Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Het zelfvertouwen bij AZ loopt weer een flinke deuk op.

Collingwood

7-1 inmiddels...
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2017, 22:52:26
7-1 inmiddels...

11-2 over 2 wedstrijden, aardig gedeclasseerd. Nu in het weekend niet winnen van PEC, dan komt het helemaal goed met hun zelfertrouwen   |:)_O_ |:)
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Gasgeve op februari 22, 2017, 14:01:39
Hoe zit het met de hotzone in Alkmaar?

Ik weet dat deze opmerking sarcastisch was, toch een serieus antwoord. :P
Dat liep niet lekker, volgens van de Brom:  "Bij balbezit wilden we het groot maken en bij balverlies compact. Maar we hebben constant op een heel 'groot' veld gespeeld. Dat baart me enorme zorgen."

Dan nog heeft AZ natuurlijk nog veel meer kwaliteit dan ons. Maar het is daar toch een tikje onrustig terwijl ik heb het idee heb dat wij sinds de loting al gefocussed naar deze wedstrijd toe werken.

brambo3004


Voorstopper

Zo'n verliespartij zie je ook vandaag weer terug in alle kranten...Dat gaat wel lekker tussen de oortjes zitten bij die mannen. Ze zullen in ieder geval niet lekker geslapen hebben vannacht.
Ben benieuwd wat dat met ze doet in de beker. Is wel hun laatste strohalm op direct Europees voetbal volgend jaar dus kan ook in ons nadeel zijn he...

zeewolde

Ja en dan verliezen ze van Zwolle en hebben we weer een graafschap scenario. Ik hoop dat az wint van zwolle

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2017, 22:57:23
11-2 over 2 wedstrijden, aardig gedeclasseerd. Nu in het weekend niet winnen van PEC, dan komt het helemaal goed met hun zelfertrouwen   |:)_O_ |:)

Laat ze maar lekker winnen.
Als ze ook tegen PEC niet winnen, zijn ze extra gebrand op een overwinning.

Laat het maar 3/4-0 worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bolle

Gewoon gelijk gas geven daar in Alkmaar. 1500 Cambuursupporters erachter en vlammen richting de finale!

:0= GENOT!

denistel

uiteraard zal dat moeten maar lyon is wel gewoon een hele goeie ploeg hoor.
dat kun je niet vergelijken het blijft gewoon een aparte wedstrijd en in de
beker kan alles gebeuren.


Bolle

Uiteraard vergelijk ik ons niet met Lyon  ;)

Waar ik op hoop is dat de TS en onze spelers blijven beseffen dat er keihard gewerkt en geragd moet worden willen we kans maken. Alles geven en vanaf minuut 1 vol gas! Wanneer het dan ook nog eens bij AZ niet goed zit en een aantal van hen het af laten weten, en wij er massaal achter gaan en blijven staan, is een stunt niet onmogelijk...

Durf te dromen! Op naar de Kuip!  |:)

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op februari 24, 2017, 07:58:22


Druk zetten op Wuytens en Rienstra, en je hebt de wedstrijd al aardig onder controle.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AlkmaarAZ

Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)

weestwel

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 12:50:50
Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)

Als ik het een beetje plus en min zijn er al ruim 13000 kaarten verkocht. Volgens het ticketingsysteem zijn er nog ruim 3000 kaarten beschikbaar.

denistel

Citaat van: AlkmaarAZ op februari 24, 2017, 12:50:50
Aangezien ons forum eruit ligt, kom ik hier maar even buurten.

Ik geloof dat we in Alkmaar nu ongeveer 9000 kaarten hebben verkocht, wat natuurlijk schandalig is, maar niet onverwachts gezien de vele 'supporters' die we hebben. Als het aan mij lag is één hele korte kant voor jullie.

Het vertrouwen is er gister niet beter op geworden, maar de wil om de halve finale te winnen wel groter. Bij de achterban tenminste, bij de spelers is het niet te merken.

@brambo3004 hierboven, druk zetten op Rienstra is niet nodig, die raakt ook zonder druk de bal kwijt ;)

had al lang uitverkocht moeten zijn man