Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Uit tegen AZ is een waardeloze loting, dus vind het stiekem toch wel jammer... .

Bernardo

Sparta thuis moet het maar worden!!

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2017, 21:29:01
Eerst Ajax verslaan en dan uit Utrecht in een zinderende wedstrijd kan geen geluk meer zijn, maar hier schrijft de selectie en TS geschiedenis.
Ik droom nu al van een finale tegen een tegenstander van 30 km verder op.


Hahaha dream on met die boeren

speculeter

Die tissoudali. Noor en lillipally komen hier ook op een mooi moment binnenwaaien.

sk13

Sparta uit. Verloren we ooit met 1-0 meende kwartfinale. Dus kunnen we dat rechtzetten

mario

Citaat van: sk13 op januari 25, 2017, 23:03:21
Sparta uit. Verloren we ooit met 1-0 meende kwartfinale. Dus kunnen we dat rechtzetten
Werd 2-0.

NRG

Halve finale thuis loten. Tegen wie maakt niet uit..  Als het maar thuis is..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hopppaaaaa  |:) |:) |:) de rest volgt nog

Henk, held, bedankt

speculeter

Wanneer is de halve finale?

Bernardo

Citaat van: speculeter op januari 25, 2017, 23:32:52
Wanneer is de halve finale?

28 februari, 1 of 2 maart

sunderland

Gvd bedankt !!!!!! Hef de tranen in de ogen. Wat een club hewwe wij

sunderland

En zeer groot compliment voor de spelers voor de veerkracht en de penalty serie want het was zeker niet gemakkelijk voor die Bunnik waar zeeer veel lawaai vandaan kwam !

wiekie1969

Grootste walg van Nederland: Foeke Booij op Fox Sport. Wat een ongelooflijke stakker is dat juh.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 26, 2017, 01:29:06
Gvd bedankt !!!!!! Hef de tranen in de ogen. Wat een club hewwe wij

Dit maakst maar 1 keer met kerel. Koesteren dit.

wiekie1969

Citaat van: wiekie1969 op januari 23, 2017, 17:31:32
We krijgen zeker kansen daar, kop erbij houden en knal die bal er dan meteen in.  De druk ligt bij Utrecht en die pseudo Guardiola die denkt dat ze een topteam hewwe. Maar dat hewwe ze helemaal niet in mijn ogen.

Verdediging is zwakste deel vd ploeg. Keeper laat 8 vd 10 ballen los, Leeuwin is geblesseerd, matige backs Vd Maarel en vd Meer en die Willem Janssen is zo traag als poppenstront en maakt alleen maar overtredingen.

Voorin Haller en Zivkovic die niet mee terug verdedigen en wat staan te goaltje pissen.

Middenveld wel erg sterk met Brama, Ayoub en Barazite, veel loopvermogen.

Gewoon compact voetballen, ze geven ruimte weg achter de verdediging. Ik zou vanaf begin Tissoudali en Noor opstellen.

Kom aan cambuur |:) |:) |:) |:) |:)

Tuurluk juh. Utrecht dramatisch. Willem Janssen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa