Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En doelpunt gaat niet door buitenspel  8P

De Gast

Wat een ellende die kutwedstrijden tegen RKC.

NRG

En weer roemloos uit de beker?

TheDutchman

en zelfs dat wordt niet getoond. Ik vind die schakelkanalen maar bijzonder kut. Niet dat dit een mooie pot om te zien was geweest..

Poetser

Citaat van: De Gast op oktober 29, 2025, 21:50:59
Wat een ellende die kutwedstrijden tegen RKC.

Precies dit. Niks aan

Noordcambuur

Raar breng basisspelers als invallers en ze moesten rust hebben?.

RKC Waalwijk is momenteel beter dan Cambuur

Eewal

Zaterdag winnen, dan kunnen we deze ellende weer achter ons laten..

fred

Citaat van: zeewolde op oktober 29, 2025, 21:34:48
Wel raar dat trainert en Fred zich niet melden na de 2-1 en we staan achter dan zijn ze er weer.
Dan must beter opletten  8)

wiekie1969

De klad komt erin. Binder strikje erom heen en rap. Hoofdklasse niveau. Bankspelers komt tekort. Reserve keeper ook heel matig. Weten we dat ook weer. Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Op naar zaterdag.

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 21:53:09
Raar breng basisspelers als invallers en ze moesten rust hebben?.

RKC Waalwijk

is momenteel beter dan Cambuur

Die worden tweede

fred

Citaat van: Eewal op oktober 29, 2025, 21:55:07
Zaterdag winnen, dan kunnen we deze ellende weer achter ons laten..

Hopelijk niet het scenario van vorig seizoen.
Ook tegen rkc eruit en toen kwam jong az langs.

Zaterdag dus de boel weer omdraaien tegen een slecht jong ajax

Noordcambuur

Citaat van: fred op oktober 29, 2025, 21:57:22
Hopelijk niet het scenario van vorig seizoen.
Ook tegen rkc eruit en toen kwam jong az langs.

Zaterdag dus de boel weer omdraaien tegen een slecht jong ajax
klopt maar blijft Ajax he..

michello

Lekker gewerkt scheidsrechter en grensrechter. Tering Jantje.

Yellow Army

Onterecht afgekeurde buitenspelgoal dus. Bal werd door rkc speler gespeeld. Maar goed, volle focus op de competitie nu
Area 58

michello

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 22:20:23
Onterecht afgekeurde buitenspelgoal dus. Bal werd door rkc speler gespeeld. Maar goed, volle focus op de competitie nu

En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.