Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.

Dat heet berusting... Twente staat gewoon veel te laag op de ranglijst en wij hebbem simpelweg de kwaliteit niet om mee te doen. Dat we de kwaliteit niet hebben is een andere discussie
Area 58

sunderland

Muur staat goed verkeerd bij die vrije trap. Verder keepte hij prima

wiekie1969

Veel te lief en apathisch de tweede helft. Man we hadden kunnen winnen. Echt. Zo groot was het kwaliteitsverschil niet.  Liepen veel te ver naar achteren. Penalty was terecht, domme overtreding van van der Laan, geen schim meer van 4 jaar geleden. Zat er na een half uur al doorheen en was steeds te laat bij de steekballen over links van die lui.
De 2-1 was de nekslag. Cadeautje van daap schijtluis Janssen. Was echt geen vrije trap. Alle twijfelgevallen in het voordeel van Twente. Cummins wordt beter, krijgt meer vertrouwen. Achterin Steenvoorden de zwakste schakel. Die man levert 9 vd 10 ballen in. Hoop dat Robertha vrijdag meedoet, zag er niet goed uit. Spierblessure bovenbeen. Rosheuvel top op het middenveld. Staan laten daar. Wisselspelers voegden niets toe. Daniels wat moet je ermee???  Mathieu in de spits na uitvallen Robertha. Kan echt niet. Ts had Barto door moeten schuiven.

Moet nog heel veel gebeuren willen we de playoffs halen. Aantal spelers zijn in mijn ogen lang niet fit.


okkele

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:48:59
Dus jij vond het een verstandige actie van vd Laan? Vooral lief zijn en hem niet het gevoel geven dat ie iets fout heeft gedaan en hem alle ruimte geven om meerdere fouten te maken zeker? Ja zo komen we verder.
neu,ik vond het oliedom en vooral onnodig.
een kantelpunt bij een 0-1 stand.
maar dat zal hijzelf ook wel beseffen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:53:15
Ik ga echt niet weg omdat jij dat wil hoor. Jij bent maar 1 van de zovelen en mensen als jou zijn veel te vermakelijk.
nogmaals,bizarre manier van hulp zoeken voor je onverwerkbare frustraties.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.
reden genoeg om je dit zelf niet aan te doen toch?
er zijn vast leukere plekken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:59:16
De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.

Beste man, de onnozelste op dit forum ben jij. Je lult 3 pagina's lang over een ander. Voetbalinhoudelijk voeg je nul komma nul toe en je kraamt alleen maar onzin uit. Wat kan mij het nou verrotten dat je Twente op winst hebt gezet. Dat zegt genoeg over jezelf. Zielepoot.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:08:01
Ik had liever mijn 650 euro verloren en dat we in de halve finale hadden gestaan! Maar ik wist zeker (omdat ik Cambuur zo goed ken) dat we zouden verliezen dus waarom zou ik mij zo veel geld aan mijn neus voorbij laten gaan?

Zou je adviseren eens een iq test te gaan doen. Denk niet dast boven de 30 uutkomst.

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2018, 00:08:53
Dat heet berusting... Twente staat gewoon veel te laag op de ranglijst en wij hebbem simpelweg de kwaliteit niet om mee te doen. Dat we de kwaliteit niet hebben is een andere discussie

Twente staat terecht zo laag. Wat een matig elftal. Drama spits en alles draait om Assaidi. Alleen maar lange ballen van achteruit op goed geluk. Kunnen zo in mei in de playoffs staan.

PePe

Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)

Johan058...

Citaat van: PePe op januari 31, 2018, 21:40:59
Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)

Ik kijk pas weer als Cambuur  in de koker zit.

el haj

Citaat van: PePe op januari 31, 2018, 21:40:59
Zitten jullie nu ook naar schijtbakkenvoetbal te kijken? (PSV)

Tottenham - United is veel leuker!

justremco

Scheveningen uit voor de beker

PePe

Citaat van: justremco op augustus 25, 2018, 23:17:07
Scheveningen uit voor de beker

Zijn we volgens mij al eens eerder tegen gekomen in de beker?


Lore

Citaat van: PePe op augustus 25, 2018, 23:23:16
Zijn we volgens mij al eens eerder tegen gekomen in de beker?

Thuis, dacht ik. En dat ging niet best. Was volgens mij 2 0 nu verlenging