Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: sunderland op maart 01, 2017, 13:53:16
Wederom waardeloze opstelling . Houtkoop vind onvoorstelbaar . Krijg graafschap gedachten. Bakker half achterin
Tegen Utrecht was Houtkoop juist een van de beteren. Ik vind hem ook niks, maar vond hem tegen Utrecht sterk spelen.

denistel

zal wel maar 1e helft tegen utrecht stond het totaal niet goed wat slot vorige week
ook al zei en tegen de graafschap helemaal niet dus waarom proberen ze het dan toch weer?

speculeter

Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.

sunderland

Citaat van: Bernardo op maart 01, 2017, 13:56:06
Bakker staat toch gewoon op middenveld als Steenvoorden, Schilder en Peersman centraal staan.
en waar werd bakker heen geduwd. Hele elftal was in de war want we hadden geen centraal op het middenveld. Kijk de beelden maar terug

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op maart 01, 2017, 14:08:47
Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.
Ik denk dat de insteek is, de eerste helft deze keer met 0-0 overleven, lekker wat tegenhouden en op een counter loeren. En dan 2e helft de boel omgooien en AZ verrassen met een compleet ander systeem. Maar ben benieuwd...

AlkmaarAZ

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 01, 2017, 14:46:25
Ik denk dat de insteek is, de eerste helft deze keer met 0-0 overleven, lekker wat tegenhouden en op een counter loeren. En dan 2e helft de boel omgooien en AZ verrassen met een compleet ander systeem. Maar ben benieuwd...

Ik zal het doorgeven ;)

666

Waarom niet gelijk het Utrecht 2e helft scenario, straks nog een grotere achterstand in de rust door deze opstelling. Afgelopen weekend begon Zwolle tegen ze te voetballen en ze hadden het gelijk moeilijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Precies daar liggen onze mogelijkheden met lillipaly en Tissoudali en gyasi

Noordcambuur

Komop mannen moeten we open huis spelen NEE gewoon 5-3-2 laatste wedstrijd tegen AZ werden we van het veld gespeeld eerste half uur 3-0 achter  _O_

Nightmarelwd

Vermoedelijke opstelling. Iedereen alweer over de zeik. Wacht nou morgen eerst af waar de TS mee komt.  |:) |:)
MI-Sider for Life

speculeter

Ze strooien gewoon zand in de ogen.

denistel

gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.

Cor

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.

Laat toch lekker gaan man. Wat maakt het nou uit. Nu alweer gezeik hier over opstellingen waarvan niemand weet of het klopt. Gezeik over besloten trainingen. Ga morgen lekker genieten en nu een beetje voorpret. Ik heb er zin in, behalve in die klotebusreis

Noordcambuur

Citaat van: Cor op maart 01, 2017, 16:51:45
Laat toch lekker gaan man. Wat maakt het nou uit. Nu alweer gezeik hier over opstellingen waarvan niemand weet of het klopt. Gezeik over besloten trainingen. Ga morgen lekker genieten en nu een beetje voorpret. Ik heb er zin in, behalve in die klotebusreis
zo zit het amen :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.
Jammer hier spreekt weinig vertrouwen in de TS.
Er zijn inmiddels al boven verwachte prestaties verkregen en niet met het minste voetbal.
Dus ophouwe met zeiken en us achter de TS staan gaan.