Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 14:58:03
Prima update, goed geregeld Cambuur en nogmaals complimenten aan Dijkstra - Draisma, gaat toch wel om een paar knaken denk ik.

normaal kost een kaartje buscombi toch richting de 25-30 euro? Zij doen de helft * 1100. Dus ongeveer 30.000 euro. Topsponsor  |:)
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: Whoestemen op februari 06, 2017, 12:49:31
Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?

Je gebeden zijn verhoord
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:56:12
Deze gedachte klopt dus niet lees ik net. De eerste groep bestaat uit 850 mensen en die mogen alleen voor elkaar een extra kaartje kopen (4x zelfs). Goed geregeld.

Exact
Area 58

Drumfather SCC

Noem me onnozel; Maar als uitkaarthouder zonder geregistreerde uitwedstrijden dit seizoen (Toch iets minder op hoofdtribunes moeten zitten  8P) word het voor mij dus lastig?
Of lees ik het verkeerd? 850x 4 maakt toch 3400 (Kuzma zijn opmerking)
Vis ik achter het net  :_schater

Maar even zonder dollen; Er worden tot de 2e groep waar ik onder zou vallen dus max. 850 verkocht?
Ik weet echt niet hoe ik dit moet lezen whahaha  :_schater

zeewolde

Citaat van: Drumfather SCC op februari 06, 2017, 17:51:37
Noem me onnozel; Maar als uitkaarthouder zonder geregistreerde uitwedstrijden dit seizoen (Toch iets minder op hoofdtribunes moeten zitten  8P) word het voor mij dus lastig?
Of lees ik het verkeerd? 850x 4 maakt toch 3400 (Kuzma zijn opmerking)
Vis ik achter het net  :_schater

Maar even zonder dollen; Er worden tot de 2e groep waar ik onder zou vallen dus max. 850 verkocht?
Ik weet echt niet hoe ik dit moet lezen whahaha  :_schater
max 850 in het begin. Ze hoeven alleen niet allemaal zelf hun kaart te halen. Kan door een ander geregeld worden als die alle gegevens bij zich heeft.

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op februari 06, 2017, 17:54:51
max 850 in het begin. Ze hoeven alleen niet allemaal zelf hun kaart te halen. Kan door een ander geregeld worden als die alle gegevens bij zich heeft.

1e groep max 850. Maar als ik her en der om me heen hoor, gaat dit aantal lang nieg gehaald worden
Area 58

Gasgeve

Max. 850. Er zijn altijd wel 100 die niet gaan verwacht ik. Dus voor de tweede groep zijn er sowieso nog wel 350 kaarten beschikbaar.
Conclusie: Iedereen die er graag heen wil, heeft genoeg mogelijkheden lijkt me.

Drumfather SCC

Bedankt heren  :thumbsup

speculeter

Was het druk bij kaartverkoop?

Yellow Army

Citaat van: speculeter op februari 06, 2017, 20:49:00
Was het druk bij kaartverkoop?

Ik zal even mijn glazenbol pakken... ben zo terug
Area 58

jeff

Citaat van: Yellow Army op februari 06, 2017, 20:52:36
Ik zal even mijn glazenbol pakken... ben zo terug
Rustig, morgen vast drukker  :P

carlo de leeuw

V/d Brom slaapt vannacht in elk geval lekker  :fant

DayDreamer

Zo spelen als vanavond en met de rust staat het 6-0.

John Hiatt

Bus 8 inmiddels.

Viper

De eerste 550 kaarten voor de Halve Finale van de KNVB-Beker zijn verkocht! Op naar een vol uitvak bij #AZCAM!