Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Zonder veel moeite online kunnen bestellen. :thumbsup

Chielvak19

Ikzelf heb vanaf 8:45 uur in de rij gestaan en was 10:10 uur weer buiten, was dus effectief de eerste die de kaarten had. Verliep (voor mij tenminste) vlekkeloos. Houd wel rekening met enige wachttijd doordat ze de barcode handmatig overnemen ipv scannen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

denistel

als je alleen je eigen plek wilt halen heb je nog meer dan een week
dus dan hoef je niet in de rij te staan.

okkele

ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Chielvak19

Citaat van: okkele op november 18, 2019, 12:11:50
ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.

Had meerdere seizoenkaarthouders (die geen ww voor online ticketing hebben) voor wie ik hun plek moest terugkopen, en dan nog 3 kaarten extra. Daarnaast had ik de problemen met terugkopen al een beetje verwacht en is het voor sommige mensen fijner om de kaarten bij het stadion te halen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sunderland

Extra krt noord bijna uitverkocht

NRG

Citaat van: okkele op november 18, 2019, 12:11:50
ik snap niet echt waarom we in een rij zouden moeten staan,is de (schijnbare) moeite met een website daar de reden voor?
net 2 kaarten geregeld in een paar minuten.

Als je alleen je eigen plek wil terug kopen, en eventueel een extra kaart, kan dat prima online. Dat hoeft ook echt niet vandaag. Maar als je graag een aantal extra kaarten naast elkaar wil hebben kan je dat niet online regelen en ben je aangewezen op de kaart verkoop in het stadion. Een systeem waarbij je meerdere accounts kan koppelen is een mooie investering voor in het nieuwe stadion.

denistel

gewoon allemaal een sk halen in het nieuwe stadion is nog beter |:)

Chielvak19

Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Inferno-058

Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 13:36:37
Zijn er eigenlijk al vakken/tribunes (voorlopig) uitverkocht of zijn er nog losse plaatsen te krijgen?
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22

Chielvak19

Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2019, 13:44:17
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22

Loopt mooi vol dus, bedankt
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

AL

Citaat van: Inferno-058 op november 18, 2019, 13:44:17
West vak 2 t/m 8
Noord vak 11, 12, 13 (zo goed als),
Oost vak 19 en 20  (zo goed als), en 22

Hoe kunnen er nou geen tickets meer zijn op west in vakken 2 t/m 8???
Lang niet iedere SK heeft kaarten gehaald.

Chielvak19

Citaat van: AL op november 18, 2019, 15:24:55
Hoe kunnen er nou geen tickets meer zijn op west in vakken 2 t/m 8???
Lang niet iedere SK heeft kaarten gehaald.

Iedereen die zijn plek nog niet heeft teruggekocht kan dit tot woensdag 27 november doen, daarna gaan niet teruggekochte plaatsen in de verkoop voor iedereen met een seizoen- of clubkaart
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

NRG

Citaat van: Chielvak19 op november 18, 2019, 15:29:09
Iedereen die zijn plek nog niet heeft teruggekocht kan dit tot woensdag 27 november doen, daarna gaan niet teruggekochte plaatsen in de verkoop voor iedereen met een seizoen- of clubkaart

De middelste vakken zitten vol met sponsoren. In de andere vakken zijn de stoelen van sk houders geblokt. De rest is waarschijnlijk gewoon verkocht aan sk houders die een extra kaart kochten.

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen