Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 19:23:49
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen

In vergelijking met Engeland ja, in vergelijking met bijvoorbeeld Duitsland is Nederland behoorlijk prijzig. Zeker als je ziet wat je er voor terug krijgt
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 19:23:49
nederland is goedkoop in vergelijking net andere landen

Het voetbal is in die landen ook 5 keer beter.

Duitsland is het goedkoper.

MI-Sider for Life

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op november 08, 2016, 19:28:36
Het voetbal is in die landen ook 5 keer beter.

Duitsland is het goedkoper.
bij welke clubs in Duitsland? Seizoenskaarten misschien wel. Maar ik heb nog nooit kaarten voor onder de 30 euro gehad.

sk13

Wat heb ik met die andere landen te maken? Gaat mij om dat trouwe supporters ook weleens voordeel mogen hebben. Kaarthouders €12,50 niet kaarthouders €17,50. Massa is kassa.

maikcambuur

Wat jullie niet moeten vergeten is dat de opbrengsten gedeeld moeten worden met uitspelende ploeg. Hoe hoger de prijzen des te meer cambuur er zelf dus ook van overhoudt. Denk dat het ook daarmee te maken heeft.

zeewolde

Bovendien heeft de uit club ook wat te vertellen als het gaat om te hoge kortingen/ weggeven van kaarten.

justremco

Citaat van: maikcambuur op november 08, 2016, 20:36:00
Wat jullie niet moeten vergeten is dat de opbrengsten gedeeld moeten worden met uitspelende ploeg. Hoe hoger de prijzen des te meer cambuur er zelf dus ook van overhoudt. Denk dat het ook daarmee te maken heeft.

Dat is toch pas vanaf de kwartfinale?

Daddy T.

20 jaar geleden kostte kaartje voor de beker tegen Ajax op Zuid (staan) 15 gulden, nu betaal je voor een zitplek op dezelfde tribune 12 euro. En dan nog klagen dat de kaarten te duur zijn? Is gewoon een prima prijs. Zeker als je weet dat voor 15-16 euro die kaarten ook als warme broodjes over de toonbank waren gevlogen!!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

papier

Citaat van: zeewolde op november 08, 2016, 20:25:18
bij welke clubs in Duitsland? Seizoenskaarten misschien wel. Maar ik heb nog nooit kaarten voor onder de 30 euro gehad.

Over paar wekeen zit ik inderdaad ook 2e. bundesliga voor 33 euro pp.

CamLeeuw

Citaat van: Daddy T. op november 08, 2016, 22:56:13
20 jaar geleden kostte kaartje voor de beker tegen Ajax op Zuid (staan) 15 gulden, nu betaal je voor een zitplek op dezelfde tribune 12 euro. En dan nog klagen dat de kaarten te duur zijn? Is gewoon een prima prijs. Zeker als je weet dat voor 15-16 euro die kaarten ook als warme broodjes over de toonbank waren gevlogen!!
Een prijsstijging van maar liefst 76%!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Lore

Citaat van: CamLeeuw op november 09, 2016, 08:37:23
Een prijsstijging van maar liefst 76%!

in 20 (!!) jaar tijd!

CamLeeuw

#266
Citaat van: Lore op november 09, 2016, 09:39:28
in 20 (!!) jaar tijd!
Ik vraag mij af; Zijn de lonen ook met 76% gestegen?
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

papier

Citaat van: CamLeeuw op november 09, 2016, 09:58:54
Ik vraag mij af; Zijn de lonen ook met 76% gestegen?

Die zijn met 50% gestegen. 26% extra voor een zitplaats dus. Dat is redelijk gangbaar lijkt me.

CamLeeuw

Citaat van: papier op november 09, 2016, 10:21:22
Die zijn met 50% gestegen. 26% extra voor een zitplaats dus. Dat is redelijk gangbaar lijkt me.
Dan zijn de prijzen redelijk te noemen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

hobbes

Gaat goed met tickets bestellen  8P