Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Samenvatting laat al meer zien dan dat hele schakelkanaal van gisteren. Wat een aanfluiting was dat.

Henk blijft er na afloop koeltjes onder maar de 3-3 wordt je gewoon 2 wedstrijden achter elkaar door de neus geboord. Lege handen en w??r door de scheids. Valt niet tegenaan te voetballen en die vernaggelen te vaak de wedstrijd.

Verder valt toch wel weer op we de mooiste kansen laten liggen. Balk, Sjostrand.. De enige killer is eigenlijk R?lke.

wiekie1969

Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.

wiekie1969

Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 06:45:24
Ik inmiddels terug gekeken,

Almere uit konden wij het niet goed zien, maa leek het onterecht
RKC voor de competitie is geen discussie over 2 penalties en een rode kaart
En gisteren wederom geen discussie.

Wel heel pijnlijk dit allemaal


We wudde naait. Moedwillig.

Specuveter

 :_schater
Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.
:_schater :_schater

Specuveter

We mogen concluderen dat:
We blij zijn met onze eerste keeper
Dat Kooistra op de back geen succes is
Nap een talentje is
We geen goalgetters hebben
Dat Binder met een strikje erom met de DHL meekan
Amofa een vormdip heeft
Dat we de arbitrage niet echt mee hebben
Dat dat volgens sommige door de KNVB komt.

Bankzitter

De vormdip van Amofa werkt wel door naar het hele team.
Dan toch Baoef / Berkhout  laten starten?

Lore

Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.

Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?

Huizen

Net als vorig jaar eruit tegen Waalwijk. Zonde. Achteraf in de auto terug toch het gevoel dat het minder erg is omdat je dit jaar 1e of 2e wilt worden gezien de huidige stand en de teleurstellende resultaten van een aantal concurrenten.

Wiebe op de back is geen succes en wat een verschil zeg met Van de Veen en Balk op de buitens. Ik heb het idee dat ik Balkie liever alleen centraal wil zien. Toch slecht dat je met deze invallers niet meer uit deze wedstrijd kom halen. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit RKC en toch krijg je 7 (!) tegengoals in 5 dagen. Die spits van hun is precies onze ontbrekende schakel om gegarandeerd mee te doen voor de eerste 2 plekken. Die scoort, en daar hebben wij al 2 seizoen geen echte spits staan.

Het verbaasde mij overigens dat Van de Sande in de Sportcast wel vertelde dat hij de 9 is. Krijgt mijn inziens nog te weinig minuten en moet gaan scoren. Hopelijk as zaterdag een goede boost in die richting

wiekie1969

Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 07:55:33
Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?

Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.

sunderland

Citaat van: Lore op oktober 30, 2025, 07:55:33
Waarom zou de KNVB dat dan doen volgens jou?
knjb . Niet eens bewust maar nu 6 wedstrijden op rij waar dingen gebeuren die onterecht zijn. Vind het wel mooi geen var maar nu zeker niet. Kost ons 6 punten en uit de beker!

sunderland

Gisteren ook dingen gezien bij Fc Eindhoven dat ik dacht hoe dan? de scheidsrechter van tegenwoordig is een schande. Ze staan er dichtbij en het mag

Vlampiep

Over het algemeen zijn er maar een paar scheidsrechters die het predikaat betaaldvoetbal mogen krijgen. De rest is bagger en is een ramp voor de competitie verloop.
Over onze verdediging maak ik mij geen zorgen, Amofa met "Boef" in het centrum is voor KKD rete goed
Ook op de backs zijn we prima bezet en dat het nu even minder gaat, komt door de gedwongen omzettingen.
Zaterdagavond is de verdediging weer op orde.

Specuveter

Zaterdag nog geen Mulders
Dus??

janou

Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 08:09:12
Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.

Dit is zo'n gelul in de leegte. Alsof ze daar bij de KNVB scheidsrechters instrueren om fouten te maken, hou toch op.

Tuurlijk is het een fout gister, maar moet zeggen dat het ook heel erg leek alsof  het van een speler van Cambuur kwam (vanuit het uitvak iig). Zo'n moment gaat zo snel dat dit kan gebeuren. Fout van vrijdag vind ik veel groter, dat moet je zien.

janou

Citaat van: De Gast op oktober 30, 2025, 07:11:24
Samenvatting laat al meer zien dan dat hele schakelkanaal van gisteren. Wat een aanfluiting was dat.

Henk blijft er na afloop koeltjes onder maar de 3-3 wordt je gewoon 2 wedstrijden achter elkaar door de neus geboord. Lege handen en w??r door de scheids. Valt niet tegenaan te voetballen en die vernaggelen te vaak de wedstrijd.

Verder valt toch wel weer op we de mooiste kansen laten liggen. Balk, Sjostrand.. De enige killer is eigenlijk R?lke.

Vrijdag eens, dat bepaalde de wedstrijd. Maar alsnog niet eens dat het door de scheids komt.

Wij krijgen te makkelijk doelpunten tegen, daar valt niet tegenaan te voetballen. Vrijdag 4 tegendoelpunten en gisteren 3, dan kan je niet de scheids aanwijzen als schuldige (ookal heeft het veel invloed).