Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op december 19, 2018, 19:56:04
Zit er überhaupt wel iemand in het uitvak?

We staan met zijn 10en er vlak naast
Henk, held, bedankt

Treb


Treb

3 klasses beter die lui

sunderland


AL

Kansloos!!
Schindler aub raak geblesseerd

Noordcambuur

Citaat van: AL op december 19, 2018, 20:05:34
Kansloos!!
Schindler aub raak geblesseerd
en blijf zo lang mogelijk geblesseerd  :y

666

Rossi  8P wat doet die gast in het veld
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilaard voor Cambuur

Die Rossi staat overal.......Waar die niet moet staan.

AL

Finaal weggespeeld!!!

EdsjeSCC

Hoe krijgt Kallon het voor elkaar om bijna altijd datgene te doen wat ie nou niet moet doen (en dus niet wat wel moet..) kolere

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op december 19, 2018, 20:23:54
Hoe krijgt Kallon het voor elkaar om bijna altijd datgene te doen wat ie nou niet moet doen (en dus niet wat wel moet..) kolere
als je dit kopieert en plakt kun je dit ook voor Rossi zo schrijven....

AL

Citaat van: zeewolde op december 19, 2018, 20:28:12
als je dit kopieert en plakt kun je dit ook voor Rossi zo schrijven....

En voor bijna iedereen...

De Gast

Beste voorzet Schindler.. Zo zouteloos allemaal. Je mag al blij zijn als de voorzet voor het doel beland waar dan, uiteraard, niemand staat.

speculeter

Zit totaal niet met spanning voor de tv.
Ze maken toch geen doelpunt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Enige kans is nog meer onderschatting van  fortuna. En daar waren ze al aardig mee op weg. Een scherpe tegenstander hadden al 3-0 voorgestaan
Henk, held, bedankt