Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het valt ook best mee qua buitenlands spelers in de selectie... we hebben 2 Fransen en een limburger, meer niet.

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op november 04, 2019, 19:43:35
Het valt ook best mee qua buitenlands spelers in de selectie... we hebben 2 Fransen en een limburger, meer niet.

En een dkv-er...
Area 58

Chielvak19

Maximaal 1 extra kaart voor seizoenkaarthouders (naast eigen plek). Die hebben voorrang, daarna halve seizoenkaarthouders en vervolgens clubkaarthouders welke maximaal 2 kaarten kunnen aanschaffen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Bernardo

Prima geregeld. Zoals het hoort

hobbes

Eigen plek is het belangrijkste. Plus 1 is daardoor wel weer lastig omdat je niet bij elkaar kan zitten in veel gevallen.

Inferno-058

Goed geregeld.
Voorrang trouwe supporters, en door het max. aan kaarten weinig Feyenoord supporters op thuisvakken.
Zin in!

TM

Dat hoop ik inderdaad... Dat er niet een hele hoop sk houders een kaart voor hun 'feynoord' maatje kopen :R

Chielvak19

Erg goed geregeld idd met de kaartverkoop (tot nu toe). Nu maar hopen dat er zo min mogelijk Feyenoorders op de thuisvakken zitten, al verwacht ik dat er op oost nog wel wat Feyenoorders zullen zitten
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

speculeter

Citaat van: Chielvak19 op november 07, 2019, 16:52:00
Erg goed geregeld idd met de kaartverkoop (tot nu toe). Nu maar hopen dat er zo min mogelijk Feyenoorders op de thuisvakken zitten, al verwacht ik dat er op oost nog wel wat Feyenoorders zullen zitten
Dan gaan we die er snel wegjagen Chiel :zweep

Treb

Ach.. als ze zich maar gedragen toch.

Al is dat altijd maar weer afwachten met Feyenoorders

Chielvak19

#2620
Citaat van: speculeter op november 07, 2019, 17:48:30
Dan gaan we die er snel wegjagen Chiel :zweep
Haha. Als het enkele zijn, ze zich kunnen aanpassen aan ons en gedragen heb ik er geen problemen mee maar als het tientallen zijn is het toch een ander verhaal
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

denistel

Citaat van: Chielvak19 op november 07, 2019, 19:09:03
Haha. Als het enkele zijn, ze zich kunnen aanpassen aan ons en gedragen heb ik er geen problemen mee maar als het tientallen zijn is het toch een ander verhaal

als alle sk houders hun plaats terug kopen blijft er op oost weinig over toch

PePe

Wat gaan de kaartjes kosten? (kan geen prijs vinden?)

denistel

Citaat van: PePe op november 07, 2019, 22:17:57
Wat gaan de kaartjes kosten? (kan geen prijs vinden?)

normale prijzen toch...maar sk houders eigen en plus 1 met 5500 sk houders
zal niet iedereen een 2e kaartje kunnen halen dus.

Treb

Vanaf 10 uur toch? Tis 10:02 en ik zie niks?