Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Citaat van: legeips op februari 05, 2017, 13:43:57
Hevve we wel genoeg vuurwerk thús leggen?

Want in een heeeeel gunstig geval, denken ze op het Cambuur plein dat er in 1 jaar tijd 8x oud en nieuw wordt gevierd..

1. Halve finale plek ten koste van Utrecht
2. Finale plek ten koste van AZ
3. Behalen play offs
4. Terug komst finale
5. Promoveren via de play offs
6. Start competitie
7. Overwinning op DKV in de competitie
8. Nieuwjaar viering 2018
Tussen kopje 1&2 hopelijk een laatste training  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

bok

ik zou wel eens willen weten hoeveel uitkaarthouders er zijn, dit omdat dinsdag en donderdag mij niet zo lekker uitkomen en ik dan rustig aan kan doen.?

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2017, 22:30:10
We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R

:thumbsup

oldehove

Citaat van: bok op februari 05, 2017, 23:29:03
ik zou wel eens willen weten hoeveel uitkaarthouders er zijn, dit omdat dinsdag en donderdag mij niet zo lekker uitkomen en ik dan rustig aan kan doen.?

Meer als 1100 iniedergeval, Desnoods iemand kaartje voor je laten halen?
Zou de kaartverkoop niet onderschatten.
ut komt su as het komt

El Ma-kri-niii

Volgens mij heeft Cambuur aangegeven dat er in ieder geval plek is voor iedereen die minimaal een uitwedstrijd bezocht heeft. Als ze dit nou eens duidelijk communiceren, dit voorkomt lange rijen dinsdagavond.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 06, 2017, 09:28:59
Volgens mij heeft Cambuur aangegeven dat er in ieder geval plek is voor iedereen die minimaal een uitwedstrijd bezocht heeft. Als ze dit nou eens duidelijk communiceren, dit voorkomt lange rijen dinsdagavond.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kan morgen wel kaarten halen, alleen kan er niet al een uur van tevoren staan.
Als iedereen die een uitwedstrijd bezocht heeft een kaart kan halen kun je "rustig" aan doen morgen.

Bernardo

Heb volgens mij wel op Twitter gelezen dat iedereen die dit seizoen een uitwedstrijd heeft bezocht, sowieso een kaartje kan krijgen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 09:32:15
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik kan morgen wel kaarten halen, alleen kan er niet al een uur van tevoren staan.
Als iedereen die een uitwedstrijd bezocht heeft een kaart kan halen kun je "rustig" aan doen morgen.
Precies. Dan verspreid je de drukte wat over de dinsdag, donderdag en vrijdag.

Citaat van: Bernardo op februari 06, 2017, 09:37:47
Heb volgens mij wel op Twitter gelezen dat iedereen die dit seizoen een uitwedstrijd heeft bezocht, sowieso een kaartje kan krijgen.
Dacht ik ook wel inderdaad. Alleen een beetje vreemd in een reactie op een supporter, niet even duidelijk voor iedereen. Bovendien denk ik dat Cambuur dit met opzet gedaan heeft. Waren er niet voldoende kaarten voor mensen met voorrang, dan hadden ze de grens wel op twee of drie uitwedstrijden gezet.

Whoestemen

Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?

DayDreamer

Update kaartverkoop AZ uit:

http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/

Ongeveer 850 supporters hebben dit seizoen een uitwedstrijd bezocht.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Whoestemen op februari 06, 2017, 12:49:31
Dus, oproep aan de club: laat even weten of er voldoende kaarten zijn voor de eerste groep. Dat scheelt mij in de rij staan en dingen verzetten. Ff een excelbestandje maken en dan weet je het zo. En: waar slaat de regel op dat je maar 1 kaartje extra mag halen als er voldoende kaarten zijn voor de 'trouwe' supporters? Dat dit het geval is bij de rest van de verkoop snap ik, maar hier slaat het toch nergens op?

Als er 700 supporters bij Utrecht waren en er zijn 1100 kaarten beschikbaar en iedereen mag twee kaarten kopen zijn er dus niet genoeg.
Henk, held, bedankt

Bernardo

Ze mogen dan alleen kaarten kopen voor mensen die ook al een uitwedstrijd hebben bezocht. Voor maximaal 4 personen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2017, 14:52:47
Als er 700 supporters bij Utrecht waren en er zijn 1100 kaarten beschikbaar en iedereen mag twee kaarten kopen zijn er dus niet genoeg.

Deze gedachte klopt dus niet lees ik net. De eerste groep bestaat uit 850 mensen en die mogen alleen voor elkaar een extra kaartje kopen (4x zelfs). Goed geregeld.
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Prima update, goed geregeld Cambuur en nogmaals complimenten aan Dijkstra - Draisma, gaat toch wel om een paar knaken denk ik.

Whoestemen

Complimenten, nette communicatie.