Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!

Peersman heeft gewoon een degelijke wedstrijd gevoetbald.
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Eerst Ajax verslaan en dan uit Utrecht in een zinderende wedstrijd kan geen geluk meer zijn, maar hier schrijft de selectie en TS geschiedenis.
Ik droom nu al van een finale tegen een tegenstander van 30 km verder op.

D.H.Skolten

Respect voor Cambuur! Ze hebben het maar wel even gedaan, mijn week kan niet meer stuk. RESPECT!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
nou... eerlijk is eerlijk: die penalty was best goed

MI 81-96

Citaat van: Sakas op januari 25, 2017, 21:27:34
Ik hier ook, met goedkoop en camboer
:zweep |:) _O_ |:) _O_ :ams :bav :ams :grolsch :hein :jupiler
Compleet smoor....

halve fles wijn en een sloot grappa en morgen een kater maar dat heb ik er wel voor over, fantastische prestatie!

058-4life

Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:04:39
:_schater ik ga bouten!  8P
We hewwe wonnen??  |:) keutel wu der niet uut godver.  :_schater

Zuid1991

Alles van 2 jaar ellende in 1 keer weg....
Geschiedenis geschreven |:)
1 wedstrijd van de finale!!!! |:)
Zaterdag vol huus voor disse strijders
En suh naar cambuur plein allemaal!!!

MI 81-96

die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater

JeJe

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
Nee, je bent geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik jouw naam zie dan beginnen mijn tenen als krom te trekken.
Het grootste orakel van Leeuwarden

058-4life

Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.

Marc S

Wat een wedstrijd, wat een spanning. Halve finale onwerkelijk gewoon haha

moodygrunn

Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater

Lilypaly oek een beste penal trouwens!
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2017, 21:27:31
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!
Ik hef liever dast teugen een muur aan gaast zeiken, dan dien gal op dit forum kwakst.

Bankzitter

De club leeft weer.
En als de play off worden gehaald zijn we lang niet kansloos, dan nemen we de ervaring en het vertrouwen uit deze bekerwedstrijden mee.

Drumfather SCC

Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2017, 21:31:08
Alles van 2 jaar ellende in 1 keer weg....
Geschiedenis geschreven |:)
1 wedstrijd van de finale!!!! |:)
Zaterdag vol huus voor disse strijders
En suh naar cambuur plein allemaal!!!

En hoe laat zal dat zijn?  |:)