Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op december 18, 2017, 11:51:44
Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!

Als sipke smeets en Narshing gespaard heeft voor morgen vind ik dat best goed... maar het zal wel weer redelijke willekeur zijn
Henk, held, bedankt

Bernardo

Prima opstelling. Lekker aanvallend

Delfzijl/Cambuur

Ik heb toch het idee dat Sipke hier op dit forum zit te lezen........ :D
Dit begint er op te lijken.
En nu een beetje vasthouden aan hetzelfde team iedere keer graag.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 12:33:42
Prima opstelling. Lekker aanvallend
Dit is de meest voor de hand liggende opstelling tegen GVVV om een vroege goal te creëren.
Wordt het spel alleen maar aantrekkelijker van.

sunderland

Ik zou Kippersluis en Vd laan erin zetten maar das ieder zijn keus.Meestal maakt ervaring in dit soort weds het verschil maar zou altijd nog kunnen.

De Gast

Heeft dit seizoen uberhaupt al een spits thuis gescoord? Uniek deze situatie denk ik.

Dan Robertha maar  |:)

piene hassus

vd Laan blesseerd toch anne lies?

Lwd79

Citaat van: Collingwood op december 18, 2017, 11:51:44
Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!

Lijkt een prima opstelling. Nog iemand bij de training geweest?

Bankzitter

Het had een stuk minder gekunt. Goede keuzes als die lui zich ingraven rond de 16.

Huzumer

GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Huzumer op december 18, 2017, 16:54:39
GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)
klopt wel top van die gasten het leverd ons en gvvv alleen maar geld op.
Hoeveel kaarten zijn er totaal verkocht dan.

Lore

Citaat van: Huzumer op december 18, 2017, 16:54:39
GVVV komt met 577 man/vrouw. Altijd goed voor bekersfeertje!  |:)

Mooi man, dat geen enkele bvo bij ons gehaald!

Leuk feestje voor hen! Ik gun ze een kleine nederlaag, iets van 5 - 0 ofzo

Bernardo

Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.


Bankzitter

Doe dan ook meteen spelers,TD en de buschaffeur erbij , dan komen ze wel aan 600 G.V.V.V.'ers! :P

Gasgeve

Eindelijk weer eens een wedstrijd met een leuk uitvakje. Toch wel een gemis in de JL