Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Hendrikscc op februari 28, 2017, 14:56:28
Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)

Ik gebruik op mijn computer Opera als browser. Die heeft vpn ingebouwd (wel bij de instellingen selecteren) en als je die aanzet kan je in je adresbalk een aantal locaties kiezen. Zo kan je in het buitenland ook gebruik van nederlandse sites maken die normaal afgeschermd zijn (npo livestreams bijv.)

Collingwood

Citaat van: Hendrikscc op februari 28, 2017, 14:56:28
Kun jij mij helpen mijn VPN tijdelijk op Duitsland te zetten? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen en wil het filmpje graag kijken  :)

Als je Google Chrome als browser hebt kun je Hola als extensie installeren (hoe ik dat precies heb gedaan weet ik niet meer, maar via Google moet het lukken denk ik). Dat is een VPN service. Als je dat eenmaal hebt staat dat rechtsboven in beeld (een soort vlammetje met smiley naast de adresbalk) en wijst het zich vanzelf zodra je er op klikt.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Er zijn op dit moment 13.300 kaarten verkocht voor de halve finale donderdag tegen Cambuur #azcam

Hendrikscc

Hobbes en Collingwood helden !! Het is mij gelukt, en Kuzmanovic-Apeldoorn leuk filmpje mooi gemaakt !  |:)

ChantiSCC

Donderdagavond erg harde wind, voordeel of nadeel voor ons?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op februari 28, 2017, 15:33:30
Donderdagavond erg harde wind, voordeel of nadeel voor ons?

We maken donderdag van alles een voordeel. Alleen even oppassen op de afsluitdijk met al die bussen
Henk, held, bedankt

thankyou

Komt er ook nog een pool voor az ?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Lore

Citaat van: thankyou op februari 28, 2017, 17:59:10
Komt er ook nog een pool voor az ?

Denk het miet, want de transfermarkt is al een atijdje dicht!

ChantiSCC

Pool voor AZ uit idd, goed idee! Wie maakt 'm ff?

Kuzmanovic-Apeldoorn

U vraagt wij draaien
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Spanning neemt steeds meer toe.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2017, 19:06:42
Spanning neemt steeds meer toe.

hev nergens last van

Kuzmanovic-Apeldoorn