Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 19:11:58
Kon niet in het stadion zijn,,dus dan maar ESPN. Ik weet niet waar ik naar zit te kijken, maar het lijkt op het vijfde 6e klas zaterdagmiddag voetbal.
Dit is beschamend voor de supporters die dit klote weer hebben getrotseerd.

Het is windkracht 9. Dan is goed voetbal onmogelijk. Zit stijgende lijn in bij Cambuur. Plezier in het spelletje en automatismen komen terug. En dus  vertrouwen. Maandag Fc Oss pakken. Kom aan.

wiekie1969

Citaat van: Agy op november 02, 2023, 20:36:24
Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.

Hewwe een jaar stilstaan onder die laptop clown.

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op november 02, 2023, 20:19:51
Vlampiep sit dr lekker in  :scc
Ja dat kest wel stelle  :_schater

Vlampiep

Mooi dat Henk de mannen weer lekker aan het ballen krijgt. Je ziet het plezier weer terug op het veld.

Specuveter

Mafklapper die presentator van ESPN.
Goal van MVV mooiste van de wedstrijd  :_schater

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op november 02, 2023, 20:47:37
Mooi dat Henk de mannen weer lekker aan het ballen krijgt. Je ziet het plezier weer terug op het veld.

Duidelijkheid. Idee. Vertrouwen.

denistel

Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 20:47:51
Mafklapper die presentator van ESPN.
Goal van MVV mooiste van de wedstrijd  :_schater
van Brey was mooier maar qua aanval was die van MVV ook heel goed uitgespeeld


denistel

Mooie zege en door en een mooie loting

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2023, 20:42:23
Hewwe een jaar stilstaan onder die laptop clown.
dat is vreselijk duidelijk geworden. Tol wederom de beste , ik weet niet wat ik zie. Die jongen was onthutsend onder die laptop clown. Sylla heel goed, Breij en Fedde dikke prima. Van Kaam veel beter dan zondag en Bergsma een voldoende dan heb je al heel wat. Eerste kwartier was niet best maar daarna een half uur uitstekend. 2 e helft was het plichtmatig maar hun waren niet beter. Schaapman zo makkelijk aan de bal en Wiebe en Henstra erg leuk om te zien voetballen. Daar ga je voor naar het stadion

De Gast

En zo geschiedde. Uldrikis liep tegen een bal aan  |:) vergeet Muhren, vergeet Mark de Leeuwarder. Want wij hewwe Uldrikis. Met tranen in mien ogen naar huis fietst.

sunderland

Citaat van: Agy op november 02, 2023, 20:36:24
Die is helemaal opgeleefd onder Henk, ook niet zo raar want het ren je rot voetbal van Ultee is aardig verdwenen. Het achterin rondspelen om de tegenstander te lokken om zo een middenvelder vrij te krijgen zie ik steeds meer terug. Tis nog wat druistig maar er zit weer een idee achter.
helemaal eens!! Henk zegt ook dat we de vrije man op het middenveld moeten krijgen en dat gebeurde in de eerste helft zeker 10 x. Fedde en Breij kwamen steeds vrij op die manier. Fedde gaat ook steeds beter spelen en je ziet hem ook genieten want hij loopt met een smile. Let maar op , die word alsmaar beter

Bankzitter

Je kunt ook zeggen dat Henk zich gewoon tot een van de beste trainers van Nederland heeft ontwikkeld.

Tol had ik afgeschreven ?. dat is wel een klein wonder.

sunderland

En Smit.. als je zelf word neergeschoffeld en dan de penalty even inschiet. Vind ik mooi.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 02, 2023, 18:44:08
3500 dan houd ut op
sunderland je zit er helemaal naast  :_schater wat ik al eerder vertelde 5000  :y
Maar het waren er zelf nog meer bijna 5500 :thumbsup

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2023, 21:27:43
sunderland je zit er helemaal naast  :_schater wat ik al eerder vertelde 5000  :y
Maar het waren er zelf nog meer bijna 5500 :thumbsup
kijk naar de tijd wanneer ik dat schreef. Op het laatste moment kwamen er nog veel bij. Maar idd het waren er veel meer dan 3500 .