Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

gewoon zelf scherp zijn dat moet je ze kunnen pakken

Drumfather SCC

Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(

hobbes

#3272
Citaat van: Drumfather SCC op februari 28, 2023, 21:51:32
Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(

Dat we statistisch beter zijn dan Utrecht

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op februari 28, 2023, 21:51:32
Spakenburg even 4-1 voor tegen Utrecht

Wat zegt dit over ons niveau?  :?  ;(
Niks. Bekerwedstrijden zijn op zichzelf staande wedstrijden. Wij wonnen in 1996 van de wereldkampioen, dat zei niks over andere clubs.
De echte, dat lees je :devil

Bankzitter

Het enige wat dit zegt is dat in het voetbal veel mogelijk is maar je moet het wel zelf afdwingen.

Noordcambuur

Als je thuis straks Spakenburg treft dan zit je al bijna in de finale.
Feijenoord kom op tegen gierboeren.

Noordcambuur

Thuis tegen MVV geloot?.

Destroyer

Lekker thuis, moet te doen zijn! Minimaal 4 keer scoren dan kun je drie laten glippen  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

En mvv rollen we zo even op...................

Specuveter

Wanneer is deze wedstrijd?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 24, 2023, 09:53:17
Wanneer is deze wedstrijd?
dinsdag 31 okt / woensdag 1nov / donderdag 2 nov.

Josli

Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen MVV?

Specuveter

Citaat van: Josli op oktober 18, 2023, 12:01:13
Weet iemand hoe het zit met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen MVV?
Denk dat Cambuur binnenkort wel hierover bericht.
Seizoen kaart houders zullen wel 5 Euro oid moeten betalen.

denistel

SC Cambuur ? MVV Maastricht
Donderdag 2 november | 18.45 uur
Cambuur Stadion

Seizoenkaarthouders
Als dank voor de trouwe steun kunnen seizoenkaarthouders van SC Cambuur voor slechts ? 5,- een kaart aanschaffen voor deze bekerwedstrijd. Er geldt vrije zit per vak, dus kom op tijd naar het stadion als je op je eigen stoel wilt zitten.

Let op: je hebt alleen toegang tot het Cambuur Stadion met het (e-)ticket dat je krijgt na het aanschaffen van een kaart, de reguliere passen zijn tijdens deze wedstrijd niet geldig.

Niet-seizoenkaarthouders
Heb je geen seizoenkaart, maar wil je toch graag aanwezig zijn bij het bekertreffen SC Cambuur ? MVV Maastricht? Dan hebben we goed nieuws, want hiervoor heb je geen seizoen- of clubkaart nodig en er geldt een speciaal tarief van ? 10,- per kaart (alle tribunes). Regel het direct online via de online kaartverkoop of kom gezellig langs bij de administratie van het Cambuur Stadion of het Servicepunt op het kassaplein.

Bernardo

Wat een onzin dat je je eigen stoel niet kan kopen... :X