Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup

Dank je wel, thuiswedstrijden is goed te doen... uurtje en kwartier voor mij en dan ben ik in Leeuwarden.
Vroeger ging ik ook naar uitwedstrijden in de regio. twente graafschap heracles emmen veendam maar sinds de combiregelingen ben ik ook nog nooit weer naar een uitwedstrijd geweest. Alleen naar Groningen via vrienden en bekenden.
Het word echt tijd dat we van die combiregelingen afkomen, er zijn al tijden geen grote incidenten meer maar de straffen zoals combi rotzooi regelingen blijven maar staan.
Echt vroeger zaten supporters gewoon door elkaar heen op de tribunes ieder in hun eigen kleuren.
Zo hoort het dus eigenlijk te zijn.
Gewoon weer vrijgeven en een ieder die zich misdraagt er niet weer in.
Het is ook idioot dat als je naar een uitwedstrijd gaat je niet in het Cambuur vak mag.
Nee wat betreft supporter uitwedstrijden is er nog heel veel te verbeteren.

Daddy T.

Heb je een uitkaart, Delfzijl? Bij eerst volgende uitwedstrijd (95% =autocombi) bij Cambuur je per telefoon inschrijven obv uitkaartnummer en aangeven dat je bij omwisselpunt of uitvak betaald. Valt al jaren zo te regelen bij de club als je van buitenaf komt.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

oost

Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen

janou

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup

hartelijk bedankt! heb die uren reizen graag over voor mijn club :)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Daddy T. op februari 15, 2017, 19:47:23
Heb je een uitkaart, Delfzijl? Bij eerst volgende uitwedstrijd (95% =autocombi) bij Cambuur je per telefoon inschrijven obv uitkaartnummer en aangeven dat je bij omwisselpunt of uitvak betaald. Valt al jaren zo te regelen bij de club als je van buitenaf komt.

Als het zo gaat is dat niet eens zo verkeerd. Zal volgende keer een uitkaart aanvragen, wat heb je daar voor nodig en wat zijn de kosten.
Oh ja nog even een vraag stel dat een wedstrijd autocombi is... zit ik dan geen mensen dwars met mn ene autootje en 1 poppetje erin.
Niet dat een volle auto met 4 a 5 man uit Leeuwarden door mij dan een wedstrijd moet missen?
En bedankt voor je antwoord.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: janou op februari 15, 2017, 20:12:59
hartelijk bedankt! heb die uren reizen graag over voor mijn club :)

Ik ook :thumbsup

Daddy T.

@ Delfzijl, pasfoto mee bij eerst volgende thuiswedstrijd en bij administratie een uitkaart aanvragen (=gratis). 1 auto meer met maar 1 persoon erin is geen issue, zoveel komen er niet van buiten de provincie. Meestal toch genoeg auto's die mee mogen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Yellow Army

Autocombi is toch zelden uitverkocht behalve als het om speciale wedstrijden gaat, maar dan Liwwadders voorrang uiteraard  ;)
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op februari 15, 2017, 20:28:17
Autocombi is toch zelden uitverkocht behalve als het om speciale wedstrijden gaat, maar dan Liwwadders voorrang uiteraard  ;)

Ik ben in Leeuwarden geboren _O_  :thumbsup

Bedankt Daddy T.

papier

Citaat van: oost op februari 15, 2017, 20:09:53
Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen

Absoluut. Ook ik doe met enige regelmaat een vraag uit of ik buiten de combi (bus/auto) om naar een uitwedstrijd ga zien de afstand naar Leeuwarden (pak hem beet 2 uur) en dat probeert ze altijd (ook afhankelijk van de thuisspelende club) te regelen. Niets dan hulde. In sommige gevallen zit ik in het thuisvak en dan is het inderdaad afhankelijk van derden of je aan kaarten kan komen.

Overigens is het reizen ook een kwestie van gewenning. Nu ik al geruime tijd niet meer in het noorden woon merk ik dat de afstand voor mij naar het noorden gevoelsmatig kleiner is dan voor vrienden uit het noorden die eens richting het zuiden willen gaan. Sfeertje zoals in Leeuwarden kan ik bij de locale BVO niet krijgen dus dat is het reizen nog (steeds) wel waard.

Tukker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 15, 2017, 17:24:12
Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup
Dat hebben we er graag voor over. Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn. En pas om half twee pas weer thuis. Doe mij maar weer eredivisie met wedstrijden op zaterdagavond of zondagmiddag.

Vanuit Hengelo is gewoon elke wedstrijd een wereldreis  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: oost op februari 15, 2017, 20:09:53
Klopt die sara is echt niet zo verkeerd als dat sommige willen doen overkomen
Van mij ook niets dan lof voor Sarah. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken, maar alles loopt probleemloos en alles valt te bespreken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

papier

Citaat van: Tukker op februari 15, 2017, 21:09:51
Dat hebben we er graag voor over. Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn. En pas om half twee pas weer thuis. Doe mij maar weer eredivisie met wedstrijden op zaterdagavond of zondagmiddag.

Vanuit Hengelo is gewoon elke wedstrijd een wereldreis  :y

Ik heb liever de vrijdag, wel even haasten allemaal en maar hopen dat de friettent open is in het stadion maar dan heb je nog wel het hele weekend. Zo'n waardeloze half 1 of half 3 wedstrijd kost me eigenlijk (gevoelsmatig) een hele dag omdat ik te tranquilo doe.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op februari 15, 2017, 21:09:51
Nadeel is wel dat je 's-middags al snipperuren moet opnemen om op tijd in Leeuwarden te zijn.
Ik kan mijn werk er op aan passen. Tegen Mvv moest ik in Roermond werken. Tegen telstar in Amsterdam.  Tegen Almere in soest en tegen Emmen in Doetinchem en ben ik via Duitsland gegaan :y :y :_schater
Henk, held, bedankt

supporter01

Citaat van: Hendrikscc op februari 15, 2017, 14:48:45
Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt

Voor bepaalde clubs in de Jupiler League kun je ook kaarten via www.ticketveiling.nl bestellen. Ook al eens op een thuisvak mee gezeten.