Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoog bezoek bij tec. Td van de knvb
Henk, held, bedankt

Collingwood

0-1 Monteiro! Afstandsschot, volgens GvT van ongeveer 35 meter.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Das toevallig.. volgens Omrop Abe oek.. ;)

ChantiSCC

Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.

Collingwood

Citaat van: Agy op oktober 25, 2016, 20:11:50
Das toevallig.. volgens Omrop Abe oek.. ;)


Dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.  8P

Citaat van: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 20:17:35
Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.

Als het goed is wel, want er komen vanavond samenvattingen op Veronica. Ben benieuwd!
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:29:48
0-2 Van Deelen

Had ie 3 minuten daarvoor al moeten maken... maar goed..  |:)

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op oktober 25, 2016, 20:17:35
Wát een goal van Monteiro, hoop dat ie is gefilmd hier! Metertje of 30 denk ik ongeveer.

Hij kwam net voorbij op Fox, wereldgoal

denistel

liggen mooi op schema voor de rust nog 1 er bij en je bent er klaar mee.

Agy


Collingwood

Weer Van Deelen! Zal hem ook niet vaak gebeuren als rechtsback.
Alles gaat precies volgens plan. Hopelijk zondag ook, dan kan dit echt de week van de ommezwaai worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


Agy

Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2016, 20:45:33
Weer Van Deelen! Zal hem ook niet vaak gebeuren als rechtsback.
Alles gaat precies volgens plan. Hopelijk zondag ook, dan kan dit echt de week van de ommezwaai worden.

Eindhoven is wel even andere koek, maar goed we zullen daar wel meer ruimte krijgen. Daar winnen, door in de beker en vdBelt de touwtjes weer in handen... kan een prachtige week worden.

denistel

v Deelen gewoon een slimme voetballer die goede momenten kiest.

keurige 1e helft lekker door gaan straks.

Marc S

0-3, valt me niks niet tegen.