Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: MP4L op februari 26, 2017, 12:19:44
Mede dankzij Nienhuis hadden we anders wel gewonnen van Utrecht en Ajax. Hij had goede wedstrijden gespeeld.

hadden of hebben we wel gewonnen :proost

Noordcambuur

AZ begint tegen Zwolle weer met een andere opstelling van de Brom spaart spelers voor de beker of hij weet het niet meer  _O_

ChantiSCC

AZ speelde weer niet goed; volop kansen voor onze SC  :thumbsup

speculeter

Weer knap teleurstellend van die lui.

weestwel

De kans dat AZ weer eens een wedstrijd wint wordt wel steeds groter. Nu maar hopen dat dat donderdag nog niet het geval zal zijn.

Daddy T.

Citaat van: weestwel op februari 26, 2017, 17:00:26
De kans dat AZ weer eens een wedstrijd wint wordt wel steeds groter. Nu maar hopen dat dat donderdag nog niet het geval zal zijn.

Waarom die angst? Het is onrustig in Alkmaar, veel onvrede op de tribune. Direct druk zetten en scoren en publiek keert zich in Alkmaar tegen de eigen ploeg. Met 1500-2000 man gekkeboel van maken vol achter de ploeg!!  :0= De Kuip is in zicht !!!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bankzitter

AZ blijft natuurlijk de grote favoriet, maar het is allemaal niet ongunstig. Voor hen was het een de ideale loting maar alle druk ligt nu bij hen. Als we de verlenging weten te halen, krijgen ze toch een tikkie en zijn we echt een heel stuk fitter (vrijdag maar een uurtje gas hoeven geven).

zeewolde

Citaat van: picoberghuis op februari 26, 2017, 17:28:03
AZ zit in een periode waarin het tik op tik krijgt en dat is mentaal lastig voor zo'n ploeg. Door onze uitstekende overwinning vrijdag is AZ er zeker niet gerust op. AZ klappertjes volk keerde zich vandaag regelmatig weer tegen de ploeg. Als de aanwezige Cambuur supporters vanaf de eerste seconde vol achter de ploeg staan dan is een overwinning op zeker mogelijk. Snel voor komen zou het ideale scenario zijn, wij kunnen erg goed omgaan met ruimtes die dan ontstaan door veel spelers die tussen de linies kunnen spelen
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op februari 26, 2017, 18:10:10
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.
Bang ben ik niet, maar wel realistisch.
AZ heeft een aanzienlijk beter potentieel dan Cambuur.
Mentaal zit Cambuur wederom in een flow en AZ echt in een mindere fase.
Volgens de normale voetbal maatstaven  zou AZ cambuur op zij moeten zetten, maar dat is nu juist het gekke, beker wedstrijden zijn meestal anders dan de maatstaven aangeven.
Als Cambuur geen problemen gaat krijgen met wedstrijd zenuwen en vrij uit gaat spelen en het geluk aan hun zijde heeft moet het kunnen.
Hoe jet ook gaat komen, het behalen van de halve finale door een top en sub topper uit te schakelen, is al een top prestatie.
Ik zal de wedstrijd ingetogen moeten volgen in het AZ vak, maar kan dat wel opbrengen, want ik ben geen AZ hater en heb de mogelijkheid bij winst de hele Afsluitdijk lang mijn longen uit mijn lijf te schreeuwen bij winst.











NRG

Citaat van: zeewolde op februari 26, 2017, 18:10:10
en ik zal wel negatief zijn, maar soortgelijke teksten las ik ook voor de graafschap uit. Ben er bang voor dat het donderdag misgaat en hoop maar dat ik ongelijk krijg.

AZ heeft nog altijd veel meer kwaliteit in de selectie dan Cambuur. Alles moet meezitten donderdag. Als alles meezit hebben we een kansje.. Niet meer dan dat. We moeten wel realistisch blijven.

Bankzitter

Inderdaad, als AZ zijn normale niveau haalt. dan zijn we gezien. Als we stijf van de zenuwen staan of open huis houden ook. Als de trainers een "taktisch meesterplan"uit de hoge hoed toveren in plaats van een beproefde opstelling, gaat het  ook mis. Maar we hebben in ieder geval een ideale voorbereiding naar dit duel toe en bij AZ kun je daar vraagtekens bij zetten.

sunderland

Hou aub op om AZ naar beneden te praten . De supporters onder ons die allang bij Cambuur komen weten dat Cambuur erg sterk is om de tegenstander weer op de rails te krijgen.Het grote voorbeeld is de Graafschap 3 weken terug !

sunderland

Vooral die weghorst zal moeilijk te bespelen zijn . En wie moet Haps opvangen? Dat is hun moter

Noordcambuur

AZ heeft een goede selectie ,momenteel zitten ze in een dip ,maar Cambuur en uitwedstrijden ik moet het nog maar eens zien het wordt lastig maar het blijft een bekerwedstrijd.

nannenijpscc

Het gaat sowieso moeilijk worden, Cambuur zit nu wel in een goed ritme dus dat scheelt weer.
ik hef der sin an!