Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Ik snap niet dat AZ daar geen grotere aanhang heeft. Is bovendien nog sfeerlozer dan bij DKV. Sinds ze die irritante klappertjes niet meer gebruiken is het echt een bioscoopzaal geworden.

AlkmaarAZ

Citaat van: denistel op februari 24, 2017, 13:30:00
had al lang uitverkocht moeten zijn man
100% mee eens.

Citaat van: zeewolde op februari 24, 2017, 13:32:06
Ik snap niet dat AZ daar geen grotere aanhang heeft. Is bovendien nog sfeerlozer dan bij DKV. Sinds ze die irritante klappertjes niet meer gebruiken is het echt een bioscoopzaal geworden.
Pak 'm beet 10 jaar geleden was het beter, en als ik zie hoe sinds een paar jaar AZ bezig is om de lokale jeugd bij de club te betrekken verwacht ik dat het over een aantal jaar wel weer aangroeit, maar op dit moment is het inderdaad dramatisch. We hadden veel (te veel) mensen op onze tribunes die nu het niet meer zo geweldig gaat bij onze DKV zitten, die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Wat dat betreft liever 6000 echte fans dan 16.000 bioscoopbezoekers.

Noordcambuur

Nou maak je borst maar nat,donderdag is Alkmaar helemaal geel/blauw.

AlkmaarAZ

Aangezien wij het toch niet vol krijgen, graag zelfs!

Ga ik er wel even van uit dat het bij die lieve Cambuur-supporters niet zo snel zal escaleren dan bij de doorgesnoven Feyenoorders die een paar maanden geleden her en der in het stadion zaten ;)

Noordcambuur

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 16:33:13
Aangezien wij het toch niet vol krijgen, graag zelfs!

Ga ik er wel even van uit dat het bij die lieve Cambuur-supporters niet zo snel zal escaleren dan bij de doorgesnoven Feyenoorders die een paar maanden geleden her en der in het stadion zaten ;)
nou dat beloof ik niet ik zit zelf ook op de thuistribune

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

De wedstrijd tegen MVV is wel perfect verlopen in de aanloop naar donderdag. AZ heeft natuurlijk meer kwaliteit maar we zijn fit en in vorm en kunnen in alle rust voorbereiden.

We hebben geen wereldploeg maar ook weer niet onderschatten. Schilder, Bakker, Monteiro, vd Streek en Tissoudali hebben eredivisiekwaliteit.
Nienhuis en Peersman zijn ook geen groentjes. v Deelen is al een tijdje in bloedvorm en Hoefddraad rommelt ook de ene na de andere assist de hotzone in. Steenvoorden is even een vraagteken hoe hij zich staande houdt. En die gekke Barto brengt in dit soort wedstrijden in dit soort wedstrijden wat extra's. Alle druk ligt bij AZ. Als wij niet met te veel spanning spelen kan het een leuk potje worden.

Drumfather SCC

Komt er ook nog een laatste training a la DKV op de woensdag of...?

denistel

komt zelfs live op Veronica wel prettig

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2017, 09:52:42
De wedstrijd tegen MVV is wel perfect verlopen in de aanloop naar donderdag. AZ heeft natuurlijk meer kwaliteit maar we zijn fit en in vorm en kunnen in alle rust voorbereiden.

We hebben geen wereldploeg maar ook weer niet onderschatten. Schilder, Bakker, Monteiro, vd Streek en Tissoudali hebben eredivisiekwaliteit.
Nienhuis en Peersman zijn ook geen groentjes. v Deelen is al een tijdje in bloedvorm en Hoefddraad rommelt ook de ene na de andere assist de hotzone in. Steenvoorden is even een vraagteken hoe hij zich staande houdt. En die gekke Barto brengt in dit soort wedstrijden in dit soort wedstrijden wat extra's. Alle druk ligt bij AZ. Als wij niet met te veel spanning spelen kan het een leuk potje worden.
Moet je allemaal niet vertellen, AZAlkmaar is John van den Brom die een accountje heeft aangemaakt...

Bankzitter

Oow ja, van de Brom denkt nog steeds dat we 5-3-2 gaan spelen met Bakker in de defensie.

speculeter

Word toch ook 532?
Zou me heeeel erg verbazen als het 433 word.
Denk dat het nog een hele opgave word om elftal te vormen met deze grote fitte selectie

Bernardo

Ben ook bang dat het 532 word, zou het niet doen als ik hun was. Uitgaan van de eigen kracht. Liggen genoeg kansen tegen dit AZ. Al zal Houtkoop er wel inkomen voor Tissoudali of Hoefdraad de TS kennende.

Cambuur123

Hoop geen Houtkoop..........

hobbes

Gisteravond heeft wel bewezen dat je tegen een voetballende ploeg prima 4-3-3 kan spelen.