Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Eventueel zouden ze dinsdagavond kunnen spelen.
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 19:36:02
Ben benieuwd wanneer deze wedstrijd gespeelt wordt, dit weekend is Cambuur vrij en daarna een vol programma..
ohhh die plakken ze wel ff er tussen.

Noordcambuur

Knvb schaam je kapot  :O

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:38:25
Knvb schaam je kapot  :O

Want de knvb regelt het weer?

Specuveter

Waarom zo l??t af lasten?
Wisten ze dit vanmiddag nog niet?

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op januari 18, 2024, 19:41:07
Want de knvb regelt het weer?
hobbes je kunt het veld vanmiddag keuren en daarna kun je kijken wat zijn de voorspellingen met het weer.

Bankzitter

Dit is toch  belachelijk... ze (Hercules)  kiezen bewust een veld uit wat slecht bespeelbaar is. Dat was in verschillende interviews te lezen . Nu blijkt het dus onbespeelbaar. Dat hadden ze ook van te voren kunnen weten.

Als Hercules niet voor een veld kan zorgen dan een reglementaire nederlaag en door.  :zweep

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op januari 18, 2024, 19:46:50
:_schater
Poetser de wedstrijd wordt waarschijnlijk op maandag of dinsdagavond gespeeld.

Grijskijkert

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 18, 2024, 19:36:58
Eventueel zouden ze dinsdagavond kunnen spelen.
Dan liever op maandagavond, vrijdag tegen TOP Oss :y
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:43:41
hobbes je kunt het veld vanmiddag keuren en daarna kun je kijken wat zijn de voorspellingen met het weer.

Dat is gebeurt

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 18, 2024, 19:54:17
Poetser de wedstrijd wordt waarschijnlijk op maandag of dinsdagavond gespeeld.
Lijkt me onwaarschijnlijk net de weersverwachting bekeken vanaf zondagavond veel regen en dat ook op maandag en dinsdag. Maandagavond of dinsdagavond maar in Leeuwarden spelen en dan de wedstrijd tegen TOP op zaterdag.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht
dat veld is ook erg slecht heb ik begrepen. Ook de reden dat Utrecht dat niet wou omdat de vorige x dat veld was omgeploegd met die wedstrijd tegen Ajax

Holwerd voor Cambuur

Logisch. Het veld is natuurlijk veel slechter geworden sinds vanmorgen/vanmiddag  :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021