Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

He hallo,  hebben we hier wel door dat er gister geschiedenis is geschreven?


Ongeacht de competitie wat een heroes.

denistel

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 22:32:14
Uit tegen AZ is een waardeloze loting, dus vind het stiekem toch wel jammer... .

uit tegen dkv oek toch thuis mutte we loten

Voorstopper

Met een beetje mazzel nog één wedstrijd voordat we Europees voetbal spelen volgend jaar :)
Sparta thuis loten en dan de finale tegen Feyenoord :) Feyenoord kampioen, dan is het halen van de finale genoeg om Europa in te gaan, nog wel even van Sparta winnen dan he  |:) |:) |:) |:)

Bankzitter

Nope, we moeten de beker echt winnen om Europa in te gaan, nieuwe regels.
Maar Leicester is ook kampioen geworden met een slim systeem en hard werken :)

Bernardo

Citaat van: Voorstopper op januari 26, 2017, 08:01:42
Met een beetje mazzel nog één wedstrijd voordat we Europees voetbal spelen volgend jaar :)
Sparta thuis loten en dan de finale tegen Feyenoord :) Feyenoord kampioen, dan is het halen van de finale genoeg om Europa in te gaan, nog wel even van Sparta winnen dan he  |:) |:) |:) |:)

Dat is niet meer zo hoor, wint de kampioen dan gaat de hoogste van de competitie Europa in.

Vlampiep

Ik en veulen hewwe vandaag un pracht dag.
Lekker man, ik hef met tranen in mien ogen de beelden sien fan de ontvangst bij ut stadion en denk dan wat het oans klupke un skitterende achterban.
Ik hat niet drome durven dat we in sun kotte tied weer de glorie tied van 2 jaar terug kreegen hewwe.
Dur is in de geskiedenis geen trainer weest die dit bij oans foor mekaar kregen het.
Dus oek een dikke opsteker foor oanze trainers en Vd Belt.
Dit sien sponsoren oek en wille miskien wel met lifte op ut succes.


speculeter

We hopen allemaal dat het sparta thuis word hè

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2017, 08:51:08
Ik en veulen hewwe vandaag un pracht dag.
Lekker man, ik hef met tranen in mien ogen de beelden sien fan de ontvangst bij ut stadion en denk dan wat het oans klupke un skitterende achterban.
Ik hat niet drome durven dat we in sun kotte tied weer de glorie tied van 2 jaar terug kreegen hewwe.
Dur is in de geskiedenis geen trainer weest die dit bij oans foor mekaar kregen het.
Dus oek een dikke opsteker foor oanze trainers en Vd Belt.
Dit sien sponsoren oek en wille miskien wel met lifte op ut succes.

Waar kan ik die beelden zien
Henk, held, bedankt

ChantiSCC

Citaat van: speculeter op januari 26, 2017, 08:54:19
We hopen allemaal dat het sparta thuis word hè

Zeker weten! En anders AZ thuis.

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 09:19:24
Waar kan ik die beelden zien
leeuwarder courant even googlen.
Mooi filmpje!

Noordcambuur

Heb maar paar dagen vrij genomen,mannen gefeliciteerd

okkele

heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op januari 26, 2017, 09:52:56
heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.
Je hebt ook nog het nieuwe woord voor 2017 bedacht. We spreken nu niet meer van azijnzeikers, maar van nu noemen we dat een Foeke.

nannenijpscc

Heerlijk wakker wudde su! wat een club!

oostside

Citaat van: okkele op januari 26, 2017, 09:52:56
heerlijk teruglezen dit voor de verandering.
mooiste verjaardagskado kreeg ik in utrecht.
|:)
veel forummers kan je nu toch niet meer serieus nemen?
vandaag hopelijk alleen positiviteit graag.
mooiste pennels waren barto en peersman!
van boekel weinig op aan te merken en dat is niet om die penalty-situatie,die schat hij in eerste instantie toch gruwelijk verkeerd in.
iedereen die nu nog wil janken over sipke,peersman,bakker of barto mag zich voortaan foeke noemen!

ik wens iedereen een fijne dag.

Trump heeft gesproken? Veel kritiek op o.a. de genoemde namen is/was terecht. Kritiek net zoals positiviteit zijn momentopnamen.

Na gisteren is alles prima en ik heb me de afgelopen 12 uren prima vermaakt! Maar om nu alles af te doen als "moet zich voortaan foeke noemen" slaat ook weer nergens op  :clint