Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Grijskijkert

Ben benieuwd naar de opstelling en hoe serieus de beker wordt genomen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 31, 2023, 10:47:08
Ben benieuwd naar de opstelling en hoe serieus de beker wordt genomen...
ik eigenlijk ook wel. Volgens mij is het ideaal om gewoon voort te borduren. Alleen van Mullem moet spelen met van Kaam en Breij in mijn ogen om het middenveld stabiel te krijgen. Of een variant met de Jong daarbij waarvan constant 1 van de middenvelders de ruimte in gaat.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 31, 2023, 10:56:06
ik eigenlijk ook wel. Volgens mij is het ideaal om gewoon voort te borduren. Alleen van Mullem moet spelen met van Kaam en Breij in mijn ogen om het middenveld stabiel te krijgen. Of een variant met de Jong daarbij waarvan constant 1 van de middenvelders de ruimte in gaat.
Of deze wedstrijd gebruiken om iets te testen voor de competitie.. vooral voor in, misschien Poll als linksbuiten of 1 van de jonge gasten.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Is Balk geschorst voor de beker of competitie.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 11:54:33
Is Balk geschorst voor de beker of competitie.
balk is maandag geschorst in Oss dus daar kun je idd al op inspelen. Een helft of zo

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 31, 2023, 12:02:59
balk is maandag geschorst in Oss dus daar kun je idd al op inspelen. Een helft of zo
klopt helemaal.

Noordcambuur

Net kaarten gehaald was wel veel animo voor deze wedstrijd  :thumbsup

V-man

Reiziger of Minnema op de goal?

PePe

Citaat van: V-man op oktober 31, 2023, 14:20:05
Reiziger of Minnema op de goal?

Die Osch mooi laten staan.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 31, 2023, 15:03:04
Die Osch mooi laten staan.
keepte redelijk goed. Die goal had ie wel mogen hebben

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 12:30:16
Net kaarten gehaald was wel veel animo voor deze wedstrijd  :thumbsup

5000 zou ik al veel vinden geen mooi weer en live op tv

Specuveter

Zelfde opstelling hoop ik.
Zo raak je een beetje ingespeeld als team.
Mischien Schaapman een keer van begin af aan laten beginnen?

oost

Ik vind van oss maar een matige keeper.
Niet dat die heel veel blunders heeft, maar hij pakt ook zeker geen punten. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze reiziger hebben gehaald. Ik mag hopen dat ze Mouse wel hebben gepolst?
Ik had minnema gewoon een kans gegeven. Die is toch niet zoveel minder?