Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het zou me niet verbazen dat die jongens juist enorm gespannen zijn door alle aandacht die ze nu krijgen.
Dit wordt een hele andere wedstrijd dan tegen Ajax in een troosteloze ambiance.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op januari 13, 2024, 19:00:34
Werkstou bij de stichting open deur?  :_schater
:thumbsup poetser

Noordcambuur

Gisteren in studio voetbal is de trainer van Hercules wel heel overtuigd dat ze de volgende ronde te halen.
En hoopt dat het veld in heel slechte staat is  8P

Voorstopper

Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2024, 08:35:34
Gisteren in studio voetbal is de trainer van Hercules wel heel overtuigd dat ze de volgende ronde te halen.
En hoopt dat het veld in heel slechte staat is  8P

Winst van Ajax is knap uiteraard(alhoewel in de vorm waarin ze nu verkeren), maar als ik kijk naar de ranglijst. 10 plek in de 3e divisie.. Moet volgens mij toch wel mogelijk zijn. Cambuur is in ieder geval gewaarschuwd....Onderschatting ligt op de loer, maar ik ben er van overtuigd dat Henk ze daarvoor genoeg waarschuwt

Specuveter

Dat hoeft Henk niet te doen.
Dat kunnen ze zelf wel.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:44:54
Dat hoeft Henk niet te doen.
Dat kunnen ze zelf wel.
Sommige spelers niet overschatten hoor.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:44:54
Dat kunnen ze zelf wel.
denk je dat hoevaak gebeurd er wel niet dat een amateur club een profclub eruit vliegt.
Er zijn altijd spelers denken appel/eitje  :y

janou

Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2024, 10:24:58
denk je dat hoevaak gebeurd er wel niet dat een amateur club een profclub eruit vliegt.
Er zijn altijd spelers denken appel/eitje  :y

Ik vraag mij af of het met onderschatting te maken heeft. Vast voor een klein deel, ik denk vooral dat dat te maken heeft met de psychologie van zo'n wedstrijd dat je alleen maar kan verliezen, iedereen vind het normaal dat je wint, maar het is een blamage als je verliest. Daarnaast is het verschil tussen onderkant KKD en bovenkant amateur gewoon niet zo groot.

Lore

Citaat van: janou op januari 15, 2024, 10:37:40
Ik vraag mij af of het met onderschatting te maken heeft. Vast voor een klein deel, ik denk vooral dat dat te maken heeft met de psychologie van zo'n wedstrijd dat je alleen maar kan verliezen, iedereen vind het normaal dat je wint, maar het is een blamage als je verliest. Daarnaast is het verschil tussen onderkant KKD en bovenkant amateur gewoon niet zo groot.

Gelukkig zijn zij geeneens in de buurt van de bovenkant van de amateurs. Wij kunnen dit alleen van onszelf verliezen.

janou

Citaat van: Lore op januari 15, 2024, 11:33:35
Gelukkig zijn zij geeneens in de buurt van de bovenkant van de amateurs. Wij kunnen dit alleen van onszelf verliezen.

Dat klopt. Zou geen probleem mogen zijn in principe.

PePe

Citaat van: janou op januari 15, 2024, 11:38:43
Dat klopt. Zou geen probleem mogen zijn in principe.

Cambuur is gewaarschuwd, het zijn allemaal ex BVO spelers, maak je borst maar nat!!

sunderland

Citaat van: PePe op januari 15, 2024, 13:52:55
Cambuur is gewaarschuwd, het zijn allemaal ex BVO spelers, maak je borst maar nat!!
klopt. Je mag niet achterkomen. In principe hebben wij veel meer conditie en helemaal als we ons eigen spel spelen en hun dus meters moeten maken. Makkelijk gezegd weet ik.

Tanjajeah

Citaat van: sunderland op januari 15, 2024, 14:13:17
klopt. Je mag niet achterkomen. In principe hebben wij veel meer conditie en helemaal als we ons eigen spel spelen en hun dus meters moeten maken. Makkelijk gezegd weet ik.

niet achter komen is belangrijk inderdaad, dan speel je hun in de kaart en kunnen ze helem??l de bus parkeren.
Wat geen fijn idee is dat Cambuur tot nu toe problemen heeft met ploegen die zich ingraven.

nee,wel?

den bosch uit dachten we ook dat de punten al binnen waren de wedstrijd was een formaliteit...... 8P

denistel

mut niet te veel sneeuw en vorst komen dat veld ken na gister niks meer hebben