Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Zal wel weer een b elftal worden.
Beker weer laten schieten.
Wedstrijd tegen Dkv 10 maal belangrijker

Specuveter

Cambuur tegen NEC voor de beker op Donderdag 16 December.
Kwart voor 7.
Had toch eerder aan de Dinsdag of Woensdag gedacht ivm de wedstrijd tegen Dkv op de Zondag.

Bernardo

Dinsdag kon sowieso niet, omdat NEC de zondag ervoor nog speelt. DKV speelt trouwens ook op donderdag.

PePe

Veel publiek bij de beker wedstrijd NEC - Go Ahead? Meer als een derde lijkt me.

Inferno-058

Citaat van: PePe op februari 10, 2022, 19:07:57
Veel publiek bij de beker wedstrijd NEC - Go Ahead? Meer als een derde lijkt me.
Mooi toch.

PePe

Citaat van: Inferno-058 op februari 10, 2022, 20:49:41
Mooi toch.

Cambuur moet ook maar meer publiek toelaten zaterdag a.s.

Inferno-058

Er is geloot: Rijnvogels uit

Bernardo

Hopelijk gaat het makkelijker dan in 2016, toen scoorden we pas de 0-1 vlak voor tijd. :X


Naastismis

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2022, 09:54:17
https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/

Zo'n veld kan je dus miljoenen kosten, wanneer 1 van je spelers die een behoorlijk kapitaal vertegenwoordigd ook een knieblessure krijgt

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 24, 2022, 09:54:17
https://voetbalindebollenstreek.nl/grote-zorgen-bij-fc-rijnvogels-om-hoofdveld-dat-zijn-bizarre-cijfers/
Als uit een keuring blijkt dat het spelen op dergelijk veld niet verantwoord is, lijkt mij dat de gemeente en KNVB  hierin een rol heeft door het af te keuren voor het spelen van offici?le wedstrijden in KNVB verband.


Inferno-058

Loting: Treffers uit

Lore


Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op oktober 22, 2022, 23:25:04
Loting: Treffers uit
dat gaat niet makkelijk worden goed club staan momenteel bovenaan in de competitie.

EdsjeSCC

Laten we niet net doen alsof ze niets kunnen. Bovenaan de tweede divisie en veel oud profvoetballers. Als je je niveau daar haalt en goed speelt dan pak je ze, heb je een mindere dag en zij een goede dan wordt het een vervelende avond.
Het had natuurlijk veel lastiger gekund en voor 'amateurs' altijd leuk tegen een profclub thuis dus vind het een mooie loting