Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie

KlinkHamer

Citaat van: sunderland op november 03, 2023, 13:18:26
Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie
Met een mooie actie en pass van Schaapman die er aan vooraf ging als mij niet vergis.

Noordcambuur

Cambuur Leeuwarden heeft genoeg jeugdspelers in de selectie maar de jeugdspelers moeten nu ook een keer stappen gaan maken.
En zijn ze een aanwinst voor de club dan deze spelers een meerjarig kontrakt aanbieden om later veel geld aan kunnen verdienen.


Bankzitter

Kooistra en Henstra (beiden net 17) liggen 2 jaar vast met nog een optie voor 1 jaar extra.
Schaapman heeft nog geen contract maar zal wel selectiespeler worden.

Al die andere invallers (Anyasi, Veldman,  van der Werff, Mercera) moeten zich nog bewijzen.

oost

Citaat van: sunderland op november 03, 2023, 13:18:26
Mijn moment waren meerdere. Wiebe bij de zijlijn die over de zijlijn de bal meenam. Wat een geweldige paseer actie

Dat was niet een goede actie maaar een fantastische actie. Zijn voorzetten moeten wel naar een wat hoger niveau maar zijn passeer acties zijn echt van een ongekend niveau (voor iemand van net 17 op dit niveau.
We gaan echt  nog heel veel plezier aan deze jomhem beleven  |:)

V-man

Dordrecht- SCC (kon minder maar liever thuis)

V-man

Wel onlangs daar vet verloren.

Destroyer

Wordt zeer lastig, Dordrecht doet het hartstikke goed op dit moment.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Wat een kutloting.

Bernardo

Lastige loting

Bankzitter

De leerling tegen de meester, leuke loting. Het had veel slechter gekund. Alleen jammer dat we niet thuisspelen voor de penningmeester.

Grijskijkert

Leuk! Henk tegen Bosbaard...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op november 04, 2023, 23:55:35
Wordt zeer lastig, Dordrecht doet het hartstikke goed op dit moment.
nu nog wel een bekerwedstrijd is een andere wedstrijd.
Die 5-2 was met Sjors nu hebben we Henk? :thumbsup

NRG

Citaat van: Bankzitter op november 05, 2023, 07:52:27
De leerling tegen de meester, leuke loting. Het had veel slechter gekund. Alleen jammer dat we niet thuisspelen voor de penningmeester.

Ik vind het echt een k*tloting. De kans dat je er op een koude, donkere dinsdagavond roemloos uitvliegt is zeer re?el.

Inferno-058

Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater