Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 10:31:29
Vermoedelijke opstelling Ajax:

Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Nouri, De Jong; Cerny, Cassierra, Clement.

Behalve Tete, Viergever en Dijks gewoon het Jong Ajax van het begin van de competitie.

Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.

Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.

Noordcambuur

Citaat van: Montana op december 15, 2016, 14:31:27
Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...
nou dan haal ik hem ff uit mijn broek :_schater

wiekie1969

Citaat van: speculeter op december 15, 2016, 09:53:33
Sinds tijden weer eens spanning voor een wedstrijd.
Jullie ook?

hef al 12 keer sketen vandaag.

wiekie1969

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 11:55:10
vol er op kletsen dan en af en toe een beuk uitdelen dat kenne ze niet hevve hoor.

Wie mut dat doen dan?  :_schater

Drumfather SCC

Citaat van: Treb op december 15, 2016, 15:13:29
Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.


Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.

Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!

Treb

Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 15:46:30
Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!

Iets met hoop en leven ;)

denistel

Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 15:46:30
Wie mag dat gaan doen dan?  :_schater
Sweet Dreams!

nou die dijks en viergever die kenne er helemaal niks van

denistel

Citaat van: Montana op december 15, 2016, 14:31:27
Er zit vanavond een waarnemer van de knvb op de tribune dus iedere misstrap van (een) supporter(s ) ligt onder een vergrootglas...

zit er elke wedstrijd wel toch en misstap?? laat die blom en zien vriendjes de boel nou
maar ik goeie banen leiden.

Yellow Army

Jammer, geen Veltman...
Area 58


Spine

Kut Barto, waardeloze spits. In de winter maar verhuren.

Treb

Citaat van: Treb op december 15, 2016, 15:13:29
Nou.. ALS er een kans is om te winnen van Ajax dan is het tegen dit elftal.

Hopen dat je per ongeluk 2-0 voorkomt voor de rust.

Dan mogen de Ziyech's en de Schone's het nog even oplossen.

Dus.

koosZevenaar

Ik moet nu toch wel even reageren: Wat een waardeloze spits is die Barto.
Ik moet nu toch wel toegeven dat het grootste deel van de auteurs op dit forum hele grote kenners zijn.
Ik zeg dat in mijn allerdiepste nederigheid naar hun toe

Marc S

Nu wordt het pas echt spannend. Hopelijk houden we stand!

Treb

Maakt ze best af trouwens