Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

krijg de indruk dat deze wedstrijd een beetje word geinterpreteerd als oefenwedstrijd,werken aan het systeem...........laat het maar stormen letterlijk en figuurlijk en een ronde verder het is tenslotte de kortste weg naar europees voetbal :y 8P |:)

Specuveter

Ik neem aan dat je vanavond ook nog wel kaartje in stadion kan kopen?

Poetser

Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 09:32:45

In weet ik niet. Ik denk wel er buiten.

sunderland

Zelfde opstelling zei Henk. Dat vind ik wel vreemd omdat het middenveld niet klopte vond ik en Smit geen linksbuiten is. Henk zal wel willen zien wat dit team brengt tegenover een voetballende ploeg. En misschien moet van Mullem nog rustig aan met zijn hersenschudding

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 10:16:02
Zelfde opstelling zei Henk. Dat vind ik wel vreemd omdat het middenveld niet klopte vond ik en Smit geen linksbuiten is. Henk zal wel willen zien wat dit team brengt tegenover een voetballende ploeg. En misschien moet van Mullem nog rustig aan met zijn hersenschudding
Traint alweer een dikke week vol mee, en kon zondag invallen dus zou nu een uur kunnen spelen is mijn gedachte...
IN HENK WE TRUST!!!

Stanley

[/quoteLet op: je hebt alleen toegang tot het Cambuur Stadion met het (e-)ticket dat je krijgt na het aanschaffen van een kaart, de reguliere passen zijn tijdens deze wedstrijd niet geldig.

Niet-seizoenkaarthouders
Heb je geen seizoenkaart, maar wil je toch graag aanwezig zijn bij het bekertreffen SC Cambuur ? MVV Maastricht? Dan hebben we goed nieuws, want hiervoor heb je geen seizoen- of clubkaart nodig en er geldt een speciaal tarief van ? 10,- per kaart (alle tribunes). Regel het direct online via de online kaartverkoop of kom gezellig langs bij de administratie van het Cambuur Stadion of het Servicepunt op het kassaplein.

Mike SCC

Citaat van: nee,wel? op november 02, 2023, 06:48:15
krijg de indruk dat deze wedstrijd een beetje word geinterpreteerd als oefenwedstrijd,werken aan het systeem...........laat het maar stormen letterlijk en figuurlijk en een ronde verder het is tenslotte de kortste weg naar europees voetbal :y 8P |:)

Wordt niet afgelast toch?

sunderland

Citaat van: Mike SCC op november 02, 2023, 12:14:01
Wordt niet afgelast toch?
voetbal is niks aan op deze manier. Tis meer geluksvoetbal en toevalsvoetbal

Poetser

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 13:10:00
voetbal is niks aan op deze manier. Tis meer geluksvoetbal en toevalsvoetbal

Niks nieuws dit jaar dus  8)

oost

Grijskijkert

Citaat van: denistel op november 01, 2023, 20:52:38
uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn
Ruim 6000 nu!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Kan ut zo wel doorgaan ivm veiligheid toeschouwers?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 16:48:57
Kan ut zo wel doorgaan ivm veiligheid toeschouwers?
Ja volgens Cambuur wel...Windkracht 6 tijdens de wedstrijd
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

\\ik heb je een pb gedaan

sunderland