Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

De prijzen zijn natuurlijk wel top geregeld door Cambuur/Dijkstra Draisma.

Bernardo

1100 kaarten, dacht dat het uitvak maar 750 had.

speculeter

Hoe kan het dat dkv ook 1100 kaarten kon krijgen en wel een autocombi had?

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 16:58:30
Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv
nou dan blijf je lekker thuis  :y

NRG

Citaat van: Yellow Army op februari 04, 2017, 17:15:46
Buscombi... zware tegenvaller dit.

Ik denk dat een buscombi gewoon een voorwaarde was om 1100 kaarten te krijgen. Was ook liever in de auto gestapt, maar nu gewoon maar met de bus naar Alkmaar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Lekker oefenen voor de finale
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

Wat een onzin dat je 1 kaart pp mag kopen

666

Citaat van: siepelsjeu op februari 04, 2017, 18:47:50
Wat een onzin dat je 1 kaart pp mag kopen
Volgens mij voor jezelf en nog voor een ander, dus 2  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur


Noordcambuur


Yellow Army

Citaat van: NRG op februari 04, 2017, 18:34:32
Ik denk dat een buscombi gewoon een voorwaarde was om 1100 kaarten te krijgen. Was ook liever in de auto gestapt, maar nu gewoon maar met de bus naar Alkmaar.

Hoe dan ook, dat wordt mooi op de thuisvakken +4
Area 58

Treb

Citaat van: Yellow Army op februari 04, 2017, 19:14:26
Hoe dan ook, dat wordt mooi op de thuisvakken +4

Jep. Anders uitvak, nu thuistribune.

058-4life

AZ - PSV nu maar wat een dooie bende van de AZ kant man, diep triest! Wat dat betreft ook weer een mooie kans om ons te laten gelden!  |:) :0=

Noordcambuur

Citaat van: 058-4life op februari 04, 2017, 21:01:22
AZ - PSV nu maar wat een dooie bende van de AZ kant man, diep triest! Wat dat betreft ook weer een mooie kans om ons te laten gelden!  |:) :0=
en weer verloren en dat publiek  :_schater

Galdiano

We spelen halve finale en lopen te klagen "ik kan niet in de auto."
Stelletje jankbekken! Prachtige pot, 1.5 uur in de bus.

Het is toch prachtig dit soort wedstrijden met 20 bussen die kant op.
Kuip straks met 300 bussen en aantal treinen!

In de competitie ben ik tegen onnodige combi's
Maar bij dit soort beladen wedstrijden zie ik uit naar zo'n busreis!

Echt onvoorstelbaar dat je dit soort wedstrijden thuis wil zien omdat je niet in de auto mag.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets