Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wel jammer dat noord en koos nu niks van zich laten horen. Vanavond na 21.45 zijn ze paraat verwacht ik.

Dokkumer

Nee hoor, in het bejaardencentrum zijn dan de lichten al uit en die ander moet dan van zijn moeder al in bed liggen.

sunderland


CamLeeuw

Deze bekerwedstrijd moet minimaal met 3-0 gewonnen worden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Cor


jeje1946

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 14:48:47
Wel jammer dat noord en koos nu niks van zich laten horen. Vanavond na 21.45 zijn ze paraat verwacht ik.
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait

zeewolde

Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 16:08:23
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait
het mag duidelijk zijn dat Sipke geen hoofdtrainer blijft. Wie zou jouw voorkeur hebben en waarom?

Persoonlijk zie ik het liefst jp de jong of Fred Grim

sunderland

Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 16:08:23
Waar zou ik op moeten reageren, ik sta achter Sipke en als daar niets over te zeggen is, is het voor mij ook niet nodig om met het prietpraat van die paar figuren hier mee te praten.
Dat Smeets er in moet is jullie mening en dat geldt ook voor Mathieu.
Ik laat het aan de technische staf over.
Ik val niet over de opstelling en ook niet over het wel of niet spelen van wie dan ook.
Ik heb me dood geërgerd aan de persoonlijke verering van die lange onbenul en aan mensen die hier schreeuwen dat nu Grim of de Gier hier moeten komen.
Ik zal vanavond hier weer langs komen om Sipke te feliciteren en de haters van hem even een steuntje in de rug te geven.
Veel plezier vanavond allemaal en de 3 punten komen wel zolang Sipke de scepter zwaait
goed inhoudelijk stuk

jeje1946

Citaat van: zeewolde op december 19, 2017, 16:10:30
het mag duidelijk zijn dat Sipke geen hoofdtrainer blijft. Wie zou jouw voorkeur hebben en waarom?

Persoonlijk zie ik het liefst jp de jong of Fred Grim
Waarom zou Sipke hier het seizoen niet af kunnen maken als hoofdtrainer?
Mijn kennis is niet zo heel groot bij het invullen van kandidaten.
Maar ik ben een faliekant tegenstander van een oud speler.
Ze moeten hier iemand hebben die een goede voetbal visie heeft, maar ook eentje die een goed contact gaat maken met de supporters.
Ik heb hier al een paar keer de naam genoemd van Renee Hake, maar Joop Gall zou ook kunnen of Peter Hyballa

zeewolde

Citaat van: jeje1946 op december 19, 2017, 19:29:46
Waarom zou Sipke hier het seizoen niet af kunnen maken als hoofdtrainer?
Mijn kennis is niet zo heel groot bij het invullen van kandidaten.
Maar ik ben een faliekant tegenstander van een oud speler.
Ze moeten hier iemand hebben die een goede voetbal visie heeft, maar ook eentje die een goed contact gaat maken met de supporters.
Ik heb hier al een paar keer de naam genoemd van Renee Hake, maar Joop Gall zou ook kunnen of Peter Hyballa
kunnen weet ik niet, er wordt steeds aangegeven dat sipke het niet afmaakt. Dat zegt hij zelf ook.
Van mij mag hij het wel afmaken, maar dan zou ik er graag nog een behoorlijke assistent bij zien.

Vlampiep

Kan vanwege omstandigheden de wedstrijd niet bijwonen, maar krijg via de Boerenomroep wel het wedstrijdverslag mee.
Afgaande op het verslag maakt een groot deel van de selectie hun onkunde kenbaar aan de 4500 betalende toeschouwers.
Hopelijk wordt het de tweede helft beter, want anders zou de TD en TS een aantal spelers met onmiddellijke ingang uit de selectie moeten verwijderen.
Dit met de grootste kluns als Mathieu als eerste.

wiekie1969

0-0 ruststand. Fantastische pot van cambuur. Passie en skuum op de freet bij het hele elftal. Gvvv wut finaal weggespeeld.

zeewolde

In elk geval behoorlijk genaaid bij de afgekeurde goal

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 19, 2017, 20:46:16
In elk geval behoorlijk genaaid bij de afgekeurde goal
Je weet dat als Siemen Mulder als "scheids" is aangesteld, je tegen 12 man moet spelen.
En let maar op, bij het minst geringe hij een strafschop tegen ons zal gaan geven.
Maar met de onmacht bij ons zal het wel weer billen knijpen gaan worden.


Yellow Army

Maarre... Fred Grim gespot in het stadion, toeval?
Area 58