Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:24:55
Dit waren jouw woorden toch? "Scheldpartijen" remember.
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...

Batsum

H D Netloks schaam uzelf

D.H.Skolten

#2297
Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 23:26:54
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...
Ik sta tenminste voor wat ik zeg en doe niet alsof ik schijnheilig ben. Ik noemde hem een  " loser", niet echt een scheldwoord. Ik noem het meer "het beestje bij de naam noemen".

Bernardo

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:31:31
Ik sta tenminste voor wat ik zeg en doe niet alsof ik schijnheilig ben. Ik noemde hem een  " loser", niet echt een scheldwoord. Ik noem het meer "het beestje bij de naam noemen".

'mongolen', vuile klootzak. Zijn toch scheldwoorden.

okkele

 Reactie #2197 Gepost op: Vandaag om 22:05:33 »
Citaat
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!


maar dat weet jij zelf ook wel.
bizarre manier van je frustraties afreageren hoor,altijd maar weer discussies uitlokken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

toch maar weer kwartfinale met een beperkte selectie.
twente een maat te groot maar in ieder geval wel een leuke pot gezien.
cummins weer sterk,de 3 goals vielen hem zeker niet aan te rekenen.
de focus maar op de juup nu.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2018, 23:37:22
'mongolen', vuile klootzak. Zijn toch scheldwoorden.
Soms moet je het beestje bij de naam noemen, ik scheld niet om het schelden op zich maar omdat ik zie dat mijn trots om zeep wordt geholpen en dan is er geen tijd voor politiek correct gedoe!

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op januari 30, 2018, 23:38:24
Reactie #2197 Gepost op: Vandaag om 22:05:33 »
Citaat
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!


maar dat weet jij zelf ook wel.
bizarre manier van je frustraties afreageren hoor,altijd maar weer discussies uitlokken.
Dus jij vond het een verstandige actie van vd Laan? Vooral lief zijn en hem niet het gevoel geven dat ie iets fout heeft gedaan en hem alle ruimte geven om meerdere fouten te maken zeker? Ja zo komen we verder.

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2018, 23:26:54
kijk zelf dan ook even wat je over vd laan schreef...
Ja en ik had 100% gelijk. Wij zijn niet 1 of andere amateur club!

sunderland

Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.

sunderland

Citaat van: okkele op januari 30, 2018, 23:41:00
toch maar weer kwartfinale met een beperkte selectie.
twente een maat te groot maar in ieder geval wel een leuke pot gezien.
cummins weer sterk,de 3 goals vielen hem zeker niet aan te rekenen.
de focus maar op de juup nu.
:proost

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 23:50:50
Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.
Ik ga echt niet weg omdat jij dat wil hoor. Jij bent maar 1 van de zovelen en mensen als jou zijn veel te vermakelijk.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 23:50:50
Gefeliteerd met dien geld en maar snel opzouten hier zou ik zeggen.Vervelende kwiebus.
Ik wil je wel een gratis advies geven als Cambuur supporters onder mekaar. Moet je normaal voor betalen.

D.H.Skolten

De reacties die ik hier krijg had ik meer van DKV supporters verwacht. Valt me echt zwaar tegen. Waar zijn de echte Cambuur supporters tegenwoordig? Dit forum lijkt meer op een DKV-forum tegenwoordig. Stelletje ouwe wijven hier deze dagen.

sunderland

Ga nou slapen jonguh