Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Stanley op januari 30, 2018, 23:00:28
Scholten negeren met zijn autistische gedrag lijkt mij het beste. Laat het weer over voetbal gaan.
Het zit je wel dwars he vriend!

Noordcambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:59:38
Das waar, de mooiste k#club van nederland.
ik Bin trots op mijn club en dat draag ik graag uit naar mijn vrienden,familie en collega's  :y

D.H.Skolten

Ik had liever mijn 650 euro verloren en dat we in de halve finale hadden gestaan! Maar ik wist zeker (omdat ik Cambuur zo goed ken) dat we zouden verliezen dus waarom zou ik mij zo veel geld aan mijn neus voorbij laten gaan?

Bankzitter

Maatje te klein maar wel een wedstrijd waarin spelers leren een niveautje hoger te spelen. Hier worden spelers als Kallon, Rosheuvel en Robertha alleen maar beter van.

speculeter

Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op januari 30, 2018, 23:08:13
Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten
Hebben al velen geprobeerd, maar omdat ik een andere mening heb dan de meesten hier betekend nog niet dat ik VERBANNEN moet worden van het forum. Dat deden ze in nazi-Duitsland 75 jaar geleden.

moodygrunn

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:10:53
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!

Zegt de man die tegen zn eigen club geld inzet....
In Henk en Sandor we trust

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op januari 30, 2018, 23:08:13
Volgens mij word je hier vh forum gehaald met dit domme gepraat Skolten
Ik geloof ook niet dat het jou bedoeling is om mij van dit forum te verbannen. Iemand verbannen omdat iemand een andere mening heeft heet "fascisme".

D.H.Skolten

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2018, 23:16:07
Zegt de man die tegen zn eigen club geld inzet....
Doe ik ook liever niet, maar als ik op zeker honderden euro's kan winnen dan laat ik dat niet aan me voorbij gaan. Als het ten koste van Cambuur zou gaan dan zou ik het nooit doen!

Lore


Lore

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:10:53
Lore, jij zou een nsb'er zijn geweest in de tweede wereld oorlog!

Zucht!

Batsum

Heb een Cambuur gezien dat maatje te klein is voor Twente
En dat is geen schande. Hou vast aan de goal met mooi
Voorbereidend werk van Roberta. Heb vertrouwen in het halen van de play offs.
Vrijdag allen weer scharen achter ons geweldige clubje.
Wat betreft al de negatieve berichtgeving betreft op dit beker forum.
Jammer dat .... niet kan relativeren en ons wat zit op te naaien met z'n gok gedrag.
Maar allen onder u die niet zo zijn prij u rijk want u zijt waardig supporter van
De mooiste club en dat laten we ons niet afnemen of beïnvloeden door een ....
De heer heeft ons niet allen gezegend met pragmatisme, iets wat een Cambuur supporter
Naast azijnpisse geschonken moet zijn. Recht voor de raap kritisch en teleurgesteld mag u zijn maar onfatsoenlijk zoals ..... zijn Cambuur supporters niet. Derhalve weten wij wie een echte is en wie niet. Sneu voor .... maar er zijn .... die niet beter weten

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Dit waren jouw woorden toch? "Scheldpartijen" remember.

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 23:19:59
Zeg ik dat dan?
Weet je nog Lore, "scheldpartijen"?