Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:48:16
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .
en kijk wanneer ik het schreef?..maar mooie overwinning ik hoop op weer een thuiswedstrijd de volgende ronde  :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:48:16
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .
Je bent gewoon niet goed met cijfertjes Sun, dat kan je beter overlaten aan je grote vriend U.

Agy

#3377
Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 21:17:35
helemaal eens!! Henk zegt ook dat we de vrije man op het middenveld moeten krijgen en dat gebeurde in de eerste helft zeker 10 x. Fedde en Breij kwamen steeds vrij op die manier. Fedde gaat ook steeds beter spelen en je ziet hem ook genieten want hij loopt met een smile. Let maar op , die word alsmaar beter

Klopt, onder Ultee speelde Fedde alles op save, komt nu veel meer in zijn kracht. Al mag hij in het spel zonder bal nog wel wat meer anticiperen. Maar goed 4 wedstrijden onder weg en stapje voor stapje zie je het Henk/Sandor systeem al terug. En even los van het resultaat zie je hoe confortabel spelers zich daarin voelen.

oost

Onder deze omstandigheden zo wedstrijd op de mat kunnen leggen _O_ dit bied echt hoop. Ongelooflijk hoe groot het niveau verschil is en fan vooral achter in ten opzichte van onder ultee

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 02, 2023, 22:00:29
Je bent gewoon niet goed met cijfertjes Sun, dat kan je beter overlaten aan je grote vriend U.
:devil

sjaak

Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

:_schater :_schater :_schater :_schater

V-man

Uldrikus haalde de bal achter zijn standbeen weg.

okkele

Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

:_schater :_schater :_schater
als ie langzamer liep ging de bal er vanzelf wel in.
maar ik heb met een big smile gekeken, hardstikke blij voor onze roberts.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Poetser

Overigens dikke respect voor de 15 man/vrouw uit Maastricht.

hobbes

Citaat van: De Gast op november 02, 2023, 21:15:45
Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

Dat wil wel met tegenwind.

sunderland

Citaat van: V-man op november 02, 2023, 23:05:19
Uldrikus haalde de bal achter zijn standbeen weg.
dag zag ik ook  |:) |:)

Bankzitter

De assist van Balk op Sylla was echt een heel slim passje. Mooi het overzicht bewaard en tussen het centrale duo van MVV door. Er zit toch wel vooruitgang in bij Balk.

Drumfather SCC

Dan wil ik graag even zeiken LOL  :insane

- Die kut lampjes van die telefoons waren er weer  l8l
- De armoedige muzieksmaak was ook weer aanwezig  l8l

Vond het zo fijn om eens de Golden Earring enz. te horen vorige thuiswedstrijd!
Vond de bekertune trouwens wel beter dan dat standaard deuntje met dat vreselijke aftellen en Cambuur Leeuwarden gejoel

Positief afsluiten; WE BIN DOOR en zie dat er veel dingen beter gaan  |:)
Mooi op voort borduren!

De Gast

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2023, 10:23:11
De assist van Balk op Sylla was echt een heel slim passje. Mooi het overzicht bewaard en tussen het centrale duo van MVV door. Er zit toch wel vooruitgang in bij Balk.

Moment van de avond wmb. Echt gewoon goed gevoetbald en beide spelers laten verrassend zien ook dit in zich te hebben.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
3500 dan houd ut op
Dan heb ik een rekenfout gemaakt dus geen ruim 6000, maar 5460 :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!