speler die totaal geen last heeft van strafschopzenuwen. Terugkomend op de trainbaarheid... ik denk dat het vijftal die de strafschoppen namen er op de training zelden eentje missen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 12:14:48
Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 12:01:33
Dat is dus niet zo.. zeg overigens niet dat het niet trainbaar is maar Bakker is daar zeker geen voorbeeld van. Het gaat uiteindelijk om je zenuwen in bedwang houden en Sandor vd Heide noemde Bakker niet voor niets het Ijskonijn. Bakker is een voorbeeld van een zeldzame speler die totaal geen last heeft van strafschopzenuwen. Terugkomend op de trainbaarheid... ik denk dat het vijftal die de strafschoppen namen er op de training zelden eentje missen.
Als ik het goed heb gebruikt bakker de rem in zijn aanloop als moment te om te kijken wat de keeper doet. Dit is een heel duidelijke strategie die je kunt trainen. Dit staat los van  het feit of hij dat heeft gedaan. Bepaalde typen mensen kunnen heel goed op het laatste moment een beslissing nemen zoals bakker, anderen kunnen dat niet. Voor de anderen is de kwaliteit van de plaatsing van belang. Het gaat er niet om of ze geen penalty missen.  Het gaat er om dat ze met een grote precisie de bal in de bovenhoek leggen. Dat kun je heel goed trainer. Maar zoals ik al zei een strafschop komt te weinig voor om het belangrijk te vinden. En het voetbal is ongelofelijk conservatief. Ook de corner is heel goed trainbaar. En we weten allen maar al te goed wat er bij ons van terecht komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op maart 04, 2017, 12:19:16
Natuurlijk moet je een strategie hebben en dit trainen maar de uiteindelijke uitvoering daarvan hangt af van je zenuwen of in elk geval het in bedwang houden daarvan. Dit laatste kun je niet trainen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2017, 12:23:44
Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 12:19:16
Natuurlijk moet je een strategie hebben en dit trainen maar de uiteindelijke uitvoering daarvan hangt af van je zenuwen of in elk geval het in bedwang houden daarvan. Dit laatste kun je niet trainen.

Daar ben ik het helemaal mee eens.  In de sport wordt gewerkt met action type.  Dit gaat over voorkeuren van mensen. Je hebt dus laat beslissers en mensen die alles willen plannen. De eerste zijn de bakkers de tweede hebben een andere strategie nodig. Het grote problemen is dat wij nu al met meer diepgang over de strafschoppen praten dan bij voetbalclubs. En dat is amateurisme. Hoeveel punten te  had PSV niet kunnen hebben met een zekere specialist?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op maart 04, 2017, 12:29:41
Eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 04, 2017, 15:15:32
Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 12:01:33
Dat is dus niet zo.. zeg overigens niet dat het niet trainbaar is maar Bakker is daar zeker geen voorbeeld van. Het gaat uiteindelijk om je zenuwen in bedwang houden en Sandor vd Heide noemde Bakker niet voor niets het Ijskonijn. Bakker is een voorbeeld van een zeldzame speler die totaal geen last heeft van strafschopzenuwen. Terugkomend op de trainbaarheid... ik denk dat het vijftal die de strafschoppen namen er op de training zelden eentje missen.
dat ijskonijn geval is ook zijn grote nadeel.Met meer bravoure had hij subtop kunnen spelen misschien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op maart 04, 2017, 15:48:22
Citaat van: sunderland op maart 04, 2017, 15:15:32
dat ijskonijn geval is ook zijn grote nadeel.Met meer bravoure had hij subtop kunnen spelen misschien

Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op maart 04, 2017, 15:51:44
Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 15:48:22
Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.
en meer lef en durf . Ik weet dat Sandor daar veel mee bezig is geweest
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op maart 04, 2017, 16:29:53
Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 15:48:22
Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.
Maar speelde hij niet bij Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nikjeuh op maart 04, 2017, 16:32:22
Teleurstelling maakt nu echt plaats voor TROTS. Werd vandaag door dkv-ers aangesproken over de prestatie, zelfs van hun kant was er bewondering voor hoe ons team op 't veld toch stand hield.
Nu de blik op Achilles'29. Road to Eredivisie barst nu echt los. Krijg er het zelfde gevoel bij als laatste deel van de competitie 2012/2013. Niets en niemand gaat ons stoppen om te promoveren!
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op maart 04, 2017, 20:01:38
Temper je verwachtingen maar wat.. de bekerstrijd was prachtig maar reken er maar op dat de PO nog moeilijker worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op maart 04, 2017, 22:30:34
Mooi stukje Cambuur promotie die halve finale. "Onze jongens" hebben bewezen het te kunnen. Voor ons de taak, als supporters, om ze te ondersteunen. Vond het dan ook hartverwarmend om te zien dat er, behoorlijk, veel supporters nog naar het Cambuurplein gekomen waren na die vreselijke afloop. Werkt volgens mij beter dan die eeuwige: "het glas is half leeg mentaliteit" welke  hier als een "sluimerend virus" immer rondwaart! Niets en niemand kan ons stoppen!! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2017, 16:47:03
Hebben we nog wat centjes gekregen van de wedstrijd tegen AZ
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op april 01, 2017, 23:45:44
Citaat van: Noordcambuur op april 01, 2017, 16:47:03
Hebben we nog wat centjes gekregen van de wedstrijd tegen AZ

Eerst geld, dan pas Slot!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2017, 16:47:14
Nog meer mensen die hopen dat Krul vreselijk gaat blunderen, en Weghorst rood krijgt straks?
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op april 30, 2017, 17:05:37
Jazekers....hup fietstas!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op april 30, 2017, 18:18:42
Tigha mag (net als Rusnak) de winnende wel maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op april 30, 2017, 18:43:39
Citaat van: Bankzitter op april 30, 2017, 18:18:42
Tigha mag (net als Rusnak) de winnende wel maken.

Hij mag er zo wel in komen. Buitens van vitesse echt onzichtbaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op april 30, 2017, 18:48:10
Tegen Vitesse hadden wij volgens mij best wel een kans gehad...
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op april 30, 2017, 18:50:40
Tegen Az dan niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op april 30, 2017, 18:54:31
Citaat van: speculeter op april 30, 2017, 18:50:40
Tegen Az dan niet?

Die hadden we dan al uitgeschakeld, als we in de finale hadden gestaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op april 30, 2017, 18:55:51
Ik ben mooi Tottenham Arsenal aan het kijken, baal nog steeds van die penals
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op april 30, 2017, 19:21:09
Ik kan niet naar de bekerfinale kijken. Nog steeds pijnlijk dat met een heel klein beetje meer geluk en koelbloedigheid (bij de strafschoppen) Cambuur in die finale had gestaan. Hoop wel dat Vitesse 'm wint. Het liefst heel onterecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2017, 19:38:48
Karma Tim Krul  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op april 30, 2017, 19:43:24
Lul het 1 goede wedst keept
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op april 30, 2017, 19:56:37
Was een finale van niks, gunde het ze beide niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: JurjenS7 op april 30, 2017, 20:05:33
Kan vd Belt die v Wolfswinkel niet ff binnen hengelen bij promotie   :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op april 30, 2017, 20:13:33
Heerlijk die tranen bij Weghorst en hun publiek  :D
Genoten van die fout van Krul  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op april 30, 2017, 20:15:18
Gerechtigheid
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2017, 20:37:19
Dat we er zo dichtbij waren zullen we nooit vergeten, maar de pleister voor Barto en voor de twaalfde man is toch wel de blunder van Krul na zijn arrogantie tegen ons. En de kop van Weghorst vandaag,  janken as een kien, en tegen ons alles en iedereen schoppen met arrogantie.
Ja....tis toch wel een pleistertje... |:)
En nu naar de play off in een heksenketel  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op april 30, 2017, 20:43:59
Tja we kunnen over het type supporter bij Vitesse vinden wat we willen, maar voor de trouwe Vitesse supporter die nog nooit hun club een prijs hebben zien winnen.. daarom gunde ik het hen wel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op april 30, 2017, 20:57:52
we kenne er wel zwaar over lullen maar wat hevve we er aan promotie vind ik tig
keer belangrijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2017, 21:00:57
Citaat van: denistel op april 30, 2017, 20:57:52
we kenne er wel zwaar over lullen maar wat hevve we er aan promotie vind ik tig
keer belangrijker
Promotie is veel belangrijker idd....
Maar daarom mogen we de deceptie van Krul en co wel prachtig vinden toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op april 30, 2017, 21:46:31
Citaat van: JurjenS7 op april 30, 2017, 20:05:33
Kan vd Belt die v Wolfswinkel niet ff binnen hengelen bij promotie   :proost
ja denk het wel . Wolfswinkel verdient meer dan 11 basis spelers van ons.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op april 30, 2017, 22:11:46
Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2017, 21:00:57
Promotie is veel belangrijker idd....
Maar daarom mogen we de deceptie van Krul en co wel prachtig vinden toch

dat mag maar ik heb er niks meer of minder door.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2017, 22:17:55
Eerste ronde in deze jaargang: Uit tegen Helmond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op augustus 26, 2017, 22:18:26
Helmond uit  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 22:29:54
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 22:17:55
Eerste ronde in deze jaargang: Uit tegen Helmond.
moet kunnen op naar de derde ronde :y |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op augustus 26, 2017, 23:23:27
Niet echt een aansprekende loting. Net nog tegen geoefend en gewonnen maar dat zegt niks. Had toch liever een andere ploeg  geloot. FF lekker een amateur ploegje opzij zetten met een nulletje of 7..Helmond zal ongetwijfeld super gemotiveerd zijn bah!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op augustus 27, 2017, 10:48:32
kost de club al1 maar geld sun ronde :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op augustus 28, 2017, 16:01:43
Wordt gespeeld op dinsdag 19 september om 19.45.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op september 20, 2017, 21:39:14
Je lacht je kapot om het niveau beker wedstrijd de ene na andere prof club vliegt er uit. Geeft wel weer het amateuristisch niveau weer in Nederland
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op september 20, 2017, 21:41:54
Citaat van: Destroyer op september 20, 2017, 21:39:14
Je lacht je kapot om het niveau beker wedstrijd de ene na andere prof club vliegt er uit. Geeft wel weer het amateuristisch niveau weer in Nederland
gebeurt in andere landen ook. Niks nieuws
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op september 20, 2017, 23:12:04
Citaat van: zeewolde op september 20, 2017, 21:41:54
gebeurt in andere landen ook. Niks nieuws
Dat de bekerwinnaar verliest van een 4e klasser (!) van het amateurvoetbal zie je nergens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op september 21, 2017, 06:49:27
Telstar er gewoon uit tegen een amateurclub die 70 minuten met 10 man speelt. Dan kun je beter die schoentjes opbergen en wat anders gaan doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: rudie op september 21, 2017, 08:27:54
Citaat van: Casuals-lwd op september 20, 2017, 23:12:04
Dat de bekerwinnaar verliest van een 4e klasser (!) van het amateurvoetbal zie je nergens.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, volgens VI is Swift een Hoofdklasser, geen 4e klasse.....
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op september 21, 2017, 09:06:52
Je vergist je met swift '64 denk ik. Die speelden 4e klasse afgelopen seizoen. Kampioen geworden, nu 3e klasse.

/Edit. Ah,nu zie ik het. Swift Amsterdam heeft een Zaterdagafdeling, dat is hoofdklasse, en zondag is 4e.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op september 21, 2017, 09:46:25
Hoofdklasse is het 5e niveau, misschien dat ie dat bedoelt
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 21, 2017, 09:52:56
Citaat van: rudie op september 21, 2017, 08:27:54
Je kunt ook overdrijven natuurlijk, volgens VI is Swift een Hoofdklasser, geen 4e klasse.....

Er zit vier klasses verschil tussen
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op september 21, 2017, 11:34:55
Wat mij betreft loten we een amateur club thuis.
Als we dan winnen zitten we alweer bij de laatste 16
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op september 21, 2017, 12:47:57
of DKV. Dan zitten we ook bij de laatste 16.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 21, 2017, 13:09:03
in alle landen zijn er stunts van lagere ploegen toch vorig jaar een in frankrijk ook
en engeland ook altijd genoeg verassingen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op september 21, 2017, 13:43:54
Citaat van: Gasgeve op september 21, 2017, 12:47:57
of DKV. Dan zitten we ook bij de laatste 16.

Ja, dat geldt trouwens ook voor Utrecht en AJax. En AZ thuis is natuurlijk ook lichter dan uit, dus dat zal dan ook wel goed komen!  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2017, 14:09:45
Citaat van: Lore op september 21, 2017, 13:43:54
Ja, dat geldt trouwens ook voor Utrecht en AJax. En AZ thuis is natuurlijk ook lichter dan uit, dus dat zal dan ook wel goed komen!  :devil

Kan weinig fout gaan, ik zie jullie in de kuip |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op september 21, 2017, 14:33:04
Die Rai Vloet was trouwens ook weer lekker bezig  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 21, 2017, 14:45:30
Citaat van: Drumfather SCC op september 21, 2017, 14:33:04
Die Rai Vloet was trouwens ook weer lekker bezig  :_schater

ja scoorde alweer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op september 21, 2017, 14:54:02
Citaat van: denistel op september 21, 2017, 14:45:30
ja scoorde alweer
Doelde eerder op zijn rode kaart, had er in de competitie ook al een keer met rood af gemoeten
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op september 21, 2017, 18:49:49
Als het zo blijft dan vliegt Faber eruit vanavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 21, 2017, 21:27:38
cambuur-achilles denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op september 21, 2017, 22:10:19
Citaat van: denistel op september 21, 2017, 21:27:38
cambuur-achilles denk ik

DKV THUIS  :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op september 21, 2017, 22:27:01
Spannend .... Wie rolt er naast Cambuur uit de koker?
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:28:32
Den Bosch uit.. ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2017, 23:29:24
Citaat van: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:28:32
Den Bosch uit.. ;(

Is goed te doen, vorige keer 0-4
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op september 21, 2017, 23:29:47
Weer zn mooie pot  ;( _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:29:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2017, 23:29:24
Is goed te doen, vorige keer 0-4

Jawel, moet ook wel kunnen.. alleen wéer uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op september 21, 2017, 23:30:12
kutloting maar wel dikke kans op een ronde verder!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op september 21, 2017, 23:30:43
Citaat van: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:28:32
Den Bosch uit.. ;(
met nog 5 ballen hè. Bijna die stinkerds. Jammer
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op september 21, 2017, 23:33:03
Uitwedstrijd is bijna een garantie voor de volgende ronde. Thuis loten was niet gunstig geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op september 21, 2017, 23:33:18
Hoe krijgen ze het toch altijd voor elkaar. ...
Weer uit.
En inderdaad spannend. ..dacht dit word dkv.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op september 21, 2017, 23:34:22
Scheelde niet veel of we hadden de boeren geloot..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2017, 23:35:38
Citaat van: ChantiSCC op september 21, 2017, 23:29:59
Jawel, moet ook wel kunnen.. alleen wéer uit

Voor mij dichterbij dan thuis  8) 8) _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op september 21, 2017, 23:39:14
Saaie loting. Ook totaal niet te doen voor uitsupporters en wederom weer uit...
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 21, 2017, 23:40:24
weer brabant door de week schiet niet op dinsdag waren er 8 met zal nu
niet veel meer worden. al1 daarom is thuis al leuker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op september 22, 2017, 08:57:49
Den Bosch wel en angstgegner voor Cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op september 22, 2017, 09:12:29
Laatste paar jaar iedere keer Den Bosch in de beker voor mijn gevoel.
Ach Den Bosch zouden we gewoon moeten kunnen winnen.

Liever de echt belangrijke potten thuis in de volgende rondes.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op september 22, 2017, 10:27:52
Citaat van: denistel op september 21, 2017, 23:40:24
weer brabant door de week schiet niet op dinsdag waren er 8 met zal nu
niet veel meer worden. al1 daarom is thuis al leuker.

Thuis tegen den bosch op een dinsdagavond loop ik ook niet echt warm voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bolle op september 22, 2017, 10:32:54
Zou mooi zijn wanneer er een actie op touw zou worden gezet om voor een leuk prijsje die kant op te kunnen om iig nog een paar bussen die kant op te krijgen...

Het is herfstvakantie die week...
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op september 22, 2017, 14:50:44
Citaat van: SCC-J op september 22, 2017, 10:27:52
Thuis tegen den bosch op een dinsdagavond loop ik ook niet echt warm voor.

nee maar dan kenne we er wel heen in ieder geval
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 22, 2017, 18:02:06
Wedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 24 oktober om 19.45.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op september 22, 2017, 18:07:21
Vrij nemen van werk woensdag en MET SIEN ALLEN!  :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2017, 21:39:13
In ieder geval geen derby dit seizoen, dkv vliegt er uit tegen Willem II.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2017, 21:41:27
En ook Groningen zit er niet meer in
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 25, 2017, 22:54:40
Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 25, 2017, 23:39:02
Citaat van: PePe op oktober 25, 2017, 22:54:40
Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)

Altijd al geweest pik
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 26, 2017, 12:06:16
Citaat van: hobbes op oktober 25, 2017, 21:41:27
En ook Groningen zit er niet meer in

dkv en grun zitte behoorlijk in zwaar weer hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 26, 2017, 12:07:37
Citaat van: PePe op oktober 25, 2017, 22:54:40
Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)

Huh? Nooit anders geweten! Wat is er veranderd dan?;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 26, 2017, 14:10:42
Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 12:06:16
dkv en grun zitte behoorlijk in zwaar weer hoor.

en wij ook!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 26, 2017, 16:29:07
Citaat van: ChantiSCC op oktober 26, 2017, 14:10:42
en wij ook!
Wij zitten in de volgende bekerronde en de finaciele druk is bij ons een stuk lager dan bij die andere twee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 26, 2017, 17:48:22
Citaat van: ChantiSCC op oktober 26, 2017, 14:10:42
en wij ook!

nou denk daar nog wel wat meer he.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2017, 19:17:36
Citaat van: Vlampiep op oktober 26, 2017, 16:29:07
Wij zitten in de volgende bekerronde en de finaciele druk is bij ons een stuk lager dan bij die andere twee.
deze ronde moeten we met de tegenstander intree inkomsten verdelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2017, 19:19:18
Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 17:48:22
nou denk daar nog wel wat meer he.
nou dat valt wel mee hoor dkv eb grun verkopen veel spelers en leverd hun heel veel miljoenen op.En dat hebben wij weer niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op oktober 26, 2017, 19:21:46
Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2017, 19:19:18
nou dat valt wel mee hoor dkv eb grun verkopen veel spelers en leverd hun heel veel miljoenen op.En dat hebben wij weer niet.
De kosten van DKV en Grun zijn ook nogal wat hoger.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op oktober 26, 2017, 23:19:34
Over een kwartiertje gaan we loten  :ams
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 26, 2017, 23:32:52
Cambuur - GVVV.

Mooi man! Grote kans dat we weer de kwartfinale gaan halen dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 26, 2017, 23:33:13
Lekkere loting!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 26, 2017, 23:33:32
 |:)  |:) mooie loting!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 26, 2017, 23:34:59
Lui nemen veel supporters mee. Mooi
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op oktober 26, 2017, 23:37:18
Gunstig!  Maar zeker niet onderschatten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op oktober 26, 2017, 23:37:39
Citaat van: sunderland op oktober 26, 2017, 23:34:59
Lui nemen veel supporters mee. Mooi

Dat zou mooi zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op oktober 26, 2017, 23:42:47
Kan zeker minder, thuis en een amateurploeg
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 26, 2017, 23:42:56
Zeker niet onderschatten, lui staan bijna bovenaan in de tweede divisie. Zoveel zal dat qua niveau niet schelen met de meeste teams in de JL.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 26, 2017, 23:43:07
Cambuur loot thuis tegen GVVV uit Veenendaal hun trainer is Niek Oosterlee en oud Cambuur speler Jeremy de Graaf Roy Terschegget en Martin v Eck belangrijke spelers. Op naar de laatste 8 dacht ik zo,
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 26, 2017, 23:49:13
Vorige wedstrijd en uitslag van GVV was: GVVV  -  Kon.HFC      1 - 0
Titel: Re: Beker
Bericht door: dizzhead op oktober 27, 2017, 01:45:25
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer
Ga weg joh, opportunist. Tuurlijk, grote kans, maar dit is echt geen zekerheid.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 27, 2017, 06:03:44
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 26, 2017, 23:33:22
Hopppaaaa kwartfinale alweer

Levensgevaarlijke uitspraak..
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 27, 2017, 07:19:45
uitgaan van je zelf dan moet je de laatste 8 halen maar zekerheden zijn
er niet int voetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 09:06:36
Het zijn bekerwedstrijden en dat zijn voor amateurs een toetje het leverd veel geld op dus ze zullen er vol tegenaan gaan.
En dat zullen de spelers van Cambuur ook moeten doen,ga je op 80% spelen wordt je tegen de amateurs uitgeschakeld.

Maar kom je een ronde verder dan gaat het pas interessant worden wie tref je dan aan en het leverd de club weer heel veel geld op dus vol aan de bak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2017, 09:13:03
Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 09:06:36
Het zijn bekerwedstrijden en dat zijn voor amateurs een toetje het leverd veel geld op dus ze zullen er vol tegenaan gaan.
En dat zullen de spelers van Cambuur ook moeten doen,ga je op 80% spelen wordt je tegen de amateurs uitgeschakeld.

Maar kom je een ronde verder dan gaat het pas interessant worden wie tref je dan aan en het leverd de club weer heel veel geld op dus vol aan de bak.

Als je dan Feyenoord in een uitverkochte kuip treft heb je een leuke recette
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 09:22:24
Citaat van: hobbes op oktober 27, 2017, 09:13:03
Als je dan Feyenoord in een uitverkochte kuip treft heb je een leuke recette
dat bedoel ik nou  :y het leverd de club zoveel geld op + dat je nog een ronde verder komt. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bertbek op oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2017, 09:35:30
Je kan nu weer zo maar een eind komen....
Misschien stunt die andere amateur club wel en treffen we die in de volgende ronde thuis.
Dan hoef je daarna nog maar een wedstrijd te winnen voor je in de kuip bent.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2017, 09:38:07
Eerste deze ronde maar overleven...
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2017, 09:44:53
Citaat van: Bernardo op oktober 27, 2017, 09:38:07
Eerste deze ronde maar overleven...

Klopt, op dit moment moeten we elke wedstrijd per keer gaan bekijken. Maar goed de beker heeft vorig jaar ook voor een boost gezorgd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2017, 09:46:23
Citaat van: Bertbek op oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)

Precies mijn gedachte, eerst deze ronde maar "even" doorkomen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op oktober 27, 2017, 10:21:53
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2017, 09:46:23
Precies mijn gedachte, eerst deze ronde maar "even" doorkomen
Eerst thuis maar eens winnen.......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 27, 2017, 10:39:34
Citaat van: Bertbek op oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)

YES, GEWONNEN!!!!!  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 27, 2017, 10:52:38
Vooralsnog zijn de tegenstanders dit seizoen in Leeuwarden nog ongeslagen. Daarnaast houdt het voetbal niet over, kortom; geen 1-2tje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2017, 15:59:28
Dinsdag 19 december om 19.45 wordt de wedstrijd gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2017, 00:18:32
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2017, 15:59:28
Dinsdag 19 december om 19.45 wordt de wedstrijd gespeeld.

Dat worden 4 wedstrijden in 12 dagen dan, pittig zo aan het eind van de eerste helft
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 28, 2017, 08:44:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2017, 00:18:32
Dat worden 4 wedstrijden in 12 dagen dan, pittig zo aan het eind van de eerste helft
als we zo voetballen als gisteren liggen we ook uit de beker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:47:11
Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2017, 12:56:17
Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:47:11
Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.

is dat zo???
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 28, 2017, 15:51:27
Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:47:11
Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.

Had liever uit geloot. Grotere kans op een overwinning momenteel
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 11, 2017, 22:26:52
die lui klagen dat ze maar 400 kaarten kunnen krijgen en met een bus combi
moeten komen?? het die crone dat weer bedacht ? en de kassa,s binne gewoon
open neem ik aan dus laat die lui lekker binnen anders speel je voor 5000 man.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 12, 2017, 08:07:52
Citaat van: denistel op november 11, 2017, 22:26:52
die lui klagen dat ze maar 400 kaarten kunnen krijgen en met een bus combi
moeten komen?? het die crone dat weer bedacht ? en de kassa,s binne gewoon
open neem ik aan dus laat die lui lekker binnen anders speel je voor 5000 man.
Natuurlijk, die lui gewoon lekker naar binnen en kunnen met volst vertrouwen plaats nemen op West, Oost en Zuid.
Het koud water vrees bij Burgemeesters neemt soms wel wat enge vormen aan, want er is totaal geen rivaliteit tussen deze twee clubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 12, 2017, 08:13:31
Geef die lui gewoon lekker de halve Oost tribune. Moet prima kunnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op november 12, 2017, 11:08:07
Gvvv krijgt standaard 400 kaarten en nu zijn de betrokken partijen aan het praten over meer kaarten. Zoals het hoort dus.

Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 12, 2017, 11:17:23
Citaat van: Bernardo op november 12, 2017, 08:13:31
Geef die lui gewoon lekker de halve Oost tribune. Moet prima kunnen.

probleem is natuurlijk dat sk houders hun eigen plaats kunnen kopen.
dat moet je eerst afwachten en ze kunnen dus zeker niet een heel
stuk van oost krijgen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op november 12, 2017, 12:05:45
Ze zeiken over het aantal kaarten, de buscombi, dat ze liever een grote club hadden geloot, dat het een uitwedstrijd is, dat het ver weg is. Ik begin nu een beetje moe van ze te worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 12, 2017, 12:18:23
Citaat van: Viper op november 12, 2017, 12:05:45
Ze zeiken over het aantal kaarten, de buscombi, dat ze liever een grote club hadden geloot, dat het een uitwedstrijd is, dat het ver weg is. Ik begin nu een beetje moe van ze te worden.

Wat dat betreft zouden ze prima in Lwd passen
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 12, 2017, 18:41:38
ik heb er gewoon 1 naast me zitten of staan op noord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op november 13, 2017, 11:33:11
Citaat van: Yellow Army op november 12, 2017, 12:18:23
Wat dat betreft zouden ze prima in Lwd passen
:y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op november 13, 2017, 12:07:30
Citaat van: SCC-J op november 12, 2017, 11:08:07
Gvvv krijgt standaard 400 kaarten en nu zijn de betrokken partijen aan het praten over meer kaarten. Zoals het hoort dus.

Er is hen zelfs meer geboden maar wilde GVVV zelf niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op november 13, 2017, 15:33:06
Straks heb je dat er meer lui van hun zijn dan van ons  :_schater

Als wij zo blijven voetballen mag je blij wezen met 3000 man op de tribune.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 13, 2017, 18:14:48
Citaat van: DayDreamer op november 13, 2017, 15:33:06
Straks heb je dat er meer lui van hun zijn dan van ons  :_schater

Als wij zo blijven voetballen mag je blij wezen met 3000 man op de tribune.

Ik zeg prima nabootsing van een uitwedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 13, 2017, 18:36:55
Citaat van: Yellow Army op november 13, 2017, 18:14:48
Ik zeg prima nabootsing van een uitwedstrijd

verwacht toch 5000 of meer |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 13, 2017, 18:44:40
Citaat van: denistel op november 13, 2017, 18:36:55
verwacht toch 5000 of meer |:)

Shit, dan gaan we verliezen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op november 13, 2017, 21:11:20
Hopelijk krijgen die lui meer kaarten dan.

Een amateurclub neemt gwn meer uitsupporters mee dan menig JL club die hier komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 14, 2017, 12:14:27
enige probleem blijft dat wij nergens in het stadion een stuk hebben waar we zo maar 1000
supporters neer kunnen zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op november 16, 2017, 19:42:23
Goed nieuws! We hebben groen licht gekregen voor 200 extra kaarten voor het bekerduel met @SCCambuurLwd! Er kunnen dus 600 supporters naar Leeuwarden! ??⚪️ #ForzaGVVV #camgvv

Kwam ik tegen op het twitteraccount van GVVV .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 21:51:50
Omdat ik dichter bij Veenendaal woon dan Leeuwarden?  :_schater :_schater


Beste supporter,
Wij hebben van de verkoopadministratie van Cambuur vernomen dat u kaartjes bij Cambuur heeft aangeschaft voor ons bekerduel op dinsdag 19 december. Vooropgesteld: wij willen u langs deze weg geen enkel verwijt maken dat u kaarten bij de bezoekende club uit Leeuwarden heeft besteld. U heeft slim gebruikgemaakt van de vrije verkoop van Cambuur.

Wij stellen het echter bijzonder op prijs als alle G.V.V.V.-supporters zich in dezelfde vakken bevinden, en niet verdeeld over het Cambuur-Stadion. Wat is er nou leuker om samen met je clubgenoten G.V.V.V. naar een nieuwe stunt in het landelijke bekertoernooi te steunen? Om die reden doen we u een kosteloos en een met Cambuur afgestemd aanbod.

G.V.V.V. biedt u de mogelijkheid om uw zitplaats in het Cambuur-stadion gratis om te ruilen voor een zitplaats in het familievak dat bestemd is voor G.V.V.V. (vak 22). Ook met deze kaart in ons familievak mag u op eigen gelegenheid naar Leeuwarden afreizen en uw tijd geheel vrij indelen. Zo zit u wel met alle G.V.V.V.'ers in hetzelfde vak.

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Morgen kunt u van 19.30 uur tot 20.30 uur uw kaart al omruilen in het clubhuis. Bent u morgenavond bezet? Maak dan een afspraak via beker@gvvv.nl.

Informatie over de toegang tot het Cambuur-stadion volgt op een later moment.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 05, 2017, 22:05:05
He he zit jij eindelijk op een plek waar je hoort als je uit Apeldoorn komt.... in het uitvak :_schater
Gelukkig ligt Delfzijl de andere kant op  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 05, 2017, 22:06:38
Wel grappig dat ze het hebben over het creeëren van een eenheid terwijl gesuggereerd word om in Vak 22 te zitten wat toch wel ver weg ligt van het uitvak met de andere 300 GVVV supporters.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 22:10:34
Citaat van: Casuals-lwd op december 05, 2017, 22:06:38
Wel grappig dat ze het hebben over het creeëren van een eenheid terwijl gesuggereerd word om in Vak 22 te zitten wat toch wel ver weg ligt van het uitvak met de andere 300 GVVV supporters.

Hum, dan gaan ze waarschijnlijk 16 en 17 én 22 gebruiken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 22:11:38
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 05, 2017, 22:05:05
He he zit jij eindelijk op een plek waar je hoort als je uit Apeldoorn komt.... in het uitvak :_schater

Klopt de meeste uitvakken zijn dichterbij voor mij dan Leeuwarden  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 05, 2017, 22:41:40
Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 23:33:32
Citaat van: Yellow Army op december 05, 2017, 22:41:40
Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??
Wel vreemd inderdaad, vooral omdat ik mijn plaats van mijn sk heb gekocht. En ze dus wisten dat ik niet een GVVV-hooligan was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 06, 2017, 09:16:50
Citaat van: Yellow Army op december 05, 2017, 22:41:40
Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??

Ik ben benieuwd hoe dit zit in verband met de privacy wetgeving.. Iemand hier juridisch wat onderlegd?

Wordt er bij het aanvragen van een sk expliciet aangegeven dat je gegevens gedeeld mogen worden met derde partijen? Of geef je daar op andere wijze toestemming voor?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 06, 2017, 13:14:19
hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 06, 2017, 16:31:49
Citaat van: denistel op december 06, 2017, 13:14:19
hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.

Erg knullig idd, maar het gaat me meer om het feit dat je persoonsgegevens als sk houder zomaar opvraagbaar zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 06, 2017, 17:24:27
Citaat van: denistel op december 06, 2017, 13:14:19
hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.

Fout.....fout.........Fouten in de kaartverkoop bij Cambuur zou ik meer traditie willen noemen!  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 06, 2017, 17:55:33
Citaat van: Lore op december 06, 2017, 17:24:27
Fout.....fout.........Fouten in de kaartverkoop bij Cambuur zou ik meer traditie willen noemen!  :proost

haha nou is de laatste jaren weinig mis mee althans bij mij. maar is toch raar
dat hij zo,n verzoek krijgt omdat ze bij de kaartverkoop kunnen zien dat hij]
een sk heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 19:45:19
Niet te druk om maken ,,,,die Kuzman sjoemelt overal mee kijk maar naar de stand van de pool  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 22:08:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 19:45:19
Niet te druk om maken ,,,,die Kuzman sjoemelt overal mee kijk maar naar de stand van de pool  :devil

Vorig seizoen  inderdaad, dit jaar lukt het sjoemelen maar niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huzumer op december 06, 2017, 22:34:25
Die Kuzman is gewoon fan van GVVV; het werd tijd dat'ie is ontmaskerd!  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 22:48:42
Citaat van: Huzumer op december 06, 2017, 22:34:25
Die Kuzman is gewoon fan van GVVV; het werd tijd dat'ie is ontmaskerd!  :zweep

Shit  :devil :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 06, 2017, 22:58:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 22:48:42
Shit  :devil :devil

U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 23:04:11
Citaat van: Yellow Army op december 06, 2017, 22:58:20
U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld


:D  l8l  :D  Kuzzie Kuzzie Kuzzie .... Gvvv ole olleee
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 23:04:42
Citaat van: Yellow Army op december 06, 2017, 22:58:20
U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld

Nou ja, dan kan ik beter ook alles toegeven.

Ik ben Kooszevenaar, Skolten en jeje ineen en heb een seizoenskaart bij DKV... Maar ik heb de pool eerlijk gewonnen  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 23:06:06
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 23:04:42
Nou ja, dan kan ik beter ook alles toegeven.

Ik ben Kooszevenaar, Skolten en jeje ineen en heb een seizoenskaart bij DKV... Maar ik heb de pool eerlijk gewonnen  :y

En alles is gelogen behalve dat laatste :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 07, 2017, 15:10:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 21:51:50
Omdat ik dichter bij Veenendaal woon dan Leeuwarden?  :_schater :_schater


Beste supporter,
Wij hebben van de verkoopadministratie van Cambuur vernomen dat u kaartjes bij Cambuur heeft aangeschaft voor ons bekerduel op dinsdag 19 december. Vooropgesteld: wij willen u langs deze weg geen enkel verwijt maken dat u kaarten bij de bezoekende club uit Leeuwarden heeft besteld. U heeft slim gebruikgemaakt van de vrije verkoop van Cambuur.

Wij stellen het echter bijzonder op prijs als alle G.V.V.V.-supporters zich in dezelfde vakken bevinden, en niet verdeeld over het Cambuur-Stadion. Wat is er nou leuker om samen met je clubgenoten G.V.V.V. naar een nieuwe stunt in het landelijke bekertoernooi te steunen? Om die reden doen we u een kosteloos en een met Cambuur afgestemd aanbod.

G.V.V.V. biedt u de mogelijkheid om uw zitplaats in het Cambuur-stadion gratis om te ruilen voor een zitplaats in het familievak dat bestemd is voor G.V.V.V. (vak 22). Ook met deze kaart in ons familievak mag u op eigen gelegenheid naar Leeuwarden afreizen en uw tijd geheel vrij indelen. Zo zit u wel met alle G.V.V.V.'ers in hetzelfde vak.

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Morgen kunt u van 19.30 uur tot 20.30 uur uw kaart al omruilen in het clubhuis. Bent u morgenavond bezet? Maak dan een afspraak via beker@gvvv.nl.

Informatie over de toegang tot het Cambuur-stadion volgt op een later moment.


Ik kreeg hem ook, wilde er nog wel even een bericht achteraan sturen want voor je het weet krijgt iedereen hier mails van de vriendenloterij. (Is dat al niet eens gebeurd?)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 07, 2017, 19:43:41
Dacht dat je maar tot 4 december je eigen plekje kon kopen voor deze wedstrijd
Maar vandaag kaartje gekocht en kon nog steeds
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 07, 2017, 20:13:22
Citaat van: speculeter op december 07, 2017, 19:43:41
Dacht dat je maar tot 4 december je eigen plekje kon kopen voor deze wedstrijd
Maar vandaag kaartje gekocht en kon nog steeds
Stond laatst ergens dat het verlengd was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 07, 2017, 21:49:51
ja kan tot maandag 11 dec
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 13, 2017, 00:40:34
Nog maar 4675 kaarten verkocht.. Als ik de online kaartverkoop moet geloven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 13, 2017, 07:56:25
Citaat van: Casuals-lwd op december 13, 2017, 00:40:34
Nog maar 4675 kaarten verkocht.. Als ik de online kaartverkoop moet geloven.

Maar? Ik vind dat eerlijk gezegd best wel veel, voor een doordeweekse avond, tegen amateur, in het hart van de winter!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 13, 2017, 14:48:25
nou idd en we spelen vrijdag eerst oek nog thuis. alles boven de 5000 tegen
gvvv is met nomen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2017, 13:33:45
Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
niet raar wel heel aanvallend :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 16, 2017, 13:37:00
Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2017, 13:33:45
niet raar wel heel aanvallend :thumbsup

Denk dat er anders tegen ultradefensieve amateurs (verwacht ten minste niet dat die lekker op de aanval gaan spelen) geen doorkomen aan is.

Overigens denk ik dat dit ook best zou kunnen tegen sterkere tegenstanders, met één of twee aanpassingen (Van Wermeskerken of Peersman op linksback, plus een echte 6 en dan kiezen tussen Schils en Smeets).
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 16, 2017, 19:41:40
Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:37:00
Denk dat er anders tegen ultradefensieve amateurs (verwacht ten minste niet dat die lekker op de aanval gaan spelen) geen doorkomen aan is.

Overigens denk ik dat dit ook best zou kunnen tegen sterkere tegenstanders, met één of twee aanpassingen (Van Wermeskerken of Peersman op linksback, plus een echte 6 en dan kiezen tussen Schils en Smeets).
Zou zelf Schilder op 6 zetten, Peersman/vd laan in centrum
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 16, 2017, 20:50:14
Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
zou wel Peersman opstellen want die kan heel goed verdedigend koppen vooral met tegencorners :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 16, 2017, 22:21:37
Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.

barto en peersman staan als 1e op papier he.

gvvv zal denk ik niet ultra verdedigend spelen hoor.die hebben
een knappe ploeg hoor. Jeremy de graaf vandaag scoort en lamoughi oek
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2017, 23:27:45
Hebben we nog lang niet gewonnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 16, 2017, 23:29:40
van Kippersluis had dr gister weinig nocht an
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 17, 2017, 01:10:00
Citaat van: piene hassus op december 16, 2017, 23:29:40
van Kippersluis had dr gister weinig nocht an

zie topic kippersluis :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2017, 21:02:11
Mooi voor de weds, zou mooi zijn dat ons vrienden vooraf eens hun mening geven over de tactiek en opstelling. Graag ook even luisteren naar de trainer zijn idee en daar ook je mening over geven positief of negatief.Zou leuk vinden om eens te lezen van Noord en koos en vrienden over het voetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2017, 22:08:12
Citaat van: sunderland op december 17, 2017, 21:02:11
Mooi voor de weds, zou mooi zijn dat ons vrienden vooraf eens hun mening geven over de tactiek en opstelling. Graag ook even luisteren naar de trainer zijn idee en daar ook je mening over geven positief of negatief.Zou leuk vinden om eens te lezen van Noord en koos en vrienden over het voetbal

1-0 en een ronde verder is goed genoeg seun... :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2017, 22:23:47
En die GVVV supporters maar janken om meer kaarten. Uitvak is niets uitverkocht.  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2017, 22:28:50
Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:23:47
En die GVVV supporters maar janken om meer kaarten. Uitvak is niets uitverkocht.  :zucht

ook lui in vak 22 toch..en 1 in vak 12 |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2017, 22:36:56
Citaat van: denistel op december 17, 2017, 22:28:50
ook lui in vak 22 toch..en 1 in vak 12 |:)

Vanmiddag hoorde ik 375 in uitvak?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2017, 22:51:20
Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:36:56
Vanmiddag hoorde ik 375 in uitvak?

dat is net su veel als alle andere clubs hiervoor bij elkaar respect dus voor die lui
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2017, 00:06:54
Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:36:56
Vanmiddag hoorde ik 375 in uitvak?

De gezinnen mochten toch in vak 22 plaatsnemen? Net als de hooligans uit Apeldoorn en Arnhem
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 18, 2017, 10:38:30
Citaat van: denistel op december 17, 2017, 22:51:20
dat is net su veel als alle andere clubs hiervoor bij elkaar respect dus voor die lui
Leuk dat er van uit GVVV een behoorlijk aantal supporters mee reizen.
Ik denk dat die lui met 10 man achter de bal gaan spelen en dat er voor ons geen doorkomen aan is.
We zullen ze helemaal aan gort moeten spelen met snelle bal combinaties en een snelle goal moeten maken. Zo niet, wordt het een moeizame avond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2017, 11:51:44
Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2017, 12:08:22
Citaat van: Collingwood op december 18, 2017, 11:51:44
Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!

Als sipke smeets en Narshing gespaard heeft voor morgen vind ik dat best goed... maar het zal wel weer redelijke willekeur zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 18, 2017, 12:33:42
Prima opstelling. Lekker aanvallend
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 18, 2017, 12:39:51
Ik heb toch het idee dat Sipke hier op dit forum zit te lezen........ :D
Dit begint er op te lijken.
En nu een beetje vasthouden aan hetzelfde team iedere keer graag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 18, 2017, 12:42:06
Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 12:33:42
Prima opstelling. Lekker aanvallend
Dit is de meest voor de hand liggende opstelling tegen GVVV om een vroege goal te creëren.
Wordt het spel alleen maar aantrekkelijker van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2017, 13:24:29
Ik zou Kippersluis en Vd laan erin zetten maar das ieder zijn keus.Meestal maakt ervaring in dit soort weds het verschil maar zou altijd nog kunnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2017, 13:29:22
Heeft dit seizoen uberhaupt al een spits thuis gescoord? Uniek deze situatie denk ik.

Dan Robertha maar  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 18, 2017, 15:39:35
vd Laan blesseerd toch anne lies?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lwd79 op december 18, 2017, 15:52:02
Citaat van: Collingwood op december 18, 2017, 11:51:44
Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!

Lijkt een prima opstelling. Nog iemand bij de training geweest?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 18, 2017, 16:37:30
Het had een stuk minder gekunt. Goede keuzes als die lui zich ingraven rond de 16.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huzumer op december 18, 2017, 16:54:39
GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 18, 2017, 18:44:30
Citaat van: Huzumer op december 18, 2017, 16:54:39
GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)
klopt wel top van die gasten het leverd ons en gvvv alleen maar geld op.
Hoeveel kaarten zijn er totaal verkocht dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 18, 2017, 19:35:53
Citaat van: Huzumer op december 18, 2017, 16:54:39
GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)

Mooi man, dat geen enkele bvo bij ons gehaald!

Leuk feestje voor hen! Ik gun ze een kleine nederlaag, iets van 5 - 0 ofzo
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 18, 2017, 19:39:21
Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 18, 2017, 20:09:51
Doe dan ook meteen spelers,TD en de buschaffeur erbij , dan komen ze wel aan 600 G.V.V.V.'ers! :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 18, 2017, 21:10:37
Eindelijk weer eens een wedstrijd met een leuk uitvakje. Toch wel een gemis in de JL
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2017, 21:18:08
Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 19:39:21
Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.

Ze tellen papier en mij ook mee denk ik...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 18, 2017, 21:44:22
Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 19:39:21
Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.

plus Kuzman en dan kom ik op..... 578 GVVV ers :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 19, 2017, 07:22:32
Benieuwd naar vanavond.
Zullen zich wel helemaal ingraven en juist daar is Cambuur zwak tegen, want die kunnen het spel niet maken.
Ik laat me positief verassen. Mooi dat er 338 supporters meekomen in het uitvak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 08:16:05
Zolang het 0-0 of 1-0 staat zullen hun met het hart spelen.Ruimtes zullen klein zijn dus zal het idiviueel moeten gebeuren denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 19, 2017, 08:28:20
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 08:16:05
Zolang het 0-0 of 1-0 staat zullen hun met het hart spelen.Ruimtes zullen klein zijn dus zal het idiviueel moeten gebeuren denk ik.
Eens. Daarom is het opstellen van Smeets ook vereist in deze wedstrijd. Kan zo'n wedstrijd open breken met een mooie pass.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 08:40:15
Smeets moet altijd spelen omdat hij dat juist kan. Ik bedoel eigenlijk iemand uitspelen dus durven een actie te maken en afronden
Titel: Re: Beker
Bericht door: El FLaco op december 19, 2017, 08:47:49
Heb r gewoon echt zin in!

Nog gespannen ook

Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 19, 2017, 09:11:07
Vandaag was ook een mooi moment om Mathieu te laten spelen. Toch iemand die in de kleine ruimte wel wat weet te creëren. Ik zou hem in een wedstrijd als vandaag met zo'n tegenstander altijd opstellen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op december 19, 2017, 09:21:02
Ik denk dat we weer veel corners krijgen. Met Smeets en de kopsterke Steenvoorden gaan we de wedstrijd winnen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 09:33:05
Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 09:11:07
Vandaag was ook een mooi moment om Mathieu te laten spelen. Toch iemand die in de kleine ruimte wel wat weet te creëren. Ik zou hem in een wedstrijd als vandaag met zo'n tegenstander altijd opstellen.
wudde het vanzelf eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 19, 2017, 10:14:47
Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 08:28:20
Eens. Daarom is het opstellen van Smeets ook vereist in deze wedstrijd. Kan zo'n wedstrijd open breken met een mooie pass.

Smeets vind ik werkelijk een fijne speler om te zien spelen. Hij brengt gewoon iets dat minder in de ploeg zit.

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 08:40:15
Smeets moet altijd spelen omdat hij dat juist kan. Ik bedoel eigenlijk iemand uitspelen dus durven een actie te maken en afronden

Eens, snap jij er iets van dat hij soms gepasseerd wordt?


Citaat van: El FLaco op december 19, 2017, 08:47:49
Heb r gewoon echt zin in!

Nog gespannen ook

Ai, ai, ai, gespannen! Dit was de afgelopen jaren toch een potje waar wij lekker achterover konden leunen en wachten op de doelpunten. Nou ja, das Cambuurs dan maar......... klote pot en in de laatste minuten de 1 - 0!

Daarna nooit meer over praten en donderdag mee in de loting!
Titel: Re: Beker
Bericht door: El FLaco op december 19, 2017, 10:33:34
Citaat van: Lore op december 19, 2017, 10:14:47
Daarna nooit meer over praten en donderdag mee in de loting!

zo is het!
Ben bang voor onderschatting
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 12:40:23
Ja ik snapte wel dat Smeets er naast stond de eerste 8 weds ( zelf duidelijk gezien op training) maar daarna moet je hem vaste waarde laten worden met zijn kwaliteit. Ik zeg al 3 maand dat ze de besten moeten opstellen maar dat gebeurt steeds niet en dat heeft dijkhuizen ook de kop gekost. Het maakt niks uit of je 4-3-3 of 4-4-2 je moet naar je materiaal spelen vind ik. Sipke begint nu wel bijv een kip vertrouwen te geven net als streek verl seiz. Dat bijv een fitte Narsingh niet speelt vind ik onvoorstelbaar net als Vd laan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2017, 13:14:35
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 12:40:23
Ja ik snapte wel dat Smeets er naast stond de eerste 8 weds ( zelf duidelijk gezien op training) maar daarna moet je hem vaste waarde laten worden met zijn kwaliteit. Ik zeg al 3 maand dat ze de besten moeten opstellen maar dat gebeurt steeds niet en dat heeft dijkhuizen ook de kop gekost. Het maakt niks uit of je 4-3-3 of 4-4-2 je moet naar je materiaal spelen vind ik. Sipke begint nu wel bijv een kip vertrouwen te geven net als streek verl seiz. Dat bijv een fitte Narsingh niet speelt vind ik onvoorstelbaar net als Vd laan

En Smeets heeft als een van de weinigen een leiderskwaliteit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op december 19, 2017, 13:36:20
Smeets straalt inderdaad de leidersrol uit, zou mooi zijn dat dit middenveld het laat zien vanavond, zeer benieuwd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 14:48:47
Wel jammer dat noord en koos nu niks van zich laten horen. Vanavond na 21.45 zijn ze paraat verwacht ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 19, 2017, 14:55:43
Nee hoor, in het bejaardencentrum zijn dan de lichten al uit en die ander moet dan van zijn moeder al in bed liggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 14:56:18
 :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op december 19, 2017, 15:31:17
Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op december 19, 2017, 16:06:30
6-0
Titel: Re: Beker
Bericht door: jeje1946 op december 19, 2017, 16:08:23
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 14:48:47
Wel jammer dat noord en koos nu niks van zich laten horen. Vanavond na 21.45 zijn ze paraat verwacht ik.
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2017, 16:10:30
Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 16:08:23
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait
het mag duidelijk zijn dat Sipke geen hoofdtrainer blijft. Wie zou jouw voorkeur hebben en waarom?

Persoonlijk zie ik het liefst jp de jong of Fred Grim
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 18:48:06
Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 16:08:23
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait
goed inhoudelijk stuk
Titel: Re: Beker
Bericht door: jeje1946 op december 19, 2017, 19:29:46
Citaat van: zeewolde op december 19, 2017, 16:10:30
het mag duidelijk zijn dat Sipke geen hoofdtrainer blijft. Wie zou jouw voorkeur hebben en waarom?

Persoonlijk zie ik het liefst jp de jong of Fred Grim
Waarom zou Sipke hier het seizoen niet af kunnen maken als hoofdtrainer?
Mijn kennis is niet zo heel groot bij het invullen van kandidaten.
Maar ik ben een faliekant tegenstander van een oud speler.
Ze moeten hier iemand hebben die een goede voetbal visie heeft, maar ook eentje die een goed contact gaat maken met de supporters.
Ik heb hier al een paar keer de naam genoemd van Renee Hake, maar Joop Gall zou ook kunnen of Peter Hyballa
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2017, 20:27:01
Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 19:29:46
Waarom zou Sipke hier het seizoen niet af kunnen maken als hoofdtrainer?
Mijn kennis is niet zo heel groot bij het invullen van kandidaten.
Maar ik ben een faliekant tegenstander van een oud speler.
Ze moeten hier iemand hebben die een goede voetbal visie heeft, maar ook eentje die een goed contact gaat maken met de supporters.
Ik heb hier al een paar keer de naam genoemd van Renee Hake, maar Joop Gall zou ook kunnen of Peter Hyballa
kunnen weet ik niet, er wordt steeds aangegeven dat sipke het niet afmaakt. Dat zegt hij zelf ook.
Van mij mag hij het wel afmaken, maar dan zou ik er graag nog een behoorlijke assistent bij zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 19, 2017, 20:43:21
Kan vanwege omstandigheden de wedstrijd niet bijwonen, maar krijg via de Boerenomroep wel het wedstrijdverslag mee.
Afgaande op het verslag maakt een groot deel van de selectie hun onkunde kenbaar aan de 4500 betalende toeschouwers.
Hopelijk wordt het de tweede helft beter, want anders zou de TD en TS een aantal spelers met onmiddellijke ingang uit de selectie moeten verwijderen.
Dit met de grootste kluns als Mathieu als eerste.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 20:44:39
0-0 ruststand. Fantastische pot van cambuur. Passie en skuum op de freet bij het hele elftal. Gvvv wut finaal weggespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2017, 20:46:16
In elk geval behoorlijk genaaid bij de afgekeurde goal
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 19, 2017, 21:10:28
Citaat van: zeewolde op december 19, 2017, 20:46:16
In elk geval behoorlijk genaaid bij de afgekeurde goal
Je weet dat als Siemen Mulder als "scheids" is aangesteld, je tegen 12 man moet spelen.
En let maar op, bij het minst geringe hij een strafschop tegen ons zal gaan geven.
Maar met de onmacht bij ons zal het wel weer billen knijpen gaan worden.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2017, 22:06:21
Maarre... Fred Grim gespot in het stadion, toeval?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 19, 2017, 22:12:57
Goede overwinning. Eerste helft matig, veel te slordig om GVVV overhoop te spelen. Tweede helft goed om te zien dat je gewoon twee klassen beter bent dan hen als de passing secuur is en het tempo hoog ligt. Op naar de kwartfinale, hopelijk weer thuis!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jubilee67 op december 19, 2017, 22:13:49
Klopt Fred Grim zat "incognito" bij ons op Oost. Wilde volgens eigen zeggen de wedstrijd eens vanaf Oost bekijken ??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 19, 2017, 22:23:38
Peersman goed zie ik dat daar nou staan
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 19, 2017, 22:28:24
Mooi een rondje verder... Maar waarom wil iedereen zo lang met de bal lopen  :? Alle snelheid uit het spel en dan de aannames van de meesten  :wall maar goed, zoals ik al zei rondje verder.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2017, 22:32:43
Citaat van: Jubilee67 op december 19, 2017, 22:13:49
Klopt Fred Grim zat "incognito" bij ons op Oost. Wilde volgens eigen zeggen de wedstrijd eens vanaf Oost bekijken ??

Zeker als Kerstman?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 19, 2017, 22:48:15
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Robertha toch echt te licht.

Wel twee echte spitsengoals (één onterecht afgekeurd) en een assist. Handelingssnelheid nog te laag, maar dat zal waarschijnlijk alleen maar beter worden door het spelen van wedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 22:12:57
Goede overwinning. Eerste helft matig, veel te slordig om GVVV overhoop te spelen. Tweede helft goed om te zien dat je gewoon twee klassen beter bent dan hen als de passing secuur is en het tempo hoog ligt. Op naar de kwartfinale, hopelijk weer thuis!

Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2017, 22:58:34
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

:R :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 19, 2017, 23:01:05
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

Jij moet je doodschamen. En dat noemt zich supporter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:03:31
Citaat van: Bernardo op december 19, 2017, 23:01:05
Jij moet je doodschamen. En dat noemt zich supporter.

Vertel........
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 19, 2017, 23:04:01
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:03:31
Vertel........

Wat ken mij die kwartfinale schelen??? :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2017, 23:04:57
Als ik hier de baas was was die wiekie1969 allang van dit forum geflikkerd  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op december 19, 2017, 23:07:01
Assist Peersman was zuiver doelpunt,bal via de borst. Uitslag had vier nul moeten zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:07:48
Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:04:57
Als ik hier de baas was was die wiekie1969 allang van dit forum geflikkerd  :R

Toe juh spuit 11
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 19, 2017, 23:15:00
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.

Peersman goed?????steenvoorden goed?????
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2017, 23:15:05
Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 19, 2017, 23:15:51
Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:15:05
Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l

Dit vind ik dus dom praat!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 19, 2017, 23:16:02
Peersman en Steenvoorden waren beide dramatisch. Vond alleen Kallon en Schils wel oke. Daarbij hield het wel op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 19, 2017, 23:17:00
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.
Vond dat Mathieu teveel balverlies leed, maar hij was wel degene die de wedstrijd open brak met zijn hakje en voorassist.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2017, 23:17:19
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

Doe er wat aan zou ik zeggen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2017, 23:18:46
Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 23:17:00
Vond dat Mathieu teveel balverlies leed, maar hij was wel degene die de wedstrijd open brak met zijn hakje en voorassist.

Idd, slechte invalbeurt, maar wel 2x beslissend bij de goals
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bubba op december 19, 2017, 23:20:04
Citaat van: richard op december 19, 2017, 23:15:00
Peersman goed?????steenvoorden goed?????
Ik dacht dat jij niet zou komen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 19, 2017, 23:20:56
Citaat van: Bernardo op december 19, 2017, 23:16:02
Peersman en Steenvoorden waren beide dramatisch. Vond alleen Kallon en Schils wel oke. Daarbij hield het wel op.

Eindelijk iemand die het snapt, genot✔️
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:21:37
Citaat van: Yellow Army op december 19, 2017, 23:17:19
Doe er wat aan zou ik zeggen...

Bink al met bezig. Boycotten dat zooitje :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:23:08
Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:15:05
Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l

Helemaal niks kerel, door de week drink ik niet en ik gebruik ook geen drugs of andere rotzooi.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bubba op december 19, 2017, 23:25:06
Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 19, 2017, 23:26:36
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 23:25:06
Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.

Peersman goed? Hahaha. :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 23:45:40
Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 23:25:06
Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.
dou bist niet goed bij dien hoofd.Was wel mooi in de 85 ste minuut deed Peersman wat goeds en ik zei tegen Richard let op dit onthouden ze . En idd :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bubba op december 19, 2017, 23:48:21
Dom praat
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2017, 23:48:45
Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.
trainer was er.Was zwaar terecht tegen die amateurs en was je er noord ? Noordsucker
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 20, 2017, 00:06:38
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 23:45:40
dou bist niet goed bij dien hoofd.Was wel mooi in de 85 ste minuut deed Peersman wat goeds en ik zei tegen Richard let op dit onthouden ze . En idd :_schater

_O_ _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 20, 2017, 00:14:54
Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.

* Afbeelding verwijderd door admin, hou het netjes en beleefd *
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 00:23:59
Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 22:48:15
Wel twee echte spitsengoals (één onterecht afgekeurd) en een assist. Handelingssnelheid nog te laag, maar dat zal waarschijnlijk alleen maar beter worden door het spelen van wedstrijden.
ik ben wel met buba eens dat Robertha echt te kort komt. Vooral positioneel en ook technisch tactisch ver onder de grens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 00:25:00
Citaat van: Drumfather SCC op december 20, 2017, 00:14:54

* Afbeelding en tekst verwijderd door admin, hou het netjes en beleefd *
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 20, 2017, 00:30:20
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 00:23:59
ik ben wel met buba eens dat Robertha echt te kort komt. Vooral positioneel en ook technisch tactisch ver onder de grens.

Op dit moment zeker, vooral tactisch en positioneel. Technisch vind ik het nog wel meevallen. Hoe hij zich nog gaat ontwikkelen (hij is pas 19 en heeft nog amper serieuze wedstrijden gespeeld) durf ik niet te voorspellen, en ik schrijf hem zeker nog niet af.

In ieder geval duidelijke noodzaak om een topspits te halen in de winter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2017, 01:28:27
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lwd79 op december 20, 2017, 05:46:02
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 23:23:08
Helemaal niks kerel, door de week drink ik niet en ik gebruik ook geen drugs of andere rotzooi.

Is aan je domme praat anders niet te merken 
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lwd79 op december 20, 2017, 05:56:56
Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2017, 23:22:57
Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.

_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 20, 2017, 07:25:01
Citaat van: Lwd79 op december 20, 2017, 05:56:56
_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.

Heb je staan klappen in de rust of heb je ook meegefloten met 98% van het publiek gister, na de eerste helft?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 20, 2017, 07:32:32
Citaat van: richard op december 20, 2017, 07:25:01
Heb je staan klappen in de rust of heb je ook meegefloten met 98% van het publiek gister, na de eerste helft?

Huh? Jij zou toch niet gaan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 20, 2017, 08:00:52
Citaat van: CamLeeuw op december 19, 2017, 15:31:17
Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.

:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 20, 2017, 08:15:01
Ik vond Schils en Schilder lekker spelen en af en toe Isa.. Voor de rest was het niet echt goed, lekker lopen met de bal mooi man.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 08:15:33
Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 00:30:20
Op dit moment zeker, vooral tactisch en positioneel. Technisch vind ik het nog wel meevallen. Hoe hij zich nog gaat ontwikkelen (hij is pas 19 en heeft nog amper serieuze wedstrijden gespeeld) durf ik niet te voorspellen, en ik schrijf hem zeker nog niet af.

In ieder geval duidelijke noodzaak om een topspits te halen in de winter.
die assist was ook omdat hij zelf de bal waardeloos aannam.Schrijf hem ook niet gelijk af maar zijn basis kwaliteiten
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 08:16:31
Citaat van: 666 op december 20, 2017, 08:15:01
Ik vond Schils en Schilder lekker spelen en af en toe Isa.. Voor de rest was het niet echt goed, lekker lopen met de bal mooi man.
en kippie was ook redelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op december 20, 2017, 08:49:06
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 08:16:31
en kippie was ook redelijk

Vooral toen hij op Smeets zijn positie ging spelen ging mede door hem het tempo omhoog. Maar kan en moet nog wel veel beter.

En ja sorry Sunderland, ook ik vond Peersman wel goed spelen.. ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 08:58:40
Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 23:48:45
trainer was er.Was zwaar terecht tegen die amateurs en was je er noord ? Noordsucker
waarom reageer je zo Sunderland,natuurlijk was ik er. :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:01:24
Citaat van: Lwd79 op december 20, 2017, 05:56:56
_O_
Azijnpissers op dit forum. Kan beter het  Richard en wiekie forum heten. De mening van een ander doet er toch niet toe of wordt als belachelijk afgedaan.
je moet zo denken ze hebben niet verstand de tokkies :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:04:12
Citaat van: hobbes op december 20, 2017, 07:32:32
Huh? Jij zou toch niet gaan?
het is een forumtoeschouwer  :y overal commentaar op.
Ze gunnen Sipke en jan niet de overwinningen wat een triest volkje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:04:12
het is een forumtoeschouwer  :y overal commentaar op.
Ze gunnen Sipke en jan niet de overwinningen wat een triest volkje.
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 20, 2017, 09:51:31
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 08:16:31
en kippie was ook redelijk

Die speelde idd ook redelijk en wat agy schrijft klopt ook. Op de positie van Smeets was hij beter dan ervoor.  Alleen altijd maar naar de achterste linie van de tegenstander sprinten zonder gedachte, dat begrijp ik niet. Je momenten kiezen en niet bij iedere bal bij onze centralen achter de spitsen staan.

Maar Agy, vond jij Peersman echt goed spelen  :? Ik vond hem echt niet goed. Op het einde van de wedstrijd leek het nog wat, maar hij daarvoor liet zien  :wall. Maar zo zag ik het.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:05:42
Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
ja maar ik zit in het stadion en Sunderland niet en dat is net het verschil.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op december 20, 2017, 10:07:40
Citaat van: CamLeeuw op december 19, 2017, 15:31:17
Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.
Net wat ik al zei. 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:08:24
Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
en met dijkhuizen heb ik altijd gezegd dat het geen trainer voor ons was maar marinus wou graag naar een club waar hij warme herinneringen aan had.
Bij elk interview had hij het over ik wel nog graag trainer worden van Cambuur.
Maar zo ken ik er nog wel een paar......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:09:05
Citaat van: CamLeeuw op december 20, 2017, 10:07:40
Net wat ik al zei. 8)
hest ook ff een toto ingevuld... _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op december 20, 2017, 10:13:30
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:09:05
hest ook ff een toto ingevuld... _O_
:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 20, 2017, 10:17:38
Wat was Mathieu slecht!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:17:48
We zitten weer bij de laatste 8 en hoevaak gebeurd dit nou bijna nooit,afgelopen seizoen hebben we op een haar na de finale gemist.
We moeten trots zijn op Cambuur en morgenavond afwachten wie er gekoppeld wordt met onze trots. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:19:26
Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:17:38
Wat was Mathieu slecht!
nou viel wel mee hoor heb je die actie wel gezien van hem waar steenvoorden uit scoorde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: poelie-lwd op december 20, 2017, 10:19:31
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:01:24
je moet zo denken ze hebben niet verstand de tokkies :y

En do kest niet suupe  l0l
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:26:36
Citaat van: poelie-lwd op december 20, 2017, 10:19:31
En do kest niet suupe  l0l
no dan matte we eerst maar eens een keer afpraten kerel :jupiler
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 20, 2017, 10:26:51
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:19:26
nou viel wel mee hoor heb je die actie wel gezien van hem waar steenvoorden uit scoorde.

En dan speel je meteen goed? Die jongen had gisteravond alleen maar balverlies, schandalig veel. Die komt er ook niet, had er veel meer van verwacht. Lekker verhuren in de winterstop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:46:32
Citaat van: Bernardo op december 20, 2017, 10:26:51
En dan speel je meteen goed? Die jongen had gisteravond alleen maar balverlies, schandalig veel. Die komt er ook niet, had er veel meer van verwacht. Lekker verhuren in de winterstop.
nou dan kun je er nog wel een paar verhuren in de winterstop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 20, 2017, 10:51:35
Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.

En dan ook nog met z'n alleen om Barto schreeuwen, en Barto on fire?  :?
Heeft hij al gescoord dit seizoen.

Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken. Wil hem toch wel wat vaker zien, Barto verprutste alles, alleen dat schot was oké maar verder?  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op december 20, 2017, 11:05:02
Citaat van: 666 op december 20, 2017, 09:51:31
Maar Agy, vond jij Peersman echt goed spelen  :? Ik vond hem echt niet goed. Op het einde van de wedstrijd leek het nog wat, maar hij daarvoor liet zien  :wall. Maar zo zag ik het.
Haha ach binnen zijn mogelijkheden vond ik hem niet slecht, hij had veel ruimte en ging daar beter mee om dan in vorige wedstrijden. Verder werd hij voor de 2e x in 1 week onterecht (op een belangrijk moment) afgefloten voor hands.


Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:51:35
Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.
Eens... maarja hoe vaak hebben wij dit al niet aangegeven maar volgens Otje wil hij dat zelf niet.


Citeer
Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken.
Vond hem gisteren erg slecht hoor (even los van zijn goal en assist) maar heb in vorige wedstrijden genoeg gezien om te weten dat hij potentie heeft. Maar dan moet hij nog wel even de sportschool in want fysiek komt hij nog te kort.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 20, 2017, 11:44:15
Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:51:35
Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.

En dan ook nog met z'n alleen om Barto schreeuwen, en Barto on fire?  :?
Heeft hij al gescoord dit seizoen.

Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken. Wil hem toch wel wat vaker zien, Barto verprutste alles, alleen dat schot was oké maar verder?  :zucht

De kritiek op Barto gaat op basis van gisteren met gemak op voor Robertha, was niet best hoor. Erg veel balverlies, dacht vaak de bal mee te nemen maar vergat dat er ook nog een tegenstander was. Moet veel en veel beter. Barto had, bij een basisplaats, dit niet minder gedaan daar ben ik van overtuigd.

Anderzijds, breng je Barto in dan gebeurd er 'traditioneel' gezien iets. Man staat 3 seconden in het veld zet even druk en er ontstaat een mogelijkheid. Loop nog een keer slim weg en redelijk schot, prima invalbeurt hoor niets minder dan Robertha. We hebben de afgelopen wedstrijden wel gezien dat deze kracht van Barto het best benut kan worden aan het eind en een hele wedstrijd, bij voorkeur, toch om ander voetbal met een andere spits vraagt. Robertha zou die kant op kunnen gaan want we hebben gezien dat bij vlagen er wel wat in zit, net als bij Barto. Maar daar Barto bijna even oud is en fysiek gezien aan het eind daar waar Robertha nog in het begin stat. De keuze voor een Robertha boven Barto is dus puur op potentie en groei en op dit moment niet op basis van kwaliteit. Naar mijn mening dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op december 20, 2017, 11:46:06
Citaat van: papier op december 20, 2017, 11:44:15
De kritiek op Barto gaat op basis van gisteren met gemak op voor Robertha, was niet best hoor. Erg veel balverlies, dacht vaak de bal mee te nemen maar vergat dat er ook nog een tegenstander was. Moet veel en veel beter. Barto had, bij een basisplaats, dit niet minder gedaan daar ben ik van overtuigd.

Anderzijds, breng je Barto in dan gebeurd er 'traditioneel' gezien iets. Man staat 3 seconden in het veld zet even druk en er ontstaat een mogelijkheid. Loop nog een keer slim weg en redelijk schot, prima invalbeurt hoor niets minder dan Robertha. We hebben de afgelopen wedstrijden wel gezien dat deze kracht van Barto het best benut kan worden aan het eind en een hele wedstrijd, bij voorkeur, toch om ander voetbal met een andere spits vraagt. Robertha zou die kant op kunnen gaan want we hebben gezien dat bij vlagen er wel wat in zit, net als bij Barto. Maar daar Barto bijna even oud is en fysiek gezien aan het eind daar waar Robertha nog in het begin stat. De keuze voor een Robertha boven Barto is dus puur op potentie en groei en op dit moment niet op basis van kwaliteit. Naar mijn mening dan.

+ 1
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 11:47:25
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:05:42
ja maar ik zit in het stadion en Sunderland niet en dat is net het verschil.
must de komende 37 jaar iedere weds gaan dan staast op gelijke hoogte.Ik hef nu 1 weds mist in 8 jaar en dat was tegen dordt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 11:54:25
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 11:47:25
must de komende 37 jaar iedere weds gaan dan staast op gelijke hoogte.Ik hef nu 1 weds mist in 8 jaar en dat was tegen dordt
no kerel ik kom er nog langer maar dat terzijde .
Titel: Re: Beker
Bericht door: jeje1946 op december 20, 2017, 12:00:06
Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
Dijkhuizen mag de veters van Sipke nog niet vastmaken
Wat was dat een zielig figuur.
Lang niet genoeg afgezeikt

* Jeje ik heb nu al in heel veel postings van je gelezen hoe je over Dijkhuizen denkt.
   Wil je nu aub stoppen met na trappen naar deze man dat heeft helemaal geen zin meer.
   Alvast bedankt, Delfzijl/Cambuur. *
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 20, 2017, 12:27:56
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:46:32
nou dan kun je er nog wel een paar verhuren in de winterstop.

Idd. Moet Cambuur ook zeker gaan doen. Afscheid nemen van de net-niet spelers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 12:43:24
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 11:54:25
no kerel ik kom er nog langer maar dat terzijde .
ik dacht dast net droog achter de oren wast.Snap dan niet dat je zulke onozele reacties hebt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 12:47:29
Citaat van: jeje1946 op december 20, 2017, 12:00:06
Dijkhuizen mag de veters van Sipke nog niet vastmaken
Wat was dat een zielig figuur.
Lang niet genoeg afgezeikt
zieke geest ! Ja dat moet wel, zo iemand die totaal niet te vertrouwen is.!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 13:01:11
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 12:43:24
ik dacht dast net droog achter de oren wast.Snap dan niet dat je zulke onozele reacties hebt.
dan kin ik dij de han jan :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: richard op december 20, 2017, 13:31:21
Citaat van: hobbes op december 20, 2017, 07:32:32
Huh? Jij zou toch niet gaan?

Klopt maar door een onvoorziene actie thuis was ik genoodzaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 20, 2017, 13:47:44
Citaat van: richard op december 20, 2017, 13:31:21
Klopt maar door een onvoorziene actie thuis was ik genoodzaakt.

Vaak is het andersom. ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 20, 2017, 14:13:53
Citaat van: Bernardo op december 20, 2017, 12:27:56
Idd. Moet Cambuur ook zeker gaan doen. Afscheid nemen van de net-niet spelers.

Maar er zijn ook spelers bij die waarschijnlijk zich goed ontwikkelen als ze in een beter draaiend elftal spelen. Van der Streek was bijvoorbeeld ook een poosje niet onomstreden. Volgens mij hebben wij daar wat te veel spelers nodig en hebben wij 1 of 2 spelers nodig die echt het verschil kunnen maken en dan zullen een aantal anderen ook veel beter spelen.

Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 14:20:58
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 13:01:11
dan kin ik dij de han jan :y
he geen geintjes.Gaast met poelie supen. Dan ken die dij wel wat bij skole :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 14:38:14
Citaat van: Lore op december 20, 2017, 14:13:53
Maar er zijn ook spelers bij die waarschijnlijk zich goed ontwikkelen als ze in een beter draaiend elftal spelen. Van der Streek was bijvoorbeeld ook een poosje niet onomstreden. Volgens mij hebben wij daar wat te veel spelers nodig en hebben wij 1 of 2 spelers nodig die echt het verschil kunnen maken en dan zullen een aantal anderen ook veel beter spelen.
ik denk dat je moet proberen om Bertrams te slijten.En ik denk dat ze met iedere speler individueel moeten praten wie het hier naar de zin heeft.Heb het idee dat dat niet zo is.Dan moet je ze mooi laten gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 20, 2017, 14:40:10
kest beter de problemen oplosse
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2017, 14:42:54
Citaat van: piene hassus op december 20, 2017, 14:40:10
kest beter de problemen oplosse
hangt er vanaf . Smeets is grootverdiener maar is volgens mij nog steeds half fit en daar zit weinig verbetering in als je al 4 maand daarmee bezig bent
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2017, 15:24:14
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 14:20:58
he geen geintjes.Gaast met poelie supen. Dan ken die dij wel wat bij skole :D
za kin ik dei wer kerel  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 20, 2017, 16:00:43
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 15:24:14
za kin ik dei wer kerel  :thumbsup

Dit gaat de goede kant weer op! Toppie Noord en Sunder |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 20, 2017, 21:57:29
Revanche!!
Az thuis loten :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 20, 2017, 22:09:02
Of Feyenoord thuis lijkt me ook geweldig.
Maar liever iets makkelijker tegenstander richting de halve finale, we zullen het zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 20, 2017, 22:26:39
VVSB thuis lijkt mij mooiste loting.
Anders Roda maar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 20, 2017, 22:34:12
Citaat van: AL op december 20, 2017, 22:26:39
VVSB thuis lijkt mij mooiste loting.
Anders Roda maar.
willem II of Twente is ook goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 21, 2017, 09:55:34
Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 22:34:12
willem II of Twente is ook goed
Jammer dat Ajax is uitgeschakeld, want die had ik het liefst hoer gezien.
Veel publiek en een ronde verder. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 21, 2017, 09:57:17
Ik vind alles best als het PSV maar niet gaat worden, wat een schijtclub is dat!
De rest zijn prima en leuke tegenstanders, zowel uit als thuis  |:)

Laat Jong Utrecht maar mooi staan op maandag, dan donderdag de beker en Eagles thuis maar naar zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 21, 2017, 10:27:14
Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 09:57:17
Ik vind alles best als het PSV maar niet gaat worden, wat een schijtclub is dat!
De rest zijn prima en leuke tegenstanders, zowel uit als thuis  |:)

Laat Jong Utrecht maar mooi staan op maandag, dan donderdag de beker en Eagles thuis maar naar zondag.
EENS
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2017, 21:54:09
Nou mannen wie willen we vanavond mee gekoppeld worden en dan liefs thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 21, 2017, 21:57:01
PEC of Roda.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 21, 2017, 22:07:22
Roda, willem 2 of Heracles
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 21, 2017, 22:32:42
Roda
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op december 21, 2017, 22:36:35
Zolang  het maar thuis is vind ik alles prima..
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op december 21, 2017, 22:39:10
Laatste eerste divisie ploeg in de beker. Wie we ook loten. We zijn altijd de underdog.
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op december 21, 2017, 22:44:28
Loting komt na de samenvattingen op Veronica neem ik aan?
Kan het zo even niet vinden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 22:45:54
Heel vreemd, wel video ref bij Feijenoord - Heracles?
En niet bij Cambuur - GVV.
Afgekeurde goal Roberta, voor zg handsbal van Peersman.
Gelukkig niet van belang, maar je zal hierdoor maar verliezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 22:47:15
Citaat van: punkman op december 21, 2017, 22:44:28
Loting komt na de samenvattingen op Veronica neem ik aan?
Kan het zo even niet vinden.

Loting om ongeveer: 23:40 uur
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 21, 2017, 22:47:46
Fox geeft aan 23.25
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op december 21, 2017, 22:48:34
Thanx voor de antwoorden. :thumbsup

Hopen op een leuke tegenstander.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 22:49:21
Citaat van: punkman op december 21, 2017, 22:48:34
Thanx voor de antwoorden. :thumbsup

Hopen op een leuke tegenstander.

Roda JC thuis?
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op december 21, 2017, 22:51:02
Citaat van: PePe op december 21, 2017, 22:49:21
Roda JC thuis?
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen, zou welk leuk zijn als wij hun eruit knikkeren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 21, 2017, 22:51:15
Roda of Willem 2 thuis zou mooiste zijn.
Ook leuke oude bekenden ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op december 21, 2017, 22:54:25
Citaat van: speculeter op december 21, 2017, 22:51:15
Roda of Willem 2 thuis zou mooiste zijn.
Ook leuke oude bekenden ?

Willem 2 weet ik niet, Ogbeche legt ze mij er weer te makkelijk in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 23:06:49
Vreemd, ik lees op twitter, dat veel supporters van de overige clubs Cambuur thuis willen loten?
We zijn populair!
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 21, 2017, 23:15:15
Citaat van: PePe op december 21, 2017, 23:06:49
Vreemd, ik lees op twitter, dat veel supporters van de overige clubs Cambuur thuis willen loten?
We zijn populair!

Wij zijn dan ook heel gezellig als we op vrij vervoer langs mogen komen  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 23:42:59
Het zou mooi zijn, als we met een gunstige loting (thuis),gewenste versterkingen en een nieuwe trainer nog een keer kunnen stunten in de beker!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:48:04
Twente uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 21, 2017, 23:48:08
Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op december 21, 2017, 23:48:15
Twente uit ...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:49:11
Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 23:48:08
Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 21, 2017, 23:49:22
Lastig, maar met versterkingen geen mission impossible!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 21, 2017, 23:49:57
Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:49:11
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)

Ja precies, is ongeveer het zelfde.. toen tegen Utrecht tegen een beter team dan Twente, maar waren we zelf ook sterker..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 21, 2017, 23:52:44
Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:49:11
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)

Underdogrol ligt ons zeker, maar had toch liever thuis gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op december 21, 2017, 23:54:08
Ik geef ons meer kans in Enschede dan hier in Leeuwarden. Feyenoord en PSV tegen elkaar is ook gunstig en Roda tegen Willem geeft de mogelijkheid een minder team te loten in de halve finale. You'll never know.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 21, 2017, 23:54:37
Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 23:48:08
Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
idd kutloting. Na ja op naar de Grolsch veste met 15 bussen
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op december 21, 2017, 23:55:37
Vervelend dat die gjvb derzit. Hij weet best wel wat SCC kan ontketenen. Zie wel kansen ( trainerspraat). Mut kenne!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 21, 2017, 23:56:26
v/d Belt kan nu gaan rekenen, wat de volgende ronde financieel gaat opleveren.
Graag dit bedrag investeren in een goede spits!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 22, 2017, 00:21:54
Twente uit is nooit een pretje, maar zijn heus niet kansloos. Iedereen is zeker vergeten dat alle clubs die door zijn gegaan ons totaal niet liggen. Uiteindelijk spelen we tegen het op en naar slechtste spelende team. Dat het uit is is jammer maar goed. Feyenoord, of AZ uit zag ik ons helemaal kansloos.
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op december 22, 2017, 00:37:40
Citaat van: sunderland op december 21, 2017, 23:54:37
idd kutloting. Na ja op naar de Grolsch veste met 15 bussen

In ieder geval een ruim uitvak (1200). Nu maar hopen dat we het volledig mogen en kunnen vullen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op december 22, 2017, 00:43:25
Citaat van: weestwel op december 22, 2017, 00:37:40
In ieder geval een ruim uitvak (1200). Nu maar hopen dat we het volledig mogen en kunnen vullen.
Hopelijk een gunstige tijd. Kunnen trouwens volgens mij 1000 in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 22, 2017, 00:49:47
Behalve dat het niet thuis is (en wat voor voordeel heeft ons dat eigenlijk opgeleverd dit seizoen?), niet zo'n hele rare loting.
Twente MOET het spel nu gaan maken en dat vinden ze lastig dit seizoen. Lekker op de counter loeren en hopen op een Utrecht scenario.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op december 22, 2017, 07:09:46
Top awayday! Feestje vieren daar  :koffie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 22, 2017, 10:26:24
Feyenoord - PSV zal wel op donderdag 20:45 gespeeld worden.

Gezien speelschema Cambuur en Twente zal het dinsdag of woensdag worden en Jong PSV naar vrijdag ervoor.

De kans is 2 op 3 dat we 20:45 spelen. Maar wel de enige JL club  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 22, 2017, 11:00:54
Denk dat ze alles op dindag/woensdag laten spelen. 2 op dinsdag, 2 op woensdag. Zullen wij wel dinsdag 18:30 krijgen, hoeven ze voor ons alleen Jong Utrecht te verplaatsen. Ze willen altijd zo min mogelijk verplaatsen. En met een midweekse speelronde in de Eredivisie in de week erna.
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 22, 2017, 11:29:12
Leuke loting.. al had ik ze liever thuis gehad (wat is dat toch met de beker en thuis loten). Ik las op verschillende media dat de Twente supporters zich al in de volgende ronde wanen. Ik vergeet Utrecht vorig jaar nooit meer, laat ze maar mooi denken dat ze er al zijn.   |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 22, 2017, 11:51:18
Twente zit voorlopig nog in degradatievoetbal verwikkeld, dus de focus zal daar toch waarschijnlijk nog wel op de competitie liggen.
Je kunt nu niet echt zeggen dat Twente lekker in "the winning mood" zit. Wij ook nog niet maar wij kunnen wel zonder druk spelen.
Het kon slechter qua loting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 22, 2017, 12:12:13
Hopelijk vind die assaidi een nieuwe club in de winter.
En wij met Grim en een of twee nieuwe aankopen lekker verrassen daar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op december 22, 2017, 12:56:29
Citaat van: speculeter op december 22, 2017, 12:12:13
Hopelijk vind die assaidi een nieuwe club in de winter.
En wij met Grim en een of twee nieuwe aankopen lekker verrassen daar.

Assaidi wil zelf graag blijven bij Twente heeft het naar zijn zin daar.

Zien we Adje ook weer  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 22, 2017, 16:28:51
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Het Kwartfinaleduel in de #KNVB-Beker tegen FC Twente is door de KNVB vastgesteld op dinsdagavond 30 januari (aftrap in De Grolsch Veste: 20.45 uur). #twecam
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 22, 2017, 16:30:11
Prima tijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2017, 19:52:31
Citaat van: Collingwood op december 22, 2017, 16:28:51
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Het Kwartfinaleduel in de #KNVB-Beker tegen FC Twente is door de KNVB vastgesteld op dinsdagavond 30 januari (aftrap in De Grolsch Veste: 20.45 uur). #twecam
mooi mannen ik heb er zin in.... :y :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 23, 2017, 00:03:02
Kansloos juh. Hou toch op. Met 3-0 magst blied wezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 24, 2017, 11:47:31
Citaat van: wiekie1969 op december 23, 2017, 00:03:02
Kansloos juh. Hou toch op. Met 3-0 magst blied wezen.

Vast, maar  wij staan wel voor de derde jaar op rij in de kwart finale en deze wedstrijd levert ook weer onverwachte inkomsten op!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 12:04:49
Citaat van: Lore op december 24, 2017, 11:47:31
Vast, maar  wij staan wel voor de derde jaar op rij in de kwart finale en deze wedstrijd levert ook weer onverwachte inkomsten op!
Volgens mij zat er 1 jaar tussen tegen psv (2-0, 2-2 2x ogbeche, 3-2)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 24, 2017, 12:24:05
Klopt, voor de 3de keer in 4 jaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 24, 2017, 12:44:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 12:04:49
Volgens mij zat er 1 jaar tussen tegen psv (2-0, 2-2 2x ogbeche, 3-2)

Je hebt helemaal gelijk! Had die wedstrijd even geblokkeerd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 13:17:42
Citaat van: Lore op december 24, 2017, 12:44:34
Je hebt helemaal gelijk! Had die wedstrijd even geblokkeerd!
Zat toen in stadion en  tot de 2-2 leek het een wonder... maar die zou pas twee jaar later komen  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:21:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 13:17:42
Zat toen in stadion en  tot de 2-2 leek het een wonder... maar die zou pas twee jaar later komen  |:)

Help me even op weg Kuzzie.... ik zat ooit op Zuid beker Cambuur - PSV inschuiven  a.u.b. dringen achter de hekjes.
maakte Koko 2 - 2 of miste hij enorme kans op 3 - 2....
In ieder geval volgens mij naar of van de uitwedstrijd het legendarische old and wise in de bus
Tsjezus wordt ik oud zeg :X
Eeeh daar was geen Obeche laat maar... Beerenburg begint te werken 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Joop op december 24, 2017, 21:23:11
Ik was er ook bij stond vlak achter die goal. Pim Doesburg was toen keeper van PSV. Zuid was toen nog staan. Stond later bovenin. Als Cambuur scoorde iedereen duwen en naar beneden rennen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 21:53:48
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:21:40
Help me even op weg Kuzzie.... ik zat ooit op Zuid beker Cambuur - PSV inschuiven  a.u.b. dringen achter de hekjes.
maakte Koko 2 - 2 of miste hij enorme kans op 3 - 2....
In ieder geval volgens mij naar of van de uitwedstrijd het legendarische old and wise in de bus
Tsjezus wordt ik oud zeg :X
Eeeh daar was geen Obeche laat maar... Beerenburg begint te werken 8P

Ik heb  het over 2 jaar geleden in Eindhoven.... :_schater :_schater

Maar de berenburg smaakt goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 22:06:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 21:53:48
Ik heb  het over 2 jaar geleden in Eindhoven.... :_schater :_schater

Maar de berenburg smaakt goed

Ik snap het.... ja Sonnema he... heerlijk maar wel uitkijken het drinkt makkelijk weg.....
Ik zat bij deze wedstrijd, nee ik stond bij deze wedstrijd op zuid.

https://www.youtube.com/watch?v=4RZWAmxZcic en hier de 2e helft
https://www.youtube.com/watch?v=wK6DVc5Gs-4

wist niet meer van Pim Doesburg en dat vreselijke dweilorkest, wel dat spuuglelijke obf groen, als er toen een forum was geweest
was ik tekeergegaan als wiekie jeje koos en nog meer smaakmakers in 1 !
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 25, 2017, 00:47:43
ik had dat shirt zelfs,nu wel jammer dat ik ze allemaal ooit heb weggegeven.
prachtig team ook,payne en cantello naast elkaar , bults,groote,schouwenaar,peltzer,hoekstra.
mooi om te zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Joop op december 25, 2017, 01:31:51
Je vergeet Hans Erkelens, vaste linksback. En niet te vergeten Oscar Zijlstra. Kwam zo bij LVV Friesland weg. Wat een persoonlijkheid was dat. Fantastische keeper. Heerlijke beelden om te zien. Puur sentiment
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 25, 2017, 13:21:37
Skitterend. Mien grote favorieten Carlo en Payne.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op december 27, 2017, 12:35:18
Mooie tijden. Afgeladen zuid, hoeveel man stonden er toen wel niet op zuid? Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, maar redde zich allemaal prima.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 14:10:22
Citaat van: Cor op december 27, 2017, 12:35:18
Mooie tijden. Afgeladen zuid, hoeveel man stonden er toen wel niet op zuid? Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, maar redde zich allemaal prima.

Was het stadion toen niet met zo'n 14 aan 15000 uitverkocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 27, 2017, 14:59:16
nee,je kwam wel een heel end met 2 noodtribunes naast de kleine hoofdtribune die we toen hadden.
in gewone situaties was "west" een veel te klein dingetje.
aan de ene kant zat loopruimte en aan de andere kant de leeuwarden-kantine voor mn frikandelletje in de rust.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 15:04:07
1987:
Het stadion barst op zaterdag 23 juni weer eens uit zijn voegen. 15.000 toeschouwers hopen Cambuur te zien promoveren naar de Eredivisie.
Helaas weet tegenstander DS'79 met een 0-2 overwinning de promotie veilig te stellen en het publiek in diepe rouw achter te laten.
De plannen van Ballast Nedam voor een sterk verbeterde accommodatie belanden weer onder in een bureaula.


Ja dat was iets eerder denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 19:59:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 15:04:07
1987:
Het stadion barst op zaterdag 23 juni weer eens uit zijn voegen. 15.000 toeschouwers hopen Cambuur te zien promoveren naar de Eredivisie.
Helaas weet tegenstander DS'79 met een 0-2 overwinning de promotie veilig te stellen en het publiek in diepe rouw achter te laten.
De plannen van Ballast Nedam voor een sterk verbeterde accommodatie belanden weer onder in een bureaula.


Ja dat was iets eerder denk ik

En ook die wedstrijd was ik bij... alles was al geregeld feest in frieslandhallen, rijtoer door de stad.
Die Kistemaker naaide ons vreselijk....Seizoen ervoor allerlaatste met Cambuur en dan deze wedstrijd hij als trainer van DS79
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:02:46
Citaat van: okkele op december 27, 2017, 14:59:16
nee,je kwam wel een heel end met 2 noodtribunes naast de kleine hoofdtribune die we toen hadden.
in gewone situaties was "west" een veel te klein dingetje.
aan de ene kant zat loopruimte en aan de andere kant de leeuwarden-kantine voor mn frikandelletje in de rust.

Zat jij toen al op de hoofdtribune? Dat vierkante blokje ? En dan ook nog frikandel?
Waar had je al die centjes weg dan, kon destijds maar net mn kaartje van zuid betalen :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 20:08:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 19:59:21
En ook die wedstrijd was ik bij... alles was al geregeld feest in frieslandhallen, rijtoer door de stad.
Die Kistemaker naaide ons vreselijk....Seizoen ervoor allerlaatste met Cambuur en dan deze wedstrijd hij als trainer van DS79

En Kistemaker liet zijn team op 'onze' kant de wu doen. Twee teams op een helft en de andere leeg, nog nooit gezien... Wij hadden geel blauwe gezichten die dag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 20:11:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:02:46
Zat jij toen al op de hoofdtribune? Dat vierkante blokje ? En dan ook nog frikandel?
Waar had je al die centjes weg dan, kon destijds maar net mn kaartje van zuid betalen :D

Ik denk dat Okkele alleen geld had voor de frikandel hoor

Volgens mij was toen Noord nog goedkoper hoor. Onoverdekt en baksteen  |:) Kapitalist :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:18:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 20:11:31
Ik denk dat Okkele alleen geld had voor de frikandel hoor

Volgens mij was toen Noord nog goedkoper hoor. Onoverdekt en baksteen  |:) Kapitalist :zweep

Kan mij van die tijd helemaal geen frikandel meer herinneren eigenlijk... waren die er wel?
Broodje worst wel. Noord...baksteen met betonnen tredes zat er ook nog wat tussen die dingen en de nieuwe tribune in? Ik
weet het niet meer, weet nog wel dat ik altijd iets links van de mi side stond (gezicht naar het veld) achter zon hekje.
Goed vasthouden was vaak nodig :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 21:12:14
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 20:18:28
Kan mij van die tijd helemaal geen frikandel meer herinneren eigenlijk... waren die er wel?
Broodje worst wel. Noord...baksteen met betonnen tredes zat er ook nog wat tussen die dingen en de nieuwe tribune in? Ik
weet het niet meer, weet nog wel dat ik altijd iets links van de mi side stond (gezicht naar het veld) achter zon hekje.
Goed vasthouden was vaak nodig :D

Je had in het oude stadion de Hoofdtribune (zit en overdekt) een zittribune aan de overkant (onoverdekt en zit (houten banken)), maar die ging niet over de gehele lengte. De staantribunes gingen dus een stukje door op de lange kant. Die delen zijn afgebroken toen Oost werd gebouwd.

Voor de nieuwe tribune op Zuid was MI side aan beide kanten, meelopen naar het doel van de tegenstander
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:26:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 21:12:14
Je had in het oude stadion de Hoofdtribune (zit en overdekt) een zittribune aan de overkant (onoverdekt en zit (houten banken)), maar die ging niet over de gehele lengte. De staantribunes gingen dus een stukje door op de lange kant. Die delen zijn afgebroken toen Oost werd gebouwd.

Voor de nieuwe tribune op Zuid was MI side aan beide kanten, meelopen naar het doel van de tegenstander

Jah dat ronje lopen over gravel.... aan de hand van pappa, hew tog echt een keer VVV sien in paarse shirts... weet ut seker :?
(krijg ik een trauma van heb alles er al op nagezocht wanneer dat zou kunnen geweest zijn)  :proost lijkt wel indiaans, fuck me l8l
Daar weet mijn lange termijn geheugen bijna tot niks meer van,
Zuid nog wel en de vaste mi side ook nog wel... grr had toen een donkerblauw sjaaltje met mi side erop.
Had ik al die oude rommel maar bewaard... had ik mn vissershoedje ook nog gehad, met viltstift erop,
koko veldmate zijlstra anema payne cantello van verscheidene jaargangen.
Soms doe je de mooiste dingen weg ;(  Klootzak ik :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:28:32
Hoe zit het met die frikandel dan...pure fantasie van okkele zeker ..... :rodekaart
Ik zou er nu wel een paar lusten trouwens, met een dikke klodder mayo :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 00:05:55
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:26:30
Jah dat ronje lopen over gravel.... aan de hand van pappa, hew tog echt een keer VVV sien in paarse shirts... weet ut seker :?
(krijg ik een trauma van heb alles er al op nagezocht wanneer dat zou kunnen geweest zijn)  :proost lijkt wel indiaans, fuck me l8l
Daar weet mijn lange termijn geheugen bijna tot niks meer van,
Zuid nog wel en de vaste mi side ook nog wel... grr had toen een donkerblauw sjaaltje met mi side erop.
Had ik al die oude rommel maar bewaard... had ik mn vissershoedje ook nog gehad, met viltstift erop,
koko veldmate zijlstra anema payne cantello van verscheidene jaargangen.
Soms doe je de mooiste dingen weg ;(  Klootzak ik :y



Heb nog seizoenkaarten en  3 plakboeken uit die tijd. Koesteren!!

Wij droegen van die lange wintersjaals met blauw en  gele blokken

En dan de Canon in de mi side: zong iedereen een ander lied dwars door elkaar, geweldig

En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 28, 2017, 01:13:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 00:05:55


Heb nog seizoenkaarten en  3 plakboeken uit die tijd. Koesteren!!

Wij droegen van die lange wintersjaals met blauw en  gele blokken

En dan de Canon in de mi side: zong iedereen een ander lied dwars door elkaar, geweldig

En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee

Lullo 3 plakboeken bijpraten? wil er eerder voor reizen, hertje voor wedstrijd?
anders gooi het in de pv :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 28, 2017, 09:02:37
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:28:32
Hoe zit het met die frikandel dan...pure fantasie van okkele zeker ..... :rodekaart
Ik zou er nu wel een paar lusten trouwens, met een dikke klodder mayo :y
als je op noord stond, kon je de kantine van Leeuwarden in en je kon gewoon voor West langslopen richting zuid (MI) he.
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 28, 2017, 11:44:56
Skrijnender is dat we in Dordt wonnen hewwe
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 28, 2017, 17:56:35
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 27, 2017, 23:28:32
Hoe zit het met die frikandel dan..
zoals zeewolde zegt:
je kon gewoon overal langs.
en ik zat echt niet op de hoofdtribune hoor,geen reet aan daar,toen al niet.
ik stond achter zijlstra,tukker en noem ze maar op,in de rust naar de kantine voor een rimpelige frikandel.
of de wedstrijd was geen reet aan(wageningen,amsterdam,amersfoort) dan skopte ik tegen ballen op t sintelveld achter noord.
t scorebord op oost was oek wel s interessant,zat ik oek wel s op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 28, 2017, 17:57:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 00:05:55



En: tsjikke tsjakke tsjikke  (2×) heeee, potje bier, potje bier (2×) heeee wat zegt de koe, boeeeeee

wooie gewwit.
zal disse week s even bij m kieke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2017, 19:46:08
Citaat van: okkele op december 28, 2017, 17:57:31
wooie gewwit.

:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 28, 2017, 22:52:45
Citaat van: piene hassus op december 28, 2017, 11:44:56
Skrijnender is dat we in Dordt wonnen hewwe
Daar verloren we ook. 1-0.
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op december 29, 2017, 13:57:43
Dat seizoen toch niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 29, 2017, 20:28:50

voor de mensen die grim nog willen zien.
cambuur 2x op dezelfde paal.
in de slotfase het antwoord.
:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 05, 2018, 22:51:26
FC Twente hervat de competitie op zaterdag 20 januari met een uitwedstrijd tegen hekkensluiter Roda JC. Een week later is in Enschede koploper PSV de opponent en drie dagen daarna komt SC Cambuur naar de Grolsch Veste in de kwartfinales van het bekertoernooi.

Haha als voorbereiding een, niet gewenst trainingskamp door GJVB, vervelend schoolreisje naar Spanje dus daar liggen wel degelijk kansen! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: vialli op januari 05, 2018, 23:32:18
Citaat van: okkele op december 29, 2017, 20:28:50

voor de mensen die grim nog willen zien.
cambuur 2x op dezelfde paal.
in de slotfase het antwoord.
:proost

Dit is typisch Cambuur door de jaren heen  :R :R welke trainer er ook voor de groep stond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 10, 2018, 17:53:22
Autocombi

Kaartprijs € 5,-
Toegestaan maximaal 30 personenauto's (en 5 meerpersoonsbusjes, vol=vol)
Omwisselen van 19.15 -19.45 uur bij parkeerplaats Boermark aan de A1
Routebeschrijving c.q. parkeerkaart wordt uitgereikt op het omwisselpunt (bij aankomst in het zicht plaatsen).
Buscombi         

SC Cambuur en GEBO Tours bieden deze busreis voor alle supporters aan met korting: € 17,50 voor alle supporters
Vertrek 17.00 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak*
Supporters dienen uiterlijk 16.45 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van e-ticket
*Indien er in 2 clusters wordt gereden, dan zullen de aangepaste clustertijden t.z.t. bekend worden gemaakt

Er rijdt dit keer ook een zogenaamde familiebus naar de Grolsch Veste. Deze bus is speciaal voor gezinnen en hierin is het nuttigen van alcohol niet toegestaan. Selecteer 'bus 8' als je hierin wilt plaatsnemen.

Voor deze wedstrijd ontvangt elke meereizende supporter 1 loyaltypunt.

Graag tot in Enschede!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2018, 18:06:25
30 auto's is wel magertjes!
Die restrictie voor max aantal busjes mag ook wel eens opgeheven worden wat een onzin.

Benieuwd of de bus wat animo kan verwachten. Na eventuele verlenging ben je tussen 2 a 3 uur thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 10, 2018, 18:42:59
Het aantal auto's kan nog omhoog. Heeft gewoon te maken met capaciteit aldaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2018, 18:59:22
Citaat van: SCC-J op januari 10, 2018, 18:42:59
Het aantal auto's kan nog omhoog. Heeft gewoon te maken met capaciteit aldaar.

Ooh dus als blijkt dat 30 te weinig zijn, kan het uitgebreid worden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 11, 2018, 10:32:18
@SCCambuurLwd: ? De autocombi voor #TweCam is helemaal UITVERKOCHT! Bijschrijven is uiteraard nog wel mogelijk en ook in de bussen is nog plek. #kwartfinale https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/951386044011892741/photo/1
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ronnie tng op januari 11, 2018, 17:45:50
Laatste keer Twente in de beker was een mooi dagje ondanks het resultaat. Geloof dat toen alleen noord goed gevuld was  :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 11, 2018, 19:30:37
Citaat van: Ronnie tng op januari 11, 2018, 17:45:50
Laatste keer Twente in de beker was een mooi dagje ondanks het resultaat. Geloof dat toen alleen noord goed gevuld was  :)

Bedoel je jaren geleden? Was het niet 1 - 1 en toen eruit in verlenging?
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 11, 2018, 21:00:30
Jeetje, maar 30 auto's dat is wel heel weinig. Dat wordt maar het thuisvak denk ik... volgens mij ook vrije verkoop dus dat komt wel goed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 11, 2018, 21:48:19
Citaat van: Bernardo op januari 10, 2018, 17:53:22
Autocombi

Kaartprijs € 5,-




Mooie prijs, maar ik zie op de site van FC Fraude dat seizoenkaarthouders € 7,50 korting krijgen. Ik dacht dat dat ivm recettedeling niet mocht?

Lijkt mij een sigaar uit de doos van Cambuur!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ronnie tng op januari 12, 2018, 16:32:02
Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 19:30:37
Bedoel je jaren geleden? Was het niet 1 - 1 en toen eruit in verlenging?

Daar doelde ik inderdaad op, en ik geloof dat je gelijk hebt met de verloren verlenging..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 12, 2018, 22:34:52
Citaat van: Ronnie tng op januari 12, 2018, 16:32:02
Daar doelde ik inderdaad op, en ik geloof dat je gelijk hebt met de verloren verlenging..

Man, volgens mij was Twente op eigen vervoer, wat mij het meeste bij is gebleven is dat na de wedstrijd Twente op Cambuur supporter af  rende en dat er een oude man zijn hond uit liet en dat die man in elkaar storte met een hartaanval. Dat maakte diep, diepe indruk op mij..,,,

Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 15, 2018, 19:31:33
Maher naar Twente niet echt gunstig voor ons.. die zal Assaidi goed gaan bedienen denk ik zo.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 15, 2018, 19:40:03
Citaat van: ChantiSCC op januari 15, 2018, 19:31:33
Maher naar Twente niet echt gunstig voor ons.. die zal Assaidi goed gaan bedienen denk ik zo.

Ach, voorafgaand zijn we kansloos. Net als Utrecht en AZ vorig jaar. Hoe dan ook, wederom behalen kwartfinale is al een prachtige prestatie! Helaas dat er maar 30 auto's kunnen staan anders zou er wel wat meer volk in het uitvak zitten, hoe dan ook er zullen genoeg mensen bij zijn ook in de thuisvakken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 16, 2018, 11:07:29
Al met bus 7 bezig zag ik, + nog een volle bus die nog niet online is |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 16, 2018, 12:56:46
Citaat van: oldehove op januari 16, 2018, 11:07:29
Al met bus 7 bezig zag ik, + nog een volle bus die nog niet online is |:)

Hoeveel is het maximale aantal bussen? 16 + wat er met de autocombi gaat, ofzo?
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op januari 16, 2018, 13:43:53
Citaat van: weestwel op januari 16, 2018, 12:56:46
Hoeveel is het maximale aantal bussen? 16 + wat er met de autocombi gaat, ofzo?
Geenidee, Passen 1000 in het vak dacht ik. 30 auto's X5 is 150 personen met auto. Dus voor 850 personen plek met bus
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 23, 2018, 22:50:57
Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 23, 2018, 23:31:56
Kut bus
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op januari 24, 2018, 08:01:26
Kut combi, maar ben er wel bij  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 24, 2018, 08:04:33
Citaat van: EdsjeSCC op januari 23, 2018, 23:31:56
Kut bus
Wij stappen ook nooit in de bus, uit principe. Uitzondering voor deze. 15+
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 24, 2018, 08:19:33
Citaat van: thankyou op januari 23, 2018, 22:50:57
Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????
Toe juh, dat er nu honderden meegaan is te prijzen! Kijk naar tijdstip en buscombi.
Komen.hopekijk nog velen bij maar ik vindt het top!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:04:05
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 08:19:33
Toe juh, dat er nu honderden meegaan is te prijzen! Kijk naar tijdstip en buscombi.
Komen.hopekijk nog velen bij maar ik vindt het top!
Union Berlin had eens 12.000 man mee naar Dortmund op een doordeweekse avond. 500 km reizen.  Wil niet zeggen dat wij zoveel moeten meenemen. Maar dat doordeweekse gezeur mag wel eens ophouden...

Of laat ik het anders stellen als we Europa in gaan nemen we toch ook allemaal vrij denk ik en zeuren we ook niet over doordeweeks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op januari 24, 2018, 17:06:54
Citaat van: thankyou op januari 23, 2018, 22:50:57
Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????

Wees blij dat er al 500 man staan ingeschreven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 24, 2018, 17:28:21
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:04:05
Union Berlin had eens 12.000 man mee naar Dortmund op een doordeweekse avond. 500 km reizen.  Wil niet zeggen dat wij zoveel moeten meenemen. Maar dat doordeweekse gezeur mag wel eens ophouden...

Of laat ik het anders stellen als we Europa in gaan nemen we toch ook allemaal vrij denk ik en zeuren we ook niet over doordeweeks.
Je moet de dingen wel reëel bekijken. Laat ik het anders stellen: welke club in Nederland,  buiten de top 4 neemt circa 600+ lui mee op doordeweekse dag om.20.45?
Als het uitvak een capaciteit had van 500 was het zgn uitverkocht....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:39:01
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 17:28:21
Je moet de dingen wel reëel bekijken. Laat ik het anders stellen: welke club in Nederland,  buiten de top 4 neemt circa 600+ lui mee op doordeweekse dag om.20.45?
Als het uitvak een capaciteit had van 500 was het zgn uitverkocht....
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 24, 2018, 18:14:45
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:39:01
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.
Volgens mij moet je een ander land/cultuur niet vergelijken met de onze.
Ik ben cambuur supporter omdat ik ondermeer hou van de trouw/passie bij de supporters.
Tsja je kunt altijd dubben over aantallen.
Jaren geleden gingen we met 1000 man naar sparta. Maar toen betaalde je 10 gulden voor een buscombi.
Wees trots op de honderden die meegaan. Altijd nog beter dan wat andere clubs meenemen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 18:14:45
Volgens mij moet je een ander land/cultuur niet vergelijken met de onze.
Ik ben cambuur supporter omdat ik ondermeer hou van de trouw/passie bij de supporters.
Tsja je kunt altijd dubben over aantallen.
Jaren geleden gingen we met 1000 man naar sparta. Maar toen betaalde je 10 gulden voor een buscombi.
Wees trots op de honderden die meegaan. Altijd nog beter dan wat andere clubs meenemen
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 24, 2018, 18:38:00
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Precies. Gewoon gaan met z'n allen. Ik sta de dag er na ook weer 6 uur op, ja dat wordt een pittig dagje maar ik heb het er voor over!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 24, 2018, 19:02:48
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:39:01
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.

Echt? Heeft er totaal niets mee te maken wat je werk is?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op januari 24, 2018, 19:21:39
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Max 30 auto's slaat ook nergens op natuurlijk. Was direct uitverkocht, had er 100 van gemaakt had je 200 man extra gehad (genoeg parkeerruimte bij uitvak en gemeente Enschede is echt wel wat gewend).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 24, 2018, 19:33:34
Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2018, 19:46:51
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2018, 19:33:34
Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Volgens mij ook, parkeren langs de weg achter de tribune dacht ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2018, 19:47:40
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Zelfde aantal als tegen Utrecht met autocombi niet slecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 24, 2018, 20:46:08
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.
Ik denk dat het tijdstip waarschijnlijk voor velen nog zwaarder telt dan de doordeweekse dag. Het is een beetje van allebei.
Ach wat maakt t uut, desondanks en daar komt ie weer, is dit aantal respectabel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op januari 24, 2018, 20:50:31
Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2018, 19:33:34
Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Parkeerruimte bij het uitvak is inderdaad vrij krap bemeten voor de capaciteit van het uitvak. Bij grote drukte kunnen ze de weg langs het spoor ook gebruiken om daar aan de weg te parkeren. Moeten alleen de tukkers die gebruik maken van deze wandelroute richting Twekkelerveld en industrieterrein iets langer wachten tit de hekken daar open gaan. Maar voor datzelfde hek staan ook de Cambuur supporters te wachten die op de fiets zijn  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Daddy T. op januari 24, 2018, 21:01:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2018, 19:47:40
Zelfde aantal als tegen Utrecht met autocombi niet slecht

Waren 675 supporters mee. Was toen ook op een ruk tijdstip, 18:30 uur en daarmee vol id file bij Utrecht. Dan liever 20:45 uur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 24, 2018, 21:32:01
Als het Sipke wederom zal lukken om de halve finale te halen, lijkt mij bij terugkomst een onthaal op het Cambuur op zijn plaats.  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: AliBombali op januari 24, 2018, 22:38:00
Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Vette bullshit, je kunt niet voor een ander invullen! Had graag mee gewild, zelfs in de bus, maar ben tot 21.00 aan het werk.. is dat een goed excuus?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ronnie tng op januari 24, 2018, 23:39:42
Het is gewoon een combinatie van. Nederland is al jaren een uitwedstrijd beleid gevoerd dat helemaal nergens op sloeg/slaat. Het moet allemaal een stuk supporter vriendelijker wil je de aantallen structureel omhoog krijgen. Gezinnen die een familie bezoekje plannen met een uitwedstrijd, vrienden die hotel boeken en gaan stappen in betreffende stad en zo kun je nog tig voorbeelden bedenken. In Nederland moe(s)t je verplicht met een bus. Woon je ergens anders in Nederland? Eerst met de bus naar Leeuwarden als je het uitvak in wilde. Het moet allemaal nog stukken beter en dat heeft tijd nodig.

Duitsland is voor mij het ultieme voorbeeld hoe er omgegaan moet worden met supporters. (Natuurlijk heerst daar ook wel eens onvrede) Kaartjes die spotgoedkoop zijn, geen of amper beperkingen met uitwedstrijden.

Over de wedstrijd: gas geven met z'n allen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op januari 25, 2018, 10:42:30
Citaat van: AliBombali op januari 24, 2018, 22:38:00
Vette bullshit, je kunt niet voor een ander invullen! Had graag mee gewild, zelfs in de bus, maar ben tot 21.00 aan het werk.. is dat een goed excuus?
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2018, 11:19:08
Alsof dat voor iedereen zo makkelijk is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 25, 2018, 17:39:38
Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2018, 10:42:30
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd

Zo overzichtelijk is de wereld niet voor iedereen, maar ik ben blij voor je dat het bij jou wel
Kan!

Geniet van de wedstrijd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chris Cambuur op januari 26, 2018, 12:04:37
Ben er weer bij vak 319 :scc :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 27, 2018, 22:50:52
Nu maar hopen, dat Twente de wedstrijd tegen PSV dinsdag nog in de benen heeft. (alle beetjes helpen)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 27, 2018, 23:22:53
Twente speelde goed hoor.
Hoop dat Cummins net zo goed keept als Zoet vanavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op januari 27, 2018, 23:55:32
Citaat van: speculeter op januari 27, 2018, 23:22:53
Twente speelde goed hoor.
Hoop dat Cummins net zo goed keept als Zoet vanavond

Twente oogt fit en doel gericht..

Ik hoop op een off day van de Tukkers, anders vrees ik voor een simpel einde van het beker avontuur..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2018, 07:36:37
We hebben niet de vorm en kwaliteit om het voetballend lastig te maken. Maar mischien is Twente zo gefocusssed op de competitie (gedeeld 16e) dat ze idd een complete offday hebben. Gewoon keihard knokken en hopen dat er wat te halen valt.

Sowieso een geweldige ervaring voor gasten als Kallon, Robertha en Rosheuvel om op dat niveau getest te worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 28, 2018, 12:04:31
Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2018, 07:36:37
We hebben niet de vorm en kwaliteit om het voetballend lastig te maken. Maar mischien is Twente zo gefocusssed op de competitie (gedeeld 16e) dat ze idd een complete offday hebben. Gewoon keihard knokken en hopen dat er wat te halen valt.

Sowieso een geweldige ervaring voor gasten als Kallon, Robertha en Rosheuvel om op dat niveau getest te worden.

Met het team van vorig jaar, Streek/Hoefdraad/Bakker/Tissoudali/Lilipaly/Monteiro, waren we kwalitatief gewoon beter geweest dan dit Twente..

Nu moeten we hopen op een offday van Twente
Titel: Re: Beker
Bericht door: piene hassus op januari 28, 2018, 12:19:52
Maar nou hewwe su GJV as trener, die wil succes
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2018, 12:26:59
Tegen Ajax thuis met oa Anderson, Blackson, El Baad en met Houtkoop als invaller voor Schilder... dus je weet het nooit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2018, 13:07:43
Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2018, 10:42:30
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd

Bij de AH met een jeugdcontract vrijedagen in overvloed ja. Maar die vlieger gaat niet voor iedereen op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 28, 2018, 13:21:44
Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2018, 13:23:19
Citaat van: sunderland op januari 28, 2018, 13:21:44
Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.

Helemaal mee eens, met het team van vorig seizoen waren wij ook gewoon zwaar de underdog geweest lijkt mij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 28, 2018, 13:25:35
Pak dat FC fraude gewoon flink aan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 28, 2018, 14:19:51
Citaat van: Collingwood op januari 28, 2018, 13:23:19
Helemaal mee eens, met het team van vorig seizoen waren wij ook gewoon zwaar de underdog geweest lijkt mij.

Waren we tegen Utrecht en Ajax ook toch? En AZ ook. 1-2 voor met penalty's en nog verliezen.

Maar idd zijn we ook nu weer zwaar de underdog, van Deelen die het zeer lastig gaat krijgen tegen Assaidi. Rosheuvel die Maher moet bespelen. Keeper die goede ballen pakt..

Maar wij zijn Cambuur en hebben daar niks te verliezen, voor Twente valt alles te verliezen en die zullen ook een bepaalde druk voelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 28, 2018, 14:24:46
Citaat van: ChantiSCC op januari 28, 2018, 14:19:51
Waren we tegen Utrecht en Ajax ook toch? En AZ ook. 1-2 voor met penalty's en nog verliezen.

Maar idd zijn we ook nu weer zwaar de underdog, van Deelen die het zeer lastig gaat krijgen tegen Assaidi. Rosheuvel die Maher moet bespelen. Keeper die goede ballen pakt..

Maar wij zijn Cambuur en hebben daar niks te verliezen, voor Twente valt alles te verliezen en die zullen ook een bepaalde druk voelen.

Absoluut, natuurlijk hebben we een kans. Vorig seizoen voldoende bewezen en we zijn ook net op tijd in vorm.

Ben alleen altijd bang dat mensen de eigen spelers/ts helemaal gaan afkraken mocht het niet lukken, terwijl het volkomen normaal zou zijn om dit te verliezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 28, 2018, 15:15:28
Citaat van: sunderland op januari 28, 2018, 13:21:44
Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.
Ja op kwaliteit zullen we ze vast niet overtreffen, maar hopelijk kunnen we op karakter het Twente erg moeilijk maken.
Maar zoals je al zegt, als die lui gaan voetballen en alles klopt, dan is het over.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2018, 15:53:08
De eerste helft tegen jong Ajax werden we al helemaal weggetikt en was elke fout achterin een goal... hopelijk leren ze snel en wordt er slimmer gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 28, 2018, 17:00:59
Je kan daar zo met 5-0 verliezen en dan is er ook niks aan de hand. Immers, Twente heeft een veel groter budget en veel duurdere en betere spelers dan Cambuur. Desalniettemin zou het heel zuur zijn omdat juist dit feit ons (of iig mij) doet vermoeden dat ze niets van die eerdere fout hebben geleerd waar ze enorm bij zijn gematst door knvb. Dat had nooit mogen gebeuren en hoewel ik de fans van Twente (los van dinsdag) het beste gun is en blijft het belachelijk hoe daarmee is omgesprongen.

Vergelijkbaar met de jong elftallen, bah.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2018, 17:15:58
Citaat van: papier op januari 28, 2018, 17:00:59
Je kan daar zo met 5-0 verliezen en dan is er ook niks aan de hand. Immers, Twente heeft een veel groter budget en veel duurdere en betere spelers dan Cambuur. Desalniettemin zou het heel zuur zijn omdat juist dit feit ons (of iig mij) doet vermoeden dat ze niets van die eerdere fout hebben geleerd waar ze enorm bij zijn gematst door knvb. Dat had nooit mogen gebeuren en hoewel ik de fans van Twente (los van dinsdag) het beste gun is en blijft het belachelijk hoe daarmee is omgesprongen.

Vergelijkbaar met de jong elftallen, bah.
twente had nooit in de eredivisie mogen blijven spelen.
De KNVB heeft veel fouten gemaakt  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 28, 2018, 17:29:14
Hoe langer we daar op 0-0 blijven staan hoe beter.
Maken ze daar snel een of twee doelpunten dan zie ik het somber  in
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 28, 2018, 17:39:40
Vorig seizoen bij mijn weten beste bekerprestatie ooit met de halve finale, daarvoor 3(?) keer kwartfinale als max  in de gehele historie en nu weer. Dat is al grote klasse. Je kan en mag verliezen, niks aan het handje. Mooi genieten en mooi voor ons een leuke uitwedstrijd met broodjes beenham. Laat het maar lang een wedstrijd zijn en hoop hebben, met een vleugje geluk erbij (videoscheids?) kan het wederom een memorable avond worden. Verlies je in reguliere speeltijd dat voldoet de avond wmb aan de verwachtingen. Ik ga voor een leuk en gezellig avondje. Vrije verkoop erbij dikke prima.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2018, 19:35:31
En het leverd Cambuur mooi wat centjes op. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2018, 20:24:58
Citaat van: papier op januari 28, 2018, 17:39:40
Vorig seizoen bij mijn weten beste bekerprestatie ooit met de halve finale, daarvoor 3(?) keer kwartfinale als max  in de gehele historie en nu weer.

Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2018, 20:44:59
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 19:35:31
En het leverd Cambuur mooi wat centjes op. :thumbsup

Ook indirect, want het zal zeker geholpen hebben wat extra geld voor vd Streek en Monteiro te krijgen die tegen sterke ploegen als AZ en Utrecht ook aardig speelden.

Spelers kunnen alleen maar beter worden van het spelen van dit soort wedstijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 28, 2018, 21:52:39
Wordt er nu weer gebruik gemaakt van de videoscheids?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 28, 2018, 22:40:20
Citaat van: PePe op januari 28, 2018, 21:52:39
Wordt er nu weer gebruik gemaakt van de videoscheids?
ja!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 29, 2018, 09:24:29
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2018, 20:24:58
Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente

Maar Leeuwarden heeft ooit ook eens de 1/2 finale gespeeld? Tegen Ajax volgens mij?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2018, 11:53:02
Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2018, 11:59:40
Zonde zeg. Houtkoop weer back dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2018, 12:03:41
Citaat van: Bernardo op januari 29, 2018, 11:59:40
Zonde zeg. Houtkoop weer back dus.

Lijkt me wel, zou me niet verbazen als het nu een 5-3-2/3-5-2 formatie wordt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op januari 29, 2018, 12:06:44
600 gekken mee ?  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 29, 2018, 13:09:59
Cambuur: "Neat te ferliezen? Alles te winnen!"

Als de spelers hieraan denken, dan kunnen ze een puike prestatie leveren!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 29, 2018, 13:45:33
Citaat van: thankyou op januari 29, 2018, 12:06:44
600 gekken mee ?  |:)

650 |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op januari 29, 2018, 13:45:50
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 11:53:02
Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.

Ai ai ai, die 2 had ik er erg graag bij gezien!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 29, 2018, 13:51:36
Klopt maar vrijdag is belangerijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 29, 2018, 15:23:23
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 11:53:02
Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.
Jammer.
Van Narsingh weten we dat hij 75% van de competitie niet speelt vanwege zijn blessure gevoeligheid.
Maar dat dat okkenootje van laatst zo'n uitwerking op hem heeft verbaasd mij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 29, 2018, 16:37:51
Kunnen de steeds terug kerende blessures van Narsingh niet worden geopereerd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 29, 2018, 16:53:31
Narsingh is tegen de Graafschap gewoon uit de wedstrijd geschopt, kon hij weinig aan doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 29, 2018, 17:58:08
Ze hadden Narsingh gewoon naar Twente moeten laten gaan destijds en flink kunnen cashen.
Top speler alleen fysiek niet sterk en niet constant genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 29, 2018, 21:22:54
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2018, 20:24:58
Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente
Die tegen Sparta (uit met 2000 man en Micheal Mols als spits) kan ik me nog goed herrineren. Volgens mij 2-0 verloren en nog steeds als Sparta een goal scoort en "sp-ar-ta" zingt ben ik weer terug op spangen die dag. #jeugdtrauma
Titel: Re: Beker
Bericht door: Shar op januari 29, 2018, 21:37:46
Citaat van: D.H.Skolten op januari 29, 2018, 21:22:54
Die tegen Sparta (uit met 2000 man en Micheal Mols als spits) kan ik me nog goed herrineren. Volgens mij 2-0 verloren en nog steeds als Sparta een goal scoort en "sp-ar-ta" zingt ben ik weer terug op spangen die dag. #jeugdtrauma
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 29, 2018, 21:58:57
Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 12:03:41
Lijkt me wel, zou me niet verbazen als het nu een 5-3-2/3-5-2 formatie wordt.

Zou mij verbazen als het geen 532 zou worden.

Cummins
Sai, Steenvoorden,Schilder, vd Laan/el Baad en Houtkoop
Schils, Barto en Rosheuvel
Kallon en Robertha
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op januari 29, 2018, 22:01:24
Citaat van: Shar op januari 29, 2018, 21:37:46
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 29, 2018, 23:43:11
Citaat van: ChantiSCC op januari 29, 2018, 13:45:33
650 |:)

+2  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 30, 2018, 07:26:04
Matchday!!  |:)

Gasgevuh!  :proost

Mouwen opstropen en gaan, die ettertjes van twente keihard aanpakken (Maher, El Hamdaoui Assaidi) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jandehulk op januari 30, 2018, 09:32:03
    Helemaal los....schuim op de bek en niet een meter geven ....come on you boys  :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op januari 30, 2018, 10:19:56
Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2018, 22:01:24
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.

1-0 Krijgsman. Mols was inderdaad al 2,5 jaar weg ofzo.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 30, 2018, 11:45:35
FC Twente zonder Holla en Lam.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hendrikscc op januari 30, 2018, 14:41:52
Citaat van: PePe op januari 30, 2018, 11:45:35
FC Twente zonder Holla en Lam.

Slagveer is ook absent
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 19:33:40
Citaat van: AL op januari 29, 2018, 21:58:57
Zou mij verbazen als het geen 532 zou worden.

Cummins
Sai, Steenvoorden,Schilder, vd Laan/el Baad en Houtkoop
Schils, Barto en Rosheuvel
Kallon en Robertha

Klopt dus volledig (Van der Laan erin, El Baad niet).  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 30, 2018, 19:49:06
Dit lijkt mij ook de meest verstandige opstelling om mee te beginnen mits iedereen snapt hoe je een 5/3/2 speelt. Indien nodig is het in no-time naar een 4-3-3 om te zetten (Barto en/of Houtkoop een linie doorschuiven).
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 20:09:40
Citaat van: Shar op januari 29, 2018, 21:37:46
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?
Je hebt gelijk, die uitwedstrijd bij Sparta( competitie wedstrijd) toen Mols speelde staat in mijn geheugen omdat wij toen klappen kregen van de Rotterdamse politie, zelfs de stewards kregen klappen toen. Maar je hebt gelijk  dat dat niet die bekerwedstrijd was. My mistake!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 20:10:38
Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2018, 22:01:24
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.
Klopt helemaal, en 2000 man mee.(was onderweg nog een ongeluk waarbij iemand was overleden waar de bussen langs reden) Die uitwedstrijd met Mols was mijn eerste wedstrijd op spangen voor mij, daarom haal ik ze door mekaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 20:15:25
Shit werk.....
Ergens stream aanwezig?
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op januari 30, 2018, 20:24:05
Citaat van: AL op januari 30, 2018, 20:15:25
Shit werk.....
Ergens stream aanwezig?

:y

http://eredivisie-stream.net/live/twente-live-stream/channel-1/
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 30, 2018, 20:25:03
Citaat van: AL op januari 30, 2018, 20:15:25
Shit werk.....
Ergens stream aanwezig?
heb je zelf fox,?
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 30, 2018, 20:32:34
4-3-3 / 4-4-2 / 5-3-2 ...

Zou zomaar eens een 4-2-3-1 kunnen zijn. Niks geen schijtbakkenvoetbal!  |:)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2018%2F01%2F1659291_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=106e96ceea23cf59d1a8bcb2b6ed6685b2c83341)
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 20:36:30
Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 20:32:34
4-3-3 / 4-4-2 / 5-3-2 ...

Zou zomaar eens een 4-2-3-1 kunnen zijn. Niks geen schijtbakkenvoetbal!  |:)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2018%2F01%2F1659291_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=106e96ceea23cf59d1a8bcb2b6ed6685b2c83341)
Dit bevalt me wel. Jammer dat Kip zo tegenvalt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 20:41:43
KOM OP CAMBUUR,VREET ZE OP !!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 20:52:49
Citaat van: punkman op januari 30, 2018, 20:24:05
:y

http://eredivisie-stream.net/live/twente-live-stream/channel-1/

Bedankt!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 21:18:00
Van zowel Robertha als Schils geweldig gedaan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op januari 30, 2018, 21:19:16
 |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 30, 2018, 21:20:30
Prachtig vastgehouden door Robertha en wat een overzicht..  :thumbsup _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 21:20:44
Robertha is in de zomer weg.
Wat een spits zeg!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 30, 2018, 21:28:07
Citaat van: AL op januari 30, 2018, 21:20:44
Robertha is in de zomer weg.
Wat een spits zeg!!!

Dan mutte ze er flink voor betalen. Nu al contract tot 2019 met een optie. Ik zeg optie lichten en verlengen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 21:30:48
Topppersss
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 21:31:29
Ik vind ons eigenlijk maar matig in balbezit, en toch staan we voor. Het kan vreemd genoeg alleen nog maar beter gaan. Die Assaidi is trouwens wel echt een geweldige speler zeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 21:34:00
1e 15 minuten prima!
Daarna erg slordig en met geluk een goed keeperswerk Cummins(uitstekende keeper) overeind.
Doelpunt is pure klasse van Robertha.
19 jaar jongens!!!

Vd Laan heeft het erg moeilijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 30, 2018, 21:35:29
Vd Laan zit er nu al doorheen lijkt het
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 30, 2018, 21:35:44
Ik vind ze toch wel aardig goed spelen, gezien het zwakke spel in veel competitie wedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 30, 2018, 21:39:07
Schijtbakkenvoetbal van Twente!!  :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 30, 2018, 21:41:26
Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 21:28:07
Dan mutte ze er flink voor betalen. Nu al contract tot 2019 met een optie. Ik zeg optie lichten en verlengen!
Direct het contract openbreken en een verbeterd contract tot 2021 aanbieden.
Deze jongen is anders aan het eind van de competitie weggekocht.
En als ze hem weg willen kopen, kan er grof geld worden gevraagd.
Een briljantje wat zich zo maar weer openbaart.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2018, 21:44:34
De terreinknechten hebben alleen de helft waar twente straks aanvalt opgeknapt. Hopen dat we straks door een polletje winnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 30, 2018, 21:56:14
Alle credits ook voor Cummins tot nu toe!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 21:59:30
Hele domme overtreding...
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op januari 30, 2018, 22:00:43
oerdom van der Laan
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 30, 2018, 22:00:48
Citaat van: Collingwood op januari 30, 2018, 21:59:30
Hele domme overtreding...
oerdom wat een sukkel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:01:13
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 22:00:48
oerdom wat een sukkel
Inderdaad erg onnozel, maar was het niet buitenspel vlak daarvoor?

Edit... ff teruggekeken: nee
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 22:01:24
Bedankt vd Laan!
Nu er maar afhalen. Komt echt tekort
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:03:56
Het was ook een kwestie van tijd, maar toch erg dom inderdaad. Voor hetzelfde geld blijf je met kunst en vliegwerk overeind. Nu maar hopen op een bevlieging van Robertha, anders wordt het erg lastig
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:05:33
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:06:52
Waarom blijven wij zulke mongolen halen? Wil Cambuur dan echt niet beter?
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 30, 2018, 22:08:00
En afgelopen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:08:12
Nou... daar gaat ie vrees ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 22:08:38
Helaas over en uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: el haj op januari 30, 2018, 22:09:14
Twee ontzettend domme momenten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 22:09:28
Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:09:32
En wat heb ik toch een hekel aan dat fucking Twente. El Hamdaoui, Assaidi, Maher.. Die spelen daar niet voor een appel en een ei. Stelletje fraudeurs
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)
Titel: Re: Beker
Bericht door: el haj op januari 30, 2018, 22:11:36
Citaat van: AL op januari 30, 2018, 22:09:28
Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.

Klopt hoor. Maar 't is nog steeds balen. Zeker als je dan ziet dat we meteen erna wel kunnen aanvallen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 30, 2018, 22:11:54
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:05:33
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!

Doe normaal juh idioot!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 22:11:58
Citaat van: AL op januari 30, 2018, 22:09:28
Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.

Klopt, maar wel jammer dat het op deze manier mis gaat. Geen schande overigens dat Twente een maatje te groot is met dit soort spelers.

Hopelijk geen zware blessure voor Robertha...
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:12:39
Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 22:11:54
Doe normaal juh idioot!
De hest geliek, fijne vent die vd Laan>
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 30, 2018, 22:13:03
 :PHoop dat Robertha voorzorg is.... Maar ben bang voor vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:13:59
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)
Lucht het op?
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 30, 2018, 22:14:40
Tot de doelpunten ook niet twee tellen de bal in de ploeg kunnen houden, dan weet je al dat het mis gaat
Titel: Re: Beker
Bericht door: el haj op januari 30, 2018, 22:17:12
Nou ja, nu is 't echt over en uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op januari 30, 2018, 22:17:35
Nu weten we zeker dat het gebeurd is.
Jammer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 30, 2018, 22:18:26
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:09:32
En wat heb ik toch een hekel aan dat fucking Twente. El Hamdaoui, Assaidi, Maher.. Die spelen daar niet voor een appel en een ei. Stelletje fraudeurs

Eens.
Hoop alsnog op lijken uit de kast en failliet!
Smerige kutclub :R :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 22:18:31
Jammer jongens, het zit er niet in deze keer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:18:36
Citaat van: el haj op januari 30, 2018, 22:17:12
Nou ja, nu is 't echt over en uit.
Ja, ze zijn ook gewoon beter. En om dan te zeggen dat we een stelletje stumpers zijn lijkt me ook wat overdreven. Ik denk dat er iets meer miljoenen bij hun op het veld staan dan bij ons. Op naar vrijdag dan maar en dan hopen dat Robertha hersteld is
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op januari 30, 2018, 22:19:28
Die v Wermeskerke is leuke voetballer maar heeft wel erg veel tijd nodig
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:21:08
Ist al 3-1?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:21:37
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:21:08
Ist al 3-1?
Nee 2 - 2
Titel: Re: Beker
Bericht door: AliBombali op januari 30, 2018, 22:22:20
Jammer hoor! Eigenlijk onterecht 0-1 gaan rusten, maar jammer dat we het niet vast konden houden. Twente een maatje te groot.. en dat kan en mag.. maar om dan eigen spelers zo af te branden vind ik ook onterecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 30, 2018, 22:22:27
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)

We kunnen niet beter. Kan je wel zo reageren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 30, 2018, 22:22:47
Jammer, maar het verschil in kwaliteit is te groot.
Hopelijk dat de blessure van Robertha meevalt en dat hij vrijdag weer kan spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:23:12
Jammer dat we niet eerder een goede linkerverdediger konden halen voor de wedstrijd tegen Twente .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:23:56
Citaat van: hobbes op januari 30, 2018, 22:21:37
Nee 2 - 2
2-3!!! Yes... Daar heb 300,- op ingezet. Ik loop binnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:24:17
Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2018, 22:22:47
Jammer, maar het verschil in kwaliteit is te groot.
Hopelijk dat de blessure van Robertha meevalt en dat hij vrijdag weer kan spelen.
anders no zo snel mogelijk nog een spits halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 30, 2018, 22:25:02
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:06:52
Waarom blijven wij zulke mongolen halen? Wil Cambuur dan echt niet beter?
Walgelijke reactie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 30, 2018, 22:27:50
We zijn deze wedstrijd gewoon figuranten. Accepteren en weer verder....
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op januari 30, 2018, 22:28:51
Lijkt bovenbeen blessure robertha
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Citaat van: Collingwood op januari 30, 2018, 22:18:31
Jammer jongens, het zit er niet in deze keer.
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:29:31
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:23:56
2-3!!! Yes... Daar heb 300,- op ingezet. Ik loop binnen

_O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 30, 2018, 22:31:09
Citaat van: sk13 op januari 30, 2018, 22:28:51
Lijkt bovenbeen blessure robertha

Ja die is er vrijdag niet bij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: el haj op januari 30, 2018, 22:31:30
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:18:36
Ja, ze zijn ook gewoon beter. En om dan te zeggen dat we een stelletje stumpers zijn lijkt me ook wat overdreven. Ik denk dat er iets meer miljoenen bij hun op het veld staan dan bij ons. Op naar vrijdag dan maar en dan hopen dat Robertha hersteld is

Oh dat hoor je mij ook niet zeggen. Het verschil in kwaliteit en idd waarde (transfermarkt zegt 5,3mil voor Cambuur en 22,83mil voor Twente) is enorm. Tuurlijk hoop je tegen beter weten in, en zeker na die eerste helft hoop je 'm als een stel Duitsers of Portugezen die wedstrijd over de streep te trekken, maar iedereen weet van tevoren wie de torenhoge favoriet is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: mugel op januari 30, 2018, 22:32:01
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)

Jij bent niet serieus te nemen en de enige loser hier! Kan iemand deze kneus verwijderen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:32:12
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.

Je verliest van Twente, wat daar ook nog eens twee dode spelmomenten voor nodig had. Had je meer verwacht dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:33:10
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
Stel je niet zo aan joh.. neem een pilletje en ga slapen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:34:09
Citaat van: el haj op januari 30, 2018, 22:31:30
Oh dat hoor je mij ook niet zeggen. Het verschil in kwaliteit en idd waarde (transfermarkt zegt 5,3mil voor Cambuur en 22,83mil voor Twente) is enorm. Tuurlijk hoop je tegen beter weten in, en zeker na die eerste helft hoop je 'm als een stel Duitsers of Portugezen die wedstrijd over de streep te trekken, maar iedereen weet van tevoren wie de torenhoge favoriet is.
Was ook meer een reactie op Skolten :-) Die wekte weer eens mijn ergernis op, maar pakte het verkeerde citaat :-)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 22:34:25
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
rot toch op juh stumper dast bist
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:35:15
Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 22:32:01
Jij bent niet serieus te nemen en de enige loser hier! Kan iemand deze kneus verwijderen?
lol
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 22:35:19
Skils Barto Kallon Robertha prima gespeeld
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:36:04
Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 22:34:25
rot toch op juh stumper dast bist
lol ik heb in ieder geval weer lekker veel geld gewonnen vanavond!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:36:09
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:35:15
lol
zo lol is het niet hoor. Je gaat gewoon echt over de schreef met je opmerkingen. Lees ze eens in alle rust terug zou ik zeggen
Titel: Re: Beker
Bericht door: AliBombali op januari 30, 2018, 22:36:16
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.

moeten we hier serieus op in gaan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:36:47
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:36:04
lol ik heb in ieder geval weer lekker veel geld gewonnen vanavond!
en dat zou je van te voren zeggen..... het zal bij jou wel de emotie zijn, maar die uit je op een ongezonde manier.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:37:18
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:34:09
Was ook meer een reactie op Skolten :-) Die wekte weer eens mijn ergernis op, maar pakte het verkeerde citaat :-)
Who cares!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op januari 30, 2018, 22:37:44
Skolten, lol= ongelovigelijk klein beschavingsniveau, heel erg triest
Titel: Re: Beker
Bericht door: vialli op januari 30, 2018, 22:37:57
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
Mooi een andere hobby zoeken en je NOOIT weer met onze club bemoeien :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:36:47
en dat zou je van te voren zeggen..... het zal bij jou wel de emotie zijn, maar die uit je op een ongezonde manier.
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:22
Citaat van: vialli op januari 30, 2018, 22:37:57
Mooi een andere hobby zoeken en je NOOIT weer met onze club bemoeien :(
Hahaha
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:38:57
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.
werd is zonder t...gemeld daarentegen heb je dan wel weer goed gespeld: chapeau
Titel: Re: Beker
Bericht door: AliBombali op januari 30, 2018, 22:39:14
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.

Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:40:49
Citaat van: Stanley op januari 30, 2018, 22:37:44
Skolten, lol= ongelovigelijk klein beschavingsniveau, heel erg triest
Het is "ongelooflijk", niet " ongelovigelijk"
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:41:28
Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 22:35:19
Skils Barto Kallon Robertha prima gespeeld
Cummings ook
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:42:06
Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
goede reactie Noord. Zo is het....
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:42:08
Citaat van: AliBombali op januari 30, 2018, 22:39:14
Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..
Als je dit niet aan zag komen dan ben je echt onnozel!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 30, 2018, 22:44:03
Jammer volstrekt kansloos eigenlijk. Gevochten als leeuwen. Maar te zwak om serieus tegenstand te kunnen bieden.

Wel trots. En nu nog maar wat vuurwerk op de transfermarkt zou ik zeggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 30, 2018, 22:44:52
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!

Ze hebben toch gevochten en er niet met de pet naar gegooit? We kunnen niet op tegen clubs als Twente dit jaar. Simpel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:46:08
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 22:47:57
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:46:08
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?

Ik lik alleen een raketje
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:48:01
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2018, 22:44:52
Ze hebben toch gevochten en er niet met de pet naar gegooit? We kunnen niet op tegen clubs als Twente dit jaar. Simpel.
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:49:10
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:46:08
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?
Je hebt gelijk, ik bedoelde "retenlikkerij", sorry spelfoutje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:50:00
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:48:01
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.
volgens mij was je iets te druk met het plaatsen van een wedje en heb je iets minder naar de wedstrijd gekeken. Twente was simpelweg beter. En dat doet mij ook pijn, maar het is geen schande en we zijn niet het lachertje van het Nederlandse voetbal. Ik vrees alleen dat we het niet eens worden, ik ga maar eens slapen :-)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 30, 2018, 22:51:26
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:48:01
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.
Man rust hadden wij geen kans om de overwinning eruit te halen.

Dom gedrag hoort bij de spelers die wij kunnen aantrekken op dit niveau
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:54:12
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:51:26
Man rust hadden wij geen kans om de overwinning eruit te halen.

Dom gedrag hoort bij de spelers die wij kunnen aantrekken op dit niveau
Das helaas waar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op januari 30, 2018, 22:54:59
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.

Ik weet niet hoeveel je gewonnen hebt, maar voor 89 euro kan je een halve seizoenkaart kopen bij DKV.  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:55:26
Citaat van: AliBombali op januari 30, 2018, 22:39:14
Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..
Jou probleem, als je me zou kennen zou je weten dat ik het meen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:55:43
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!
winnen doen we met z'n allen maar ook verliezen doen we met z'n allen.
Daarom hou je rustig en laat je emoties bij je ik ga er van uit dat je een verstandige supporter bent.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.

Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:56:44
Citaat van: punkman op januari 30, 2018, 22:54:59
Ik weet niet hoeveel je gewonnen hebt, maar voor 89 euro kan je een halve seizoenkaart kopen bij DKV.  :proost
Dat jij precies weet wat een seizoenskaart bij die kutboeren kost zegt meer over jou dan dat het over mij zegt!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op januari 30, 2018, 22:57:40
Heeft Maher ook al voor PSV gespeeld? en mag je voor twee clubs spelen in de beker?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:58:09
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.
komop kerel wij zijn allemaal supporters van een hele mooie kutclub :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:58:16
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Wanneer scheld ik dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: punkman op januari 30, 2018, 22:59:26
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:56:44
Dat jij precies weet wat een seizoenskaart bij die kutboeren kost zegt meer over jou dan dat het over mij zegt!

Ik beken, ik moest het opzoeken.  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:59:38
Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:58:09
komop kerel wij zijn allemaal supporters van een hele mooie kutclub :thumbsup
Das waar, de mooiste k#club van nederland.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:00:07
Citaat van: punkman op januari 30, 2018, 22:59:26
Ik beken, ik moest het opzoeken.  :y
lol
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op januari 30, 2018, 23:00:28
Scholten negeren met zijn autistische gedrag lijkt mij het beste. Laat het weer over voetbal gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:01:14
Citaat van: Stanley op januari 30, 2018, 23:00:28
Scholten negeren met zijn autistische gedrag lijkt mij het beste. Laat het weer over voetbal gaan.
Het zit je wel dwars he vriend!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 30, 2018, 23:02:25
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:59:38
Das waar, de mooiste k#club van nederland.
ik Bin trots op mijn club en dat draag ik graag uit naar mijn vrienden,familie en collega's  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:08:01
Ik had liever mijn 650 euro verloren en dat we in de halve finale hadden gestaan! Maar ik wist zeker (omdat ik Cambuur zo goed ken) dat we zouden verliezen dus waarom zou ik mij zo veel geld aan mijn neus voorbij laten gaan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 30, 2018, 23:08:08
Maatje te klein maar wel een wedstrijd waarin spelers leren een niveautje hoger te spelen. Hier worden spelers als Kallon, Rosheuvel en Robertha alleen maar beter van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op januari 30, 2018, 23:08:13
Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:10:53
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:15:43
Citaat van: speculeter op januari 30, 2018, 23:08:13
Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten
Hebben al velen geprobeerd, maar omdat ik een andere mening heb dan de meesten hier betekend nog niet dat ik VERBANNEN moet worden van het forum. Dat deden ze in nazi-Duitsland 75 jaar geleden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 30, 2018, 23:16:07
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:10:53
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!

Zegt de man die tegen zn eigen club geld inzet....
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:17:10
Citaat van: speculeter op januari 30, 2018, 23:08:13
Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten
Ik geloof ook niet dat het jou bedoeling is om mij van dit forum te verbannen. Iemand verbannen omdat iemand een andere mening heeft heet "fascisme".
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:18:29
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2018, 23:16:07
Zegt de man die tegen zn eigen club geld inzet....
Doe ik ook liever niet, maar als ik op zeker honderden euro's kan winnen dan laat ik dat niet aan me voorbij gaan. Als het ten koste van Cambuur zou gaan dan zou ik het nooit doen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 30, 2018, 23:19:59
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:58:16
Wanneer scheld ik dan?

Zeg ik dat dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 30, 2018, 23:21:35
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:10:53
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!

Zucht!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Batsum op januari 30, 2018, 23:24:33
Heb een Cambuur gezien dat maatje te klein is voor Twente
En dat is geen schande. Hou vast aan de goal met mooi
Voorbereidend werk van Roberta. Heb vertrouwen in het halen van de play offs.
Vrijdag allen weer scharen achter ons geweldige clubje.
Wat betreft al de negatieve berichtgeving betreft op dit beker forum.
Jammer dat .... niet kan relativeren en ons wat zit op te naaien met z'n gok gedrag.
Maar allen onder u die niet zo zijn prij u rijk want u zijt waardig supporter van
De mooiste club en dat laten we ons niet afnemen of beïnvloeden door een ....
De heer heeft ons niet allen gezegend met pragmatisme, iets wat een Cambuur supporter
Naast azijnpisse geschonken moet zijn. Recht voor de raap kritisch en teleurgesteld mag u zijn maar onfatsoenlijk zoals ..... zijn Cambuur supporters niet. Derhalve weten wij wie een echte is en wie niet. Sneu voor .... maar er zijn .... die niet beter weten
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:24:55
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Dit waren jouw woorden toch? "Scheldpartijen" remember.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:26:05
Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 23:19:59
Zeg ik dat dan?
Weet je nog Lore, "scheldpartijen"?
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 30, 2018, 23:26:54
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:24:55
Dit waren jouw woorden toch? "Scheldpartijen" remember.
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Batsum op januari 30, 2018, 23:30:04
H D Netloks schaam uzelf
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:31:31
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 23:26:54
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...
Ik sta tenminste voor wat ik zeg en doe niet alsof ik schijnheilig ben. Ik noemde hem een  " loser", niet echt een scheldwoord. Ik noem het meer "het beestje bij de naam noemen".
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 30, 2018, 23:37:22
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:31:31
Ik sta tenminste voor wat ik zeg en doe niet alsof ik schijnheilig ben. Ik noemde hem een  " loser", niet echt een scheldwoord. Ik noem het meer "het beestje bij de naam noemen".

'mongolen', vuile klootzak. Zijn toch scheldwoorden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 30, 2018, 23:38:24
 Reactie #2197 Gepost op: Vandaag om 22:05:33 »
Citaat
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!


maar dat weet jij zelf ook wel.
bizarre manier van je frustraties afreageren hoor,altijd maar weer discussies uitlokken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 30, 2018, 23:41:00
toch maar weer kwartfinale met een beperkte selectie.
twente een maat te groot maar in ieder geval wel een leuke pot gezien.
cummins weer sterk,de 3 goals vielen hem zeker niet aan te rekenen.
de focus maar op de juup nu.
:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:43:49
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2018, 23:37:22
'mongolen', vuile klootzak. Zijn toch scheldwoorden.
Soms moet je het beestje bij de naam noemen, ik scheld niet om het schelden op zich maar omdat ik zie dat mijn trots om zeep wordt geholpen en dan is er geen tijd voor politiek correct gedoe!
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:48:59
Citaat van: okkele op januari 30, 2018, 23:38:24
Reactie #2197 Gepost op: Vandaag om 22:05:33 »
Citaat
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!


maar dat weet jij zelf ook wel.
bizarre manier van je frustraties afreageren hoor,altijd maar weer discussies uitlokken.
Dus jij vond het een verstandige actie van vd Laan? Vooral lief zijn en hem niet het gevoel geven dat ie iets fout heeft gedaan en hem alle ruimte geven om meerdere fouten te maken zeker? Ja zo komen we verder.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:50:28
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 23:26:54
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...
Ja en ik had 100% gelijk. Wij zijn niet 1 of andere amateur club!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 23:50:50
Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 23:51:30
Citaat van: okkele op januari 30, 2018, 23:41:00
toch maar weer kwartfinale met een beperkte selectie.
twente een maat te groot maar in ieder geval wel een leuke pot gezien.
cummins weer sterk,de 3 goals vielen hem zeker niet aan te rekenen.
de focus maar op de juup nu.
:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:53:15
Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 23:50:50
Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.
Ik ga echt niet weg omdat jij dat wil hoor. Jij bent maar 1 van de zovelen en mensen als jou zijn veel te vermakelijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:56:02
Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 23:50:50
Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.
Ik wil je wel een gratis advies geven als Cambuur supporters onder mekaar. Moet je normaal voor betalen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 23:59:54
Ga nou slapen jonguh
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2018, 00:08:53
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.

Dat heet berusting... Twente staat gewoon veel te laag op de ranglijst en wij hebbem simpelweg de kwaliteit niet om mee te doen. Dat we de kwaliteit niet hebben is een andere discussie
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 31, 2018, 00:19:44
Muur staat goed verkeerd bij die vrije trap. Verder keepte hij prima
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2018, 00:28:45
Veel te lief en apathisch de tweede helft. Man we hadden kunnen winnen. Echt. Zo groot was het kwaliteitsverschil niet.  Liepen veel te ver naar achteren. Penalty was terecht, domme overtreding van van der Laan, geen schim meer van 4 jaar geleden. Zat er na een half uur al doorheen en was steeds te laat bij de steekballen over links van die lui.
De 2-1 was de nekslag. Cadeautje van daap schijtluis Janssen. Was echt geen vrije trap. Alle twijfelgevallen in het voordeel van Twente. Cummins wordt beter, krijgt meer vertrouwen. Achterin Steenvoorden de zwakste schakel. Die man levert 9 vd 10 ballen in. Hoop dat Robertha vrijdag meedoet, zag er niet goed uit. Spierblessure bovenbeen. Rosheuvel top op het middenveld. Staan laten daar. Wisselspelers voegden niets toe. Daniels wat moet je ermee???  Mathieu in de spits na uitvallen Robertha. Kan echt niet. Ts had Barto door moeten schuiven.

Moet nog heel veel gebeuren willen we de playoffs halen. Aantal spelers zijn in mijn ogen lang niet fit.

Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 31, 2018, 00:40:26
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:48:59
Dus jij vond het een verstandige actie van vd Laan? Vooral lief zijn en hem niet het gevoel geven dat ie iets fout heeft gedaan en hem alle ruimte geven om meerdere fouten te maken zeker? Ja zo komen we verder.
neu,ik vond het oliedom en vooral onnodig.
een kantelpunt bij een 0-1 stand.
maar dat zal hijzelf ook wel beseffen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 31, 2018, 00:41:37
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:53:15
Ik ga echt niet weg omdat jij dat wil hoor. Jij bent maar 1 van de zovelen en mensen als jou zijn veel te vermakelijk.
nogmaals,bizarre manier van hulp zoeken voor je onverwerkbare frustraties.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 31, 2018, 00:43:01
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.
reden genoeg om je dit zelf niet aan te doen toch?
er zijn vast leukere plekken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2018, 00:53:44
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.

Beste man, de onnozelste op dit forum ben jij. Je lult 3 pagina's lang over een ander. Voetbalinhoudelijk voeg je nul komma nul toe en je kraamt alleen maar onzin uit. Wat kan mij het nou verrotten dat je Twente op winst hebt gezet. Dat zegt genoeg over jezelf. Zielepoot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2018, 00:55:53
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:08:01
Ik had liever mijn 650 euro verloren en dat we in de halve finale hadden gestaan! Maar ik wist zeker (omdat ik Cambuur zo goed ken) dat we zouden verliezen dus waarom zou ik mij zo veel geld aan mijn neus voorbij laten gaan?

Zou je adviseren eens een iq test te gaan doen. Denk niet dast boven de 30 uutkomst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2018, 01:24:02
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2018, 00:08:53
Dat heet berusting... Twente staat gewoon veel te laag op de ranglijst en wij hebbem simpelweg de kwaliteit niet om mee te doen. Dat we de kwaliteit niet hebben is een andere discussie

Twente staat terecht zo laag. Wat een matig elftal. Drama spits en alles draait om Assaidi. Alleen maar lange ballen van achteruit op goed geluk. Kunnen zo in mei in de playoffs staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 31, 2018, 21:40:59
Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Johan058... op januari 31, 2018, 22:00:03
Citaat van: PePe op januari 31, 2018, 21:40:59
Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)

Ik kijk pas weer als Cambuur  in de koker zit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: el haj op januari 31, 2018, 22:03:37
Citaat van: PePe op januari 31, 2018, 21:40:59
Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)

Tottenham - United is veel leuker!
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op augustus 25, 2018, 23:17:07
Scheveningen uit voor de beker
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op augustus 25, 2018, 23:23:16
Citaat van: justremco op augustus 25, 2018, 23:17:07
Scheveningen uit voor de beker

Zijn we volgens mij al eens eerder tegen gekomen in de beker?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op augustus 25, 2018, 23:30:08
Citaat van: PePe op augustus 25, 2018, 23:23:16
Zijn we volgens mij al eens eerder tegen gekomen in de beker?

Thuis, dacht ik. En dat ging niet best. Was volgens mij 2 0 nu verlenging
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2018, 23:47:54
Citaat van: Lore op augustus 25, 2018, 23:30:08
Thuis, dacht ik. En dat ging niet best. Was volgens mij 2 0 nu verlenging

1-0 Barto???
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op augustus 26, 2018, 07:23:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2018, 23:47:54
1-0 Barto???

nee mister B en 2-0 door Scheepers inde 120 min.

wordt een lastig avondje daar denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op augustus 28, 2018, 12:57:54
Dinsdag 25 September 5 uur.
Live op fox
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op augustus 28, 2018, 14:32:32
Citaat van: speculeter op augustus 28, 2018, 12:57:54
Dinsdag 25 September 5 uur.
Live op fox

Ga er maar niet vanuit dat we live zijn, dat zullen de wedstrijden van 18:30 en 20:45 zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op augustus 29, 2018, 10:56:56
Dit soort kutpotten komen echt niet live hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op augustus 29, 2018, 11:30:13
Citaat van: DayDreamer op augustus 29, 2018, 10:56:56
Dit soort kutpotten komen echt niet live hoor.
staat toch echt op fox
Titel: Re: Beker
Bericht door: WouterZz op augustus 29, 2018, 11:57:39
Citaat van: speculeter op augustus 29, 2018, 11:30:13
staat toch echt op fox
Staat hier niet tussen
https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2949575/psv-ajax-woensdag-feyenoord-donderdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op augustus 30, 2018, 15:29:14
Schijnt nu om 19:45 te beginnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 02, 2018, 16:46:13
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? Het duel tussen SC #Cambuur en de Koninklijke HFC in de tweede ronde van het #KNVB-Bekertoernooi zal worden gespeeld op dinsdag 30 oktober om 19.45 uur!

#CAMHFC
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op oktober 27, 2018, 11:22:17
Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2018, 16:46:13
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? Het duel tussen SC #Cambuur en de Koninklijke HFC in de tweede ronde van het #KNVB-Bekertoernooi zal worden gespeeld op dinsdag 30 oktober om 19.45 uur!

#CAMHFC

Benieuwd naar de animo voor deze wedstrijd; mannetje of 4000?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 27, 2018, 16:43:34
Ja meer zal het niet worden denk ik.
Maar Cambuur moet zich eerst maar eens van deze tegenstander ontdoen.
Als Hake zijn tactiek niet gericht is op afjagen, snelle balcirculatie en de tegenstander kapot spelen, zal het mij niet verbazen dat we aan het einde van de wedstrijd met lege handen staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 27, 2018, 16:51:04
Is er iets bekend over toegangsprijzen, en eventuele voordelen voor seizoenkaarthouders?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Citaat van: PePe op oktober 27, 2018, 16:51:04
Is er iets bekend over toegangsprijzen, en eventuele voordelen voor seizoenkaarthouders?

Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op oktober 27, 2018, 18:02:29
Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

was?
zat daar een deadline op dan?
wat een bullshit van de club.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2018, 19:18:50
Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

Das pure speculatie :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 27, 2018, 19:20:08
Citaat van: okkele op oktober 27, 2018, 18:02:29
was?
zat daar een deadline op dan?
wat een bullshit van de club.

Is duidelijk omgeroepen tijdens de wedstrijd tegen Helmond Sport, toen kon je al kaartjes halen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 27, 2018, 19:27:18
Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

Kallon voor Conraad, Steenvoorden voor Mbende, Schils voor Boerlage... wordt er inderdaad flink minder van dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 27, 2018, 20:40:10
Citaat van: Bankzitter op oktober 27, 2018, 19:27:18
Kallon voor Conraad, Steenvoorden voor Mbende, Schils voor Boerlage... wordt er inderdaad flink minder van dan.

Met de eerste 2 zal het zeker niet minder worden.
Conraad en Mbende vind ik de zwakste schakels momenteel.
Jammer dat Boerlage (zwaar) geblesseerd is geraakt. Deed het tegen Helmond prima.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 27, 2018, 20:48:17
Van koesveld 25 en 26 wedstrijden voor Helmond, maar die is nog minder dan Mbende?
Anders zou ik hem met Steenvoorden opstellen en Schilder op 6
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2018, 08:38:00
Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Lees er anders niks van?

http://cambuur.nl/nieuws/14039/
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2018, 10:24:02
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2018, 08:38:00
Lees er anders niks van?

http://cambuur.nl/nieuws/14039/

Iets verder terug
http://cambuur.nl/nieuws/scoor-vanavond-je-kaarten-voor-sc-cambuur-koninklijke-hfc/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2018, 11:19:11
Citaat van: Tanjajeah op oktober 27, 2018, 11:22:17
Benieuwd naar de animo voor deze wedstrijd; mannetje of 4000?
nee er komen geen 4000 man naar deze wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 28, 2018, 11:36:47
3000 mogen we blij mee zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 28, 2018, 17:28:38
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 28, 2018, 11:36:47
3000 mogen we blij mee zijn.
Andere jaren was het stadion redelijk gevuld tegen een amateurclub.
Jammer, maar dit lijkt mij het gevolg dat er geen spelers in de selectie zijn waarvoor mensen naar het stadion komen.
Maar dat houdt mij niet tegen en ben uiteraard van de partij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 28, 2018, 17:37:46
Zo'n wedstrijd had je gratis moeten maken voor seizoenkaarthouders.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2018, 18:23:04
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 28, 2018, 17:37:46
Zo'n wedstrijd had je gratis moeten maken voor seizoenkaarthouders.

Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 28, 2018, 18:23:16
Ik ben ook wel van de partij. 2x naar Cambuur deze week is een leuk vooruitzicht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 28, 2018, 20:13:50
Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2018, 17:28:38
Andere jaren was het stadion redelijk gevuld tegen een amateurclub.
Jammer, maar dit lijkt mij het gevolg dat er geen spelers in de selectie zijn waarvoor mensen naar het stadion komen.
Maar dat houdt mij niet tegen en ben uiteraard van de partij.

Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 28, 2018, 20:32:41
Citaat van: De Gast op oktober 28, 2018, 20:13:50
Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.
Nou ajuu dan maar en tot volgend seizoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2018, 20:51:51
Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2018, 20:32:41
Nou ajuu dan maar en tot volgend seizoen.

|:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 28, 2018, 21:03:41
Natuurlijk gaan wij! Ik zit niet te wachten op afmeldingen op ons "mooie forum"! Cambuur till I die man!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 28, 2018, 22:19:58
Citaat van: De Gast op oktober 28, 2018, 20:13:50
Mij wel. 1x in de 2 weken is mooi zat momenteel. Zie ze graag eens een prestatie neerzetten tegen een goeie ploeg ipv amateurs of Helmond Sport.
een echte supporter hoor ik wel :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 28, 2018, 23:07:41
Citaat van: hobbes op oktober 28, 2018, 18:23:04
Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?
Emmen seizoenkaarthouders kunnen gewoon gratis naar de bekerwedstrijd (ook tegen een amateurclub).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2018, 23:37:51
Citaat van: hobbes op oktober 28, 2018, 18:23:04
Volgens mij mag dat niet, wordt de recette niet gedeeld?

Is pas vanaf de kwartfinales ofzo
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 29, 2018, 08:55:49
We weten toch dat bij deze club op het ogenblik elke euro welkom is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 29, 2018, 12:02:34
Dezelfde opstelling als afgelopen vrijdag, behalve dat Schils speelt voor de geblesseerde Boerlage.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 29, 2018, 12:11:46
Citaat van: Collingwood op oktober 29, 2018, 12:02:34
Dezelfde opstelling als afgelopen vrijdag, behalve dat Schils speelt voor de geblesseerde Boerlage.

Is helemaal prima, eerst maar eens een team neerzetten. Niet te veel veranderen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 29, 2018, 12:28:10
Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Kassa's evt. ook open morgenavond
Het lukt me niet om eerder aan te schaffen en online vind ik niet cool gaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2018, 13:32:30
Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2018, 20:32:41
Nou ajuu dan maar en tot volgend seizoen.

Had jij vorig jaar ook niet eens zo'n lulsmoes dat je niet kon Vlampiepje  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2018, 13:47:28
Citaat van: speculeter op oktober 29, 2018, 08:55:49
We weten toch dat bij deze club op het ogenblik elke euro welkom is.

Ga je in slechte tijden dit bij je supporters neerleggen? Vind het maar de omgekeerde wereld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 29, 2018, 16:21:24
Citaat van: De Gast op oktober 29, 2018, 13:32:30
Had jij vorig jaar ook niet eens zo'n lulsmoes dat je niet kon Vlampiepje  :rodekaart
Jaaaa, toen was ik er ook even helemaal klaar mee, maar de drang om te komen bleek al snel
weer aanwezig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 29, 2018, 19:05:10
Citaat van: Vlampiep op oktober 29, 2018, 16:21:24
Jaaaa, toen was ik er ook even helemaal klaar mee, maar de drang om te komen bleek al snel
weer aanwezig.

tot dinsdag :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 29, 2018, 20:25:48
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 29, 2018, 19:05:10
tot dinsdag :_schater
Must wel op rekene. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 29, 2018, 23:29:54
Citaat van: speculeter op oktober 27, 2018, 19:09:32
Hake zal de b keus wel laten spelen
Niks geleerd van dordrecht thuis in nacompetitie

wie zijn b keus dan?? we mutte eerst maar zien of we met de basis spelers dit
kunnen winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2018, 08:00:16
Citaat van: denistel op oktober 29, 2018, 23:29:54
wie zijn b keus dan?? we mutte eerst maar zien of we met de basis spelers dit
kunnen winnen.
Als Hake niet met de op dit moment sterkste opstelling begint, kan het inderdaad wel eens een heel vervelende avond gaan worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op oktober 30, 2018, 08:04:35
Slecht en koud weer. Ach het zijn maar amateurs. Brr het is omdat het moet. Maar we hewwe er geen nocht an. Denk dat we zo'n wedstrijd krijge.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 30, 2018, 08:44:11
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2018, 08:00:16
Als Hake niet met de op dit moment sterkste opstelling begint, kan het inderdaad wel eens een heel vervelende avond gaan worden.

iig dezelfde 11 als vrijdag, met Schils ipv Boerlage.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 30, 2018, 12:45:20
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 29, 2018, 12:28:10
Kassa's evt. ook open morgenavond
Het lukt me niet om eerder aan te schaffen en online vind ik niet cool gaan

ja natuurlijk kaartjes zijn nog steeds 5 euro trouwens
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op oktober 30, 2018, 13:07:46
Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 12:45:20
ja natuurlijk kaartjes zijn nog steeds 5 euro trouwens

Vind € 5 ook wel de max voor zo'n kut affiche hoor. Denk trouwens dat we het nog knap lastig gaan krijgen vanavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vakje 13 op oktober 30, 2018, 13:12:25
Citaat van: hobbes op oktober 27, 2018, 17:30:16
Voor seizoenkaarthouders was het 5 euro, maar je bent te laat. Nu is het 7,50 vrije zit.

Systeem niet op aangepast merk ik, 7,50 af te rekenen, 5 euro moeten betalen zojuist
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 30, 2018, 13:29:07
Sk betalen 5, ook aan kassa vanavond. Extra kaarten. Kosten 7,50
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 30, 2018, 13:55:56
Citaat van: Vakje 13 op oktober 30, 2018, 13:12:25
Systeem niet op aangepast merk ik, 7,50 af te rekenen, 5 euro moeten betalen zojuist

Klopt, dat melde Cambuur zo straks op twitter. Actie bleef lopen, terecht trouwens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 30, 2018, 20:48:18
Conraad en "Tikkie terug" El Baad  :zucht
Het word nog eerder 1-1 dan 2-0
Triest....
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2018, 21:28:00
Om te janken wat slecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 30, 2018, 22:06:54
Gekke uitslagen weer vanavond. Gelukkig zijn we een ronde verder maar daar is ook alles mee gezegd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 30, 2018, 22:07:29
Ach, we zijn verder dan psv in de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 30, 2018, 22:36:30
Tsja het lukt maar niet om die bal erin te loeien. Had die omhaal er trouwens wel in willen zien vliegen. Koud weer, kutwedstrijd en blij dat we niet gingen verlengen! Maar: we zijn lekker door!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 30, 2018, 22:47:26
Door...en daar is alles mee gezegd.
Blij dat ik weer in mijn warme huisje zit.
Volgende ronde Groene Ster thuis graag :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op oktober 30, 2018, 22:51:26
Zo slecht, zo slecht. Had beter thuis kunnen blijven, wat een drama, met Conraad voorop, dat die jongen mag beginnen na vrijdag en dan ook nog zo laat worden gewisseld.
Dramatisch niveau de laatste weken, niet om aan te gluren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2018, 22:55:02
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2018, 21:28:00
Om te janken wat slecht
Het was zo slecht, dat het niet onder woorden is te brengen hoe slecht het wel was.
We zijn wel een ronde verder, maar het voetbal is wel volledig door de onder grens gegaan.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2018, 22:56:04
Citaat van: DayDreamer op oktober 30, 2018, 22:51:26
Zo slecht, zo slecht. Had beter thuis kunnen blijven, wat een drama, met Conraad voorop, dat die jongen mag beginnen na vrijdag en dan ook nog zo laat worden gewisseld.
Dramatisch niveau de laatste weken, niet om aan te gluren.
Hake moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 30, 2018, 22:59:14
Als we Vrijdag zo voetballen worden we volledig weggespeeld door die jonkies uit Amsterdam



Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 30, 2018, 23:13:25
plichtmatig potje voor de mannen 1e helft zag ik spelers de bal vaker
naar de tegenstander dan medespeler spelen, maar niemand doet er
wat mee langs de kant ze laten ze maar wat aan modderen. de iets
meer dan 3000 supporters stonden lekker voor lul vind ik.
lui lopen ook nog een rondje langs vrijwel lege tribunes zelfs dat hebben
ze niet in de gaten.

een compliment voor HFC dat ze het ons zo moeilijk maakte zegt hake??
we maakten het ons zelf moeilijk zou ik zeggen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2018, 23:14:01
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2018, 22:56:04
Hake moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is.
idd . Conraad was zo slecht.. cigcagniks en Skils steeds een beetje de bal op halen en steeds samen in de middencirkel.El baad geeft in de eerste 25 min 6 slechte passes. Naja zo kun je wel doorgaan....
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2018, 23:17:10
Citaat van: denistel op oktober 30, 2018, 23:13:25
plichtmatig potje voor de mannen 1e helft zag ik spelers de bal vaker
naar de tegenstander dan medespeler spelen, maar niemand doet er
wat mee langs de kant ze laten ze maar wat aan modderen. de iets
meer dan 3000 supporters stonden lekker voor lul vind ik.
lui lopen ook nog een rondje langs vrijwel lege tribunes zelfs dat hebben
ze niet in de gaten.

een compliment voor HFC dat ze het ons zo moeilijk maakte zegt hake??
we maakten het ons zelf moeilijk zou ik zeggen
hake kun je niet meer serieus nemen. Afgl vrijdag vond ie ook dat we het goed deden terwijl egels ook veel beter was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op oktober 31, 2018, 00:01:03
Oef, wat wat het slecht inderdaad. Tuurlijk, amateurs, altijd lastig. Maar het voetbal dat Cambuur op de mat legt is werkelijk schrikbarend. Er zit geen enkele finesse in dit elftal, geen slimme passjes, niks.

Met name aanvallend was het erg slecht. Zowel Robertha (terecht gewisseld) in de eerste als Rossi in de 2e helft, en ook Kippersluis. Wat wel zorgen baart is dat ik geen enkele speler beter zie worden lopende dit seizoen. Ook het spel blijft over het algemeen ver ondermaats. Kan dit elftal simpelweg niet beter?

Conraad was weer de slechtste speler aan Cambuurkant. Hij mocht ook weer een corner nemen, maar net zoals tegen Go Ahead (2 keer) leverde hij die af op kniehoogte. Typerend. Ik weet zo niet wat de alternatieven zijn, maar je kunt hem na de afgelopen wedstrijden met goed fatsoen geen basisplaats meer geven komende vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 31, 2018, 00:07:52
Ik vind Mathieu wel beter t.o.v vorig seizoen. Conraad pfff. Was het geen idee om Etten es te proberen? Tenenkrommend ook dat zodra de tegenpartij een aansluitingstreffer maakt wij voetballend weer de kluts kwijt raken!
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 31, 2018, 00:39:12
Ik mis Houtkoop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jandehulk op oktober 31, 2018, 06:25:43
Het ergste is nog wel dat we ook niet beter worden ...sorry hoor,maar hake maakt ons niet beter .. We hebben veel te slecht materiaal ook dat mentaal niks kan heffe...jammer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 31, 2018, 07:18:47
Het was beroerd, dat geef ik toe, maar je zult maar supporter van Oss of Almere zijn... Vrijdag Conraad eruit, Etten ergens een plekje geven en je krijgt denk ik wel een hele andere wedstrijd. Jajax komt zich echt niet met een handbalverdediging ingraven lijkt me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 31, 2018, 07:46:38
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 31, 2018, 07:18:47
Het was beroerd, dat geef ik toe, maar je zult maar supporter van Oss of Almere zijn... Vrijdag Conraad eruit, Etten ergens een plekje geven en je krijgt denk ik wel een hele andere wedstrijd. Jajax komt zich echt niet met een handbalverdediging ingraven lijkt me.

Of van Psv. En lijkt erop dat Roda en Twente ook weinig briljante wedstrijden hebben gespeeld. Er werd gisteren op momenten aardig gecombineerd, alleen werd het te ver doorgevoerd. Worden er niet twee ballen van de lijn gehaald wij je met 4-1, dat lijkt all heel anders. Conraad moet idd maar een keertje banken, dat kan echt niet. Des te vreemder was het dat de eerste helft alles over zijn kant ging.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 31, 2018, 08:18:42
Citaat van: wiekie1969 op oktober 31, 2018, 00:39:12
Ik mis Houtkoop.

Die speelde tenminste 1 op de 10 wedstrijden nog eens een aardige pot ja.

Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 31, 2018, 08:21:24
wat hevve we met andere clubs te maken hoe die spelen of verliezen,

ik kijk naar hoe wij spelen en er zit totaal geen lijn in het spel.
en zoals wel vaker een spelers of spelers waarvan iedereen hier
zegt die kan er niks van speelt/spelen altijd. zo lang dat zo blijft
wordt het niks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2018, 10:11:41
Je kunt aan de spelers zien dat ze niet lekker in hun vel zitten.
Rossi raakt geen pepernoot meer de slechtste man in de 2e helft wat een draak van een spits.
Steenvoorden heeft het helemaal gehad bij onze club en terecht.
Waarom in vredesnaam geen Kallon veel meer gevaar in de aanval.
En tot slot Mous heeft ons verder geholpen naar de laatste 16.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op oktober 31, 2018, 10:59:42
Citaat van: wiekie1969 op oktober 31, 2018, 00:39:12
Ik mis Houtkoop.

Speelde zeker in zijn laatste periode niet slecht en met zelfvertrouwen. Had er in de huidige selectie bovenuit gestoken. Dat zegt meer over de huidige selectie dan over hem.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2018, 11:16:07
Citaat van: denistel op oktober 31, 2018, 08:21:24
wat hevve we met andere clubs te maken hoe die spelen of verliezen,

ik kijk naar hoe wij spelen en er zit totaal geen lijn in het spel.
en zoals wel vaker een spelers of spelers waarvan iedereen hier
zegt die kan er niks van speelt/spelen altijd. zo lang dat zo blijft
wordt het niks.
Tactisch lijkt het de laatste weken negens op, dat wil ik Hake aanrekenen.
Het opstellen van spelers die wekelijks ver door de ondergrens gaan en toch weer als basisspeler beginnen, wil ik Hake aanrekenen.
Het schrijnende gebrek aan kwaliteit wil ik Foeke aanrekenen.
Er is geen geld om kwalitatief betere spelers te halen, dus is ook mijn conclusie dat het inderdaad niks wordt dit seizoen.
Al met al voelde ik mij gisterenavond dan ook met die €5,00 entree mooi bekocht.

Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 31, 2018, 12:43:41
en hoe komt het dat ze niet lekker in hun vel zitten omdat we niet lekker
vrij uit voetballen is mijn mening en dat heeft overal invloedt op,
als ze een bal krijgen kijken ze eerst om zich heen of er gevaar dreigt
of ballen stuiten 3 mater van de voet af en er wordt te snel achteruit getikt
terwijl het voor uit ook kan maar daar is de lef niet voor schijnbaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2018, 13:24:28
Citaat van: denistel op oktober 31, 2018, 12:43:41
en hoe komt het dat ze niet lekker in hun vel zitten omdat we niet lekker
vrij uit voetballen is mijn mening en dat heeft overal invloedt op,
als ze een bal krijgen kijken ze eerst om zich heen of er gevaar dreigt
of ballen stuiten 3 mater van de voet af en er wordt te snel achteruit getikt
terwijl het voor uit ook kan maar daar is de lef niet voor schijnbaar.
Alles staat en valt met kwaliteit en vertrouwen.
Veel selectie spelers beschikken over te weinig voetbaltechnische bagage en zullen zich ook nooit lekker voelen in een wedstrijd. Liever risicoloos terug spelen en zo snel mogelijk de bal weer kwijt zien te raken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 31, 2018, 21:44:19
DKV door. In theorie zouden we die lui kunnen loten! Thuis lijkt het mij, deze affiche, ondanks de laatste shitzooi, wel heel lekker of moeten we toch maar weer zo'n kutamateur team loten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2018, 21:59:08
Citaat van: V-man op oktober 31, 2018, 21:44:19
DKV door. In theorie zouden we die lui kunnen loten! Thuis lijkt het mij, deze affiche, ondanks de laatste shitzooi, wel heel lekker of moeten we toch maar weer zo'n kutamateur team loten?
we worden afgeslacht door die boeren.
Gewoon thuis weer een amateur club.
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 31, 2018, 22:15:07
Emmen eruit tegen een club uit de derde divisie. Laat het gisteravond niet de meest leuke wedstrijd zijn geweest en vooral de 2e helft echt beroerd maar ben toch blij dat we door zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op oktober 31, 2018, 22:30:25
Doe maar Roda thuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 01, 2018, 17:48:50
ajax of f.noord uit en poen pakken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2018, 18:28:10
Citaat van: denistel op november 01, 2018, 17:48:50
ajax of f.noord uit en poen pakken
denistel moet je inkomsten delen dan.
En wanneer is de loting voor de volgende ronde :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2018, 18:31:27
Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2018, 18:28:10
denistel moet je inkomsten delen dan.
En wanneer is de loting voor de volgende ronde :?
Zaterdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 01, 2018, 18:33:11
volgens mij is het komende ronde nog inkomsten delen toch

loting zaterdag avond 23.00 uur bij fox..
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2018, 23:18:24
Fortuna uit.... :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 23:21:52
Ja wat moet ik hier op zeggen.
Moet kunnen bij de laatste 8 ik had liever dat we thuis hadden gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Naastismis op november 03, 2018, 23:28:02
Kutloting Fortuna favoriet,en qua inkomsten komt bij deze wedstrijd ook niet veel binnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 04, 2018, 12:50:40
Fortuna speelt voor de beker wedstrijd op zondag 16:45 tegen Feijenoord en na de bekerwedstrijd op zaterdag 18:30 thuis tegen Groningen.
En Cambuur speelt eerst op vrijdag thuis tegen Twente en daarna uit tegen MVV.
Dus ik denk zelf dat de wedstrijd tegen MVV naar zaterdag verplaatst gaat worden en dat we de woensdag voor de beker gaan spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op november 04, 2018, 16:25:43
Ze rollen PEC wel zo ff op..
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op november 04, 2018, 17:37:37
Je zou er maar heen gaan en dat na een halve minuut het licht uit valt
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 04, 2018, 18:36:52
Citaat van: ChantiSCC op november 04, 2018, 16:25:43
Ze rollen PEC wel zo ff op..

tuurlijk een leuke ploeg dat sittard.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 04, 2018, 18:38:07
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 23:21:52
Ja wat moet ik hier op zeggen.
Moet kunnen bij de laatste 8 ik had liever dat we thuis hadden gespeeld.

moet kunnen? 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 04, 2018, 20:17:05
Zeiden we dat ook niet tegen clubs als Ajax en Utrecht.
AZ hadden we ook af moeten maken.

Fortuna uit kunnen we gewoon winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 04, 2018, 20:18:34
Citaat van: Galdiano op november 04, 2018, 20:17:05
Zeiden we dat ook niet tegen clubs als Ajax en Utrecht.
AZ hadden we ook af moeten maken.

Fortuna uit kunnen we gewoon winnen.

Toen hadden we ook een iets andere selectie...
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 04, 2018, 21:53:42
Hou op joh...Nu een veel sterkere selectie  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op november 04, 2018, 22:16:14
Die lui laten ons mits ze er zin in hebben (waar ik van uitga) alle hoeken van het veld zien.

Daarnaast is het niet te doen voor de supporters.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 04, 2018, 22:31:03
Citaat van: Galdiano op november 04, 2018, 20:17:05
Zeiden we dat ook niet tegen clubs als Ajax en Utrecht.
AZ hadden we ook af moeten maken.

Fortuna uit kunnen we gewoon winnen.

je kan elke wedstrijd winnen maar als je realistisch kijkt ga je met een 4-1 weer
naar huis maar das mijn mening.
Titel: Re: Beker
Bericht door: rudie op november 05, 2018, 13:10:28
Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2018, 12:50:40
Fortuna speelt voor de beker wedstrijd op zondag 16:45 tegen Feijenoord en na de bekerwedstrijd op zaterdag 18:30 thuis tegen Groningen.
En Cambuur speelt eerst op vrijdag thuis tegen Twente en daarna uit tegen MVV.
Dus ik denk zelf dat de wedstrijd tegen MVV naar zaterdag verplaatst gaat worden en dat we de woensdag voor de beker gaan spelen.
Kan Cambuur er wel een traingsmidweek tegenaan gooien in Zuid- Limburg met de wedstrijden in Sittard en Maastricht achter elkaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op november 05, 2018, 14:50:26
Fortuna Sittard - SC Cambuur wordt op woensdag 19 december gespeeld en begint om 19:45 uur, zo laat de KNVB vandaag weten.
Het duel komt daardoor niet rechtstreeks op FOX Sports.

De uitwedstrijd tegen MVV (21 december) is verplaatst naar zondag 23 december om 14:30 uur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: diekhuzen op november 05, 2018, 18:21:58
Citaat van: Drumfather SCC op november 05, 2018, 14:50:26
Fortuna Sittard - SC Cambuur wordt op woensdag 19 december gespeeld en begint om 19:45 uur, zo laat de KNVB vandaag weten.
Het duel komt daardoor niet rechtstreeks op FOX Sports.

De uitwedstrijd tegen MVV (21 december) is verplaatst naar zondag 23 december om 14:30 uur.

Fox Sports Mafia
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op november 05, 2018, 19:33:31
Waarom maffia. Ze brengen het voetbal goed in beeld toch..

Voor de rest hopeloze loting natuurlijk. Takke end weg en je gaat er waarschijnlijk voor niks naar toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op november 05, 2018, 23:23:58
Citaat van: De Gast op november 05, 2018, 19:33:31
Waarom maffia. Ze brengen het voetbal goed in beeld toch..

Voor de rest hopeloze loting natuurlijk. Takke end weg en je gaat er waarschijnlijk voor niks naar toe.

Dat zal moeten ook, want met dit soort aanvangstijdstippen is er niemand die vanuit Lwd die kant op kan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 05, 2018, 23:48:03
Citaat van: moodygrunn op november 05, 2018, 23:23:58
Dat zal moeten ook, want met dit soort aanvangstijdstippen is er niemand die vanuit Lwd die kant op kan.

19.45 is toch wel een goede tijd of niet.eerder is minder en later nog minder toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 10, 2018, 01:14:10
De aanvangstijd maakt toch niet een reet uit? KANSLOOS
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 25, 2018, 17:18:23
Na de uitwedstrijd van Vrijdag heb ik toch weer wat meer vertrouwen in voor deze beker wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuurgek op november 25, 2018, 17:43:32
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2018, 01:14:10
De aanvangstijd maakt toch niet een reet uit? KANSLOOS

Nou tegenwoordig met 12.15uur in de Eredivisie kan ik mij voorstellen dat je soms nog niet wakker bent ;-)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 25, 2018, 18:10:20
Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 17:43:32
Nou tegenwoordig met 12.15uur in de Eredivisie kan ik mij voorstellen dat je soms nog niet wakker bent ;-)

nou dan bink altijd wel wakker maar bijv vandaag weer exelsior om 12.15 spelen in Emmen
dat snap ik niet echt doe dan wil2 - Vitesse om die tijd das een uurke rijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuurgek op november 25, 2018, 18:54:07
Citaat van: denistel op november 25, 2018, 18:10:20
nou dan bink altijd wel wakker maar bijv vandaag weer exelsior om 12.15 spelen in Emmen
dat snap ik niet echt doe dan wil2 - Vitesse om die tijd das een uurke rijden.

Ik ben rond die tijd ook wel wakker maar zijn geen tijden voor thuissupporters, uit supporters en eigenlijk ook voor een uitclub al in het hun werk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Naastismis op november 25, 2018, 19:52:56
Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 18:54:07
Ik ben rond die tijd ook wel wakker maar zijn geen tijden voor thuissupporters, uit supporters en eigenlijk ook voor een uitclub al in het hun werk.

Rare tijd 12.15  idd ben je een kelderklasse voetballer op zondagmorgen moet je kiezen zit je in een standaardelftal op zondag kun je ook niet heen
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 26, 2018, 09:03:14
Citaat van: Naastismis op november 25, 2018, 19:52:56
Rare tijd 12.15  idd ben je een kelderklasse voetballer op zondagmorgen moet je kiezen zit je in een standaardelftal op zondag kun je ook niet heen

Ze hebben de wedstrijden vervroegd ivm de invoer van de var. De kans dat het uitloopt is hierdoor groter en de wedstrijden mogen natuurlijk niet overlappen van fox.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 16, 2018, 18:37:17
Wordt een makkie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuurgek op december 16, 2018, 19:16:55
Citaat van: EdsjeSCC op december 16, 2018, 18:37:17
Wordt een makkie
Tuurlijk....daar spelen Dammers en Heerings achterin...en we waren hier zo blij dat die weg waren  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 16, 2018, 20:40:51
Maak je borst maar nat!! (ik reken nergens op)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2018, 20:58:20
Dat wordt de wartfinale, die lui denken dat ze al binnen zijn




(En dat zijn ze natuurlijk ook al bijna)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2018, 07:31:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2018, 20:58:20
Dat wordt de wartfinale, die lui denken dat ze al binnen zijn
(En dat zijn ze natuurlijk ook al bijna)
Als de mannen bij ons voorin een winnaarsmentaliteit zouden hebben gehad, had ik er niet raar van opgezien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2018, 11:28:56
Live op tv in ieder geval.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 17, 2018, 21:13:12
Citaat van: Cambuurgek op december 16, 2018, 19:16:55
Tuurlijk....daar spelen Dammers en Heerings achterin...en we waren hier zo blij dat die weg waren  8)

En Diemers niet te vergeten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op december 18, 2018, 09:59:57
Citaat van: Yellow Army op december 17, 2018, 21:13:12
En Diemers niet te vergeten

Die Cambuur veel te vroeg verliet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2018, 14:08:15
Rossi vervangt Robertha, die is ziek. Verder dezelfde opstelling.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 18, 2018, 14:53:37
Citaat van: Collingwood op december 18, 2018, 14:08:15
Rossi vervangt Robertha, die is ziek. Verder dezelfde opstelling.
Schindler en Rossi samen in de basis...
Kan je ook wel thuis blijven
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jandehulk op december 18, 2018, 15:43:37
Nee,Robertha draaide lekker !!.. :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op december 18, 2018, 23:00:55
Die draait wel sneller dan Rossi  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2018, 08:56:41
Als je zag hoe Rossi steeds inviel houd ik mijn hart vast vanavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jandehulk op december 19, 2018, 09:27:34
Met dit Cambuur hou ik altijd Mien hart vast!!....Jim doen nu wel net al leit t aan Rossi,maar kippersluis ,kallon, Robertha binnen allemaal geen afmakers
Titel: Re: Beker
Bericht door: sk13 op december 19, 2018, 12:40:57
Kippersluis is geen links buiten. Stond begin vh seizoen centraal opgesteld. Scoorde toen ook met enige regelmaat of gaf assist
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 19, 2018, 14:13:31
Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

Is niet zo raar toch, je bent de underdog als je tegen een goed draaiende eredivisie ploeg speelt. Niets te verliezen dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 19, 2018, 14:46:00
Citaat van: hobbes op december 19, 2018, 14:13:31
Is niet zo raar toch, je bent de underdog als je tegen een goed draaiende eredivisie ploeg speelt. Niets te verliezen dus.
Nou dit gaat immers wekelijks al op dat we niets te verliezen hebben, want we zijn altijd de underdog.
Dat ismookmde reden dat velen er geen zak meer aan vinden, want het resltaat is voor 85% vooraf al in te schatten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuurgek op december 19, 2018, 16:25:22
Citaat van: Drumfather SCC op december 19, 2018, 13:15:17
Als muzikant zit ik voor mijn netwerk veel op Instagram en uiteraard volg ik Cambuur hier ook
Maar van de openingszin bij de foto voor vanavond pleurt mij de bek open  :zucht
Ik citeer; Niets te verliezen vanavond in Sittard, Kunnen onze Cupfighters opnieuw voor een stunt zorgen?

Sorry hoor, maar als je al met zo'n kutinstelling begint.... :zucht
Ik weet, Het is maar Instagram, maar toch....
Niets te verliezen; Alsof we verder een pracht seizoen draaien  :_schater

Ook op kantoor steken ze dus de fans finaal de gek aan
Niks beters te doen

Tsja.....zo kan je ook alles negatief benaderen........

Het schijnt dat er ook wel eens iemand lacht op kantoor.........ik begrijp dat niet, zo goed draaien we niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 19, 2018, 18:08:34
Dit wordt de avond van Mous (hoop ik)  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 19:56:04
Zit er überhaupt wel iemand in het uitvak?
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2018, 20:00:16
Diemers spaart ons nog.
En Rossi loopt constant verkeerd...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2018, 20:02:04
Citaat van: Treb op december 19, 2018, 19:56:04
Zit er überhaupt wel iemand in het uitvak?

We staan met zijn 10en er vlak naast
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 20:02:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2018, 20:02:04
We staan met zijn 10en er vlak naast

Respect
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 20:04:35
3 klasses beter die lui
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 20:04:53
Schindler :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 20:05:34
Kansloos!!
Schindler aub raak geblesseerd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2018, 20:07:54
Citaat van: AL op december 19, 2018, 20:05:34
Kansloos!!
Schindler aub raak geblesseerd
en blijf zo lang mogelijk geblesseerd  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 19, 2018, 20:11:27
Rossi  8P wat doet die gast in het veld
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op december 19, 2018, 20:12:12
Die Rossi staat overal.......Waar die niet moet staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 20:15:20
Finaal weggespeeld!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 20:23:54
Hoe krijgt Kallon het voor elkaar om bijna altijd datgene te doen wat ie nou niet moet doen (en dus niet wat wel moet..) kolere
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2018, 20:28:12
Citaat van: EdsjeSCC op december 19, 2018, 20:23:54
Hoe krijgt Kallon het voor elkaar om bijna altijd datgene te doen wat ie nou niet moet doen (en dus niet wat wel moet..) kolere
als je dit kopieert en plakt kun je dit ook voor Rossi zo schrijven....
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 20:30:40
Citaat van: zeewolde op december 19, 2018, 20:28:12
als je dit kopieert en plakt kun je dit ook voor Rossi zo schrijven....

En voor bijna iedereen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 20:31:45
Beste voorzet Schindler.. Zo zouteloos allemaal. Je mag al blij zijn als de voorzet voor het doel beland waar dan, uiteraard, niemand staat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2018, 20:32:56
Zit totaal niet met spanning voor de tv.
Ze maken toch geen doelpunt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2018, 20:35:34
Enige kans is nog meer onderschatting van  fortuna. En daar waren ze al aardig mee op weg. Een scherpe tegenstander hadden al 3-0 voorgestaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Jandehulk op december 19, 2018, 20:39:26
Schaam me dood!!... :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 19, 2018, 20:39:44
Ik erger mij aan het voetballende vermogen.. Van mij mag Foeke als eerste weg en na dit seizoen de gehele selectie. Gewoon weer opnieuw beginnen en dan iig naar voetballende spelers kijken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 20:47:38
Nou de 2 allerslechtste voetballers zijn in ieder geval exit!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 20:49:17
Dan is Schindler iig weer topfit voor zondag :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op december 19, 2018, 20:54:15
Citaat van: AL op december 19, 2018, 20:47:38
Nou de 2 allerslechtste voetballers zijn in ieder geval exit!!

Rossi staat er nog gewoon in hoor........
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 20:55:12
Citaat van: EdsjeSCC op december 19, 2018, 20:23:54
Hoe krijgt Kallon het voor elkaar om bijna altijd datgene te doen wat ie nou niet moet doen (en dus niet wat wel moet..) kolere
idd wat een oerdomme voetballer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 20:57:01
53 minuten. 0 kansen.

:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 20:59:41
Zoals de commentator al zegt: er is helemaal geen spanning. Alleen de stand suggereert dat.

Tijd voor actie. Sipke  :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 19, 2018, 21:00:22
Citaat van: Treb op december 19, 2018, 20:57:01
53 minuten. 0 kansen.

:_schater

58 minuten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 21:02:10
Citaat van: De Gast op december 19, 2018, 20:59:41

Tijd voor actie. Sipke  :0=

Ach hou toch op man.

Van stront kun je geen boter maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:02:37
Ze spelen soms niet eens zo slecht maar maken x op x de verkeerde keuzes. Conraad en Kallon zijn daar heel goed in
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2018, 21:03:51
Ik hoop voor Hake dat het geen 5 - 0 wordt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 21:05:48
Citaat van: PePe op december 19, 2018, 21:03:51
Ik hoop voor Hake dat het geen 5 - 0 wordt.

Daar is onze verdediging te goed voor. Zij verbloemen wekelijks de zeer trieste en armoedige staat van de rest van dit elftal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:06:16
Als ze um moeten geven doen ze het niet en als het niet moet juist wel.Tenenkrommend.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:07:17
De aloude al spelen we tot de kerst dan scoren we nog niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2018, 21:10:29
Ze houden ons wel in leven :0=
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2018, 21:11:58
Is het normaal dat een gewisseld speler op de tribune zit?
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 21:13:51
Het is ook zo slapjes allemaal.. geen enkele pit in dit elftal. Sjok sjok sjok
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:15:22
Tis wat.. een bal binnen houden
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:15:25
We krije nog een kans let maar op. Als het dan maar geen 2-0 staat
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op december 19, 2018, 21:18:41
We hebben nog een kwartier  :fant
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 21:19:12
Lichtpunt is toch wel vd Beemt.
Spelertje hoor!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 21:22:12
Hoe speelt Etten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2018, 21:22:45
Over klaar finito de groeten
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2018, 21:23:09
Kom er maar weer in: Sipke,  Houtkoop en Barto.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 21:23:29
Sambissa dek eens door man!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2018, 21:23:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 21:22:12
Hoe speelt Etten?
beter dan Schindler
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 21:25:01
Citaat van: zeewolde op december 19, 2018, 21:23:47
beter dan Schindler

:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:25:49
Vd beemt mooi laten staan en vertrouwen geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:26:17
Het kan nog!!!!



:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 21:26:49
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:25:49
Vd beemt mooi laten staan en vertrouwen geven.

Prima speler die alles heeft!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:27:40
Citaat van: AL op december 19, 2018, 21:23:29
Sambissa dek eens door man!!
ze mutte hem eens eerder aanspelen aanvallend.. hij ging continu over semedo heen maar krijgt nooit de bal
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2018, 21:28:21
Heering had ook nog veel moeten hebben ,was dan zijn tweede geweest
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 21:28:42
Wat een heerlijk bekeravondje  :O

Bij de bejaardenbingo was 't nog spannender geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:29:46
Citaat van: AL op december 19, 2018, 21:26:49
Prima speler die alles heeft!
ja ga mooi met dit soort spelers verder. Etten, maulun etc.Zet daar 1 tussen met fysiek en je hebt het beter voorelkaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: legeips op december 19, 2018, 21:31:10
Wat een kansloze ploeg in een kansloos seizoen..
Zie nu al uit naar het einde van het seizoen..
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 19, 2018, 21:31:19
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:27:40
ze mutte hem eens eerder aanspelen aanvallend.. hij ging continu over semedo heen maar krijgt nooit de bal

Klopt!
Aanvallend ook prima spelertje hoor.
Verdedigend vind ik hem niet best.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:31:59
Helft hoeft niet te douchen. Niet een greintje passie in dit elftal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:32:14
Kan nog!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:33:12
4 minuten dr bij is eigenlijk te weinig maar goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:33:14
Eerste normale voorzet van de flank!!!!!!!! Dus krijgt de spits eens een normale bal
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:35:16
Citaat van: AL op december 19, 2018, 21:26:49
Prima speler die alles heeft!

Kan het lang niet belopen man. Wederom geel omdat ie steeds te laat is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:36:01
Citaat van: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:33:12
4 minuten dr bij is eigenlijk te weinig maar goed
niet goed is belachelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:37:56
Wat een KUT elftal. Vreselijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:39:36
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:35:16
Kan het lang niet belopen man. Wederom geel omdat ie steeds te laat is.
noem jij eens 1 die het wel kan belopen dan? Ik heb liever 1 die tenminste wel wil voetballen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:40:03
Mario Been heeft helemaal geliek. Zit geen ziel in dit elftal. Gezapigheid troef. Zit geen gif in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:42:10
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:40:03
Mario Been heeft helemaal geliek. Zit geen ziel in dit elftal. Gezapigheid troef. Zit geen gif in.
das 100% waar. Trainer brengt er ook helemaal niks in net als vant schip bij Zwolle. Verschil is dat wij geen kwaliteit hebben
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:42:14
Die Etten ken meer dan dat hele zooitje bij elkaar. Gaat in de winterstop transfervrij weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2018, 21:43:05
Cambuur voetbalt zoals Hake praat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op december 19, 2018, 21:43:24
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:39:36
noem jij eens 1 die het wel kan belopen dan?

Schindler






:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2018, 21:43:44
Onbegrijpelijk dat die Etten zo lang op de bank heeft gezeten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2018, 21:44:14
We zijn in ieder geval beter dan Feijenoord
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2018, 21:44:20
Laatste paar minuten zal het nog even.. nou nou nou.

Goeie reis terug mannen. Misschien de volgende keer 89 minuten eerder even een stapje harder?

Hansi Hansi trekt de juiste concusie: er zit geen gif in dit elftal. Ze kunnen er serieus beter mee stoppen. Stekker eruit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 19, 2018, 21:44:35
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:42:14
Die Etten ken meer dan dat hele zooitje bij elkaar. Gaat in de winterstop transfervrij weg.
Wat is dat een verademing tov Schindler  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:45:26
Aan zijn baltechniek zie je meteen dat ie wat kan. Triest dat zo'n jongen nooit meedoet. Wil de reden wel eens weten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2018, 21:47:13
Schindler gehaald op advies van Hake moet spelen, dom dom .......
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:49:14
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:45:26
Aan zijn baltechniek zie je meteen dat ie wat kan. Triest dat zo'n jongen nooit meedoet. Wil de reden wel eens weten.
ik zag um in de voorbereiding een paar x en dacht leuke speler. Verder las ik hier steeds dat men het belachelijk vond waarom hij geen kans kreeg. Tis idd heeeeel erg vreemd dat ie pas nu mag opdraven
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 19, 2018, 21:50:03
ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 19, 2018, 21:52:04
ego van personen is belangrijker dan de club schijnbaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 19, 2018, 21:52:16
Citaat van: okkele op december 19, 2018, 21:50:03
ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.
Wat had je gehoopt hier te lezen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:55:10
Citaat van: okkele op december 19, 2018, 21:50:03
ik had ook beter moeten weten dan hier te komen lezen......

:proost
veel plezier met elkaar,ik ben weer weg.

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 21:56:02
Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:57:28
Citaat van: denistel op december 19, 2018, 21:52:04
ego van personen is belangrijker dan de club schijnbaar
r

Contract van Hake niet verlengen. Su simpel is het.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2018, 21:57:37
Vd beemt en Etten maar mooi houden en kansen geven.
Afscheid nemen van Schindler Mathieu en Kippersluis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 19, 2018, 21:58:06
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:56:02
Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!

Die mut oprotten en snel oek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2018, 22:04:06
Citaat van: speculeter op december 19, 2018, 21:57:37
Vd beemt en Etten maar mooi houden en kansen geven.
Afscheid nemen van Schindler Mathieu en Kippersluis.
zo zit het oprotten met deze spelers zijn het geel/blauw niet waard.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2018, 22:05:01
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 21:56:02
Nou meneer Hake nu moet je wel ingrijpen na wat je net allemaal zei!
wat heeft hij gezegd dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 22:09:04
Hij heeft zich vreselijk gestoord aan heel veel dingen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 22:11:32
Wij al het hele seizoen :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 19, 2018, 22:12:33
waar ie zelf de leiding over heeft toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2018, 22:23:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2018, 22:11:32
Wij al het hele seizoen :X
haha binne we nog vrij rustig bleven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2018, 22:24:53
Citaat van: denistel op december 19, 2018, 22:12:33
waar ie zelf de leiding over heeft toch
klopt maar hij gaat toch niet weg dus dan hoop ik dat ie ingrijpt en spelers laat vetrekken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 19, 2018, 22:31:45
Citaat van: sunderland op december 19, 2018, 22:24:53
klopt maar hij gaat toch niet weg dus dan hoop ik dat ie ingrijpt en spelers laat vetrekken
Hake kan niet spelers laten vertrekken, dat is aan " oans muuske" Foeke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 20, 2018, 23:31:46
er mut eens goed optreden wudde.elke keer weer die verhalen van zus en zo
maar er veranderd niks dus dan heb je niks aan die uitspraken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op augustus 31, 2019, 22:16:37
Zonet geloot voor de 2e ronde van de KNVB beker, we spelen uit tegen de winnaar van Silvolde - Goes
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2019, 22:23:17
Citaat van: justremco op augustus 31, 2019, 22:16:37
Zonet geloot voor de 2e ronde van de KNVB beker, we spelen uit tegen de winnaar van Silvolde - Goes

Hoop dat silvolde wint, dat is tenminste nog binnen het uur  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op september 01, 2019, 01:23:17
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2019, 22:23:17
Hoop dat silvolde wint, dat is tenminste nog binnen het uur  8)
laat sien ast voor cambuur bist had zich op Facebook helaas vergist. Leek een heel mooie loting te kunnen worden :insane
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 25, 2019, 21:56:20
Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op september 25, 2019, 22:06:17
Citaat van: Collingwood op september 25, 2019, 21:56:20
Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.

Silvolde was gunstiger geweest met reistijd.
Ze stonden 2-0 voor maar toch 2-3 verlies
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op september 25, 2019, 22:18:02
Bijna 3 uur rijden :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Casuals-lwd op september 25, 2019, 22:38:15
Groningen treft Harkemase Boys, stuk leuker...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 26, 2019, 12:38:42
Citaat van: Collingwood op september 25, 2019, 21:56:20
Het wordt een uitwedstrijd tegen derde divisionist VV Goes. Wordt ergens eind oktober gespeeld.

Dinsdag 29 oktober om 19.45.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 31, 2019, 19:03:54
Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 31, 2019, 21:00:11
Citaat van: PePe op oktober 31, 2019, 19:03:54
Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.

Huh?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 31, 2019, 21:11:11
heb het gezien laat die lui lekker in de ruimte lullen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op oktober 31, 2019, 21:24:44
Citaat van: PePe op oktober 31, 2019, 19:03:54
Lekker hoor:  Martin Drent van Omroep Noord suggereert dat mogelijk Cambuur / DKV supporters tijdens het beker duel tussen Harkema en Groningen met vuurwerk hebben gegooid.  Kijk vandaag 31 oktober op omroep Noord.

:? Hoe dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 02, 2019, 13:06:49
Loting is vanavond ergens tussen 22:00 en 23:30
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 02, 2019, 22:13:16
Feyenoord thuis |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 02, 2019, 22:19:32
Nice
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:21:35
Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 02, 2019, 22:22:35
In ieder geval uitverkocht dat is wel een feit denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op november 02, 2019, 22:22:59
Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:21:35
Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?

Volgens mij ook nog niet in deze ronde. Dat is dan weer minimaal een en ton!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 02, 2019, 22:24:30
Een ton erbij...
Kunnen we mooi uitgeven in de winterstop
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op november 02, 2019, 22:31:39
Mooi man. In een vol stadion tegen Feyenoord.   |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:33:47
En als je toch een topclub loot is hier denk ik nog  de grootste kans op een stunt. Zou niet de eerste keer zijn in zo'n winter-belerwedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2019, 22:35:15
Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:21:35
Dicky neem je rotzooi mee... Nu al zin in, niets te verliezen, volle tribunes en de recette hoeft niet gedeeld te worden dacht ik?
alle geld is voor Cambuur  :y :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2019, 22:37:59
Citaat van: speculeter op november 02, 2019, 22:24:30
Een ton erbij...
Kunnen we mooi uitgeven in de winterstop
nee wel meer hoor.
Consumpties,wedstrijdsponsor,balsponsor en inkomsten van intreekaarten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 02, 2019, 23:03:54
Citaat van: Cambuur Groningen op november 02, 2019, 22:33:47
En als je toch een topclub loot is hier denk ik nog  de grootste kans op een stunt. Zou niet de eerste keer zijn in zo'n winter-belerwedstrijd

Van Gaal weet hier alles van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 02, 2019, 23:04:08
Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2019, 22:37:59
nee wel meer hoor.
Consumpties,wedstrijdsponsor,balsponsor en inkomsten van intreekaarten.

live op tv oek lekkere poen
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 02, 2019, 23:54:55
Su  Dickie vannacht wel kinne slape?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 03, 2019, 00:15:21
Mooie loting toch, inkomsten, sfeer vol stadion en niks te verliezen....
Wel te winnen, man wat zou ik graag het advocaatje wippen.
Puur en alleen al omdat ik vind dat er op den duur wel een houdbaarheidsdatum is op die ouwe kereltjes.
Kut kaboutertjes :_schater
Moet nog wel zeggen dat ik van de oude top 3 Feyenoord het meest waardeer.
PSV heb ik niks mee en Ajax..... arrogantie ten top.
Al geniet ik dan wel weer van het mooie champileaque voetbal ....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Naastismis op november 03, 2019, 00:20:02
20 euro per kaartje ×10.000 is toch 2 ton. Feyenoord konden we beter vandaag nog tegen voetballen, wat zijn die slechr
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 03, 2019, 00:26:18
Heerlijk toch, volle bak en niks te verliezen en thuis kun je gewoon winnen van iedereen, zeker van Feyenoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op november 03, 2019, 06:22:14
Prima loting. Leuke inkomsten voor de club zo vlak voor de winterstop. Mochten we winnen, natuurlijk ook nog een leuke premie (was tegen Goes ook 20 of 50k)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 03, 2019, 07:56:02
Ik denk nu advocaat het roer heeft overgenomen straks wel een ander Feyenoord is. Jammer dat Stam niet is blijven zitten tot de winterstop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2019, 08:56:57
Citaat van: denistel op november 02, 2019, 23:04:08
live op tv oek lekkere poen
ook nog loopt denk ik wel naar 150 hoor |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2019, 08:59:21
Citaat van: Destroyer op november 03, 2019, 07:56:02
Ik denk nu advocaat het roer heeft overgenomen straks wel een ander Feyenoord is. Jammer dat Stam niet is blijven zitten tot de winterstop.
dat denk ik ook en kampioen kunnen ze niet meer worden en dan gaan ze vol voor de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 03, 2019, 09:32:08
De spelers moeten hierdoor later op vakantie, of naar hun familie met kerst.
Wedstrijd Excelsior gaat naar zaterdag of zondag.

Feyenoord - PSV mag niet verschoven worden...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2019, 09:59:26
Ik denk zelf dat de wedstrijd gespeeld gaat worden op de woensdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2019, 10:07:06
Feyenoord speelt thuis tegen PSV en uit tegen Utrecht deze wedstrijden worden gespeeld op de zondag.
Cambuur speelt thuis tegen J.Ajax en uit tegen Excelsior deze wedstrijden worden gespeeld op de vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 03, 2019, 10:57:27
Woensdag of donderdag. Excelsior - Cambuur word sowieso verplaatst
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 03, 2019, 10:57:40
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2019, 09:59:26
Ik denk zelf dat de wedstrijd gespeeld gaat worden op de woensdag.

Klopt het gaat woensdag of donderdag worden.
Verwacht zelf donderdag zodat Feyenoord een dag extra rust krijgt na PSV en wij naar zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Citaat van: Bernardo op november 03, 2019, 10:57:27
Woensdag of donderdag. Excelsior - Cambuur word sowieso verplaatst

Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2019, 11:11:51
Wanneer worden de definitieve data door KNVB bekendgemaakt?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2019, 11:29:09
Citaat van: speculeter op november 03, 2019, 11:11:51
Wanneer worden de definitieve data door KNVB bekendgemaakt?
nou ik denk zelf van de week of volgende week.
De KNVB en fox zullen wel ff een goed planning maken.
Scheidsrechter is ook al aangesteld door de KNVB de naam is Blom l8l
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 03, 2019, 11:29:44
Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.
en??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 03, 2019, 11:36:26
Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.

Anderzijds staats er een mooie wedstrijd in een vol huis tegen een to(p)bclub tegenover. Welke voetballer wil dat nou niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cor op november 03, 2019, 11:38:03
Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.

Kutloting dus  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op november 03, 2019, 11:43:35
Citaat van: Cor op november 03, 2019, 11:38:03
Kutloting dus  :devil
Je zal maar speler van Cambuur zijn en dan thuis tegen Feijenoord moeten spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 03, 2019, 11:46:06
Citaat van: Yellow Army op november 03, 2019, 11:36:26
Anderzijds staats er een mooie wedstrijd in een vol huis tegen een to(p)bclub tegenover. Welke voetballer wil dat nou niet?

Precies. Waarom ben je profvoetballer? Voor dit soort potjes. Dan ga je toch niet balen dat je een keer niet bij de schoonfamilie langs hoeft?  :_schater
Dit is de kans om je goed in de kijker te spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2019, 11:51:12
Het meest waarschijnlijke lijkt mij op Woensdag en de competitie wedstrijd verplaatsen naar de Zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 03, 2019, 12:13:37
Citaat van: speculeter op november 03, 2019, 11:51:12
Het meest waarschijnlijke lijkt mij op Woensdag en de competitie wedstrijd verplaatsen naar de Zondag.

Hangt ook van andere wedstrijden af, FOX zal de live wedstrijden willen verdelen over de dagen
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 03, 2019, 13:01:41
Als we slim zijn:

Halve seizoenskaarten verkopen i.c.m. de wedstrijd tegen Feyenoord.  Waarschijnlijk zijn er alleen kaarten te kopen met een SK. Zo kun je weer extra SK's verkopen. Win-Win.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2019, 13:12:56
Lijkt me een heel goed idee
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2019, 15:24:56
Eerste helft Feyenoord even gezien.
Makkie...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op november 03, 2019, 15:52:47
Citaat van: michello op november 03, 2019, 13:01:41
Als we slim zijn:

Halve seizoenskaarten verkopen i.c.m. de wedstrijd tegen Feyenoord.  Waarschijnlijk zijn er alleen kaarten te kopen met een SK. Zo kun je weer extra SK's verkopen. Win-Win.
|:) eens!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 03, 2019, 17:23:21
Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op november 03, 2019, 17:49:38
Citaat van: Treb op november 03, 2019, 17:23:21
Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak
Sjonge, was jij vroeger anders? ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 03, 2019, 18:10:21
Citaat van: Geelblauwstiens op november 03, 2019, 17:49:38
Sjonge, was jij vroeger anders? ;)

Ja. Ik heb dat nooit gesnapt. Maar goed, hopelijk houden we ons meer bezig houden met supporten van Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 03, 2019, 18:38:49
Citaat van: speculeter op november 03, 2019, 15:24:56
Eerste helft Feyenoord even gezien.
Makkie...

Dit zijn wedstrijden op zich en we hebben geen Barto meer in het veld  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 03, 2019, 18:39:47
Gelukkig hebben we nu Muhren  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 03, 2019, 19:28:51
Citaat van: Treb op november 03, 2019, 17:23:21
Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak
We loten Feyenoord. Een mooi affiche, in eigen huis, en leuk voor de inkomsten van de club, en je klaagt over dat je het maar niks vind omdat er iets meer geprovoceerd wordt dan bij een gemiddelde wedstrijd? Het is maar waar je je druk om maakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: TM op november 04, 2019, 09:28:30
Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 09:32:08
De spelers moeten hierdoor later op vakantie, of naar hun familie met kerst.
Wedstrijd Excelsior gaat naar zaterdag of zondag.

Feyenoord - PSV mag niet verschoven worden...

Is toch alleen maar win-win. Ga liever op zaterdag of zondag naar excelsior ipv op vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op november 04, 2019, 17:13:16
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
KNVB-Beker | De datum voor de bekerkraker #CAMFEY is bekend! Om donderdag 19 december kan een grote geel-blauwe cirkel, want dan gaat om 20.45 uur de bal rollen in het Cambuur Stadion.

Meer informatie over de kaartverkoop volgt deze week.

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Als gevolg hiervan schuift het competitieduel SBV Excelsior - SC Cambuur een aantal dagen op. De nieuwe datum voor deze wedstrijd is zondag 22 december (14.30 uur). #EXCCAM
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 04, 2019, 17:26:53
Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.

zijn toch profvoetballers je weet dat het kan gebeuren. 22e zijn ze vrij kerst is de 25e
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 04, 2019, 19:43:35
Het valt ook best mee qua buitenlands spelers in de selectie... we hebben 2 Fransen en een limburger, meer niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op november 04, 2019, 21:45:36
Citaat van: Bankzitter op november 04, 2019, 19:43:35
Het valt ook best mee qua buitenlands spelers in de selectie... we hebben 2 Fransen en een limburger, meer niet.

En een dkv-er...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 07, 2019, 09:45:09
Maximaal 1 extra kaart voor seizoenkaarthouders (naast eigen plek). Die hebben voorrang, daarna halve seizoenkaarthouders en vervolgens clubkaarthouders welke maximaal 2 kaarten kunnen aanschaffen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 07, 2019, 09:53:09
Prima geregeld. Zoals het hoort
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 07, 2019, 10:06:38
Eigen plek is het belangrijkste. Plus 1 is daardoor wel weer lastig omdat je niet bij elkaar kan zitten in veel gevallen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 07, 2019, 14:11:29
Goed geregeld.
Voorrang trouwe supporters, en door het max. aan kaarten weinig Feyenoord supporters op thuisvakken.
Zin in!
Titel: Re: Beker
Bericht door: TM op november 07, 2019, 15:26:04
Dat hoop ik inderdaad... Dat er niet een hele hoop sk houders een kaart voor hun 'feynoord' maatje kopen :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 07, 2019, 16:52:00
Erg goed geregeld idd met de kaartverkoop (tot nu toe). Nu maar hopen dat er zo min mogelijk Feyenoorders op de thuisvakken zitten, al verwacht ik dat er op oost nog wel wat Feyenoorders zullen zitten
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 07, 2019, 17:48:30
Citaat van: Chielvak19 op november 07, 2019, 16:52:00
Erg goed geregeld idd met de kaartverkoop (tot nu toe). Nu maar hopen dat er zo min mogelijk Feyenoorders op de thuisvakken zitten, al verwacht ik dat er op oost nog wel wat Feyenoorders zullen zitten
Dan gaan we die er snel wegjagen Chiel :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 07, 2019, 18:27:10
Ach.. als ze zich maar gedragen toch.

Al is dat altijd maar weer afwachten met Feyenoorders
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 07, 2019, 19:09:03
Citaat van: speculeter op november 07, 2019, 17:48:30
Dan gaan we die er snel wegjagen Chiel :zweep
Haha. Als het enkele zijn, ze zich kunnen aanpassen aan ons en gedragen heb ik er geen problemen mee maar als het tientallen zijn is het toch een ander verhaal
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 07, 2019, 22:15:33
Citaat van: Chielvak19 op november 07, 2019, 19:09:03
Haha. Als het enkele zijn, ze zich kunnen aanpassen aan ons en gedragen heb ik er geen problemen mee maar als het tientallen zijn is het toch een ander verhaal

als alle sk houders hun plaats terug kopen blijft er op oost weinig over toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 07, 2019, 22:17:57
Wat gaan de kaartjes kosten? (kan geen prijs vinden?)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 07, 2019, 22:30:40
Citaat van: PePe op november 07, 2019, 22:17:57
Wat gaan de kaartjes kosten? (kan geen prijs vinden?)

normale prijzen toch...maar sk houders eigen en plus 1 met 5500 sk houders
zal niet iedereen een 2e kaartje kunnen halen dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 18, 2019, 10:02:16
Vanaf 10 uur toch? Tis 10:02 en ik zie niks?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 10:16:29
Citaat van: Treb op november 18, 2019, 10:02:16
Vanaf 10 uur toch? Tis 10:02 en ik zie niks?

Helemaal naar onderen (mobiele site) of rechtsboven (webversie) staat een terugkoopknop. Al kun je beter naar het stadion gaan denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 18, 2019, 10:25:04
Bij mij stond er in het rood "Melding" en daar kon ik mijn stoel kopen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 18, 2019, 10:28:55
Bij mij staat halve seizoenskaart. Prutsers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 18, 2019, 10:30:49
Gewoon even contact opnemen. Is vaak zo weer geregeld  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op november 18, 2019, 10:33:20
Wat een slechte site om tickets te bestellen zeg. Daar is nog wel iets te verbeteren. Foutmelding na foutmelding maar heb nu gelukkig via via twee tickets kunnen bestellen. Noord zal wel heel snel uitverkocht zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:38:25
Ik krijg alleen maar 'er zijn geen abonnementen te hernieuwen'.. echt slecht dit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:43:08
Oh lukt nu wel... maar hoe bestel ik een extra kaart?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 18, 2019, 10:45:39
Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:43:08
Oh lukt nu wel... maar hoe bestel ik een extra kaart?

Doorgaan met winkelen, Cam-Fey uitkiezen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:50:42
Citaat van: hobbes op november 18, 2019, 10:45:39
Doorgaan met winkelen, Cam-Fey uitkiezen
dank... lekker, nog maar 5 plekken beschikbaar... die ik niet wil?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 18, 2019, 11:02:22
Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 10:50:42
dank... lekker, nog maar 5 plekken beschikbaar... die ik niet wil?

Ik ben sowieso benieuwd hoeveel kaarten er voor de vrije verkoop beschikbaar komen. Als iedereen +1 doet zijn er al geen kaarten genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 18, 2019, 11:25:47
Citaat van: hobbes op november 18, 2019, 11:02:22
Ik ben sowieso benieuwd hoeveel kaarten er voor de vrije verkoop beschikbaar komen. Als iedereen +1 doet zijn er al geen kaarten genoeg.
weinig denk ik, West is al bijna uitverkocht. Diegenen die niet stiekum op het werk al gaan bestellen en dat vanavond nog gaan doen zorgen er met een extra kaart al voor dat het uitverkocht raakt denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op november 18, 2019, 11:44:23
Citaat van: Tukker op november 18, 2019, 10:33:20
Wat een slechte site om tickets te bestellen zeg. Daar is nog wel iets te verbeteren. Foutmelding na foutmelding maar heb nu gelukkig via via twee tickets kunnen bestellen. Noord zal wel heel snel uitverkocht zijn.

Daar moeten ze echt naar gaan kijken, wat een slechte site om kaartjes te kopen. Zowel mobiel als op de desktop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op november 18, 2019, 11:51:39
Kaarten kopen voor zuid is helemaal een crime. Die hele tribune is 1 groot vak waardoor stoeltjes zo groot zijn als pixels. Verder veel onnavolgbare fout meldingen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op november 18, 2019, 11:53:14
Net ruim een uur in de rij gestaan bij het stadion. Maar het is gelukt..
In het nieuwe stadion maar investeren in een goed online ticketsysteem
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op november 18, 2019, 11:56:46
Ik ben een vakje opgeschoven (van 22 naar 21) omdat ik daar geen extra kaart kan kopen... Kan 22 niet aanklikken

Zal er wel mee te maken hebben dat de kids van de Line-Up enz. daar altijd zitten
Ben ook de enige kaarthouder daar volgens mij haha!
Maar ik wil gewoon mijn eerste stoeltje bij Cambuur ooit mee naar huis over 2 jaar ;)

Maar ik en mijn ouwe heer zijn er bij en dat telt!
Op naar een mooie pot met een volle bak
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 18, 2019, 11:57:09
Zonder veel moeite online kunnen bestellen. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 12:06:25
Ikzelf heb vanaf 8:45 uur in de rij gestaan en was 10:10 uur weer buiten, was dus effectief de eerste die de kaarten had. Verliep (voor mij tenminste) vlekkeloos. Houd wel rekening met enige wachttijd doordat ze de barcode handmatig overnemen ipv scannen
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 18, 2019, 12:11:29
als je alleen je eigen plek wilt halen heb je nog meer dan een week
dus dan hoef je niet in de rij te staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op november 18, 2019, 12:11:50
ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 12:26:01
Citaat van: okkele op november 18, 2019, 12:11:50
ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.

Had meerdere seizoenkaarthouders (die geen ww voor online ticketing hebben) voor wie ik hun plek moest terugkopen, en dan nog 3 kaarten extra. Daarnaast had ik de problemen met terugkopen al een beetje verwacht en is het voor sommige mensen fijner om de kaarten bij het stadion te halen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 18, 2019, 13:03:24
Extra krt noord bijna uitverkocht
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op november 18, 2019, 13:10:39
Citaat van: okkele op november 18, 2019, 12:11:50
ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.

Als je alleen je eigen plek wil terug kopen, en eventueel een extra kaart, kan dat prima online. Dat hoeft ook echt niet vandaag. Maar als je graag een aantal extra kaarten naast elkaar wil hebben kan je dat niet online regelen en ben je aangewezen op de kaart verkoop in het stadion. Een systeem waarbij je meerdere accounts kan koppelen is een mooie investering voor in het nieuwe stadion.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 18, 2019, 13:26:13
gewoon allemaal een sk halen in het nieuwe stadion is nog beter |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 13:36:37
Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 18, 2019, 13:44:17
Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 13:36:37
Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 15:09:43
Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2019, 13:44:17
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22

Loopt mooi vol dus, bedankt
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op november 18, 2019, 15:24:55
Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2019, 13:44:17
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22

Hoe kunnen er nou geen tickets meer zijn op west in vakken 2 t/m 8???
Lang niet iedere SK heeft kaarten gehaald.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 15:29:09
Citaat van: AL op november 18, 2019, 15:24:55
Hoe kunnen er nou geen tickets meer zijn op west in vakken 2 t/m 8???
Lang niet iedere SK heeft kaarten gehaald.

Iedereen die zijn plek nog niet heeft teruggekocht kan dit tot woensdag 27 november doen, daarna gaan niet teruggekochte plaatsen in de verkoop voor iedereen met een seizoen- of clubkaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op november 18, 2019, 15:34:02
Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 15:29:09
Iedereen die zijn plek nog niet heeft teruggekocht kan dit tot woensdag 27 november doen, daarna gaan niet teruggekochte plaatsen in de verkoop voor iedereen met een seizoen- of clubkaart

De middelste vakken zitten vol met sponsoren. In de andere vakken zijn de stoelen van sk houders geblokt. De rest is waarschijnlijk gewoon verkocht aan sk houders die een extra kaart kochten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op november 18, 2019, 16:01:57
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/919300-rij-voor-cambuurstadion-voor-kaartjes-bekerwedstrijd-tegen-feyenoord
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 18, 2019, 16:17:14
Bijna 2 uur in de rij gestaan, voor 4 kaarten. (2 plus 2 extra)
Het zal wel snel uitverkocht raken, een lekkere pot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 18, 2019, 16:26:29
Citaat van: PePe op november 18, 2019, 16:17:14
Bijna 2 uur in de rij gestaan, voor 4 kaarten. (2 plus 2 extra)
Het zal wel snel uitverkocht raken, een lekkere pot.

En niet eens kansloos.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 18, 2019, 21:16:33
Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 13:36:37
Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?

hangt er ook vanaf hoeveel sk houders hun plaats terug kopen dat weet je volgende
week woensdag pas.
op dit moment zal er voor noord wel niks meer te krijgen zijn .
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op november 18, 2019, 22:50:24
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 18, 2019, 23:20:34
Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 22:50:24
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.

Een schande is het, ik denk niet dat dit geadministreerd is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2019, 23:30:29
Citaat van: PePe op november 18, 2019, 23:20:34
Een schande is het, ik denk niet dat dit geadministreerd is.

Is al verwijderd, maar de zitplaats stond er op en die is bekend bij Cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op november 18, 2019, 23:32:20
Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 22:50:24
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.

Wat mij betreft kaart blokkeren en op een zwarte lijst met dit soort figuren. Volgens mij is doorverkoop ook verboden vanuit de KNVB
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op november 18, 2019, 23:38:57
Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 23:32:39
Zit plaats van het andere kaartje, Vak

Het lijkt me beter dat vak en zitplaatsnummer hier niet vermeld worden. KNVB/Club moeten hier maar op handelen, niet de medesupporters. Ik denk wel dat het slim is om dit soort "aanbiedingen" van marktplaats toch te blijven melden aan KNVB of aan de club.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op november 18, 2019, 23:41:03
Citaat van: moodygrunn op november 18, 2019, 23:38:57
Het lijkt me beter dat vak en zitplaatsnummer hier niet vermeld worden. KNVB/Club moeten hier maar op handelen, niet de medesupporters. Ik denk wel dat het slim is om dit soort "aanbiedingen" van marktplaats toch te blijven melden aan KNVB of aan de club.

Verwijderd !
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op november 18, 2019, 23:41:43
Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 23:41:03
Verwijderd !

:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 19, 2019, 00:05:28
West uitverkocht
Noord nog 35 kaarten
Oost nog 178 kaarten
Zuid nog 415 kaarten
Totaal nog 628 kaarten over dus, ervan uitgaand dat dat alle seizoenkaarthouders hun plek terugkopen.

Gaat lekker dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 20, 2019, 17:30:18
op zich jammer dat mensen die nu een halve sk willen halen niet meteen ook
die stoel kunnen terug kopen voor de wedstrijd tegen feyenoord. volgens mij
had je dan nog veel meer halve sk houders er bij gekregen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 20, 2019, 18:21:31
Citaat van: denistel op november 20, 2019, 17:30:18
op zich jammer dat mensen die nu een halve sk willen halen niet meteen ook
die stoel kunnen terug kopen voor de wedstrijd tegen feyenoord. volgens mij
had je dan nog veel meer halve sk houders er bij gekregen.

Klopt, daarom snapte ik de plus 1 ook niet zo. Het was commercieel aantrekkelijk om het met de halve seizoenskaart te combineren. Uitverkocht raakt het toch wel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op november 29, 2019, 10:34:10
Me de kolere gevlogen om op tijd thuis te zijn, bang dat er geen kaarten meer waren. Blijkt er plek zat te zijn  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op november 29, 2019, 11:21:22
Citaat van: fred op november 29, 2019, 10:34:10
Me de kolere gevlogen om op tijd thuis te zijn, bang dat er geen kaarten meer waren. Blijkt er plek zat te zijn  :_schater

Had ik niet verwacht
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op november 29, 2019, 11:31:45
Citaat van: 666 op november 29, 2019, 11:21:22
Had ik niet verwacht
Ik ook niet. Sterker nog, sommige vakken komen zelfs plaatsen bij  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 29, 2019, 11:55:55
Citaat van: fred op november 29, 2019, 11:31:45
Ik ook niet. Sterker nog, sommige vakken komen zelfs plaatsen bij  ;)

Dat is niet zo vreemd, er zijn vast ook seizoenkaarthouders die niet kunnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 29, 2019, 12:08:36
Waarom verwachten jullie dit niet?

We spelen tegen Feyenoord, Die laten toch niets zien dit seizoen? Dan is de volgende ronde toch een zekerheidje? :zweep

Als je tegen een Ajax of een AZ speelt, dan zit de toko vol.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2019, 12:26:03
Citaat van: 666 op november 29, 2019, 11:21:22
Had ik niet verwacht
Er zijn volgens mij legio seizoenkaarthouders die op donderdagavond (koopavond) moeten werken.
En omdat dit de drukste weken zijn van het jaar, is vrij af nemen dikwijls niet aan de orde.
Maar dat het stadion wel uitverkocht raakt is uiteraard pas als de laatste kaarten in de vrije verkoop komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op november 30, 2019, 10:11:09
Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 30, 2019, 11:30:10
Citaat van: AL op november 30, 2019, 10:11:09
Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...
de bank wordt alleen maar kleiner en kleiner nu is hoop ik Jacobs er volgende week er weer bij maar wie valt er weer af volgende week.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 30, 2019, 11:31:12
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2019, 11:30:10
de bank wordt alleen maar kleiner en kleiner nu is hoop ik Jacobs er volgende week er weer bij maar wie valt er weer af volgende week.

Jacobs na de wedstrijd gesproken, volgende weel weer present en volle bak!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 30, 2019, 12:31:02
Het is voor 010 bijna de laatste mogelijkheid voor een prijs dit seizoen. (zullen er alles aan doen voor een goed resultaat)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op november 30, 2019, 12:49:55
Citaat van: AL op november 30, 2019, 10:11:09
Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...

De wedstrijd tegen Feyenoord zal alleen de wedstrijd tegen Excelsior beïnvloeden toch? Tussen Dordrecht, Jong Ajax en Feyenoord telkens gewoon min of meer een week rust. En na Excelsior is het winterstop, twee keer knallen in vier dagen moet kunnen voor profvoetballers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op november 30, 2019, 13:08:29
Citaat van: Collingwood op november 30, 2019, 12:49:55
De wedstrijd tegen Feyenoord zal alleen de wedstrijd tegen Excelsior beïnvloeden toch? Tussen Dordrecht, Jong Ajax en Feyenoord telkens gewoon min of meer een week rust. En na Excelsior is het winterstop, twee keer knallen in vier dagen moet kunnen voor profvoetballers.

Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op november 30, 2019, 13:10:15
Citaat van: AL op november 30, 2019, 13:08:29
Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.

Dat is het inderdaad ook nog. Feyenoord laten lopen geeft geen enkele garantie op een resultaat tegen Excelsior.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 30, 2019, 13:32:33
Laten lopen, kun je niet maken. (goodwill vernietigend, voor alle kopers van een kaartje)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 01, 2019, 10:56:58
Momenteel nog 208 kaarten beschikbaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 01, 2019, 10:57:41
Citaat van: AL op november 30, 2019, 13:08:29
Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.

Ben ik met je eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 01, 2019, 11:45:26
Citaat van: Chielvak19 op december 01, 2019, 10:57:41
Ben ik met je eens
ik zit meer op de lijn van Collingwood: een profspeler moet echt wel in staat zijn om in 4 dagen te herstellen. Dan maar eens even lekker 2 dagen vrij na de wedstrijd tegen Feyenoord. Als je die wedtrijd wint pak je weer de recette tegen een volgende tegenstander, het geeft extra vertrouwen etc. De wedstrijd tegen Excelsior geeft ook geen garantie op winst als je de bekerwedstrijd weggeeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 01, 2019, 16:11:57
Citaat van: Cambuur Groningen op december 01, 2019, 11:45:26
ik zit meer op de lijn van Collingwood: een profspeler moet echt wel in staat zijn om in 4 dagen te herstellen. Dan maar eens even lekker 2 dagen vrij na de wedstrijd tegen Feyenoord. Als je die wedtrijd wint pak je weer de recette tegen een volgende tegenstander, het geeft extra vertrouwen etc. De wedstrijd tegen Excelsior geeft ook geen garantie op winst als je de bekerwedstrijd weggeeft.
Als je de volgende ronde wint kun je wellicht nog een amateur treffen en misschien daarna nog een matige ere of 1ste divisionist. Altijd voor je kansen gaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 01, 2019, 19:19:17
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 01, 2019, 16:11:57
Als je de volgende ronde wint kun je wellicht nog een amateur treffen en misschien daarna nog een matige ere of 1ste divisionist. Altijd voor je kansen gaan

Precies,  ik denk dat we dan ook weer kunnen beschikken over Antonia en dan is Jacobs ook alweer terug. 
En Excelsior? De Winterstop lonkt dus nog één keer aanzetten.  We hebben kunnen zien hoe we ze helemaal scheel tikten in eigen huis. Daarbij, een ploeg die bovenaan staat krijgt energie ipv dat het energie kost  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 01, 2019, 23:31:36
Het is natuurlijk ook niet gezegd dat Feyenoord met de sterkst mogelijke opstelling hier aantreedt. Zij komen dan net uit een week met Porto-uit, PSV-thuis en 3 of 4 dagen later staat Utrecht-uit alweer op t programma
Titel: Re: Beker
Bericht door: scc-aaron op december 02, 2019, 04:02:52
Citaat van: moodygrunn op december 01, 2019, 23:31:36
Het is natuurlijk ook niet gezegd dat Feyenoord met de sterkst mogelijke opstelling hier aantreedt. Zij komen dan net uit een week met Porto-uit, PSV-thuis en 3 of 4 dagen later staat Utrecht-uit alweer op t programma

Het is voor Feyenoord en advocaat de enige kans om een prijs te pakken. Dus wanneer niemand geblesseerd is, speelt het sterkste het beste team in de ogen van Advcaat
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 02, 2019, 08:40:36
Citaat van: scc-aaron op december 02, 2019, 04:02:52
Het is voor Feyenoord en advocaat de enige kans om een prijs te pakken. Dus wanneer niemand geblesseerd is, speelt het sterkste het beste team in de ogen van Advcaat

Zou je denken, maar ik kan mij voorstellen dat na Porto en PSV het wat lastiger is om je te motiveren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 02, 2019, 12:26:16
Idd dat denk ik ook. Denk echt dat we minimaal 50% kans hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 02, 2019, 12:27:46
Hangt er ook erg vanaf waar wij mee komen. Mis je muhren of Mc intosch bijv dan ben je al stuk minder
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 02, 2019, 12:28:28
Laat de Knjb dit niet lezen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 02, 2019, 12:31:51
Citaat van: sunderland op december 02, 2019, 12:28:28
Laat de Knjb dit niet lezen...
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 02, 2019, 12:36:34
Citaat van: okkele op december 02, 2019, 12:31:51
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.
hahaaa Hest et door. En blom zal ook de weds fluiten. Clubs even een zetje geven is de Knjb goed in
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:02:35
Citaat van: okkele op december 02, 2019, 12:31:51
dan zorgen ze voor schorsingen en sturen ze voor dordrecht homo blom en voor jong ajax paardebek nijhuis.

Schorsingen gelden alleen voor de competitie of alleen voor de beker, dus daar hebben we geluk mee  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 02, 2019, 13:06:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:02:35
Schorsingen gelden alleen voor de competitie of alleen voor de beker, dus daar hebben we geluk mee  8)

Direct rood niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:37:40
Citaat van: Bernardo op december 02, 2019, 13:06:07
Direct rood niet.

Dus bij direct rood tegen ajax ben je tegen Feyenoord geschorst?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 02, 2019, 13:50:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2019, 13:37:40
Dus bij direct rood tegen ajax ben je tegen Feyenoord geschorst?

Ja
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 02, 2019, 15:00:44
Ik heb zo'n vermoeden dat Blom deze kant weer opgestuurd gaat worden tijdens Feyenoord thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 02, 2019, 15:10:39
Vast. Of Manschot.

Feyenoord moet natuurlijk wel door in de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 02, 2019, 16:00:22
Nog niet eens uitverkocht..

Totaal niet verwacht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op december 02, 2019, 16:28:13
Het is nagenoeg uitverkocht. Hier en daar nog een plekje beschikbaar, het gaat slechts om tientallen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 02, 2019, 17:43:53
Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
en dan hoor ik hier en daar dat het nieuwe stadion niet groter moet worden. Wel weet ik dat Vd slegt en Hake et er niet beter op maakt hewwe
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 02, 2019, 18:23:51
Citaat van: sunderland op december 02, 2019, 17:43:53
en dan hoor ik hier en daar dat het nieuwe stadion niet groter moet worden. Wel weet ik dat Vd slegt en Hake et er niet beter op maakt hewwe
Daarom! Het verloren terrein dient goed gemaakt te worden.
Vd vegt en consorten hewe heel wat afbrokkelt met de conclusie dat er wat mensen (tijdelijk) zijn afgehaakt in stadion.
Je kunt het nu ook van de positievere kant bekijken; stadion is voller dan vorige jaren, voetbal is beter, er zit schwung in de club.
Kwestie van tijd dat stadion tot de harsus toe vol zit.
Als we vrijdag winnen zijn er geheid 9000+ aanwezig bij scc-jong Ajax.
Na de winter continu.
N.b: bij de graafschap zat het ook niet gelijk vol het eerste jaar van Henk en Sandor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 02, 2019, 18:25:04
Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.
Vraag ik me ook vaak af.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 02, 2019, 21:19:53
Citaat van: Inferno-058 op december 02, 2019, 18:25:04
Vraag ik me ook vaak af.

binne wat sk houders die geen kaart haalt hevve door welke omstandigheden
dan oek maar.

als je naar 12.500 gaat in nieuwe stadion met meer comfort enz en ere div voetbal
sist elke keer vol is mijn mening.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC-J op december 02, 2019, 22:44:46
Maar het wordt 15.000 zo ongeveer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 04, 2019, 11:15:28
Citaat van: SCC-J op december 02, 2019, 22:44:46
Maar het wordt 15.000 zo ongeveer.

Ja, voelt voor mij wel als veel te groot. Zal wel een kostenoverweging zijn. Dat het niet veel duurder is om 15.000 te doen en ze dus het er maar bij doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op december 05, 2019, 15:18:22
Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.

Het best wel late tijdstip op een doordeweekse dag zal hier wel mee te maken hebben.
Nog 44 kaartjes beschikbaar, raakt echt wel uitverkocht...
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 05, 2019, 15:40:03
Citaat van: Lore op december 04, 2019, 11:15:28
Ja, voelt voor mij wel als veel te groot. Zal wel een kostenoverweging zijn. Dat het niet veel duurder is om 15.000 te doen en ze dus het er maar bij doen.

De optie moet je meenemen in je ontwerp maar ik zou dat niet direct realiseren. Gaat het zoals bij Groningen is het handig om op korte termijn op eenvoudige wijze te kunnen uitbreiden (bij PEC ook gedaan). Gaat het minder dan zit je anders met een groot stadion en moet je zwarte doeken over stoeltjes draperen om het nog enigszins aangenaam te laten lijken (Vitesse).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 06, 2019, 13:50:06
Nog 39 kaarten te koop;
Noord: ❌
Oost: ❌
Zuid: 32
West: 7
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 06, 2019, 14:25:08
Citaat van: papier op december 05, 2019, 15:40:03
De optie moet je meenemen in je ontwerp maar ik zou dat niet direct realiseren. Gaat het zoals bij Groningen is het handig om op korte termijn op eenvoudige wijze te kunnen uitbreiden (bij PEC ook gedaan). Gaat het minder dan zit je anders met een groot stadion en moet je zwarte doeken over stoeltjes draperen om het nog enigszins aangenaam te laten lijken (Vitesse).

Ja, dat lijkt mij ook. Maar het wordt wel 15.000 toch?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 06, 2019, 14:32:29
Citaat van: Lore op december 06, 2019, 14:25:08
Ja, dat lijkt mij ook. Maar het wordt wel 15.000 toch?
Ja wordt 15000.
Nieuw stadion zal de club in alle opzichten omhoog duwen.
Kijk naar Zwolle, az, etc.
Zwolle zat in oude stadion amper 5000 mensen.
Oude az stadion in eerste divisie niet vol.
Zelfde geldt voor Heracles.
We hebben genoeg potentie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op december 06, 2019, 16:46:18
Ik dacht iets kleiner, 14.700. En uitvak 700?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 07, 2019, 11:36:19
Kunnen we ook met een b elftal aantreden?

Die hele beker kan me nu gestolen worden eigenlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 07, 2019, 11:46:11
Citaat van: Treb op december 07, 2019, 11:36:19
Kunnen we ook met een b elftal aantreden?

Die hele beker kan me nu gestolen worden eigenlijk.

Waarom? Dit levert goed geld op en een evt volgende ronde pik je dan ook mooi mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 07, 2019, 12:03:46
Citaat van: Galdiano op december 02, 2019, 17:08:56
Zijn we wel zo groot als we denken? Staan bovenaan, en stadion  niet vol. Uit wedstrijden matig bezocht, en beker wedstrijd tegen Feyenoord nog niet uitverkocht.

De verkooprestricties spelen denk ik een grote rol. Je kan niet makkelijk iemand meenemen als diegene geen clubkaart heeft. Begrijpelijke en gewenste maatregel lijkt me, anders veert bij een goal van Feyenoord (stel...) het halve stadion op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 07, 2019, 12:40:28
Citaat van: moodygrunn op december 07, 2019, 12:03:46
De verkooprestricties spelen denk ik een grote rol. Je kan niet makkelijk iemand meenemen als diegene geen clubkaart heeft. Begrijpelijke en gewenste maatregel lijkt me, anders veert bij een goal van Feyenoord (stel...) het halve stadion op.
Ik kan als sk houder toch iedereen meenemen die ik wil
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 07, 2019, 12:53:21
excuus, ik beredeneerde vanuit clubkaarthouders... daar is geen +1 mogelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 07, 2019, 18:33:03
Nog 3 kaartjes.
2 voor Zuid
1 voor West
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 07, 2019, 22:33:22
Mocht iemand nog kaartje hebben voor Oost hou ik mij aanbevolen!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 08, 2019, 00:49:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 07, 2019, 12:40:28
Ik kan als sk houder toch iedereen meenemen die ik wil

Ja natuurlijk man... ik neem mn beste vriend mee... met een afwijking geboren hij is een feyenoord man.
We gaan samen in 1 auto gunnen het elkaar allebei.
Hoop dat zijn terugreis veeeeeel langer duurt dan de mijne |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 08, 2019, 08:53:56
Had zo wel een handvol mensen mee kunnen nemen, maar gezien de restricties is het er slechts een. Een rotterdammer notabene.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 08, 2019, 11:26:08
er zullen ook wel wat rotterdammers verspreid over de tribunes zitten.
hopelijk kunnen de achterbuurters zich beheersen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 08, 2019, 13:24:15
Publieksvakken zijn inmiddels volledig uitverkocht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 08, 2019, 13:25:30
Citaat van: okkele op december 08, 2019, 11:26:08
er zullen ook wel wat rotterdammers verspreid over de tribunes zitten.
hopelijk kunnen de achterbuurters zich beheersen.

Heb er geen moeite mee dat er enkele verspreid zitten, als ze zich maar kunnen gedragen en aanpassen. Als het maar niet het halve stadion is
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 08, 2019, 15:46:38
voor die lui valt hier niets te juichen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 08, 2019, 16:03:28
Citaat van: denistel op december 08, 2019, 15:46:38
voor die lui valt hier niets te juichen

Ga ik wel vanuit idd
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 08, 2019, 18:29:47
Die van mij is gewoon een Cambuur supporter hoor, geen zorgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 09, 2019, 07:49:44
Citaat van: Chielvak19 op december 08, 2019, 13:25:30
Heb er geen moeite mee dat er enkele verspreid zitten, als ze zich maar kunnen gedragen en aanpassen. Als het maar niet het halve stadion is
In de halve finale tegen AZ zat ik ook tussen de AZ-ers en ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem heeft gegeven. Toen Cambuur scoorde veerde de halve hoofdtribune op en dat gaf ook geen problemen. Ik vond deze avond een voorbeeld hoe we als voetbal liefhebbers en supporters toch tussen elkaar kunnen zitten. En ook een mooie herinnering hoe het overvolle uitvak al een dik uur voor de wedstrijd een gezang produceerde wat ver buiten het stadion te horen was. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 09, 2019, 07:53:48
Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 07:49:44
In de halve finale tegen AZ zat ik ook tussen de AZ-ers en ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem heeft gegeven. Toen Cambuur scoorde veerde de halve hoofdtribune op en dat gaf ook geen problemen. Ik vond deze avond een voorbeeld hoe we als voetbal liefhebbers en supporters toch tussen elkaar kunnen zitten. En ook een mooie herinnering hoe het overvolle uitvak al een dik uur voor de wedstrijd een gezang produceerde wat ver buiten het stadion te horen was. |:)
mooi verhaal. Wat was de uitslag?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 09, 2019, 09:41:39
Az supporters zijn geen Feijenoord supporters.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 09, 2019, 10:01:54
Citaat van: speculeter op december 09, 2019, 09:41:39
Az supporters zijn geen Feijenoord supporters.

Klopt, mee eens. Als ik mocht kiezen had ik liever enkele AZ supporters in onze vakken dan Feyenoorders
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 09, 2019, 12:22:07
beide niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: oostside op december 09, 2019, 12:40:30
Ik heb ook 1 extra kaart gekocht is voor een cambuur gloryhunter supporter :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 09, 2019, 13:16:45
Citaat van: sunderland op december 09, 2019, 07:53:48
mooi verhaal. Wat was de uitslag?
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.


Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 09, 2019, 13:42:24
Bij az kan dat. Denk jij dat je dat bij Feyenoord kunt doen? Ging mij meer omdat het 0-0 werd. Verder vind ik het prima
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 09, 2019, 14:32:31
Citaat van: sunderland op december 09, 2019, 13:42:24
Bij az kan dat. Denk jij dat je dat bij Feyenoord kunt doen? Ging mij meer omdat het 0-0 werd. Verder vind ik het prima
Nee, bij Feijenoord ben je kansloos tussen die "havensjouwers".
Daar zit wekelijks geheel Bleidorp op de tribunes.??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 09, 2019, 16:35:57
Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 13:16:45
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.
En dat is dus het verhaal aan de ene kant.
Anderzijds is juichen in het thuisvak voor een uitploeg provoceren, iets waar Rotterdammers bekend om staan, en is het nog maar de vraag of het echt alleen maar ouders en kinderen waren die aangevallen werden. Deze 'ouders' hadden uiteindelijk beter moeten weten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op december 09, 2019, 17:18:16
Eens.....sowieso een ergernis al die lui die net doen of ze het voetbal uitgevonden hebben omdat ze toevallig supporter van een "grote" club zijn en dan een beetje lacherig doen over " kleinere" clubjes....bah!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op december 09, 2019, 17:47:35
Citaat van: Inferno-058 op december 09, 2019, 16:35:57
En dat is dus het verhaal aan de ene kant.
Anderzijds is juichen in het thuisvak voor een uitploeg provoceren, iets waar Rotterdammers bekend om staan, en is het nog maar de vraag of het echt alleen maar ouders en kinderen waren die aangevallen werden. Deze 'ouders' hadden uiteindelijk beter moeten weten.

Ach deden wij toch ook bij dkv. Meesten vinden t niet zo erg. Paar doorgesnoven dkv-ers waren niet te houden.
Dat Rotterdammers daar nou bekend om staan...
Ik ben ook onvoorstelbaar trots op mien klup
Daar juichen we voor. Waar we ook zitten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 09, 2019, 17:51:38
Citaat van: carlo de leeuw op december 09, 2019, 17:18:16
Eens.....sowieso een ergernis al die lui die net doen of ze het voetbal uitgevonden hebben omdat ze toevallig supporter van een "grote" club zijn en dan een beetje lacherig doen over " kleinere" clubjes....bah!

Precies. Ach, wij zijn zo trouw. Wij zijn al 13 jaar geen kampioen geworden.

De meerderheid van de clubs is nog nooit kampioen geworden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op december 09, 2019, 18:37:47
Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 14:32:31
Nee, bij Feijenoord ben je kansloos tussen die "havensjouwers".
Daar zit wekelijks geheel Bleidorp op de tribunes.??


Valt reuze mee hoor.  Vorige week naar Feyenoord-Rangers geweest. Veel Schotten in ons vak. Niks aan de hand.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 09, 2019, 18:43:24
Citaat van: Geelblauwstiens op december 09, 2019, 17:47:35
Ach deden wij toch ook bij dkv. Meesten vinden t niet zo erg. Paar doorgesnoven dkv-ers waren niet te houden.
Dat Rotterdammers daar nou bekend om staan...
Ik ben ook onvoorstelbaar trots op mien klup
Daar juichen we voor. Waar we ook zitten.
Denk dat de meeste het daar wel degelijk erg vonden, maar simpelweg niet durfden in te grijpen, mede door het hoge gehalte bioscoop/kussentjespubliek.

Uiteindelijk kan je ook wel op thuisvakken zitten, maar als je dan gaat juichen moet je ook de consequenties kunnen inzien..
Zijn in Nederland vaak ongeregeldheden ontstaan wat betreft uitsupporters op thuisvakken,  meestal als Feyenoord de uitclub is. Er ontstaat dan altijd een soort verontwaardiging daar, terwijl ze het zelf in de Kuip tegen Rangers ook niet konden hebben dat er zoveel Rangers supporters op thuisvakken zaten.

Achja, het jezelf kunnen zijn is ook een beetje de rede waarom ik liever in het uitvak zit dan het thuisvak, tijdens uitwedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 10, 2019, 13:02:33
Scheidsrechter van dienst is Higler
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 10, 2019, 13:40:08
Citaat van: Chielvak19 op december 10, 2019, 13:02:33
Scheidsrechter van dienst is Higler

Alles beter dan Blom!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 11, 2019, 11:11:26
Ook een uitverkocht uitvak uit Rotterdam volgende week, zoals verwacht.
Volle bak dus
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 11, 2019, 11:27:55
Citaat van: Inferno-058 op december 11, 2019, 11:11:26
Ook een uitverkocht uitvak uit Rotterdam volgende week, zoals verwacht.
Volle bak dus

Heerlijk, uitverkocht hus! Wordt een mooie voetbalavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 11, 2019, 12:10:26
Citaat van: Galdiano op december 10, 2019, 13:40:08
Alles beter dan Blom!
valt mee dat blom niet is aangesteld tegen ajax
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 11, 2019, 17:56:23
Denk dat we minimaal 50% kans hewwe tegen Feyenoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: roepieh op december 11, 2019, 22:01:10
Citaat van: sunderland op december 11, 2019, 17:56:23
Denk dat we minimaal 50% kans hewwe tegen Feyenoord.

Je wint, of je wint niet...  logisch
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 12, 2019, 08:32:44
Citaat van: roepieh op december 11, 2019, 22:01:10
Je wint, of je wint niet...  logisch

Ja, gelijkspelen zit er niet in
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 12, 2019, 17:42:00
Shit, ik had een 3'tje ingevuld op de totot  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 12, 2019, 19:35:57
Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 17:42:00
Shit, ik had een 3'tje ingevuld op de totot  :_schater

Dan trekt de stand na 90min :p
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 20:18:33
Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 12, 2019, 21:06:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 20:18:33
Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.
als ze maar goed doorhebben dat competitie veel  belangerijker is. Tuurlijk gaan ze donderdag der vol voor. Het is leuk voor de club om verder te komen maar wat heb je eraan als je zakt in de competitie. Zelfs de topclubs laten vaak pnt liggen als ervoor of ernaar competitie spelen. Ik heb er een erg dubbel gevoel bij, zal donderdag niet erg in zak en as zitten bij verlies. Hoop dan dat het niet door de Knjb komt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 12, 2019, 21:12:02
Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Als iemand pijntjes heeft gewoon op de bank houden.
De rest zal wel gewoon spelen neem ik aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 12, 2019, 21:32:25
Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Na de wedstrijd tegen 020, zegt Henk dat het wel leuk zou zijn, om nog een ronde verder te komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 12, 2019, 22:21:43
Als Marsman oppe goal staat zijn we een ronde verder...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 22:23:29
Citaat van: Yellow Army op december 12, 2019, 22:21:43
Als Marsman oppe goal staat zijn we een ronde verder...

:_schater :_schater :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 13, 2019, 13:26:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 20:18:33
Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.

Ik ook niet, zeker niet met een vol stadion. Dat kan je haast ook niet maken. Maar hij zegt het zo expliciet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 13, 2019, 14:23:31
Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 13:16:45
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.

Dat eerste klopt inderdaad wel. Feijenoord staat er wel om bekend een 'groepje' te hebben die regelmatig in thuisvakken plaatsneemt en niet schroomt om te provoceren. Even juichen bij een goal prima, maar 'kun je dat niet horen dan' scanderen gedurende de wedstrijd tegen het uitvak dat is niet de bedoeling. Dan ben je wat mij betreft niet normaal functionerend, in een thuisvak ben je te gast en moet je je wel wat aanpassen wat mij betreft.

Heb overigens het idee dat dit groepje Feijenoorders die enige tijd terug bij Groningen druk in de weer waren met hun broekriemen in de categorie zitten dat ze uberhaupt geen stadion meer in zouden moeten komen. Types die zich zowel uit als thuis niet goed kunnen gedragen. Je laatste punt geeft aan dat die ook bij ons zitten, dat is natuurlijk geen nieuws want die types heb je overal in de wereld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 14, 2019, 15:28:27
Mischien een idee om middenveld eens een beetje aan te passen als Jacobs niet mee doet Donderdag?
Met een middenveld Maulun Hoedemakers en Paulissen/Oratmagoen?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 14, 2019, 15:32:14
Voor mijn part zet je jong cambuur er neer donderdag.

Heel blijven voor zondag is zoveel belangrijker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 14, 2019, 15:42:28
Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2019, 17:22:36
Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:28:27
Mischien een idee om middenveld eens een beetje aan te passen als Jacobs niet mee doet Donderdag?
Met een middenveld Maulun Hoedemakers en Paulissen/Oratmagoen?

Eens... met Maulun+Akoy creëren we toch te weinig kansen... mooie wedstrijd om een ander middenveld uit te proberen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2019, 18:07:11
Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:42:28
Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.

volgend seizoen 34 ere div wedstrijden daar gaat het om
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2019, 19:09:25
Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 17:22:36
Eens... met Maulun+Akoy creëren we toch te weinig kansen... mooie wedstrijd om een ander middenveld uit te proberen.
15 wedstrijden ongeslagen gebleven met de huidige middenvelders, en dan na 1 nederlaag gaan wisselen....  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2019, 19:34:03
Natuurlijk hebben ze het harstikke goed gedaan.
Ik vind Akoy ook een prima vervanger voor Maulun. Als Jacobs wegvalt , dan zou je ook eens Ragnar naast Maulun kunnen proberen voor de beker.
Het team hoeft echt niet helemaal om, de rest gewoon zo laten staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 14, 2019, 21:19:21
Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:42:28
Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.

Eens, dat kun je niet maken t.o.v. de betalende bezoekers. (er met de pet na gooien, zou een hele slechte zijn)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2019, 21:29:32
Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 19:34:03
Natuurlijk hebben ze het harstikke goed gedaan.
Ik vind Akoy ook een prima vervanger voor Maulun. Als Jacobs wegvalt , dan zou je ook eens Ragnar naast Maulun kunnen proberen voor de beker.
Het team hoeft echt niet helemaal om, de rest gewoon zo laten staan.

hoedemakers akoy en ragnar zou ik eens doen en met de pet er naar gooien zullen ze niet
doen maar risico nemen met spelers doen ze zeker ook niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 14, 2019, 22:09:35
Vergeet de Knjb niet !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 15, 2019, 14:42:15
Alles over rechts. Die Malacia kan er helemaal niks van
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 15, 2019, 15:40:16
Vermeer zal donderdag wel spelen, nu hij weer fit is
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2019, 15:46:03
Citaat van: Treb op december 15, 2019, 14:42:15
Alles over rechts. Die Malacia kan er helemaal niks van
Kallon en antonia beide op rechts
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 15, 2019, 17:05:58
En Berghuis maar zo aanpakken net als ze tegen Antonia deden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 15, 2019, 18:55:21
Citaat van: speculeter op december 15, 2019, 17:05:58
En Berghuis maar zo aanpakken net als ze tegen Antonia deden?
nu heb je wel weer de VAR en een andere scheids he.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 16, 2019, 11:24:41
Gisteren Feyenoord zien voetballen, een hoop energie maar heel weinig kwaliteit. Een geluk voor hen dat PSV de weg helemaal kwijt is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 16, 2019, 11:51:40
Citaat van: Dokkumer op december 16, 2019, 11:24:41
Gisteren Feyenoord zien voetballen, een hoop energie maar heel weinig kwaliteit. Een geluk voor hen dat PSV de weg helemaal kwijt is.

Het is voor hen vast wat moeilijker om de energie op te brengen tegen ons dan tegen PSV. Wij gaan het ziet, wij hebben in ieder geval helemaal niets te verliezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2019, 11:56:26
In een volle kuip of bij ons zal voor die mannen wel schelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oldehove op december 16, 2019, 12:23:50
Zie zeker kansen met onze snelheid voorin, Maar zondag is belangrijker!

Jammer van het vele aantal feyenoorders dat kaarten heeft voor het thuisvak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2019, 13:05:39
Citaat van: oldehove op december 16, 2019, 12:23:50
Zie zeker kansen met onze snelheid voorin, Maar zondag is belangrijker!

Jammer van het vele aantal feyenoorders dat kaarten heeft voor het thuisvak.
Hoe weet jij dat dat er zoveel zijn?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 16, 2019, 13:19:14
wat is veel en hoe komen ze er aan.zijn veel sk houders die ook nog een extra kaart konden halen
dus dan blijft er niet veel over toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 16, 2019, 13:37:26
Citaat van: denistel op december 16, 2019, 13:19:14
wat is veel en hoe komen ze er aan.zijn veel sk houders die ook nog een extra kaart konden halen
dus dan blijft er niet veel over toch.
zelfs hier kun je lezen dat sk houders hun extra kaarten aan feyenoorders geven/verkopen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2019, 13:48:11
Op Marktplaats is het rustig in ieder geval met aanbieden van kaarten.
Ik kan me voorstellen dat een sk houder met een vriend/vriendin uit die buurt diegene uitnodigt.
Maar kan me niet voorstellen dat er veel Feyenoord supporters in de huisbakken zitten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 16, 2019, 13:52:43
Feyenoord supporters in thuisvakken.. je houdt het niet tegen.

Als ze zich maar gedragen en een beetje respect hebben. Al heb ik daar een hard hoofd in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op december 16, 2019, 13:54:49
Bij een evt 0-2 achterstand, belangrijke spelers eruit halen en sparen voor zondag?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 16, 2019, 14:39:31
Citaat van: speculeter op december 16, 2019, 13:48:11
Op Marktplaats is het rustig in ieder geval met aanbieden van kaarten.
Ik kan me voorstellen dat een sk houder met een vriend/vriendin uit die buurt diegene uitnodigt.
Maar kan me niet voorstellen dat er veel Feyenoord supporters in de huisbakken zitten.

Ik kan het me ook niet voorstellen, maar zal voor de zekerheid toch eens in mijn huisbak kijken. Het blijven tenslotte wel kakkerlakken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 16, 2019, 14:40:17
Citaat van: thankyou op december 16, 2019, 13:54:49
Bij een evt 0-2 achterstand, belangrijke spelers eruit halen en sparen voor zondag?

Bij een 2-0 voorsprong bedoel je
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 16, 2019, 14:41:04
Citaat van: thankyou op december 16, 2019, 13:54:49
Bij een evt 0-2 achterstand, belangrijke spelers eruit halen en sparen voor zondag?

Bij een evt 2 - 0 voorsprong, belangrijke spelers eruit halen en sparen voor zondag? :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 16, 2019, 14:41:32
Citaat van: Yellow Army op december 16, 2019, 14:40:17
Bij een 2-0 voorsprong bedoel je

lol je was me net voor :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oebieman op december 16, 2019, 14:46:36
Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2019, 18:55:21
nu heb je wel weer de VAR en een andere scheids he.

VAR is er donderdag nog niet toch?
Dacht dat deze pas vanaf de kwartfinales erbij kwam.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 16, 2019, 16:06:57
Citaat van: Yellow Army op december 16, 2019, 14:39:31
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar zal voor de zekerheid toch eens in mijn huisbak kijken. Het blijven tenslotte wel kakkerlakken.

:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 16, 2019, 21:21:24
Citaat van: speculeter op december 15, 2019, 17:05:58
En Berghuis maar zo aanpakken net als ze tegen Antonia deden?
idd aanpakken. Zou pico er ook zijn, mooi figuur was dat. Vaak met  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training
Titel: Re: Beker
Bericht door: TM op december 17, 2019, 11:14:54
Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training

Waarom?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2019, 11:20:09
Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training

Gelukkig hebben we Ladan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2019, 12:16:54
Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training
hoop maar dat er niks is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2019, 12:17:17
Citaat van: Galdiano op december 17, 2019, 11:20:09
Gelukkig hebben we Ladan!
kunnen we eens zien wat ie kan brengen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 17, 2019, 12:58:27
Citaat van: TM op december 17, 2019, 11:14:54
Waarom?
Is mij niet bekend. Is een twijfelgeval voor donderdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2019, 14:34:46
Mocht er nog iemand heel erg om een kaartje zoeken....
Op Marktplaats staat een kaartje voor Noord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2019, 14:46:38
Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 12:58:27

Is mij niet bekend. Is een twijfelgeval voor donderdag

Lekker buiten de selectie laten. Zondag veel belangrijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 17, 2019, 14:58:58
@JelmerWijnstra: Bosschaart laat net in de #CambuurPodcast weten dat Jacobs vandaag weer heeft getraind. Of hij donderdag kan spelen wordt nog afwachten. Excelsior naar alle waarschijnlijkheid wel! #Cambuur #camfey
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2019, 15:06:09
Citaat van: Bernardo op december 17, 2019, 14:58:58
@JelmerWijnstra: Bosschaart laat net in de #CambuurPodcast weten dat Jacobs vandaag weer heeft getraind. Of hij donderdag kan spelen wordt nog afwachten. Excelsior naar alle waarschijnlijkheid wel! #Cambuur #camfey
_O_ _O_ Dat is mooi

Lekker spelen met een tattoo in het gezicht
Titel: Re: Beker
Bericht door: justremco op december 17, 2019, 15:15:46
Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training

Begreep een spierblessure, zou een uurtje kunnen spelen donderdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 17, 2019, 15:34:13
Hoe is het met Antonia? Fit voor donderdag?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op december 17, 2019, 16:33:39
Citaat van: justremco op december 17, 2019, 15:15:46
Begreep een spierblessure, zou een uurtje kunnen spelen donderdag

Geen risico mee nemen, tegen Excelsior maar weer vlammen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2019, 16:40:31
Zonder Muhren doe je wel een jasje uit...
Hoop dat hij wel meedoet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 17, 2019, 17:35:39
Ik ben ervoor om alle twijfelgevallen te sparen. De rest er gewoon in en daarmee er vol voor gaan, niet inhouden. Moeten profvoetballers gewoon kunnen twee keer in vier dagen met daarna winterstop in het verschiet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2019, 17:41:33
Dubbel en moeilijk.
Als je een ronde verder komt en je loot weer een mooie thuiswedstrijd dan ga je weer verdienen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2019, 18:32:27
Citaat van: speculeter op december 17, 2019, 17:41:33
Dubbel en moeilijk.
Als je een ronde verder komt en je loot weer een mooie thuiswedstrijd dan ga je weer verdienen.
en wat heb jij daaraan. Doe mij vlgnd seiz maar verdienen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 17, 2019, 20:21:15
Citaat van: sunderland op december 17, 2019, 18:32:27
en wat heb jij daaraan. Doe mij vlgnd seiz maar verdienen

Het is een beetje een dooddoener, maar of wij verder gaan en dus verdienen hoeft niet te betekenen dat wij niet promoveren en dan dus ook verdienen....... en andersom
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2019, 20:53:29
Bedoel ik ook een beetje.
Spelers sparen en dan mischien toch Zondag  verliezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 18, 2019, 09:08:26
Het is morgen weer afwachten wat  Higler er weer van bakt :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2019, 12:21:48
Henk de Jong over de kansen van zijn manschappen: ,,We proberen het publiek met een prachtige wedstrijd te vermaken. In de beker is soms een verrassing mogelijk en daar gaan we natuurlijk voor. Over de opstelling kan ik zeggen dat alleen 100% fitte spelers aan de aftrap zullen staan. Ik neem geen enkel risico met jongens die met kleine of grote pijntjes kampen. Robert Mühren en Jarchinio Antonia zijn niet helemaal fit, staan daarom ook niet in de basis, maar kunnen hopelijk wel op de bank plaatsnemen."

De zekere afwezigen
Jordy van Deelen (knie) is nog zeker drie maanden uitgeschakeld. Giovanni Korte (enkel), Sven Nieuwpoort (bovenbeen) en Jamie Jacobs (gezichtskwetsuur) zijn eveneens - voorlopig - niet inzetbaar.

https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1069418/cambuur-zwaar-underdog-tegen-feyenoord-in-beker.html
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 18, 2019, 13:14:27
Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 18, 2019, 14:19:32
Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2019, 13:14:27
Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y
Ladan is een prima spits en mag morgen laten zien waarom hij is gehaald.
En de andere ontbrekende spelers kunnen prima binnen de selectie worden vervangen.
Ik hoop op een mooie partij waarin we goed tegenstand kunnen bieden en als we er dan uit worden geknikkerd, is het jammer. Als het maar niet verlies wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 18, 2019, 14:47:19
Citaat van: Vlampiep op december 18, 2019, 14:19:32

Ladan is een prima spits en mag morgen laten zien waarom hij is gehaald.
En de andere ontbrekende spelers kunnen prima binnen de selectie worden vervangen.
Ik hoop op een mooie partij waarin we goed tegenstand kunnen bieden en als we er dan uit worden geknikkerd, is het jammer. Als het maar niet verlies wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.
Ladan komt veel tekort en je vergeet Jacobs ook dat is een scorende middenvelder.
Waar ik wel mee eens ben over dat Higler een scheidsrechter is die een stempel op de wedstrijd kan geven en dan in ons nadeel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 18, 2019, 14:48:42
Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2019, 13:14:27
Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y
Ladan kan zich morgen mooi bewijzen. Liever dat we hem morgen missen dan zondag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2019, 15:39:33
Volgens OF verder geen wijzigingen, dus: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Sambissa; Akoy, Hoedemakers, Maulun; Kallon, Ladan, Paulissen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 18, 2019, 16:30:04
https://www.ad.nl/dossier-knvb-beker/advocaat-vindt-cambuur-een-rotploeg~a380d650/
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 18, 2019, 17:32:20
Citaat van: hobbes op december 18, 2019, 16:30:04
https://www.ad.nl/dossier-knvb-beker/advocaat-vindt-cambuur-een-rotploeg~a380d650/

ik f noord ook ...en Ladan meer counterspits en denk dat we toch wat meer
in de verdrukking zullen zijn .
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2019, 19:20:46
Ik laat me graag verrassen morgen maar zonder je sterspelers val je zover terug dat het wel eens een sneue vertoning kan worden morgen. Teveel lichtgewichten, letterlijk en figuurlijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 18, 2019, 19:22:58
Laat ze ons maar verrassen.
Maar hoop inderdaad niet dat het bij rust al 0-2of 0-3 staat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 18, 2019, 19:36:20
Citaat van: De Gast op december 18, 2019, 19:20:46
Ik laat me graag verrassen morgen maar zonder je sterspelers val je zover terug dat het wel eens een sneue vertoning kan worden morgen. Teveel lichtgewichten, letterlijk en figuurlijk.
beetje te negatief vind ik eerlijk gezegd. De verdediging staat nog zoals het al tijden staat. Natuurlijk mis je Muhren en Jacobs maar de rest van de normale basis staat er gewoon. Dat, gecombineerd met het feit dat er niets te verliezen valt en een lekker fanatiek publiek geeft mij nog wel vertrouwen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2019, 19:39:44
We moeten hier nu niet net doen alsof Feyenoord zo goed is. Lui beginnen nu beetje beter te voetballen maar spelen ook hele fases bar slecht. Laat ze maar komen!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op december 18, 2019, 19:57:27
Citaat van: hobbes op december 18, 2019, 16:30:04
https://www.ad.nl/dossier-knvb-beker/advocaat-vindt-cambuur-een-rotploeg~a380d650/


Leuk stuk. Maar waarom betrekt Advocaat steeds DKV erbij??
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2019, 20:24:17
Citaat van: NRG op december 18, 2019, 19:57:27

Leuk stuk. Maar waarom betrekt Advocaat steeds DKV erbij??
snap daar ook niks van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 18, 2019, 22:00:59
Nog nooit won Cambuur van Feijenoord.
Nog nooit was Cambuur zo sterk.
Ik hoop dat het nu kan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 18, 2019, 22:34:31
Citaat van: PePe op december 18, 2019, 22:00:59
Nog nooit won Cambuur van Feijenoord.
Nog nooit was Cambuur zo sterk.
Ik hoop dat het nu kan.
In de eredivisietijd paar jaar terug waren we beter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op december 18, 2019, 22:48:39
Zin in morgen! Vol huis !  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 19, 2019, 01:16:24
Man..... ouderwetse pot voetbal, stadion vol......
Feyenoord is alleen sterk in de eigen kuip.
Winnen van PSV doet iedereen tegenwoordig.....
We gaan een mooi avondje voetbal tegemoet, en als we echt zo voetballen als anders zit er best een volgende ronde in de beker in.
Hangt van meerdere factoren af, scheids, geluk, en afronden.
We gaan het meemaken, ik heb er erg veel zin in |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op december 19, 2019, 06:27:07
Matchday!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 19, 2019, 06:56:37
Citaat van: hobbes op december 18, 2019, 16:30:04
https://www.ad.nl/dossier-knvb-beker/advocaat-vindt-cambuur-een-rotploeg~a380d650/

Ik deel de mening van advocaat, die rotboeren altijd  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 19, 2019, 06:56:56
Los, knallen vanavond  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 19, 2019, 07:16:34
Let op mijn woorden, Ladan wordt de man van de avond!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 08:27:04
Citaat van: Galdiano op december 19, 2019, 07:16:34
Let op mijn woorden, Ladan wordt de man van de avond!  |:)
hoop het. Hoewe die dicussie niet te voeren straks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2019, 09:05:53
Ben bang op herhaling van Vrijdag
Tot de 16 leuk en daarna is het op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op december 19, 2019, 09:52:01
"Cambuur is een heel vervelende ploeg voor Feyenoord"
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2019, 09:58:09
We mogen ons vanavond aan het grote publiek presenteren als koploper van de KKD. En uitgerekend nu vallen ze allemaal om en wordt het ineens een hinderlijke onderbreking richting zondag. Wie moet dit elftal vanavond bij de hand nemen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 19, 2019, 10:10:49
Ze zijn er niet gerust op.

https://www.fr12.nl/nieuws/52774-matchday-sc-cambuur-feyenoord.html
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 19, 2019, 10:29:39
Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 09:58:09
We mogen ons vanavond aan het grote publiek presenteren als koploper van de KKD. En uitgerekend nu vallen ze allemaal om en wordt het ineens een hinderlijke onderbreking richting zondag. Wie moet dit elftal vanavond bij de hand nemen?

Blijft genoeg kwaliteit over: Stevens, Hoedemakers,Kallon, Mac. En Doke zal er ook wel vol invliegen en de zaak aanjagen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 19, 2019, 10:33:01
Heb er zin in. Hopelijk leveren we voorin niet te veel kwaliteit en scorend vermogen in. Aanvallen! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op december 19, 2019, 10:38:08
Citaat van: hobbes op december 19, 2019, 10:10:49
Ze zijn er niet gerust op.

https://www.fr12.nl/nieuws/52774-matchday-sc-cambuur-feyenoord.html

Ze verwachten zelfs dat Robertha gaat scoren!  :_schater :_schater

CiteerLibertas  10:18
Goedemorgen kameraden!

Ik verwacht een lastige wedstrijd, met Nigel Robertha trefzeker voor de Friezen. Toch winnen wij daar, met een geflatteerde 1-3. Wat denken jullie?
Titel: Re: Beker
Bericht door: TM op december 19, 2019, 11:11:13
Citaat van: Stiens op december 19, 2019, 10:38:08
Ze verwachten zelfs dat Robertha gaat scoren!  :_schater :_schater

Hij neemt in de rust afscheid dus hij is er in ieder geval wel bij vanavond! Dus wie weet!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ronnie tng op december 19, 2019, 12:41:35
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord

Dan wordt het gezellig  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 19, 2019, 13:24:39
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord

Vd Belt heeft mij enkele weken geleden verteld dat er ID controles zullen zijn. Hopelijk werken ze daar idd mee vanavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: waldkip op december 19, 2019, 14:15:25
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord
Is wel een heel specifiek aantal ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: TM op december 19, 2019, 14:21:50
Citaat van: waldkip op december 19, 2019, 14:15:25
Is wel een heel specifiek aantal ?

Er zijn twee ziekmeldingen, dus ze komen nu met 54.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 19, 2019, 14:49:42
Er zullen vast wel meer zitten elders in het stadion.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2019, 14:57:22
Als ze zich maar gedragen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 19, 2019, 15:22:01
Citaat van: speculeter op december 19, 2019, 14:57:22
Als ze zich maar gedragen.

En dat is nou juist het probleem vaak.
Titel: Re: Beker
Bericht door: mescc op december 19, 2019, 16:07:19
Citaat van: Chielvak19 op december 19, 2019, 13:24:39
Vd Belt heeft mij enkele weken geleden verteld dat er ID controles zullen zijn. Hopelijk werken ze daar idd mee vanavond

Laten we het niet hopen. Het is nu al een drama om binnen te komen bij Noord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 19, 2019, 17:07:55
Citaat van: mescc op december 19, 2019, 16:07:19
Laten we het niet hopen. Het is nu al een drama om binnen te komen bij Noord.

Op tijd naar het stadion dus :clint
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2019, 17:26:49
Citaat van: hobbes op december 19, 2019, 17:07:55
Op tijd naar het stadion dus :clint

Jij bent er al? :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op december 19, 2019, 17:41:00
Het gaat volgens mij om willekeurige controles als ik mij niet vergis. Zoals de club al aangaf in het bericht wat deze week is verspreid is het verstandig om extra vroeg aanwezig te zijn

We verzoeken onze supporters dan ook om vooral op tijd te komen, want de verwachting is dat het qua verkeer en instroom enorm druk gaat zijn rondom het stadion. Woon je in Leeuwarden? Dan is het wellicht verstandig om met de fiets of het openbaar vervoer naar het stadion te gaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2019, 18:51:27
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord
ja Dirk Kuyt heeft nog wat kaarten gekocht met een aantal sponsoren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 19, 2019, 19:02:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2019, 17:26:49
Jij bent er al? :proost

Op tijd, niet te vroeg  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 19, 2019, 21:42:01
Lekkere sfeer, goed voetbal, en wat een topdoek op Noord!!!!! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 19, 2019, 22:51:07
Zonde... trots op hor we speelden. Ik ben niet objectief maar vond ons vele malen verozrgder en neter spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 22:58:28
Trots, geweldige sfeer, goed voetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 19, 2019, 23:00:08
Genoten voor de buis en net van het commentaar van Kwakman.

Cambuur is weer goed op de kaart gezet |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 19, 2019, 23:02:50
Trots  |:) :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op december 19, 2019, 23:06:55
Dood en doodziek van deze nederlaag.


Maar ontzettend TROTS op wat we vanavond hebben laten zien  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 19, 2019, 23:10:51
Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:11:34
Ik hoor net dat als Doke van de bal niet aan had geraakt de bal er niet in was gegaan. Is dat zo? Ik kon het niet zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 19, 2019, 23:17:20
Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 23:10:51
Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.
breien? Even in perspectief: de nummer drie qua begroting speel je weg met zeer verzorgd voetbal. Dat lobje vam Maulun vond ik echt miet verkeerd. Ik heb echt niet een moment het gevoel gehad dat we aan het breien waren maar meningen verschillen denk ik dan maar
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op december 19, 2019, 23:23:31
Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:11:34
Ik hoor net dat als Doke van de bal niet aan had geraakt de bal er niet in was gegaan. Is dat zo? Ik kon het niet zien.
en dan?
een beetje normaal over doen je eigen spelers joh.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 23:25:03
Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.
wat bist Dou een stakker
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 23:26:00
Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 23:10:51
Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.
nivo was veel hoger dan vrijdag van ons
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op december 19, 2019, 23:28:18
Laffe ploeg dat Feyenoord! Lekker de hele wedstrijd afwachten en 3 kansen hebben waarvan er 2 maken.. zum kotsen, waarvan akte. Doodziek van deze pot !!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op december 19, 2019, 23:36:10
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:25:03
wat bist Dou een stakker

Dikke stumper opmerking ja maar hij heeft over de prestaties van Doke wel gelijk; Slechste van het veld
En de 1-2 was ook een vette fout van Stevens! Komt hij uit, dan heeft hij hem en was die enorme klote klutsgoal niet gevallen
Zuur om er zo uit te vliegen maar de focus kan nu vol op de competitie en de ranglijst!
De pijp was gewoon ook leeg leek het

Feyenoord kwam voor de counter en die Berghuis was net een kleuter soms
De kritiek op Ladan vind ik niet terecht, hij deed het gewoon prima naar zijn kunnen!
Maar een Muhren had ze wel gemaakt en dan was het anders verlopen denk ik

Helaas door inderdaad gebrij pak je je kansen niet en dan doel ik vooral op de buitens en Akoy
Durf de trekker eens over te halen en blijf niet zo dansen
De rest was gewoon degelijk! Sambissa had Berghuis inne buuse in de eerste helft

Hoedemakers en de 12e man de MotM!
Prachtig doek op Noord ook, complimenten!

Met dit voetbal moet, en verdien je het om kampioen te worden
Dit ontstijgt de KKD qua niveau
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op december 19, 2019, 23:42:11
Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.
Wat een vreselijk dom kinderachtig commentaar!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 23:43:38
Ik vond Doke de eerste 75 min goed voetballen. Hij geeft zoveel dat ie daarna op is. Net als afgl vrijdag trouwens . Om hem nu gelijk heel slecht te vinden ben ik het totaal niet mee eens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 19, 2019, 23:46:21
We misten vandaag echt muhren. Een slimme doelpnt maker was wat er aan ontbrak. Verder een geweldig goed Cambuur gezien die Feyenoord 75 min de baas was. Lees hier nu zulke domme dingen dat ik mij afvraag of ik hier niet moet stoppen
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2019, 23:49:12
Er is maar één hier met domme kritieken en die moet je maar niet al te serieus nemen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 19, 2019, 23:56:05
Sommigen lijken te vergeten hoe bijzonder het is wat hier gebeurde. Als kkd-club ben je tactisch en voetballend Feyenoord de baas (!!). Lees de commentaren van de Feyenoorders er maar op na. Ze kregen er totaal geen druk op en dat was absoluut niet de bedoeling. Dat is echt niet normaal hoor.

Maak me dan ook totaal geen zorgen, zelfs niet mochten we zondag verliezen. De voetballende basis is zo goed dat we echt nog genoeg punten gaan pakken. En met Muhren, Jacobs, Antonia en eventueel een aanwinst er weer volledig bij gaan we voorin ook wel weer makkelijker toeslaan. Ik zie alleen een paar zware blessures bij sleutelspelers roet in het eten gooien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 19, 2019, 23:59:25
Zo is het maar net.
Lees net de reacties van de Feyenoord spelers en die waren allemaal onder de indruk.
Komt wel goed.
Ben alleen angstig als Muhren wegvalt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 20, 2019, 00:02:52
wil er weinig over zeggen gewoon trots op de hele club en volgend seizoen ere divisie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2019, 00:04:18
Citaat van: Collingwood op december 19, 2019, 23:56:05
Sommigen lijken te vergeten hoe bijzonder het is wat hier gebeurde.

Dit!

En vergelijk het allemaal ook eens met vorig seizoen. Ongelooflijk!

TROTS |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2019, 00:05:18
Hoedemakers. Wat was hij goed. Had in zijn eentje het middenveld van Feyenoord in handen. Totaal onterechte nederlaag. Genoeg kansen gehad deze wedstrijd om te winnen. Jammer. Op Fox waren ze lovend over Cambuur. We kopen er niks voor, maar toch. Pure klantenbinding vanavond. Hulde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2019, 00:08:37
 :thumbsup
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:26:00
nivo was veel hoger dan vrijdag van ons

Dat vond ik niet. Feyenoord stond tactisch niet goed, Ajax afgelopen vrijdag WEL. Ik vond ons vrijdag compacter spelen dan vanavond. Maar je kunt na een uur zien dat de pijp bij veel spelers leeg is. Iedereen is aan vakantie toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2019, 00:10:17
Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.

Wat een onnozel gelul. Ken er niet eens om lachen. Seit genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2019, 00:13:40
Die nederlagen zijn ongelukkig, maar veel belangrijker al 2 wedstrijden op erg hoog niveau gevoetbald (boven KKD niveau)met spelers en een TD die (grotendeels) langdurig vastliggen Deze wedstrijden waren het bewijs dat we ook na promotie kunnen een eredivisie waardig team kunnen neerzetten. Trots en op naar een gouden toekomst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op december 20, 2019, 00:27:11
Jezus Christus. Tegen Feyenoord ben je gewoon de betere ploeg. Bijzonder dat je dan nog kritiek kunt hebben. Ik ben trots op mien clubke on ieder geval
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 20, 2019, 00:44:50
Zo zonde, eerste helft speel je Feyenoord op een hoopje, tweede helft was iets minder van ons/iets beter van hun. Had meer in gezeten, heb wel een mooie pot gezien (van onze kant dan).

De kritiek die sommige mensen hier hebben snap ik totaal niet. Kijk voor de gein even de posts van een jaar of anderhalf terug...Toen was de kritiek terecht. Doke speelt prima, coacht ook Kallon een paar keer goed in de 1e helft. Die ongelukkige start van zn carriere heb ik m allang vergeven. Ladan aantal keren gevaarlijk weggedraaid en kon daarna goed doorvoetballen.

Mooie sfeeractie btw
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 20, 2019, 00:46:09
Zelden in mijn leven heb ik zo'n goed Cambuur gezien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 20, 2019, 00:59:04
Trots op hoe we ons vandaag manifesteerden, waren  de baas op het veld en niet eens in onze sterkste opstelling. Het belangrijkste was vandaag het goede gevoel vasthouden en dat hebben we gedaan. 
Hoedemakers man man wat speelde die een wereldpot. Snel dat contract tekenen.
Op naar zondag, nog 1 keer knallen en dan opladen voor de 2e seizoenshelft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op december 20, 2019, 01:03:53
Hoezo zijn sommige hier negatief?   Ik snap  t niet hoor. Cambuur speelde een goede wedstrijd.  Ik ben trots op t feit hoe cambuur speelde.  Ze deden er echt alles aan om t Feyenoord zo lastig mogelijk te maken en dat lukte sowieso .   Feyenoord was vanavond Lucky Feyenoord.  Want ik vond cambuur echt beter. Er zat meer in. Maar t viel helaas de verkeerde kant op. Super jammer.  Maar goed nu richten op de competitie  . Want dat is echt belangrijker. Dit was een mooi extraatje.  En t was ook nog is een leuke wedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 20, 2019, 02:22:18
Ik heb genoten vanavond. Trots |:)

Fantastische sfeer actie ook  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 20, 2019, 05:51:52
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:46:21
We misten vandaag echt muhren. Een slimme doelpnt maker was wat er aan ontbrak. Verder een geweldig goed Cambuur gezien die Feyenoord 75 min de baas was. Lees hier nu zulke domme dingen dat ik mij afvraag of ik hier niet moet stoppen

Vergeet Jacobs ook niet. Maar moet ook de invallers complimenteren hoor! Prima gedaan. Dit belooft allemaal toch nog wat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2019, 07:27:23
Ik vond Paulissen ook echt prima spelen.
En er is blijkbaar nu ook op een plan B (vd Kaap) getrained.
Titel: Re: Beker
Bericht door: diekhuzen op december 20, 2019, 07:43:19
Genoten van Cambuur. Prima wedstrijd, mooi en aanvallend voetbal en met name lef getoond.  Bij mij overheerst trots en vertrouwen in onze club. Op naar zondag en het eerste seizoenshelft mooi afsluiten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 20, 2019, 07:45:16
Gisteravond wel de mooiste en sfeervolste wedstrijd van dit seizoen mogen meemaken.
Wat een sfeer in het stadion en sfeeractie met dat prachtige doek op Noord.
Volgens mij krijgen we de 2e seizoenshelft vaker te maken met een uitverkocht stadion. |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2019, 08:25:21
The day after; blijft toch wel stuk trots over. Nog steeds zit mijn hoofd er vol van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 20, 2019, 09:00:51
Citaat van: Bankzitter op december 20, 2019, 00:13:40
Die nederlagen zijn ongelukkig, maar veel belangrijker al 2 wedstrijden op erg hoog niveau gevoetbald (boven KKD niveau)met spelers en een TD die (grotendeels) langdurig vastliggen Deze wedstrijden waren het bewijs dat we ook na promotie kunnen een eredivisie waardig team kunnen neerzetten. Trots en op naar een gouden toekomst.

Ongelukkig misschien wel. Maar het is ook wel de klasse van Berghuis. Hij speelde niet goed, maar er zijn er weinig die de bal er zo in trappen als hij deed. Wij missen dan net deze klasse en missen dus de kansen. Dat maakt niet uit. Wij hebben veel, veel minder geld.

Ik ben dan ook gewoon heel erg trots op de prestatie van de club. Ergens ben ik ook blij dat er geen verlenging kwam, maar dat weet ik pas zeker als wij zondag hebben gewonnen.

Wat ik zelf niet helemaal begreep was de laatste wissel. Muhren zat op de bank, dus ik neem aan dat hij kon spelen. Want als dat uitgesloten was dan zou hij niet op de bank zitten. In welk scenario zou De Jong Muhren dan gebracht hebben?

Ik heb er wel vrede mee hoor, maar als hij niet kon spelen dan zou ik hem ook niet op de bank zetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Josli op december 20, 2019, 09:13:36
Echt goed gespeeld hoor. Ik vond Ladan dan weer heel aardig spelen. Is natuurlijk een ander type dan Muhren, maar vulde dat in mijn ogen prima in. Ik vind hem zelfs een stuk beter in de combinatie dan Muhren, En dat penaltymoment doet hij echt heel goed. Jammer dat hij daar geblesseerd bij raakte. Hopen dat het meevalt. Verder als team goed gevoetbald, met een absoluut uitblinkende Hoedemakers in mijn ogen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: mario op december 20, 2019, 10:03:46
Feitje bij het verslag van de NOS "Geen eredivisieclub waagde dit seizoen zo veel schotpogingen tegen Feyenoord als Cambuur in de eerste helft."

Ik had niet verwacht dat Cambuur tegen Feyenoord zou winnen maar was voor de wedstrijd met name heel benieuwd hoe ver wij zouden zijn. Dat wij uiteindelijk Feyenoord voetballend de baas zouden zijn heeft mij zeer positief verrast  |:).
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op december 20, 2019, 13:26:04

Wat een ouderwets sfeertje gister, was toch wel een tijdje geleden dat het zó kolkte in het stadion. Prachtige sfeer-actie, heerlijke wedstrijd, Cambuur heeft aan klantenbinding gedaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 20, 2019, 17:57:26
Citaat van: mario op december 20, 2019, 10:03:46
Feitje bij het verslag van de NOS "Geen eredivisieclub waagde dit seizoen zo veel schotpogingen tegen Feyenoord als Cambuur in de eerste helft."

Ik had niet verwacht dat Cambuur tegen Feyenoord zou winnen maar was voor de wedstrijd met name heel benieuwd hoe ver wij zouden zijn. Dat wij uiteindelijk Feyenoord voetballend de baas zouden zijn heeft mij zeer positief verrast  |:).

mok niet want onze spelopvatting en spel is al het hele seizoen beter dan dat van hun
Titel: Re: Beker
Bericht door: Zuid1991 op december 21, 2019, 14:00:25
Citaat van: Tanjajeah op december 20, 2019, 13:26:04
Wat een ouderwets sfeertje gister, was toch wel een tijdje geleden dat het zó kolkte in het stadion. Prachtige sfeer-actie, heerlijke wedstrijd, Cambuur heeft aan klantenbinding gedaan.
Helemaal eens!
Het kolkte bij momenten.
Zelfs op zuid werden liederen ingezet, en stonden ouderwets een groepje 90 minuten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op februari 12, 2020, 20:56:25
Laat ze die instelling eerst maandag nog maar een keer zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op februari 13, 2020, 08:16:19
Die gaan vol voor de beker en hebben al een PO ticket. Ik ben daar niet bang voor
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op oktober 03, 2020, 19:48:42
RKC uit.Wedstrijd zal wel op woensdag gespeeld worden. 23/10 spelen we tegen Roda en daarna pas op maandag tegen PSV
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 03, 2020, 20:03:39
Pikante loting... .

Van RKC zie ok ze wel graag winnen.... maar verder kost het alleen maar geld als er geen publiek mag en kun je beter alles zetten op de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2020, 21:54:34
Nietszeggende prutwedstrijd. Knjb beker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 03, 2020, 22:56:17
Eindelijk eens een pot dat we in het rood wit kunnen spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 04, 2020, 10:16:57
Nietszeggend clubje in een nietszeggend kut toernooi.

Stuur A1 ofzo er maar naar toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 04, 2020, 10:30:36
Citaat van: Treb op oktober 04, 2020, 10:16:57
Nietszeggend clubje in een nietszeggend kut toernooi.

Stuur A1 ofzo er maar naar toe.

Eens, wij hebben de energie nodig voor de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 04, 2020, 12:03:47
Een wedstrijd waarin Cambuur hopelijk iets recht kan zetten. (Kenners weten wat)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 04, 2020, 12:08:59
Citaat van: sunderland op oktober 03, 2020, 21:54:34
Nietszeggende prutwedstrijd. Knjb beker
Ik snap niet waarom de beker wedstrijden dit seizoen gespeeld gaan worden.
We spelen nu al weer zonder publiek, nog  een paar stappen verder en de gehele competitie wordt weer stilgelegd. Dan heeft de KNVB toch echt wel voldoende ruimte in de kalender nodig om datums in te plannen om een competitie uit te kunnen spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2020, 12:27:00
Van part hadden ze inderdaad gewoon Feyenoord tegen Utrecht gespeeld als finale en het daar bij gelaten.
Er word nu alleen gespeeld voor de sponsor en voor Fox,  de clubs zelf verliezen er alleen maar geld mee zoals het nu gaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Chielvak19 op oktober 09, 2020, 10:53:15
Speeldatum: woensdag 28/10, 19u45
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 15, 2020, 19:34:18
Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:30:40
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2020, 19:34:18
Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:31:47
En wat leverd ons dat nou op bekertoernooi zonder supporters.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 15, 2020, 21:45:29
Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:30:40
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.

Wat mij betreft had ze Utrecht en Feijenoord de enige 2 lootjes in de bokaal gegooid en de bekerfinale als seizoenstart gebruikt.
De nadelen van dat toernooi wegen dit seizoen niet op tegen de voordelen en geeft ruimte op de speelkalender.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 16, 2020, 08:47:59
Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2020, 21:45:29
Wat mij betreft had ze Utrecht en Feijenoord de enige 2 lootjes in de bokaal gegooid en de bekerfinale als seizoenstart gebruikt.
De nadelen van dat toernooi wegen dit seizoen niet op tegen de voordelen en geeft ruimte op de speelkalender.
deze beslissing hadden ze moeten nemen het kan zo eenvoudig wezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 16, 2020, 08:57:31
Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:30:40
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.

Misschien dat de KNVB dat wel wil, maar die mag dat niet beslissen. In de statuten van de UEFA staat dat er één plaats gaat naar de bekerwinnaar. Dus zullen zij eerst toestemming moeten geven voor een nieuwe invulling. Daarnaast is het, zoals altijd, een financieel verhaal. De sponsors van de beker zullen dan wel gecompenseerd moeten worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 16, 2020, 10:13:23
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2020, 19:34:18
Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.

Het levert amateurclubs aardig wat op normaal gesproken, dat kun je niet opeens aan het begin zeggen er wordt geheel geen beker gesoeeld, elke verdiende euro is wel weer één. Persoonlijk vindt ik het een goed besluit. KNVB zal alles op alles willen zetten om de beker door te laten gaan. Indien er op termijn wel weer toeschouwers mogen komen, is het toch weer wat extra inkomen.
Voor amateurclubs proberen ze zo toch wat extra inkomsten te creëren, en las ergens dat er een bijdrage voortvloeit uit de gespeelde wedstrijden naar de amateursclubs, dit is geld van sponsoren beker en fox.

Als er gelijk een streep door de beker was gezet, dan hadden met name de amateurclubs veel financieel leed gehad.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 16, 2020, 10:54:24
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2020, 10:13:23
Het levert amateurclubs aardig wat op normaal gesproken, dat kun je niet opeens aan het begin zeggen er wordt geheel geen beker gesoeeld, elke verdiende euro is wel weer één. Persoonlijk vindt ik het een goed besluit. KNVB zal alles op alles willen zetten om de beker door te laten gaan. Indien er op termijn wel weer toeschouwers mogen komen, is het toch weer wat extra inkomen.
Voor amateurclubs proberen ze zo toch wat extra inkomsten te creëren, en las ergens dat er een bijdrage voortvloeit uit de gespeelde wedstrijden naar de amateursclubs, dit is geld van sponsoren beker en fox.

Als er gelijk een streep door de beker was gezet, dan hadden met name de amateurclubs veel financieel leed gehad.
lees je wel goed. Gaat mij juist om de amateur clubs. Die worden er straks uitgeknikkerd zonder te spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 16, 2020, 19:45:48
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2020, 10:54:24
lees je wel goed. Gaat mij juist om de amateur clubs. Die worden er straks uitgeknikkerd zonder te spelen.

Ja en die krijgen juist enig compesatie in dat geval, dat was ergens in een reactie te lezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 19, 2020, 11:43:18
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2020, 19:45:48
Ja en die krijgen juist enig compesatie in dat geval, dat was ergens in een reactie te lezen.

Elke club krijgt een start premie van €10.000. Goede oplossing dus om koste wat het kost door te willen laten gaan in december.
Het siert de KNVB dus wel om beker wel door te laten gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2020, 12:17:13
Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2020, 11:43:18
Elke club krijgt een start premie van €10.000. Goede oplossing dus om koste wat het kost door te willen laten gaan in december.
Het siert de KNVB dus wel om beker wel door te laten gaan.
dat krijgen ze altijd. Dus ze moeten tevreden zijn, het kost sommige clubs wel 40 k. Ik vind dat het ze totaal niet siert een toernooi door te laten gaan op die manier.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 17, 2020, 23:13:13
De Knjb heeft de amateurs uit de beker gegooid. Wmb hadden ze de hele Knjb er uit gegooid dit Seiz.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 17, 2020, 23:32:41
Citaat van: sunderland op november 17, 2020, 23:13:13
De Knjb heeft de amateurs uit de beker gegooid. Wmb hadden ze de hele Knjb er uit gegooid dit Seiz.
Alleen dit seizoen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 18, 2020, 09:35:57
Zaterdag 21 november loting voor 2de ronde en 8ste finales. Aantal clubs worden uitgeloot en zijn al zeker van 8ste finale. Dit doen ze om een rond aantal te krijgen.
Prima oplossing. Ben benieuwd naar zaterdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 18, 2020, 09:43:36
Toch bijzonder dat we weer niet door mogen ten koste van RKC

https://twitter.com/Jan_Veninga/status/1328979659728543746
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 18, 2020, 09:45:47
9 clubs van de 23 worden vrij geloot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 18, 2020, 09:51:39
Citaat van: hobbes op november 18, 2020, 09:43:36
Toch bijzonder dat we weer niet door mogen ten koste van RKC

https://twitter.com/Jan_Veninga/status/1328979659728543746
??????
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 18, 2020, 09:54:03
Cambuur gaat gewoon door. Fout in filmpje.

Hier gehele tekst.
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/toto-knvb-beker/62068/eerste-deadline-verlopen-toto-knvb-beker-verder-zonder
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 18, 2020, 09:56:18
Citaat van: Galdiano op november 18, 2020, 09:54:03
Cambuur gaat gewoon door. Fout in filmpje.

Hier gehele tekst.
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/toto-knvb-beker/62068/eerste-deadline-verlopen-toto-knvb-beker-verder-zonder

Ze hebben hem snel aangepast  :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 18, 2020, 10:27:30
Je kan dus ook vrij geloot worden.
En zit je so wie so in de achtste finales.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2020, 11:00:12
Citaat van: speculeter op november 18, 2020, 10:27:30
Je kan dus ook vrij geloot worden.
En zit je so wie so in de achtste finales.
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 18, 2020, 11:07:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2020, 11:00:12
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen

Kortom een prachtige opzet! En kans op stunts is groter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op november 18, 2020, 11:45:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2020, 11:00:12
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen

Even er vanuit gaan dat er geen warme en koude balletjes zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 18, 2020, 11:58:27
Citaat van: Galdiano op november 18, 2020, 11:07:48
Kortom een prachtige opzet! En kans op stunts is groter.
geweldig
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 18, 2020, 12:17:04
Zaterdag uitloten
Daarna tegen kkd team en als je die wint zit je al bij de laatste 8.
Wij gaan Europa in |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 18, 2020, 12:29:19
Ons geluk kennende loten we Ajax uit de komende ronde
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op november 18, 2020, 12:41:43
Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2020, 12:29:19
Ons geluk kennende loten we Ajax uit de komende ronde

Mooi toch ?

Cambuur-uit altijd lastig voor Ajax in de beker  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 18, 2020, 12:55:41
Uitloten, half januari doorkomen. En dan met een spuit in de billug op naar de kuip.  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 22:49:57
Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 21, 2020, 22:54:22
Citaat van: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 22:49:57
Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...

Boeie! Je zal maar DKV loten. Dan zou ik janken!
Hopen op versoepling laat die stink boeren dan maar komen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op november 21, 2020, 22:54:51
Dan nu maar winnen van Go Ahead.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op november 21, 2020, 22:57:31
Kon minder deze loting maar een ploeg die de hele tijd een bus parkeert bah..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 21, 2020, 22:58:44
Maar weer met het  "B-team" met Kramer, Maulun, Breij,Ragnar, Antonia enzovoort.
Kan prima. We mogen geen oefenwedstrijden spelen, dus dan maar in de beker.
Competitie gaat voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 21, 2020, 23:00:00
Dat scheelde niks. Bijna dkv geloot. Gelukkig niet, want dan hoop ik dat we er wél bij mogen zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 21, 2020, 23:04:23
Revanche voor de verloren competitie wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 21, 2020, 23:28:16
Citaat van: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 22:49:57
Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...

f.noord
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op november 22, 2020, 11:26:56
Citaat van: Galdiano op november 18, 2020, 12:55:41
Uitloten, half januari doorkomen. En dan met een spuit in de billug op naar de kuip.  :_schater

Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 22, 2020, 11:54:08
Citaat van: weestwel op november 22, 2020, 11:26:56
Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P
Ja als je bang voor een prikje bent dan zeg je zoiets natuurlijk.. :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 22, 2020, 13:05:27
Citaat van: weestwel op november 22, 2020, 11:26:56
Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P

Zonder vaccin duurt het nog heel heel lang om weer terug te zijn bij het oude normaal.
Als alles goed getest is, en weinig risico's aan vast zitten, en daardoor kan ik weer het normale leven oppakken, graag!

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 22, 2020, 13:40:20
Voor Corona perikelen is een ander topic aangemaakt.
De enige makke schapen die naar de slachtbank gaan zijn hopelijk het elftal uit Deventer  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op november 22, 2020, 13:59:29
Citaat van: Bankzitter op november 22, 2020, 13:40:20
Voor Corona perikelen is een ander topic aangemaakt.
De enige makke schapen die naar de slachtbank gaan zijn hopelijk het elftal uit Deventer  |:)

Die waren gister tegen Almere erg armoedig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 22, 2020, 16:18:48
Citaat van: Galdiano op november 22, 2020, 13:05:27
Zonder vaccin duurt het nog heel heel lang om weer terug te zijn bij het oude normaal.
Als alles goed getest is, en weinig risico's aan vast zitten, en daardoor kan ik weer het normale leven oppakken, graag!
Hugo en Mark zijn de eerste die het prikje krijgen, dan zal het vast wel goed getest zijn...
Titel: Re: Beker
Bericht door: ruubmac op november 23, 2020, 13:31:54
Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2020, 16:18:48
Hugo en Mark zijn de eerste die het prikje krijgen, dan zal het vast wel goed getest zijn...

Of krijgen zijn misschien een placebo?
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op november 25, 2020, 15:52:58
Donderdag 17 December kwart voor 7.
Cambuur tegen de Eagles voor de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 14, 2020, 12:29:46
Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2020, 12:35:36
Citaat van: Galdiano op december 14, 2020, 12:29:46
Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01

Want? Word helemaal nergens benoemd. Denk dat het gewoon doorgaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 14, 2020, 12:37:08
Citaat van: Bernardo op december 14, 2020, 12:35:36
Want? Word helemaal nergens benoemd. Denk dat het gewoon doorgaat.
binnensporten stoppen, buitensporten onbekend las ik net. Ik denk ook dat het wel doorgaat, maar misschien meer gebaseerd op hoop dan werkelijkheid
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2020, 12:43:56
Er was dispensatie voor het betaald voetbal.
4 speelrondes schrappen en ook niet trainen is haast niet in te halen natuurlijk.
Maar je weet maar nooit, symboolpolitiek om moeilijke besluiten te verdedigen.

De beker vind ik minder interessant, dat zijn leuke oefenduels voor de reserves.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2020, 13:23:19
Binnensport moeten stoppen en buitensport mag gewoon doorgaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 14, 2020, 14:51:59
Citaat van: Bernardo op december 14, 2020, 13:23:19
Binnensport moeten stoppen en buitensport mag gewoon doorgaan.
yep, las het ook net.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2020, 14:57:40
Op het nieuws zeiden ze dat de Eredivisie door zou gaan. Kan me haast niet voorstellen dat ze de eerste er dan uitgooien, zal wel een vergissing zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 14, 2020, 15:39:23
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2020, 14:57:40
Op het nieuws zeiden ze dat de Eredivisie door zou gaan. Kan me haast niet voorstellen dat ze de eerste er dan uitgooien, zal wel een vergissing zijn.
Van de NOS site:
" De Eredivisie en andere topsportcompetities gaan door, wel zonder publiek zoals nu ook het geval "

Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 14, 2020, 16:10:17
Citaat van: Galdiano op december 14, 2020, 12:29:46
Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01

Sensatiezoeker  :D :_spank

Mooi dat voetbal voorlopig doorgaat anders was Jong AZ weer de laatste wedstrijd voorlopig, en we weten allemaal......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2020, 17:03:48
Kan ook niet anders omdat PSV/Ajax en Oranje ook internationaal uitkomen.

Als er eenmaal gestopt wordt is het ook heel lastig weer open te gooien als het op in januari nog steeds slecht gaat met de cijfers.
Laten we die fout van maart niet nog eens herhalen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2020, 17:12:07
Het betaald voetbal komt niet in geding bij de lockdown die vanaf woensdag ingaat. Dat meldt De Telegraaf. Ondanks de strengere maatregelen, mogen de topsportcompetities blijven doorgaan.

:clint
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 14, 2020, 17:24:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 14, 2020, 17:12:07
Het betaald voetbal komt niet in geding bij de lockdown die vanaf woensdag ingaat. Dat meldt De Telegraaf. Ondanks de strengere maatregelen, mogen de topsportcompetities blijven doorgaan.

:clint

Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurAmersfoort op december 14, 2020, 20:50:37
Citaat van: hobbes op december 14, 2020, 17:24:31
Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.

Opzich mee eens natuurlijk, maar toch hoop ik heel erg dat als we het dit jaar halen we een prachtig feest kunnen krijgen en volgend jaar de eredivisie in kunnen met publiek.
Want eerlijk, ik had het bij lange na niet zo leuk gevonden dit jaar zonder alle sfeer en spanning die er bij komt kijken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 14, 2020, 21:06:31
Citaat van: hobbes op december 14, 2020, 17:24:31
Hadden ze dat in maart nu maar bedacht.

Tja toen riepen de meeste clubs we moeten stoppen..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2020, 22:05:46
Waarschijnlijk de enige sector die zelf besloot om de zaak maar op slot te gooien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 14, 2020, 23:29:24
 mooi met stevens- ter heide-nieuwpoort-kramer-bangura-
maulun-brey-oratmangoen-antonia-pouwels en korte spelen,

rest mooi sparen voor zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2020, 07:58:07
Mee eens, deze 11 zullen het op dit moment niet eens veel minder doen de gebruikelijke 11 verwacht ik. Denk zelf wel dat Hoedemakers speelt trouwens, blijft toch wat een zwak punt in de selectie dat we voor hem geen vervanger hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2020, 08:55:52
Juist daarom moeten we een alternatief proberen op 6.
Kramer of Ter Heide dus naar het middenveld.

Ik zeg

Stevens
Antonia/Nieuwpoort/Kramer/Bangura
Ter Heide/Breij/Maulun
Oratmangoen/Pouwels/ Ladan (?)

of

Stevens
Ter Heide /Nieuwpoort/Doke/Bangura
Kramer /Breij/Maulun
Oratmangoen/Pouwels/ Antonia

Keuze genoeg :)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2020, 11:44:06
Citaat van: Collingwood op december 15, 2020, 07:58:07
Mee eens, deze 11 zullen het op dit moment niet eens veel minder doen de gebruikelijke 11 verwacht ik. Denk zelf wel dat Hoedemakers speelt trouwens, blijft toch wat een zwak punt in de selectie dat we voor hem geen vervanger hebben.

akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 15, 2020, 12:00:00
Citaat van: denistel op december 15, 2020, 11:44:06
akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.
dat had de verrassing geweest denk ik
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 15, 2020, 12:13:31
Citaat van: denistel op december 15, 2020, 11:44:06
akoy zou er prima kunnen spelen helaas zware blessure maar was anders weer
een stuk verder geweest in zijn ontwikkeling.

Tuurlijk, dat was ook prima geweest. Ik wil dus ook niet suggereren dat het iemands fout is dat je daar niet dubbelbezet bent, gewoon een gevalletje pech. Maar wel een feit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 15, 2020, 17:48:55
Citaat van: Collingwood op december 15, 2020, 12:13:31
Tuurlijk, dat was ook prima geweest. Ik wil dus ook niet suggereren dat het iemands fout is dat je daar niet dubbelbezet bent, gewoon een gevalletje pech. Maar wel een feit.

klopt zeker hoor. denk dat we zo,n speler als akoy soms wel missen
hij is licht voetig technisch vrij goed en was op de goede weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 16, 2020, 12:50:26
Zoals ik al verwachtte morgen deze opstelling volgens verschillende media:

Stevens; Ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Breij, Hoedemakers, Maulun; Antonia, Pouwels, Oratmangoen.

Gewoon een uitstekend team trouwens, wat mij betreft. Op Bangura en Pouwels na zijn ze allemaal al eens (tijdelijk) vaste basisspeler geweest in de afgelopen anderhalf jaar. En het is ook niet zo dat de vaste 11 de laatste tijd de pannen van het dak speelden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: gobo op december 16, 2020, 13:01:21
Dat is toch fantastisch, dat je een compleet ander team kan opstellen, welke nog steeds competitief is op eerste divisie niveau?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2020, 13:10:16
Citaat van: Collingwood op december 16, 2020, 12:50:26
Zoals ik al verwachtte morgen deze opstelling volgens verschillende media:

Stevens; Ter Heide, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Breij, Hoedemakers, Maulun; Antonia, Pouwels, Oratmangoen.

Gewoon een uitstekend team trouwens, wat mij betreft. Op Bangura en Pouwels na zijn ze allemaal al eens (tijdelijk) vaste basisspeler geweest in de afgelopen anderhalf jaar. En het is ook niet zo dat de vaste 11 de laatste tijd de pannen van het dak speelden.
toch weer een heel knap elftal
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2020, 13:10:53
Misschien kunnen we nu wel de Eagles verslaan met deze basiself.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2020, 13:35:57
Ik vrees dat dat we niet gaan winnen morgen. Ik hoop op doorgaan na gelijkspelletje...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 16, 2020, 13:48:49
Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op december 16, 2020, 13:52:47
Citaat van: Galdiano op december 16, 2020, 13:48:49
Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
tja dat krijg je met een brede selectie. Begrijpelijk dat hij t niks vind. Maar t is zoals t is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 16, 2020, 13:59:51
Citaat van: Galdiano op december 16, 2020, 13:48:49
Antonia geeft bij Omrop Friesland aan dat hij bankzitten vervelend vind. En zelfs denkt aan stoppen na dit seizoen.
Moet hij maar beter presteren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2020, 15:22:31
Antonia is einde oefening.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 16, 2020, 15:42:28
Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:22:31
Antonia is einde oefening.
want?

Is toch logisch wat hij zegt?
En aan zinn instelling ligt het niet.

Beetje jammer zulke opmerkingen
Titel: Re: Beker
Bericht door: James op december 16, 2020, 15:48:51
Zegt volgens mij niks bijzonders in het interview op lc.nl.
Is zelfkritisch en zegt alleen dat bankzitten niks voor hem is en dat hij, aan het eind van seizoen loopt zijn contract af, zich op deze manier ook niet bij andere ploegen in de kijker kan spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 16, 2020, 15:48:56
Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:22:31
Antonia is einde oefening.
Wel wat voorbarig, Zou er ook niet raar van opzien dat hij morgenavond de man van de wedstrijd wordt met assists en doelpunt.
Grillige speler die soms geweldig kan voetballen en soms hopeloos kan falen.
Ik ga er van uit dat de mannen morgen avond ons niet teleurstellen en Excelsior klop geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 16, 2020, 15:49:07
Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 16, 2020, 16:20:17
Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:49:07
Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft Antonia het afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien en met name zijn attitude geeft niet de indruk dat hij er nog plezierig heeft.
Maar onverlet dit kan hij geweldig goed voetballen, maar laat het bijna niet meer zien.
Als hij het niet meer kan opbrengen om zich weer in de basis te voetballen, wordt het tijd dat hij stopt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 16, 2020, 18:43:56
Citaat van: speculeter op december 16, 2020, 15:49:07
Vind ik niet...
Hij laat gewoon te weinig zien is mijn mening.
Hij is nog maar 30 en zegt nu al dat hij ws wil stoppen met voetbal als hij niet aan meer speeltijd komt.
Vind ik wel een beetje zijn instelling.
Je kan ook zeggen ik train nog harder en wil me nog meer bewijzen zodat trainer niet om me heen kan.
Zo voetbalt hij ook.
Net niet.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 16, 2020, 20:14:58
Antonia heeft de pech dat hij hier 3 betere spelers voor zich heeft. Hij zit daar gewoon achter en heeft zn leeftijd ook niet mee. Maar het is nog steeds een alleraardigste speler. Zou me na dit interview niet verbazen dat hij in de winterstop vertrekt. Hij is fit maar speelt niet en heeft ook niet meer alle tijd van de wereld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 16, 2020, 23:25:22
Antonie moet meer energie in de wedstrijden steken. Is volgens mij in z'n hoofd al met stoppen bezig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 17, 2020, 08:32:04
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2020, 08:44:52
Citaat van: hobbes op december 17, 2020, 08:32:04
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op december 17, 2020, 08:46:49
Citaat van: hobbes op december 17, 2020, 08:32:04
Komt de wedstrijd eigenlijk wel op tv?

Fox 2 zie ik net, waarom niet op 1 ipv Heracles tv?

Heeft er volgens mij mee te maken dat Fox 1 bij veel providers het open net is. Topwedstrijden in de eredivisie worden dit seizoen ook altijd via Fox 2 uitgezonden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 17, 2020, 09:00:51
Citaat van: Tanjajeah op december 17, 2020, 08:46:49
Heeft er volgens mij mee te maken dat Fox 1 bij veel providers het open net is. Topwedstrijden in de eredivisie worden dit seizoen ook altijd via Fox 2 uitgezonden.

Klopt, maar de beker is op het gewone kanaal van Fox (niet sport) te kijken. Dan had deze ook prima op 1 gekund. Gelukkig heeft KPN een actie met 3 mnd gratis |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 17, 2020, 10:43:40
Ze hebben deze bekerronde een aantal op 1 en een aantal op 2.
Fox moet natuurlijk ook gewoon geld verdienen. Alles op open net gooien valt gewoon niet te verwachten.

Wat wel vervelend is als ze competitie wedstrijden op kanaal 4 gooien. Dat is volgens mjj tegen de afspraken die ze gemaakt hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2020, 11:26:36
Zondag weer op fox 1.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 11:43:20
Jeroen Veldnate (aanvoerder) is afwezig ivm corona.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 17, 2020, 11:50:06
Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 11:43:20
Jeroen Veldnate (aanvoerder) is afwezig ivm corona.

Die scoorde toch tijdens eerste ontmoeting hier?

Mooie bonus als we vanavond doorgaan!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2020, 13:17:15
Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 08:44:52
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.

fox mooi int pakket kest alles zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2020, 13:20:47
Citaat van: zeewolde op december 16, 2020, 15:42:28
want?

Is toch logisch wat hij zegt?
En aan zinn instelling ligt het niet.

Beetje jammer zulke opmerkingen

zijn instelling misschien niet maar hij geeft in wedstrijden nou ook niet de indruk
ten koste van alles er voor te gaan.is slap in duels en trekt zijn pootje eerder terug
dan er in te knallen. en maakt 2 a 3 acties per wedstrijd terwijl dat er 6 tot 8 moeten zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2020, 13:22:17
Citaat van: denistel op december 17, 2020, 13:17:15
fox mooi int pakket kest alles zien
Sil toch maar ut pakket uutbreide, want voorlopig kenne toch nog niet naar ut stadion.
Fijne wedstried en hopeluk droge ze de Eagles af.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 17, 2020, 15:31:48
Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 08:44:52
De willekeur van Fox houdt mij tegen mij te abonneren.
Hopelijk is er wel een rechtstreeks verslag op omroep Abe.

Rare opmerking.. ben je niet in de war met de willekeur aan maatregelen van ons stuntelende kabinet? Wat maakt het jou nou uit op welk kanaal iets wordt uitgezonden.
Pakje shag minder in de maand en abonneren. Stelletje skrapers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 16:42:26
Citaat van: De Gast op december 17, 2020, 15:31:48
Rare opmerking.. ben je niet in de war met de willekeur aan maatregelen van ons stuntelende kabinet? Wat maakt het jou nou uit op welk kanaal iets wordt uitgezonden.
Pakje shag minder in de maand en abonneren. Stelletje skrapers.

:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dreet op december 17, 2020, 17:45:10
Citaat van: PePe op december 16, 2020, 23:25:22
Antonie moet meer energie in de wedstrijden steken. Is volgens mij in z'n hoofd al met stoppen bezig.

Ik zou Antonia wel eens op de rechtsbackpositie willen zien. Voor langere periode. Veel meer voetbal dan Doke en Ter Heide denk ik. Dan er overheen klappe in balbezit, met zijn snelheid. Past ook beter in onze spelopvatting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 17:56:03
Citaat van: Dreet op december 17, 2020, 17:45:10
Ik zou Antonia wel eens op de rechtsbackpositie willen zien. Voor langere periode. Veel meer voetbal dan Doke en Ter Heide denk ik. Dan er overheen klappe in balbezit, met zijn snelheid. Past ook beter in onze spelopvatting.

Wel als hun met twee spitsen spelen. Met drie spitsen zou ik daar toch liever iemand zien die zn pootje niet inhoudt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Pisvlek op december 17, 2020, 18:36:58
Ik zou hem niet achterin willen zien, hij is steevast bang voor een tegenstander, bij een hoge bal of als het ook maar even fysiek wordt haakt hij af.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 18:46:04
Draaien van helft  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dreet op december 17, 2020, 18:52:12
Iemand een goeie stream?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dreet op december 17, 2020, 19:01:04
Gevonden:

http://www.jackstreams.com/livestreamhd/football/netherlands-knvb-cup-second-round/cambuur-vs-go-ahead-eagles/20201217/1/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:05:38
Worden weg gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 19:06:25
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 19:05:38
Worden weg gespeeld.
nee joh... alleen spelen we met 10 man en zij met 12. Breij doet werkelijk alles verkeerd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:06:58
Maar ja, met Pouwels speel je ook met een man minder.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op december 17, 2020, 19:07:23
Citaat van: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 19:06:25
nee joh... alleen spelen we met 10 man en zij met 12. Breij doet werkelijk alles verkeerd
Hij niet alleen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 19:07:34
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 19:06:58
Maar ja, met Pouwels speel je ook met een man minder.
12 tegen 9 dus eigenlijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 19:09:08
Wat is er toch aan de hand met Breij?
Speelt alweer als een krant.
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op december 17, 2020, 19:09:56
Citaat van: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 19:06:25
nee joh... alleen spelen we met 10 man en zij met 12. Breij doet werkelijk alles verkeerd
valt mij ook op. Nog niks goed gedaan die Breij en een aantal verstoppertje
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:11:01
Haha wat?? Dit is een 100% penal!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:13:37
Gele kaart wel voor Bangura, maar niet voor die overtreding op Maulun bij de counteruitbraak?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op december 17, 2020, 19:16:19
Yes |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 17, 2020, 19:16:35
Goed werk van Bangura :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 17, 2020, 19:19:28
En weer gelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 19:19:46
Leukje potje om naar te kijken. (ondanks de tussenstand)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 19:21:41
Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 19:19:46
Leukje potje om naar te kijken. (ondanks de tussenstand)
yep... weet niet hoe het met jullie is maar ik zit ook redelijk ontspannen te kijken. Wil wel graag dat ze winnen natuurlijk, maar heb niet dat hele zenuwachtige gevoel wat ik bij competitiewedstrijden heb
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:22:09
We winnen geen enkel duel of de tweede bal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 19:23:41
En dat was penal nummer 2. Gvd!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:23:58
2 penals onthouden.

Broekje durft m niet te geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 19:27:58
Citaat van: AL op december 17, 2020, 19:23:41
En dat was penal nummer 2. Gvd!!!
jeetje wat een blind paart heeft Gudde gestuurd naar lwd. :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:30:40
Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2020, 19:27:58
jeetje wat een blind paart heeft Gudde gestuurd naar lwd. :(
vuile lafaard
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:31:59
Vind het verder niet raar hoor. Die lui maken steeds een overtreding als we middenveld vrij spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:33:03
Bangura en maulun doen het goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 19:33:50
Breij speel met een zak bakstenen op z'n rug..
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 19:35:29
Leuk om te zien.
Inmiddels al wat grote kansen gemist.
Vind Maulun prima spelen en Bangura doet het ook goed.
Wel te hopen dat Muhren niet geblesseerd raakt dit seizoen.
Pouwels kan mij totaal niet imponeren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 17, 2020, 19:37:20
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe de reserves het doen.
Competitie zit spanning op, dit niet echt.

Ik vind Pouwels nog wel aardig spelen hoor en Bangura ook prima. Zit nog veel potentie in ook qua leeftijd bij die 2.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 19:37:24
Citaat van: AL op december 17, 2020, 19:35:29
Leuk om te zien.
Inmiddels al wat grote kansen gemist.
Vind Maulun prima spelen en Bangura doet het ook goed.
Wel te hopen dat Muhren niet geblesseerd raakt dit seizoen.
Powels kan mij totaal niet imponeren.

Ladan is ook weer terug.
pouwels moet gewoon in ritme komen, is onzeker. Bij Eagles was hij beter.

Breij heel snel wisselen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:44:01
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 19:33:50
Breij speel met een zak bakstenen op z'n rug..
niet best
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:45:21
Pouwels moet zelf es durven. 2 x legt ie um af en kan ie ook indraaien om m te schieten
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 19:46:45
Gewoon doorgaan. Met korte en antonia krijg je nog kansen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tukker op december 17, 2020, 19:53:19
Als Ladan fit is die maar in plaats van Pauwels.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 19:55:29
Maulun speelt behoorlijk goed samen met Hoedemakers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 19:56:17
Paulissen gaat zometeen waarschijnlijk in de spits spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 20:01:21
Citaat van: Galdiano op december 17, 2020, 19:56:17
Paulissen gaat zometeen waarschijnlijk in de spits spelen.

Dat denk ik ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 20:07:32
Het is echt middelmatig achterin hoor..

Pouwels en Breij een 3 vandaag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 17, 2020, 20:08:33
Eigen schuld, en die Pauwels die niet durft te schieten mooi weg doen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:12:53
Citaat van: Destroyer op december 17, 2020, 20:08:33
Eigen schuld, en die Pauwels die niet durft te schieten mooi weg doen
wat een drama je die Pauwels komt zwaar tekort.
Ik hoop dat Muhren niet geblesseerd raakt dan is het niet best.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:13:26
We hadden zeker voor moeten staan....kansen benutten  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 20:14:12
Die skeids... wat een drama weer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:15:40
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 20:14:12
Die skeids... wat een drama weer.
verdomme deze man wil ons liever niet een ronde verder hebben wat een KNVB lul.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:17:26
Ik zie onze deze wedstrijd niet winnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op december 17, 2020, 20:21:10
Winnen zeker niet, maar wat wil je als je met negen vervangers begint.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:22:09
Citaat van: Bens op december 17, 2020, 20:21:10
Winnen zeker niet, maar wat wil je als je met negen vervangers begint.
eagles mist ook een aantal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 17, 2020, 20:23:56
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 20:14:12
Die skeids... wat een drama weer.

Ook voor de neutrale toeschouwer slechte scheids man
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 20:27:09
Irritante lui.  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 20:27:58
Gaat dat kut keepertje ook nog een gele kaart krijgen voor tijdrekken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 20:39:22
Jammer... lekker alle focus op de competitie. Maar mooi weer 7 x op rij winnen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:39:38
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 20:27:58
Gaat dat kut keepertje ook nog een gele kaart krijgen voor tijdrekken?
dat heeft hij vorige keer ook een aantal keren gedaan tegen ons.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op december 17, 2020, 20:39:45
Teleurstellend.

Nu maar vol op de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:40:11
Oefenwedstrijd is voorbij. Grootste pluspunt is dat Paulissen op Hoedemakers zijn positie kan spelen. Vond dat ie dat erg goed deed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 20:41:12
Citaat van: sunderland op december 17, 2020, 20:40:11
Oefenwedstrijd is voorbij. Grootste pluspunt is dat Paulissen op Hoedemakers zijn positie kan spelen. Vond dat ie dat erg goed deed.
eens, en Antonia op de back leverde meer voorzetten van hem op dan op rechtsbuiten. Ook wel leerzaam
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 17, 2020, 20:42:22
Vooraf boeide deze wedstrijd mij eigenlijk niet, nu overheerst toch dat het heel vervelend is dat je 2x verliest van dit zeer matige GAE.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:42:25
Deze nederlaag had niet gehoeven mannen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:43:02
Vind het een fout om zonder spits te spelen laatste 20 min
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 17, 2020, 20:43:05
Citaat van: Treb op december 17, 2020, 20:27:09
Irritante lui.  :|

Echt hè.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:43:25
Citaat van: Diemen op december 17, 2020, 20:42:22
Vooraf boeide deze wedstrijd mij eigenlijk niet, nu overheerst toch dat het heel vervelend is dat je 2x verliest van dit zeer matige GAE.
dan zijn wij ook matig en 2 keer verliezen van de Eagles wel triest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op december 17, 2020, 20:43:48
Henk wilde verder in de beker vandaar spelen met een B elftal,
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 20:44:06
Ach competitie is enige wat telt.
Conclusies:

- we kunnen niet zonder ons centrale duo
- ter Heide komt nog (flink) tekort
- Pouwels komt nog (flink) te kort
- Breij totaal uit vorm




Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 20:44:47
Citaat van: Bens op december 17, 2020, 20:43:48
Henk wilde verder in de beker vandaar spelen met een B elftal,
competitie is vele malen belangrijker. Gegokt en verloren, jammer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:46:10
Citaat van: AL op december 17, 2020, 20:44:06
Ach competitie is enige wat telt.
Conclusies:

- we kunnen niet zonder ons centrale duo
- ter Heide komt nog (flink) tekort
- Pouwels komt nog (flink) te kort
- Breij totaal uit vorm
paulissen duidelijk basis
Titel: Re: Beker
Bericht door: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:47:15
Die keeper word en is een topper
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 17, 2020, 20:48:12
Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
achteraf is dat waar maar als je met je sterkste opstelling begint en je moet over iets meer dan 60 uur alweer spelen dan snap ik het wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:48:39
Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
nee omdat dat logisch is in dit stadium en omdat je met 18 spelers te maken hebt. Je moet dat managen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 17, 2020, 20:49:16
Nuttig oefenpotje. Geen enkel probleem mee dat we alles op de competitie gooien. Genoeg kansen gecreëerd, we hadden ook een penalty moeten hebben. Ook wel duidelijk wie er dicht op de basis zitten en wie er terecht naast staan.

Ik vond de omzettingen niet sterk (Breij in de spits) maar in deze wedstrijd konden we een wat dingen uitproberen.

Ik vond Korte en Jacobs wel weer wat frisser spelen dan de afgelopen wedstrijden.

Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 20:49:22
Citaat van: sunderland op december 17, 2020, 20:47:15
Die keeper word en is een topper

Vind Beukema een hele goede CV.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2020, 20:49:56
De TS is nu ook wat wijzer van een aantal bankzitters die hun kans niet hebben gepakt.
Ook blijkt wederom de nauwkeurigheid in passing en aanname niet goed gesteld bij een aantal spelers.
We waren niet goed genoeg en met deze scheidsrechter die waarschijnlijk een  visuele handicap heeft is het bekeren voorbij. Nu kan de volle focus op de competitie worden gericht.


Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:51:45
Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.
jaaa verlies je dan dan ga je nog meer af.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:51:48
Citaat van: Vlampiep op december 17, 2020, 20:49:56
De TS is nu ook wat wijzer van een aantal bankzitters die hun kans niet hebben gepakt.
Ook blijkt wederom de nauwkeurigheid in passing en aanname niet goed gesteld bij een aantal spelers.
We waren niet goed genoeg en met deze scheidsrechter die waarschijnlijk een  visuele handicap heeft is het bekeren voorbij. Nu kan de volle focus op de competitie worden gericht.
wie bedoel je met die passing ?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2020, 20:53:21
Citaat van: AL op december 17, 2020, 20:49:22
Vind Beukema een hele goede CV.
Veldmate was er niet bij maar dat is er ook een hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 17, 2020, 20:56:49
Jammer....blik op competitie.
Ter Heide en Pouwels vielen zwaar tegen.
Antonia wil ik het niet eens meer over hebben.
Wat een drama weer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 20:58:31
Zegt die palingvreter dat die skeids zo goed was
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 17, 2020, 21:09:24
Waarschijnlijk ontbrak er bij veel spelers, het wedstrijdritme.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:12:06
Gooien met zijn allen lachend een prijs weg. Nederlaag zat er al weken aan te komen. Uitgeblust tot en met  Met een punt zondag dik tevreden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:13:45
Die Pouwels met afstand de grootste miskoop van de laatste 15 jaar. Kan echt niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2020, 21:17:26
Citaat van: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:12:06
Gooien met zijn allen lachend een prijs weg. Nederlaag zat er al weken aan te komen. Uitgeblust tot en met  Met een punt zondag dik tevreden.
beter nu dan zondag. Die Knjb beker is ook al jaren doorgestoken kaart toch. Clubs die  tot de halve finale alleen maar zwakke tegenstanders hebben. Idd zat er zeer zeker aan te komen. Vond het zo slecht nog niet zeker wat energie betreft. Uitgeblust is waar en dat had met basis vandaag, zondag op 100% zo geweest. Henk weet dat donders goed.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2020, 21:22:46
Vond het ook zo slecht niet allemaal.
Als wij de kansen er in schieten en de 2 penals krijgen winnen we gewoon met 5-2 of meer.
Alleen speelden  we vandaag zonder 9 pfffff.
Alleen Bangura en Maulun zitten dicht tegen basis of kunnen zo mee.
De rest toch een verzwakking t.o.v. wat er normaal in basis staat.
Ons centrale duo is o zo belangrijk.

Op naar zondag en dan weer even opladen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 17, 2020, 21:37:59
Ik geef Henk groot gelijk. De meeste ploegen waren vrijgeloot, maar wij moeten zondag gewoon weer.
En oefenwedstrijden mogen niet dus dan was dit een goede gelegenheid om de rest te laten spelen.

Het is niet eens zeker of de beker dit seizoen wel  uitgespeeld wordt dus we gooien niks weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:43:09
Laatste 5 wedstrijden zonder Sandor slecht voetbal en tactisch vreemde wissels.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2020, 21:44:27
Citaat van: AL op december 17, 2020, 21:22:46
Vond het ook zo slecht niet allemaal.
Als wij de kansen er in schieten en de 2 penals krijgen winnen we gewoon met 5-2 of meer.
Alleen speelden  we vandaag zonder 9 pfffff.
Alleen Bangura en Maulun zitten dicht tegen basis of kunnen zo mee.
De rest toch een verzwakking t.o.v. wat er normaal in basis staat.
Ons centrale duo is o zo belangrijk.

Op naar zondag en dan weer even opladen.

Maulun aan de bal prima zonder bal hest er niks aan laat zien man steeds lopen hoor
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 17, 2020, 21:45:31
Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.

tegen RKC oek een heel ander team niemand over gehoord
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 17, 2020, 21:50:42
Dit was gewoon een oefenwedstrijd.. klaar. Henk weet weer voldoende. Jongens als Pouwels spelen ook te weinig wedstrijden om ze echt te kunnen beoordelen.
We hebben gepiekt op de juiste momenten en nu zondag nog even overleven en dan hebben we het fantastisch gedaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Walter op december 17, 2020, 21:54:55
Opstelling van zondag is , ijs en weder dienende, ook bekend zo. De 9 die niet in de basis stonden vandaag + Stevens en Hoedemakers.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurAmersfoort op december 17, 2020, 22:15:31
Ik snap echt niet dat mensen zich, zeker in dit seizoen druk kunnen maken om de beker.
Was leuk geweest als we door waren gegaan maar ook echt niks meer dan dat. De beker win je toch niet, je speelt zonder publiek dus geen aantrekkelijke westrijden in ons stadion voor ons.
Groot gelijk dat Henk de rest de kans gaf. Goed moment om die jongens weer wat langer te geven.
Drie punten zondag is toch het enige wat telt.
Ben benieuwd wat mensen zouden roepen als we vandaag met de basis hadden gespeeld en er dan zondag af waren gegaan. Dan was het ook niet goed.

Lekker in mei(of April al) die schaal omhoog houden!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2020, 22:16:37
Citaat van: CambuurAmersfoort op december 17, 2020, 22:15:31
Ik snap echt niet dat mensen zich, zeker in dit seizoen druk kunnen maken om de beker.
Was leuk geweest als we door waren gegaan maar ook echt niks meer dan dat. De beker win je toch niet, je speelt zonder publiek dus geen aantrekkelijke westrijden in ons stadion voor ons.
Groot gelijk dat Henk de rest de kans gaf. Goed moment om die jongens weer wat langer te geven.
Drie punten zondag is toch het enige wat telt.
Ben benieuwd wat mensen zouden roepen als we vandaag met de basis hadden gespeeld en er dan zondag af waren gegaan. Dan was het ook niet goed.

Lekker in mei(of April al) die schaal omhoog houden!

Amen!  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 17, 2020, 22:20:23
Vond de tweede helft eigenlijk niet eens zo slecht, maar dat kwam ook omdat de basisklanten erin kwamen. Jammer maar het is niet anders. Op naar zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 17, 2020, 23:11:45
Citaat van: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:13:45
Die Pouwels met afstand de grootste miskoop van de laatste 15 jaar. Kan echt niet.

Wat heb ik me geërgerd aan die vent. Magneten in zijn schoenen man
Titel: Re: Beker
Bericht door: CamLeeuw op december 17, 2020, 23:13:00
Kunnen we in ieder geval alle energie in het aanstaande kampioenschap steken. Het veilig stellen van het kampioenschap is tig keer belangrijker dan doorgaan in de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Citaat van: Destroyer op december 17, 2020, 23:11:45
Wat heb ik me geërgerd aan die vent. Magneten in zijn schoenen man

Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: speculeter op december 18, 2020, 08:38:47
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.
en nog een lang contract....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 18, 2020, 08:47:36
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.
Ik vond het ook niet best, maar hij is toch ook niet gehaald als de volwaardige stand in van Muhren? Eerder als iemand die de laatste 15 minuten nog optreed in plan B als plan A niet lukt lijkt me. Of hij daar de juiste speler voor is twijfel ik ook aan, is niet iemand die oorlog maakt. Hij heeft zijn lengte mee, maar ik ben 20 cm korter, als ik 21 cm omhoog spring win ik nog de kopduels met hem.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2020, 09:02:03
Had nog wel aardige intenties in de combinatie maar dat lukte ook net niet. Maar zoals je zegt koppend en trekkend en sleurend heb je er ook weinig aan.

Als je dan de goals ziet zie je ook een Maulun die wat meehobbelt en er absoluut niet kort op zit. Hij zou juist het verschil moeten maken in dit soort wedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2020, 09:02:23
Citaat van: Cambuur Groningen op december 18, 2020, 08:47:36
Ik vond het ook niet best, maar hij is toch ook niet gehaald als de volwaardige stand in van Muhren? Eerder als iemand die de laatste 15 minuten nog optreed in plan B als plan A niet lukt lijkt me. Of hij daar de juiste speler voor is twijfel ik ook aan, is niet iemand die oorlog maakt. Hij heeft zijn lengte mee, maar ik ben 20 cm korter, als ik 21 cm omhoog spring win ik nog de kopduels met hem.

Klopt, volgens mij is Ladan de beoogde tweede spits, maar die is net terug van een blessure.

Verder gisteren alleen de eerste helft kunnen zien, vond toen met name Bangura een zeer sterke indruk maken. Verder niet veel gemist zie ik. Zeker jammer dat we er uit liggen, maar geen ramp. Op naar zondag!
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 18, 2020, 09:09:52
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 06:33:13
Doet zn best? Maar hier lijken ze toch wel echt de plank mis te slaan vwb een redelijk volwaardige stand-in van Muhren.

Hoeveel wedstrijd ritme heeft die jongen nou in de benen? Nu jong niet speelt is het moeilijk voor deze jongens om verder te groeien. Het grootste verwijd wat je hem kan maken is dat hij niet egoïstisch genoeg is. Hij had teveel oog voor anderen bij zijn eigen kansen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 18, 2020, 10:17:25
Citaat van: hobbes op december 18, 2020, 09:09:52
Hoeveel wedstrijd ritme heeft die jongen nou in de benen? Nu jong niet speelt is het moeilijk voor deze jongens om verder te groeien. Het grootste verwijd wat je hem kan maken is dat hij niet egoïstisch genoeg is. Hij had teveel oog voor anderen bij zijn eigen kansen.

Er is inderdaad wel ruimte voor nuance met betrekking tot kritiek op zijn spel. Wat mij echt verbaast is als je zo lang bent, dat je dan zo slecht kan koppen. Daar zou ik echt elke dag een half uur extra op trainen. Dat zou voor hem een enorm wapen moeten zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 10:21:17
Jank jank jank op 2 weds in half jaar. Bij Rkc uit speelde hij prima en nu idd minder. Gelijk maar afbranden. Niks te doen zeker
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 10:23:27
Krijgt ook een b team om hem heen he. Zou muhren het dan goed doen? Kom op zeg. Snap wel na zo,n lange tijd mutte we weer iemand de grond in zeuren
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2020, 10:34:14
Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 18, 2020, 11:02:51
Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 10:23:27
Krijgt ook een b team om hem heen he. Zou muhren het dan goed doen? Kom op zeg. Snap wel na zo,n lange tijd mutte we weer iemand de grond in zeuren


Kerel het is een mening van velen waaronder ik zelf. Als ik hem nu een wedstrijd zie spelen vind ik dat hij mij niet bekoort. Bal aanname middelmatig. Niet schieten als het moet. Komt sloom over. Heb 1 goede loop actie gezien. Het zijn meningen en die mag je uiten. Er zijn meer die tegen vallen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 18, 2020, 11:04:42
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 09:02:03
Had nog wel aardige intenties in de combinatie maar dat lukte ook net niet. Maar zoals je zegt koppend en trekkend en sleurend heb je er ook weinig aan.

Als je dan de goals ziet zie je ook een Maulun die wat meehobbelt en er absoluut niet kort op zit. Hij zou juist het verschil moeten maken in dit soort wedstrijden.

Ook oratmangoen speelde begin vorig jaar de sterren van de hemel en is nu toch tegenvallend.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Walter op december 18, 2020, 11:07:41
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 10:34:14
Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.
Dat zijn niet de kwaliteiten die muhren wel heeft. Muhren krijgt elke wedstrijd wel minimaal 3 kansen door zijn manier van vrijlopen in de 16. 1e paal, 2e paal, inzakken etc. Pouwels zag ik alleen maar afwachten waar de bal komt. Kijk bv naar die bal die Antonia  rechts naast schoot. Pauwels huppelt mee i.p.v. de verdediging open te trekken . Dat is de ervaring en inzicht die hij mist
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 11:57:37
Citaat van: De Gast op december 18, 2020, 10:34:14
Je hoopt toch wel een glimp op te vangen van zn kwaliteiten.
had je rkc uit moeten zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 12:01:04
Citaat van: Destroyer op december 18, 2020, 11:02:51

Kerel het is een mening van velen waaronder ik zelf. Als ik hem nu een wedstrijd zie spelen vind ik dat hij mij niet bekoort. Bal aanname middelmatig. Niet schieten als het moet. Komt sloom over. Heb 1 goede loop actie gezien. Het zijn meningen en die mag je uiten. Er zijn meer die tegen vallen.
62 min gespeeld. 1 e helft was eagels ook veel sterker en kreeg hij ook weinig. Paulissen speelde wel steeds spits in maar toen was ie eruit. Zeg niet dat ie goed was ofzo maar wel ...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 18, 2020, 13:04:10
Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 12:01:04
62 min gespeeld. 1 e helft was eagels ook veel sterker en kreeg hij ook weinig. Paulissen speelde wel steeds spits in maar toen was ie eruit. Zeg niet dat ie goed was ofzo maar wel ...

Ik heb RKC niet gezien, was die live dan? Maar ben oprecht wel benieuwd welke sterke punten hij heeft. Heb jij een indicatie waar ik op kan letten?

Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 13:31:35
Citaat van: Lore op december 18, 2020, 13:04:10
Ik heb RKC niet gezien, was die live dan? Maar ben oprecht wel benieuwd welke sterke punten hij heeft. Heb jij een indicatie waar ik op kan letten?
pffff lekker negatief blijven jong hoort ook wel bij deze tijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 18, 2020, 13:38:57
Citaat van: Lore op december 18, 2020, 10:17:25
Er is inderdaad wel ruimte voor nuance met betrekking tot kritiek op zijn spel. Wat mij echt verbaast is als je zo lang bent, dat je dan zo slecht kan koppen. Daar zou ik echt elke dag een half uur extra op trainen. Dat zou voor hem een enorm wapen moeten zijn.

is dus 1 van de redenen dat ze 9 anderen opstelden anders spelen die helemaal niet meer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 14:22:29
Citaat van: denistel op december 18, 2020, 13:38:57
is dus 1 van de redenen dat ze 9 anderen opstelden anders spelen die helemaal niet meer.
hij heeft niet 1 indraaiende bal gehad tussen de keeper en verdediging. Daar is ie goed in. Tegen rkc speelde hij echt als een aanspeel punt . Maar goed 1 x slecht is gelijk niks meer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 14:23:24
En dat maulun constant werd overlopen hoor je niemand over
Titel: Re: Beker
Bericht door: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 18, 2020, 14:32:26
Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 13:31:35
pffff lekker negatief blijven jong hoort ook wel bij deze tijd.

Zo kan je natuurlijk ook reageren. Ik probeer je gewoon een vraag te stellen. Ik heb RKC niet gezien, gisteren wel en dat is de eerste wedstrijd waarin hij echt speelde. Ik probeer niet negatief te zijn (dat is misschien lastig te lezen), maar ik ben oprecht benieuwd waar jij denkt dat Pouwels sterk in is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op december 18, 2020, 14:39:12
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.

Goed, Henk wisseld maar twee posities en we verliezen zondag, dan wordt er weer gezegd dat er best meer spelers rust hadden kunnen hebben. Ik snap dat de competitie prioriteit heeft. Stel het wonder gebeurt en je haalt de finale van de beker, wat heb je eraan als je er toch niet bij kan zijn. Promotie is van levensbelang.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 18, 2020, 14:59:01
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.
Ja lekker met het eerste team starten wat eerder ook al van GAE verloor, een paar blessures oplopen (kijk naar Ragnar, dat kan snel gebeuren) en dan komende zondag verliezen en allemaal zeuren waarom Henk toch met zijn basis 11 was begonnen tegen Eagles :-) Persoonlijk ben ik licht teleurgesteld, maar niet meer dan dat. Komende zondag is belangrijk, net zoals iedere competetiewedstrijd die nog volgt totdat we niet meer in te halen zijn, de rest zou bijvangst zijn wat mij betreft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op december 18, 2020, 15:00:46
Citaat van: hobbes op december 18, 2020, 14:39:12
Goed, Henk wisseld maar twee posities en we verliezen zondag, dan wordt er weer gezegd dat er best meer spelers rust hadden kunnen hebben. Ik snap dat de competitie prioriteit heeft. Stel het wonder gebeurt en je haalt de finale van de beker, wat heb je eraan als je er toch niet bij kan zijn. Promotie is van levensbelang.
`

Ik had precies hetzelfde gedaan. De laatste wedstrijden lijken de spelers op hun laatste adem te zijn. De wedstrijd tegen Excelsior is echt heel belangrijk. Als wij die winnen, staan wij er zo enorm goed voor. De beker finale is gewoon niet realistisch en zelfs als het realistisch is, dan ga je daar een prijs voor betalen in de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 18, 2020, 15:32:36
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.
Toen compleet? Zou zeggen kijk de opstelling/selectie eens terug voor je iets zegt... Bosbaard heeft Sandor in zijn oortje tijdens de wedstrijd heb ik vernomen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 15:32:48
Citaat van: Lore op december 18, 2020, 14:32:26
Zo kan je natuurlijk ook reageren. Ik probeer je gewoon een vraag te stellen. Ik heb RKC niet gezien, gisteren wel en dat is de eerste wedstrijd waarin hij echt speelde. Ik probeer niet negatief te zijn (dat is misschien lastig te lezen), maar ik ben oprecht benieuwd waar jij denkt dat Pouwels sterk in is.
lees terug waarin die goed was in zijn enige weds voor deze.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 15:33:43
Zondag word hele andere weds met die ligtvoettige figuren voorin bij Exelcior.
Titel: Re: Beker
Bericht door: cambuurmania op december 18, 2020, 15:59:27
Citaat van: Grijskijkert op december 18, 2020, 15:32:36
Toen compleet? Zou zeggen kijk de opstelling/selectie eens terug voor je iets zegt... Bosbaard heeft Sandor in zijn oortje tijdens de wedstrijd heb ik vernomen...

Sambissa en Schouten waren er toen achterin niet bij,hun vervangers waren Nieuwpoort en ter heide.
Middenveld was hoedemakers,Jacobs,Maulun,toen was Paulissen nog niet basisspeler dus gewoon het sterkste middenveld toen.
En voorin Kallon Muhren en Antonie,toen was de Korte nog niet waar hij nu is.
Dus er stond toen best een goede ploeg,en geen 9 vervangers zoals er nu was.
En wat mij het nou schelen dat Boschaard een oortje in heeft,vd Heide ziet nooit wat je op het veld ziet.
Plus Henk heeft dat gewoon nodig Sandor naast hem.
Sandor ziet het tactisch gewoon het beste.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 18, 2020, 16:56:57
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 15:59:27
Sambissa en Schouten waren er toen achterin niet bij,hun vervangers waren Nieuwpoort en ter heide.
Middenveld was hoedemakers,Jacobs,Maulun,toen was Paulissen nog niet basisspeler dus gewoon het sterkste middenveld toen.
En voorin Kallon Muhren en Antonie,toen was de Korte nog niet waar hij nu is.
Dus er stond toen best een goede ploeg,en geen 9 vervangers zoals er nu was.
En wat mij het nou schelen dat Boschaard een oortje in heeft,vd Heide ziet nooit wat je op het veld ziet.
Plus Henk heeft dat gewoon nodig Sandor naast hem.
Sandor ziet het tactisch gewoon het beste.
Jij bent ook niet serieus te nemen, gevalletje laat maar en niet meer op reageren!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 17:04:28
Citaat van: Grijskijkert op december 18, 2020, 15:32:36
Bosbaard
:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op december 18, 2020, 17:13:16
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.

Vrij duidelijke uitleg van Henk aan het begin van dit interview: https://www.youtube.com/watch?v=yDMo1Wql_KI
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 18, 2020, 17:15:49
Ik kan er totaal niet wakker van liggen dat we eruit liggen.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben en voor de wedstrijd was nagenoeg iedereen het eens om de basis rust te geven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 18, 2020, 17:43:11
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.

tegen deden schouten hoedemakers muhren sambissa mac intosch ook niet mee en heb
ik er niemand over gehoord
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 18, 2020, 17:47:28
Beetje teleurgesteld over het verlies maar liever nu en dan in de competitie.
Een nederlaag zat er aan te komen.

Er zijn seizoenen geweest waar de sterkste elf minder waren dan de reserves nu.... het was gelijkwaardig, kwartje viel verkeerd een keer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 18:09:13
Citaat van: Collingwood op december 18, 2020, 17:13:16
Vrij duidelijke uitleg van Henk aan het begin van dit interview: https://www.youtube.com/watch?v=yDMo1Wql_KI
Ik vind het een wijze man  :clint
Heel houden deze ploeg, de winterstop is ook relatief kort en ons spelsysteem is heel belastend. Goeie zaak :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 18:13:41
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 18:09:13
Ik vind het een wijze man  :clint
Heel houden deze ploeg, de winterstop is ook relatief kort en ons spelsysteem is heel belastend. Goeie zaak :proost

Ook als we zondag punten verliezen  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2020, 18:26:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2020, 18:13:41
Ook als we zondag punten verliezen  :y
yep.
Titel: Re: Beker
Bericht door: vialli op december 19, 2020, 23:59:02
Gelukkig geen VVV UIT voor de beker :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op september 25, 2021, 23:23:32
Die amateurs van Ajax geloot dus
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op september 25, 2021, 23:29:46
Citaat van: moodygrunn op september 25, 2021, 23:23:32
Die amateurs van Ajax geloot dus
Tja als je dan een amateurclub loot dan is dit wel de meest trieste.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 25, 2021, 23:31:38
0-9
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op september 25, 2021, 23:35:41
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 25, 2021, 23:31:38
0-9

:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op september 30, 2021, 14:42:01
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? ???????? ???? - ?? #???????
? ????????? ?? ???????, ??.?? ???

? De aanvangstijd van het treffen RKC Waalwijk – SC Cambuur op zondag 31 oktober is verplaatst naar 16.45 uur.

#TOTOKNVBBeker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2021, 19:01:03
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 25, 2021, 23:31:38
0-9

Het goede voorbeeld is gegeven: Sportlust 46 - Ajax (am) 9-0  w:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 25, 2021, 13:35:39
lekker spelen met

bos

ter heide-vd meer-tol-gullit
hoedemakers-krastev-paulissen
kiss-uldrikis-sambissa.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 25, 2021, 13:49:41
Komt live op tv heb ik begrepen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ollie op oktober 25, 2021, 14:18:37
Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2021, 13:49:41
Komt live op tv heb ik begrepen?
Ja dit had ik ook gehoord, is 1 van de 8 (ofzo) live wedstrijden van deze bekerronde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 25, 2021, 17:07:46
Mijn advies voor deze bekerwedstrijd: nieuwe spelers proberen. TESTWEDSTRIIJD.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 25, 2021, 21:56:53
spelen als enige donderdag om 18.45 dus zeker live
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 25, 2021, 22:45:51
Live op ESPN 2.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 26, 2021, 12:03:50
Geen uitsupporters welkom op de toekomst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 26, 2021, 17:53:25
Heel vreemd dat de bekerwedstrijd een risico wedstrijd is maar tegen Jong Ajax het nooit een probleem was... waarschijnlijk weet degene die zo'n beslissing neemt niet eens dat we daar voorgaande seizoenen gewoon welkom waren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 26, 2021, 17:55:38
komt door de wedstrijd in september daar natuurlijk.

nooit weer naar die lui gaan ik tenminste niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 26, 2021, 19:29:26
Waarom draaien ze de wedstrijd niet om Cambuur gewoon thuis?.
Wat een triest volkje daar  :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 26, 2021, 19:30:36
Citaat van: denistel op oktober 26, 2021, 17:55:38
komt door de wedstrijd in september daar natuurlijk.

nooit weer naar die lui gaan ik tenminste niet.
ik heb supporters gesproken die daar zijn geweest.
Zo goed als niks gebeurd volgens mij
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 26, 2021, 20:02:34
Citaat van: NRG op oktober 26, 2021, 12:03:50
Geen uitsupporters welkom op de toekomst.

Just like that.

:R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2021, 17:01:05
Opstelling morgen: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Gullit; Jacobs, Hoedemakers, Krastev; Sambissa, Uldrikis, Kallon.

Maulun en Boere gewoon op de bank, Bangura en Paulissen nog geschorst vanuit vorig seizoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 27, 2021, 17:37:31
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2021, 17:01:05
Opstelling morgen: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Gullit; Jacobs, Hoedemakers, Krastev; Sambissa, Uldrikis, Kallon.

Maulun en Boere gewoon op de bank, Bangura en Paulissen nog geschorst vanuit vorig seizoen.

Wel echt leuk om Uldriks, Gullit en Krastev te zien. Daar ga ik morgen even extra voor zitten. Wie zijn de backs dan morgen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 27, 2021, 18:18:34
Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2021, 18:46:50
Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 18:18:34
Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??
om Gullit zijn eerste minuten te geven en omdat ze die dus als back zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2021, 18:47:26
Normaal gesproken zal Tol ook 45 min spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op oktober 27, 2021, 19:01:03
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 18:46:50
om Gullit zijn eerste minuten te geven en omdat ze die dus als back zien
Sambissa speelt op de buiten dus is de keuze voor Gullit op de back logisch maar is voor het centrum gehaald daar is niets aan veranderd!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2021, 19:09:36
Morgen zo snel mogelijk op voorsprong komen en dan de eerste helft met een doelpuntje als 3 de rust in gaan en dan door wisselen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2021, 19:14:21
Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 18:18:34
Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??

Tol is lichtgeblesseerd, wel op de bank. Hoop ook dat hij snel een kans in de basis krijgt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 27, 2021, 20:59:11
Citaat van: Lore op oktober 27, 2021, 17:37:31
Wel echt leuk om Uldriks, Gullit en Krastev te zien. Daar ga ik morgen even extra voor zitten. Wie zijn de backs dan morgen?

Schmidt en Gullit
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 27, 2021, 21:43:04
Citaat van: Lore op oktober 27, 2021, 17:37:31
Wel echt leuk om Uldriks, Gullit en Krastev te zien. Daar ga ik morgen even extra voor zitten. Wie zijn de backs dan morgen?

denk dat Krastev mooie dingen gaat laten zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2021, 22:05:51
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Mrgn zal lastig zat worden
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2021, 22:09:37
Als je nu ook weer de uitslagen ziet zullen wij het ook niet makkelijk krijgen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 27, 2021, 23:00:00
Schei uit man.
Derde klasse.
Dit weekend met 9-0 verloren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2021, 00:01:22
Citaat van: denistel op oktober 27, 2021, 21:43:04
denk dat Krastev mooie dingen gaat laten zien

Ik ben erg benieuwd naar hem. Aan alles kun je zien dat hij wel kan ballen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mulattieri op oktober 28, 2021, 05:58:52
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2021, 19:14:21
Tol is lichtgeblesseerd, wel op de bank. Hoop ook dat hij snel een kans in de basis krijgt.

Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op oktober 28, 2021, 09:03:09
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 18:47:26
Normaal gesproken zal Tol ook 45 min spelen

Ik had Tol wel eens naast Schouten willen zien.
En Doke is wel een zekerheidje, dus daar had ik graag vd Meer gezien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op oktober 28, 2021, 09:05:02
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 05:58:52
Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.

Ik neem het direct voor je aan hoor, dus ik bedoel het volgende niet verkeerd > het is wel zorgelijk dat (wie dan ook dit hoort) naar buiten komt dat de technische staf pleit voor Tol itt Henk. Zoiets moet binnenkamers blijven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op oktober 28, 2021, 09:08:08
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 22:05:51
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Mrgn zal lastig zat worden
Inderdaad, ik wil hem nu uiteraard ook nog lang niet afschrijven. Want invallen tegen Feijenoord, waarbij we de laatste 20 minuten het middenveld oversloegen en vooral lange bal speelden is moeilijk. Maar de keren dat hij in duel kwam, werd hij wel heel makkelijk weggezet. Hopelijk laat hij vanavond aan de bal mooie dingen zien. Ervaring is dat het lastig voetballen is tegen amateurs, zeker met een andere trainer voor de groep. Dan stropen ze de mouwen extra op. Of ze zakken extreem in,etc.
Anderzijds, nu kunnen we hopelijk wel weer meer het spelletje van de laatste 2 seizoenen spelen: een tegenstander die inzakt snel kapot spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 09:34:27
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 05:58:52
Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.
aldus Tol hemzelf
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 09:36:58
Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 09:45:34
Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 23:00:00
Schei uit man.
Derde klasse.
Dit weekend met 9-0 verloren.
ok? dan moet je dus snel 2 x scoren
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mulattieri op oktober 28, 2021, 09:59:31
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 09:36:58
Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.

Gefaald is inderdaad een groot woord. Foutjes maakt iedereen.
Wel kun je je afvragen wat verstandig is naar de toekomst. Tol heeft lang contract, misschien dat je daar nog mooi aan kan verdienen. Daarvoor moet je hem veel laten spelen. 
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 11:00:53
Aldus Tol
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 11:03:54
Ook vanavond kun je het nooit goed doen. Sprak laatst iemand die 6-7 per jaar naar Real Madrid gaat. Als ze 6-0 winnen is de tegenstander slecht en als ze 2-0 winnen hebben ze zelf slecht gespeeld. Ook niks aan eigenlijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2021, 11:13:51
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 09:36:58
Ik vind Tol ook zeker niet verkeerd maar ik vind ook dat ons centrum tot nu toe niet heeft gefaald.
Ik vind persoonlijk Schouten niet top op het ogenblik.
Onzeker en vertraagd de boel ook nog eens.
En maakt op zeker 2 fouten per wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 11:34:34
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2021, 11:13:51
Ik vind persoonlijk Schouten niet top op het ogenblik.
Onzeker en vertraagd de boel ook nog eens.
En maakt op zeker 2 fouten per wedstrijd
vertragen moet van Ts. Maar als je steeds zo traag speelt kom je als het moet dus te laat of ben je niet scherp
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 11:00:53
Aldus Tol

Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol
Titel: Re: Beker
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 28, 2021, 14:28:53
Jammer Mullatieri. Mag je inbreng en vaak goede info graag lezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 28, 2021, 14:45:11
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol

Zonde man, eindelijk eens iemand die wat objectiever kan kijken.

Laat je niet gek maken door wat zure opmerkingen!
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2021, 15:19:25
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 11:34:34
vertragen moet van Ts. Maar als je steeds zo traag speelt kom je als het moet dus te laat of ben je niet scherp

in balbezit wel ja niet als we de bal niet hebben.liep zondag voor de 1-2 op een sukkel drafje weg bij de zijlijn dat mag natuurlijk niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2021, 15:21:37
wut 1-5 a 1-6 denk ik vanavond 2 x uldrikis krastev hoedemakers kallon
mac.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 28, 2021, 15:41:44
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol

Laat je niet gek maken joh.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2021, 15:52:15
Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.
:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2021, 17:30:55
Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.

Ik ga er maar vanuit dat dit sarcastisch bedoeld is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 18:54:55
Sambrissa mut daar weg . Komt steeds verkeerd uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 19:02:41
Het tempo moet omhoog en minder slordig spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 19:02:47
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 14:11:18
Ik probeer hier vanuit interesse mee te doen in de discussie sinds er meerdere Volendammers naar Leeuwarden zijn verkast en dan krijg ik dit herhaaldelijke geintje. Ik haak af.
Groet,
Dhr. Aldus Tol
Jonguh dat weet ik wel. Weet dat jij goed ge?nformeerd bent dus daarom ..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 19:03:45
Eerst maar een echte rechtsbuiten opstellen. De voortzetting stokt steeds daar
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 19:04:09
Dat ziet toch iedereen verdomme
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2021, 19:05:13
Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 15:21:37
wut 1-5 a 1-6 denk ik vanavond 2 x uldrikis krastev hoedemakers kallon
mac.
ik hoop het kerel maar ik denk zelf dat we met de hakken over de sloot winnen vanavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 19:09:42
0-1
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op oktober 28, 2021, 19:15:41
Vindt Cambuur niet geweldig spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mulattieri op oktober 28, 2021, 19:18:40
Citaat van: Naastismis op oktober 28, 2021, 15:39:59
Heb de bijdragen van Mulattieri ff gelezen en wanneer die lid is geworden. Hij weet teveel over de contractonderhandelingen. Dit is Tol lijkt me. Is best wel triest om  als speler op deze manier supporters  proberen te bespelen. Mocht hij het zijn.

Haha ja ik zit nu op de bank naast Doodeman, dit te typen :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op oktober 28, 2021, 19:19:49
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 19:03:45
Eerst maar een echte rechtsbuiten opstellen. De voortzetting stokt steeds daar

Lijkt mij ook, om te janken die Sambissa
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2021, 19:20:40
@Tol, Ik ben nog niet overtuigt  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: R058 op oktober 28, 2021, 19:20:54
Mag wel wat meer gespeeld worden met overlappen aan de zijkanten en wat voorzetten geven als het in het midden zo druk is. Vooral met Uldrikis die veel langer is dan die centralen van hun.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 19:22:03
Doet ie knap uiteindelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 19:26:21
Citaat van: R058 op oktober 28, 2021, 19:20:54
Mag wel wat meer gespeeld worden met overlappen aan de zijkanten en wat voorzetten geven als het in het midden zo druk is. Vooral met Uldrikis die veel langer is dan die centralen van hun.
dat snapt sambrissa niet !
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 19:28:18
Tweede helft maar met Ter Heide, Kiss, Doodeman en vd Meer wat mij betreft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op oktober 28, 2021, 19:29:02
Trouwens waardeloos commentaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 28, 2021, 19:33:26
Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 19:28:18
Tweede helft maar met Ter Heide, Kiss, Doodeman en vd Meer wat mij betreft.
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: thankyou op oktober 28, 2021, 19:34:50
Compleet off-topic maar wat is er met Dodeman? Gewoon te licht? Prive problemen? Hij had bij Volendam wel aardige statistieken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 19:36:41
Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2021, 19:33:26
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater

Vd Meer heeft al eens op linksback gestaan dus of hij of Gullit in het centrum. Ter heide rechtback. Doodeman rechtsvoor en maar wat wisselen met Kiss op links. Staat nu ook een linkspoot op rechts. 3-0 klaar.

Laat ze maar wat minuten maken en dan houden we Kallon nog heel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 19:47:35
Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2021, 19:33:26
2 rechts backs en 2 Rechtsbuitens. Niemand op links zetten?
Zou wel heel verrassend zijn :_schater

3 goed :P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mulattieri op oktober 28, 2021, 19:53:34
Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 19:47:35
3 goed :P

Volgens mij ben jij Pascal Bosschaart.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 19:57:09
Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 19:53:34
Volgens mij ben jij Pascal Bosschaart.

Shit! Heb je in mn post geschiedenis gekeken ofzo?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 28, 2021, 20:08:49
Niet teveel waarde aan hechten misschien, maar tis wel erg matig allemaal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:13:01
Citaat van: Treb op oktober 28, 2021, 20:08:49
Niet teveel waarde aan hechten misschien, maar tis wel erg matig allemaal.
poeh zeer matig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:15:32
Bejaarden voetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: Walter op oktober 28, 2021, 20:20:17
Kiss zou niet misstaan bij de tegenstander. Wat een drama die man
Titel: Re: Beker
Bericht door: Treb op oktober 28, 2021, 20:23:32
Citaat van: Walter op oktober 28, 2021, 20:20:17
Kiss zou niet misstaan bij de tegenstander. Wat een drama die man

Laat Ter Heide dan ook maar daar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: R058 op oktober 28, 2021, 20:27:41
Bijna iedereen speelt dramatisch, maar komt vooral omdat er geen scherpte is want het hoeft toch niet. Vind het toch wel een teleurstelling.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 28, 2021, 20:28:47
Zal zondag wel anders moeten..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:29:29
Nou van de nieuwelingen zie ik weinig goeds eerlijk gezegd. De reus wil ik nog wel het voordeel vd twijfel geven
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:30:15
Citaat van: R058 op oktober 28, 2021, 20:27:41
Bijna iedereen speelt dramatisch, maar komt vooral omdat er geen scherpte is want het hoeft toch niet. Vind het toch wel een teleurstelling.
wat denk je van dat bejaarde voetbal centraal achterin
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15
M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 20:35:06
Och, 0-5 winst, de buren hadden ervoor getekend. Nooit in de problemen geweest.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:35:40
Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15
M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.
jij hebt dus niet gekeken. Geeft niet hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 28, 2021, 20:36:11
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2021, 20:29:29
Nou van de nieuwelingen zie ik weinig goeds eerlijk gezegd. De reus wil ik nog wel het voordeel vd twijfel geven
krastev wil ik ook wel vaker zien.
Doodeman en Kiss niet best, Ter Heiide en vd Meer matig.
Hendriks en Gullit onopvallend.
De 3 slechtsten werden in de rust gewisseld.

Wat me het hele seizoen al opvalt. Hoedemakers heeft nog moeite mer een nivo hoger. En ook vandaag tegen amateurs was het niet best.
Titel: Re: Beker
Bericht door: R058 op oktober 28, 2021, 20:38:29
Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15
M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.

Ben over de competitie vrij positief (op Fortuna na), maar dit was toch wel teleustellend vond ik. Hebben bijna geen kans gecreeerd uit een goed uitgespeelde aanval en Uldrikis heeft geen voorzet gehad. Had toch graag wat beters gezien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 20:44:06
Wat mij vooral opviel is dat Jacobs continu vrij liep en diepte zocht maar dat vooral sambrissa daar helemaal niks van begreep. Steeds die overloop en dan de bal niet krijgen is echt een ding.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 28, 2021, 20:48:59
Wat een gezeik hier. Prima resultaat met zoveel wissels zonder ritme. Gister Twente gekeken maar dat was pas met de hakken over de sloot, net zoals dkv trouwens.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2021, 20:49:03
Mannen gefeliciteerd op naar rkc.
Wanneer is de loting  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 20:51:02
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2021, 20:49:03
Mannen gefeliciteerd op naar rkc.
Wanneer is de loting  ;)

Zaterdag
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2021, 20:52:13
Sambissa en Kallon speelden geen bal af die had ik na een half uur er al uithaalt

Middenvelders worden nooit ingespeeld zodat we verder kunnen voetballen.

Talloze terug speel ballen vanaf de middenlijn terwijl je alle ruimte hebt.

zal zondag tig keer beter moeten anders wordt het heel lastig
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2021, 20:53:42
Citaat van: Inferno-058 op oktober 28, 2021, 20:48:59
Wat een gezeik hier. Prima resultaat met zoveel wissels zonder ritme. Gister Twente gekeken maar dat was pas met de hakken over de sloot, net zoals dkv trouwens.

wel tegen betere tegenstanders en we begonnen met 3 anderen dus bijna basis team
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2021, 20:56:41
Matig hoor.
En als je invalt wil je je toch bewijzen??
Bij Dodeman kon ik dat nog enigzins terugzien.
Maar bij Kiss??Geen enkele bal goed geraakt.
Nou ik vind het een prestatie tegen amateurs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 20:57:46
Doodeman begon vrij zwak, werd naarmate de tweede helft vorderde wat beter. Zag ook dat hij zelf wat brutaler werd, voor eigen kans gaan. Als hij dat doorpakt en ook in de duels brutaler wordt dan komt hij er wel vaker in, ook een knappe goal.

Uldrikis goede momenten gezien, behoud overzicht zie z?n overstapje en de bal op Doodeman. Ook zelf gevaarlijk in de kleine ruimte (bal op de paal). Naar behoren.

Kiss en Sambissa kwamen totaal niet uit de verf. De rest ach ja het is wat het is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2021, 21:02:32
Citaat van: hobbes op oktober 28, 2021, 20:51:02
Zaterdag
bedankt kerel :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2021, 21:02:52
Citaat van: Leovardia op oktober 28, 2021, 20:34:15
M?nsen m?nsen, maak jullie niet su druk.

0-5, a win is a win en we sitte in de koker. Met bekervoetbal weest ut nou eenmaal nooit, dat is een feit. Perfect resultaat. Had oek liever 0-10 had maar 0-5 is beter dan een 0-1.
We binne vaak en snel kritisch, dat is oek wel wat de charme, maar de tendens hier de afgelopen 2 a 3 weken, wurd ik wel us misselijk van.

uitslag ken mie niet eens zo veel schelen ik wil leuke aanvallen zien en spelers waar
iets van uit straalt en dat zag ik niet helaas,was allemaal wat gelaten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 28, 2021, 21:03:38
Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 20:53:42
wel tegen betere tegenstanders en we begonnen met 3 anderen dus bijna basis team

DKV zwaar in de problemen tegen amateurs, dan win ik liever met 0-5. Ajax ??n schot op doel in de 90ste minuut.

RKC spaart zich voor zondag, 10 andere spelers in de basis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Montana op oktober 28, 2021, 21:03:50
Ik zie in Uldrikis niet zo veel. Gewoon een logge spits. Boere voetballend beter. Is wel duidelijk waarom er geen nieuwelingen spelen behalve Krastev want die kan volgens mij dansen met de bal. (En Tol misschien).
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2021, 21:04:26
Citaat van: denistel op oktober 28, 2021, 21:02:52
uitslag ken mie niet eens zo veel schelen ik wil leuke aanvallen zien en spelers waar
iets van uit straalt en dat zag ik niet helaas,was allemaal wat gelaten.

Bij Doodeman wel gezien. Uldirkis heeft een beetje eenzelfde uitstraling als Barto dus die gaat het heel lastig krijgen op dit forum.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2021, 21:09:33
Kiss speelde beter en met lef toen hij hier net was, is totaal uit vorm. Ook als linkerspits gehaald maar daar bijna niet gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2021, 21:09:51
Citaat van: papier op oktober 28, 2021, 21:04:26
Bij Doodeman wel gezien. Uldirkis heeft een beetje eenzelfde uitstraling als Barto dus die gaat het heel lastig krijgen op dit forum.
nou als ie hetzelfde presteerd in zijn goede tijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 28, 2021, 21:37:52
Barto was een legende maar een jarenlange lijdensweg hem te zien voetballen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Josli op oktober 28, 2021, 22:13:55
Uldrikus en Barto? Nou daar zie ik echt geen enkele gelijkenis in. Maar als hij de instelling van Barto toont, gaan we daar een hele goeie aan hebben. Kijk voor de aardigheid eens naar het doelpunt van Schouten (assist), het overstapje bij de goal van Krastev en het hakje naar Jacobs (geen doelpunt). Ik ben wel positief hoor.

Als je in dit soort wedstrijden de tegenstander kapot wilt spelen, moet je snel combineren. Maar Sambissa en Kalon, bleven maar lopen met de bal. En bij Hoedemakers en Jacobs spatte alles telkens een meter van de voet. Vind het alleen wel begrijpelijk dat je niet je hele opstelling om gaat gooien om Ajax amateurs te bestrijden. En uiteindelijk is 5-0 met minimale inspanning prima. Daar zijn veel concurrenten jaloers op denk ik...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 30, 2021, 23:41:18
NEC thuis dus...

Lastig
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op oktober 30, 2021, 23:42:25
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 30, 2021, 23:41:18
NEC thuis dus...

Lastig

iig thuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bens op oktober 30, 2021, 23:47:24
Een voordeel wij spelen thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2021, 09:21:20
We spelen thuis tegen nec op de 14,15 of de 16e en dan de 19 thuis tegen dkv.
Zeg het maar?. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 31, 2021, 09:46:02
Zal wel weer een b elftal worden.
Beker weer laten schieten.
Wedstrijd tegen Dkv 10 maal belangrijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op november 10, 2021, 18:22:38
Cambuur tegen NEC voor de beker op Donderdag 16 December.
Kwart voor 7.
Had toch eerder aan de Dinsdag of Woensdag gedacht ivm de wedstrijd tegen Dkv op de Zondag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 10, 2021, 19:44:29
Dinsdag kon sowieso niet, omdat NEC de zondag ervoor nog speelt. DKV speelt trouwens ook op donderdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 10, 2022, 19:07:57
Veel publiek bij de beker wedstrijd NEC - Go Ahead? Meer als een derde lijkt me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op februari 10, 2022, 20:49:41
Citaat van: PePe op februari 10, 2022, 19:07:57
Veel publiek bij de beker wedstrijd NEC - Go Ahead? Meer als een derde lijkt me.
Mooi toch.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op februari 10, 2022, 22:03:37
Citaat van: Inferno-058 op februari 10, 2022, 20:49:41
Mooi toch.

Cambuur moet ook maar meer publiek toelaten zaterdag a.s.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op september 23, 2022, 23:33:35
Er is geloot: Rijnvogels uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op september 23, 2022, 23:35:10
Hopelijk gaat het makkelijker dan in 2016, toen scoorden we pas de 0-1 vlak voor tijd. :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2022, 09:54:17
https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/ (https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Naastismis op september 24, 2022, 12:02:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2022, 09:54:17
https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/ (https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/)

Zo'n veld kan je dus miljoenen kosten, wanneer 1 van je spelers die een behoorlijk kapitaal vertegenwoordigd ook een knieblessure krijgt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op september 24, 2022, 17:23:45
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2022, 09:54:17
https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/ (https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/)
Als uit een keuring blijkt dat het spelen op dergelijk veld niet verantwoord is, lijkt mij dat de gemeente en KNVB  hierin een rol heeft door het af te keuren voor het spelen van offici?le wedstrijden in KNVB verband.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 22, 2022, 23:25:04
Loting: Treffers uit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 22, 2022, 23:49:27
Citaat van: Inferno-058 op oktober 22, 2022, 23:25:04
Loting: Treffers uit

Lijkt mij uitstekend.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 08:50:25
Citaat van: Inferno-058 op oktober 22, 2022, 23:25:04
Loting: Treffers uit
dat gaat niet makkelijk worden goed club staan momenteel bovenaan in de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 23, 2022, 09:52:27
Laten we niet net doen alsof ze niets kunnen. Bovenaan de tweede divisie en veel oud profvoetballers. Als je je niveau daar haalt en goed speelt dan pak je ze, heb je een mindere dag en zij een goede dan wordt het een vervelende avond.
Het had natuurlijk veel lastiger gekund en voor 'amateurs' altijd leuk tegen een profclub thuis dus vind het een mooie loting
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 23, 2022, 11:18:27
gewoon zelf scherp zijn dat moet je ze kunnen pakken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op februari 28, 2023, 21:51:32
Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op februari 28, 2023, 21:56:25
Citaat van: Drumfather SCC op februari 28, 2023, 21:51:32
Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(

Dat we statistisch beter zijn dan Utrecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2023, 22:45:42
Citaat van: Drumfather SCC op februari 28, 2023, 21:51:32
Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(
Niks. Bekerwedstrijden zijn op zichzelf staande wedstrijden. Wij wonnen in 1996 van de wereldkampioen, dat zei niks over andere clubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op maart 01, 2023, 07:09:05
Het enige wat dit zegt is dat in het voetbal veel mogelijk is maar je moet het wel zelf afdwingen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op maart 01, 2023, 13:16:43
Als je thuis straks Spakenburg treft dan zit je al bijna in de finale.
Feijenoord kom op tegen gierboeren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 23, 2023, 23:24:03
Thuis tegen MVV geloot?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op september 23, 2023, 23:30:55
Lekker thuis, moet te doen zijn! Minimaal 4 keer scoren dan kun je drie laten glippen  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op september 23, 2023, 23:44:30
En mvv rollen we zo even op...................
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op september 24, 2023, 09:53:17
Wanneer is deze wedstrijd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 24, 2023, 09:58:30
Citaat van: Specuveter op september 24, 2023, 09:53:17
Wanneer is deze wedstrijd?
dinsdag 31 okt / woensdag 1nov / donderdag 2 nov.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Josli op oktober 18, 2023, 12:01:13
Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen MVV?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 18, 2023, 12:05:29
Citaat van: Josli op oktober 18, 2023, 12:01:13
Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen MVV?
Denk dat Cambuur binnenkort wel hierover bericht.
Seizoen kaart houders zullen wel 5 Euro oid moeten betalen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 19, 2023, 13:15:13
SC Cambuur ? MVV Maastricht
Donderdag 2 november | 18.45 uur
Cambuur Stadion

Seizoenkaarthouders
Als dank voor de trouwe steun kunnen seizoenkaarthouders van SC Cambuur voor slechts ? 5,- een kaart aanschaffen voor deze bekerwedstrijd. Er geldt vrije zit per vak, dus kom op tijd naar het stadion als je op je eigen stoel wilt zitten.

Let op: je hebt alleen toegang tot het Cambuur Stadion met het (e-)ticket dat je krijgt na het aanschaffen van een kaart, de reguliere passen zijn tijdens deze wedstrijd niet geldig.

Niet-seizoenkaarthouders
Heb je geen seizoenkaart, maar wil je toch graag aanwezig zijn bij het bekertreffen SC Cambuur ? MVV Maastricht? Dan hebben we goed nieuws, want hiervoor heb je geen seizoen- of clubkaart nodig en er geldt een speciaal tarief van ? 10,- per kaart (alle tribunes). Regel het direct online via de online kaartverkoop of kom gezellig langs bij de administratie van het Cambuur Stadion of het Servicepunt op het kassaplein.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 19, 2023, 14:01:23
Wat een onzin dat je je eigen stoel niet kan kopen... :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 19, 2023, 14:41:59
Oh kan hem wel kopen en dan staat op kaartje vrije zit.

En in de mail zetten ze: Dringend verzoek om plaats te nemen op de stoel die u toegewezen heeft  gekregen voor deze wedstrijd.

Waarom zetten ze dan niet gewoon het stoelnummer op het kaartje? :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 19, 2023, 15:05:57
Citaat van: Bernardo op oktober 19, 2023, 14:01:23
Wat een onzin dat je je eigen stoel niet kan kopen... :X
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 19, 2023, 15:17:35
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 15:05:57
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.

Welke rompslomp? Alles gaat via een online ticket systeem..
Titel: Re: Beker
Bericht door: James op oktober 19, 2023, 16:06:32
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 15:05:57
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.

Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 19, 2023, 16:12:39
Citaat van: Bernardo op oktober 19, 2023, 15:17:35
Welke rompslomp? Alles gaat via een online ticket systeem..
Dat is mij ook wel bekend, maar dat zou inhouden dat er maar zo'n 3000 losse kaarten in de verkoop kunnen en als een sk houder niet kom dit stoeltje onbezet blijft, met gevolg minder inkomsten. Tenminste dat is mij  redenering hierin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 19, 2023, 16:14:52
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 16:12:39
Dat is mij ook wel bekend, maar dat zou inhouden dat er maar zo'n 3000 losse kaarten in de verkoop kunnen en als een sk houder niet kom dit stoeltje onbezet blijft, met gevolg minder inkomsten. Tenminste dat is mij  redenering hierin.

Geef je seizoenkaarthouders toch 3/4 dagen de tijd om kaarten te halen, heb je daarna nog anderhalve week voor vrije verkoop. Maar goed, Cambuur doet dit wel vaker, en blijf het dom vinden. Zal ook wel nooit veranderen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 19, 2023, 16:21:04
Citaat van: James op oktober 19, 2023, 16:06:32
Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?

Inderdaad ja. Gelul in de ruimte weer dit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 19, 2023, 16:21:36
Citaat van: James op oktober 19, 2023, 16:06:32
Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?
In de loop der jaren  krijg je een een soort van commitment met de supporters om je heen. Dit zal uiteraard niet voor iedereen het geval zijn, maar als ik het forum het afgelopen seizoen na lees, kan ik opmaken dat dit idee soms niet alleen bij mij aanwezig is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 19, 2023, 16:24:31
Citaat van: Poetser op oktober 19, 2023, 16:21:04
Inderdaad ja. Gelul in de ruimte weer dit
Miskien wel, mar hierin bist stou geen maatstaf.
Su ut oek kenne dat ut feskil oek legge ken in hoe sommigen in de maatskappij stane?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:19
Maandag speelt MVV de uitwedstrijd tegen Jong Utrecht en donderdag tegen Cambuur Leeuwarden om 18:45.

Phoeeee ook nog een lange reis?. 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:53
Ik hoop op 5000 man op tribunes  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2023, 22:02:15
Vanavond 1-1 gespeeld uit tegen jong Utrecht.
Is er nog wel wat belangstelling voor deze wedstrijd  :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 30, 2023, 22:18:14
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:19
Maandag speelt MVV de uitwedstrijd tegen Jong Utrecht en donderdag tegen Cambuur Leeuwarden om 18:45.

Phoeeee ook nog een lange reis?. 8P

Se kinne beter deur riede naar Liwwadden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 31, 2023, 06:56:32
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:53
Ik hoop op 5000 man op tribunes  |:)
Vrijdag 2000+ kaarten verkocht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 08:45:17
Citaat van: Inferno-058 op oktober 31, 2023, 06:56:32
Vrijdag 2000+ kaarten verkocht
dat is nog niet veel?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2023, 09:45:48
Verwacht 4-1
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 10:47:08
Ben benieuwd naar de opstelling en hoe serieus de beker wordt genomen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2023, 10:56:06
Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 10:47:08
Ben benieuwd naar de opstelling en hoe serieus de beker wordt genomen...
ik eigenlijk ook wel. Volgens mij is het ideaal om gewoon voort te borduren. Alleen van Mullem moet spelen met van Kaam en Breij in mijn ogen om het middenveld stabiel te krijgen. Of een variant met de Jong daarbij waarvan constant 1 van de middenvelders de ruimte in gaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 11:05:46
Citaat van: sunderland op oktober 31, 2023, 10:56:06
ik eigenlijk ook wel. Volgens mij is het ideaal om gewoon voort te borduren. Alleen van Mullem moet spelen met van Kaam en Breij in mijn ogen om het middenveld stabiel te krijgen. Of een variant met de Jong daarbij waarvan constant 1 van de middenvelders de ruimte in gaat.
Of deze wedstrijd gebruiken om iets te testen voor de competitie.. vooral voor in, misschien Poll als linksbuiten of 1 van de jonge gasten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 11:54:33
Is Balk geschorst voor de beker of competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 12:02:51
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 11:54:33
Is Balk geschorst voor competitie.
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2023, 12:02:59
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 11:54:33
Is Balk geschorst voor de beker of competitie.
balk is maandag geschorst in Oss dus daar kun je idd al op inspelen. Een helft of zo
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 12:29:05
Citaat van: sunderland op oktober 31, 2023, 12:02:59
balk is maandag geschorst in Oss dus daar kun je idd al op inspelen. Een helft of zo
klopt helemaal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 12:30:16
Net kaarten gehaald was wel veel animo voor deze wedstrijd  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 31, 2023, 14:20:05
Reiziger of Minnema op de goal?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 31, 2023, 15:03:04
Citaat van: V-man op oktober 31, 2023, 14:20:05
Reiziger of Minnema op de goal?

Die Osch mooi laten staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2023, 15:43:20
Citaat van: PePe op oktober 31, 2023, 15:03:04
Die Osch mooi laten staan.
keepte redelijk goed. Die goal had ie wel mogen hebben
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 31, 2023, 17:59:06
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 12:30:16
Net kaarten gehaald was wel veel animo voor deze wedstrijd  :thumbsup

5000 zou ik al veel vinden geen mooi weer en live op tv
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 31, 2023, 18:24:37
Zelfde opstelling hoop ik.
Zo raak je een beetje ingespeeld als team.
Mischien Schaapman een keer van begin af aan laten beginnen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 31, 2023, 18:24:43
Ik vind van oss maar een matige keeper.
Niet dat die heel veel blunders heeft, maar hij pakt ook zeker geen punten. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze reiziger hebben gehaald. Ik mag hopen dat ze Mouse wel hebben gepolst?
Ik had minnema gewoon een kans gegeven. Die is toch niet zoveel minder?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2023, 18:42:15
Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2023, 18:24:37
Zelfde opstelling hoop ik.
Zo raak je een beetje ingespeeld als team.
Mischien Schaapman een keer van begin af aan laten beginnen?
hoop van niet. Middenveld klopte niet en dat kan wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 18:46:50
Citaat van: denistel op oktober 31, 2023, 17:59:06
5000 zou ik al veel vinden geen mooi weer en live op tv
en supporter gaat toch altijd denistel  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 18:47:17
Morgen maar ff kijken op de training?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 31, 2023, 20:12:37
Citaat van: oost op oktober 31, 2023, 18:24:43
Ik vind van oss maar een matige keeper.
Niet dat die heel veel blunders heeft, maar hij pakt ook zeker geen punten. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze reiziger hebben gehaald. Ik mag hopen dat ze Mouse wel hebben gepolst?
Ik had minnema gewoon een kans gegeven. Die is toch niet zoveel minder?
Hij keepte Zondag niet onverdienstelijk vond ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op oktober 31, 2023, 22:10:50
Zover ik weet keept er bij de beker altijd de 2e man. Ik weet niet wie bij dit trio de 2e is of zelfs 3e. 1 Eendvogel maakt nog geen zwaluw.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 01, 2023, 11:36:25
Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2023, 20:12:37
Hij keepte Zondag niet onverdienstelijk vond ik.
vond ik ook. Bij dat doelpunt zag ie er niet goed uit maar bij corners en voorzetten deed ie het heel goed denk ik. En het is nu niet het moment om te rommelen met keepers denk ik. Vertrouwen geven dan zien hopelijk de topkeeper die Ultee in hem ziet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Eewal op november 01, 2023, 11:56:06
Citaat van: sunderland op november 01, 2023, 11:36:25
vond ik ook. Bij dat doelpunt zag ie er niet goed uit maar bij corners en voorzetten deed ie het heel goed denk ik. En het is nu niet het moment om te rommelen met keepers denk ik. Vertrouwen geven dan zien hopelijk de topkeeper die Ultee in hem ziet
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 01, 2023, 12:02:54
Citaat van: Eewal op november 01, 2023, 11:56:06
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.
Dat valt wel mee, een schot met een vieze stuit dat een goal werd kan je een keeper niet aan rekenen, wel een middenvelder(van Kaam) die zijn tegenstander makkelijk liet schieten mag zicht dit aan rekenen. Keepte een stabiele pot zondag!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 01, 2023, 12:36:51
Citaat van: Eewal op november 01, 2023, 11:56:06
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.
ok? dan moet ik zeggen dat ie buiten dat doelpunt goed heeft gekeept  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2023, 13:52:55
Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 12:02:54
Dat valt wel mee, een schot met een vieze stuit dat een goal werd kan je een keeper niet aan rekenen, wel een middenvelder(van Kaam) die zijn tegenstander makkelijk liet schieten mag zicht dit aan rekenen. Keepte een stabiele pot zondag!
We kunnen rustig stellen dat we geen keepers probleem hebben. Wat wel een probleem is, dat onze middenvelders te ver van de verdediging stonden,( hier is Henk druk mee om dit er uit te krijgen). Van Kaam en De Jong zijn fysiek niet in staat zich te meten met de gemiddelede KKD spelers en laten hun directe tegenstander te veel vrij bij een tegenaanval. Twee van dit type spelers zorgen voor te veel druk op onze verdediging.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 01, 2023, 16:35:54
Schaapman kan dit wel. Heeft technische bagage en een goed inzicht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op november 01, 2023, 20:14:56
Citaat van: PePe op november 01, 2023, 16:35:54
Schaepman kan dit wel. Heeft technische bagage en een goed inzicht.

Is geen Deen ofsu, gewoon Schaapman. Kan zeker lekker ballen ja.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 01, 2023, 20:52:38
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 18:46:50
en supporter gaat toch altijd denistel  |:)

uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 01, 2023, 21:00:27
Citaat van: denistel op november 01, 2023, 20:52:38
uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn
Prima toch, weer extra inkomsten op een doordeweekse dag :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2023, 22:08:06
Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 21:00:27
Prima toch, weer extra inkomsten op een doordeweekse dag :thumbsup
klopt + natje en droogje erbij dat zijn mooie extra inkomsten.

Kijk je na de uitslagen van gisteren en vandaag zijn er weer heel verassingen erbij hoor.

Heracles en Zwolle?.die liggen eruit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op november 02, 2023, 06:48:15
krijg de indruk dat deze wedstrijd een beetje word geinterpreteerd als oefenwedstrijd,werken aan het systeem...........laat het maar stormen letterlijk en figuurlijk en een ronde verder het is tenslotte de kortste weg naar europees voetbal :y 8P |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op november 02, 2023, 09:32:45
Ik neem aan dat je vanavond ook nog wel kaartje in stadion kan kopen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op november 02, 2023, 09:48:56
Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 09:32:45
Ik neem aan dat je vanavond ook nog wel kaartje in stadion kan kopen?

In weet ik niet. Ik denk wel er buiten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 10:16:02
Zelfde opstelling zei Henk. Dat vind ik wel vreemd omdat het middenveld niet klopte vond ik en Smit geen linksbuiten is. Henk zal wel willen zien wat dit team brengt tegenover een voetballende ploeg. En misschien moet van Mullem nog rustig aan met zijn hersenschudding
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 02, 2023, 10:22:48
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 10:16:02
Zelfde opstelling zei Henk. Dat vind ik wel vreemd omdat het middenveld niet klopte vond ik en Smit geen linksbuiten is. Henk zal wel willen zien wat dit team brengt tegenover een voetballende ploeg. En misschien moet van Mullem nog rustig aan met zijn hersenschudding
Traint alweer een dikke week vol mee, en kon zondag invallen dus zou nu een uur kunnen spelen is mijn gedachte...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stanley op november 02, 2023, 11:35:31
Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 09:32:45
Ik neem aan dat je vanavond ook nog wel kaartje in stadion kan kopen?
[/quoteLet op: je hebt alleen toegang tot het Cambuur Stadion met het (e-)ticket dat je krijgt na het aanschaffen van een kaart, de reguliere passen zijn tijdens deze wedstrijd niet geldig.

Niet-seizoenkaarthouders
Heb je geen seizoenkaart, maar wil je toch graag aanwezig zijn bij het bekertreffen SC Cambuur ? MVV Maastricht? Dan hebben we goed nieuws, want hiervoor heb je geen seizoen- of clubkaart nodig en er geldt een speciaal tarief van ? 10,- per kaart (alle tribunes). Regel het direct online via de online kaartverkoop of kom gezellig langs bij de administratie van het Cambuur Stadion of het Servicepunt op het kassaplein.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op november 02, 2023, 12:14:01
Citaat van: nee,wel? op november 02, 2023, 06:48:15
krijg de indruk dat deze wedstrijd een beetje word geinterpreteerd als oefenwedstrijd,werken aan het systeem...........laat het maar stormen letterlijk en figuurlijk en een ronde verder het is tenslotte de kortste weg naar europees voetbal :y 8P |:)

Wordt niet afgelast toch?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 13:10:00
Citaat van: Mike SCC op november 02, 2023, 12:14:01
Wordt niet afgelast toch?
voetbal is niks aan op deze manier. Tis meer geluksvoetbal en toevalsvoetbal
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op november 02, 2023, 13:11:58
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 13:10:00
voetbal is niks aan op deze manier. Tis meer geluksvoetbal en toevalsvoetbal

Niks nieuws dit jaar dus  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op november 02, 2023, 13:17:55
Citaat van: Poetser op november 02, 2023, 13:11:58
Niks nieuws dit jaar dus  8)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 02, 2023, 16:32:33
Citaat van: denistel op november 01, 2023, 20:52:38
uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn
Ruim 6000 nu!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 16:48:57
Kan ut zo wel doorgaan ivm veiligheid toeschouwers?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 02, 2023, 16:57:46
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 16:48:57
Kan ut zo wel doorgaan ivm veiligheid toeschouwers?
Ja volgens Cambuur wel...Windkracht 6 tijdens de wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 02, 2023, 17:53:29
Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 09:32:45
Ik neem aan dat je vanavond ook nog wel kaartje in stadion kan kopen?
\\ik heb je een pb gedaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
Citaat van: Grijskijkert op november 02, 2023, 16:32:33
Ruim 6000 nu!
3500 dan houd ut op
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op november 02, 2023, 19:33:39
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.

Vind het best prima voor een 1e ronde beker op een donderdagavond met slecht weer. 4-1 in de rust.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op november 02, 2023, 19:33:53
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.
Want?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 02, 2023, 19:34:22
JAAAAAA Uldrikis |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 02, 2023, 19:35:34
Best wel leuke eerste helft, vinden makkelijk vrije man op het middenveld. Maar ff doorgaan na rust  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 02, 2023, 19:37:35
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
3500 dan houd ut op

5500
Titel: Re: Beker
Bericht door: HansKazan op november 02, 2023, 19:38:27
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.


Hahah huh? Worden steeds gekker hier.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2023, 19:41:41
Moet even wat herstellen, de eerste 17 minuten leek het van beide kanten weinig te worden, maar dit is door onze blauw gelen omgezet in zeer effectief voetbal. Nu even zien hoe het met tegenwind gaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op november 02, 2023, 19:42:48
Leuk potje.
Het zit ook niet tegen.Schitterende goal van Breij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 02, 2023, 19:46:16
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:41:41
Moet even wat herstellen, de eerste 17 minuten leek het van beide kanten weinig te worden, maar dit is door onze blauw gelen omgezet in zeer effectief voetbal. Nu even zien hoe het met tegenwind gaat.

Wind mee tweede helft
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 20:00:25
Tol UITSTEKEND
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op november 02, 2023, 20:19:51
Citaat van: hobbes op november 02, 2023, 19:46:16
Wind mee tweede helft

Vlampiep sit dr lekker in  :scc
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:32:34
Ultee leit al op bed
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:32:56
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 20:00:25
Tol UITSTEKEND

Henkie. Tuurluk juh.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op november 02, 2023, 20:36:24
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 20:00:25
Tol UITSTEKEND

Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:41:20
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.

Het is windkracht 9. Dan is goed voetbal onmogelijk. Zit stijgende lijn in bij Cambuur. Plezier in het spelletje en automatismen komen terug. En dus  vertrouwen. Maandag Fc Oss pakken. Kom aan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:42:23
Citaat van: Agy op november 02, 2023, 20:36:24
Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.

Hewwe een jaar stilstaan onder die laptop clown.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2023, 20:44:43
Citaat van: EdsjeSCC op november 02, 2023, 20:19:51
Vlampiep sit dr lekker in  :scc
Ja dat kest wel stelle  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2023, 20:47:37
Mooi dat Henk de mannen weer lekker aan het ballen krijgt. Je ziet het plezier weer terug op het veld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op november 02, 2023, 20:47:51
Mafklapper die presentator van ESPN.
Goal van MVV mooiste van de wedstrijd  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:55:07
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 20:47:37
Mooi dat Henk de mannen weer lekker aan het ballen krijgt. Je ziet het plezier weer terug op het veld.

Duidelijkheid. Idee. Vertrouwen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 02, 2023, 20:57:31
Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 20:47:51
Mafklapper die presentator van ESPN.
Goal van MVV mooiste van de wedstrijd  :_schater
van Brey was mooier maar qua aanval was die van MVV ook heel goed uitgespeeld

Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op november 02, 2023, 20:58:08
Mooie zege en door en een mooie loting
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 21:12:46
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:42:23
Hewwe een jaar stilstaan onder die laptop clown.
dat is vreselijk duidelijk geworden. Tol wederom de beste , ik weet niet wat ik zie. Die jongen was onthutsend onder die laptop clown. Sylla heel goed, Breij en Fedde dikke prima. Van Kaam veel beter dan zondag en Bergsma een voldoende dan heb je al heel wat. Eerste kwartier was niet best maar daarna een half uur uitstekend. 2 e helft was het plichtmatig maar hun waren niet beter. Schaapman zo makkelijk aan de bal en Wiebe en Henstra erg leuk om te zien voetballen. Daar ga je voor naar het stadion
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 21:17:35
Citaat van: Agy op november 02, 2023, 20:36:24
Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.
helemaal eens!! Henk zegt ook dat we de vrije man op het middenveld moeten krijgen en dat gebeurde in de eerste helft zeker 10 x. Fedde en Breij kwamen steeds vrij op die manier. Fedde gaat ook steeds beter spelen en je ziet hem ook genieten want hij loopt met een smile. Let maar op , die word alsmaar beter
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 02, 2023, 21:19:20
Je kunt ook zeggen dat Henk zich gewoon tot een van de beste trainers van Nederland heeft ontwikkeld.

Tol had ik afgeschreven ?. dat is wel een klein wonder.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 21:21:33
En Smit.. als je zelf word neergeschoffeld en dan de penalty even inschiet. Vind ik mooi.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2023, 21:27:43
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
3500 dan houd ut op
sunderland je zit er helemaal naast  :_schater wat ik al eerder vertelde 5000  :y
Maar het waren er zelf nog meer bijna 5500 :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 21:48:16
Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2023, 21:27:43
sunderland je zit er helemaal naast  :_schater wat ik al eerder vertelde 5000  :y
Maar het waren er zelf nog meer bijna 5500 :thumbsup
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2023, 21:55:04
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:48:16
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .
en kijk wanneer ik het schreef?..maar mooie overwinning ik hoop op weer een thuiswedstrijd de volgende ronde  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 02, 2023, 22:00:29
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:48:16
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .
Je bent gewoon niet goed met cijfertjes Sun, dat kan je beter overlaten aan je grote vriend U.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op november 02, 2023, 22:05:15
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:17:35
helemaal eens!! Henk zegt ook dat we de vrije man op het middenveld moeten krijgen en dat gebeurde in de eerste helft zeker 10 x. Fedde en Breij kwamen steeds vrij op die manier. Fedde gaat ook steeds beter spelen en je ziet hem ook genieten want hij loopt met een smile. Let maar op , die word alsmaar beter

Klopt, onder Ultee speelde Fedde alles op save, komt nu veel meer in zijn kracht. Al mag hij in het spel zonder bal nog wel wat meer anticiperen. Maar goed 4 wedstrijden onder weg en stapje voor stapje zie je het Henk/Sandor systeem al terug. En even los van het resultaat zie je hoe confortabel spelers zich daarin voelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op november 02, 2023, 22:19:10
Onder deze omstandigheden zo wedstrijd op de mat kunnen leggen _O_ dit bied echt hoop. Ongelooflijk hoe groot het niveau verschil is en fan vooral achter in ten opzichte van onder ultee
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 02, 2023, 22:21:22
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 02, 2023, 22:00:29
Je bent gewoon niet goed met cijfertjes Sun, dat kan je beter overlaten aan je grote vriend U.
:devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: sjaak op november 02, 2023, 22:29:05
Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op november 02, 2023, 23:05:19
Uldrikus haalde de bal achter zijn standbeen weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op november 02, 2023, 23:47:10
Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

:_schater :_schater :_schater
als ie langzamer liep ging de bal er vanzelf wel in.
maar ik heb met een big smile gekeken, hardstikke blij voor onze roberts.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op november 03, 2023, 06:51:08
Overigens dikke respect voor de 15 man/vrouw uit Maastricht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op november 03, 2023, 07:04:06
Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

Dat wil wel met tegenwind.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 03, 2023, 08:25:19
Citaat van: V-man op november 02, 2023, 23:05:19
Uldrikus haalde de bal achter zijn standbeen weg.
dag zag ik ook  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 03, 2023, 10:23:11
De assist van Balk op Sylla was echt een heel slim passje. Mooi het overzicht bewaard en tussen het centrale duo van MVV door. Er zit toch wel vooruitgang in bij Balk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op november 03, 2023, 10:46:17
Dan wil ik graag even zeiken LOL  :insane

- Die kut lampjes van die telefoons waren er weer  l8l
- De armoedige muzieksmaak was ook weer aanwezig  l8l

Vond het zo fijn om eens de Golden Earring enz. te horen vorige thuiswedstrijd!
Vond de bekertune trouwens wel beter dan dat standaard deuntje met dat vreselijke aftellen en Cambuur Leeuwarden gejoel

Positief afsluiten; WE BIN DOOR en zie dat er veel dingen beter gaan  |:)
Mooi op voort borduren!
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op november 03, 2023, 11:38:57
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2023, 10:23:11
De assist van Balk op Sylla was echt een heel slim passje. Mooi het overzicht bewaard en tussen het centrale duo van MVV door. Er zit toch wel vooruitgang in bij Balk.

Moment van de avond wmb. Echt gewoon goed gevoetbald en beide spelers laten verrassend zien ook dit in zich te hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 03, 2023, 12:14:07
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
3500 dan houd ut op
Dan heb ik een rekenfout gemaakt dus geen ruim 6000, maar 5460 :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 03, 2023, 13:18:26
Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie
Titel: Re: Beker
Bericht door: KlinkHamer op november 03, 2023, 16:56:44
Citaat van: sunderland op november 03, 2023, 13:18:26
Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie
Met een mooie actie en pass van Schaapman die er aan vooraf ging als mij niet vergis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2023, 17:37:34
Cambuur Leeuwarden heeft genoeg jeugdspelers in de selectie maar de jeugdspelers moeten nu ook een keer stappen gaan maken.
En zijn ze een aanwinst voor de club dan deze spelers een meerjarig kontrakt aanbieden om later veel geld aan kunnen verdienen.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 03, 2023, 17:52:16
Kooistra en Henstra (beiden net 17) liggen 2 jaar vast met nog een optie voor 1 jaar extra.
Schaapman heeft nog geen contract maar zal wel selectiespeler worden.

Al die andere invallers (Anyasi, Veldman,  van der Werff, Mercera) moeten zich nog bewijzen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op november 03, 2023, 19:52:42
Citaat van: sunderland op november 03, 2023, 13:18:26
Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie

Dat was niet een goede actie maaar een fantastische actie. Zijn voorzetten moeten wel naar een wat hoger niveau maar zijn passeer acties zijn echt van een ongekend niveau (voor iemand van net 17 op dit niveau.
We gaan echt  nog heel veel plezier aan deze jomhem beleven  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op november 04, 2023, 23:31:07
Dordrecht- SCC (kon minder maar liever thuis)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op november 04, 2023, 23:33:38
Wel onlangs daar vet verloren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op november 04, 2023, 23:55:35
Wordt zeer lastig, Dordrecht doet het hartstikke goed op dit moment.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op november 05, 2023, 06:58:46
Wat een kutloting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op november 05, 2023, 07:44:02
Lastige loting
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op november 05, 2023, 07:52:27
De leerling tegen de meester, leuke loting. Het had veel slechter gekund. Alleen jammer dat we niet thuisspelen voor de penningmeester.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2023, 11:23:44
Leuk! Henk tegen Bosbaard...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2023, 12:41:25
Citaat van: Destroyer op november 04, 2023, 23:55:35
Wordt zeer lastig, Dordrecht doet het hartstikke goed op dit moment.
nu nog wel een bekerwedstrijd is een andere wedstrijd.
Die 5-2 was met Sjors nu hebben we Henk? :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op november 05, 2023, 19:42:03
Citaat van: Bankzitter op november 05, 2023, 07:52:27
De leerling tegen de meester, leuke loting. Het had veel slechter gekund. Alleen jammer dat we niet thuisspelen voor de penningmeester.

Ik vind het echt een k*tloting. De kans dat je er op een koude, donkere dinsdagavond roemloos uitvliegt is zeer re?el.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:00:10
Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2023, 20:20:53
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:00:10
Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater
nee ik niet :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Eewal op november 05, 2023, 20:48:47
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:00:10
Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater
of je nou bang bent of niet, het is gewoon een klote loting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:56:46
Citaat van: Eewal op november 05, 2023, 20:48:47
of je nou bang bent of niet, het is gewoon een klote loting.
Tja je had ook een eredivisieclub kunnen treffen. Het kon ook beter. Dordrecht doet het leuk maar is niet eens subtop KKD normaliter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op november 05, 2023, 21:22:01
Dordrecht is voor mijn gevoel een beetje het Veendam van Zuid Holland. Jammer dat deze laatsten helaas niet meer meedoen ipv zo'n "jong-team".
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 05, 2023, 22:33:41
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:56:46
Tja je had ook een eredivisieclub kunnen treffen. Het kon ook beter. Dordrecht doet het leuk maar is niet eens subtop KKD normaliter.
idd moeten we daar bang voor zijn..  ?? is weg dus hebben we duidelijk kans. Henk weet heus wel dat dord een lange spits heeft
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op november 05, 2023, 22:38:04
Citaat van: sunderland op november 05, 2023, 22:33:41
idd moeten we daar bang voor zijn..  ?? is weg dus hebben we duidelijk kans. Henk weet heus wel dat een lange spits hebben
v/d Water? :koffie
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op november 05, 2023, 22:42:54
Citaat van: Grijskijkert op november 05, 2023, 22:38:04
v/d Water? :koffie
:_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op november 07, 2023, 01:43:22
Cambuur weet sinds vanavond Top Oss uit hoe het moet 1 - 8. Dordrecht is nu een makkie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2023, 21:34:49
Net bij 2 doelpunt Feijenoord een glas bier op het veld en wat gebeurt er scheidsrechter niks gezien?..
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op december 20, 2023, 22:57:55
Bij Cambuur krijg ik, te vaak, het gevoel van "het nadeel van de twijfel". Dit mbt kaarten, wedstrijd stilleggen, penalty's en meer vooringenomenheid bij de arbitrage. Nogmaals een biertje op het veld, zonder duidelijk aanwijsbaar slachtoffer, wat een domme dwaling van de knvb. 
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2023, 01:48:53
Citaat van: V-man op december 20, 2023, 22:57:55
Bij Cambuur krijg ik, te vaak, het gevoel van "het nadeel van de twijfel". Dit mbt kaarten, wedstrijd stilleggen, penalty's en meer vooringenomenheid bij de arbitrage. Nogmaals een biertje op het veld, zonder duidelijk aanwijsbaar slachtoffer, wat een domme dwaling van de knvb.
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 21, 2023, 09:20:59
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2023, 01:48:53
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.
Je hebt helemaal gelijk, maar de maatschappij is zo langzamerhand veranderd in een open inrichting voor geestelijk gestoorden.
Mensen zijn niet meer voor rede vatbaar, eigen dikke ikke staat centraal en de mensen die zich hieraan storen worden versleten voor zeikerds die niet met hun tijd mee gaan.
Een beroep doen op sociale controle lijkt mij in deze een gepasseerd station. Te meer als er klappen vallen is de kans ook re?el aanwezig dat je een biergooier flink raakt,,zelf aangeklaagd wordt voor mishandeling. Vanuit de club moeten er maatregelen genomen worden,  zoals stoppen met het verkopen van bier op Noord tijdens de wedstrijd. Stewards/beveiligers op Noord posteren die gewend zijn om als het moet hardhandig op te kunnen treden. Invoeren van hoge bedragen statiegeld op de bierbekers in het stadion enz. Zolang de club hierin passief blijft zal er weinig veranderen en blijven stakingen van de wedstrijden plaatsvinden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 21, 2023, 13:16:00
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2023, 01:48:53
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.

agelopen vrijdag gedaan en waren er nog wel een paar maar die lui zijn niet
voor rede vatbaar .
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 21, 2023, 13:47:22
Citaat van: denistel op december 21, 2023, 13:16:00
agelopen vrijdag gedaan en waren er nog wel een paar maar die lui zijn niet
voor rede vatbaar .
precies dat Delfzijl? tegenwoordig kun je maar beter oppassen met die doorgesnoven lui. Stel je pakt 1 aan en krijg je buiten stadion mes inne belich dat kan zomaar tegenwoordig. Ze staan steeds weer op als je ze neer slaat weet ik 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 15:59:12
Vanavond de loting rond 23:30 heel benieuwd.

Achtste finale : 50.000,00
Kwartfinale : 80.000,00
Halve finale : 130.000,00
Verliezend finalist : 200.000,00
Winnaar : 350.000,00

Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 21, 2023, 17:02:01
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 15:59:12
Vanavond de loting rond 23:30 heel benieuwd.

Achtste finale : 50.000,00
Kwartfinale : 80.000,00
Halve finale : 130.000,00
Verliezend finalist : 200.000,00
Winnaar : 350.000,00
Dkv thuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 17:31:51
Citaat van: sunderland op december 21, 2023, 17:02:01
Dkv thuis
nog even rondje wachten Sunderland.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 21, 2023, 19:33:17
Hercules is ook nog een mooie optie
Weer zo.n kutclub :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 19:57:30
Citaat van: Specuveter op december 21, 2023, 19:33:17
Hercules is ook nog een mooie optie
Weer zo.n kutclub :_schater
haha niet best in Amsterdam  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 20:45:51
Fantastisch _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 20:52:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur link=topic=1042.msg346787#  date=1703187951
Fantastisch _O_
:thumbsup ik hoop dat het balletje goed valt vanavond  w:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 21, 2023, 21:09:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 20:45:51
Fantastisch _O_
zacht uitgedrukt  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:13:02
Wel jammer dat Ajax uitgeschakeld is ik had ze graag thuis willen loten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 21, 2023, 21:20:48
gewoon een amateur club thuis loten grote kans op een ronde verder
leverd weer mooi poen op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 21, 2023, 21:42:34
Citaat van: denistel op december 21, 2023, 21:20:48
gewoon een amateur club thuis loten grote kans op een ronde verder
leverd weer mooi poen op.

Gewoon van die kutamateurs loten ja!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 21, 2023, 21:43:09
Wordt geen DKV denk ik :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 21:51:26
Citaat van: zeewolde op december 21, 2023, 21:43:09
Wordt geen DKV denk ik :_schater

Lekker bekerweekje zo :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:51:58
Citaat van: sunderland op december 21, 2023, 17:02:01
Dkv thuis
sorry Sunderland dat gaat hem niet worden. :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:52:35
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 21:51:26
Lekker bekerweekje zo :thumbsup
jaaaa echt wel Holwerd  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 21, 2023, 22:04:45
Jammer had nog wel 1x de buren op bezoek willen hebben in het oude stadion. Hopelijk een thuiswedstrijd en alle amateurs niet onderschatten  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:43:31
Hercules :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Marc S op december 21, 2023, 22:44:16
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:13:02
Wel jammer dat Ajax uitgeschakeld is ik had ze graag thuis willen loten?

Dan maar de club die ze uitschakelde  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:45:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:43:31
Hercules :_schater
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:46:20
Citaat van: Marc S op december 21, 2023, 22:44:16
Dan maar de club die ze uitschakelde  :devil
klopt Marc S. Ik hoop dat we de laatste 8 kunnen bereiken?..maar ik heb hoop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:48:32
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:45:09
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.

Of je nou Ajax, Cambuur of Telstar bent, je mag gewoon niet verliezen van een 4e klasser. En we zijn gewaarschuwd nu, dat is ook een voordeel.

Vol gas naar de laatste 8  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:49:35
En Cambuur is gewaarschuwd niet onderschatten daar weten de amsterdammertjes nu wel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:50:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:48:32
Of je nou Ajax, Cambuur of Telstar bent, je mag gewoon niet verliezen van een 4e klasser. En we zijn gewaarschuwd nu, dat is ook een voordeel.

Vol gas naar de laatste 8  |:)
zo zit het kerel knallen  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 21, 2023, 22:57:53
Deze moet geen probleem zijn. Gewoon beste opstelling en niet onderschatten en doen ze nu niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op december 21, 2023, 23:08:46
word vermoedelijk ook in de galgenwaard gespeeld?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2023, 23:22:17
Citaat van: nee,wel? op december 21, 2023, 23:08:46
word vermoedelijk ook in de galgenwaard gespeeld?
Vol uitvak net als de vorige keer  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op december 22, 2023, 04:53:10
met alle respect voor die lui maar je moet zelf scherp zijn dan
win je deze pot en 80.000
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 22, 2023, 08:00:42
En wie weet weer een mooie loting? nog 2 topclubs , verder toch vooral wat kleinere clubs.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 22, 2023, 09:10:21
Er lijkt weer iets mogelijk. Kwartfinale moet normaal gesproken gewoon lukken, maar we zijn gewaarschuwd.
Zou daarna wel fijn zijn om een thuiswedstrijd tegen Excelsior ofzo te loten.. :koffie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op december 22, 2023, 09:12:44
Citaat van: michello op december 22, 2023, 09:10:21
Er lijkt weer iets mogelijk. Kwartfinale moet normaal gesproken gewoon lukken, maar we zijn gewaarschuwd.
Zou daarna wel fijn zijn een thuiswedstrijd tegen Excelsior ofzo.. :koffie

Want daar hebben we vorig jaar in de thuiswedstrijd zulke goede herinneringen aan..  :insane :insane  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 22, 2023, 09:22:04
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 22:45:09
is wel te doen wel jammer weer een uitwedstrijd.

Pak de cijfers er nog maar eens bij, we spelen onder Henk uit (ook dit seizoen weer!) beter dan thuis. Dit is onder Henk al jaren het geval. Dus wat dat betreft kom ik terug op mijn vorige post. Excelsior uit, mochten we de kwartfinale halen.  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2023, 09:31:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:43:31
Hercules :_schater
de trainer van Hercules ziet mogelijkheden om Cambuur te pakken de volgende ronde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op december 22, 2023, 09:31:59
Waarom geen kwartfinale tegen AFC....En dan op naar de halve finale
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 22, 2023, 10:02:46
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:51:58
sorry Sunderland dat gaat hem niet worden. :y
ach het is mooi dat Dkv er weer uit ligt, dat is belangrijker en zeker na dat verhaal met Twente gisteren. Wat een ongelofelijke lafaards. Wachten tot iedereen weg is en de laatste bus met oudjes aanvallen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2023, 10:19:03
Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 10:02:46
ach het is mooi dat Dkv er weer uit ligt, dat is belangrijker en zeker na dat verhaal met Twente gisteren. Wat een ongelofelijke lafaards. Wachten tot iedereen weg is en de laatste bus met oudjes aanvallen
die boertjes zijn stumpertjes en er gaat ook nog de ronde dat het Cambuur supporters waren met dkv sjaaltjes?..ja tuurlijk weer naar de buren schuiven ohhh wat een triest volkje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 22, 2023, 11:11:50
Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 10:19:03
die boertjes zijn stumpertjes en er gaat ook nog de ronde dat het Cambuur supporters waren met dkv sjaaltjes?..ja tuurlijk weer naar de buren schuiven ohhh wat een triest volkje.
alsof een Cambuursupporter een Dkv sjaaltje om zal doen. Dood niet eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 22, 2023, 11:13:48
Maar deze ronde moet zeker kunnen. Volgens mij is het de minste ploeg die bij de laatste 16 is. Die andere amateurs zijn beter denk ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2023, 12:03:42
Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 11:11:50
alsof een Cambuursupporter een Dkv sjaaltje om zal doen. Dood niet eens
als ik stront aan Mien reet heb dan veeg ik Mien kont er graag mee af Sunderland  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2023, 12:04:01
Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 11:13:48
Maar deze ronde moet zeker kunnen. Volgens mij is het de minste ploeg die bij de laatste 16 is. Die andere amateurs zijn beter denk ik.
ben ik volledig met jouw eens :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 22, 2023, 12:11:46
Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 12:03:42
als ik stront aan Mien reet heb dan veeg ik Mien kont er graag mee af Sunderland  :_schater
Daar zal Mien wel blied met weze :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 22, 2023, 12:26:21
Citaat van: Grijskijkert op december 22, 2023, 12:11:46
Daar zal Mien wel blied met weze :zweep
:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Ollie op januari 05, 2024, 13:13:16
Wedstrijd wordt gespeeld op Zoudenbalch (Jong-Utrecht-complex).

"We mogen slechts 1.000 toeschou?wers en 100 supporters van Cambuur ontvangen"

Hele artikel:
https://www.ad.nl/regiosport-utrecht/bekerwedstrijd-hercules-cambuur-op-zoudenbalch-we-hadden-liever-in-galgenwaard-gespeeld~aa30a00f/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 05, 2024, 13:23:47
Citaat van: Ollie op januari 05, 2024, 13:13:16
Wedstrijd wordt gespeeld op Zoudenbalch (Jong-Utrecht-complex).

"We mogen slechts 1.000 toeschou?wers en 100 supporters van Cambuur ontvangen"

Hele artikel:
https://www.ad.nl/regiosport-utrecht/bekerwedstrijd-hercules-cambuur-op-zoudenbalch-we-hadden-liever-in-galgenwaard-gespeeld~aa30a00f/
je kunt de wedstrijd ook in Leeuwarden spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 05, 2024, 14:03:43
1000 kaartjes, lekker sfeervol. Vetpot als we meedelen in de recette.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 05, 2024, 14:22:02
Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2024, 14:03:43
1000 kaartjes, lekker sfeervol. Vetpot als we meedelen in de recette.
klopt Bankzitter dan kun je beter in Leeuwarden spelen.
Hercules de inkomsten min de kosten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 05, 2024, 16:40:51
Vreemd weer. Overal waar wij moeten spelen is wel iets. Nu ook, ze hebben geen zin in ons. In mijn omgeving was iedereen van plan om heen te gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 06, 2024, 08:46:01
Dit heeft niks met ons te maken maar wel met FC Utrecht - PSV drie dagen later. Ze willen het veld sparen zoals ook in het artikel staat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op januari 06, 2024, 10:17:32
Kan het anders niet gewoon bij ons worden gespeeld of in Almere ofzo. 1000 supporters bij 8e finale beker is wel heel triest niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op januari 08, 2024, 16:56:25
Verplichte buscombi 8P 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 08, 2024, 17:51:03
Boycot mag ik hopen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 08, 2024, 18:15:47
Citaat van: Poetser op januari 08, 2024, 17:51:03
Boycot mag ik hopen?
Wat lost dat op?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 08, 2024, 18:24:00
Wel een deceptie hoor.
Hopend op 1000 man mee naar Galgenwaard.
En wat word het....
100 man mee met buscombi
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 08, 2024, 18:28:25
Citaat van: Specuveter op januari 08, 2024, 18:24:00
Wel een deceptie hoor.
Hopend op 1000 man mee naar Galgenwaard.
En wat word het....
100 man mee met buscombi
Zeker een deceptie, maar onze club kan daar niets aan doen het is de lokale driehoek die dit bepaald..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 08, 2024, 19:01:23
Citaat van: Grijskijkert op januari 08, 2024, 18:15:47
Wat lost dat op?

Waarschijnlijk niks, maar je mag best een statement afgeven.

Dit is echt waanzin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 08, 2024, 19:12:00
Citaat van: Grijskijkert op januari 08, 2024, 18:28:25
Zeker een deceptie, maar onze club kan daar niets aan doen het is de lokale driehoek die dit bepaald..
Dat zegt toch niemand?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 08, 2024, 19:22:49
Gewoon er heen gaan ff kaarten regelen via via ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 13, 2024, 12:08:43
De helden van Hercules

Door Chris Tempelman(VI)

In de rubriek De Basis gaat Voetbal International op zoek naar bijzondere verhalen in het amateurvoetbal. Deze week over de mannen van het Utrechtse USV Hercules, dat Ajax uitschakelde in het KNVB-bekertoernooi.


De sensationele bekerwinst van Hercules op Ajax was ??n van de laatste stuiptrekkingen van het voetbaljaar 2023. De 3-2-overwinning van de Utrechtse amateurs op de duurbetaalde profs gaat de geschiedenisboeken in als misschien wel de grootste bekerstunt ooit in het Nederlandse cuptoernooi.

Vanzelfsprekend richtte het journaille zich voornamelijk op de wanprestatie van en de gevolgen voor Ajax. Het succesverhaal van Hercules bleef betrekkelijk onderbelicht. Verder dan het verhaal over de gokkende vrienden van tweevoudig doelpuntenmaker Tim Pieters, die met een minimale inzet een fraai bedrag wonnen, en de recordomzet bier op het aansluitende feest in de eigen kantine ging het niet. Maar wie zijn de helden van Hercules die het in de achtste finale mogen gaan opnemen tegen SC Cambuur? Op donderdag 18 januari komen de Friezen naar Utrecht. Het bekerduel wordt ditmaal gespeeld op Zoudenbalch in plaats van in Stadion Galgenwaard.

Pepijn Vonk (23) is de bekerkeeper van Hercules. Jawel, ook amateurclubs gunnen hun reservedoelman het podium in de beker. Doorgaans is Stilanos Damkalis (ex-jeugdkeeper van Feyenoord, Sparta en Den Bosch) eerste keus. De bij VV Houten begonnen Vonk was tussen 2007 en 2014 actief in de jeugd van PSV. Daarna keerde hij terug naar Houten en vertoefde hij een jaar bij Hercules. De profdroom bleef toch lonken en bij Feyenoord Onder-17 en NAC Breda Onder-19 waagde de goalie nog een poging. Sinds 2019 is hij terug bij Hercules.

De enige international van Hercules is Shanon Carmelia (34). De rechtervleugelverdediger komt uit voor het nationale team van Cura?ao. Hercules pikte de back op in de zomer van 2021. Carmelia had ? nadat hij bij Jong NEC een poging had gewaagd het betaald voetbal te halen ? met JVC Cuijk, IJsselmeervogels, FC Lienden en DOVO een rits gerenommeerde amateurclubs gediend.

De 21-jarige Valentijn Beck begon als jeugdspeler bij Elinkwijk en speelde van 2014 tot 2020 in de opleiding van FC Utrecht. De centrale verdediger stapte in 2020 over naar de Onder-21 van Hercules, om een jaar later de overstap naar de eerste selectie te maken. Beck, student psychologie, staat zeker op lijstjes van clubs in de Keuken Kampioen Divisie. Mocht hij nog een gokje willen wagen, dan zal die kans wellicht nog komen.

Mitchell Zwart (29) is werkzaam als competitieplanner bij de KNVB. De bijna twee meter lange centrale verdediger is sinds 2020 speler van Hercules. Via de club waar hij zich als kind meldde, De Foresters, en SO Soest kwam hij bij de Utrechters terecht. Vorig seizoen wilde hij vanwege een gebrek aan speeltijd vertrekken, maar nu is hij een onbetwiste basiskracht.

Tot zijn zestiende zat Deveron Fonville (20) in de PSV-opleiding. Vervolgens stapte hij over naar FC Utrecht. In de Onder-18 was er geen plaats meer en na een gedwongen rustperiode hapte Hercules toe. De aanvallend ingestelde linksback was in competitieverband al goed voor vier assists. Vanaf komend seizoen vertegenwoordigt hij de kleuren van IJsselmeervogels.

Oussama Lahri (29) is een Marokkaans-Nederlandse aanvallende middenvelder die dit seizoen al zes keer trefzeker was. In de regio Utrecht staat Lahri al jarenlang bekend als een groot talent. Via SCH ?44 uit Harmelen en het Utrechtse Kampong belandde hij bij Hercules.

In 2011 meldde Christiaan van Hussen (31) zich bij Hercules. Hij stapte toen over van de jeugd van SV Houten. Bij Hercules speelde de Utrechtse middenvelder zich in de kijker van de grote amateurclubs. Het leidde tot een weg langs FC Lienden, IJsselmeervogels, DVS?33, Sportlust?46 en Sparta Nijkerk. Hercules omarmde Van Hussen afgelopen zomer weer.

De 33-jarige Nathan Bijl is de aanvoerder van Hercules en kind van de Utrechtse club. Buiten een seizoen bij FC Utrecht doorliep hij de Hercules-opleiding. Bij Spakenburg en FC Lienden acteerde hij in de top van het amateurvoetbal, maar altijd weer keerde hij terug naar Hercules. Sinds januari 2019 is hij definitief terug: als aanvoerder, boegbeeld en aanjager.

Goudhaantje Tim Pieters groeide op bij Hercules en was kort actief bij FC Utrecht

Tim Pieters (22) was het goudhaantje. De spits wiens vrienden duizenden euro?s wonnen omdat ze hem zagen scoren en winnen tegen Ajax. Pieters groeide op bij Hercules en was kort actief bij FC Utrecht. In 2016 besloot hij zijn betaaldvoetbaldroom op te geven, maar in het seizoen 2020/21 speelde hij alsnog een jaar in de Keuken Kampioen Divisie voor Jong Utrecht. Hij kwam tot vijf goals in 31 duels. Nu gaat hij voor eeuwig door het leven als de Ajax-beul.

Na blessureleed is Jordi Paulina (19) bezig aan het seizoen van zijn doorbraak. Via VV Jonathan uit Zeist en de jeugdrangen van FC Utrecht kwam de linksbuiten/aanvallende middenvelder in 2021 bij Hercules terecht. Nu is hij verlost van fysieke malheur.

Lars Vermeulen (22) hangt tussen de basis en de bank in bij Hercules. Hij is inzetbaar op alle posities voorin, maar onomstreden worden is het grote doel. Vermeulen is een jeugdproduct van Hercules en daarmee een voorbeeld voor de eigen jeugd die droomt van een doorbraak in het eerste.

Verdediger Mats Grotenbreg (25) kroonde zich tot matchwinner tegen Ajax. De zoon van voormalig Wageningen-prof Ronald heeft een bvo-achtergrond bij Vitesse, Jong Vitesse en TOP Oss. In de jeugd was hij bij PSV actief. Met GVVV promoveerde hij naar de Tweede Divisie, volgend jaar gaat hij in Veenendaal bij rivaal DOVO aan de slag.

De negentienjarige talentvolle aanvaller Storm Streng streek afgelopen zomer neer bij Hercules. Hij speelde bij Utrecht in de Onder-17 en Onder-18 en bij NEC in de Onder-21. Tot nu toe heeft hij nog weinig minuten gemaakt voor de Utrechtse amateurs.

Franslyn Nsingi (22) is een Nederlandse aanvaller van Angolese afkomst. Vorig seizoen maakte hij deel uit van de kampioensploeg van Eemdijk die promoveerde naar de Derde Divisie. Met acht goals in vijftien competitieduels voldoet Nsingi (in de jeugd actief bij VJVV in Amersfoort en Roda?46 in Leusden) prima. De volgende bekerontmoeting is een speciale voor de fysiek sterke spits: hij speelde bij Cambuur in de Onder-19 en Onder-21 voor hij naar Eemdijk en Hercules ging.

De 21-jarige Max Fichtinger verruilt Hercules komende zomer voor Sportlust?46. Fichtinger geldt als jeugdproduct van Hercules, maar een onbetwiste basisspeler is hij niet.

Trainer Ren? van der Kooij (53) volgde in 2020 Jochem Twisker op als hoofdcoach van Hercules. Hij was destijds al technisch manager bij de Utrechters en was daarnaast trainer van SO Soest. Sinds 2020 combineert hij de twee functies. Van der Kooij, ook actief als KNVB-docent, is inmiddels al twaalf jaar betrokken bij Hercules en legde de basis voor de jeugdopleiding. Hij verlengde vorige week zijn contract tot 2025.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 13, 2024, 13:29:06
Het wordt geen makkelijke wedstrijd wil je de volgende ronde halen moet je er vol tegenaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 13, 2024, 17:42:23
scherp zijn en eigen spel spelen dan win je met 1-4 of zo
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 13, 2024, 19:00:34
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 13:29:06
Het wordt geen makkelijke wedstrijd wil je de volgende ronde halen moet je er vol tegenaan.

Werkstou bij de stichting open deur?  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 13, 2024, 19:11:43
Na de overwinning op de voormalige landskampioen, rekent Hercules zich rijk. (We mutte wel skerp blieve)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 13, 2024, 19:43:06
Het zou me niet verbazen dat die jongens juist enorm gespannen zijn door alle aandacht die ze nu krijgen.
Dit wordt een hele andere wedstrijd dan tegen Ajax in een troosteloze ambiance.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 13, 2024, 20:26:22
Citaat van: Poetser op januari 13, 2024, 19:00:34
Werkstou bij de stichting open deur?  :_schater
:thumbsup poetser
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 15, 2024, 08:35:34
Gisteren in studio voetbal is de trainer van Hercules wel heel overtuigd dat ze de volgende ronde te halen.
En hoopt dat het veld in heel slechte staat is  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 15, 2024, 09:23:38
Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2024, 08:35:34
Gisteren in studio voetbal is de trainer van Hercules wel heel overtuigd dat ze de volgende ronde te halen.
En hoopt dat het veld in heel slechte staat is  8P

Winst van Ajax is knap uiteraard(alhoewel in de vorm waarin ze nu verkeren), maar als ik kijk naar de ranglijst. 10 plek in de 3e divisie.. Moet volgens mij toch wel mogelijk zijn. Cambuur is in ieder geval gewaarschuwd....Onderschatting ligt op de loer, maar ik ben er van overtuigd dat Henk ze daarvoor genoeg waarschuwt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 15, 2024, 09:44:54
Dat hoeft Henk niet te doen.
Dat kunnen ze zelf wel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 15, 2024, 09:49:45
Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:44:54
Dat hoeft Henk niet te doen.
Dat kunnen ze zelf wel.
Sommige spelers niet overschatten hoor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 15, 2024, 10:24:58
Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:44:54
Dat kunnen ze zelf wel.
denk je dat hoevaak gebeurd er wel niet dat een amateur club een profclub eruit vliegt.
Er zijn altijd spelers denken appel/eitje  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 15, 2024, 10:37:40
Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2024, 10:24:58
denk je dat hoevaak gebeurd er wel niet dat een amateur club een profclub eruit vliegt.
Er zijn altijd spelers denken appel/eitje  :y

Ik vraag mij af of het met onderschatting te maken heeft. Vast voor een klein deel, ik denk vooral dat dat te maken heeft met de psychologie van zo'n wedstrijd dat je alleen maar kan verliezen, iedereen vind het normaal dat je wint, maar het is een blamage als je verliest. Daarnaast is het verschil tussen onderkant KKD en bovenkant amateur gewoon niet zo groot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op januari 15, 2024, 11:33:35
Citaat van: janou op januari 15, 2024, 10:37:40
Ik vraag mij af of het met onderschatting te maken heeft. Vast voor een klein deel, ik denk vooral dat dat te maken heeft met de psychologie van zo'n wedstrijd dat je alleen maar kan verliezen, iedereen vind het normaal dat je wint, maar het is een blamage als je verliest. Daarnaast is het verschil tussen onderkant KKD en bovenkant amateur gewoon niet zo groot.

Gelukkig zijn zij geeneens in de buurt van de bovenkant van de amateurs. Wij kunnen dit alleen van onszelf verliezen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 15, 2024, 11:38:43
Citaat van: Lore op januari 15, 2024, 11:33:35
Gelukkig zijn zij geeneens in de buurt van de bovenkant van de amateurs. Wij kunnen dit alleen van onszelf verliezen.

Dat klopt. Zou geen probleem mogen zijn in principe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 15, 2024, 13:52:55
Citaat van: janou op januari 15, 2024, 11:38:43
Dat klopt. Zou geen probleem mogen zijn in principe.

Cambuur is gewaarschuwd, het zijn allemaal ex BVO spelers, maak je borst maar nat!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 15, 2024, 14:13:17
Citaat van: PePe op januari 15, 2024, 13:52:55
Cambuur is gewaarschuwd, het zijn allemaal ex BVO spelers, maak je borst maar nat!!
klopt. Je mag niet achterkomen. In principe hebben wij veel meer conditie en helemaal als we ons eigen spel spelen en hun dus meters moeten maken. Makkelijk gezegd weet ik.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op januari 16, 2024, 11:26:36
Citaat van: sunderland op januari 15, 2024, 14:13:17
klopt. Je mag niet achterkomen. In principe hebben wij veel meer conditie en helemaal als we ons eigen spel spelen en hun dus meters moeten maken. Makkelijk gezegd weet ik.

niet achter komen is belangrijk inderdaad, dan speel je hun in de kaart en kunnen ze helem??l de bus parkeren.
Wat geen fijn idee is dat Cambuur tot nu toe problemen heeft met ploegen die zich ingraven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 16, 2024, 16:29:00
den bosch uit dachten we ook dat de punten al binnen waren de wedstrijd was een formaliteit...... 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 16, 2024, 18:20:27
mut niet te veel sneeuw en vorst komen dat veld ken na gister niks meer hebben
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 16, 2024, 19:45:27
Citaat van: denistel op januari 16, 2024, 18:20:27
mut niet te veel sneeuw en vorst komen dat veld ken na gister niks meer hebben
denistel dat hopen ze ook een beetje op denistel  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 16, 2024, 20:16:07
En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 16, 2024, 20:19:06
Citaat van: PePe op januari 16, 2024, 20:16:07
En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!

Hopelijk kijken onze jongens ook naar deze wedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 16, 2024, 21:26:12
Citaat van: PePe op januari 16, 2024, 20:16:07
En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!

dat den haag begint steeds meer op een stel duutsers te lieken en die veerboat :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 16, 2024, 21:33:21
Citaat van: nee,wel? op januari 16, 2024, 21:26:12
dat den haag begint steeds meer op een stel duutsers te lieken en die veerboat :zucht
haha :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 16, 2024, 21:41:28
Citaat van: CambuurArnhem op januari 16, 2024, 20:19:06
Hopelijk kijken onze jongens ook naar deze wedstrijd.

En naar die van AZ, dat loopt ook nog niet op rolletjes tegen Quick Boys.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 16, 2024, 22:27:55
Citaat van: Agy op januari 16, 2024, 21:41:28
En naar die van AZ, dat loopt ook nog niet op rolletjes tegen Quick Boys.
wat mij opvalt dat ze een groter uitvak hebben dan wij in de halve finale mochten. Of is dit nu Calimero
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 16, 2024, 23:50:46
Citaat van: sunderland op januari 16, 2024, 22:27:55
wat mij opvalt dat ze een groter uitvak hebben dan wij in de halve finale mochten. Of is dit nu Calimero

Er zijn maar 5000 AZ kaarten verkocht. Bij ons zat het (nagenoeg) vol bij Az
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 17, 2024, 08:41:06
Ik zie ze ons wel uitschakelen hoor, wij zijn niet voor niets de meest gepasseerde BVO van Nederland.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 17, 2024, 09:40:30
Citaat van: papier op januari 17, 2024, 08:41:06
Ik zie ze ons wel uitschakelen hoor, wij zijn niet voor niets de meest gepasseerde BVO van Nederland.
Dan reken je Jong PSV, Den Bosch en Jong Ajax voor het gemak niet mee en dat we de meeste doelpunten maken, man oh man wat een negativiteit weer...
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 17, 2024, 10:08:00
Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2024, 09:40:30
Dan reken je Jong PSV, Den Bosch en Jong Ajax voor het gemak niet mee en dat we de meeste doelpunten maken, man oh man wat een negativiteit weer...

Jong Ajax heeft er minder tegen, de rest had ik me op verkeken inderdaad. Cambuur is gewoon een vrij wisselvallige ploeg, geen schande met ons budget, onze selectie en de huidige blessures. Zie ons er dus zomaar uitvliegen, Hercules speelde ook niet onaardig tegen Ajax dus we moeten niet zomaar denken dat we winnen. Je hoort te winnen maar kan zomaar verliezen, ook niet groter maken dan het is. Competitie is belangrijker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2024, 10:23:06
Competitie is belangrijk ja klopt maar is er de mogelijkheid om een ronde verder te komen dan moet je dat doen tegen 3e divisie club.
Je kunt bij de laatste 8 komen en misschien tref bij de loting een thuiswedstrijd tegen een leuke tegenstander.
Allemaal extra inkomsten dat heeft de club ook wel nodig?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 17, 2024, 10:37:56
Winnen.
Ronde door.
En thuis loten tegen Groningen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 17, 2024, 10:42:37
Citaat van: papier op januari 17, 2024, 10:08:00
Jong Ajax heeft er minder tegen, de rest had ik me op verkeken inderdaad. Cambuur is gewoon een vrij wisselvallige ploeg, geen schande met ons budget, onze selectie en de huidige blessures. Zie ons er dus zomaar uitvliegen, Hercules speelde ook niet onaardig tegen Ajax dus we moeten niet zomaar denken dat we winnen. Je hoort te winnen maar kan zomaar verliezen, ook niet groter maken dan het is. Competitie is belangrijker.
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 17, 2024, 10:50:50
Citaat van: zeewolde op januari 17, 2024, 10:42:37
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.

Dat ik ze ons wel zie uitschakelen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Agy op januari 17, 2024, 10:51:12
Neemt niet weg dat het moeilijk genoeg wordt, we hebben niet voor niets de meeste punten laten liggen tegen de mindere goden. We hebben het gewoon erg lastig tegen tegenstanders die de bus parkeren en gokken op de counter, en dat is precies wat Hercules gaat doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 17, 2024, 10:54:41
Citaat van: Specuveter op januari 17, 2024, 10:37:56
Winnen.
Ronde door.
En thuis loten tegen Groningen.

Heb ik liever ADO dan Groningen denk ik. Ik heb het vermoeden dat Groningen 2e seizoenshelft een comeback gaat maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 17, 2024, 10:56:39
Citaat van: zeewolde op januari 17, 2024, 10:42:37
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.

Wordt een vermoeiend forum als elk commentaar als positief of negatief moet worden bestempeld. Het is gewoon een benadering.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 17, 2024, 13:21:02
Citaat van: janou op januari 17, 2024, 10:54:41
Heb ik liever ADO dan Groningen denk ik. Ik heb het vermoeden dat Groningen 2e seizoenshelft een comeback gaat maken.
vermoeden? Gaat gebeuren. Ze gaan steeds leuker en beter spelen valt mij op. Winnen bij Exelcior is zeker niet makkelijk. Idd ligt ADO ons beter maar in die selectie lopen 6 eredivisie spelers die ook echt het verschil maken met die lange sukkel voorop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 17, 2024, 15:44:37
Hoop maar niet dat Poll gaat spelen. Daar word Smit ook gelijk slechter van. Als die trainer van Hercules zijn werk goed heeft gedaan weet ie dat dat zwak is bij ons .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2024, 19:16:11
Staat ook ?80.000,00 op het spel en misschien in de volgende ronde een thuiswedstrijd  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 17, 2024, 22:35:33
Poll gaat spelen. Henk sprak zijn vertrouwen uit over hem.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2024, 22:42:26
Straks trainer en spelers van Hercules aan het woord op NPO1
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 17, 2024, 23:02:45
Ik las een keer hier: Als de slager spreekt mut de wust sien bek houwe! (geldt voor die lui wat mij betreft)
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 17, 2024, 23:12:40
Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 18, 2024, 08:04:53
Waarom kan dit nou niet in een bekerwaardige setting gespeeld worden. Dat Zoudenbalch is toch helemaal niks voor dit affiche. De meest treurige omgeving van de opties die je daar hebt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 18, 2024, 08:36:17
Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 08:04:53
Waarom kan dit nou niet in een bekerwaardige setting gespeeld worden. Dat Zoudenbalch is toch helemaal niks voor dit affiche. De meest treurige omgeving van de opties die je daar hebt.

Men wilde graag weer in de Galgenwaard spelen maar daar wilde FC Utrecht niet aan meewerken. Andere opties hadden kunstgras en dat wilde men bij Hercules niet omdat dat in het voordeel van ons zou zijn. Op zich wat voor te zeggen, helaas wel ten koste van de supporters van zowel hen als wij. Want op Zoudenbalch is ook niet voldoende ruimte voor de leden van Hercules die hierbij willen zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 18, 2024, 08:43:26
Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 18, 2024, 09:04:17
Citaat van: oost op januari 18, 2024, 08:43:26
Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P

Geen idee of het in Utrecht ook gesneeuwd heeft.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ruubmac op januari 18, 2024, 09:07:04
Citaat van: V-man op januari 17, 2024, 23:12:40
Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.

Zij zijn de underdog. Ik ga er vanuit dat Hercules Cambuur onderschat en wij er met een 2 - 4 overwinning vandoor gaan. Come on Cambuur!!  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2024, 09:21:14
Sneeuw of geen sneeuw reken er maar dat we op een ongelooflijk kut veld spelen..
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op januari 18, 2024, 09:27:05
Citaat van: oost op januari 18, 2024, 08:43:26
Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P

Ligt geen sneeuw in Utrecht....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 09:36:22
Citaat van: V-man op januari 17, 2024, 23:12:40
Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.
klopt V-man ze rekenen allemaal op een overwinning van Hercules..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 09:37:31
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 09:21:14
Sneeuw of geen sneeuw reken er maar dat we op een ongelooflijk kut veld spelen..
klopt en dat hoopt Hercules ook dan zijn zij in het voordeel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 18, 2024, 10:00:30
Gek genoeg zie ik het spelen om een sfeerloos veld zonder enige ambiance in dit geval als ons voordeel.
Hoe je het ook went of keert: de objectieve supporter is (terecht ) op de hand van amateurs. Zij hebben een once in a lifetime experience gehad in de Galgenwaard tegen de gewenste/ gedroomde tegenstander.
Mooier gaat het niet worden. Dan loot je Cambuur, want voor hen eigenlijk al wat een teleurstelling was, want nu ligt er voor hen ineens een "kans" en zijn ze niet per se de underdog (eveneens, voor de objectieve volgers). Dus wordt er ook wat van hen verwacht, dat is als speler al een hele andere uitgangspositie.

Hoe dan ook: zorgen dat je wederom 3-0 voorstaat (0-3 in dit geval) na een kwartier, dat zou z??r wenselijk zijn. Niet per se re?el, maar ik ben dan ook niet objectief.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 18, 2024, 10:02:36
Citaat van: sunderland op januari 17, 2024, 13:21:02
vermoeden? Gaat gebeuren. Ze gaan steeds leuker en beter spelen valt mij op. Winnen bij Exelcior is zeker niet makkelijk. Idd ligt ADO ons beter maar in die selectie lopen 6 eredivisie spelers die ook echt het verschil maken met die lange sukkel voorop.
Eens. Willem II speelt heel zakelijk, maar qua spel moet je Groningen in de gaten houden. ADO, mits de sfeer in de selectie goed blijft ook. En die Veerman is natuurlijk vanuit zijn verleden bij H'veen een etter, maar ik heb in onze periode toen wij nog Eredivisie speelden met Hemmen en Barto wel eens gezegd. Die Veerman was toen wissel bij H'veen, als die dat seizoen bij ons had gespeeld hadden wij erin gebleven en had hij minimaal 10 doelpunten gemaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 18, 2024, 12:26:10
Citaat van: SCC op januari 18, 2024, 10:00:30
Gek genoeg zie ik het spelen om een sfeerloos veld zonder enige ambiance in dit geval als ons voordeel.
Hoe je het ook went of keert: de objectieve supporter is (terecht ) op de hand van amateurs. Zij hebben een once in a lifetime experience gehad in de Galgenwaard tegen de gewenste/ gedroomde tegenstander.
Mooier gaat het niet worden. Dan loot je Cambuur, want voor hen eigenlijk al wat een teleurstelling was, want nu ligt er voor hen ineens een "kans" en zijn ze niet per se de underdog (eveneens, voor de objectieve volgers). Dus wordt er ook wat van hen verwacht, dat is als speler al een hele andere uitgangspositie.

Hoe dan ook: zorgen dat je wederom 3-0 voorstaat (0-3 in dit geval) na een kwartier, dat zou z??r wenselijk zijn. Niet per se re?el, maar ik ben dan ook niet objectief.
klopt ook wel. Henk zei gister ook dat toen hij nog trainer van Harkema was was het juist heel zwaar  het op eigen sportcomplex  voor de tegenstander. Nu is het ergens anders.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 18, 2024, 13:13:38
Toch mooi al die media aandacht rond deze bekerwedstrijd.
Jammer dat deze wedstrijd op een trainingscomplex moet worden gespeeld, want beide clubs verdienen beter.
Het zou mij overigens niet verbazen dat Vd Water vanavond nog minuten gaat maken, want de transferperiode is nog niet verstreken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ruubmac op januari 18, 2024, 14:36:40
Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2024, 13:13:38
Toch mooi al die media aandacht rond deze bekerwedstrijd.
Jammer dat deze wedstrijd op een trainingscomplex moet worden gespeeld, want beide clubs verdienen beter.
Het zou mij overigens niet verbazen dat Vd Water vanavond nog minuten gaat maken, want de transferperiode is nog niet verstreken.

En dat is prima. Ken 'ie wat doen voor zijn centen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 18, 2024, 16:00:17
trainde gister niet mee dus die gaat niet spelen.veld vanmorgen goed gekeurd
maar moet nog zien of het door gaat als er weer vorst komt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2024, 17:05:32
Citaat van: denistel op januari 18, 2024, 16:00:17
trainde gister niet mee dus die gaat niet spelen.veld vanmorgen goed gekeurd
maar moet nog zien of het door gaat als er weer vorst komt
Komt Willem Alexander?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 18, 2024, 19:24:53
Afgelast helaas..
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: gobo op januari 18, 2024, 19:32:52
Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht
Of hier...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2024, 19:36:02
Ben benieuwd wanneer deze wedstrijd gespeelt wordt, dit weekend is Cambuur vrij en daarna een vol programma..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 18, 2024, 19:36:58
Eventueel zouden ze dinsdagavond kunnen spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:37:26
Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 19:36:02
Ben benieuwd wanneer deze wedstrijd gespeelt wordt, dit weekend is Cambuur vrij en daarna een vol programma..
ohhh die plakken ze wel ff er tussen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:38:25
Knvb schaam je kapot  :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 18, 2024, 19:41:07
Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:38:25
Knvb schaam je kapot  :O

Want de knvb regelt het weer?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 18, 2024, 19:41:24
Waarom zo l??t af lasten?
Wisten ze dit vanmiddag nog niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:43:41
Citaat van: hobbes op januari 18, 2024, 19:41:07
Want de knvb regelt het weer?
hobbes je kunt het veld vanmiddag keuren en daarna kun je kijken wat zijn de voorspellingen met het weer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 18, 2024, 19:46:36
Dit is toch  belachelijk... ze (Hercules)  kiezen bewust een veld uit wat slecht bespeelbaar is. Dat was in verschillende interviews te lezen . Nu blijkt het dus onbespeelbaar. Dat hadden ze ook van te voren kunnen weten.

Als Hercules niet voor een veld kan zorgen dan een reglementaire nederlaag en door.  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 18, 2024, 19:46:50
Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:38:25
Knvb schaam je kapot  :O

:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:54:17
Citaat van: Poetser op januari 18, 2024, 19:46:50
:_schater
Poetser de wedstrijd wordt waarschijnlijk op maandag of dinsdagavond gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2024, 20:05:21
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 18, 2024, 19:36:58
Eventueel zouden ze dinsdagavond kunnen spelen.
Dan liever op maandagavond, vrijdag tegen TOP Oss :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: hobbes op januari 18, 2024, 20:07:23
Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:43:41
hobbes je kunt het veld vanmiddag keuren en daarna kun je kijken wat zijn de voorspellingen met het weer.

Dat is gebeurt
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 18, 2024, 20:26:19
Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:54:17
Poetser de wedstrijd wordt waarschijnlijk op maandag of dinsdagavond gespeeld.
Lijkt me onwaarschijnlijk net de weersverwachting bekeken vanaf zondagavond veel regen en dat ook op maandag en dinsdag. Maandagavond of dinsdagavond maar in Leeuwarden spelen en dan de wedstrijd tegen TOP op zaterdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 18, 2024, 20:27:47
Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht
dat veld is ook erg slecht heb ik begrepen. Ook de reden dat Utrecht dat niet wou omdat de vorige x dat veld was omgeploegd met die wedstrijd tegen Ajax
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2024, 20:35:55
Logisch. Het veld is natuurlijk veel slechter geworden sinds vanmorgen/vanmiddag  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2024, 20:43:50
Citaat van: hobbes op januari 18, 2024, 20:07:23


Dat is gebeurt

Om 17.00 nog goedgekeurd :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 18, 2024, 21:04:51
Citaat van: sunderland op januari 18, 2024, 20:27:47
dat veld is ook erg slecht heb ik begrepen. Ook de reden dat Utrecht dat niet wou omdat de vorige x dat veld was omgeploegd met die wedstrijd tegen Ajax

:thumbsup

Zondag speelt Hercules nog. Dan zouden ze die moeten verplaatsen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 18, 2024, 21:26:10
Typische onkunde weer van die organisatie uit Zeist
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tom op januari 18, 2024, 21:47:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2024, 20:35:55
Logisch. Het veld is natuurlijk veel slechter geworden sinds vanmorgen/vanmiddag  :|

Dat was toch te verwachten met de weersvoorspelling? Snap hier echt niks van, zo laat nog afzeggen. Wij waren er al bijna. Volgende week weer eerder weg van werk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 18, 2024, 21:53:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2024, 20:35:55
Logisch. Het veld is natuurlijk veel slechter geworden sinds vanmorgen/vanmiddag  :|

wel harder he min 4 daar dus dat kon je verwachten maar ka de knvb denkt niet na
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 18, 2024, 21:55:16
Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht

zondag utrecht - psv dat was de reden dat ze daar al niet speelden
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 18, 2024, 21:56:17
Citaat van: denistel op januari 18, 2024, 16:00:17
trainde gister niet mee dus die gaat niet spelen.veld vanmorgen goed gekeurd
maar moet nog zien of het door gaat als er weer vorst komt

logisch denken zeg ik dan maar
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 10:31:28
Is er al een nieuwe datum bekend?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 19, 2024, 10:38:13
Het KNVB-bekerduel Hercules - SC Cambuur is verplaatst naar aanstaande dinsdag. Op sportpark Zoudenbalch wordt dan om 20.00 uur afgetrapt.


De wedstrijd zou aanvankelijk donderdag worden gespeeld, maar werd op het laatste moment afgelast omdat het veld deels besneeuwd en hard bevroren was. Van een bevroren veld zal dinsdag geen sprake meer zijn. Het KNMI verwacht vanaf maandag overdag temperaturen boven de 10 graden, 's nachts wordt het niet kouder dan 6 graden.

Mogelijke factor wordt wel de regen. Zowel maandag als dinsdag wordt veel regen verwacht. De vraag is hoe het veld, dat nu nog stijf bevroren is, er dan bij ligt.

Omdat Hercules dinsdag al weer aan de bak moet, is het duel in de derde divisie van komende zondag tegen Hoogeveen uitgesteld. Daarvoor is nog geen nieuwe datum bekend.

Bron: RTV Utrecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 19, 2024, 10:41:45
Citaat van: Stiens op januari 19, 2024, 10:38:13
Het KNVB-bekerduel Hercules - SC Cambuur is verplaatst naar aanstaande dinsdag. Op sportpark Zoudenbalch wordt dan om 20.00 uur afgetrapt.

Omdat Hercules dinsdag al weer aan de bak moet, is het duel in de derde divisie van komende zondag tegen Hoogeveen uitgesteld. Daarvoor is nog geen nieuwe datum bekend.

Bron: RTV Utrecht
maandag en dinsdag hele dag regen. Kan dat veld dat wel aan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 10:43:08
Citaat van: zeewolde op januari 19, 2024, 10:41:45
maandag en dinsdag hele dag regen. Kan dat veld dat wel aan?
Begint zondag al te regenen :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 19, 2024, 11:01:19
wort natuurlijk weer niks water kan niet weg komen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 19, 2024, 11:08:54
Ik wordt eerlijk gezegd wel ontzettend moe van dat hele Hercules Hype gedoe......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 11:11:17
Citaat van: denistel op januari 19, 2024, 11:01:19
wort natuurlijk weer niks water kan niet weg komen
klopt waarom niet zondagmiddag de wedstrijd is toch al uitgesteld van Hercules.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 11:11:50
Citaat van: Voorstopper op januari 19, 2024, 11:08:54
Ik wordt eerlijk gezegd wel ontzettend moe van dat hele Hercules Hype gedoe......
je bedoelt de media  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 19, 2024, 11:20:33
Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2024, 11:11:50
je bedoelt de media  :_schater

Ja precies de media  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 19, 2024, 11:32:34
Nu spelen we dus dinsdag en vrijdag. Het kan zomaar zo zijn dat er verlenging komt. Je hebt nu alleen donderdag om te trainen voor Oss. Het zijn geen watjes maar dit had in de eredivisie niet gebeurd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 11:41:48
Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 11:32:34
Nu spelen we dus dinsdag en vrijdag. Het kan zomaar zo zijn dat er verlenging komt. Je hebt nu alleen donderdag om te trainen voor Oss. Het zijn geen watjes maar dit had in de eredivisie niet gebeurd.
De wedstrijd van Hercules dit weekend is er wel uit gehaald  :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 11:51:49
Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 11:41:48
De wedstrijd van Hercules dit weekend is er wel uit gehaald  :?
waarom dan nu zondag niet :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2024, 14:25:06
Citaat van: denistel op januari 19, 2024, 11:01:19
wort natuurlijk weer niks water kan niet weg komen

Hoezo niet? Vanmorgen hier het gras getest en zit totaal geen vorst in de grond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 14:27:13
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 14:25:06
Hoezo niet? Vanmorgen hier het gras getest en zit totaal geen vorst in de grond.
Maar er wordt niet hier gespeeld... 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2024, 15:07:13
Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 14:27:13
Maar er wordt niet hier gespeeld... 8P

In Utrecht is het warmer dan hier. Op dit moment 4.9 graden tegenover 4.1 in Leeuwarden.  :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 15:11:58
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 15:07:13
In Utrecht is het warmer dan hier. Op dit moment 4.9 graden tegenover 4.1 in Leeuwarden.  :_spank
Daarom zondag maar spelen ben je de regen voor en is het veld wel ontdooid.. tussen zondag en dinsdagavond verwachten ze 30mm regen = 30 liter per m2 :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 19, 2024, 15:47:55
De wedstrijd tegen TOP is al verplaatst naar maandag 29 januari.

https://toposs.nl/wedstrijd-tegen-sc-cambuur-verplaatst/
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 16:12:01
Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 15:47:55
De wedstrijd tegen TOP is al verplaatst naar maandag 29 januari.

https://toposs.nl/wedstrijd-tegen-sc-cambuur-verplaatst/
En deze wedstrijd naar de donderdag :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 19, 2024, 16:30:47
Jammer dat ze dan Cambuur - TOP niet naar zondagmiddag hebben gedaan, achterlijke maandagavond. :X :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 16:34:59
Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 16:30:47
Jammer dat ze dan Cambuur - TOP niet naar zondagmiddag hebben gedaan, achterlijke maandagavond. :X :R
maandagavond  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 16:35:44
Misschien dan met de nieuwe aankopen  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 19, 2024, 16:45:29
Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2024, 16:34:59
maandagavond  8P
En de club accepteert het gewoon.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 19, 2024, 16:53:19
Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2024, 16:35:44
Misschien dan met de nieuwe aankopen  :thumbsup
vertel
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op januari 19, 2024, 16:59:23
Haha Cambuur is ??n grote grap. Helaas al jaren geen volksclub meer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 19, 2024, 17:05:21
Citaat van: siepelsjeu op januari 19, 2024, 16:59:23
Haha Cambuur is ??n grote grap. Helaas al jaren geen volksclub meer.
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op januari 19, 2024, 17:07:48
Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 17:05:21
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?

Ja. Maandagavond kest niet make man?. Ik ken zelf wel,  maar oek een aardig aantal niet. En wat te denken van die lui uut Oss?
Voetbal is allang niet meer voor de supporters juh. Tis een tv sport.
Titel: Re: Beker
Bericht door: siepelsjeu op januari 19, 2024, 17:08:49
Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 17:05:21
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?
Ja Cambuur gaat altijd maar klakkeloos akkoord met alles wat supporters onvriendelijk is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 19, 2024, 17:11:03
Citaat van: siepelsjeu op januari 19, 2024, 17:08:49
Ja Cambuur gaat altijd maar klakkeloos akkoord met alles wat supporters onvriendelijk is.
ok? dat bedoelen jullie. Helemaal mee eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 19, 2024, 17:49:21
Fantastisch!

Volgend weekend per ongeluk een lang weekendje weg gepland, dus dit is perfect :_schater |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 19, 2024, 19:19:52
Voor elkaar, met elkaar. Alleen wanneer het uitkomt. :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 19, 2024, 19:47:49
Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 19:19:52
Voor elkaar, met elkaar. Alleen wanneer het uitkomt. :X
hoe het de knvb uitkomt bedoel je zeker.
Maandagavond niet te geloven dit gaat de club veel inkomsten mislopen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2024, 20:27:14
Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2024, 19:47:49
hoe het de knvb uitkomt bedoel je zeker.
Maandagavond niet te geloven dit gaat de club veel inkomsten mislopen?

Als club heb je toch ook wat te willen toch? Nee is ook een antwoord. Of durft men niet tegen de macht in te gaan?  :zucht

Wees als club gewoon transparant hoe zo iets tot stand komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 19, 2024, 20:39:48
De wedstrijd zal in deze periode gespeeld moeten worden, alle vrijdagen is er al een wedstrijd.
Wanneer willen jullie hem dan spelen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2024, 20:54:26
Citaat van: EdsjeSCC op januari 19, 2024, 20:39:48
De wedstrijd zal in deze periode gespeeld moeten worden, alle vrijdagen is er al een wedstrijd.
Wanneer willen jullie hem dan spelen?

Ze hadden gewoon de beker op dinsdag of woensdag moeten spelen. Dan kun je zaterdags of zondags prima weer spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 19, 2024, 21:04:53
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 20:54:26
Ze hadden gewoon de beker op dinsdag of woensdag moeten spelen. Dan kun je zaterdags of zondags prima weer spelen.
Dit wou ESPN niet....
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 19, 2024, 21:11:17
Dinsdag geen zekerheid ivm regen dus geen optie, woensdag wilde Espn idd niet, waardeloos dat zij dat voor het zeggen hebben. Zoveel kanalen dan kan dat toch wel tegelijk en dan had het wel op zondag gekund
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2024, 22:38:57
Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 21:04:53
Dit wou ESPN niet....

Ja en? Wij willen ook wel eens wat wel of niet.
De commercie heeft ons in eem wurggreep en de club gaat er mooi in mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 19, 2024, 23:16:54
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 20:27:14
Als club heb je toch ook wat te willen toch? Nee is ook een antwoord. Of durft men niet tegen de macht in te gaan?  :zucht

Wees als club gewoon transparant hoe zo iets tot stand komt.
als ons club nog steeds met de knjb meegaat ondanks alles wat ze ons hebben geflikt?.. suuten
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 19, 2024, 23:33:15
waardeloos lui spelen dit weekend niet dus kon mooi op dinsdag
en oss gewoon op vrijdag,regen is oek voor donderdag dreigend
Titel: Re: Beker
Bericht door: weestwel op januari 20, 2024, 07:24:02
Citaat van: Leovardia op januari 19, 2024, 17:07:48
Ja. Maandagavond kest niet make man?. Ik ken zelf wel,  maar oek een aardig aantal niet. En wat te denken van die lui uut Oss?


Nou niet overdrijven, alsof er op een vrijdagavond wel 50 man van Oss opkomen draven.  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: rudie op januari 20, 2024, 10:41:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 19, 2024, 17:49:21
Fantastisch!

Volgend weekend per ongeluk een lang weekendje weg gepland, dus dit is perfect :_schater |:)
Hier juist anders om, vrijdag kon wel, maandag weg.......
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2024, 10:55:57
Cambuur laat alles maar gewoon gaan :O heel triest ze laten hun eigen supporters in de kou staan :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 20, 2024, 10:58:55
Citaat van: Noordcambuur op januari 20, 2024, 10:55:57
Cambuur laat alles maar gewoon gaan :O heel triest ze laten hun eigen supporters in de kou staan :(
Hier zit ESPN achter, weet je dat clubje wat er (niet) voor de fans is..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2024, 11:41:34
Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2024, 10:58:55
Hier zit ESPN achter, weet je dat clubje wat er (niet) voor de fans is..
jaaa klopt 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 20, 2024, 15:03:25
ik begrijp echt niks van dat zeiken en zaniken op je eigen club in dit soort situaties.
is het nog niet duidelijk hoe het commerciele huidige voetbal in elkaar steekt dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 20, 2024, 17:54:05
Citaat van: okkele op januari 20, 2024, 15:03:25
ik begrijp echt niks van dat zeiken en zaniken op je eigen club in dit soort situaties.
is het nog niet duidelijk hoe het commerciele huidige voetbal in elkaar steekt dan?

Het gaat mij erom dat de club niet transparant is. Leg maar gewoon eens uit hoe zo'n besluit wordt genomen, en of Cambuur er alles aan heeft gedaan om alternatieven aan te bieden, of gewoon nee te antwoorden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 20, 2024, 20:24:04
de clubs bepalen hierin NIKS.
in dit geval ging het om het feit dat politie zekerheid vooraf wilde dat het op die datum door kon gaan, dat kan uiteraard niet als je niet overdekt speelt.
de bepaler is dan in dit geval ESPN die ook weer rechten heeft.
simpel.

en als club kan je uiteraard niet transparant zijn puur om het feit dat je NIKS te vertellen hebt.
dit is 1 van de vele oorzaken van het verneuken van de voetbalsport.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 20, 2024, 20:53:23
Citaat van: okkele op januari 20, 2024, 20:24:04
de clubs bepalen hierin NIKS.
in dit geval ging het om het feit dat politie zekerheid vooraf wilde dat het op die datum door kon gaan, dat kan uiteraard niet als je niet overdekt speelt.
de bepaler is dan in dit geval ESPN die ook weer rechten heeft.
simpel.

en als club kan je uiteraard niet transparant zijn puur om het feit dat je NIKS te vertellen hebt.
dit is 1 van de vele oorzaken van het verneuken van de voetbalsport.

Wat ben jij negatief de laatste tijd w:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op januari 20, 2024, 21:17:38
Citaat van: weestwel op januari 20, 2024, 07:24:02
Nou niet overdrijven, alsof er op een vrijdagavond wel 50 man van Oss opkomen draven.  :_schater

Wat een hautaine reactie van dy s?g. Al gaat het om 5 man en 2 papegaaien, ut is gewoan kut met peren en een dikke middelvinger naar elke stadionbezoeker, ongeacht de club die het betreft.
Daarnaast denk ik dat wij oanse bek mutte houwe over uitsupprters, want qua aantallen blinken wij oek niet bepaalt uut. En voordat m?nsen weer met dat kutsmoesje komme van ? jaaa maar we mutte altiet su ver rijden omdat we in het noorden woane, wat denke jum van die Groningers dan? Die verkope alles w?l uut.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 20, 2024, 21:21:03
Citaat van: Leovardia op januari 20, 2024, 21:17:38
Wat een hautaine reactie van dy s?g. Al gaat het om 5 man en 2 papegaaien, ut is gewoan kut met peren en een dikke middelvinger naar elke stadionbezoeker, ongeacht de club die het betreft.
Daarnaast denk ik dat wij oanse bek mutte houwe over uitsupprters, want qua aantallen blinken wij oek niet bepaalt uut. En voordat m?nsen weer met dat kutsmoesje komme van ? jaaa maar we mutte altiet su ver rijden omdat we in het noorden woane, wat denke jum van die Groningers dan? Die verkope alles w?l uut.
Ja wij hebben helaas geen uitcultuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 20, 2024, 22:44:29
Redelijke loting. In ieder geval mooi dat het (bij winst op Hercules natuurlijk) een thuiswedstrijd is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 20, 2024, 22:50:28
Prima loting. Een thuiswedstrijd tegen een club die veel grotere belangen heeft in de competitie momenteel.
Vol gas tegen Hercules en dan is de halve finale niet eens heel ver meer uit zicht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 20, 2024, 23:26:29
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 20, 2024, 22:50:28
Prima loting. Een thuiswedstrijd tegen een club die veel grotere belangen heeft in de competitie momenteel.
Vol gas tegen Hercules en dan is de halve finale niet eens heel ver meer uit zicht.
klopt helemaal hoe snel kun je geld verdienen?. :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 21, 2024, 01:03:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 20, 2024, 20:53:23
Wat ben jij negatief de laatste tijd w:)

mmmmm.
de dagen worden weer langer.
:proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 09:52:58
Misschien nu wel risico nemen wat betreft nieuwe spelers aantrekken, na Hercules is Vitesse is te pakken en dan nog 1 wedstrijd winnen(moet je alleen PSV niet loten) en je speelt Europees in het nieuwe stadion...
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 21, 2024, 10:00:06
Wat een landelijke media-aandacht voor Hercules,  ik hoop dat Cambuur ze vernederd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 21, 2024, 10:01:33
Citaat van: PePe op januari 21, 2024, 10:00:06
Wat een landelijke media-aandacht voor Hercules,  ik hoop dat Cambuur ze vernederd.
Eerlijk is eerlijk, dat verdien je ook wel als je de grootste club van NL hebt uitgeschakeld
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 21, 2024, 10:05:46
Eigenlijk verkapte media aandacht voor Ajax... kan me niet voorstellen dat hetzelfde gebeurt als PSV eruit gaat tegen een amateur.

Maar een aanmoedingsbonus als ze Vitesse verslaan is wel op zijn plek... dan snappen ze hopelijk ook dat je niet van Hercules mag verliezen.
Halve finale is jackpot voor de penningmeester voor een club als ons en zo'n meevaller kunnen we heel goed gebruiken.

Sportief ook heel mooi natuurlijk als we zo ver komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 21, 2024, 10:16:52
Eerst a.s. donderdag maar even bekijken hoe het komt en dan zien we wel verder?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2024, 10:35:43
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 09:52:58
Misschien nu wel risico nemen wat betreft nieuwe spelers aantrekken, na Hercules is Vitesse is te pakken en dan nog 1 wedstrijd winnen(moet je alleen PSV niet loten) en je speelt Europees in het nieuwe stadion...
Nog 2, halve finale en finale. De verliezend bekerfinalist gaat al een paar jaar niet meer Europa in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 21, 2024, 10:40:19
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 09:52:58
Misschien nu wel risico nemen wat betreft nieuwe spelers aantrekken, na Hercules is Vitesse is te pakken en dan nog 1 wedstrijd winnen(moet je alleen PSV niet loten) en je speelt Europees in het nieuwe stadion...
zou mooi zijn. Wat verwacht jij dat ze doen?  Denk dat ze zo niet denken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:41:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2024, 10:35:43
Nog 2, halve finale en finale. De verliezend bekerfinalist gaat al een paar jaar niet meer Europa in.
PSV wordt kampioen en speelt Champions League en die win(finale) je normaal gesproken niet.. Dus de 2e plek levert dan voorronde Europa league op lijkt mij.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:44:14
Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 10:40:19
zou mooi zijn. Wat verwacht jij dat ze doen?  Denk dat ze zo niet denken.
Vanaf volgende week Biseswar op de training... misschien dat ze met dit soort spelers komen, die kunnen makkelijk mee doen in de KKD en kunnen zich voor een beker wedstrijd opladen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 21, 2024, 10:48:39
Met 35 zal het conditioneel wel een stukje lastiger worden om mee te komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2024, 10:54:56
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:41:53
PSV wordt kampioen en speelt Champions League en die win(finale) je normaal gesproken niet.. Dus de 2e plek levert dan voorronde Europa league op lijkt mij.

https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in (https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:57:33
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2024, 10:54:56
https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in (https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in)
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 21, 2024, 11:43:30
Citaat van: Bankzitter op januari 21, 2024, 10:48:39
Met 35 zal het conditioneel wel een stukje lastiger worden om mee te komen.
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 21, 2024, 11:59:24
Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 12:27:24
Citaat van: zeewolde op januari 21, 2024, 11:43:30
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker
Is blessurevrij en speelde tot de zomer om het hoogste Griekse niveau.. En mee trainen kan geen kwaad, misschien verrast hij in positieve zin  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 21, 2024, 12:29:36
Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 11:59:24
Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks
Precies dit!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 21, 2024, 13:28:25
Citaat van: zeewolde op januari 21, 2024, 11:43:30
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker

Ik was ook al even aan het nadenken daarover, wellicht verrast hij positief...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 21, 2024, 13:48:16
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 12:27:24
Is blessurevrij en speelde tot de zomer om het hoogste Griekse niveau.. En mee trainen kan geen kwaad, misschien verrast hij in positieve zin  :thumbsup

Het kan inderdaad nooit kwaad , je kunt het altijd proberen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Andy King op januari 21, 2024, 14:00:38
Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 11:59:24
Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks

Precies! Laat het maar zien. En een stukje ervaring erbij is niet overbodig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 21, 2024, 14:12:57
Heeft Henk misschien eerder bij de Graafschap met Biseswar gewerkt?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 21, 2024, 14:25:23
Citaat van: PePe op januari 21, 2024, 14:12:57
Heeft Henk misschien eerder bij de Graafschap met Biseswar gewerkt?
Nee
Titel: Re: Beker
Bericht door: KlinkHamer op januari 21, 2024, 14:59:24
Citaat van: Andy King op januari 21, 2024, 14:00:38
Precies! Laat het maar zien. En een stukje ervaring erbij is niet overbodig.
Dani?l de Ridder scenario zou mooi zijn, was een stuk ouder en bracht veel rust en overzicht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 21, 2024, 15:33:23
Citaat van: KlinkHamer op januari 21, 2024, 14:59:24
Dani?l de Ridder scenario zou mooi zijn, was een stuk ouder en bracht veel rust en overzicht.

De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op januari 21, 2024, 16:40:13
Citaat van: oost op januari 21, 2024, 15:33:23
De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.

Sandor? Dominique van Dijk? En zo zullen er nog wel meer zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 21, 2024, 17:33:35
Citaat van: Galdiano op januari 21, 2024, 16:40:13
Sandor? Dominique van Dijk? En zo zullen er nog wel meer zijn.

Mwoa die hadden natuurlijk ook prima techniek.
Maar De ridder is naar mijn mening wel echt de beste. Van der heide had de pech dat hij in een tijd speelde met vrij matige teams.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Oebieman op januari 21, 2024, 20:18:46
Citaat van: oost op januari 21, 2024, 15:33:23
De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.

Dat gevoel heb ik bij Rusnak. Overigens heb ik de Ridder wel zien spelen alleen was nog een stuk jonger.
Dus of ik het helemaal goed kan beoordelen 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 21, 2024, 20:54:31
Citaat van: Oebieman op januari 21, 2024, 20:18:46
Dat gevoel heb ik bij Rusnak. Overigens heb ik de Ridder wel zien spelen alleen was nog een stuk jonger.
Dus of ik het helemaal goed kan beoordelen 8P

Rusnak was inderdaad ook echt een topper. Maar de betreffende spelers kun  je moeilijk met elkaar vergelijken :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 21, 2024, 23:17:19
Citaat van: oost op januari 21, 2024, 17:33:35
Mwoa die hadden natuurlijk ook prima techniek.
Maar De ridder is naar mijn mening wel echt de beste. Van der heide had de pech dat hij in een tijd speelde met vrij matige teams.
de Ridder mocht Sandor zijn veters niet eens strikken. Mooie sierlijke speler was het wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 22, 2024, 09:05:05
Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 23:17:19
de Ridder mocht Sandor zijn veters niet eens strikken. Mooie sierlijke speler was het wel

Wat Sandor voor de club heeft betekend valt de Ridder natuurlijk in het niets. Maar objectief gezien was de Ridder natuurlijk wel een stuk beter.
Anders speel je natuurlijk niet bij ajax en in de PL   :koffie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op januari 22, 2024, 09:27:44
Citaat van: oost link=topic=1042.msg348054#msg348054 date=1705910705 :thumbsup
Wat Sandor voor de club heeft betekend valt de Ridder natuurlijk in het niets. Maar objectief gezien was de Ridder natuurlijk wel een stuk beter.
Anders speel je natuurlijk niet bij ajax en in de PL   :koffie

:_schater :_schater :_schater

Hestou enig benul van elke clubs Sandor afwezen het?
Jouw redenatie is nog skever dan de Oldehove.
De Ridder een stuk beter dan Sandor, objectief gezien :_schater :_schater :_schater
Thanks maat, mijn dag ken nu al niet meer stuk
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 22, 2024, 09:39:06
Citaat van: Leovardia op januari 22, 2024, 09:27:44
:_schater :_schater :_schater

Hestou enig benul van elke clubs Sandor afwezen het?
Jouw redenatie is nog skever dan de Oldehove.
De Ridder een stuk beter dan Sandor, objectief gezien :_schater :_schater :_schater
Thanks maat, mijn dag ken nu al niet meer stuk

Ik ben blij dat jou dag niet meer stuk kan. Ik wist niet dat hij de Nederlandse top en de PL heeft afgewezen.
Of bedoel je dat manheim wat 2e BL speelde?  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 22, 2024, 10:07:14
Citaat van: oost op januari 22, 2024, 09:39:06
Ik ben blij dat jou dag niet meer stuk kan. Ik wist niet dat hij de Nederlandse top en de PL heeft afgewezen.
Of bedoel je dat manheim wat 2e BL speelde?  :_schater :_schater :_schater
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 22, 2024, 10:07:36
Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 22, 2024, 10:10:19
Citaat van: sunderland op januari 22, 2024, 10:07:14
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.
Jawel, zoals ik net ook benoem: voor ons was vd Heide geweldig. Maar eerlijk, wat hebben we hem soms ook wel vervloekt. Die heeft gewoon nooit een karakter gehad, wat echt past in het betaalde voetbal.
Als hij zo sto?cijns of zelfbewust (of hoe we dat maar noemen) was geweest als een type Wesley Sneijer, dan had vd Heide natuurlijk een veel grotere naam geworden in het NL voetbal. Want dat hij bovengemiddeld kon voetballen, dat is duidelijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 22, 2024, 10:18:07
Citaat van: sunderland op januari 22, 2024, 10:07:14
daar gaat het niet om. Sandor was geniaal en had heimwee. De voetbal wereld kon hem gestolen worden. Hij had makkelijk in de top mee gekund. Hij is geniaal als trainer vraag Slot maar.

Ik denk dat hij net als Slot een fantastische trainer zou kunnen zijn :thumbsup. Ook ik vond hem een geweldige speler. Maar wat SCC hier boven zegt klopt echt. Wij romantiseren natuurlijk onze spelers :thumbsup. Maar bij top voetbal komt mentaliteit en kwaliteit samen. Dat eerste ontbrak tot bepaalde hoogte (gelukkig voor ons). Maar idd mooi dat wij naar zulke hebben mogen kijken. :koffie

Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 22, 2024, 13:19:56
Citaat van: SCC op januari 22, 2024, 10:07:36
Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.
mooi verwoord. Remember Cor Lems
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 22, 2024, 21:59:42
Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2024, 09:19:53
Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2024, 21:59:42
Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn
Ze konden deze wedstrijd 5x uitverkopen, ik zeg weinig kans!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 23, 2024, 12:27:46
Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2024, 09:19:53
Ze konden deze wedstrijd 5x uitverkopen, ik zeg weinig kans!

Eens, maar mogelijk zijn er mensen die door de verplaatsing eerder wel konden, maar nu niet meer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op januari 23, 2024, 13:22:14
Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2024, 21:59:42
Iemand 2 kaarten over voor Her-Cam? Mag ook voor thuistribune zijn

Cambuur meldt dat er 11 kaarten retour zijn gekomen en deze worden weer verkocht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op januari 23, 2024, 14:01:33
Citaat van: Drumfather SCC op januari 23, 2024, 13:22:14
Cambuur meldt dat er 11 kaarten retour zijn gekomen en deze worden weer verkocht

Inmiddels uitverkocht  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: KlinkHamer op januari 23, 2024, 15:44:33
Citaat van: SCC op januari 22, 2024, 10:07:36
Biseswar vind ik in Europese wedstrijden altijd een goede indruk maken. Beetje hetzelfde als Amrabat, het ogen als echte liefhebbers.
Niet meer de pure snelheid, maar wel slim en een goede mentor voor de medespelers.

Discussie over wie beter was (vd Heide, de Ridder, Biseswar of Rusnak): dat maakt voetbal zo mooi, ieder heeft eigen voorkeur.
Wat wij met vd Heide hebben (stiekem romantiseren we dat), zal bijv een Top Oss hebben met vd Sloot destijds. Nick vd Velden bij Dordrecht, etc.
En die clubs kennen, behalve de echte KKD volgers, een vd Heide weer niet zo op waarde schatten zoals wij dat deden.
de Ridder is natuurlijk bij het grote publiek bekender, maar in Griekenland zullen ze Rusnak dan weer niet kennen en Biseswar wel.

Linksom of rechtsom: het zijn alle drie (vd Heide, Rusnak en de Ridder) schitterende spelers voor Cambuur geweest in het verleden. ?chte voetballers, die wat konden met een bal.
Mooi gezegd inderdaad . Spelers als Lems , ik denk dan direct aan Matt le Tissier, ook zo lelijk als de nacht, altijd geschorst danwel geblesseerd, 0-2 achter met nog 15 min te spelen, toch er maar in en dan 3-2 winnen, 2 goals en een assist, dat werk .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 23, 2024, 16:54:54
Richard Martens is scheidsrechter bij de wedstrijd tegen Hercules?
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 23, 2024, 22:49:41
Nooit van gehoord die Skeids. Hopelijk geen thuisfluiter en be?nvloed door de media dat "het sprookje" van die amateurs maar mag door gaan. Ooit zongen ze bij SCC: "Het zijn maar amateurtjes hahahahaha". Het zijn andere tijden en van onderschatting mag geen sprake zijn! Forza Cambuur op naar de volgende ronde!
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 24, 2024, 11:41:04
Citaat van: V-man op januari 23, 2024, 22:49:41
Nooit van gehoord die Skeids. Hopelijk geen thuisfluiter en be?nvloed door de media dat "het sprookje" van die amateurs maar mag door gaan. Ooit zongen ze bij SCC: "Het zijn maar amateurtjes hahahahaha". Het zijn andere tijden en van onderschatting mag geen sprake zijn! Forza Cambuur op naar de volgende ronde!

Ik geloof niet dat je op dit niveau scheidsrechters hebt die zich daar door laten be?nvloeden. Dan waren ze ook niet op dit niveau gekomen maar in de lage amateurklassen.

Overigens is Richard Martens al jaren actief in zowel Eredivisie als KKD en geen nieuwkomer hahaha.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2024, 14:39:58
Zijn we er klaar voor morgen tegen 3e divisie club en is er al een opstelling bekend  :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tom op januari 24, 2024, 14:49:49
Citaat van: Yellow Army op januari 23, 2024, 14:01:33
Inmiddels uitverkocht  :|

Zijn nu weer vier beschikbaar. Moet je wel snel zijn, tot 17.00 loopt de verkoop.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op januari 24, 2024, 15:05:10
Als we doorgaan spelen we woensdag 7 feb om 18:45 tegen Vitesse
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 24, 2024, 17:08:16
Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2024, 14:39:58
Zijn we er klaar voor morgen tegen 3e divisie club en is er al een opstelling bekend  :?
de logische opstelling
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 24, 2024, 17:24:46
Citaat van: sunderland op januari 24, 2024, 17:08:16
de logische opstelling
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 08:44:30
Hoop niet dat we zo?n scheidsrechter krijgen dan gisteren in de Kuip.


              :rodekaart  HIGLER  :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 08:46:19
Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 08:44:30
Hoop niet dat we zo?n scheidsrechter krijgen dan gisteren in de Kuip.


              :rodekaart  HIGLER  :(
Ik vond het vooral een blunder van de VAR..
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 25, 2024, 09:14:53
Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2024, 08:46:19
Ik vond het vooral een blunder van de VAR..

Ik dacht zelfs dat er geen VAR was :_schater
Echt ongelofelijk, ik dacht dat de VAR er juist was on dit soort dingen te voorkomen :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 09:42:43
Citaat van: Grijskijkert op januari 25, 2024, 08:46:19
Ik vond het vooral een blunder van de VAR..
als scheidsrechter kun je het ook wel zien daar heb je de VAR niet voor nodig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 09:43:45
De VAR was even aan koffie    :koffie  Halen
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op januari 25, 2024, 10:02:22
Ik begrijp vooral niet dat hij er niet iets langer naar kijkt. In eerste instantie ziet hij waarschijnlijk dat de bal ook wordt geraakt en bevestigd hij de beslissing van de scheidsrechter. Maar als je beelden vanuit alle hoeken bekijkt is het gewoon 100% penal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 10:14:05
Krijgt het ultieme bekersprookje van Hercules een vervolg? ?Cambuur zal ons niet onderschatten?

Met het uitschakelen van Ajax zorgde Hercules op 21 december 2023 voor de grootste Nederlandse bekerstunt ooit. Wacht Cambuur vanavond (20.00 uur) op Sportcomplex Zoudenbalch hetzelfde lot? Over de ongekende hype waarin de Utrechtse amateurclub al een maand baadt. ,,In de finale hopen we op Feyenoord.??

Hercules-aanvaller Tim Pieters heeft net verteld hoe het leven van hem als Ajax-beul er tegenwoordig uitziet. Dat er geregeld kinderen voor de deur van zijn studentenhuis staan, smekend om een krabbel. Dat pizzabezorgers doorgaans pas weer vertrekken, nadat ze een selfie met hem hebben gemaakt. En dat zijn Instagram ?volledig is ontploft?.

De Utrechter ? lange blonde lokken, de hoodie nonchalant over de schouders getrokken ? kan er best van genieten. Maar ??n reactie op sociale media ging hem toch wel wat ver. ,,Ik wil n? een kind van je, schreef een dame. Beetje overdreven, nietwaar???, schampert de 22-jarige rechtenstudent. Vervolgens, koeltjes: ,,Ik heb het aanbod maar afgeslagen.??

21 december 2023
Vanavond speelt Hercules tegen Cambuur in de achtste finale van de TOTO KNVB Beker. Toch gaat het in aanloop naar dat duel vooral nog over die wedstrijd van 21 december 2023. De dag dat de Utrechtse amateurvereniging voor de grootste bekerstunt ooit zorgde in de historie van het betaald voetbal. De club versloeg in Galgenwaard Ajax met 3-2, onder meer dankzij twee doelpunten van Pieters. ,,De hype die toen is ontstaan, is eigenlijk nooit meer weggegaan??, vertelt trainer Ren? van der Kooij, met een stralende glimlach op zijn gezicht. ,,Iedereen wil wat van ons.??

Dat blijkt wel, in de kantine van sportpark Voordorp in Utrecht, waar een legertje media-afgevaardigden is afgekomen op de laatste training voorafgaand aan de ontmoeting met Cambuur. Nou ja, laatste training. Het veld is dermate bevroren dat de coach het slechts bij een wedstrijdbespreking houdt. Dat gebeurt in het zaaltje, dat grenst aan het hok waar de frikandellen doorgaans zwemmen in het frituurvet.

Even verderop, op de tv naast de kantinedeur, is Excelsior Maassluis - ADO Den Haag te zien. Uit de speakers weerklinkt de stem van Frans Duijts. ,,Je merkt dat iedereen trots is op ons??, zegt Van der Kooij, kort nadat hij zijn spelers heeft ge?nstrueerd voor het duel met de Keuken Kampioen Divisie-ploeg. ,,Jeugdleden dromen opeens van spelen in het eerste elftal, supporters willen bij ons komen kijken. Dankzij die zege op Ajax is de club helemaal los. Heel gaaf.??

Van der Kooij heeft zich de afgelopen week ontpopt tot de vrolijke equivalent van Maarten van Rossem. Zet de tv aan en grote kans dat de trainer ergens op tv te zien is, onvermoeibaar vertellend over ?het sprookje van Hercules?.

In Op1 verscheen hij. Bij Studio Voetbal rolde zijn Rotterdamse tongval door de studio. Hij schoof aan in De Voetbalkantine van ESPN. Bij Khalid & Sophie. En eerder al bij Goedemorgen Nederland, SBS? Hart van Nederland en diverse regionale omroepen. Alleen Waku Waku en Ajax TV hebben hem naar verluidt nog niet gebeld.

Speciale tijden
Het zijn, kortom, speciale tijden voor Van der Kooij. Neem afgelopen zondag nog, voorafgaand aan zijn optreden bij Studio Voetbal. Zat hij daar, in de schmink, pal naast Rafael van der Vaart. Hoe hij er toch in geslaagd was om Ajax af te stoppen, vroeg de NOS-analyticus zich af. Wat zijn geheim is, wilde hij weten. De belangstelling van Van der Vaart; het voelde als heel gemeend. Alsof de Hercules-coach 109 interlands had gespeeld. En niet hij, de vroegere middenvelder van onder meer Real Madrid en Tottenham Hotspur.

,,Je gelooft gewoon niet wat er allemaal gebeurt??, bekent Van der Kooij, al veertien seizoenen actief voor de Utrechtse amateurvereniging, die gewoonlijk amper driehonderd toeschouwers trekt. ,,Laatst, kort nadat ik weer eens in zo?n talkshow had gezeten, kwamen Anita Witzier en Heleen van Rooyen op me af gelopen. Of ze alsjeblieft met me op de foto mochten. Of wat te denken van een vrouw met een vrij forse boezem, die precies op die plek graag een handtekening van me wilde hebben...?? Lachend: ,,Ik heb er maar een heel, heel lange handtekening van gemaakt.??

Groot scherm
Op het sportpark van Hercules worden dan intussen de laatste voorbereidingen getroffen voor de wedstrijd van vanavond van even verderop, op het trainingscomplex van FC Utrecht: Zoudenbalch. Het liefst had de amateurvereniging tegen Cambuur opnieuw in stadion Galgenwaard gespeeld. Eenvoudigweg omdat de club ?zeker tienduizend? belangstellenden had kunnen huisvesten op de tribunes. Maar nu de eredivisionist dat verzoek heeft afgewezen, wordt er hier maar een feestje van gemaakt. Zeker 1500 supporters komen vanavond naar de kantine en aanpalende sporthal, waar de bekerwedstrijd op een scherm te zien is. Duizend anderen zullen het elftal ter plekke aanmoedigen, aansluitend bij de maximale capaciteit daar.

,,E?n ding weet ik zeker??, zo kijkt smaakmaker Pieters vooruit. ,,Cambuur zal ons niet onderschatten.?? Zeker hem niet, de bij FC Utrecht opgeleide aanvaller die uiteindelijk koos voor een maatschappelijke loopbaan. Zijn verhaal is overal wel zo?n beetje bekend: vrienden uit zijn studentenhuis zetten er in aanloop naar de bekerwedstrijd tegen Ajax geld op in dat hij zou scoren tegen de Amsterdammers. En dat deed de advocaat in spe tot tweemaal toe. Gevolg: in plaats van boterhammen met pindakaas lunchen zijn huisgenoten inmiddels met toast en zalm. Of ze voor het duel van vanavond opnieuw een weddenschapje afsluiten? ,,Nou??, countert de Ajax-plaaggeest. ,,Ik heb het idee dat de quoteringen nu niet meer zo hoog zijn. Dus of het zin heeft...??

Het is zoals ze Pieters alweer een poosje kennen bij Hercules. Een jongen van de relativering is hij, iemand die niet per se gelukkig wordt van al die mensen die hem nu stug aangapen wanneer hij ?in de bieb? blokt op zijn tentamen handelsrecht. ,,Ik ben nu wel een beetje klaar met al die aandacht??, vertelt de Utrechtse Messi tegen wil en dank. ,,En mijn huisgenoten ook, geloof ik. Een ervan durft zelfs niet eens meer de tv aan te zetten. Want, zei hij: ?Dan zien we automatisch weer die kop van jou in beeld?. Het is een beetje extreem allemaal, wat we hebben losgemaakt in het land.??


Kruising tussen Mourinho, Klopp en Guardiola

Al staat het in geen verhouding tot wat zijn trainer doorstaat. Verslaggevers van de BBC struinden vorige maand ongegeneerd door zijn dorp Maasland. En dat met een ernst alsof daar een dag eerder een nog niet bekende dinosaurussen-soort was opgedoken. Hoe Van der Kooij het best valt te omschrijven, wilden ze van een buurvrouw weten. Of hij in levenden lijve net is als op televisie.

Ja, een grote zaak was het in Engeland, het voetbalmirakel van de amateurs tegen Ajax. Vandaar dat Britse reporters zo minutieus snuffelden in de Kwakelweg, langs de Trekkade en op het Vlietmolenpad. Daar, in het leefgebied van de oefenmeester, was tenslotte een kruising tussen Jos? Mourinho, J?rgen Klopp en Pep Guardiola opgestaan. Althans, die indruk kreeg Van der Kooij, die ochtend zelf overigens niet aanwezig in zijn Zuid-Hollandse woonplaats. Want: een mediaoptreden ergens.

,,We leven in een schitterende beker-bubbel met z?n allen??, geeft hij toe. ,,Dat is geweldig, echt geweldig. Alleen is het ook wel een beetje vermoeiend allemaal.?? Dat belooft wat, mocht zijn ploeg na Ajax vanavond ook Cambuur aan de kant zetten. Tegen welke club zou Van der Kooij dan graag stunten, wordt hem gevraagd. ,,Feyenoord-uit zou natuurlijk het summum zijn??, droomt hij hardop. Vervolgens, met een knipoog: ,,Hoewel, doe Feyenoord maar in de finale. Lijkt me n?g mooier.??
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 10:17:27
Mooi sprookje voor die amateurclub natuurlijk. Daar komt vanavond helaas een einde aan  |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 10:19:50
Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 10:17:27
Mooi sprookje voor die amateurclub natuurlijk. Daar komt vanavond helaas een einde aan  |:) |:) |:)
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/3684320/nu-dan-echt-hercules-speelt-vanavond-alsnog-bekerduel-tegen-cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 11:05:29
Begin nu wel beetje moe te worden van al die media aandacht voor Hercules, elke krant, elke tv programma het gaat er al een maand over, nu weten we het wel.

Mooi moment voor ons om daar een einde aan te maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 25, 2024, 12:17:21
'Als je van Ajax wint dan kan je Cambuur ook hebben.'
Die uitspraak heeft Hercules-trainer Ren? van der Kooij de afgelopen weken vaak gehoord.

Ook denkt Van der Kooij dat Cambuur de wedstrijd tegen Hercules veel serieuzer zal benaderen dan dat Ajax het heeft gedaan.
Su ist!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: maikcambuur op januari 25, 2024, 12:45:13
Citaat van: PePe op januari 25, 2024, 12:17:21
'Als je van Ajax wint dan kan je Cambuur ook hebben.'
Die uitspraak heeft Hercules-trainer Ren? van der Kooij de afgelopen weken vaak gehoord.

Ook denkt Van der Kooij dat Cambuur de wedstrijd tegen Hercules veel serieuzer zal benaderen dan dat Ajax het heeft gedaan.
Su ist!!

Ben ook wel klaar met die aandacht en praatjes van die lui. Vanavond volle bak en hopen op een ruime overwinning!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 12:56:40
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 11:05:29
Begin nu wel beetje moe te worden van al die media aandacht voor Hercules, elke krant, elke tv programma het gaat er al een maand over, nu weten we het wel.

Mooi moment voor ons om daar een einde aan te maken.
klopt helemaal die media  :_schater. Vanavond winnen en de bekjes weer dicht..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 12:57:55
Citaat van: maikcambuur op januari 25, 2024, 12:45:13
Ben ook wel klaar met die aandacht en praatjes van die lui. Vanavond volle bak en hopen op een ruime overwinning!
snel op voorsprong komen dan komen ze uit hun holletje  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op januari 25, 2024, 13:05:02
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 11:05:29
Begin nu wel beetje moe te worden van al die media aandacht voor Hercules, elke krant, elke tv programma het gaat er al een maand over, nu weten we het wel.

Mooi moment voor ons om daar een einde aan te maken.
Moet natuurlijk wel een documentaire over gemaakt worden door ESPN  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 13:29:59
Wij tegen heel Nederland vanavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 13:57:53
Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 13:29:59
Wij tegen heel Nederland vanavond
op die amsterdammertjes na :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 25, 2024, 16:48:05
Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 12:56:40
klopt helemaal die media  :_schater. Vanavond winnen en de bekjes weer dicht..

Spelers allemaal in de picture! Hoge transfersommen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 18:53:25
(https://pbs.twimg.com/media/GEtM87EXIAAGAv8?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 19:05:03
Van der Water en Hilali niet bij de selectie? :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 19:05:55
Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 19:05:03
Van der Water en Hilali niet bij de selectie? :?
Is in het buitenland ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 19:40:49
Vd Water zat al niet bij de selectie a lk die tijd
El Hilali is in Itali? op zoek naar een club waar hij tweede seizoenshelft kan voetballen.
In nieuwe seizoen sluit hij weer aan bij Cambuur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 19:50:06
Hele lichte bank trouwens.....
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 25, 2024, 20:02:19
Wat een slappe hap.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 20:02:38
Dikke schwalbe..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 25, 2024, 20:02:46
Man man man...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 20:05:00
Deze gaan we niet winnen met deze scheidsrechter gvd er is toch een VAR :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 20:06:38
Een goed begin is het halve werk  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:07:53
Met deze verdediging zouden we zelf niet mee kunnen in de dames competitie. En dit heeft niets te maken met een Var of scheids.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:12:43
Maandag winnen we weer tegen Oss.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:13:39
Wat een stelletje dooien juh. Die Tol en Poll lachwekkend slecht. Zit geen greintje passie in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:17:02
Ik erger mij helemaal de tering aan het slechte spel van Cambuur. Totaal geen controle over de bal en spel.
De beperktheid van diverse spelers komt hier pijnlijk tot uitdrukking. 2e helft maar jeugd er in krijgen die in ieder geval wat speeltijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 20:17:52
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:13:39
Wat een stelletje dooien juh. Die Tol en Poll lachwekkend slecht. Zit geen greintje passie in.
bergsma speelt als een bejaarde met de broek vol stront
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 20:18:26
Wat een gezapige boel man. Tempo moet omhoog, speel die amateurs kapot man.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 25, 2024, 20:20:03
Bergsma, van Mullem en Poll.
Kelderklasse materiaal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: HansKazan op januari 25, 2024, 20:21:27
Wat is die Smit toch verschrikkelijk overschat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:21:48
Waarom speelt Smand niet. Van Mullem ken he-le-maal niks
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 25, 2024, 20:22:06
Aub grijp toch een keer in.
Smand sowieos erin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:22:42
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:17:02
Ik erger mij helemaal de tering aan het slechte spel van Cambuur. Totaal geen controle over de bal en spel.
De beperktheid van diverse spelers komt hier pijnlijk tot uitdrukking. 2e helft maar jeugd er in krijgen die in ieder geval wat speeltijd.

Wudde gewoon 10e aan het einde vd rit. 100 voor, 80 tegen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:24:55
Citaat van: AL op januari 25, 2024, 20:22:06
Aub grijp toch een keer in.
Smand sowieos erin.

Smand anders ook dik de fout in gegaan tegen Den Bosch
Titel: Re: Beker
Bericht door: HansKazan op januari 25, 2024, 20:24:59
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:21:48
Waarom speelt Smand niet. Van Mullem ken he-le-maal niks

Smand ook niet. Dus zou Van Mullem er uit halen en dan niemand erin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:25:17
Citaat van: HansKazan op januari 25, 2024, 20:21:27
Wat is die Smit toch verschrikkelijk overschat.

Moet in de 16 aan de bal komen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2024, 20:25:57
Weer hetzelfde liedje als altijd. Geen beweging zonder bal, geen strijd, passie en een hele matige ploeg.
Wordt gewoon een seizoen rond plek 10 idd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:26:27
Eens
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 20:32:13
We missen een back als Sylla of Bangura die er eens overheen dendert in de combinatie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:07
Wat de uitslag ook wordt, laten we maar eens lekker door selecteren einde seizoen. Ben je gewaarschuwd loop je zo te voetballen b :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:33
Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 20:32:13
We missen een back als Sylla of Bangura die er eens overheen dendert in de combinatie.

Absoluut, Poll is het ook niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 20:34:15
Scheids heeft ook een tototje staan volgens mij, wanneer fluit die eens in voordeel van Cambuur?!

Trek godverdomme eens geel, man man man
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:34:23
Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:33
Absoluut, Poll is het ook niet

Speelt ook zonder vertrouwen natuurlijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:35:00
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:34:15
Scheids heeft ook een tototje staan volgens mij, wanneer fluit die eens in voordeel van Cambuur?!

Bizar dat hij niet floot voor die overtreding op Smit maar wel geel voor Van Kaam bij die penalty
Titel: Re: Beker
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2024, 20:36:15
Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:07
Wat de uitslag ook wordt, laten we maar eens lekker door selecteren einde seizoen. Ben je gewaarschuwd loop je zo te voetballen b :?

Helemaal eens, ik zou helemaal niemand houden. Hebben allemaal bewezen niet goed genoeg te zijn om voor de bovenste plekken te strijden in de JL. zelden zo?n inspiratieloos elftal gezien. Elke linie is gewoon ver onder de maat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 20:36:53
Uldrikis wint wel een hoop duels, dan die ballen er maar in pompen zou ik zeggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 20:37:04
Jezus kristus en dat is wel meteen geel weer hoor..  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2024, 20:37:10
We hebben een overschat elftal, we mogen blij zijn als we play offs halen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 20:38:10
V. Kaam, wat een ergernis!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:38:43
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:37:04
Jezus kristus en dat is wel meteen geel weer hoor..  :R

Was ook wel geel
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 20:39:42
Citaat van: papier op januari 25, 2024, 20:38:43
Was ook wel geel

Ik heb zeker 3 momenten gezien dat zij ook wel geel mochten krijgen, maar die worden niet gegeven
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:44:25
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:39:42
Ik heb zeker 3 momenten gezien dat zij ook wel geel mochten krijgen, maar die worden niet gegeven

Dat is zeker waar
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2024, 20:44:37
Wat een voorspelbaar voetbal telkens, alles op Uldrikis en dan hopen dat er een kans uitkomt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 20:47:22
Poll ;( ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Titel: Re: Beker
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 25, 2024, 20:49:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Sterkte
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 20:50:19
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 20:47:22
Poll ;( ;(
dat die betaald speelt?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 20:51:09
Wat slecht is dit. Ben bang voor een rode kaart( 2xgeel)
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:51:12
Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 20:50:19
dat die betaald speelt?.

Hoe heeft hij zoveel wedstrijden op zijn naam staan? Dat kan niet met het niveau dat wij van hem zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 20:51:44
Je kan 100 keer de bal overspelen.
Maar je wint deze pot maar op ??n manier
Ballen hoog op Uldrikis en Smit met lopende mensen er om heen.
Lijkt me niet zo moeilijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 25, 2024, 20:51:50
Liekt wel een parodie op de  wedstriid van vorig beker seizoen tegen de treffers in groesbeek de rest is geschiedenis............ 8P :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 20:53:32
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 20:51:44
Je kan 100 keer de bal overspelen.
Maar je wint deze pot maar op ??n manier
Ballen hoog op Uldrikis en Smit met lopende mensen er om heen.
Lijkt me niet zo moeilijk.

Staan daar 80 man van Hercules
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:54:13
Het wordt weer eens duidelijk dat het meer en deel van onze selectie geen instelling heeft die past bij h3t professionele voetbal.
Alle contracten die aflopen niet verlengen en wat je kwijt kunt  strikje er om en laten gaan en wat overblijft, Omrin vuilstort
Ik zie die amateurs strijden en spelen met passie,  dat heeft die rose betaalde  brigade van ons niet in hun lijf.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 20:54:50
We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2024, 20:55:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Houdt niet over dit. Wel 2 goede kansen gecre?erd en bedenkelijk penalty moment. Denk dat we het na de 70e min omdraaien
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op januari 25, 2024, 20:58:57
Kunnen we onze backs niet ruilen met die van Hercules want werkelijk waar wat een armoede bij ons achterin
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 25, 2024, 20:59:37
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:54:13
Het wordt weer eens duidelijk dat het meer en deel van onze selectie geen instelling heeft die past bij h3t professionele voetbal.
Alle contracten die aflopen niet verlengen en wat je kwijt kunt  strikje er om en laten gaan en wat overblijft, Omrin vuilstort
Ik zie die amateurs strijden en spelen met passie,  dat heeft die rose betaalde  brigade van ons niet in hun lijf.

De belangstelling voor onze spelers zal nav deze wedstrijd niet overweldigend zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 20:59:40
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 20:54:50
We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.
wb Smit heb je gelijk maar dat poll achter hem staat maakt het voor hem nog moeilijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 25, 2024, 20:59:55
Ach je bent compleet vleugel lam.
Tol komt er nooit overheen, poll :_schater ga ik geen worden aan vuilmaken. Middenveld geen creativiteit. Links buiten hebben we niet. Wordt nu weer eens pijnlijk duidelijk. En onze achterhoede  :_schater
Nee deze zomer maar grote schoonmaak houden. Dit is gewoon waanzin
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 21:02:11
Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 20:59:37
De belangstelling voor onze spelers zal nav deze wedstrijd niet overweldigend zijn.
Dan lopen de kosten voor de stort wel meer op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:02:41
Grote schoonmaak. Dan must wel poen hewwe. En dat is er niet. Denk dat we volgend seizoen een nog slechter elftal hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:03:27
Tempo is van een 6e klasser man. Gooi gvd je hele ziel en zaligheid erin.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 21:12:23
Nee dit wordt niks meer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 21:13:37
Voor de goal zijn ze tot nu toe ook niet scherp.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 21:15:01
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:03:27
Tempo is van een 6e klasser man. Gooi gvd je hele ziel en zaligheid erin.
Daar binne die lamzakken van oans niet in staat en die amateurs make dur straks nog 1 en dan ist beurt. En wat mij betreft ken die skeits oek met ??n op de stort.
Mar as Hercules wint ist oek wel terrecht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 25, 2024, 21:16:07
Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2024, 20:55:01
Houdt niet over dit. Wel 2 goede kansen gecre?erd en bedenkelijk penalty moment. Denk dat we het na de 70e min omdraaien

Ik zie het somber in, daarvoor moet je ze kapot spelen met een hoog tempo. Nou dat ligt echt heel hoog  :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 21:18:47
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 20:54:50
We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.

Met alle respect, van Kaam is de aanvoerder band niet waard. Is niet een schim van vorig jaar. Zie dan liever nog Breij aanvoerder...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 21:19:20
We bin weer het lachertje van Nederland morgenochtend in de kranten.  l8l
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2024, 21:19:23
Nou, dit wordt m niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:19:34
 l8 :X :( 8Pl ;( :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op januari 25, 2024, 21:20:01
Wat een onnozel team hebben wij. Dit seizoen lekker afsluiten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op januari 25, 2024, 21:20:12
We trappen hem er nog net niet zelf in  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:20:24
Fluit maar af godver skeeld nog 30 minuten egenis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 21:20:37
Van Kaam :R :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 25, 2024, 21:21:56
Kom op man dit zijn fucking amateurs   :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 21:22:14
Heb hier geen goed woord voorover. Wat een stelletje losers bijelkaar. Afscheid nemen einde seizoen van mooi wat spelers.  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 21:22:34
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 21:20:37
Van Kaam :R :R

Prutser
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 21:22:40
Echt he...Nou gestaakt
Haal eerst die vd Kaam er maar uit :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:22:59
En morgen doet de club alsof er niks aan de hand, zoals altijd. Typisch SCC.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:24:00
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 21:22:40
Echt he...Nou gestaakt

Is Kuzmanovic over de hekken gesprongen?  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2024, 21:24:20
Slechtste Cambuur sinds jaren, werkelijk geen enkele speler kan me bekoren :zucht :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 21:24:25
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 21:20:37
Van Kaam :R :R
aanvoerder van niks
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 25, 2024, 21:24:45
Man man man Van Kaam. En dat is nou je aanvoerder. Ga aub lekker naar de amateurs man.

Wurdt helemaal niks meer dit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:25:29
Ut begint met passie.....daar is de ts ook verantwoordelijk voor.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 21:26:45
Mag hopen dat de club ingrijpt en het grotendeel van de selectie vervangt door jeugdspelers met meer passie.
Beter een verlies met strijd en passie dan kopje onder met lamzakken die worden betaald coor het leveren van wanprestaties.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 21:27:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:24:00
Is Kuzmanovic over de hekken gesprongen?  :zweep
Ik lig ko
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:28:02
Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 25, 2024, 21:29:09
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:25:29
Ut begint met passie.....daar is de ts ook verantwoordelijk voor.
De Ts  ken un dove oek niet hore late en un bliene sien late. Weg met die bende.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 21:29:26
Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 21:24:25
aanvoerder van niks


Geen idee waarom vKaam aanvoerder is. Geen winnaar, maakt nooit het verschil.

Poll is er in ieder geval uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 21:30:04
 :( :( :( :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 21:30:50
Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 21:24:45
Man man man Van Kaam. En dat is nou je aanvoerder. Ga aub lekker naar de amateurs man.

Wurdt helemaal niks meer dit.

Hij is al tijden niet aanvoerder waardig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:31:04
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:28:02
Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?

Niet zoveel?

De competitie is bepalend waar je staat, niet de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:32:04
Kunnen ze godverdome eens wat anders bedenken dan de hoge bal op Uldrikis elke aanval? Het werkte de eerste 300 keer ook niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2024, 21:32:30
Hier kan Henk niks mee, de meesten kunnen niet eens normaal een bal aannemen, voor de man spelen en ga zo maar door. In de 2e divisie doen je niet eens mee voor de titel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:33:08
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 21:31:04
Niet zoveel?

De competitie is bepalend waar je staat, niet de beker.
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:35:42
Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 21:30:50
Hij is al tijden niet aanvoerder waardig.

Een aanvoerder is wat mij betreft ook een leiderstype en iemand met ervaring, jaartje of 30, die er een beetje boven staat. Daniel staat er met zijn 23 nog tussen..

Maar zo'n speler vonden ze blijkbaar niet belangrijk om te halen afgelopen zomer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:38:12
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:33:08
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.

Een 2e klasser mag eigenlijk al niet, maar 3e klasse? Middenmootje, ver achter een Harkemase Boys :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:38:15
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:33:08
Van een amateurclub moet je altijd winnen als bvo.

Alleen kom je geen amateurclubs tegen in de competitie, wel hogere clubs en daarvan word wel (vaker) van gewonnen.

De beker is toch nauwelijks meer dan een opgehypte oefentournooi. Het zijn toch bijna altijd de top 5 clubs uit de Eredivisie die 'm uiteindelijk winnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:38:23
Falende ts vanavond. Henkie maakt een hele minne beurt vanavond
Titel: Re: Beker
Bericht door: Harry L. op januari 25, 2024, 21:38:27
Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:28:02
Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?

Waardeloze selectie, verleden jaar ook al
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:39:06
En maandag winnen we weer met 4-0
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 25, 2024, 21:40:01
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:35:42
Een aanvoerder is wat mij betreft ook een leiderstype en iemand met ervaring, jaartje of 30, die er een beetje boven staat. Daniel staat er met zijn 23 nog tussen..

Maar zo'n speler vonden ze blijkbaar niet belangrijk om te halen afgelopen zomer.

Die zomer daarvoor ook al niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 21:44:38
Kan alleen maar kwaad weze . Kan niet eens normaal aan  voetbal denken
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:45:25
Als dit geen penal was dan weet ik 't ook niet meer..

Dat ze hier al naar moeten kijken om een conclusie te trekken, dieptriest

Dit is toch gewoon overduidelijk ernstiger dan de situatie in de eerste helft?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:47:28
Penal zelfde situatie als eerste helft :clint
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 25, 2024, 21:48:39
Deze missen ze toch..
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 21:48:48
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 21:45:25
Als dit geen penal was dan weet ik 't ook niet meer..

Dat ze hier al naar moeten kijken om een conclusie te trekken, dieptriest

Dit is toch gewoon overduidelijk ernstiger dan de situatie in de eerste helft?!

En fluiten tegen cambuur. Hoe dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:49:27
Citaat van: papier op januari 25, 2024, 21:48:48
En fluiten tegen cambuur. Hoe dan?

Die man zag z'n tototje onderuit gaan natuurlijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 25, 2024, 21:50:00
Citaat van: NRG op januari 25, 2024, 21:48:39
Deze missen ze toch..

Gelukkig niet
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 21:50:17
Nou maar hopen op nog 1 of 2 goaltjes. Milan en Roberts voorop en alles er in pompen. Gas!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 21:52:16
Hoppa, daar was de goal al! Toch weer Uldrikis die het kopduel wint en de assist geeft  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:52:36
Wie iddit dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 25, 2024, 21:53:11
Nu geen Ajax scenario
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 21:53:49
De zuurtsjes uit Liwwadden geloven er weer in  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:55:38
Afmaken dan oo geen wissels meer in verlenging
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 21:56:23
En nog steeds geen geel  8P

Oh toch wel, maar niet voor hun, wat een ontzettende clown deze scheids
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 21:58:37
Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 21:53:49
De zuurtsjes uit Liwwadden geloven er weer in  :_schater

Nou is nog niet afgelopen maar drama is het wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 22:01:54
De jonkies moeten het doen voor Cambuur. Kooistra valt prima in en Pichel ook wel aardig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 22:05:35
Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 22:01:54
De jonkies moeten het doen voor Cambuur. Kooistra valt prima in en Pichel ook wel aardig.

Nartey idem dito. Alleen Van de Veen was onzichtbaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: skaaver op januari 25, 2024, 22:07:11
niet best dit  ;(
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 22:08:59
Goed gezien van Van Osch
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op januari 25, 2024, 22:09:11
Van osch duikt ook overal overal overheen en onderdoor

Wat een geluk heeft Cambuur aan zijn zijde. Pfff!
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op januari 25, 2024, 22:09:15
Citaat van: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:55:38
Afmaken dan oo geen wissels meer in verlenging

Bij verlenging mag je 1 extra wissel doen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 22:10:16
Uldrikis maakt er nog 2
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 22:11:29
Knap hoe de jonkies invallen. Vooral met de druk die op deze wedstrijd staat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 22:12:50
Dat had de 1e al moeten zijn :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 22:13:46
Wat een kans voor Drikus man! Kop dat ding tegen de touwen!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 22:15:14
Die Kooistra, wat een topper is dat. Mooie assist en prima goal!
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 22:15:26
Dat wordt nog een lange rit naar de eindstreep nu  :_schater


...zucht..
Titel: Re: Beker
Bericht door: skaaver op januari 25, 2024, 22:18:01
Tomme, wat een draak van een pot zo bah
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2024, 22:19:20
Echte bekerwedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 22:19:37
Ons hele seizoen in 1 wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 22:26:21
Wat een ongekend slechte scheidsrechter is dit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 22:31:41
Van der Meer er in. Het komt goed!
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2024, 22:34:37
Citaat van: papier op januari 25, 2024, 22:26:21
Wat een ongekend slechte scheidsrechter is dit
Koning TOTO
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 22:37:46
Kolere dat ze nog maar 1 kaart hebben gekregen

Welke overigens rood had moeten zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 22:38:03
Citaat van: drg op januari 25, 2024, 22:37:46
Kolere dat ze nog maar 1 kaart hebben gekregen

En dat was ook nog eens de verkeerde kleur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op januari 25, 2024, 22:42:12
Met penalty schieten zie ik het niet gebeuren
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 22:44:41
Denk denk je bij 2-3, we hebben ze. Geven ze het weer zo weg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 22:45:41
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 22:44:41
Denk denk je bij 2-3, we hebben ze. Geven ze het weer zo weg.

Dat is cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op januari 25, 2024, 22:48:20
Potverdomme, die Breij. Speelt als een keutel maar maakt 'm toch  |:) |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 22:48:41
GOD VER DOMME

Op slot, naar huis en vergeten

En die scheids wil ik ook nooit weer zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op januari 25, 2024, 22:50:23
Wat een klasse pot haha.
Heerlijke om deze toch nog te winnen.
Hulde aan onze jonkies!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 22:50:34
Breij is de echte aanvoerder van dit team  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op januari 25, 2024, 22:51:17
Appeltje eitje :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op januari 25, 2024, 22:51:54
Iets met deuren en hel..
Voor de neutrale toeschouwer was het vast een vermakelijke wedstrijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 25, 2024, 22:52:55
Mooi, nu staan we weer op de kaart. Blij geen strafschoppen, dan hadden we verloren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 25, 2024, 22:54:37
Pfff, weer 10 jaar ouder. Kan nooit normaal bij deze club
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 22:55:22
Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet
Ben wel blij dat dat sprookje van die lui nu klaar is.
Werd me teveel een beetje een hype.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 22:55:26
Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 22:54:37
Pfff, weer 10 jaar ouder. Kan nooit normaal bij deze club
idd maar het smaakt super
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 22:56:04
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 22:55:22
Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet
Ben wel blij dat dat sprookje van die lui nu klaar is.
Werd me teveel een beetje een hype.
die 3 e van hun was buiten spel
Titel: Re: Beker
Bericht door: sjaak op januari 25, 2024, 22:57:09
Die rechtsback en linksbuiten maar mee naar Liwadden
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 22:58:01
Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 22:48:20
Potverdomme, die Breij. Speelt als een keutel maar maakt 'm toch  |:) |:) |:)
wel aanvoerder waardig . Van kaam aanvoerder van niks
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op januari 25, 2024, 22:58:03
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 22:55:22
Of we terecht gewonnen hebben weet ik niet

Naja terecht, het was vreselijk slecht spel, maar die scheids was van een nog bedroevender niveau. Dan kom je ook nooit in de wedstrijd. En die eerste penal leek me nog steeds onterecht, dat was geen opzettelijk onderuithalen en erg makkelijk gegeven. Terwijl ie voor de overduidelijke penal voor Cambuur 5 minuten nodig had om te beoordelen nadat ie 'm eigenlijk al afgekeurd had.
Titel: Re: Beker
Bericht door: HansKazan op januari 25, 2024, 22:58:36
Ach vermakelijk potje zo op de donderdagavond.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op januari 25, 2024, 22:59:51
Blij dat we door zijn, maar het is nu wel duidelijk dat  een aantal spelers definitief het niveau niet aankunnen. De backs van Hercules bijvoorbeeld waren allebei beter dan onze Tol en Poll. Smit was voetballend ook weer niet best, maar scoort dan wel 2 keer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 23:04:41
Complimenten voor de jonge jongens die invielen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op januari 25, 2024, 23:05:18
Niks gezien. Net thuis en yes,yes,yes door!
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 25, 2024, 23:06:51
4 vd 5 clubs hebben het enorm lastig tegen amateurs dus ja..

Al met al toch een prachtig en zeer nuttig potje. Wiebe toch ook weer zeer lekker ingevallen. Nartey (nooit van gehoord). Geweldig man. Smitje met zn goal en Uldrikis met de enige kwaliteit die hij heeft: een bal terugleggen.

Vitesse thuis, hef er nu al sin an  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:08:10
Citaat van: Specuveter op januari 25, 2024, 23:04:41
Complimenten voor de jonge jongens die invielen.
allemaal prima. Van de veen er in en eruit was een grote fout van Henk vind ik of hij moet geblesseerd zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:08:33
Kooistra weet tegenover twee man de bal toch vaak goed voor te krijgen. Zuinig op zijn, dat is een zeldzaam talent.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:11:08
Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 23:06:51
4 vd 5 clubs hebben het enorm lastig tegen amateurs dus ja..

Al met al toch een prachtig en zeer nuttig potje. Wiebe toch ook weer zeer lekker ingevallen. Nartey (nooit van gehoord). Geweldig man. Smitje met zn goal en Uldrikis met de enige kwaliteit die hij heeft: een bal terugleggen.

Vitesse thuis, hef er nu al sin an  |:)
Nartey wat een geweldige speler. Pichel ook veel beter dan die hardloper op de back. Die zou ik niet weer opstellen. Die maakt ons linksbuiten ook slechter
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op januari 25, 2024, 23:11:18
Hercules, morgen maar uithuilen bij Op1, Renze, Shownieuws, Nieuwsuur, Tijd voor Max.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:12:10
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:08:33
Kooistra weet tegenover twee man de bal toch vaak goed voor te krijgen. Zuinig op zijn, dat is een zeldzaam talent.
en werd ook steeds in de weg gelopen door Tol of van de Meer
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:12:39
Citaat van: PePe op januari 25, 2024, 23:11:18
Hercules, morgen maar uithuilen bij Op1, Renze, Shownieuws, Nieuwsuur, Tijd voor Max.
ja heel Nederland huilt
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 23:12:51
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:08:33
Kooistra weet tegenover twee man de bal toch vaak goed voor te krijgen. Zuinig op zijn, dat is een zeldzaam talent.

Geweldige invalbeurt
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 23:13:25
Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 23:12:39
ja heel Nederland huilt

Skandalige vertoning daar bij espn
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 25, 2024, 23:13:44
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:08:33
Kooistra weet tegenover twee man de bal toch vaak goed voor te krijgen. Zuinig op zijn, dat is een zeldzaam talent.

En een aantal goede voorzetten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 23:13:54
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor

Vreemd he die paniek.van al die kenners, destroyer, sunderland, wiki

Maar de echte kenners.... I rest my case  :_schater :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op januari 25, 2024, 23:15:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 23:13:54
Vreemd he die paniek.van al die kenners, destroyer, sunderland, wiki

Maar de echte kenners.... I rest my case  :_schater :proost

Hou toch op juh. We hewwe totaal onverdiend gewonnen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:15:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 23:13:54
Vreemd he die paniek.van al die kenners, destroyer, sunderland, wiki

Maar de echte kenners.... I rest my case  :_schater :proost

Oh, je hebt het wel meegekregen? ;)

5 min voor tijd ben ik met de hond gaan lopen omdat ik die pingels niet wilde zien :X
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:16:13
Citaat van: PePe op januari 25, 2024, 23:11:18
Hercules, morgen maar uithuilen bij Op1, Renze, Shownieuws, Nieuwsuur, Tijd voor Max.
haha klopt PePe de mondjes weer ff dicht houden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:16:44
Helemaal niks helemaal niks Hercules?..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:17:30
De gewonnen centjes maar meteen uitgeven aan spelers :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:21:02

Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 23:21:24
Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 23:15:32
Hou toch op juh. We hewwe totaal onverdiend gewonnen.
80% balbezit hadden we, die lui moesten het hebben van counter of een fout van ons, voor de rest met 11 man op eigen helft... Dat wij niet best waren is duidelijk maar zeker niet onverdiend gewonnen  |:) |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 23:22:51
Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:21:02
Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.
Die verslaggever en dat wief en Vink waren ook lekker objectief  :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 25, 2024, 23:24:23
Morgen maar even onze nieuwe spelers presenteren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:24:26
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:17:30
De gewonnen centjes maar meteen uitgeven aan spelers :thumbsup
?100.000,00 erbij :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:24:51
Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:21:02
Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.
Amen :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:25:15
Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:24:26
?100.000,00 erbij :thumbsup

Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2024, 23:26:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:25:15
Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
Net geen half jaar :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:26:25
Lekker laten gaan allemaal joh! Als wij in de finale van Feyenoord winnen, zal precies hetzelfde gebeuren. Iedereen voor ons, inclusief ESPN  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:27:16
Ik denk Henk met een aantal jongens wel klaar is die weer hard door het ijs zakten.
Dan kunnen de paar die wel aardig tot goed spelen het ook niet redden.

En dan komen er O21 spelers van 18-20jaar in het gewoon heel erg knap doen. Zoveel ervaring hebben die ook niet op dit niveau.
Kwartfinale is voor een club als Cambuur gewoon ook een goede prestatie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:30:53
Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:27:16
Ik denk Henk met een aantal jongens wel klaar is die weer hard door het ijs zakten.
Dan kunnen de paar die wel aardig tot goed spelen het ook niet redden.

En dan komen er O21 spelers van 18-20jaar in het gewoon heel erg knap doen. Zoveel ervaring hebben die ook niet op dit niveau.


Dat denk ik ook. Poll bijvoorbeeld, die staat echt met nul vertrouwen te voetballen. En van Kaam moet nu toch ook wel eens opstaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:35:02
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 23:13:54
Vreemd he die paniek.van al die kenners, destroyer, sunderland, wiki

Maar de echte kenners.... I rest my case  :_schater :proost
ja heel appat
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op januari 25, 2024, 23:36:25
Vitesse het goed kunnen scouten vandaag.  :_schater
Belabberd niveau op een lastig veld, maar wat is dit een belangrijkere overwinning.
Vitesse thuis gaat weer heel anders worden. Ouderwetse heksenketel. Zin in!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:42:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:25:15
Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
neee niet doen 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 25, 2024, 23:42:49
Overigens.. wat deed Yoram vd Veen fout? Minuut 40 erin en 65 er weer uit zoiets..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Beul B op januari 25, 2024, 23:48:09
scheids waardeloos
Cambuur waardeloos
Van Kaam zo slecht heb ik nog nooit iemand gezien
Toch gewonnen en daar gaat het
Pichel nooit wat gevonden, volgende keer keer maar op links back
poll wegwezen en zefs  Frisia 4 is te hoog voor hem.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:50:58
Lopen ze met sjaals met Hercules/Cambuur   8P Stumpers
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:52:54
Scheidsrechter was heel slecht Hercules begon op het laatst te schoppen maar totaal geen kaarten h?  :rodekaart
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op januari 25, 2024, 23:53:03
Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 23:42:49
Overigens.. wat deed Yoram vd Veen fout? Minuut 40 erin en 65 er weer uit zoiets..

Met alle respect maar die heeft mij ook niet kunnen bekoren met zijn speelminuten. (Ook eerdere niet)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 25, 2024, 23:57:45
Citaat van: michello op januari 25, 2024, 23:53:03
Met alle respect maar die heeft mij ook niet kunnen bekoren met zijn speelminuten. (Ook eerdere niet)
wat kon ie ook doen? Het hele team zakte in die fase zwaar door de mand. En als poll achter je speelt kun je ook net zo goed in de kleedkamer blijven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op januari 26, 2024, 00:00:00
Klopt, maar vind het voor een buitenspeler magertjes. Wat een verschil met Kooistra.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2024, 00:05:17
Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:50:58
Lopen ze met sjaals met Hercules/Cambuur   8P Stumpers

Half&half-scarfs zijn echt verschrikkelijk.

En z?ker als je dan van die toeristen hebt die met zo'n ding lopen van 2 rivalen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2024, 00:22:28
Citaat van: michello op januari 26, 2024, 00:00:00
Klopt, maar vind het voor een buitenspeler magertjes. Wat een verschil met Kooistra.

imoet het hebben van snelheid en ruimte die was er niet toch komt allemaal wel
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 26, 2024, 00:30:20
bijzondere avond.
de neutrale toeschouwer is vast vermaakt en daar gaat het met dit soort potjes ook om.
alleen word het nu toch echt pijnlijk duidelijk dat we een selectie van jan kut hebben?
wanneer het niet loopt(bv tegen een 3e klasse amateur) dan heb je 0 alternatieven en moet je hopen op pieken van spelers die je niet eens kent !
met niet lopen ben ik nog heel vriendelijk trouwens, bergsma weer waardeloos maar zo slecht als van kaam vanavond is zelfs bergsma niet.
de 1-0 en 2-0 is te wijten aan van kaam en tussendoor ook nog 3 meter over schieten als een ongeoefende pupil en de rest van de wedstrijd een hopeloos niveau.
poll bagger, smit bagger, de jong onzichtbaar, van mullem niet gezien.
vd veen??????
deze selectie niet versterken is een dikke middelvinger naar de betalende sk-houders en vaste aanhang.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op januari 26, 2024, 00:57:12
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op januari 26, 2024, 06:50:39
Citaat van: okkele op januari 26, 2024, 00:30:20
bijzondere avond.
de neutrale toeschouwer is vast vermaakt en daar gaat het met dit soort potjes ook om.
alleen word het nu toch echt pijnlijk duidelijk dat we een selectie van jan kut hebben?
wanneer het niet loopt(bv tegen een 3e klasse amateur) dan heb je 0 alternatieven en moet je hopen op pieken van spelers die je niet eens kent !
met niet lopen ben ik nog heel vriendelijk trouwens, bergsma weer waardeloos maar zo slecht als van kaam vanavond is zelfs bergsma niet.
de 1-0 en 2-0 is te wijten aan van kaam en tussendoor ook nog 3 meter over schieten als een ongeoefende pupil en de rest van de wedstrijd een hopeloos niveau.
poll bagger, smit bagger, de jong onzichtbaar, van mullem niet gezien.
vd veen??????
deze selectie niet versterken is een dikke middelvinger naar de betalende sk-houders en vaste aanhang.

Goed samengevat denk er ook zo over. Letterlijk amateuristisch niveau gisteren. Zeer slecht gespeeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op januari 26, 2024, 07:14:39
Hoelang heeft van de veen een contract? Onvoorstelbaar dat ze ook zo?n jonge een contract geven. Kan het lang niet doen. Idem Poll. Bij Almere liggen ze nog op de grond van het lachen dat wij er in zijn getrapt. Niveau Ale De Boer
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2024, 07:32:00
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 26, 2024, 00:57:12
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
Vooral de dragende spelers, van Kaam, Bergsma, Breij en Tol(eerste helft) waren heel slecht..
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op januari 26, 2024, 08:04:48
Misschien moeten we ons geruststellen met de gedachte dat eerste tweede en derde divisie niet ver uit elkaar ligt.

Maar onze aanvoerder maakte het wel heel bont. Die jonge jongens de aanvoerdersband geven werkt gewoon averechts.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op januari 26, 2024, 08:21:32
Mooi dat Henk zijnn spelers na de wedstrijd een erehaag liet maken voor de spelers van Hercules.
Zullen een aantal op het forum ook niet waarderen, maar volledig terrecht. Zij hebben bijna weer een prof club uit de beker gelazerd en speelden bij vlagen onze spelers volledig zoek. Moo dat na deze thriller er gewoon feest gevierd kon worden in de voetbal.kantine, kunnen ze bij ons nog heeeeeel veel van leren. Niks geen straatstenen naar de spelersbus en ME om relschoppende droeftoeters uit elkaar te slaan

Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2024, 08:30:52
Breij had een mindere avond maar geeft wel 100%. Tol, zwak begin, goed hersteld.

Maar vMullem, El Hilali en Poll zijn wel dure missers.We leunen op 6/7 spelers en dat is voor de competitie veel te karig.

Maar ook:
tegen een andere tegenstander had het gegaan over het droomdebuut van Nartey. Over de 17-jarig Wiebe Kooistra die het vuur terugbracht.
We staan op het laatst gewoon met 6 zelf opgeleide spelers in het veld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 08:40:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2024, 00:05:17
Half&half-scarfs zijn echt verschrikkelijk.

En z?ker als je dan van die toeristen hebt die met zo'n ding lopen van 2 rivalen.
zie je al lopen met scarfs dkv en Cambuur  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 08:41:19
Citaat van: Leeuwarder94 op januari 26, 2024, 00:57:12
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
of op zondag?
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op januari 26, 2024, 08:55:26
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 08:41:19
of op zondag?
latern we dat hopen, maar volgens mij is de maandag de vaste dag als er wat geschoven moet worden in de KKD...
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 26, 2024, 09:10:47
Wil het toch even opnemen voor vd Veen.
Heb die jongen gezien bij Jong Cambuur en dan is hij echt een fijne speler.
Snel en continue op zoek naar de actie.
Hij ging gisteren niet 1x buitenom, terwijl ik juist bij de Jong wedstrijden het mooi vond om te zien dat hij juist w?l de acties buitenom maakt.

Laten we hem niet te snel bekritiseren. Gisteravond was het niet goed, dat zal hij zelf ook vinden en daar van balen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 26, 2024, 09:16:43
Wat een achtbaan van emoties gisteren 8P.
Maar een aantal dingen is wel heel erg duidelijk geworden. De jong en van Kaam op het 1 middenveld kan alleen als er NIET gestreden hoeft te worden. Onze Polletje kan zelf tegen de amateur niet mee :rodekaart.
Hopelijk is de nieuw aangetrokken buitenspeler een voltreffer (ik ken hem niet). Onze achterhoede is echt om te janken elke lange bal is levensgevaarlijk. Met deze selectie heb je niks in de eredivisie te zoeken.
In de zomer maar snel afscheid nemen van een paar duur betaalde krachten. Waaronder Kaam Tol en Bergsma. Van mullem ook maar lekker in Rotterdam laten. Hopelijk dat er in de zomer een kuiten bijter bij komt want deze prima donna's heb je niks aan in de kkd en de PO. Maar goed we staan in de kwart finale en dat is natuurlijk dikke prima.
Ik heb het idee dat Henk echt nu het maximale uit de selectie haalt en dat is niet heel veel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 26, 2024, 09:24:27
Citaat van: SCC op januari 26, 2024, 09:10:47
Wil het toch even opnemen voor vd Veen.
Heb die jongen gezien bij Jong Cambuur en dan is hij echt een fijne speler.
Snel en continue op zoek naar de actie.
Hij ging gisteren niet 1x buitenom, terwijl ik juist bij de Jong wedstrijden het mooi vond om te zien dat hij juist w?l de acties buitenom maakt.

Laten we hem niet te snel bekritiseren. Gisteravond was het niet goed, dat zal hij zelf ook vinden en daar van balen.

De thuiswedstrijd waarin hij inviel liet hij hier en daar wel zien dat hij snelheid heeft en buitenom ging. Gisteren viel me ook op dat hij continue naar binnenliep eigenlijk. Op zich ook wel te begrijpen want er stonden vaak twee man (zowel links als rechts) van Hercules om de buitens op te vangen en aan beide zijden zag je dat de backs er niet overheen kwamen. Ik had gehoopt dat hij net zo energiek zou invallen als Kooistra maar dat zat er nog niet in, misschien ook deels omdat Hercules conditioneel het nog wel aankon op dat moment.

Hoort er ook bij, komt er wel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2024, 09:32:58
Ik had dan wel weer idee dat Kooistra wel extra getergd was omdat die niet als eerste inviel (en sowieso weinig minuten meer krijgt).
Die liet zich wel even gelden ,zeg. En een goede invaller moet ook een wedstrijd kunnen laten kantelen... dat lukte hem ook.
Voor mij weer een teken dat het een toppertje in wording is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 26, 2024, 09:34:38
Wat een kritiek hier..
Jongens we zijn gewoon beter als Ajax |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op januari 26, 2024, 09:41:00
Op karakter en strijd gewonnen, niet verwacht. Die jonge jongens die erin kwamen waren echt goed. Voor de rest snel vergeten deze avond. In de zomer is er een flinke schoonmaak nodig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2024, 09:43:00
O21 zij  cupfighters  (vorig seizoen iig wel :P). Ook voor het eerst dat ik Pichel iets aan het team zag toevoegen. Ik had die al afgeschreven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2024, 10:03:07
Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2024, 09:43:00
O21 zij  cupfighters  (vorig seizoen iig wel :P). Ook voor het eerst dat ik Pichel iets aan het team zag toevoegen. Ik had die al afgeschreven.

Hij is nog beter op de linksback dan Poll....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 26, 2024, 10:06:10
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2024, 10:03:07
Hij is nog beter op de linksback dan Poll....

Wie niet.

Poll is een parodie op voetbal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 10:06:25
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2024, 10:03:07
Hij is nog beter op de linksback dan Poll....
nou is dat niet zo moeilijk   :y  Zelf Sunderland kan op die positie uit de voeten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: KlinkHamer op januari 26, 2024, 10:51:58
Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2024, 08:21:32
Mooi dat Henk zijnn spelers na de wedstrijd een erehaag liet maken voor de spelers van Hercules.
Zullen een aantal op het forum ook niet waarderen, maar volledig terrecht. Zij hebben bijna weer een prof club uit de beker gelazerd en speelden bij vlagen onze spelers volledig zoek. Moo dat na deze thriller er gewoon feest gevierd kon worden in de voetbal.kantine, kunnen ze bij ons nog heeeeeel veel van leren. Niks geen straatstenen naar de spelersbus en ME om relschoppende droeftoeters uit elkaar te slaan
De romantiek van bekervoetbal en volkomen terecht die erehaag en een mooi moment om de mannen van de jongens te scheiden. Slecht veld met een nog slechtere skeits dan moet je met je hart spelen .
Titel: Re: Beker
Bericht door: gobo op januari 26, 2024, 11:18:57
Citaat van: Poetser op januari 26, 2024, 10:06:10
Wie niet.

Poll is een parodie op voetbal.
Die werd op het veld door zowel de tegenstander als door de eigen spelers volledig genegeerd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: gobo op januari 26, 2024, 11:20:51
De enige linksback die ik hier ooit gezien heb die nog slechter was, was Kenny Teijsse...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2024, 12:03:31
Citaat van: gobo op januari 26, 2024, 11:20:51
De enige linksback die ik hier ooit gezien heb die nog slechter was, was Kenny Teijsse...
Randy Rustenberg valt ook in die categorie  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 26, 2024, 12:41:55
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 10:06:25
nou is dat niet zo moeilijk   :y  Zelf Sunderland kan op die positie uit de voeten.
haha . Als ik poll zie spelen dan zou ik het idd niet minder doen. Positioneel stond ie ook constant verkeerd. Zijn balaanname nooit open draaiend of gelijk naar voren, continu de speler voor hem daardoor te laat inspelen en er proberen overheen te gaan op alle verkeerde momenten. Zo kan ik wel doorgaan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 26, 2024, 12:47:07
Wat mij ook opviel is dat Henk er steeds alleen voor stond. Nooit eens een assistent die naar voren kwam zoals met Sandor of Baardmans. Als Cambuur wat wil moeten ze voor volgend seizoen iemand aantrekken die dat doet. Zou misschien toch iemand van die 2 erbij halen. Henk verzuipt zo een beetje is mijn idee. Sandor zou je toch een constructie voor moeten kunnen verzinnen. Met het oog op het nieuwe stadion..
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2024, 12:55:44
zo lang sylla er niet is gewoon veldman of pichel daar neer zetten.zijn
feller en sneller en beter aan de bal
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 13:20:01
Citaat van: denistel op januari 26, 2024, 12:55:44
zo lang sylla er niet is gewoon veldman of pichel daar neer zetten.zijn
feller en sneller en beter aan de bal
klopt poll maar weer ff banken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op januari 26, 2024, 13:28:55
Bram Marsman(linksback)  zat gisteren ook op de bank. Ooit een talent en had ook een contract voor 1 jaar.
Ik dacht eigenlijk dat 'ie alweer weg was, maar blijkbaar niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: beam op januari 26, 2024, 14:17:34
Jullie hebben het dan over Poll. Maar Van Kaam was bij alle tegen goals betrokken. Hij leert niet van zijn fouten. Staat ook vaak verkeerd en laat zich ook vaak in de rug verrassen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: SCC op januari 26, 2024, 14:23:26
Sylla werd in de voorbeschouwing ook even uitgelicht. Dat die verdedigend vaak debet is aan tegendoelpunten.
Dat is ook niet onze verlosser.

Smand viel gisteren wel weer goed in, die was net als Wiebe getergd.
Van Mullem...  pfff.
Bergsma had de angst in de benen.
Poll al voldoende genoemd.
Van Kaam idem.

Maar: kwartfinale. Wel gestreden!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 14:26:59
Op naar de volgende ronde tegen Vitesse,volle bak en ik hoop op de halve finale.
Titel: Re: Beker
Bericht door: beam op januari 26, 2024, 14:36:02
Wat deden die broekjes het goed gister zeg. Mooie toekomst voor Cambuur  :D
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 26, 2024, 23:28:06
Citaat van: SCC op januari 26, 2024, 14:23:26
Sylla werd in de voorbeschouwing ook even uitgelicht. Dat die verdedigend vaak debet is aan tegendoelpunten.
Dat is ook niet onze verlosser.

Smand viel gisteren wel weer goed in, die was net als Wiebe getergd.
Van Mullem...  pfff.
Bergsma had de angst in de benen.
Poll al voldoende genoemd.
Van Kaam idem.

Maar: kwartfinale. Wel gestreden!


Sylla idd oek niet altijd top maar wel een drive en zeker naar voren
Titel: Re: Beker
Bericht door: MP4L op januari 27, 2024, 15:17:29
Zijn er meer mensen met problemen om hun stoel terug te kopen tegen Vitesse? Gister geprobeerd en kreek ik steeds foutmelding bij betaling. En nu staat mijn stoel er niet eens meer tussen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op januari 27, 2024, 17:29:01
mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R

Valentijn Driessen walgt van uiterst sympathiek gebaar Henk de Jong: ?Het is zo goedkoop
Valentijn Driessen heeft geen goed woord over voor de houding van Henk de Jong na het duel van SC Cambuur met USV Hercules in de TOTO KNVB Beker. De hoofdtrainer van Cambuur stak na de midweeks moeizaam gewonnen wedstrijd (3-4 na verlenging) de loftrompet over de Utrechtse amateurs, hetgeen in het verkeerde keelgat is geschoten bij Driessen.

Nadat Cambuur Hercules had uitgeschakeld in de achtste finales van het bekertoernooi, stapte De Jong de kleedkamer van de tegenstander in. Hij nodigde de selectie en technische staf van Hercules uit voor het kwartfinaleduel van Cambuur met Vitesse. Vervolgens gaf De Jong in gesprek met de NOS ook nog eens hoog op over Hercules. ?Geweldig gedaan, een staande ovatie voor de tegenstander. Het was een unieke avond, dat had ik ook gezegd als we hadden verloren?, zei de oefenmeester van Cambuur onder meer.

De ogenschijnlijk sympathieke houding van De Jong kan op weinig respect van Driessen rekenen. ?Ik heb me verschrikkelijk gestoord aan De Jong en dat hele Cambuur. Een staande ovatie voor Hercules? Het is allemaal zo gezocht en zo goedkoop! Ze hadden natuurlijk eigenlijk gewoon moeten verliezen?, briest de journalist in een video-item van De Telegraaf. ?Dan wil De Jong niet over zijn eigen ploeg praten. Kom op zeg, h?!?

?Hij had al die gasten een schop onder hun reet moeten geven en al die spelers van Cambuur hadden De Jong een schop onder zijn reet moeten geven, want ze wisten toch wat voor tegenstander Hercules zou zijn? Het is echt een zware wanprestatie! Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren?, vervolgt Driessen. ?Dit was zo goedkoop, zo makkelijk! Naar aanleiding van deze wedstrijd zou je hopen dat ze geweldig op hun flikker krijgen van Vitesse, maar dat is net zo slecht. Het was echt hemeltergend slecht van Cambuur. Dat De Jong dan de aandacht op deze manier verlegt naar Hercules, dat is heel goedkoop?

Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op januari 27, 2024, 17:34:35
Citaat van: okkele op januari 27, 2024, 17:29:01
mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R

Valentijn Driessen walgt van uiterst sympathiek gebaar Henk de Jong: ?Het is zo goedkoop
Valentijn Driessen heeft geen goed woord over voor de houding van Henk de Jong na het duel van SC Cambuur met USV Hercules in de TOTO KNVB Beker. De hoofdtrainer van Cambuur stak na de midweeks moeizaam gewonnen wedstrijd (3-4 na verlenging) de loftrompet over de Utrechtse amateurs, hetgeen in het verkeerde keelgat is geschoten bij Driessen.

Nadat Cambuur Hercules had uitgeschakeld in de achtste finales van het bekertoernooi, stapte De Jong de kleedkamer van de tegenstander in. Hij nodigde de selectie en technische staf van Hercules uit voor het kwartfinaleduel van Cambuur met Vitesse. Vervolgens gaf De Jong in gesprek met de NOS ook nog eens hoog op over Hercules. ?Geweldig gedaan, een staande ovatie voor de tegenstander. Het was een unieke avond, dat had ik ook gezegd als we hadden verloren?, zei de oefenmeester van Cambuur onder meer.

De ogenschijnlijk sympathieke houding van De Jong kan op weinig respect van Driessen rekenen. ?Ik heb me verschrikkelijk gestoord aan De Jong en dat hele Cambuur. Een staande ovatie voor Hercules? Het is allemaal zo gezocht en zo goedkoop! Ze hadden natuurlijk eigenlijk gewoon moeten verliezen?, briest de journalist in een video-item van De Telegraaf. ?Dan wil De Jong niet over zijn eigen ploeg praten. Kom op zeg, h?!?

?Hij had al die gasten een schop onder hun reet moeten geven en al die spelers van Cambuur hadden De Jong een schop onder zijn reet moeten geven, want ze wisten toch wat voor tegenstander Hercules zou zijn? Het is echt een zware wanprestatie! Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren?, vervolgt Driessen. ?Dit was zo goedkoop, zo makkelijk! Naar aanleiding van deze wedstrijd zou je hopen dat ze geweldig op hun flikker krijgen van Vitesse, maar dat is net zo slecht. Het was echt hemeltergend slecht van Cambuur. Dat De Jong dan de aandacht op deze manier verlegt naar Hercules, dat is heel goedkoop?

Dit is pas goedkoop scoren  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op januari 27, 2024, 17:45:19
Citaat van: okkele op januari 27, 2024, 17:29:01
mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R


Ik kan het me niet voorstellen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2024, 18:10:07
Valentijntje wat kan ik jou uitkotsen wat ben jij een vreselijk vies mannetje en je hoopt zo dat Cambuur op donder krijgt tegen Vitesse nou ik hoop dat jij een keer??
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op januari 27, 2024, 18:10:30
Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:17:29
Zijn er meer mensen met problemen om hun stoel terug te kopen tegen Vitesse? Gister geprobeerd en kreek ik steeds foutmelding bij betaling. En nu staat mijn stoel er niet eens meer tussen...

geen probleem mee gehad
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op januari 27, 2024, 20:59:00
Jongens laat Valentijn gaan? alleen maar ergenis. De zelfde man zei toen we 6 e stonden dat het niet best was in de eredivisie. Volgens de echte kenners ( van Hanegem) speelden we het beste voetbal van Nederland. Beetje hetzelfde als nu met Eagels waar hij ook niks positiefs over kan zeggen. Alleen Ajax kan het goed doen en als ze dan de mooiste weds van de laatste 20 jaar spelen in Madrid blijft ie thuis. Die Driessen?viezerik
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op januari 27, 2024, 21:03:54
Ik heb deze smerige gluiperd nooit op ook maar iets zinnigs kunnen betrappen. Enger dan deze vind je ze niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op januari 28, 2024, 00:13:45
Wat Valentijn zegt over De Jong en Cambuur zegt alleen maar iets over Valentijn zelf. Ik zou me er niet druk om maken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op januari 28, 2024, 07:09:40
sneu neus van hetzelfde kaliber als derksen genee en gijp
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op januari 28, 2024, 09:30:34
Dat is toch die man die Ten Hag bij Ajax helemaal kapot probeerde te schrijven en Steijn een geweldige coach vond. GENOT
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op september 29, 2024, 08:51:29
Nou, op 29, 30 of 31 oktober een uitwedstrijd naar ADO
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 26, 2024, 18:54:45
Dinsdag op naar Den Haag !!
Met je sterkste opstelling?
Of alles nu richten op de Competitie?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 27, 2024, 00:47:51
Ga voor een goed resultaat.
Hier kan ook geld mee worden verdiend.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 27, 2024, 07:52:48
Vind die pot tegen Jong AZ veel belangrijker. Zet er maar wat jongens in die anders weinig spelen, Den Haag zal niet anders doen lijkt me.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 27, 2024, 08:04:27
Mits alles fit... laat er 9 staan.
En geef op 2 zwakke plekken een concurent de kans.

Het is wel een wedstijd om het een keertje te proberen met de Leeuw in de spits.
Of weer eens Mercera naar links en Otttensen terug.
Casas voor vMullem. Souren weer eens op 6.

Maar niet het hele elftal overhoop, gewoon 2 posities. Werkt het niet dan zet je het in de competitie weer terug.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2024, 10:10:06
Pauwels en de Leeuw uit voorzorg op de bank.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2024, 10:41:42
Nr 12 t/m 15 in de basis. Beker is leuk, maar competitie is veel belangrijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2024, 12:52:08
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2024, 10:41:42
Nr 12 t/m 15 in de basis. Beker is leuk, maar competitie is veel belangrijker
heeft vorige bekertoernooi veel geld opgeleverd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 27, 2024, 13:03:59
Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2024, 12:52:08
heeft vorige bekertoernooi veel geld opgeleverd?
En de competitie heeft ons toen veel geld gekost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 27, 2024, 13:43:30
Citaat van: Inferno-058 op oktober 27, 2024, 13:03:59
En de competitie heeft ons toen veel geld gekost
daar heb je een punt
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2024, 19:03:32
Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 27, 2024, 19:20:13
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 19:03:32
Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.
lekker rustig  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:33:31
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 19:03:32
Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.

We voetbalden helemaal niet goed. Dat zei Henk ook na de wedstrijd. Must wat geluk hewwe en dat hadden we deze keer. Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien. Het was zo rommelig als wat. Maar goed, de 3 punten tellen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:38:23
Deze hele competitie stelt qua niveau dit seizoen niet een reet voor. Als we nu van Jong Az en daarna van jong Psv winnen doe je mee om de 2e periode.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2024, 20:02:34
Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:33:31
We voetbalden helemaal niet goed. Dat zei Henk ook na de wedstrijd. Must wat geluk hewwe en dat hadden we deze keer. Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien. Het was zo rommelig als wat. Maar goed, de 3 punten tellen.
nee hun waren goed en hadden beste aanvallen :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 27, 2024, 20:24:06
Ben harstikke blij met de overwinning op Excelsior. Niet dat wij nu zo goed speelden, maar wel de dood of de gladiolen in het vaandel hadden.
Hier had Excelsior geen goed antwoord op, maar bleken ook niet instaat een aanval gericht af te ronden.
Het positieve is wel dat een aantal spelers steeds beter aan de bal komen, maar ook dat een paar nog niet kunnen brengen om op dit niveau wekelijks evenwichtig te presteren.
Hier is voor gekozen, dus kan het voetbal voorlopig niet veel beter worden, maar kan hier wel mee leven omdat het gemis aan kwaliteit nu wordt gecompenseerd met strijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 27, 2024, 20:57:26
Het grootste verschil van vorig jaar is dat die er wat gelaten bij liepen bij slechte resultaten en deze ploeg echt knokt om omhoog te komen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 22:10:50
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 20:02:34
nee hun waren goed en hadden beste aanvallen :_spank

Must de samenvatting nog maar eens bekieke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Gasgeve op oktober 28, 2024, 08:14:18
Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:38:23
Deze hele competitie stelt qua niveau dit seizoen niet een reet voor. Als we nu van Jong Az en daarna van jong Psv winnen doe je mee om de 2e periode.
Gister Helmond zien spelen en dat is dan de koploper. Daar doen wij zeker niet voor onder. Alles is mogelijk deze competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Arno A op oktober 28, 2024, 10:31:51
vorige bekerdeelname sportief een enorm succes. Maar wel een (te) grote impact op de competitie. Immers negen wedstrijden in een maand tijd moeten spelen. Daarna stortte het volledig in. En nu is de opzet identiek met veel bekerrondes in de winter .

Maar ja je laat je ook niet zo maar uitschakelen. Eerst ADO dus maar. Drie op rij winnen?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op oktober 28, 2024, 10:45:07
Beker is met nieuwe stadion thuis extra interessant. Heb wel een mooie loting in gedachten  8)  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op oktober 28, 2024, 11:31:38
Citaat van: Bussum op oktober 28, 2024, 10:45:07
Beker is met nieuwe stadion thuis extra interessant. Heb wel een mooie loting in gedachten  8)  |:)

Harkema?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op oktober 28, 2024, 12:17:44
Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2024, 08:14:18
Gister Helmond zien spelen en dat is dan de koploper. Daar doen wij zeker niet voor onder. Alles is mogelijk deze competitie.

Iedere ploeg heeft in een seizoen een dip, die hebben wij al gehad  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 28, 2024, 12:44:53
Citaat van: PePe op oktober 28, 2024, 12:17:44
Iedere ploeg heeft in een seizoen een dip, die hebben wij al gehad  |:)
Volgens mij stond NAC vorig seizoen 11e in de KKD na deze speelronde, en kijk waar ze nu spelen. Alles is nog mogelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2024, 14:34:33
Reiziger op goal
Geen Pauwels en Alhaft
Diemers rust.
We gaan het beleven.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op oktober 28, 2024, 14:41:03
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2024, 14:34:33
Reiziger op goal
Geen Pauwels en Alhaft
Diemers rust.
We gaan het beleven.


schriftelijk afdoen. volle focus op competitie en promotie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2024, 14:52:52
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2024, 14:34:33
Reiziger op goal
Geen Pauwels en Alhaft
Diemers rust.
We gaan het beleven.
dus vleugellam  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 28, 2024, 15:17:44
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2024, 14:34:33
Reiziger op goal
Geen Pauwels en Alhaft
Diemers rust.
We gaan het beleven.

Thijs Jansen dus nu al (terecht) op de radar bij andere clubs volgens Henk bij OF
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2024, 15:32:41
Achterhoede hetzelfde. Midden Kieftenbelt, Souren, De Jong.
Aanval: Balk, De Leeuw, Kooistra.

Zoiets zal het dan wel worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 28, 2024, 15:37:20
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 28, 2024, 15:17:44
Thijs Jansen dus nu al (terecht) op de radar bij andere clubs volgens Henk bij OF

Dat zei hij eerder ook al over Mercera, nartey en Pauwels. Neem het vooralsnog met een korrel zout.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 28, 2024, 15:44:24
Spelers die vaak 2 jaar vastliggen plus optie.
En dan kan er ook nog tussentijds een beter contract geboden worden.
Weinig reden tot zorg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 07:41:57
Matchday!
Benieuwd naar de opstelling.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 09:03:19
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 07:41:57
Matchday!
Benieuwd naar de opstelling.
kun je wel makkelijk invullen
Titel: Re: Beker
Bericht door: 666 op oktober 29, 2024, 09:26:33
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 09:03:19
kun je wel makkelijk invullen

Doe eens  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 29, 2024, 09:52:03
Gokje
Reiziger
Ottesen  van Mullem Nieling Poll
      Souren   Kieftenbeld
                De Jong

Balk         De Leeuw     Kooistra
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 29, 2024, 10:10:14
Kan me haast niet voorstellen dat de Leeuw gaat spelen, zoveel wedstrijden in korte tijd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 29, 2024, 10:10:41
Hoeveel supporters reizen er eigenlijk af?
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 18:58:33
Verwacht er weinig van maar goed... is deze nog ergens te zien?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 19:11:08
Extra kanaal ESPN, internet dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op oktober 29, 2024, 19:27:14
Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 19:11:08
Extra kanaal ESPN, internet dus.

Komt ook gewoon op tv als je ESPN compleet hebt. ESPN 4.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op oktober 29, 2024, 19:57:09
ADO ook niet in de beste opstelling. Lijken ook wat spelers te sparen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 19:59:40
Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 29, 2024, 19:57:09
ADO ook niet in de beste opstelling. Lijken ook wat spelers te sparen.

Waar zie jij de opstellingen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 20:05:10
Reizier, Ottesen, Mullem, Nieling, Poll, Kieftenbelt, De Jong, Souren, R?lke, De Leeuw, Balk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 20:12:48
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 20:05:10
Reizier, Ottesen, Mullem, Nieling, Poll, Kieftenbelt, De Jong, Souren, R?lke, De Leeuw, Balk
ADO speelt ook met veel spelers die anders niet in de basis staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 20:16:12
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 20:12:48
ADO speelt ook met veel spelers die anders niet in de basis staan.

Op google zag ik zelfs een zonder naam! Dat biedt dus perspectief!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leeuwarder94 op oktober 29, 2024, 20:43:32
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 19:59:40
Waar zie jij de opstellingen?

Op Twitter. ADO speelt met Wentges; Boakye, Tomas, Esajas, Van der Sloot; S?rmeli, De Bruin; Mohammad, Schalk, Lourens; Bonis

Volgens de ADO supporters een B elftal
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 20:50:13
Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 29, 2024, 20:43:32
Op Twitter. ADO speelt met Wentges; Boakye, Tomas, Esajas, Van der Sloot; S?rmeli, De Bruin; Mohammad, Schalk, Lourens; Bonis

Volgens de ADO supporters een B elftal

Bedankt!

Ik zie trouwens dat De Leeuw toch wel degelijk vanaf de aftrap speelt, verrassend misschien? Maar ik zag ook dat Afolabi niet op de bank zit. Dus wie o wie gaat in de spits komen als De Leeuw eruit gaat? Vragen, vragen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op oktober 29, 2024, 20:53:34
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 20:50:13
Bedankt!

Ik zie trouwens dat De Leeuw toch wel degelijk vanaf de aftrap speelt, verrassend misschien? Maar ik zag ook dat Afolabi niet op de bank zit. Dus wie o wie gaat in de spits komen als De Leeuw eruit gaat? Vragen, vragen...

die slome duitser in de punt en wiebe op de vleugel
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 20:54:05
R?lke zal wel in de spits komen na een uur.

Maar ADO heeft een B-elftal. Die trainer geeft een beetje aan dat de beker niet belangrijk vindt.

En inderdaad ESPN 4, ik had verkeerd in de app gekeken  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 20:59:09
Die Priem is een spits?
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:00:18
Citaat van: Trainert! op oktober 29, 2024, 20:53:34
die slome duitser in de punt en wiebe op de vleugel

O ja, R?lke. Ach, wie weet valt het allemaal een keer mee.
Er zijn toch wat supporters meegereisd, mooi om te zien!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Hirsch op oktober 29, 2024, 21:01:10
https://daddylive1.ru/my/stream-15.php
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:06:15
Lekker blijven opbouwen met van Mullem  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:08:47
Citaat van: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:06:15
Lekker blijven opbouwen met van Mullem  :proost

Hem aanspelen als hij tussen drie man staat is ook niet geweldig mokzegge
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:09:53
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:08:47
Hem aanspelen als hij tussen drie man staat is ook niet geweldig mokzegge
Ze laten hem bewust vrij staan, dan moeten we de lange bal maar spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:10:17
Het valt nog niet mee...
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:12:01
Citaat van: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:09:53
Ze laten hem bewust vrij staan, dan moeten we de lange bal maar spelen

Nou ja vrij, hij stond tussen drie man in. Zat meteen druk op. Dat had Nieling moeten zien
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:12:58
Lol makkelijk gegeven, maar goed zo hebben wij ze ook al meegekregen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 21:13:36
Dit kan niet waar zijn toch.. een penalty..  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2024, 21:13:56
Dit kan toch nooit een penal zijn. Wat een schande.
Overigens zat de 1-0 er aan te komen natuurlijk.
V Mullem loopt weer te schutteren als een pupil.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Viper op oktober 29, 2024, 21:16:06
Het stadion van ADO is behoorlijk leeg zeg, met name in de hoeken. Ik ben blij dat wij open hoeken hebben.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:17:03
Citaat van: Viper op oktober 29, 2024, 21:16:06
Het stadion van ADO is behoorlijk leeg zeg, met name in de hoeken. Ik ben blij dat wij open hoeken hebben.

En niet tot aan het veld. Misschien wel het lelijkste nieuwe stadion in Nederland
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 21:19:04
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:17:03
En niet tot aan het veld. Misschien wel het lelijkste nieuwe stadion in Nederland

Van buiten sowieso
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:21:45
Manschot heeft vandaag z?n ogen dicht?
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:24:29
Heb echt het idee wat we nog niet begonnen zijn met voetballen en ons mee laten slepen in het slordige maar fanatieke voetbal van ADO. En toch twee aardige kansen en ADO al twee geel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:25:07
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:21:45
Manschot heeft vandaag z?n ogen dicht?

Dit keer in ons voordeel...
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2024, 21:26:57
Lekkere kopbal _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op oktober 29, 2024, 21:26:59
Hatsaa
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:27:22
Doelpunt uit een hoekschop, hoe lang is dat geleden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:28:00
Heel goed!
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:30:14
 :0= Ottensen
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 29, 2024, 21:33:32
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 21:27:22
Doelpunt uit een hoekschop, hoe lang is dat geleden?
Reijnen tegen DKV  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:35:09
Citaat van: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:30:14
:0= Ottensen

Hoopaaa
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 29, 2024, 21:35:22
Onze nieuwe spits? :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 21:35:44
Ottensen maar in de spits dan straks.

Maar die Haagse storm is na 20 minuten wel gaan liggen. Dit komt wel goed vandaag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op oktober 29, 2024, 21:35:48
basisplaatsje maar denk ik?  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 29, 2024, 21:36:01
Wel opvallend trouwens: Diemers neemt de corners niet en meteen 2 goals! :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:36:20
Godallemachtig!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2024, 21:37:51
Leuke wedstrijd zo. Niveau 4e klasse en 6e klasse arbitrage.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:39:03
Citaat van: AL op oktober 29, 2024, 21:37:51
Leuke wedstrijd zo. Niveau 4e klasse en 6e klasse arbitrage.
Wel veel inzet en enthousiasme
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:40:19
Citaat van: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:39:03
Wel veel inzet en enthousiasme

Behalve bij R?lke tot nu toe.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2024, 21:40:25
Citaat van: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:39:03
Wel veel inzet en enthousiasme

Ja en zeker niet saai.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 29, 2024, 21:43:56
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:40:19
Behalve bij R?lke tot nu toe.
Bij hem mogen ze wel een chilipeper in de thee doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 21:45:44
Is toch ook totaal geen linksbuiten. Los van het feit dat ik nog niet weet wat zijn kwaliteiten dan wel zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2024, 21:48:31
Moeten vooral proberen te voetballen. Die lui ken niks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 29, 2024, 21:49:42
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:40:19
Behalve bij R?lke tot nu toe.

Speelt die mee dan? :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2024, 21:53:05
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 21:40:19
Behalve bij R?lke tot nu toe.
doet die mee dan?
Titel: Re: Beker
Bericht door: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 21:57:21
Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.
haha klopt wat een draak van een kerel 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 29, 2024, 22:02:12
Citaat van: sunderland op oktober 29, 2024, 21:53:05
doet die mee dan?
Tja wie zet die man dan ook op linksbuiten
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 22:03:39
Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.

En namen verkeerd uitspeken. Van Leeuwen en Uldriks.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:18:29
Kooistra voor R?lke a.u.b.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 22:21:08
Citaat van: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:18:29
Kooistra voor R?lke a.u.b.

Doet nu tenminste een beetje mee. Zie liever Balk even wat gespaard worden. Anderzijds is doorbekern ook wel leik
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2024, 22:26:56
Ik snap de wissels niet  :? wie hebben we nu in de aanval.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op oktober 29, 2024, 22:29:23
allejezus, waarom kan dit anders normaal nooit zo  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 22:29:58
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 29, 2024, 21:36:01
Wel opvallend trouwens: Diemers neemt de corners niet en meteen 2 goals! :devil

Hij heeft zijn trap toch nog wel   |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 22:30:32
Wat een goal  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:30:44
Ge-wel-dig!!!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 29, 2024, 22:32:47
Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 22:29:58
Hij heeft zijn trap toch nog wel   |:)

_O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 29, 2024, 22:33:16
Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.
dat zeggen wij hier ook al de hele wedstrijd
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:34:03
Goeie redding
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 22:39:09
Ik weet niet wat die commentator op heeft, maar ik wil er ook wel wat van.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op oktober 29, 2024, 22:42:15
Lekker dit
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 22:42:40
WIEBUUUUH
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:42:48
Wat maken we mee!!!
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2024, 22:43:17
Wat een heerlijke 2 goals zeg.
Die van Wiebe erg goed afgemaakt hoor.
Reiziger overigens ook prima keeper.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op oktober 29, 2024, 22:46:01
ADO heeft gewoon niks te zeggen gehad, penalty makkelijk mee gekregen en dat was 't.

Na dat eerste kwartiertje waren ze gewoon klaar.

Nou geen oppermachtig voetbal van Cambuur, maar wel lekker en zeer verdiend (en nodig)  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2024, 22:48:47
Als je als Midden-Noord de hele tweede helft alleen maar
'kanker Cambuur'  kan zingen dan ben je wel klaar als supportersgroep.

Wat een triestheid daar zeg
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2024, 22:49:42
Begin weer trots te worden. 
Dit is voor het team geweldig omdat het echt met zijn allen is. !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 22:54:42
Wat een kutselectie  :_schater

Mooi om te zien dat de jongens die buiten de basis vallen belangrijk waren. 2 assists De Jong, 2 goals Ottensen. Reiziger prima gekeept.
Kooistra prima goaltje.

Vijfde goede wedstrijd op rij. We zijn wel uit het dal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 29, 2024, 22:54:46
Citaat van: Poetser op oktober 29, 2024, 22:48:47
Als je als Midden-Noord de hele tweede helft alleen maar
'kanker Cambuur'  kan zingen dan ben je wel klaar als supportersgroep.

Wat een triestheid daar zeg

Zeer sneu. Maar goed het coke snuiven en abe is dood heb ik ook wel voldoende gehoord.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2024, 22:54:57
Gefeliciteerd allemaal. Dit zagen we toch niet aankomen, zeker een week of twee geleden niet, na de mistwedstrijd tegen Volendam
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2024, 22:58:37
Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2024, 22:33:16
dat zeggen wij hier ook al de hele wedstrijd
wij hier ook. Als je zegt dat de penalty misschien onterecht is maar leuk voor wedstrijd. Onvoorstelbaar
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 29, 2024, 23:02:00
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 22:54:46
Zeer sneu. Maar goed het coke snuiven en abe is dood heb ik ook wel voldoende gehoord.
Wel opvallend hoeveel gas terug Den Haag nam na die penalty
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 29, 2024, 23:03:46
Grappig. Dat is toch wel het leuke aan voetbal. Een paar weken geleden was alles nog kut en kwam deze selectie zwaar te kort. Vond ik ook. En nu gewoon 3 overwegingen op rij. Het kan verkeren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2024, 23:06:07
Citaat van: gobo op oktober 29, 2024, 21:55:43
Ook wel met afstand de allerslechtste voetbal commentator op de Nederlandse TV. Wat lult die vent een volstrekt onsamenhangend verhaal aan elkaar. Onvoorstelbaar.

Man man man, als je Diemers aanziet voor Nartey dan is een bezoekje aan de opticien geen overbodige luxe
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 29, 2024, 23:11:55
En dan continu de klemtoon verkeerd bij Nar-TEY
:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op oktober 29, 2024, 23:12:41
Ja en eerste helft Souren voor Kieftenbelt...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Scc4-ever op oktober 29, 2024, 23:13:03
Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 23:11:55
En dan continu de klemtoon verkeerd bij Nar-TEY
:_schater
ja ik ergerde mij dood aan die commentator.
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 29, 2024, 23:15:49
zeer knappe zege hoor mooi voor de hele club

Reiziger deed het prima
Sturla 2x scoren heel mooi voor hem
Diemers laat even zijn klasse zien
Wiebe die zelfs nog o 19 mag heerlijke goal

op naar vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardiascc op oktober 29, 2024, 23:17:00
Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2024, 23:06:07
Man man man, als je Diemers aanziet voor Nartey dan is een bezoekje aan de opticien geen overbodige luxe

En blijkbaar hebben we Michael van Leeuwen en Carno Arsas ook in de selecfie :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op oktober 29, 2024, 23:47:08
Op de beginfase na een soevereine en mooie overwinning die ik wederom niet aan zag komen. Op naar de 2 Jong-ploegen, tijd om een einde te maken aan het gestuntel tegen Jong-teams.  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 30, 2024, 03:27:12
Ik hef maar 1 opmerking. En nou DEURGAAN.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 30, 2024, 07:07:56
Ik vond het vooral knap hoe we de wedstrijd omdraaiden.
Beetje slap begin met een struikelpartij waaruit Den Haag wat gelukkig een grote kans krijgt. En dan is Den Haag zo'n 20  minuten los met publiek erachter.

Vrijwel altijd blijft het de hele wedstrijd slap als je zo begint. Dat was nu niet, we deden er een tandje bij en op een gegeven moment waren we de bovenliggende partij en was Ado eigenlijk verder onmachtig na de gelijkmaker.

Het team van vorig jaar was na de slachtbank geleidt. Er zit nu veel meer karakter in.
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op oktober 30, 2024, 07:53:27
Eerste 20 min gaf ik ons weinig kans, daarna uit het niets de wedstrijd omgedraaid. Na de eerste goal van ons ook niet zoveel dreiging van ADO als in dat eerste kwartier. Best speult
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:07:49
Wie had kunnen denken dat deze selectie in relatief korte tijd weer in staat is de tegenstander bij de strot te kunnen pakken en de overwinning over de streep te trekken.
Als ze deze tendens kunnen doorzetten kunnen we bij de thuiswedstrijden uitzien naar mooie "Kooi" gevechten. |:)
Toch weer de credits naar Henk  w:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Arno A op oktober 30, 2024, 08:46:55
nog voorkeur voor de volgende opponent? of maakt het niet uit? Vrijdag weten we meer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 08:55:23
Citaat van: Arno A op oktober 30, 2024, 08:46:55
nog voorkeur voor de volgende opponent? of maakt het niet uit? Vrijdag weten we meer.
vrijdag de loting om 17:00
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:56:38
Citaat van: Poetser op oktober 29, 2024, 22:48:47
Als je als Midden-Noord de hele tweede helft alleen maar
'kanker Cambuur'  kan zingen dan ben je wel klaar als supportersgroep.
Wat een triestheid daar zeg
Nu wordt in het Haags het woord  kankahrrrr net zo gebruikt als hier in Liwwadden het woord nou ju.
Het zijn natuurlijk Neanderthalers daar bij Ado, maar het woord Kankharrrr wordt door een ras Hagenees bijna in iedere zin gebruikt zoals hier nou su en wat nou juuu.
Het woord gebruiken in spreekkoren is misselijkmakend, maar wat hier soms vanaf Noord wordt geroepen en gezongen houdt ook niet over, dus geeft aan dat het iq hier niet hoger ligt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:57:50
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 08:55:23
vrijdag de loting om 17:00
Eerst nog een amateurclub en in de volgende maar die van verder op.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op oktober 30, 2024, 09:06:17
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:56:38
Nu wordt in het Haags het woord  kankahrrrr net zo gebruikt als hier in Liwwadden het woord nou ju.
Het zijn natuurlijk Neanderthalers daar bij Ado, maar het woord Kankharrrr wordt door een ras Hagenees bijna in iedere zin gebruikt zoals hier nou su en wat nou juuu.
Het woord gebruiken in spreekkoren is misselijkmakend, maar wat hier soms vanaf Noord wordt geroepen en gezongen houdt ook niet over, dus geeft aan dat het iq hier niet hoger ligt.

Wat te denken van dat liedje over Henk Veerman 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 09:30:44
Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:57:50
Eerst nog een amateurclub en in de volgende maar die van verder op.
dan graag thuiswedstrijd  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op oktober 30, 2024, 09:59:22
Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 22:54:46
Zeer sneu. Maar goed het coke snuiven en abe is dood heb ik ook wel voldoende gehoord.

Echt precies dit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2024, 10:05:20
Liefst Dkv thuis !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op oktober 30, 2024, 10:06:08
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2024, 10:05:20
Liefst Dkv thuis !

Zou echt geweldig zijn in ons nieuwe stadion. Welke ronde maakt dan echt geen reet uit  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2024, 10:08:49
Citaat van: moodygrunn op oktober 30, 2024, 07:53:27
Eerste 20 min gaf ik ons weinig kans, daarna uit het niets de wedstrijd omgedraaid. Na de eerste goal van ons ook niet zoveel dreiging van ADO als in dat eerste kwartier. Best speult
die lui zaten er bovenop en bepaalde spelers van ons(iedereen weet wel wie) waren dramatisch slecht. Gewoon voetballen met pit dan kom je heel ver.
Titel: Re: Beker
Bericht door: diekhuzen op oktober 30, 2024, 12:04:47

Een degelijke wedstrijd, mooie serie en vooral een opsteker voor het zelfvertrouwen.
De uitdaging is winnen van de "zwakkere" tegenstanders die zich gaan ingraven. Als we dat ook gaan beheersen kan het, met aanvallende versterking en terugkomst van Schaapman en Caschili, een leuk seizoen worden.






Titel: Re: Beker
Bericht door: Hirsch op oktober 30, 2024, 12:39:24
Citaat van: diekhuzen op oktober 30, 2024, 12:04:47
Een degelijke wedstrijd, mooie serie en vooral een opsteker voor het zelfvertrouwen.
De uitdaging is winnen van de "zwakkere" tegenstanders die zich gaan ingraven. Als we dat ook gaan beheersen kan het, met aanvallende versterking en terugkomst van Schaapman en Caschili, een leuk seizoen worden.

Het vertrouwen groeit, dat is mooi! Herinnert me alleen wel aan vorig jaar waar we het Henk de Jong effect zagen. Flink opklommen richting eind van de herfst, we ook weer stiekem durfden te dromen, maar het ook opeens weer verdwenen was in december en het halfjaar daarna.
Hopelijk is het nu anders!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 30, 2024, 13:06:25
Andere captains met Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt ipv vKaam, Bergsma en vdWater.
Die zorgen wel dat niemand verzaakt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op oktober 30, 2024, 13:51:42
Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2024, 13:06:25
Andere captains met Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt ipv vKaam, Bergsma en vdWater.
Die zorgen wel dat niemand verzaakt.

Souren was captain :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 30, 2024, 14:18:24
Hij mocht de band om. Maar wie denk je dat bepalend zijn op trainingen en in de kleedkamer?

Maar goed, het gaat erom dat we niet weer ver terugzakken zoals vorig seizoen na een opleving. Ik heb daar wel vertrouwen in met de huidige groep.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardiascc op oktober 30, 2024, 14:36:56
https://voorburgsdagblad.nl/sport/ado-den-haag-in-beker-met-4-1-onderuit-tegen-cambuur-supporters-boos?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QYma3Cc1wuwKyfdCdecQfLFPzzLYIee6tiDRBYocCfZMaZn_nowUNYRU_aem_iLsntIITFO-yTBZ9TvAK9w

Volgens mij heeft de commentator van gister dit stukje geschreven  :_schater

Sander Ottessen, Michael Diemers en ons  grote jeugdtalent Wessel Kooistra hebben gister gescoord :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 15:06:44
Haha die voornamen  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Mike SCC op oktober 30, 2024, 18:31:26
Citaat van: Leovardiascc op oktober 30, 2024, 14:36:56
https://voorburgsdagblad.nl/sport/ado-den-haag-in-beker-met-4-1-onderuit-tegen-cambuur-supporters-boos?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QYma3Cc1wuwKyfdCdecQfLFPzzLYIee6tiDRBYocCfZMaZn_nowUNYRU_aem_iLsntIITFO-yTBZ9TvAK9w

Volgens mij heeft de commentator van gister dit stukje geschreven  :_schater

Sander Ottessen, Michael Diemers en ons  grote jeugdtalent Wessel Kooistra hebben gister gescoord :_schater

Wist niet dat we zoveel tweelingen in de selectie hadden  :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 30, 2024, 20:43:54
En nu Sparta Nijkerk loten 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 21:42:47
Het levert Cambuur alweer ?12.500,00 op bij de volgende ronde ?30.000,00.
Mooi een thuiswedstrijd tegen KKD club.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 30, 2024, 22:16:23
Doe maar niet Quick Boys loten
Titel: Re: Beker
Bericht door: anderszchristian op oktober 30, 2024, 22:27:46
Van der Weij 2-0 voor met Genemuiden tegen Willem 2
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op oktober 30, 2024, 23:21:27
In de 95e minuut de 2-2 om de oren en inmiddels in de verlenging met 2-3 achter. Zuur!
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 31, 2024, 07:51:40
Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 31, 2024, 08:07:51
Ze hadden het niet meer "goed voor elkaar" ;)
Nee erg jammer zo!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op oktober 31, 2024, 08:35:20
Citaat van: oost op oktober 31, 2024, 07:51:40
Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil

:zweep hahaha aardig doen. Jammer voor Genemuiden en Ren?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2024, 09:03:18
Citaat van: oost op oktober 31, 2024, 07:51:40
Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil
dat ligt aan de trainer  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 31, 2024, 11:46:21
Maar liever niet tegen een amateur club loten
Kan alleen maar tegenvallen
Doe maar KKD club
Of eredivisie club uit rechterrijtje
Volendam thuis zou ook mooi zijn...Revanche zonder mist!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 31, 2024, 11:55:05
Doe maar dkv of Groningen thuis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2024, 11:58:23
Kans dat je een amateur club loot is ook wel heel groot.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 31, 2024, 12:05:41
Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2024, 11:46:21
Maar liever niet tegen een amateur club loten
Kan alleen maar tegenvallen
Doe maar KKD club
Of eredivisie club uit rechterrijtje
Volendam thuis zou ook mooi zijn...Revanche zonder mist!
nee ik wil Sparta Nijkerk uit. Heb ik een thuiswedstrijd :_schater

Eemdijk mag ook
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op oktober 31, 2024, 12:38:01
Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2024, 12:05:41
nee ik wil Sparta Nijkerk uit. Heb ik een thuiswedstrijd :_schater

Eemdijk mag ook
Dit riekt naar eigenbelang  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 31, 2024, 16:20:59
Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2024, 12:38:01
Dit riekt naar eigenbelang  :zweep
Absoluut!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2024, 21:23:00
Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2024, 16:20:59
Absoluut!

Corrupte boel hier, hou ik niet van...
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 31, 2024, 22:19:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2024, 21:23:00
Corrupte boel hier, hou ik niet van...
:_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 31, 2024, 22:40:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2024, 21:23:00
Corrupte boel hier, hou ik niet van...
Dat nu juist jij dat durft te schrijven.... :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2024, 13:00:45
Vanmiddag de loting rond 17:30
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op november 01, 2024, 17:53:01
Wat een kutloting
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op november 01, 2024, 17:53:29
RKC uit, jammer dat we ze niet thuis krijgen...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op november 01, 2024, 18:00:22
Thuis is altijd mooi.

Uit is RKC gewoon een kutclub. Niks aan...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2024, 18:05:16
Je kunt nog minder treffen hoor.
Ik zie wel kansen om de volgende ronde te halen.
Zien we van der Water ook weer eens :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: nee,wel? op november 01, 2024, 18:16:50
Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2024, 18:05:16
Je kunt nog minder treffen hoor.
Ik zie wel kansen om de volgende ronde te halen.
Zien we van der Water ook weer eens :zweep

en dan  skiet hij su dr vanuut alle hoeken ineens in....... 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op november 01, 2024, 18:31:38
Is van Osch bekerkeeper? :devil
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 01, 2024, 18:32:10
Appeltje eitje juh! |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op november 01, 2024, 18:38:36
Citaat van: zeewolde op november 01, 2024, 18:31:38
Is van Osch bekerkeeper? :devil

Ik heb gehoord dat Van Osch een goede barkeeper is :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 14, 2024, 09:32:04
Dinsdag RKC uit
Uit spelen ligt ons wel!
Maar ivm competitie....Tweede keus opstellen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 14, 2024, 10:34:38
Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 09:32:04
Dinsdag RKC uit
Uit spelen ligt ons wel!
Maar ivm competitie....Tweede keus opstellen?

Nee, gewoon nog twee wedstrijden vol gas. Je moet nu niet gaan wisselen. Je weet hoe mooi de beker kan zijn
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 14, 2024, 10:36:10
Citaat van: Galdiano op december 14, 2024, 10:34:38
Nee, gewoon nog twee wedstrijden vol gas. Je moet nu niet gaan wisselen. Je weet hoe mooi de beker kan zijn
Natuurlijk....
Maar Henk gaf gisteren na de wedstrijd al aan dat de Competitie belangrijkste is
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2024, 11:12:37
Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 10:36:10
Natuurlijk....
Maar Henk gaf gisteren na de wedstrijd al aan dat de Competitie belangrijkste is
Als pauwels kwetsbaar is, sparen die man
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2024, 16:07:54
Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels

Oef dat is een flinke aderlating. Jansen is een keuze lijkt me.

Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers)

Wat een watjes ook die spelers van ons  _O_

Ik zou geen risico nemen met Pauwels
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 14, 2024, 16:14:37
Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels
gewoon een B team opstellen en dat kan ook niet anders.
Henk gaf ook heel duidelijk aan dat vrijdag veel belangrijker is. Heb het idee dat Henk ook iets begint te voelen.. spits erbij en beter worden?dan kan er iets gebeuren
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 14, 2024, 16:45:53
Hij merkte ook op dat hij op de competitie wordt afgerekend (door publiek en pers). Beker is goed voor de club, maar zelf had hij er helemaal niks aan dat ze halve finale speelden. Denk dat Henk mooi voor zichzelf kiest en dus competitie.

Nou worden we niet eens veel minder van Ottensen of Kieftenbelt, R?lke klopt ook hard op de deur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 16, 2024, 14:46:39
Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2024, 15:00:49
Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 14:46:39
Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.
dan zit er ook niet veel op de bank :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 16, 2024, 15:03:54
Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 14:46:39
Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.

Prima opstelling, niks geen B team
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 16, 2024, 15:24:35
Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2024, 15:00:49
dan zit er ook niet veel op de bank :y
Marsman Rolke Kooistra van Veen Minnema Potma
Zullen wel meegaan
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 16, 2024, 16:02:38
Verwacht van RKC eigenlijk ook niet zoveel morgen. Die spelen vrijdag een veel belangrijke wedstrijd thuis tegen PEC.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 16, 2024, 18:11:57
Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 15:24:35
Marsman Rolke Kooistra van Veen Minnema Potma
Zullen wel meegaan
Fedde de Jong
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 16, 2024, 18:32:22
172 man mee! Netjes hoor!!

Op naar Waalwijk  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 16, 2024, 19:49:09
Citaat van: michello op december 16, 2024, 16:02:38
Verwacht van RKC eigenlijk ook niet zoveel morgen. Die spelen vrijdag een veel belangrijke wedstrijd thuis tegen PEC.
idd. Die doen hetzelfde dus dan wint de gene die met een plan voetbalt. Fraser kan alleen maar counter voetbal spelen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 10:24:06
Matchday |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: papier op december 17, 2024, 12:10:13
Wordt dit nog ergens uitgezonden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 17, 2024, 12:28:08
Citaat van: papier op december 17, 2024, 12:10:13
Wordt dit nog ergens uitgezonden?
N dubbel E, ESPN vind deze wedstrijd niet belangrijk en is er dus niet voor de geel/blauwe supporters  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 17, 2024, 13:27:52
Klopt...
Waardeloos
Hopelijk heeft iemand ??n stream!
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 17, 2024, 13:49:57
Beelden waarschijnlijk in de ESPN KNVB Beker schakelshow.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 17, 2024, 13:59:40
Maar 5 wedstrijden en slechts 2 live. Slaat toch helemaal nergens op.  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 17, 2024, 14:38:28
Citaat van: Galdiano op december 17, 2024, 13:59:40
Maar 5 wedstrijden en slechts 2 live. Slaat toch helemaal nergens op.  :R
Ik heb 6 extra zenders op ESPN watch
Vreemd inderdaad  :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 17, 2024, 14:47:43
Opzet, om kijkers te winnen voor de KNVB Beker schakelshow?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op december 17, 2024, 15:21:13
Ik heb jaren geleden ESPN al opgezegd.

Ik heb m'n eigen wegen wel  l0l

Betaal 30,- per jaar. Voor heeuuul veel zenders.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op december 17, 2024, 15:28:15
Citaat van: PePe op december 17, 2024, 14:47:43
Opzet, om kijkers te winnen voor de KNVB Beker schakelshow?

Overigens is het schakelkanaal altijd genieten, zo eerlijk moeten we wel zijn!
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op december 17, 2024, 16:39:51
Citaat van: Poetser op december 17, 2024, 15:21:13
Ik heb jaren geleden ESPN al opgezegd.

Ik heb m'n eigen wegen wel  l0l

Betaal 30,- per jaar. Voor heeuuul veel zenders.

Maar daar is het nog steeds niet op denk?
Zal wel illegaal streampje worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 17, 2024, 18:58:51
(https://pbs.twimg.com/media/GfBNY69W0AElJ-q?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 18:59:57
Toch nog netjes deze opstelling. Nu nog heel houden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 19:23:56
Citaat van: sunderland op december 17, 2024, 18:59:57
Toch nog netjes deze opstelling. Nu nog heel houden.
wie staat op de plaats van Poll.
En wie zijn onze buitenspelers :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op december 17, 2024, 19:28:44
Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2024, 19:23:56
wie staat op de plaats van Poll.
En wie zijn onze buitenspelers :?

Casus
Balk
Rolke

Kest zelf oek nadenken?
Titel: Re: Beker
Bericht door: moodygrunn op december 17, 2024, 19:34:11
Casas op rb, ottesen op lb
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op december 17, 2024, 19:38:10
Heeft iemand al een Live stream kunnen vinden?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Leovardia op december 17, 2024, 19:42:07
Citaat van: Poetser op december 17, 2024, 15:21:13
Ik heb jaren geleden ESPN al opgezegd.

Ik heb m'n eigen wegen wel  l0l

Betaal 30,- per jaar. Voor heeuuul veel zenders.

Same here, maar SCC komt nergens op?!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 19:50:12
Citaat van: Poetser op december 17, 2024, 19:28:44
Casus
Balk
Rolke

Kest zelf oek nadenken?
rustigggggggg.

Maar bedankt voor het meedenken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op december 17, 2024, 20:17:07
Helaas, 1-0. Doelpunt Zawada, scoorde laatste wedstrijd ook al twee keer. Bah. Ik vind Geert van Tuinen een beste kerel, maar hij moet niet zo enthousiast doen als de tegenstander scoort, grmbl. 
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2024, 20:19:18
De focus maar op vrijdag dan maar.
Kieftenbelt ging toch wel weer goed de fout in voorafgaand aan de 1-0.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 20:29:21
R?lke |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2024, 20:31:17
Heerlijke goal zeg!
Titel: Re: Beker
Bericht door: YellowBlue op december 17, 2024, 20:39:31
Citaat van: AL op december 17, 2024, 20:31:17
Heerlijke goal zeg!
hey, had jij niet de focus op vrijdag?
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 20:49:13
Keeper staat niet goed en reageert niet goed
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 17, 2024, 20:54:40
Diemers nog twee keer prima kans op een goal
Iets zelfzuchtiger....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:02:23
Deze wedstrijd hoef je niet te verliezen?.graag een ronde verder.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2024, 21:09:46
Citaat van: YellowBlue op december 17, 2024, 20:39:31
hey, had jij niet de focus op vrijdag?

Ja. Heb liever vrijdag winst dan vanavond.
Hoop in ieder geval niet dat ze heel diep moeten gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:12:44
Vd Water :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op december 17, 2024, 21:14:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:12:44
Vd Water :_spank
wat een lul zeg
Titel: Re: Beker
Bericht door: V-man op december 17, 2024, 21:14:46
 die v/d water juicht wel heel nadrukkelijk  :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 17, 2024, 21:15:09
En juichen dat ie doet.. vies ventje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: drg op december 17, 2024, 21:15:43
Die juicht alsof die hier weken naar uit keek
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:16:14
Citaat van: Specuveter op december 17, 2024, 20:54:40
Diemers nog twee keer prima kans op een goal
Iets zelfzuchtiger....
dat viel mij ook op. 1 best schot en dat had nog 2 x gekund. Doe dat dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurAmersfoort op december 17, 2024, 21:16:18
Vieze rat is het.
ordinair vies figuur met geen greintje fatsoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:16:25
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:12:44
Vd Water :_spank
had het wel verwacht  :(
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:17:37
Citaat van: drg op december 17, 2024, 21:15:43
Die juicht alsof die hier weken naar uit keek
laat um. Degradeert toch
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:20:28
Van Mullem Jezus wat een kans en krijgt de bal weer niet weg
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 17, 2024, 21:32:44
Ophouden met die aai over bol mentaliteit. Reiziger is TE LICHT
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op december 17, 2024, 21:32:53
Ok?, dan nu inderdaad maar de focus op vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:33:00
Wat een blunder. Keeper ?.2 x fout
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op december 17, 2024, 21:37:09
Citaat van: CambuurAmersfoort op december 17, 2024, 21:16:18
Vieze rat is het.
ordinair vies figuur met geen greintje fatsoen.

Ach joh.. verstandelijk vermogen van een 8 jarige.

Laat gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op december 17, 2024, 21:37:41
Jammer.. In tegenstelling tot velen hier geniet ik altijd van de beker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:37:46
Citaat van: sunderland op december 17, 2024, 21:33:00
Wat een blunder. Keeper ?.2 x fout
geen basiself keeper moet de bank nog maar even warm houden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 17, 2024, 21:39:45
Laat zien geen potentieel basismateriaal te zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op december 17, 2024, 21:40:09
Citaat van: Destroyer op december 17, 2024, 21:32:44
Ophouden met die aai over bol mentaliteit. Reiziger is TE LICHT

Dat was vorige seizoen al vrij duidelijk. Blijkbaar heeft die geen stappen gezet. Dan maar verder kijken jansen zou in de zomer wel verkocht worden. Moet er niet aan denken dat ze hem als potenti?le 1e keeper zien. Van osch 2.0 krijg je dan
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op december 17, 2024, 21:41:23
Citaat van: NRG op december 17, 2024, 21:37:41
Jammer.. In tegenstelling tot velen hier geniet ik altijd van de beker.

Ik ook! Maar van vanavond had ik stiekem wel wat meer van Cambuur verwacht.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op december 17, 2024, 21:43:32
Ach, al 4-1... Jammer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:47:10
Citaat van: CambuurArnhem op december 17, 2024, 21:43:32
Ach, al 4-1... Jammer.
ben geen keeper maar hij blijft als een zoutzak staan. Je moet toch op zijn minst paar stappen naar voren dioen. Dit is zo gemakkelijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:48:08
Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.
ben ik wel moet jouw eens dit is wel een afstraffing hoor?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 17, 2024, 21:48:19
Citaat van: oost op december 17, 2024, 21:40:09
Dat was vorige seizoen al vrij duidelijk. Blijkbaar heeft die geen stappen gezet. Dan maar verder kijken jansen zou in de zomer wel verkocht worden. Moet er niet aan denken dat ze hem als potenti?le 1e keeper zien. Van osch 2.0 krijg je dan
hij is minder
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 17, 2024, 21:50:30
Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.

Ik kan me er niet druk om maken. Vrijdag telt. !
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:51:39
Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.

Marsman, Priem, Kooistra, lees ik in de opstelling. Dan kun je dit wel verwachten toch?
Prima dat die tussendoor even mogen ballen.

Op naar de ?cht belangrijke wedstrijden |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:54:44
Citaat van: sunderland op december 17, 2024, 21:48:19
hij is minder

En zou Minnema dan nog minder zijn :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:59:04
Citaat van: michello op december 17, 2024, 21:50:30
Ik kan me er niet druk om maken. Vrijdag telt. !
zul je zien dat we die ook verliezen?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 17, 2024, 22:00:27
Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:59:04
zul je zien dat we die ook verliezen?.

Doordat we nu hebben verloren?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op december 17, 2024, 22:10:18
En door....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 22:17:29
Citaat van: michello op december 17, 2024, 22:00:27
Doordat we nu hebben verloren?
nee hoor?..maar ik ben hier bang voor.
AZ heeft een weekje vrij gehad en Cambuur moet vanavond weer terug naar Leeuwarden.
En vrijdagavond moet je er weer staan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op december 17, 2024, 22:22:22
Op VP is een supporter van Cambuur heel negatief over Cambuur en Henk de Jong.
Huizem West volgens mij is het geen Cambuur supporter?. 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 17, 2024, 22:29:23
Zo raar is het toch niet dat er verloren wordt met een verzwakt elftal van een eredivisie team?
Geen enkele reden voor zorg of negativiteit. 
Titel: Re: Beker
Bericht door: Beul B op december 17, 2024, 22:46:09
iedereen zijn eigen mening, maar het is wel vervelend dat er 1 forumlid is die alleen maar kritiek heeft op van Mullem, hoe hij ook speelt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op december 17, 2024, 22:56:44
Kan er totaal niet wakker van liggen.
Vrijdag vol gas geven. Hopelijk zijn de geblesseerden er weer bij?
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 17, 2024, 23:10:31
Deze had geen prio, jammer voor de meereizende fans.
Vrijdag GASGEVE.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:52:00
In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:54:50
Die Vd Water. Zelden zo'n domme man gezien. Daar laat ik het bij.  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op december 18, 2024, 07:11:03
Citaat van: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:52:00
In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.

Op basis van een wedstrijd waar eigenlijk niemand zin in had? Ze speelden allemaal op de handrem met het oog op vrijdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op december 18, 2024, 07:25:28
Wie wel dan van de huidige KKD?
Had N.A.C wat te zoeken op het hoogste niveau?

Met dit stadion en deze trainer vinden we echt de versterkingen wel als we omhoog gaan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op december 18, 2024, 07:54:03
Citaat van: Bankzitter op december 18, 2024, 07:25:28
Wie wel dan van de huidige KKD?
Had N.A.C wat te zoeken op het hoogste niveau?

Met dit stadion en deze trainer vinden we echt de versterkingen wel als we omhoog gaan.


eerst maar promoveren, daarna maar verder kijken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 18, 2024, 08:12:52
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2024, 21:54:44
En zou Minnema dan nog minder zijn :?
Reiziger is denk ik een lievere jongen dan Minnema. :devil :devil
Minnema heeft mij altijd wel vertrouwen gegeven onder de lat.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2024, 08:13:40
Citaat van: wiekie1969 op december 18, 2024, 05:52:00
In ieder geval duidelijk geworden dat we met deze selectie totaal niks in de eredivisie te zoeken hebben. Rkc heeft 6 punten. 1 keer gewonnen in 16 wedstrijden en 40 doelpunten tegen. Op naar vrijdag.
wat een onzin. Had het nog wel eens willen zien met de zelfde intensiteit en opstelling van afgelopen vrijdag. Feit is dat Fraser alleen maar reactie en counter voetbal speelt en wij daar vreselijk veel moeite mee hebben. RKC heeft iedere wedstrijd wel redelijk wat kansen maar scoort heel weinig. Ons keeper zag er gisteren bij 3 ballen niet goed uit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op december 18, 2024, 08:35:38
Ik snap dat gedoe van focus op de competitie totaal niet. Je merkt aan Henk dat de beker niet serieus wordt genomen en dat slaat natuurlijk over op de selectie. Kunnen we nou echt de beker er niet bij hebben? Wordt dat dan te zwaar.. hoe doen ze dat dan in Engeland, Duitsland etc. Vroeger keek iedereen uit naar de beker.. en nu moet je er maar zo snel mogelijk vanaf zijn want het is lastig  :? Ze maken er mentale doetjes van.

Maar goed..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op december 18, 2024, 08:41:53
Dat iedereen zo verbaasd is over het gedrag van Vd Water. Deze jongen kan echt wel goed voetballen , maar heeft een psychische stoornis die hij niet beheerst op momenten waar de adrenaline hoog is.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 18, 2024, 09:15:37
Citaat van: Vlampiep op december 18, 2024, 08:41:53
Dat iedereen zo verbaasd is over het gedrag van Vd Water. Deze jongen kan echt wel goed voetballen , maar heeft een psychische stoornis die hij niet beheerst op momenten waar de adrenaline hoog is.

Niet alleen met adrenaline, zelfs met interviews voor of na de wedstrijden zelden zo'n domme speler gezien en gehoors. En het sneue is ook nog dat hij zelf niet eens in de gaten heeft hoe dom hij nou eigenlijk is.  8P

Zo blij dat hij hier niet meer speelt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op december 18, 2024, 09:17:34
Dat de beker niet serieus werd genomen merkte je aan alles, maar hoe kinderlijk eenvoudig de spelers door onze verdediging liepen was echt onthutsend.  :|

Van Mullem gister ook weer diverse situatis dat hij totaal verkeerd stond en zijn man volledig kwijt was.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op december 18, 2024, 09:51:27
Citaat van: sunderland op december 18, 2024, 08:13:40
wat een onzin. Had het nog wel eens willen zien met de zelfde intensiteit en opstelling van afgelopen vrijdag. Feit is dat Fraser alleen maar reactie en counter voetbal speelt en wij daar vreselijk veel moeite mee hebben. RKC heeft iedere wedstrijd wel redelijk wat kansen maar scoort heel weinig. Ons keeper zag er gisteren bij 3 ballen niet goed uit.

Was jij gister bij de wedstrijd Sunderland? RKC speelde gister gewoon best aanvallend moet ik zeggen. Speelden verzorgd voetbal gister. Overigens wij ook bij vlagen, hadden ook zelf meer moeten scoren.

Welke doelpunten kon Reiziger wat aan doen buiten de 3-1? Los van de inschattingsfout bij de 3-1 in mijn optiek een prima pot gekeept, in de opbouw zelfs wel een stukje beter dan Jansen. Vind het een prima 2e keep.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op december 18, 2024, 09:52:44
Troosteloze avond in Waalwijk gehad. Tijdens sommige wedstrijden ziet het er op het oog misschien leuk uit en pakken we punten, maar veel dingen zijn gewoon echt heel slecht. 

Veel foutieve inspeelpasses, domme fouten of simpelweg dingen niet zien. Gelukkig zitten we in de competitie met veel ploegen die hetzelfde probleem hebben en kunnen we bovenin meedraaien.

Het was in ieder geval duidelijk dat spelers die op de bank zitten daar voorlopig kunnen blijven zitten!

Reiziger is overigens een prima 2e keep. Mooi om zijn enthousiasme te zien na de 1-1!

Op naar Jong AZ, laten we de eerste seizoenshelft in het Kooi stadion met 3 punten afsluiten!!!!  :0=

Titel: Re: Beker
Bericht door: Andy King op december 18, 2024, 10:41:46
Allemaal leuk en aardig, maar als je als coach zegt dat de beker niet belangrijk en dat alles gericht is op de wedstrijd tegen Jong AZ, dan zou je jezelf behoorlijk belachelijk maken als je dan punten laat liggen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op december 18, 2024, 10:48:24
Citaat van: Andy King op december 18, 2024, 10:41:46
Allemaal leuk en aardig, maar als je als coach zegt dat de beker niet belangrijk en dat alles gericht is op de wedstrijd tegen Jong AZ, dan zou je jezelf behoorlijk belachelijk maken als je dan punten laat liggen.

Niet dingen gaan bedenken nu. Henk zegt dat de beker belangrijk is, maar de wedstrijd tegen Jong AZ belangrijker is.

Overigens hebben de spelers er gister echt niet met de pet naar gegooid. Dat is altijd zo makkelijk praten als je verliest. RKC was gewoon beter en cre?erde meer kansen en wij hebben onze kansen niet benut die er waren, zo simpel is het. Na de 3-1 was het klaar en is er gewisseld met het oog op vrijdag.

En vrijdag is gewoon weer een nieuwe pot die wij gaan proberen te winnen. Mocht je die verliezen is dat een slechte prestatie maar heeft niks te maken met jezelf belachelijk maken.

Titel: Re: Beker
Bericht door: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Grijskijkert op december 18, 2024, 12:42:11
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
Dou kest oek alleen maar zeiken en zeuren...maar je hebt blijkbaar de voorbeschouwingen niet gezien of gelezen, en dan het ook nog raar gaan vinden....
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op december 18, 2024, 12:59:34
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.

Ben jij gister bij de wedstrijd geweest?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Cambuur Groningen op december 18, 2024, 13:14:23
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
Tsja... uit Excelsior en Graafschap, top KKD winnen we, daar vind ik ook wat van. Maar met de wetenschap dat er een lijstje geblesseerden was snap ik de beginopstelling. Bij rust 1-1, niet zoveel aan de hand, dan 2-1 achter, kansje op 2-2, helaas wordt het daarna 3-1. Dan snap ik ook dat er nog wat wissels tegen aan gegooid worden. Ik heb niet het gevoel dat ze er geen zin in hadden, ik voel me ook niet respectloos behandeld. Een ronde verder was mooi geweest , maar ik lig er niet wakker van.

3-1 verliezen van Quick Boys met een volwaardige eredivisie opstelling zou me persoonlijk wat meer raken als ik fan van Sittard zou zijn..
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2024, 13:27:58
Citaat van: Galdiano op december 18, 2024, 09:17:34
Dat de beker niet serieus werd genomen merkte je aan alles, maar hoe kinderlijk eenvoudig de spelers door onze verdediging liepen was echt onthutsend.  :|

Van Mullem gister ook weer diverse situatis dat hij totaal verkeerd stond en zijn man volledig kwijt was.
er is maar 1 hier die constant over van Mullem praat :devil :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2024, 13:29:36
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
weet je nog dat Henk compleet werd afgemaakt door velen. Einde seizoen en begin dit seizoen. Hij kiest voor hemzelf en terecht
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op december 18, 2024, 14:35:58
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.

Henk heeft nergens gezegd niet voor de winst te willen gaan. Luister al de interviews nog maar eens terug. We misten behoorlijk wat belangrijke spelers vanaf het begin.
T.o.v. De Graafschap waren bijvoorbeeld al 3 van de 4 buitenspelers (voorin en achterin) anders bezet.
Beetje overdreven commentaar dit. 
Titel: Re: Beker
Bericht door: Johan058... op december 18, 2024, 15:54:59
Citaat van: sunderland op december 18, 2024, 13:29:36
weet je nog dat Henk compleet werd afgemaakt door velen. Einde seizoen en begin dit seizoen. Hij kiest voor hemzelf en terecht
De kritiek was toen ook terecht. Of je het nu wilt lezen of niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2024, 18:09:22
Citaat van: Bussum op december 18, 2024, 09:52:44
Troosteloze avond in Waalwijk gehad. Tijdens sommige wedstrijden ziet het er op het oog misschien leuk uit en pakken we punten, maar veel dingen zijn gewoon echt heel slecht. 

Veel foutieve inspeelpasses, domme fouten of simpelweg dingen niet zien. Gelukkig zitten we in de competitie met veel ploegen die hetzelfde probleem hebben en kunnen we bovenin meedraaien.

Het was in ieder geval duidelijk dat spelers die op de bank zitten daar voorlopig kunnen blijven zitten!

Reiziger is overigens een prima 2e keep. Mooi om zijn enthousiasme te zien na de 1-1!

Op naar Jong AZ, laten we de eerste seizoenshelft in het Kooi stadion met 3 punten afsluiten!!!!  :0=
dat met Reiziger zie ik anders. Hij heeft 5 ballen prima gepakt maar ook 1 grote fout gemaakt en bij 2 deed hij niks. Hij was ook tevreden in zijn interview zag ik. Dat kan toch niet denk ik dan.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 18, 2024, 18:10:50
Citaat van: Johan058... op december 18, 2024, 15:54:59
De kritiek was toen ook terecht. Of je het nu wilt lezen of niet.
dat ben ik zeker wel eens. Hij geeft eigenlijk aan dat we door de beker geen nacompetitie hebben gehaald.
Titel: Re: Beker
Bericht door: PePe op december 19, 2024, 22:56:36
In de Amsterdam Arena wordt luidkeels gezongen na de 2 - 0 overwinning op Telstar.  :_schater
Tijden zijn veranderd.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Arno A op december 20, 2024, 10:15:42
er zijn nog maar twee kkd ploegen over . Zijn de verschillen zo klein met de amateurs, of nemen ze de beker niet serieus genoeg?
Ik denk het laatste. Maar dan noodgedwongen . De competitie is natuurlijk belangrijker  ,en al druk genoeg. Wanneer je de finale van de nacompetitie haalt en een aantal bekerwedstrijden . Dan kom je zo al op meer dan 45 wedstrijden. Daar hebben de meeste teams een (veel) te smalle selectie voor. En de wedstrijden vanaf de achtste finales volgen elkaar snel op. Dan kan je van tevoren bijna wel invullen wie de kanshebbers zijn. En Feyenoord heeft ook nog eens thuisvoordeel in de finale.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 10:47:18
Citaat van: Arno A op december 20, 2024, 10:15:42
er zijn nog maar twee kkd ploegen over . Zijn de verschillen zo klein met de amateurs, of nemen ze de beker niet serieus genoeg?
Ik denk het laatste. Maar dan noodgedwongen . De competitie is natuurlijk belangrijker  ,en al druk genoeg. Wanneer je de finale van de nacompetitie haalt en een aantal bekerwedstrijden . Dan kom je zo al op meer dan 45 wedstrijden. Daar hebben de meeste teams een (veel) te smalle selectie voor. En de wedstrijden vanaf de achtste finales volgen elkaar snel op. Dan kan je van tevoren bijna wel invullen wie de kanshebbers zijn. En Feyenoord heeft ook nog eens thuisvoordeel in de finale.

De beker is alleen interessant voor de top 5, 6 en amateurs.

De rest doet mee omdat het moet, maar willen er verder niet teveel energie insteken want competitie is belangrijker.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Voorstopper op december 20, 2024, 10:54:31
Citaat van: Arno A op december 20, 2024, 10:15:42
er zijn nog maar twee kkd ploegen over . Zijn de verschillen zo klein met de amateurs, of nemen ze de beker niet serieus genoeg?
Ik denk het laatste. Maar dan noodgedwongen . De competitie is natuurlijk belangrijker  ,en al druk genoeg. Wanneer je de finale van de nacompetitie haalt en een aantal bekerwedstrijden . Dan kom je zo al op meer dan 45 wedstrijden. Daar hebben de meeste teams een (veel) te smalle selectie voor. En de wedstrijden vanaf de achtste finales volgen elkaar snel op. Dan kan je van tevoren bijna wel invullen wie de kanshebbers zijn. En Feyenoord heeft ook nog eens thuisvoordeel in de finale.

Het heeft denk ik ook te maken met de breedte van de selectie. De meeste KKD ploegen hebben geen dusdanig brede selectie dat ze een bank hebben met spelers die het niveau net niet aantikken. Vaak willen de trainers de reserve's ook een kans geven om op dit niveau te voetballen, als soort van beloning/zoethouder voor de reserve's.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op december 20, 2024, 11:30:40
Citaat van: Voorstopper op december 20, 2024, 10:54:31
Het heeft denk ik ook te maken met de breedte van de selectie. De meeste KKD ploegen hebben geen dusdanig brede selectie dat ze een bank hebben met spelers die het niveau net niet aantikken. Vaak willen de trainers de reserve's ook een kans geven om op dit niveau te voetballen, als soort van beloning/zoethouder voor de reserve's.
100%. Iedere eerste div club heeft dit net als ons. Hoorde ook bijna iedere trainer in de interviews vooraf zeggen dat ze dit deden. Volendam werd volledig weggespeeld en dan moet je er maar weer staan dit weekend. Zo makkelijk is dat niet.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op januari 17, 2025, 07:19:56
Knap keepertje die Noppert :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op januari 17, 2025, 08:38:59
Citaat van: Specuveter op januari 17, 2025, 07:19:56
Knap keepertje die Noppert :_schater
die kan er niks van hoor wat zijn wij blij met Jansen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 25, 2025, 12:41:33
Morgenavond de loting van de KNVB beker?.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op september 25, 2025, 12:42:37
Citaat van: Noordcambuur op september 25, 2025, 12:41:33
Morgenavond de loting van de KNVB beker?.

Hopen op HHC thuis.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op september 25, 2025, 12:46:26
Citaat van: Galdiano op september 25, 2025, 12:42:37
Hopen op HHC thuis.
hoop ik ook
Maar volgens mij speelt amateurclub thuis als het een profclub treft in eerste ronde?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 25, 2025, 13:18:09
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 12:46:26
hoop ik ook
Maar volgens mij speelt amateurclub thuis als het een profclub treft in eerste ronde?
klopt amateur verenigingen spelen eerst thuis :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op september 25, 2025, 13:19:05
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 12:46:26
hoop ik ook
Maar volgens mij speelt amateurclub thuis als het een profclub treft in eerste ronde?
Klopt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op september 25, 2025, 13:24:59
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 12:46:26
hoop ik ook
Maar volgens mij speelt amateurclub thuis als het een profclub treft in eerste ronde?

Dan maar in de tweede ronde loten.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op september 25, 2025, 15:26:53
Hopelijk DVS of Sparta nijkerk uit 8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 25, 2025, 16:01:22
Citaat van: zeewolde op september 25, 2025, 15:26:53
Hopelijk DVS of Sparta nijkerk uit 8)
Prima
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 26, 2025, 18:07:11
RKC uit 8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op september 26, 2025, 18:07:56
Niet best
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 26, 2025, 18:08:00
Vorig seizoen ook uitwedstrijd 4-1 verloren
Titel: Re: Beker
Bericht door: Derkx R.H. op september 26, 2025, 18:29:40
Citaat van: Noordcambuur op september 26, 2025, 18:07:11
RKC uit 8P
2x in 1 week...
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2025, 18:35:01
Citaat van: Noordcambuur op september 26, 2025, 18:07:11
RKC uit 8P

Die winnen we  _O_
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op september 26, 2025, 18:40:53
Citaat van: Derkx R.H. op september 26, 2025, 18:29:40
2x in 1 week...
oke kun je beter daar blijven  :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 06, 2025, 19:13:47
Al ??n datum bekend?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2025, 19:20:33
https://www.espn.nl/voetbal/speelkalender/_/competitie/ned.cup (https://www.espn.nl/voetbal/speelkalender/_/competitie/ned.cup)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:26:31
Dan moet Jong Ajax thuis op zaterdag of zondag gezet worden. Maandag zou triest zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2025, 19:26:39
Citaat van: Specuveter op oktober 06, 2025, 19:13:47
Al ??n datum bekend?
woensdag 29 oktober 20:00
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2025, 19:28:53
Citaat van: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:26:31
Dan moet Jong Ajax thuis op zaterdag of zondag gezet worden. Maandag zou triest zijn.
doe maar zondag om 14:30
Titel: Re: Beker
Bericht door: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:34:19
Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2025, 19:28:53
doe maar zondag om 14:30
Hmm heb liever zaterdagavond uurtje of 21:00
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2025, 19:55:01
Citaat van: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:34:19
Hmm heb liever zaterdagavond uurtje of 21:00
jong Ajax speelt geen bekerwedstrijd?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Johan-12 op oktober 06, 2025, 19:57:35
Citaat van: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:26:31
Dan moet Jong Ajax thuis op zaterdag of zondag gezet worden. Maandag zou triest zijn.
Op de site van Cambuur staat nu bij de kaartverkoop dat deze wedstrijd naar zaterdag 1 november gaat om 20.00uur.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 06, 2025, 19:58:00
Citaat van: Inferno-058 op oktober 06, 2025, 19:34:19
Hmm heb liever zaterdagavond uurtje of 21:00

Zaterdag is idd prima, want Ajax speelt dan ook.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 08, 2025, 15:16:05
Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00

Perfect!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 08, 2025, 18:33:27
Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00
mooi klote....moet ik werken
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 08, 2025, 19:41:46
Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00

Gelukkig komen er dan geen spelers van Ajax 1 mee.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 08:22:53
Weer een reis naar Waalwijk wat gaat Henk doen weer spelers sparen net als vorig seizoen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Johan-12 op oktober 25, 2025, 08:38:22
Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 08:22:53
Weer een reis naar Waalwijk wat gaat Henk doen weer spelers sparen net als vorig seizoen?
Ging hij anders ook doen, maar nu helemaal.
Laatste twee wedstrijden 5 punten weggegeven, dus punten in de competitie zijn nu weer extra heilig.

Al blijf ik het jammer vinden dat clubs het bekertoernooi zo weggooien, daar is Cambuur niet de enige in. Maar zie GAE wat zoiets kan brengen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 09:02:54
Citaat van: Johan-12 op oktober 25, 2025, 08:38:22
Ging hij anders ook doen, maar nu helemaal.
Laatste twee wedstrijden 5 punten weggegeven, dus punten in de competitie zijn nu weer extra heilig.

Al blijf ik het jammer vinden dat clubs het bekertoernooi zo weggooien, daar is Cambuur niet de enige in. Maar zie GAE wat zoiets kan brengen.
je moet er vol tegenaan met beste basiself anders kun je beter thuis blijven.

Een ronde verder levert de club weer geld op??


Niet weer als vorige beker ronde toen was het 4-1 :O
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 25, 2025, 09:06:14
Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 25, 2025, 09:28:37
Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 09:06:14
Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.

En terecht.

Alles voor de competitie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Destroyer op oktober 25, 2025, 09:31:17
Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 09:06:14
Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.

De k het niet hoor. Beker is niet minder belangrijk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sjaak op oktober 25, 2025, 09:32:33
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2025, 19:41:46
Gelukkig komen er dan geen spelers van Ajax 1 mee.

Gelukkig? Dat is juist jammer man. Die kunnen we hebben
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 10:46:52
Citaat van: Destroyer op oktober 25, 2025, 09:31:17
De k het niet hoor. Beker is niet minder belangrijk.
beker is wel belangrijk voor de club inkomsten en veel aandacht in media hoe ver dat je komt natuurlijk kijk naar B.v. Tegen NEC thuis in het oude stadion halve finale  |:)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:08:27
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen Meijster

Kooistra Bakkati Baoef (helft?) Berkhout Jonker Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?

Balk gister gewisseld, dus die zal idd wel spelen. Veel meer smaken hebben we ook niet?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 11:12:36
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?
nou dan hoop ik dat RKC ook maar zo over denkt het 2e team opstellen  :R
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:17:45
Tsja die hebben een Lokesa op de bank. Das wel wat anders dan R?lke  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 11:21:57
Het zou toch prachtig zijn ronde verder en dan Ajax of Dkv loten thuis volle bak en dikke inkomsten  :thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:42:25
Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 11:21:57
Het zou toch prachtig zijn ronde verder en dan Ajax of Dkv loten thuis volle bak en dikke inkomsten  :thumbsup

Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 12:02:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:42:25
Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)
:zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 25, 2025, 12:11:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 25, 2025, 11:42:25
Zeker! Of een uitwedstrijd naar Sittard en er kansloos uitvliegen  ;)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2025, 13:53:40
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?

Goeie vraag. Misschien helft om helft.
Berkhout zullen ze ook wel rust geven.
Laat de anderen het maar laten zien. Heb er wel vertrouwen in dat we ze dan gaan pakken.
Laatste half uur de basis er in eventueel.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 25, 2025, 14:09:09
Berkhout krijgt genoeg rust als Baouf weer basis speelt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op oktober 27, 2025, 10:17:03
Neem aan dat de 2e keeper gaat keepen ook?

Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op oktober 27, 2025, 20:07:53
Citaat van: janou op oktober 27, 2025, 10:17:03
Neem aan dat de 2e keeper gaat keepen ook?


beste keeper moet gewoon altijd spelen
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 27, 2025, 21:09:30
Ik hoop dat ze dit jaar de beker wel serieus nemen?. Ik denk heus niet dat wij kans maken hem te winnen l. Maar thuis duels tegen een top 3 clubs of dkv zou toch heerlijk zijn.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2025, 11:03:37
Citaat van: oost op oktober 27, 2025, 21:09:30
Ik hoop dat ze dit jaar de beker wel serieus nemen?. Ik denk heus niet dat wij kans maken hem te winnen l. Maar thuis duels tegen een top 3 clubs of dkv zou toch heerlijk zijn.
we moeten voor promotie gaan dus zijn de competitie wedstrijden veel belangrijker op dit moment. Dus zal Henk keuzes maken om zaterdag weer het beste team neer te zetten. De jonge jongens die tot nu al paar x prima zijn ingevallen zullen nu meer tijd krijgen. Ben ook best wel benieuwd hoe het komt te staan. Als je bijna voor niks speelt in de competitie dan is de keuze om sterkste team op te stellen veel makkelijker
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 12:59:36
Beker is wel belangrijk vorig seizoen ook laten schieten in Waalwijk (4-1 verlies)en zijn we ook niet gepromoveerd (3e plaats) en 1e ronde playoffs uitgeschakeld.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2025, 15:42:59
Tweede keeper erin dus
En Nap debuteert voor Souren.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 28, 2025, 15:57:56
6 wisselingen, deels door fitheid aldus Henk.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 28, 2025, 16:46:20
Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 28, 2025, 17:52:04
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2025, 16:46:20
Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor

in ieder geval geen vd sande ferrah sjostrand berkhout souren en jansen
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2025, 18:44:24
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 12:59:36
Beker is wel belangrijk vorig seizoen ook laten schieten in Waalwijk (4-1 verlies)en zijn we ook niet gepromoveerd (3e plaats) en 1e ronde playoffs uitgeschakeld.
vind jij ?.vorig jaar moesten we van heel ver komen en nu staan we er. Gelukkig denkt Henk ook zo,
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 28, 2025, 19:36:07
Als je de belangrijkste spelers rust wil geven neem ik aan dat diemers ook niet speelt?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 19:39:04
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2025, 18:44:24
vind jij ?.vorig jaar moesten we van heel ver komen en nu staan we er. Gelukkig denkt Henk ook zo,
vorig seizoen verloren van rkc met 4-1 (beker)de wedstrijd daarna thuis verloren van jong AZ met 0-2.
We gaan het meemaken??2 jaar geleden ben ik ook niet vergeten halve finale beker tegen NEC.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2025, 19:52:08
Citaat van: Specuveter op oktober 28, 2025, 16:46:20
Geen....
Vd Sande-binder
Sjostrand- Van Veen.
Ferrah- Balk.
Galvez-marsman.

Gokje hoor

Je moet wel. Je hebt er niks aan dat ze zwaar geblesseerd raken door overbelasting.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 28, 2025, 22:47:30
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 19:39:04
vorig seizoen verloren van rkc met 4-1 (beker)de wedstrijd daarna thuis verloren van jong AZ met 0-2.
We gaan het meemaken??2 jaar geleden ben ik ook niet vergeten halve finale beker tegen NEC.
het zegt ook niet veel, wel over de fitheid. Je slaat jezelf voor de kop als er iemand zwaar geblesseerd raakt omdat ie niet helemaal fit is. Je moet wat jij zegt ook niet weer helemaal uit het voetbal ritme raken wat er is opgebouwd door dik te verliezen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 10:50:54
Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.
schakel programma.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Korezev op oktober 29, 2025, 13:21:24
Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.
Is ook een stuk leuker om naar te kijken, ik heb gisteravond in elk geval ontzettend genoten van de 3 uitschakelingen.
Omdat wij toevallig fan van een club zijn is dat natuurlijk geen reden om deze wedstrijd uit te zenden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 29, 2025, 14:24:32
Citaat van: Korezev op oktober 29, 2025, 13:21:24
Is ook een stuk leuker om naar te kijken, ik heb gisteravond in elk geval ontzettend genoten van de 3 uitschakelingen.
Omdat wij toevallig fan van een club zijn is dat natuurlijk geen reden om deze wedstrijd uit te zenden.

Als de wedstrijd toch niet live komt hadden ze hem toch net zo goed gisteren kunnen laten spelen dan hadden de competitie wedstrijden van ons en RKC ook niet verplaatst hoeven worden.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 29, 2025, 18:10:27
Citaat van: Poetser op oktober 29, 2025, 10:29:40
Wel top dat het nergens op televisie komt.

Komen helemaal klaar op amateurs in de beker bij ESPN.

Voor de neutrale toeschouwer is RKC-Cambuur ook niet bepaald het meest aantrekkelijke affiche.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Johan-12 op oktober 29, 2025, 19:27:17
Citaat van: NRG op oktober 29, 2025, 18:10:27
Voor de neutrale toeschouwer is RKC-Cambuur ook niet bepaald het meest aantrekkelijke affiche.
En de meeste betaald voetbalclubs spelen zelf ook niet met beste 11, dus kan je van ESPN ook niet de beste opstelling verwachten  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bernardo op oktober 29, 2025, 19:28:28
RKC speelt zelfs met 9 anderen in de basis
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 20:01:59
Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
Titel: Re: Beker
Bericht door: TheDutchman op oktober 29, 2025, 20:25:02
Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 20:01:59
Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
kest ut skudde
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2025, 20:25:09
Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 20:01:59
Streampje iemand? Of kenne we ut vergete?
niks. Radio geeft aan dat het gezapig is. Iig niet dat Cambuur veel beter is .
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2025, 20:40:39
1-0 voor rkc, bah. Vlak na een grote kans voor Balk. N?et zo best van Amofa zo te zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 20:40:45
1-0
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2025, 20:42:23
Daar was vd Ley weer en daar stond Amofa weer te slapen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: AL op oktober 29, 2025, 20:43:23
Wat staat Amofa daar weer slecht te dekken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 20:49:19
Kunnen wie die v/d Leij niet halen al 3x gescoord tegen Cambuur wat een spits maar wij hebben Binder :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2025, 20:56:05
Ze laten nauwelijks beelden zien en geen enkele kans voor ons clubje. Doen we ook nog wat of willen we het liefst zo snel mogelijk de bus weer in?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:03:47
Foutje Amofa. Spits mag daar nooit voor de man komen
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:05:15
Citaat van: De Gast op oktober 29, 2025, 20:56:05
Ze laten nauwelijks beelden zien en geen enkele kans voor ons clubje. Doen we ook nog wat of willen we het liefst zo snel mogelijk de bus weer in?
snoepreisje :y
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 21:07:26
2-0 doei
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 21:08:58
Oh 2-1
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2025, 21:10:11
2-0 meteen na de rust, zonde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op oktober 29, 2025, 21:11:05
Citaat van: fred op oktober 29, 2025, 21:07:26
2-0 doei


Wederom een snelle tegengoal na rust. Gebeurd te vaak
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2025, 21:11:54
O, 2-1 door R?LKE. Dat is wel de laatste van wie ik nog een doelpunt had verwacht. Mooi.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Stiens op oktober 29, 2025, 21:12:26
2-2 Penalty Diemers
Titel: Re: Beker
Bericht door: TheDutchman op oktober 29, 2025, 21:13:00
Brengt R?lke ons dan toch nog in die w?lke?
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2025, 21:15:02
Wat een veerkracht. Zelfde scoreverloop als vorige keer. Hopelijk houden ze nu wel stand.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 29, 2025, 21:20:22
Loopt het nu zoveel beter zonder Binder?
Heeft die wel wat gepresteerd eerste helft??
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 29, 2025, 21:23:32
Citaat van: Specuveter op oktober 29, 2025, 21:20:22
Loopt het nu zoveel beter zonder Binder?
Heeft die wel wat gepresteerd eerste helft??
wel apart dat hij zo snel geslachtofferd wordt.
Of het is echt niks of nog steeds niet fit.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:25:21
Hoop dat die gast op de tribune na het vieren van de 2-2 niet voorover helemaal naar beneden is gedonderd
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 21:31:13
3-2
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2025, 21:31:22
RKC ligt ons niet helemaal.
Titel: Re: Beker
Bericht door: TheDutchman op oktober 29, 2025, 21:31:36
Deja vu
Titel: Re: Beker
Bericht door: Trainert! op oktober 29, 2025, 21:32:59
Al die wisselingen...
Snel
affluiten en strijden voor promotie
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:33:25
7 doelpunten tegen in 2 wedstrijden wat is er met de verdediging van Cambuur aan de hand.
Titel: Re: Beker
Bericht door: zeewolde op oktober 29, 2025, 21:34:48
Wel raar dat trainert en Fred zich niet melden na de 2-1 en we staan achter dan zijn ze er weer.
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2025, 21:35:57
Keepertje zag er beroerd uit. Jammer jammer jammer.. denk je dat we het nu eens omdraaien. Niet dus.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 29, 2025, 21:41:04
Aan de beelden die we zien lijkt het of alle gevaar vd linker kant komt.
Kooistra staat daar nog steeds?
Waarom geen Marsman?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:43:31
Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?
Titel: Re: Beker
Bericht door: CambuurArnhem op oktober 29, 2025, 21:46:46
Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:43:31
Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?

Nou je het zegt...!
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:49:51
En doelpunt gaat niet door buitenspel  8P
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2025, 21:50:59
Wat een ellende die kutwedstrijden tegen RKC.
Titel: Re: Beker
Bericht door: NRG op oktober 29, 2025, 21:51:20
En weer roemloos uit de beker?
Titel: Re: Beker
Bericht door: TheDutchman op oktober 29, 2025, 21:52:03
en zelfs dat wordt niet getoond. Ik vind die schakelkanalen maar bijzonder kut. Niet dat dit een mooie pot om te zien was geweest..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Poetser op oktober 29, 2025, 21:52:08
Citaat van: De Gast op oktober 29, 2025, 21:50:59
Wat een ellende die kutwedstrijden tegen RKC.

Precies dit. Niks aan
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:53:09
Raar breng basisspelers als invallers en ze moesten rust hebben?.

RKC Waalwijk is momenteel beter dan Cambuur
Titel: Re: Beker
Bericht door: Eewal op oktober 29, 2025, 21:55:07
Zaterdag winnen, dan kunnen we deze ellende weer achter ons laten..
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 21:55:40
Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2025, 21:34:48
Wel raar dat trainert en Fred zich niet melden na de 2-1 en we staan achter dan zijn ze er weer.
Dan must beter opletten  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 29, 2025, 21:56:39
De klad komt erin. Binder strikje erom heen en rap. Hoofdklasse niveau. Bankspelers komt tekort. Reserve keeper ook heel matig. Weten we dat ook weer. Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Op naar zaterdag.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 29, 2025, 21:57:17
Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:53:09
Raar breng basisspelers als invallers en ze moesten rust hebben?.

RKC Waalwijk

is momenteel beter dan Cambuur

Die worden tweede
Titel: Re: Beker
Bericht door: fred op oktober 29, 2025, 21:57:22
Citaat van: Eewal op oktober 29, 2025, 21:55:07
Zaterdag winnen, dan kunnen we deze ellende weer achter ons laten..

Hopelijk niet het scenario van vorig seizoen.
Ook tegen rkc eruit en toen kwam jong az langs.

Zaterdag dus de boel weer omdraaien tegen een slecht jong ajax
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:59:47
Citaat van: fred op oktober 29, 2025, 21:57:22
Hopelijk niet het scenario van vorig seizoen.
Ook tegen rkc eruit en toen kwam jong az langs.

Zaterdag dus de boel weer omdraaien tegen een slecht jong ajax
klopt maar blijft Ajax he..
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op oktober 29, 2025, 22:11:54
Lekker gewerkt scheidsrechter en grensrechter. Tering Jantje.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 22:20:23
Onterecht afgekeurde buitenspelgoal dus. Bal werd door rkc speler gespeeld. Maar goed, volle focus op de competitie nu
Titel: Re: Beker
Bericht door: michello op oktober 29, 2025, 22:25:41
Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 22:20:23
Onterecht afgekeurde buitenspelgoal dus. Bal werd door rkc speler gespeeld. Maar goed, volle focus op de competitie nu

En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 22:27:34
Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:11:54
Lekker gewerkt scheidsrechter en grensrechter. Tering Jantje.
zit ons momenteel niet mee scheidsrechters Almere en RKC 2x.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Yellow Army op oktober 29, 2025, 22:33:18
Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:25:41
En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:43:31
Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?

Ik vergeet niks  8)
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2025, 22:33:47
Waarom geen Kian Visser vanavond.. die jongen krijgt ook nauwelijks een volwaardige kans.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Galdiano op oktober 29, 2025, 22:36:54
Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:25:41
En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.

Wij geven de doelpunten weer veel te makkelijk weg.
Amofa die niet meeloopt. Kooistra? Die zijn man laat lopen. En Berkhout die niet eens meespringt. Het is om te janken zo slecht.  :|
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 29, 2025, 22:49:03
Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 29, 2025, 22:56:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 29, 2025, 22:49:03
Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
ja als je Wiekie mag geloven niet. Positief blijven! Als de scheidsrechter normaal zijn ding doet en als er wel var was geweest win je 2 x
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 22:58:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 29, 2025, 22:49:03
Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
laatste weken gaat het echt niet goed Kuz?..
We moeten wat minder tegendoelpunten krijgen de verdediging is niet zo betrouwbaar meer.

Zaterdag moet je winnen daarna uit tegen Vitesse?..
Titel: Re: Beker
Bericht door: Korezev op oktober 29, 2025, 23:17:02
Ik heb er niets van gezien, maar als ik het hier allemaal lees dan hebben we niet van RKC verloren maar wel weer van de scheidsrechter.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 29, 2025, 23:57:44
Scheidsrechters zonder VAR mogen hun ogen uit hun kop schamen... 2x benadeeld en hoe  :zucht het is echt ongelooflijk
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op oktober 30, 2025, 00:09:12
ik heb er ook niks van gezien en ben er wel blij mee.
nu net als ado alleen de focus op de competitie houden, dat word nog lastig genoeg.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:19:57
Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:09:12
ik heb er ook niks van gezien en ben er wel blij mee.
nu net als ado alleen de focus op de competitie houden, dat word nog lastig genoeg.

blij mee? 2x keihard in je kontje geneukt.. ben ik persoonlijk minder blij mee. Zonder dwalingen van de arbiters had je 3 punten meer gehad en een ronde verder geweest  8P

Zaterdag gekkenhuis KNVB MAFFIA  :zweep
Titel: Re: Beker
Bericht door: okkele op oktober 30, 2025, 00:26:26
ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.
Titel: Re: Beker
Bericht door: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:33:30
Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:26:26
ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.

Niks gezien, wat een supporter. Ga het eerst maar eens terugkijken en kom dan weer raaskallen hier. Waarom reageren als je niks ziet?  :_spank

Maar goed, blijkbaar zijn we blij genaaid te worden en niet door te bekeren en te verliezen in de competitie  :?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 30, 2025, 06:35:33
Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:33:30
Niks gezien, wat een supporter. Ga het eerst maar eens terugkijken en kom dan weer raaskallen hier. Waarom reageren als je niks ziet?  :_spank

Maar goed, blijkbaar zijn we blij genaaid te worden en niet door te bekeren en te verliezen in de competitie  :?
Ik had het schakelprogramma er op, maar eigenlijk toch ook niks gezien....
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 30, 2025, 06:45:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 30, 2025, 06:35:33
Ik had het schakelprogramma er op, maar eigenlijk toch ook niks gezien....

Ik inmiddels terug gekeken,

Almere uit konden wij het niet goed zien, maa leek het onterecht
RKC voor de competitie is geen discussie over 2 penalties en een rode kaart
En gisteren wederom geen discussie.

Wel heel pijnlijk dit allemaal
Titel: Re: Beker
Bericht door: De Gast op oktober 30, 2025, 07:11:24
Samenvatting laat al meer zien dan dat hele schakelkanaal van gisteren. Wat een aanfluiting was dat.

Henk blijft er na afloop koeltjes onder maar de 3-3 wordt je gewoon 2 wedstrijden achter elkaar door de neus geboord. Lege handen en w??r door de scheids. Valt niet tegenaan te voetballen en die vernaggelen te vaak de wedstrijd.

Verder valt toch wel weer op we de mooiste kansen laten liggen. Balk, Sjostrand.. De enige killer is eigenlijk R?lke.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:15:57
Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 06:45:24
Ik inmiddels terug gekeken,

Almere uit konden wij het niet goed zien, maa leek het onterecht
RKC voor de competitie is geen discussie over 2 penalties en een rode kaart
En gisteren wederom geen discussie.

Wel heel pijnlijk dit allemaal


We wudde naait. Moedwillig.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 30, 2025, 07:20:33
 :_schater
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.
:_schater :_schater
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 30, 2025, 07:24:42
We mogen concluderen dat:
We blij zijn met onze eerste keeper
Dat Kooistra op de back geen succes is
Nap een talentje is
We geen goalgetters hebben
Dat Binder met een strikje erom met de DHL meekan
Amofa een vormdip heeft
Dat we de arbitrage niet echt mee hebben
Dat dat volgens sommige door de KNVB komt.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Bankzitter op oktober 30, 2025, 07:43:18
De vormdip van Amofa werkt wel door naar het hele team.
Dan toch Baoef / Berkhout  laten starten?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 30, 2025, 07:55:33
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.

Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Huizen op oktober 30, 2025, 08:01:55
Net als vorig jaar eruit tegen Waalwijk. Zonde. Achteraf in de auto terug toch het gevoel dat het minder erg is omdat je dit jaar 1e of 2e wilt worden gezien de huidige stand en de teleurstellende resultaten van een aantal concurrenten.

Wiebe op de back is geen succes en wat een verschil zeg met Van de Veen en Balk op de buitens. Ik heb het idee dat ik Balkie liever alleen centraal wil zien. Toch slecht dat je met deze invallers niet meer uit deze wedstrijd kom halen. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit RKC en toch krijg je 7 (!) tegengoals in 5 dagen. Die spits van hun is precies onze ontbrekende schakel om gegarandeerd mee te doen voor de eerste 2 plekken. Die scoort, en daar hebben wij al 2 seizoen geen echte spits staan.

Het verbaasde mij overigens dat Van de Sande in de Sportcast wel vertelde dat hij de 9 is. Krijgt mijn inziens nog te weinig minuten en moet gaan scoren. Hopelijk as zaterdag een goede boost in die richting
Titel: Re: Beker
Bericht door: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 08:09:12
Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 07:55:33
Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?

Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2025, 08:22:34
Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 07:55:33
Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?
knjb . Niet eens bewust maar nu 6 wedstrijden op rij waar dingen gebeuren die onterecht zijn. Vind het wel mooi geen var maar nu zeker niet. Kost ons 6 punten en uit de beker!
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2025, 08:28:59
Gisteren ook dingen gezien bij Fc Eindhoven dat ik dacht hoe dan? de scheidsrechter van tegenwoordig is een schande. Ze staan er dichtbij en het mag
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2025, 08:35:24
Over het algemeen zijn er maar een paar scheidsrechters die het predikaat betaaldvoetbal mogen krijgen. De rest is bagger en is een ramp voor de competitie verloop.
Over onze verdediging maak ik mij geen zorgen, Amofa met "Boef" in het centrum is voor KKD rete goed
Ook op de backs zijn we prima bezet en dat het nu even minder gaat, komt door de gedwongen omzettingen.
Zaterdagavond is de verdediging weer op orde.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op oktober 30, 2025, 08:37:22
Zaterdag nog geen Mulders
Dus??
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op oktober 30, 2025, 08:41:41
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 08:09:12
Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.

Dit is zo'n gelul in de leegte. Alsof ze daar bij de KNVB scheidsrechters instrueren om fouten te maken, hou toch op.

Tuurlijk is het een fout gister, maar moet zeggen dat het ook heel erg leek alsof  het van een speler van Cambuur kwam (vanuit het uitvak iig). Zo'n moment gaat zo snel dat dit kan gebeuren. Fout van vrijdag vind ik veel groter, dat moet je zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op oktober 30, 2025, 08:46:10
Citaat van: De Gast op oktober 30, 2025, 07:11:24
Samenvatting laat al meer zien dan dat hele schakelkanaal van gisteren. Wat een aanfluiting was dat.

Henk blijft er na afloop koeltjes onder maar de 3-3 wordt je gewoon 2 wedstrijden achter elkaar door de neus geboord. Lege handen en w??r door de scheids. Valt niet tegenaan te voetballen en die vernaggelen te vaak de wedstrijd.

Verder valt toch wel weer op we de mooiste kansen laten liggen. Balk, Sjostrand.. De enige killer is eigenlijk R?lke.

Vrijdag eens, dat bepaalde de wedstrijd. Maar alsnog niet eens dat het door de scheids komt.

Wij krijgen te makkelijk doelpunten tegen, daar valt niet tegenaan te voetballen. Vrijdag 4 tegendoelpunten en gisteren 3, dan kan je niet de scheids aanwijzen als schuldige (ookal heeft het veel invloed).
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 30, 2025, 09:04:57
Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 08:46:10
Vrijdag eens, dat bepaalde de wedstrijd. Maar alsnog niet eens dat het door de scheids komt.

Wij krijgen te makkelijk doelpunten tegen, daar valt niet tegenaan te voetballen. Vrijdag 4 tegendoelpunten en gisteren 3, dan kan je niet de scheids aanwijzen als schuldige (ookal heeft het veel invloed).

Ondanks dat je veel te veel goals tegen krijgt blijf je wel in de wedstrijd.
Als dan een scheidsrechters in 2 duels cruciale fouten maakt en die kosten je de kop kun je daar zeker de arbitrage op aankijken. Zonder die dwalingen win je gewoon 2x of verlies je iedergeval niet.

Het wordt gewoon hoogtijd voor een VAR in de kkd. Heeft ons vorige jaar uiteindelijk ook de promotie gekost  :_spank
Titel: Re: Beker
Bericht door: janou op oktober 30, 2025, 09:18:05
Citaat van: oost op oktober 30, 2025, 09:04:57
Ondanks dat je veel te veel goals tegen krijgt blijf je wel in de wedstrijd.
Als dan een scheidsrechters in 2 duels cruciale fouten maakt en die kosten je de kop kun je daar zeker de arbitrage op aankijken. Zonder die dwalingen win je gewoon 2x of verlies je iedergeval niet.

Het wordt gewoon hoogtijd voor een VAR in de kkd. Heeft ons vorige jaar uiteindelijk ook de promotie gekost  :_spank

Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Lore op oktober 30, 2025, 10:26:31
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 08:09:12
Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.

Dan zouden ze het niet in de beker hoeven te doen.

Ik denk dat het meer iets is dat bij alle wedstrijden zo is, maar nu vaak achter elkaar bij ons. De duw van Amofa tegen MVV had zo een penalty tegen kunnen opleveren en daar kwamen wij dan weer goed weg,.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 10:41:12
Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:19:57
blij mee? 2x keihard in je kontje geneukt.. ben ik persoonlijk minder blij mee. Zonder dwalingen van de arbiters had je 3 punten meer gehad en een ronde verder geweest  8P

Zaterdag gekkenhuis KNVB MAFFIA  :zweep
klopt helemaal ik zou me schamen?
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 10:42:53
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.
AMEN
Titel: Re: Beker
Bericht door: oost op oktober 30, 2025, 11:05:17
Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 09:18:05
Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.

Het is toch niet realistisch om te denken dat Cambuur elke duel makkelijk wint? Juist in die duels worden we nu genaaid. Sta je 3-0 voor een maakt een  scheids bij de 3-1 een fout boeit dat idd niet.

Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2025, 12:11:30
Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 09:18:05
Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.
voetbal jij ook? Als je voorkomt dan voetbal je zoveel makkelijker, gisteren hands en  2 x doelpunt afgekeurd. Vrijdag een penel en rood na een schandalige overtreding. Tegendoelpunten horen bij voetbal en omdat wij heel hoog spelen worden automatisch de fouten gemaakt door verdedigers. Ik vond het vroeger geweldig als aanvaller als de tegenstander tegen de middellijn aan speelde. Ben het niet met jou eens, alle tegen doelpunten die je krijgt zijn fouten en alle doelpunten die wij maken zijn fouten van de tegenstander. Zo kijkt iedereen naar zichzelf . En idd verspilde energie want je kunt het niet meer terug draaien maar dat is een dooddoener
Titel: Re: Beker
Bericht door: denistel op oktober 30, 2025, 15:06:38
Citaat van: sunderland op oktober 30, 2025, 12:11:30
voetbal jij ook? Als je voorkomt dan voetbal je zoveel makkelijker, gisteren hands en  2 x doelpunt afgekeurd. Vrijdag een penel en rood na een schandalige overtreding. Tegendoelpunten horen bij voetbal en omdat wij heel hoog spelen worden automatisch de fouten gemaakt door verdedigers. Ik vond het vroeger geweldig als aanvaller als de tegenstander tegen de middellijn aan speelde. Ben het niet met jou eens, alle tegen doelpunten die je krijgt zijn fouten en alle doelpunten die wij maken zijn fouten van de tegenstander. Zo kijkt iedereen naar zichzelf . En idd verspilde energie want je kunt het niet meer terug draaien maar dat is een dooddoener

je maakt toch ook doelpunten door prachtige aanvallen en de tegenstanders ook dat hoeven
geen fouten van iemand te zijn,
Titel: Re: Beker
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2025, 15:19:50
Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 15:06:38
je maakt toch ook doelpunten door prachtige aanvallen en de tegenstanders ook dat hoeven
geen fouten van iemand te zijn,
ja dat vinden wij maar de trainer van de tegenstander zegt dan slecht gedekt of te laat ingestapt. Iedereen ziet het vanuit eigen perspectief?  .
Titel: Re: Beker
Bericht door: Arno A op november 01, 2025, 10:31:23
Tsja de ploegen uit de kkd hebben het gewoon lastig in beker. En de verschillen tussen de amateurs en kkd-ploegen zijn klein. dan kan je blijven zeggen dat de velden van de amateurs in hun voordeel zijn. Maar de kwaliteit geeft toch de doorslag. En wanneer je binnen een week twee keer van RKC verliest, dan zijn zij momenteel gewoon beter. Ze leggen er gewoon zeven doelpunten in. Ik vind dat vrij veel.

Voordeel nu. Je kan alles op de competitie zetten.

Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2025, 10:57:02
Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:31:23
Tsja de ploegen uit de kkd hebben het gewoon lastig in beker. En de verschillen tussen de amateurs en kkd-ploegen zijn klein. dan kan je blijven zeggen dat de velden van de amateurs in hun voordeel zijn. Maar de kwaliteit geeft toch de doorslag. En wanneer je binnen een week twee keer van RKC verliest, dan zijn zij momenteel gewoon beter. Ze leggen er gewoon zeven doelpunten in. Ik vind dat vrij veel.
Voordeel nu. Je kan alles op de competitie zetten.
Het verlies had ook grotendeels te maken met scheidsrechterlijke dwalingen.
Hierbij wil ik wel aantekenen dat cambuur ook niet vanwege wat blessures kon brengen wat ze voorheen lieten zien.
Titel: Re: Beker
Bericht door: Korezev op november 01, 2025, 11:09:31
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 10:57:02
Het verlies had ook grotendeels te maken met scheidsrechterlijke dwalingen.
Hierbij wil ik wel aantekenen dat cambuur ook niet vanwege wat blessures kon brengen wat ze voorheen lieten zien.
Wanneer word je eens een grote jongen en wanneer schuif je het niet eens op de scheidsrechter, daar zul je mee moeten leren leven en daar heeft niet alleen Cambuur mee te maken, aan het eind van rit zullen de plussen en de minnen ongeveer gelijk zijn.
Schiet er gewoon eentje meer in dan de tegenstander en ik hoor je niet over de scheidsrechter
Titel: Re: Beker
Bericht door: Vlampiep op november 01, 2025, 11:33:24
Citaat van: Korezev op november 01, 2025, 11:09:31
Wanneer word je eens een grote jongen en wanneer schuif je het niet eens op de scheidsrechter, daar zul je mee moeten leren leven en daar heeft niet alleen Cambuur mee te maken, aan het eind van rit zullen de plussen en de minnen ongeveer gelijk zijn.
Schiet er gewoon eentje meer in dan de tegenstander en ik hoor je niet over de scheidsrechter
Nou grote jongen, het is inderdaad waar, als je er ??ntje meer inschiet dan je tegenstander, win je de wedstrijd.
Dus moeten ze dat vanavond maar gaan doen, als de scheidsrechter niet onze doelpunten onterecht gaat afkeuren.  :proost
Titel: Re: Beker
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 12:51:26
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 11:33:24
Nou grote jongen, het is inderdaad waar, als je er ??ntje meer inschiet dan je tegenstander, win je de wedstrijd.
Dus moeten ze dat vanavond maar gaan doen, als de scheidsrechter niet onze doelpunten onterecht gaat afkeuren.  :proost
:thumbsup
Titel: Re: Beker
Bericht door: Specuveter op december 19, 2025, 18:59:52
Loting....
DKV tegen RKC
Als....Als.