Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: 666 op november 29, 2019, 11:21:22
Had ik niet verwacht
Ik ook niet. Sterker nog, sommige vakken komen zelfs plaatsen bij  ;)

hobbes

Citaat van: fred op november 29, 2019, 11:31:45
Ik ook niet. Sterker nog, sommige vakken komen zelfs plaatsen bij  ;)

Dat is niet zo vreemd, er zijn vast ook seizoenkaarthouders die niet kunnen.

Galdiano

Waarom verwachten jullie dit niet?

We spelen tegen Feyenoord, Die laten toch niets zien dit seizoen? Dan is de volgende ronde toch een zekerheidje? :zweep

Als je tegen een Ajax of een AZ speelt, dan zit de toko vol.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: 666 op november 29, 2019, 11:21:22
Had ik niet verwacht
Er zijn volgens mij legio seizoenkaarthouders die op donderdagavond (koopavond) moeten werken.
En omdat dit de drukste weken zijn van het jaar, is vrij af nemen dikwijls niet aan de orde.
Maar dat het stadion wel uitverkocht raakt is uiteraard pas als de laatste kaarten in de vrije verkoop komen.

AL

Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...

Noordcambuur

Citaat van: AL op november 30, 2019, 10:11:09
Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...
de bank wordt alleen maar kleiner en kleiner nu is hoop ik Jacobs er volgende week er weer bij maar wie valt er weer af volgende week.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2019, 11:30:10
de bank wordt alleen maar kleiner en kleiner nu is hoop ik Jacobs er volgende week er weer bij maar wie valt er weer af volgende week.

Jacobs na de wedstrijd gesproken, volgende weel weer present en volle bak!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Het is voor 010 bijna de laatste mogelijkheid voor een prijs dit seizoen. (zullen er alles aan doen voor een goed resultaat)

Collingwood

Citaat van: AL op november 30, 2019, 10:11:09
Laat deze wedstrijd lekker lopen man.
Komende 3 in competitie zijn zeer zeer belangrijk!!
En we zitten al niet ruim in de spelers...

De wedstrijd tegen Feyenoord zal alleen de wedstrijd tegen Excelsior beïnvloeden toch? Tussen Dordrecht, Jong Ajax en Feyenoord telkens gewoon min of meer een week rust. En na Excelsior is het winterstop, twee keer knallen in vier dagen moet kunnen voor profvoetballers.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op november 30, 2019, 12:49:55
De wedstrijd tegen Feyenoord zal alleen de wedstrijd tegen Excelsior beïnvloeden toch? Tussen Dordrecht, Jong Ajax en Feyenoord telkens gewoon min of meer een week rust. En na Excelsior is het winterstop, twee keer knallen in vier dagen moet kunnen voor profvoetballers.

Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.

Collingwood

Citaat van: AL op november 30, 2019, 13:08:29
Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.

Dat is het inderdaad ook nog. Feyenoord laten lopen geeft geen enkele garantie op een resultaat tegen Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Laten lopen, kun je niet maken. (goodwill vernietigend, voor alle kopers van een kaartje)

Chielvak19

Momenteel nog 208 kaarten beschikbaar
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

Citaat van: AL op november 30, 2019, 13:08:29
Normaal zou ik zeggen eens.
Maar volle bak tegen feyenoord met op dit moment smalle selectie betekent grote kans op verlies tegen Excelsior.
Liever daar 3 punten al is niets zeker natuurlijk.

Ben ik met je eens
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Cambuur Groningen

Citaat van: Chielvak19 op december 01, 2019, 10:57:41
Ben ik met je eens
ik zit meer op de lijn van Collingwood: een profspeler moet echt wel in staat zijn om in 4 dagen te herstellen. Dan maar eens even lekker 2 dagen vrij na de wedstrijd tegen Feyenoord. Als je die wedtrijd wint pak je weer de recette tegen een volgende tegenstander, het geeft extra vertrouwen etc. De wedstrijd tegen Excelsior geeft ook geen garantie op winst als je de bekerwedstrijd weggeeft.