Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.

Leeuwarder94

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.

Vind het best prima voor een 1e ronde beker op een donderdagavond met slecht weer. 4-1 in de rust.
De wens is de vader van de gedachte

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.
Want?

Holwerd voor Cambuur

JAAAAAA Uldrikis |:) |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Best wel leuke eerste helft, vinden makkelijk vrije man op het middenveld. Maar ff doorgaan na rust  :proost

hobbes


HansKazan

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.


Hahah huh? Worden steeds gekker hier.

Vlampiep

Moet even wat herstellen, de eerste 17 minuten leek het van beide kanten weinig te worden, maar dit is door onze blauw gelen omgezet in zeer effectief voetbal. Nu even zien hoe het met tegenwind gaat.

Specuveter

Leuk potje.
Het zit ook niet tegen.Schitterende goal van Breij.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:41:41
Moet even wat herstellen, de eerste 17 minuten leek het van beide kanten weinig te worden, maar dit is door onze blauw gelen omgezet in zeer effectief voetbal. Nu even zien hoe het met tegenwind gaat.

Wind mee tweede helft

sunderland

Tol UITSTEKEND

EdsjeSCC

Citaat van: hobbes op november 02, 2023, 19:46:16
Wind mee tweede helft

Vlampiep sit dr lekker in  :scc

wiekie1969

Ultee leit al op bed

wiekie1969


Agy

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 20:00:25
Tol UITSTEKEND

Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.