Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2017, 22:13:41
Hoezo? Als je passes lijnen ziet van laatste 2 wedstrijden gaat alles van keeper naar Wuytens en dan naar Rienstra.

Met besloten trainingen kun je op andere lijnen gaan trainen en veras je je tegenstander wellicht.

het gaat zoals het in een wedstrijd gaat.derby tegen dkv 2 jaar geleden 3 goals binnen 7 min
uit een pingel tegen binnen een minuut dan kun je wel van alles voorbereiden maar of
dat wat helpt.

Jopie

Het begint aardig te kriebelen hier. Godverdomme zin in!  |:)

Galdiano

Citaat van: Jopie op februari 28, 2017, 12:19:59
Het begint aardig te kriebelen hier. Godverdomme zin in!  |:)

Zo is het Jopie!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

The road to the semi

Henk, held, bedankt

Bernardo

Video doet het hier niet

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op februari 28, 2017, 12:51:28
Video doet het hier niet

Ik zie het nu ook. De eredivisie heeft het geblokkeerd. Weet iemand een oplossing?
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:59:31
Ik zie het nu ook. De eredivisie heeft het geblokkeerd. Weet iemand een oplossing?

Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:01:26
Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.

Zelf gemaakt van eredivisie samenvattingen en eigen opnames. Allemaal naar Duitsland dus :_schater
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:08:43
Zelf gemaakt van eredivisie samenvattingen en eigen opnames. Allemaal naar Duitsland dus :_schater

Ik zag het, top gedaan :thumbsup

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 12:40:01
The road to the semi



Zou toch wat zijn als er weer zo'n stunt in zit. En wat is die Barto al belangrijk geweest, hè.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:14:09
Ik zag het, top gedaan :thumbsup
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:32:20
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?

Ik denk het niet, het heeft met rechten van de beelden te maken neem ik aan.

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 28, 2017, 13:32:20
Kan ik zelf nog iets veranderen om het beter zichtbaar te maken?

De kijker moet ervoor zorgen dat hij vanuit het 'buitenland' kijkt (bijvoorbeeld met een VPN server), dan is het geen probleem om het te zien.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Citaat van: hobbes op februari 28, 2017, 13:01:26
Waar komt hij vandaan?

Edit: Als ik mijn VPN op Duitsland zet kan ik hem wel zien.

Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)

666

Citaat van: Collingwood op februari 28, 2017, 13:49:37
De kijker moet ervoor zorgen dat hij vanuit het 'buitenland' kijkt (bijvoorbeeld met een VPN server), dan is het geen probleem om het te zien.

Kan dat filmpje niet in het buitenland geupload worden  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander