Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 19:15:55
Vooral niet kritisch zijn! Gelukkig winnen we het weer op de tribune, daar kunnen we mee thuis komen!
Cambuur komt heel behoorlijk mee tegen een team wat bij de beste 6 in de ere hoort. Ik verwachtte niet dat we hier zouden gaan winnen. Ik hoop het wel en er is nog steeds wel wat mogelijk. Alleen blind gaan aanvallen tegen zivkovic , haller en barazite zou wel heel stom zijn.

Zuid1991

Citaat van: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:14:02
Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.
Hou toch op man! 11 spelers met poep in de broek!!!!!!
Ga gvd voetballen en flikker op in de tweede helft met dat 5-3-2 systeem. Alles of niets!


Bankzitter

Utrecht heeft een stuk meer kwaliteit , hé, vooral voorin. Tot aan de goal gaven we niks weg, maar creëerden we ook niks. Verstandig om niet meteen open huis te houden, later kan er altijd nog een verdediger eruit en va-banque spelen. Alleen jammer dat het niet lukt Tissoudali over de grond te bereiken.

D.H.Skolten

Citaat van: Delamere op januari 25, 2017, 19:07:03
Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.
Wat heeft Cambuur eigenlijk gekregen voor N"toko?

legeips

Veel balverlies, Barto die als een kip zonder kop tussen de linies loopt.. Utrecht zet Cambuur snel vast, en de lange bal is voor 90% kansloos..

Alleen een wonder kan nog iets moois van de avond maken..

mugel

Iets meer middenveld nu! Noor of Lilipaly voor Houtkoop zou logisch zijn.

Bankzitter

Ja en Schilder op de linksback. Peersman lekker in de mandekking laten.

denistel

Citaat van: Delamere op januari 25, 2017, 19:07:03
Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.

kregen we met n toko oek toch mijn advies hoe eens 2 man bij de middenlijn dan moeten die
lui er 3 houden en is het wat minder druk voor je goal maar ja die lui hebben er voor door geleerd
he maar ja we hevve nog maar 13 tegen uit een corner. :_schater

denistel

Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2017, 19:22:03
Hou toch op man! 11 spelers met poep in de broek!!!!!!
Ga gvd voetballen en flikker op in de tweede helft met dat 5-3-2 systeem. Alles of niets!

must altijd uit gaan van voetbal toch,,,tegen de minderen werkt die 5-3-2 misschien maar
tegen sterkere ploegen niet

hobbes


scc-aaron


Treb

Dit is een stuk beter Cambuur.

Bankzitter

Heerlijke felle pot nu.

058-4life

Bassie het sien fout oek weer maakt.....  :_schater

hobbes