Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

nog voorkeur voor de volgende opponent? of maakt het niet uit? Vrijdag weten we meer.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op oktober 30, 2024, 08:46:55
nog voorkeur voor de volgende opponent? of maakt het niet uit? Vrijdag weten we meer.
vrijdag de loting om 17:00

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 29, 2024, 22:48:47
Als je als Midden-Noord de hele tweede helft alleen maar
'kanker Cambuur'  kan zingen dan ben je wel klaar als supportersgroep.
Wat een triestheid daar zeg
Nu wordt in het Haags het woord  kankahrrrr net zo gebruikt als hier in Liwwadden het woord nou ju.
Het zijn natuurlijk Neanderthalers daar bij Ado, maar het woord Kankharrrr wordt door een ras Hagenees bijna in iedere zin gebruikt zoals hier nou su en wat nou juuu.
Het woord gebruiken in spreekkoren is misselijkmakend, maar wat hier soms vanaf Noord wordt geroepen en gezongen houdt ook niet over, dus geeft aan dat het iq hier niet hoger ligt.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2024, 08:55:23
vrijdag de loting om 17:00
Eerst nog een amateurclub en in de volgende maar die van verder op.

janou

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:56:38
Nu wordt in het Haags het woord  kankahrrrr net zo gebruikt als hier in Liwwadden het woord nou ju.
Het zijn natuurlijk Neanderthalers daar bij Ado, maar het woord Kankharrrr wordt door een ras Hagenees bijna in iedere zin gebruikt zoals hier nou su en wat nou juuu.
Het woord gebruiken in spreekkoren is misselijkmakend, maar wat hier soms vanaf Noord wordt geroepen en gezongen houdt ook niet over, dus geeft aan dat het iq hier niet hoger ligt.

Wat te denken van dat liedje over Henk Veerman 8P

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2024, 08:57:50
Eerst nog een amateurclub en in de volgende maar die van verder op.
dan graag thuiswedstrijd  :y

Huizen

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 22:54:46
Zeer sneu. Maar goed het coke snuiven en abe is dood heb ik ook wel voldoende gehoord.

Echt precies dit.

sunderland

Liefst Dkv thuis !

Huizen

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2024, 10:05:20
Liefst Dkv thuis !

Zou echt geweldig zijn in ons nieuwe stadion. Welke ronde maakt dan echt geen reet uit  |:)

sunderland

Citaat van: moodygrunn op oktober 30, 2024, 07:53:27
Eerste 20 min gaf ik ons weinig kans, daarna uit het niets de wedstrijd omgedraaid. Na de eerste goal van ons ook niet zoveel dreiging van ADO als in dat eerste kwartier. Best speult
die lui zaten er bovenop en bepaalde spelers van ons(iedereen weet wel wie) waren dramatisch slecht. Gewoon voetballen met pit dan kom je heel ver.

diekhuzen


Een degelijke wedstrijd, mooie serie en vooral een opsteker voor het zelfvertrouwen.
De uitdaging is winnen van de "zwakkere" tegenstanders die zich gaan ingraven. Als we dat ook gaan beheersen kan het, met aanvallende versterking en terugkomst van Schaapman en Caschili, een leuk seizoen worden.







Hirsch

Citaat van: diekhuzen op oktober 30, 2024, 12:04:47
Een degelijke wedstrijd, mooie serie en vooral een opsteker voor het zelfvertrouwen.
De uitdaging is winnen van de "zwakkere" tegenstanders die zich gaan ingraven. Als we dat ook gaan beheersen kan het, met aanvallende versterking en terugkomst van Schaapman en Caschili, een leuk seizoen worden.

Het vertrouwen groeit, dat is mooi! Herinnert me alleen wel aan vorig jaar waar we het Henk de Jong effect zagen. Flink opklommen richting eind van de herfst, we ook weer stiekem durfden te dromen, maar het ook opeens weer verdwenen was in december en het halfjaar daarna.
Hopelijk is het nu anders!

Bankzitter

Andere captains met Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt ipv vKaam, Bergsma en vdWater.
Die zorgen wel dat niemand verzaakt.

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2024, 13:06:25
Andere captains met Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt ipv vKaam, Bergsma en vdWater.
Die zorgen wel dat niemand verzaakt.

Souren was captain :O

Bankzitter

#4064
Hij mocht de band om. Maar wie denk je dat bepalend zijn op trainingen en in de kleedkamer?

Maar goed, het gaat erom dat we niet weer ver terugzakken zoals vorig seizoen na een opleving. Ik heb daar wel vertrouwen in met de huidige groep.