Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:37:00
Denk dat er anders tegen ultradefensieve amateurs (verwacht ten minste niet dat die lekker op de aanval gaan spelen) geen doorkomen aan is.

Overigens denk ik dat dit ook best zou kunnen tegen sterkere tegenstanders, met één of twee aanpassingen (Van Wermeskerken of Peersman op linksback, plus een echte 6 en dan kiezen tussen Schils en Smeets).
Zou zelf Schilder op 6 zetten, Peersman/vd laan in centrum
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
zou wel Peersman opstellen want die kan heel goed verdedigend koppen vooral met tegencorners :_spank

denistel

Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.

barto en peersman staan als 1e op papier he.

gvvv zal denk ik niet ultra verdedigend spelen hoor.die hebben
een knappe ploeg hoor. Jeremy de graaf vandaag scoort en lamoughi oek

speculeter

Hebben we nog lang niet gewonnen.

piene hassus

van Kippersluis had dr gister weinig nocht an

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: piene hassus op december 16, 2017, 23:29:40
van Kippersluis had dr gister weinig nocht an

zie topic kippersluis :y

sunderland

Mooi voor de weds, zou mooi zijn dat ons vrienden vooraf eens hun mening geven over de tactiek en opstelling. Graag ook even luisteren naar de trainer zijn idee en daar ook je mening over geven positief of negatief.Zou leuk vinden om eens te lezen van Noord en koos en vrienden over het voetbal

denistel

Citaat van: sunderland op december 17, 2017, 21:02:11
Mooi voor de weds, zou mooi zijn dat ons vrienden vooraf eens hun mening geven over de tactiek en opstelling. Graag ook even luisteren naar de trainer zijn idee en daar ook je mening over geven positief of negatief.Zou leuk vinden om eens te lezen van Noord en koos en vrienden over het voetbal

1-0 en een ronde verder is goed genoeg seun... :_schater

Galdiano

En die GVVV supporters maar janken om meer kaarten. Uitvak is niets uitverkocht.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:23:47
En die GVVV supporters maar janken om meer kaarten. Uitvak is niets uitverkocht.  :zucht

ook lui in vak 22 toch..en 1 in vak 12 |:)

Galdiano

Citaat van: denistel op december 17, 2017, 22:28:50
ook lui in vak 22 toch..en 1 in vak 12 |:)

Vanmiddag hoorde ik 375 in uitvak?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:36:56

dat is net su veel als alle andere clubs hiervoor bij elkaar respect dus voor die lui

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op december 17, 2017, 22:36:56

De gezinnen mochten toch in vak 22 plaatsnemen? Net als de hooligans uit Apeldoorn en Arnhem
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 17, 2017, 22:51:20
dat is net su veel als alle andere clubs hiervoor bij elkaar respect dus voor die lui
Leuk dat er van uit GVVV een behoorlijk aantal supporters mee reizen.
Ik denk dat die lui met 10 man achter de bal gaan spelen en dat er voor ons geen doorkomen aan is.
We zullen ze helemaal aan gort moeten spelen met snelle bal combinaties en een snelle goal moeten maken. Zo niet, wordt het een moeizame avond.

Collingwood

Andor Faber‏
@Andor_F
Drie wijziging bij #Cambuur voor bekerduel met GVVV. Robertha, Narsingh en Smeets spelen voor Barto, Van Deelen en (de geblesseerde) Houtkoop. #camgvvv

Dus:

Cummins; Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Schils, Kip, Smeets; Narsingh, Robertha, Kallon.

Erg benieuwd naar de samenwerking tussen Smeets en Kip!
Kalmte alleen kan u redden.