Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)

el haj

Citaat van: AL op januari 30, 2018, 22:09:28
Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.

Klopt hoor. Maar 't is nog steeds balen. Zeker als je dan ziet dat we meteen erna wel kunnen aanvallen...

mugel

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:05:33
Bedankt vd Laan, vuile achterlijke klootzak!!!!!

Doe normaal juh idioot!

Collingwood

Citaat van: AL op januari 30, 2018, 22:09:28
Maar zat er aan te komen.
Totaal niets maar dan ook niets in te brengen.

Klopt, maar wel jammer dat het op deze manier mis gaat. Geen schande overigens dat Twente een maatje te groot is met dit soort spelers.

Hopelijk geen zware blessure voor Robertha...
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 22:11:54
Doe normaal juh idioot!
De hest geliek, fijne vent die vd Laan>

Bernardo

 :PHoop dat Robertha voorzorg is.... Maar ben bang voor vrijdag.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:11:22
Cambuur is ook niet meer serieus te nemen! Wat een stelletje losers, ongeloofelijk! Bedankt v/d Laan (een speler die de amateurs nog niet eens willen)
Lucht het op?

EdsjeSCC

Tot de doelpunten ook niet twee tellen de bal in de ploeg kunnen houden, dan weet je al dat het mis gaat

el haj

Nou ja, nu is 't echt over en uit.

punkman

Nu weten we zeker dat het gebeurd is.
Jammer.

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:09:32
En wat heb ik toch een hekel aan dat fucking Twente. El Hamdaoui, Assaidi, Maher.. Die spelen daar niet voor een appel en een ei. Stelletje fraudeurs

Eens.
Hoop alsnog op lijken uit de kast en failliet!
Smerige kutclub :R :R

Collingwood

Jammer jongens, het zit er niet in deze keer.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: el haj op januari 30, 2018, 22:17:12
Nou ja, nu is 't echt over en uit.
Ja, ze zijn ook gewoon beter. En om dan te zeggen dat we een stelletje stumpers zijn lijkt me ook wat overdreven. Ik denk dat er iets meer miljoenen bij hun op het veld staan dan bij ons. Op naar vrijdag dan maar en dan hopen dat Robertha hersteld is

carlo de leeuw

Die v Wermeskerke is leuke voetballer maar heeft wel erg veel tijd nodig

D.H.Skolten