Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord

Vd Belt heeft mij enkele weken geleden verteld dat er ID controles zullen zijn. Hopelijk werken ze daar idd mee vanavond
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

waldkip

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord
Is wel een heel specifiek aantal ?

TM

Citaat van: waldkip op december 19, 2019, 14:15:25
Is wel een heel specifiek aantal ?

Er zijn twee ziekmeldingen, dus ze komen nu met 54.

michello

Er zullen vast wel meer zitten elders in het stadion.

speculeter

Als ze zich maar gedragen.

Treb

Citaat van: speculeter op december 19, 2019, 14:57:22
Als ze zich maar gedragen.

En dat is nou juist het probleem vaak.

mescc

Citaat van: Chielvak19 op december 19, 2019, 13:24:39
Vd Belt heeft mij enkele weken geleden verteld dat er ID controles zullen zijn. Hopelijk werken ze daar idd mee vanavond

Laten we het niet hopen. Het is nu al een drama om binnen te komen bij Noord.

hobbes

Citaat van: mescc op december 19, 2019, 16:07:19
Laten we het niet hopen. Het is nu al een drama om binnen te komen bij Noord.

Op tijd naar het stadion dus :clint

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Chielvak19

Het gaat volgens mij om willekeurige controles als ik mij niet vergis. Zoals de club al aangaf in het bericht wat deze week is verspreid is het verstandig om extra vroeg aanwezig te zijn

We verzoeken onze supporters dan ook om vooral op tijd te komen, want de verwachting is dat het qua verkeer en instroom enorm druk gaat zijn rondom het stadion. Woon je in Leeuwarden? Dan is het wellicht verstandig om met de fiets of het openbaar vervoer naar het stadion te gaan
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord
ja Dirk Kuyt heeft nog wat kaarten gekocht met een aantal sponsoren.

hobbes


Zuid1991

Lekkere sfeer, goed voetbal, en wat een topdoek op Noord!!!!! |:)

Cambuur Groningen

Zonde... trots op hor we speelden. Ik ben niet objectief maar vond ons vele malen verozrgder en neter spelen

sunderland

Trots, geweldige sfeer, goed voetbal.