Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Sneeuw of geen sneeuw reken er maar dat we op een ongelooflijk kut veld spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

siepelsjeu

Citaat van: oost op januari 18, 2024, 08:43:26
Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P

Ligt geen sneeuw in Utrecht....

Noordcambuur

Citaat van: V-man op januari 17, 2024, 23:12:40
Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.
klopt V-man ze rekenen allemaal op een overwinning van Hercules..

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2024, 09:21:14
Sneeuw of geen sneeuw reken er maar dat we op een ongelooflijk kut veld spelen..
klopt en dat hoopt Hercules ook dan zijn zij in het voordeel.

SCC

Gek genoeg zie ik het spelen om een sfeerloos veld zonder enige ambiance in dit geval als ons voordeel.
Hoe je het ook went of keert: de objectieve supporter is (terecht ) op de hand van amateurs. Zij hebben een once in a lifetime experience gehad in de Galgenwaard tegen de gewenste/ gedroomde tegenstander.
Mooier gaat het niet worden. Dan loot je Cambuur, want voor hen eigenlijk al wat een teleurstelling was, want nu ligt er voor hen ineens een "kans" en zijn ze niet per se de underdog (eveneens, voor de objectieve volgers). Dus wordt er ook wat van hen verwacht, dat is als speler al een hele andere uitgangspositie.

Hoe dan ook: zorgen dat je wederom 3-0 voorstaat (0-3 in dit geval) na een kwartier, dat zou z??r wenselijk zijn. Niet per se re?el, maar ik ben dan ook niet objectief.

SCC

Citaat van: sunderland op januari 17, 2024, 13:21:02
vermoeden? Gaat gebeuren. Ze gaan steeds leuker en beter spelen valt mij op. Winnen bij Exelcior is zeker niet makkelijk. Idd ligt ADO ons beter maar in die selectie lopen 6 eredivisie spelers die ook echt het verschil maken met die lange sukkel voorop.
Eens. Willem II speelt heel zakelijk, maar qua spel moet je Groningen in de gaten houden. ADO, mits de sfeer in de selectie goed blijft ook. En die Veerman is natuurlijk vanuit zijn verleden bij H'veen een etter, maar ik heb in onze periode toen wij nog Eredivisie speelden met Hemmen en Barto wel eens gezegd. Die Veerman was toen wissel bij H'veen, als die dat seizoen bij ons had gespeeld hadden wij erin gebleven en had hij minimaal 10 doelpunten gemaakt.

sunderland

Citaat van: SCC op januari 18, 2024, 10:00:30
Gek genoeg zie ik het spelen om een sfeerloos veld zonder enige ambiance in dit geval als ons voordeel.
Hoe je het ook went of keert: de objectieve supporter is (terecht ) op de hand van amateurs. Zij hebben een once in a lifetime experience gehad in de Galgenwaard tegen de gewenste/ gedroomde tegenstander.
Mooier gaat het niet worden. Dan loot je Cambuur, want voor hen eigenlijk al wat een teleurstelling was, want nu ligt er voor hen ineens een "kans" en zijn ze niet per se de underdog (eveneens, voor de objectieve volgers). Dus wordt er ook wat van hen verwacht, dat is als speler al een hele andere uitgangspositie.

Hoe dan ook: zorgen dat je wederom 3-0 voorstaat (0-3 in dit geval) na een kwartier, dat zou z??r wenselijk zijn. Niet per se re?el, maar ik ben dan ook niet objectief.
klopt ook wel. Henk zei gister ook dat toen hij nog trainer van Harkema was was het juist heel zwaar  het op eigen sportcomplex  voor de tegenstander. Nu is het ergens anders.

Vlampiep

Toch mooi al die media aandacht rond deze bekerwedstrijd.
Jammer dat deze wedstrijd op een trainingscomplex moet worden gespeeld, want beide clubs verdienen beter.
Het zou mij overigens niet verbazen dat Vd Water vanavond nog minuten gaat maken, want de transferperiode is nog niet verstreken.

ruubmac

Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2024, 13:13:38
Toch mooi al die media aandacht rond deze bekerwedstrijd.
Jammer dat deze wedstrijd op een trainingscomplex moet worden gespeeld, want beide clubs verdienen beter.
Het zou mij overigens niet verbazen dat Vd Water vanavond nog minuten gaat maken, want de transferperiode is nog niet verstreken.

En dat is prima. Ken 'ie wat doen voor zijn centen.

denistel

trainde gister niet mee dus die gaat niet spelen.veld vanmorgen goed gekeurd
maar moet nog zien of het door gaat als er weer vorst komt

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 18, 2024, 16:00:17
trainde gister niet mee dus die gaat niet spelen.veld vanmorgen goed gekeurd
maar moet nog zien of het door gaat als er weer vorst komt
Komt Willem Alexander?
IN HENK WE TRUST!!!

Leeuwarder94

Afgelast helaas..
De wens is de vader van de gedachte

De Gast

Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht

gobo

Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 19:25:36
Had gewoon in het Utrecht stadion gespeeld  :zucht
Of hier...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Grijskijkert

Ben benieuwd wanneer deze wedstrijd gespeelt wordt, dit weekend is Cambuur vrij en daarna een vol programma..
IN HENK WE TRUST!!!