Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


AliBombali

Jammer hoor! Eigenlijk onterecht 0-1 gaan rusten, maar jammer dat we het niet vast konden houden. Twente een maatje te groot.. en dat kan en mag.. maar om dan eigen spelers zo af te branden vind ik ook onterecht

Bernardo

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)

We kunnen niet beter. Kan je wel zo reageren.

Vlampiep

Jammer, maar het verschil in kwaliteit is te groot.
Hopelijk dat de blessure van Robertha meevalt en dat hij vrijdag weer kan spelen.

Noordcambuur

Jammer dat we niet eerder een goede linkerverdediger konden halen voor de wedstrijd tegen Twente .

Cambuur Groningen

Citaat van: hobbes op januari 30, 2018, 22:21:37
Nee 2 - 2
2-3!!! Yes... Daar heb 300,- op ingezet. Ik loop binnen

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2018, 22:22:47
Jammer, maar het verschil in kwaliteit is te groot.
Hopelijk dat de blessure van Robertha meevalt en dat hij vrijdag weer kan spelen.
anders no zo snel mogelijk nog een spits halen.

Geelblauwstiens

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:06:52
Waarom blijven wij zulke mongolen halen? Wil Cambuur dan echt niet beter?
Walgelijke reactie.

Geelblauwstiens

We zijn deze wedstrijd gewoon figuranten. Accepteren en weer verder....

sk13

Lijkt bovenbeen blessure robertha

D.H.Skolten

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2018, 22:18:31
Jammer jongens, het zit er niet in deze keer.
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:23:56
2-3!!! Yes... Daar heb 300,- op ingezet. Ik loop binnen

_O_

Bernardo

Citaat van: sk13 op januari 30, 2018, 22:28:51
Lijkt bovenbeen blessure robertha

Ja die is er vrijdag niet bij.

el haj

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:18:36
Ja, ze zijn ook gewoon beter. En om dan te zeggen dat we een stelletje stumpers zijn lijkt me ook wat overdreven. Ik denk dat er iets meer miljoenen bij hun op het veld staan dan bij ons. Op naar vrijdag dan maar en dan hopen dat Robertha hersteld is

Oh dat hoor je mij ook niet zeggen. Het verschil in kwaliteit en idd waarde (transfermarkt zegt 5,3mil voor Cambuur en 22,83mil voor Twente) is enorm. Tuurlijk hoop je tegen beter weten in, en zeker na die eerste helft hoop je 'm als een stel Duitsers of Portugezen die wedstrijd over de streep te trekken, maar iedereen weet van tevoren wie de torenhoge favoriet is.

mugel

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)

Jij bent niet serieus te nemen en de enige loser hier! Kan iemand deze kneus verwijderen?