Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Maar Sipke kennende. .het is een uitwedstrijd dus eerst maar geen risico's.

wiekie1969

Dat AZ is rijp voor de sloop dus dan mut je vol druk zetten op dat onthutsende zwakke centrale duo Vlaar/Wuytens.

Zoveel mogelijk proberen op goal te schieten want die Krul pakt niet een bal met sien wrakke belig.

Bakker op het het middenveld en niet centraal achterin, Steenvoorden op Weghorst.

Het zal wel 5-3-2 worden met Houtkoop in de basis want die heeft 2 weken niet gevoetbald en onze trainert wil iedereen te vriend houden.

wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 10:14:13
komt zelfs live op Veronica wel prettig

Ja mien lieve ouwe oma van 93 gaat het ook zien, skitterend |:) |:) |:)

Keira

Denk dat het dezelfde opstelling wordt aks gisteren. Bakker gisteren ook af en toe centraal gespeeld .

Mitar

Wanneer is de laatste training voor de bekerwedstrijd? Ploeg nog even een boost geven door een massale opkomst lijkt me in dit geval wel goed.

denistel

Citaat van: Keira op februari 25, 2017, 11:18:53
Denk dat het dezelfde opstelling wordt aks gisteren. Bakker gisteren ook af en toe centraal gespeeld .

nou denk het echt niet hoor.wordt weer een 5-3-2 met houtkoop er oek bij neem ik aan

Bankzitter

Het aardige is dat AZ ook niet zeker weet hoe we gaan spelen, mooi toch.

Vlampiep

Citaat van: denistel op februari 25, 2017, 13:16:11
nou denk het echt niet hoor.wordt weer een 5-3-2 met houtkoop er oek bij neem ik aan
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2017, 14:33:34
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.

Mentaal ook niet? Vertel...
Area 58

moodygrunn

Mijn verwachte opstelling voor donderdag:

Nienhuis; Van Deelen, Steenvoorden, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Monteiro, Van der Streek/Lilipaly; Barto, Tissoudali.

In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: moodygrunn op februari 26, 2017, 00:01:56
Mijn verwachte opstelling voor donderdag:

Nienhuis; Van Deelen, Steenvoorden, Peersman, Schilder, Houtkoop; Bakker, Monteiro, Van der Streek/Lilipaly; Barto, Tissoudali.

vd streek speelt op zeker hoor.

denistel

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2017, 14:33:34
Een beetje meer vertrouwen in de TS zou niet misstaan.
Op basis van analyse zal de TS proberen een tactiek voor te staan die ons een finale plaats op zal leveren.
En we moeten goed voor ogen houden dat we donderdag spelen tegen een sub topper en dat alles, maar dan ook alles mee moet zitten om die finale te kunnen bereiken.
Maar ik denk echt niet dat Houtkoop begint in de basis, want hij is zowel voetballend als mentaal momenteel niet in goede doen.

wie zegt dat ik geen vertrouwen in de ts heb dan?

wiekie1969

Als we in de finale willen komme dan mut je Nienhuis niet opstellen liekt mij.......................

denistel

ja dat zijn nu eenmaal de afspraken he. en zitten ook dicht bij elkaar aldus de
ts en ponk het ze beide beter maakt

MP4L

Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2017, 12:02:10
Als we in de finale willen komme dan mut je Nienhuis niet opstellen liekt mij.......................

Mede dankzij Nienhuis hadden we anders wel gewonnen van Utrecht en Ajax. Hij had goede wedstrijden gespeeld.