Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Bijna 2 uur in de rij gestaan, voor 4 kaarten. (2 plus 2 extra)
Het zal wel snel uitverkocht raken, een lekkere pot.

Treb

Citaat van: PePe op november 18, 2019, 16:17:14
Bijna 2 uur in de rij gestaan, voor 4 kaarten. (2 plus 2 extra)
Het zal wel snel uitverkocht raken, een lekkere pot.

En niet eens kansloos.

denistel

Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 13:36:37
Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?

hangt er ook vanaf hoeveel sk houders hun plaats terug kopen dat weet je volgende
week woensdag pas.
op dit moment zal er voor noord wel niks meer te krijgen zijn .

oldehove

https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.
ut komt su as het komt

PePe

Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 22:50:24
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.

Een schande is het, ik denk niet dat dit geadministreerd is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op november 18, 2019, 23:20:34
Een schande is het, ik denk niet dat dit geadministreerd is.

Is al verwijderd, maar de zitplaats stond er op en die is bekend bij Cambuur
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 22:50:24
https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/sport-voetbal/m1483052860-2-kaarten-cambuur-feyenoord.html?

De eerste kaarten worden alweer aangeboden..
Lijkt mij dat scc zo kan achterhalen op wie zijn SK deze kaarten zijn gehaald ?

Aanpakken zulke lui.

Wat mij betreft kaart blokkeren en op een zwarte lijst met dit soort figuren. Volgens mij is doorverkoop ook verboden vanuit de KNVB
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: oldehove op november 18, 2019, 23:32:39
Zit plaats van het andere kaartje, Vak

Het lijkt me beter dat vak en zitplaatsnummer hier niet vermeld worden. KNVB/Club moeten hier maar op handelen, niet de medesupporters. Ik denk wel dat het slim is om dit soort "aanbiedingen" van marktplaats toch te blijven melden aan KNVB of aan de club.
In Henk en Sandor we trust

oldehove

Citaat van: moodygrunn op november 18, 2019, 23:38:57
Het lijkt me beter dat vak en zitplaatsnummer hier niet vermeld worden. KNVB/Club moeten hier maar op handelen, niet de medesupporters. Ik denk wel dat het slim is om dit soort "aanbiedingen" van marktplaats toch te blijven melden aan KNVB of aan de club.

Verwijderd !
ut komt su as het komt

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Inferno-058

#2665
West uitverkocht
Noord nog 35 kaarten
Oost nog 178 kaarten
Zuid nog 415 kaarten
Totaal nog 628 kaarten over dus, ervan uitgaand dat dat alle seizoenkaarthouders hun plek terugkopen.

Gaat lekker dus.

denistel

op zich jammer dat mensen die nu een halve sk willen halen niet meteen ook
die stoel kunnen terug kopen voor de wedstrijd tegen feyenoord. volgens mij
had je dan nog veel meer halve sk houders er bij gekregen.

hobbes

Citaat van: denistel op november 20, 2019, 17:30:18
op zich jammer dat mensen die nu een halve sk willen halen niet meteen ook
die stoel kunnen terug kopen voor de wedstrijd tegen feyenoord. volgens mij
had je dan nog veel meer halve sk houders er bij gekregen.

Klopt, daarom snapte ik de plus 1 ook niet zo. Het was commercieel aantrekkelijk om het met de halve seizoenskaart te combineren. Uitverkocht raakt het toch wel.

fred

Me de kolere gevlogen om op tijd thuis te zijn, bang dat er geen kaarten meer waren. Blijkt er plek zat te zijn  :_schater

666

Citaat van: fred op november 29, 2019, 10:34:10
Me de kolere gevlogen om op tijd thuis te zijn, bang dat er geen kaarten meer waren. Blijkt er plek zat te zijn  :_schater

Had ik niet verwacht
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander