Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Het meest waarschijnlijke lijkt mij op Woensdag en de competitie wedstrijd verplaatsen naar de Zondag.

Bernardo

Citaat van: speculeter op november 03, 2019, 11:51:12
Het meest waarschijnlijke lijkt mij op Woensdag en de competitie wedstrijd verplaatsen naar de Zondag.

Hangt ook van andere wedstrijden af, FOX zal de live wedstrijden willen verdelen over de dagen

michello

Als we slim zijn:

Halve seizoenskaarten verkopen i.c.m. de wedstrijd tegen Feyenoord.  Waarschijnlijk zijn er alleen kaarten te kopen met een SK. Zo kun je weer extra SK's verkopen. Win-Win.

speculeter

Lijkt me een heel goed idee

speculeter

Eerste helft Feyenoord even gezien.
Makkie...

Zuid1991

Citaat van: michello op november 03, 2019, 13:01:41
Als we slim zijn:

Halve seizoenskaarten verkopen i.c.m. de wedstrijd tegen Feyenoord.  Waarschijnlijk zijn er alleen kaarten te kopen met een SK. Zo kun je weer extra SK's verkopen. Win-Win.
|:) eens!

Treb

Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak

Geelblauwstiens

Citaat van: Treb op november 03, 2019, 17:23:21
Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak
Sjonge, was jij vroeger anders? ;)

Treb

Citaat van: Geelblauwstiens op november 03, 2019, 17:49:38
Sjonge, was jij vroeger anders? ;)

Ja. Ik heb dat nooit gesnapt. Maar goed, hopelijk houden we ons meer bezig houden met supporten van Cambuur.

Destroyer

Citaat van: speculeter op november 03, 2019, 15:24:56
Eerste helft Feyenoord even gezien.
Makkie...

Dit zijn wedstrijden op zich en we hebben geen Barto meer in het veld  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Gelukkig hebben we nu Muhren  :zweep

Inferno-058

Citaat van: Treb op november 03, 2019, 17:23:21
Leuk! Vak 14 die zich weer de hele wedstrijd bezig houdt met het uitvak
We loten Feyenoord. Een mooi affiche, in eigen huis, en leuk voor de inkomsten van de club, en je klaagt over dat je het maar niks vind omdat er iets meer geprovoceerd wordt dan bij een gemiddelde wedstrijd? Het is maar waar je je druk om maakt.

TM

Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 09:32:08
De spelers moeten hierdoor later op vakantie, of naar hun familie met kerst.
Wedstrijd Excelsior gaat naar zaterdag of zondag.

Feyenoord - PSV mag niet verschoven worden...

Is toch alleen maar win-win. Ga liever op zaterdag of zondag naar excelsior ipv op vrijdag.

Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
KNVB-Beker | De datum voor de bekerkraker #CAMFEY is bekend! Om donderdag 19 december kan een grote geel-blauwe cirkel, want dan gaat om 20.45 uur de bal rollen in het Cambuur Stadion.

Meer informatie over de kaartverkoop volgt deze week.

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Als gevolg hiervan schuift het competitieduel SBV Excelsior - SC Cambuur een aantal dagen op. De nieuwe datum voor deze wedstrijd is zondag 22 december (14.30 uur). #EXCCAM
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Galdiano op november 03, 2019, 10:58:36
Heel wat spelers zullen daar behoorlijk van balen. Met name de buitenlandse spelers zitten met het reizen naar familie ivm kerst.

zijn toch profvoetballers je weet dat het kan gebeuren. 22e zijn ze vrij kerst is de 25e