Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Spine op december 15, 2016, 22:07:35
Sparta uit let maar op, de geschiedenis herhaalt zich.
dan pakken we eerst die kutboeren nog

Vlampiep

Citaat van: denistel op december 15, 2016, 21:59:42
wel gewoon eerlijk blijven he prachtige goals he geweldig gebruikt gemaakt van de ruimte die er
lag.en in de 1e divisie heb je die ruimtes niet omdat de tegenstander met 6 a 7 man de boel dicht
zet.
maar de vredits zijn vandaag zeker voor Barto bij was de slagroom op een prachtige teamprestatie.
Man man man alle speulers binne in mien ogen fureerd tot helden, mar ik mut wel bekenne dat ik na de 2 nul tot ut einde un mooi soatsje piene in mien billig hat hew.
Skitterend sun overwinning op ut grote geld.

sunderland

Ik vond dat Barto en Vd streek het team vanaf de 5 e minuut op sleeptouw namen. Deze 2 jongens lieten eindelijk weer eens zien dat je met vreselijk hard werken en vooral niet bang zijn de rest meeneemt  . Vanaf dat moment werden de supporters ook wakker en voelde je dat het kon  |:)

666

De spelers hadden kramp maar ik had ut oek. Wat een spanning en wat een sfeertje. Ik heb nog steeds een smile op mijn gezicht niet normaal  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ChantiSCC

Kut loting. Utrecht uit  :O

Collingwood

#485
Utrecht - Cambuur.

Een beetje een kloteloting, hopelijk hoge opkomst, is het ten minste nog goed voor de clubkas. Wedstrijd is overigens in de laatste week van januari, de dag wordt nog bepaald.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Idd kut kut kut maar deze avond pakken ze ons nooit weer af

Marc S

Wel echt z'n net niet loting.

666

Dat uitvak moet vol  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: Marc S op december 15, 2016, 23:38:42
Wel echt z'n net niet loting.

Inderdaad, was het thuis geweest dan was het nog wat geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Utrecht-uit altijd n prima resultaat!

Massaal steunen en kaarten inkopen; wir sind dabei!!

wiekie1969

Mien excuses aan Galdiano. Hef mien telraam na afloop in de container flikkert. Cambuur bedankt voor deze heerlijke pot voetbal. Dokter Bosz wist niet hoe snel ie de spelersbus  in moest lopen. Wat een arrogantie juh. Een training bezocht en 2 thuiswedsttijden en dan met het 2e gaan voetballen. Erger ken het niet. Skitterende overwinning |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op december 15, 2016, 23:35:30
Kut loting. Utrecht uit  :O
Sukke loatingen kreits ast in de kwartfinale komst.
En teugen Utrecht hest meer kaans as teugen Feijenoord.

Lore

Wedstrijd tegen Jong PSV zal verplaatst waarschijnlijk verplaatst worden naar vrijdag en de wedstrijd van vrijdag tegen dordrecth naar zondag?


Treb

Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2016, 21:35:06
Toegegeven waarde Treb;
Ik heb je vanmiddag een beetje voor gek verklaard maar nu moet ik je toch een dikke schouderklop geven en mij een slotje op mijn grote muil haha  :proost
Maar ik had het niet verwacht met deze opstelling
Dan nog; Een heerlijke opsteker en wat een ontlading, heerlijk  |:)

En dan verlies je zondag in Waalwijk  :P

Proost  :proost